Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 04, 2013 9:15 am
Charlie
Han så helt undrende på hende, da hun fortalte at hun havde en hemmelighed. Dog så han helt forvirret ud, men begyndte hurtigt at grine, da han nærmest havde glemt, at han ikke havde kendt hendes navn før nu. Dog var det alligevel lidt rart, at de var kommet så langt, at han fik lov til at få hendes navn at vide. "Det mig en ære møde dig, Electra. Jeg skal nok bevare din hemmelighed" Sagde han og "trak" en lynlås over sin mund. Han tog en dyne og lagde blidt hen over dem begge. Nu hvor de kom ind at ligge, mærket han hurtigt, hvordan trætheden for alvor skyllet ind over ham.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 04, 2013 9:19 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da han lovede at bevare hendes hemmelighed. Men hun var nu ret sikker på, at han ikke ville fortælle om en ''Electra'' til nogle. Især ikke hans kone og hans søn. Men hendes samvittighed var på nuværende tidspunkt helt ren, hun var lidt ligeglad hvis hun sårede nogle i den sidste ende. Man havde jo kun den sjov man selv lavede og det var jo træls at tage hensyn til andre hele tiden. ''Skal vi ikke sove, tykke?'' spurgte hun, inden hun bare tog en hovedpude fra ham og foldede den under sit hoved xD
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 04, 2013 9:29 am
Charlie
Han brummede lidt utilfreds af hende, da hun kaldte ham tykke. "Heyhey, fordi vi andre ikke ser så godt ud som dig, så behøves du ikke hakke på os mindre kønne" Mumlede han drillende. Han rykkede sig bare helt ind til hende og begyndte at puffe hende en smule tilbage, da hun bare sådan uden videre tog hans hovedpude. "Heyhey" Sagde han og prøvede at se lidt sur ud, da der lå en ekstra hovedpude lige bag hende. Selvfølgelig var det en dobbeltseng, der var i sådan et bandværelse xD Der skulle jo være plads til de piger, der kom med xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 04, 2013 9:37 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da kun sådan en kommentar kom fra fyre, som vidste hvad pigerne gerne vil have af vide. ''Det er da godt du ikke er blind så'' smilede hun skævt, inden hun forsigtigt vendte sig rundt mod ham igen. Hun afleverede hans pude tilbage og kiggede ham derfor kort i øjnene med et lettere seriøst og tænkende blik, som nok var lidt svært at se i mørket. Hun vidste ikke helt hvorfor at hun følte sig så tiltrukket af ham. Måske var det det forbudte? Forsigtigt tog hun fat i hans hånd og førte den roligt hen på hendes hofte under dynen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 04, 2013 11:58 pm
Electra: Hun vågnede tidligt den næste morgen. Der var brandvarmt i værelset og solen stod direkte ind igennem vinduet. Forsigtigt skævede hun lidt henover sin skulder, hvor Charlie lå og sov. Selvom hun havde været ret påvirket, så kunne hun huske det hele. Dog hamrede hendes hoved noget så frygteligt på grund af tømremænd. ''For satan..'' sagde hun lavt, inden hun fik sig rejst op og gik hen til vinduet for at åbne det. Hurtigt kiggede hun hen mod hoveddøren, da den begyndte at lirke. ''Shit'' kom det ivirigt fra hende, inden hun spænede ud på badeværelset og lukkede døren.
Nick: Han bankede hårdt på døren et par gange for at vække sin far. ''Far?'' sagde han med hævet stemme og sukkede let, da der ikke blev åbnet. Forsigtigt tog han ned i håndtaget og til hans store overraskelse var den åben. Det plejede den da ikke at være. Han gik bare indenfor og gik ind i soveværelset. ''Far?'' sagde han igen og kiggede på ham. ''Har jeg glemt mine plektre her? Jeg mener jeg lagde dem i køkkenet''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 12:07 am
Charlie
Han vågnede lettere forvirret op og lagde sig om på ryggen med et suk, da det virkelig var varmt. "Mmh" Mumlede han stille, da Electra åbnede vinduet og der kom lidt frisk luft ind. Han lagde ikke rigtig mærke til, at Electra forsvandt ud på badeværelset, da han allerede var på vej til at falde i søvn igen. "Hva' siger du?" Mumlede han sløret, da nogle snakket til ham. Dog gik det hurtigt op for ham, at det var Nick. Han satte sig hurtigt op og så rundt i rummet, da han ikke vidste hvor Electra var gået hen. "I køkkenet? Hvad laver du så herinde?" Brummede han og rejste sig op og fandt en ren t-shirt. Han og Nick havde altid haft en lidt hård tone overfor hinanden, dog var det aldrig ondt på.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 12:11 am
Nick Han trak lidt på skuldrene ''Jeg ville bare sige godmorgen. Du ser totalt smadret ud'' mumlede ham, inden han gik ud i køkkenet. Ganske rigtigt fandt han sine guitarplektre liggende hende i hjørnet på bordet. Men han fandt også noget helt andet. En lille gennemsigtig pose hvor der stadigt var lidt i. Kort kiggede han bag sig for at se om hans far var der, inden han hurtigt puttede det ned i lommen og gik ind i Charlies soveværelse igen. ''Er Simona her?'' spurgte han. Simona var navnet på Charlies kone. Bare navnet gav ham kuldegysninger.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 12:27 am
Charlie
Han kom ud lidt efter og rystede på hovedet, da Nick spurgte efter Simona. "Nej, hun ville hellere blive hjemme. Alt for mange fulde mennesker er ikke hende" Sagde han og gik hen mod Nick. Han klappede ham let på skulderen. "Hygger du dig ellers?" Sagde han og prøvede at lyde roligt, inden han bare gik mod døren og prøvede at få Nick med. "Har du spist morgenmad, eller kunne vi mødes oppe i fællesområdet, de servere morgenmad til bands hverdag. Jeg skal bare lige..ordne mig først" Sagde han og skævede mod badeværelset, da Electra måtte være gået derind. Enten det ellers var hun helt løbet sin vej. Men det kunne hun da ikke have haft tid til?
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 1:44 am
Nick Han løftede brynet lidt, da Charlie begyndte at føre ham mod døren. Selvom det nok bare var ham, så følte han ikke at de var alene. Dog sagde han ikke noget, da han ikke gad at blande sig i hvad hans far lavede. Han blandede sig jo heller ikke i hvad han lavede. ''Naah, jeg skal møde Jake her om lidt..'' sagde han inden han forsigtigt lagde sin hånd i lommen, hvor han stadigt kunne mærke posen. Han fjernede den dog igen langsomt, inden han trådte ud af døren. ''Jamen vi ses så..'' sagde han med et skævt smil, inden han begyndte at gå.
Electra Hun åndede lettet op, da døren blev smækket. Forsigtigt åbnede hun døren til badeværelset og kiggede lidt ud. Charlie var ikke til at finde i sengen mere. Hun begyndte at gå mod hoveddøren, hvor hun fik øje på Charlie, som netop havde sendt Nick ud af døren. ''Ah.. Nick.. Ham kan jeg godt huske. Han var tit med når Simona og min mor spillede tennis om onsdagen da jeg var barn'' mumlede hun og lænede sig forsigtigt op af dørkammen. ''Godmorgen forresten..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:02 am
Charlie
Han gav et suk for sig, da det lykkedes ham at få Nick ud af døren, uden at nogle opdaget noget. Nick vidste nok godt, at hans far ikke holdt sig på måtten overfor Simona, men Nick havde aldrig set ham være sammen med en anden, og det skulle heller aldrig ske. Han vendte sig om mod Electra og smilede let, da hun godt var klar over, at hende og Nick kendte hinanden. "..Det må du undskylde" Mumlede han med et skævt smil. Egentlig var det jo ikke hans skyld, men han følte alligevel et ansvar. "Er du sulten, jeg kan få noget morgenmad over?"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:05 am
Electra Hun trak lidt på skuldrene, da der jo ingen skade var sket. Svagt rystede hun på hovedet, da hun egentligt ikke var særligt sulten. I stedet havde hun meget kvalme og trængte til at komme i noget rent tøj. ''Næeh ellers tak.. Medmindre din morgenmad består af 2 hovedpinepiller og et glas vand'' sagde hun med et skævt smil, inden hun blot vendte om og gik ud på badeværelset. Hun kiggede sig kort i spejlet og bed sig lidt i læben, da hun lignede lort. Hun kunne slet ikke holde sig selv ud, når hun så sådan ud. ''Men jeg burde nok også.. Se at komme afsted'' sagde hun med hævet stemme, mens hun vaskede sit ansigt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:20 am
Charlie
Han gik ud i køkkenet og hældte et glas kold vand op og fandt to hovedpinepiller til hende. Han gik mod badeværelset og gik hen og stillede glasset på vasken og rakte sin hånd frem mod hende med pillerne i. "Jeg god til at lave morgenmad, du får lige hvad du bestiller" Sagde han med et lille smil. Selv havde han det ikke voldsomt skidt, da han var vant til det vilde liv efterhånden og han langt fra, havde fået så meget at drikke som hende. "Tjaeh, jeg skal os rundt på pladsen" Sagde han med et skævt smil. Egentlig havde han ikke de store planer, dog håbede han lidt at se noget mere til hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:28 am
Electra Hun smilede svagt, da han kom ud med pillerne til hende. ''Tak'' sagde hun og tog pillerne hurtigt. Der var ikke noget værre end tømmermænd, men det skulle i hvertfald ikke holde hende fra at gøre det igen igennem hele festivalen. Hun børstede hurtigt sine tænder med den tandbørste fra igår, inden hun atter vendte sig mod ham. ''Så kan det være at vi mødes igen.. Men hvis vi ikke gør.. '' begyndte hun, inden hun forsigtigt gik et skridt tættere på ham og kyssede ham på kinden. ''Så har jeg i hvertfald et sjovt minde at dele med veninderne senere''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:45 am
Charlie
Han smilede let, da han fik et kys på kinden og lod blidt sin hånd køre hen over hendes side. "Hvis du er stiv i aften, kan jeg ikke undgå at se dig" Mumlede han drillende og hentydet lidt til aftenen før, hvor hun havde ligget alene på stranden og grinet. Det var underligt, at han havde lyst til at se hende igen, men det havde han virkelig. Han lagde sine hænder ved hendes hofter, "Så håber jeg at det er et positivt minde" Sagde han med et lille smil. Han håbet ikke, at hun ville se tilbage på det som noget dårligt. Men måske var det bare et tilfældigt minde ud af mange.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 2:54 am
Electra Hun bed sig lidt i læben og følte sig helt usikker når han rørte ved hende. Ikke fordi at det var ubehageligt på nogen måde, men hun var vant til altid at være så sikker omkring fyre. Hun var altid vant til at det var hende, som gjorde sig umage med at være ''uforglemmelig'', men han behøvede overhovedet ikke at gøre noget for at have den effekt på hende. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv, da hun mærkede hans hænder ved hendes hofter. Hun sagde ikke noget, i stedet lod hun sine hænder køre op af hans brystkasse. ''Meget'' sagde hun med et lettere drillende smil.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 3:17 am
Charlie
Han følte sig helt som en teenager igen, da de stod og "fjollet" på den måde. Specielt når man tænkte på, at de havde kendt hinanden i 24 timer. Han spændte op i sine mavemuskler, da hun kørte sin hånd op af hand brystkasse, det var ikke fordi at han ville vise sig frem eller noget, men det føltes helt specielt når hun rørte ved ham. "Hvis du mangler et sted at sove...kan du altid komme herhen" Sagde han lidt dumt, da det nok var en meget tydeligt bemærkning omkring, at han gerne ville have, at hun kom og besøgte ham igen, men han kunne ikke få sig til at sige det direkte.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 4:27 am
Electra Hun smilede lidt, da han på en måde inviterede hende tilbage. ''Hmm..'' sagde hun helt eftertænksomt, mens hendes hånd fortsat strejfede hans brystkasse. ''Jeg kunne også.. Blive lidt'' foreslog hun og bed sig atter i læben, da det gik op for hende at det måske lød lidt desperat, så før at han overhovedet ville kunne nå at svare, lagde hun armene omkring hans hals og trykkede sine læber mod hans. Så håbede hun lidt på at han ville glemme hendes desperate forsøg på alligevel at blive xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 6:28 am
Charlie
Han skulle lige til at grine, da hun forslog at hun kunne blive, men i stedet gengældte han bare hurtige hendes kys. Han vidste ikke rigtigt, om hun havde lyst til at blive fordi han var kendt eller om hun virkelig synes om ham. Hun var en type, som var ret selvsikker og derfor ikke måtte have problemer med fyre, så det kunne ikke være det første. Men alligevel virket hun heller ikke som en person, der blandet følelser med ind i sådan noget her. Dog besluttede han, at lade være med at spekulere på det. I stedet løftede han hende op i sine arme og skubbede hende blidt op af væggen. "Nu går du i hvert fald ingen steder"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 7:07 am
Electra: Det var faktisk sjældent hun mødte mennesker hun syntes om. Det kunne tælles på en hånd. Men hun kunne faktisk godt lide Charlie, for han var så meget sig selv og han havde ikke skrupler eller virkede fordømmende. Et eller andet sted kunne hun se sig selv i ham (frækt :i). Hun begyndte at grine lidt, da han bare hende op og skubbede hende mod væggen. ''Hvor er du stærk'' smilede hun drillende og fortsat sine arme ligge om halsen på ham mens hun lod sine fingre vildre sig ind i hans hår. ''Hvad skal en pige gøre for at have den største wauw effect på den almægtige Charlie?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 7:20 am
Charlie
Han spændte let i maven, da hun sagde at han var stærk, for lige at puste sig lidt op. "Charlie stææærk" Mumlede han og begyndte at grine. Han brummede svagt, da han ikke rigtigt vidste, hvad han skulle svarer på det spørgsmål. Sex var jo altid wauw, men det var nok ikke på den måde hun mente. Han så hurtigt på hende med et drillende blik, "Altsåå..jeg kan godt lide en pige, der står på egne ben" Sagde han drillende og løftede hende helt op, så hun slet ikke kunne nå jorden xD Egentlig havde hun jo en wauw effekt på ham, blot på hendes personlighed, men det ville han helst ikke fortælle xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 7:31 am
Electra Hun begyndte at grine, da han bare hævede hende mere fra jorden og gjorde det helt umuligt for hende ''at have benene på jorden''. ''Hvor er du dog frygtelig'' grinede hun og holdte ekstra fast i ham. ''Så må jeg jo prøve en anden måde'' smilede hun svagt, inden hun langsomt lod sine læber møde hans igen. Dog holdte hun ikke kysset særligt 'blidt' og uskyldigt længe. Hun blev en smule mere ivrig og begyndte forsigtigt at lade sin tungespids køre hen over hans underlæbe blidt, mens hun strammede grebet omkring ham. Hendes hjerte begyndte allerede at hamre afsted og denne gang kunne hun ikke give stofferne skylden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 7:43 am
Charlie
Han så bare helt tilfreds på hende, da hun ikke havde en chance for, at have benene på jorden ligenu. Han lukkede sine øjne, da han mærkede hun trykkede sine læber mod hans. I takt med at deres kys udviklede sig, fik han langsomt tungen med i det og lod hende forsigtigt, komme tættere på jorden igen, men valgte i stedet at trykke hende tættere ind til muren. Han vidste slet ikke, hvordan en pige, som han næsten ikke kendte kunne have den påvirkning på ham, men han mærkede straks hvordan hans vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 7:57 am
Electra Hun smilede tilfredst mod hans læber og kom helt til at give en sukkende lyd fra sig xD Hun lod sine tunge kæle for hans i noget tid, inden hun forsigtigt trak sit hoved en smule tilbage. ''Vent'' sagde hun med et drillende smil, inden hun løsnede grebet omkring hans hals og i stedet bandt sin bikini-overdel op, så den faldt på gulvet. ''Jeg prøver meget meget hårdt på at wauw'e dig.. Hvis du ikke har bemærket det'' informerede hun ham med et svagt smil, inden hun skrånede sit hoved og begyndte at kysse ham langs hans kæbelinje.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:06 am
Charlie
Han bed sig hårdt i læben, da hun tog sin bikini top af og skulle lige tage sig sammen, for at "finde" tilbage til virkeligheden igen. Roligt lod han sin ene hånd, kører op langs hendes side og begyndte blidt at kærtegne hendes bryst. "Så'det" Mumlede han bare lettere fraværende. Han var 110% tilstede, men alligevel kunne hun formå at få ham ind i en helt anden verden. Han lukkede sine øjne igen og nød bare, at mærke hendes læber mod sin hud. Han tænkte slet ikke over, at han ikke kendte hendes alder, men de fleste ville nok sige, at hun var alt for ung til ham.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:14 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af hans reaktion. Normalt ville hun bare elske opmærksomheden, når hun ''viste'' sig lidt frem, men det var anderledes i denne situation. Hun elskede hans opmærksomhed og hans nærvær på samme tid, hvilket var lidt uvanligt for hende. Hun stoppede roligt kyssene og lænede sig tilbage mod væggen, mens hun lod hendes blik lede efter hans. ''Hvad tænker du på?'' spurgte hun med et svagt smil og lagde hovedet på skrå.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.