VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 3:56 am

Charlie

Han trak let på skulderne, "Jeg tænkte på, om han skal overnatte ved dig..eller om jeg kunne komme på besøg?". I det han sagde sætningen, kunne han godt høre, at det lød forkert. Men han hentydet ikke til, om hun skulle være sammen med ham Hary Men blot om Electra, var alene den tid han var der. Han så på hende og derefter op på uret, inden han lagde begge sine arme om hende. Han håbet virkelig ikke, at der ville gå noget galt mellem dem, men det hele var næsten for godt til at være sandt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 8:56 am

Electra
Hun havde ikke helt forstået hvorfor at Nick havde inviteret hende og Hazel med til den VIP fest, da Nick ikke var den helt store fan af hende efter det som var sket. Og nu var de begge to bare væk, hvilket var lidt mistroisk. Hun overvejede lidt om de mon lavede noget. Men uanset hvad så havde det været en sindssygt god koncert og hun havde helt ondt i halsen af at skrige så højt xD ''Nej, pindemadder!'' sagde hun helt glad for sig selv og tog en fra en forbipasserende tjeners fad og et glas rødvin fra en anden tjener. Hun kunne nu godt blive vant til at komme til sådan nogle fester xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:06 am

Simona

Hun var ankommet for en lille time siden og havde lige set Charlie spille koncert. Nu gik hun og ventede på, at han fik gjort sig klar, så de ville kunne tage hjem igen. Hun så Electra, som hun ikke havde set rigtig længe og gik over til hende. "Electra? Går det godt?" Spurgte hun og smilede stort. Hun gav Electra et let kram. "Mig og din mor tager jo på ferie her om halvanden uge. Jeg ved ikke, om hun har hørt du ville med? Du kunne jo tage en veninde med" Snakkede hun bare løst xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:11 am

Electra
Hun havde nær fået rødvinen galt i halsen, da Simona pludselig stod med armene rundt om halsen på hende. ''Simona..Hej!'' kom det både overrasket og en smule falsk fra hende da hun ikke helt vidste hvordan i alverden hun skulle håndtere dette. Hun fik pludselig en meget blandet fornemmelse. Først ramte jalousien. Så ramte skyldfølelsen. Det var jo pænt af hende at invitere hende med ud og rejse, men ærlig talt ville hun hellere ligge sig ud på en motorvej og blive kørt over af ti lastbiler end at tage til ''Tøse-tennis-turnering''. ''Naerh, jeg kan desværre ikke. Harry kommer hjem fra Amerika..'' sagde hun, da Harrys mor også var med til tøse-tennis.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:29 am

Simona

Hun nikkede ivrigt, da Electra godt havde hørt om deres tur. "Jeg regnet også med, at du hellere ville være hjemme. Du har aldrig været så glad for tennis" Sagde hun og nappede et glas vin, som en af tjener kom gående forbi med. "Jeg hørte, at i også skulle spille, gik det godt? Charlie var rigtig dygtig i aften, synes du ikke?" Sagde hun og hørte egentlig ikke rigtigt efter, hvad Electra svaret, da hun havde mere travlt med at holde øje med om Charlie snart var klar. Dog vidste hun, at det tit tog evigheder og ofte tog hun hjem, før han overhovedet var færdig.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:33 am

Electra
''Jo det gik godt.. Vi.. Spillede kun 5 sange'' sagde hun lettere undrende, da hun vist slet ikke hørte efter. Hun kunne ligeså godt have fyret sin ''Jeg suttede forresten hans kugler'' kommentar af på hende og hun ville stadigt have overhørt hende fuldstændigt, det var hun sikker på. ''Jo.. De er virkelig gode.. Det er et meget energisk band må man sige.. Ham kan du være stolt af'' mumlede hun med et lettere halvhjertet smil, mens hun kort fulgte hendes blik. Hvis Charlie også kom nu, så ville hun bare ligge sig til at dø på stedet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:44 am

Simona

Hun hørte ikke efter, når Electra snakket om sig selv, men til gengæld hørte hun efter, når hun snakket om Charlie. Hun havde virkelig fået stjernenykker af tiden sammen med Charlie, og følte derfor også at hun kunne "tillade" sig nogle ting, som andre ikke kunne. "Gad vide hvor han bliver af?" Mumlede hun og så sig en smule rundt. Hun vendte dog blikket mod Electra igen, "Hvad laver du forresten herinde..de mindre bands har da ikke adgang?" Spurgte hun en smule undrende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:49 am

Electra
Hun blev ved med at tænke på, at hun bare skulle blive ved med at smile. Og pludselig havde hun ikke ret meget skyldfølelse over det det Charlie, for Simona var jo som hun huskede. Forfærdelig og enormt snobbet. ''Nick inviterede min veninde og jeg ind.. Vi havde VIP billetter'' sagde hun, inden hun svagt bed sig lidt i læben, da hun ikke var helt sikker på, om hun købte det med at Nick også havde skaffet dem VIP billetter. Hun blev bare ved med at smile og hun følte sig på et tidspunkt en smule psykopatisk xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:59 am

Simona

Hun brummede svagt, "Hvad så med VIP billetterne til koncertern, jeg ved at Nick altid får billetter af dem af Charlie og hans venner, men i er da ikke venne.." Hun stoppede sin sætning og smilede let, da Charlie kom ud i VIP lokalet. "Hyggeligt at møde dig" Sagde hun bare halvhjertet inden hun gik over til Charlie.

Charlie

Han bed sig hårdt i læben, da han så at Electra og Simona stod og snakket sammen. "Hey Simona" Mumlede han, da hun kom hen mod ham og gav ham et kram, som hun gengældte. Lidt undskyldende så han over på Electra og bed sig i læben. Da han ikke vidste om hun blev såret?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:06 am

Electra
Hun var ret glad for at hun ikke behøves at svare på det, men den måde som Simona havde opført sig over for hende på havde fået hende til at føle sig så ligegyldig som man overhovedet kunne være. Simona var vigtigere for Charlie, det var jo klart. Simona kunne byde Charlie alt og Simona, hun havde bare alt. Hun sukkede svagt, da hun måtte affinde sig med at nogle kvinder bare var bedre. Kort sendte hun et smil i Charlies retning, inden hun blot vendte sig om for at slippe for at kigge på det. For hendes egen skyld måtte det stoppe, men hun vidste at hun allerede efter 5 dage aldrig ville kunne stoppe det selv.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:10 am

Charlie

Han ville godt snakke med Electra alene, inden de skulle afsted. Hun gik med Simona ud bag ved og sagde, at han lige manglet nogle få ting, så var han klar til at køre. Inden han gik tilbage og hen mod Electra. "Kom med" Mumlede han i forbi farten og skyndte sig ned af en gang og ind i nummer to lokale, hvor han ventede på hende. Der ville ingen finde dem og de kunne nå at sige farvel. "Jeg..går ikke uden at sige farvel" Mumlede hun stille. "Og hvad lavet du det alene?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:17 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da Charlie kom ud og hentede hende og førte hende ud af rummet hvor festen var og ind i et lille tomt rum. Faktisk havde hun det ikke særligt godt efter mødet med Simona. Faktisk fattede hun pludselig ikke hvorfor han overhovedet havde gidet at være sammen med hende denne uge, når han havde sin perfekte tennisspillende kone. ''Nick inviterede mig og Hazel. Pludselig forstår jeg hvorfor'' sagde hun lavt og gned kort sin ene hånd mod sin pande. Hendes selvtillid havde fået et betydeligt knæk den aften og hun følte sig mere sårbår end hun havde længe.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:22 am

Charlie

Han så helt underligt på hende, da han ikke forstod hvad hun sagde. "Hvad forstår du nu?" Mumlede han og så på hende, da hun så ud til at have det skridt. "Electra..er du okay?" Mumlede han stille og gik lidt prøvende hen mod hende og tog hendes hånd. Han ville gerne holde hende ind til sig, men hvis nu at hun ville stoppe det her? Han mærkede hurtigt, hvordan hjertet sank i ham, da han tænkte den tanke. Det måtte ikke ske! "Electra, fortæl hvad der galt?" Sagde han lidt uroligt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:25 am

Electra
Hun ville ikke fortælle ham, at hun havde det dårligt med det. Hun var sikker på, at hun ville have det bedre imorgen, men virkeligheden kom pludselig så tæt på, som om at de sidste 5 dage bare havde været en bobbel de befandt sig i. Svagt smilede hun skævt af ham, da han virkede en smule urolig. ''Slap af, der er ikke noget galt'' sagde hun stadigt smilende, inden hun forsigtigt lagde sine arme omkring ham og placerede et blidt kys på hans læber. ''Jeg tænkte bare på om hvornår jeg fik dig at se igen..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:34 am

Charlie

Han lagde sine arme om hende og stod i 2 min bare og holdt om hende, uden at sige et ord. "Simona er væk om nogle uger, så der kan vi ses, når ham din...fyr altså ikke er det..men hos mig eller dig, er ligemeget" Sagde hun stille og holdt hende stadig tæt ind til sig, da han vidste, at de snart skulle gå hver til sit. Det også gået op for ham nu, at det her kunne gå i stykker så hurtigt, men han prøvet at være den stærke for hendes skyld.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 11:30 pm

Electra
Hun kunne i et øjeblik ikke lade være med at grine lidt, da han omtalte Harry som hendes fyr. Der skulle nok ti vilde heste til at skræmme Harry nok til at være 'hendes fyr'. ''Han er ikke min fyr.. Han er min bedste ven'' sagde hun efterfulgt af et kort smil, mens hun lod sig blive holdt ind til ham. ''Jeg forstår ikke hvorfor at..'' begyndte hun, da hun alligevel ikke vidste om det var rigtigt at spørge om. Hun sank en klump og vendte blikket ned af i stedet for, da hun ikke rigtigt kunne se ham i øjnene. ''..Hvorfor du fjoller rundt med mig. Simona har jo det hele.. Du sætter det hele over styr''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:13 am

Charlie

Han trak hende lidt ud fra sig og så hende dybt i øjnene. "Hvorfor jeg fjoller rundt med dig?" Mumlede han surt, inden han dog smilede til hende. "Mærk her" Mumlede han stille, inden han tog hendes hånd og satte den ved hans brystkasse omkring han hjerte, så hun ville kunne mærke at det bankede ret hurtigt. "Det her gør, at det er værd at sætte det hele over styr. Jeg kan ikke forklarer hvorfor der sker, men du gør noget ved mig" Mumlede han stille. det før, var ikke fordi at han blev sur på hende, men han prøvede at gøre det klart overfor hende, at hun på ingen måde skulle snakke dårligt om sig selv når han var til stede.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:42 am

Electra
Hun gav et mindre gip fra sig, da han lød helt sur. Dog lod hun ham tage sin hånd. ''Det.. Slår hurtigt'' smilede hun lidt usikkert, mens hun skiftevis kiggede ned på sine fødder og op på ham nogle gange. Det var nok første gang en fyr fik hende ud på usikker grund på den måde. Kort åbnede hun munden for at sige noget, men ord virkede alligevel overflødige. I stedet svang hun med en hurtig bevægelse armene omkring ham og kyssede ham 'hårdt' på munden en enkelt gang, dog noget langtrukkent. Hun vidste godt at han snart skulle gå, men det var lidt svært at give slip på ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:55 am

Charlie

Han bed sig lidt i læben, da hun stod og var lidt usikker. Han var usikker på, om han havde svaret hende lidt for hårdt. Men han ville have det virkelig dårligt med sig selv, hvis hun gik derfra med en følelse af, ikke at være god nok til ham, eller i hvert fald mindre værd end Simona. Han gengældte hurtigt hendes kys og lukkede sine øjne. Tanken om, at alting fra nu af ville blive besværligt når de skulle ses, var slet ikke til at bære. Han mærkede at han fik en besked og vidste, at det var Simona der skrev, om han snart var klar.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:06 am

Electra
Hun stoppede kysset forsigtigt, da hun mærkede hans telefon vibrere i hans lomme. Det var jo nemt nok at gætte sig til hvem det var og hvorfor der blev skrevet. ''Du burde..'' sagde hun stille, men holdte sig alligevel ind til ham. Selvom mødet med Simona havde givet hende et mindre knæk den aften, så vidste hun et eller andet sted godt at hun ikke havde noget at være jaloux over. Det gik op for hende at Simona åbenbart ikke kunne være nok siden at Charlie søgte andre, hvilket et eller andet sted gjorde hende 'bedre' end Simona. ''..Gå'' sagde hun med et svagt smil, inden hun alligevel meget forsigtigt lod sin hånd hvile tæt ved den. Hun var da ved at komme til sig selv igen xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:41 am

Charlie

Han havde svært ved at vurdere hans forhold til Simona. Hun havde været meget anderledes dengang de mødtes, men det havde han også selv. Det var også første gang, at han havde en anden pige tæt på sig, som med Electra. Han bed sig i læben, da han mærkede hendes hånd og lukkede sine øjne lidt, da det var ret svært at gå. "Jeg kan skrive til hende, at hun bare skal kører" Hørte han sig selv sige. Han vidste, at hvis han valgte at blive, så ville Simona måske få en mistanke om, at der forgik noget anderledes, men han havde for svært ved at gå fra Electra. Forsigtigt kyssede han hende ved kæben og brummede let, af hendes berøring.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:48 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt, da han på en måde valgte at være her hos hende end sammen med sin egen kone. Selvfølgelig var det fristende at sige ja, men omvendt vidste hun også at det måske ville gøre Simona mistænksom. Og hun ønskede bestemt ikke at skabe problemer mellem Simona og hendes mor. Svagt sukkede hun og gav ham et blidt kys på munden, inden hun trak sig nogle skridt væk. ''Du burde gå.. Hun er jo ikke dum..'' sagde hun med et skævt smil og betragtede en smule. Hun ville ønske hun vidste hvornår de igen kunne ses.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:02 am

Charlie

Han trådte et skridt frem og løftede hende hurtigt op mod væggen og gav hende et ømt kys, inden han satte hende på jorden igen. "Vi ses snart" Mumlede han stille og lod sin pande hvile mod hendes. Det var underligt, så meget tingene havde ændret sig de sidste par dage. Han kendte dårligt nok Electra, men alligevel var det så utroligt svært at sige farvel. Han var stadig meget usikker på, om de ville ses igen. Han vidste ikke hvor seriøst det mellem de to var, eller hvilket forhold hun havde til ham Hary. Han trak sig et skridt tilbage og gik ud af døren. Han så sig rundt da han kom udenfor og brummede let, da der ingen mennesker var.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:15 am

Electra
Hun trådte ud af bygningen og kiggede kort rundt, da festen vist var ovre. Desuden var festivalpladsen så underlig tom, når de fleste var rejst hjem. I hendes hoved var hun slet ikke klar og hun var så forvirret over det med Charlie. Hun vidste bare at hun ville mødes med ham igen, men det gik lidt op for hende, at han havde hendes nummer - og han havde ikke givet hende hans. Så hun ville ikke kunne kontakte ham og det var måske det han i egentligt ønskede? Hun tog sig lidt til hovedet og lænede sig forsigtigt op mod noget hegn, mens hun overvejede hvor Hazel var.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:25 am

Harry

Han var ankommet til London for nogle timer siden og havde besluttet sig for, at tage ud for at hente Electra, da det primært var hende han var kommet til London for at se. Selvfølgelig var der meget andet der træk, da han også skulle have tid til at se sin mor, inden hun tog afsted på ferie. Han holdt bare ind til siden i sin bil helt oppe ved indgangen af festivalen, da han ikke gad gå. Han vidste ikke rigtigt, hvor han skulle finde Electra henne, men at vidste at hun var her et eller andet sted. Han begyndte at stå og charme sig ind på personlet og forklaret, at han bare lige skulle hente en veninde, så var han væk igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 9 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 9 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: