VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:35 am

Electra
Hun sukkede svagt og gik lidt videre, mens tankerne fløj rundt oppe i hovedet på hende. Og inden hun vidste det, var hun pludselig havnet hende ved indgangen. ''Hm?'' mumlede hun lidt for sig selv, da hun hørte en velkendt stemme ikke langt fra sig. Men det kunne da ikke passe? Han skulle først komme i næste uge. Hun bed sig hårdt i læben, da hun bestemt ikke tog fejl og han stod der nogle meter fra hende. ''Harry!'' råbte hun inden hun nærmest hoppede ind i hans favn med fuld fart. Hun var lidt ligeglad med at han stod og snakkede med nogle xD ''Hvad laver du her? Du skulle først.. I næste uge?'' sagde hun og krammede fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:42 am

Harry

Han var så småt begyndte at hæve stemmen, da personalet ikke ville lukke ham ind, men i stedet begyndte at stå og brokke sig over, at hans bil holdt ulovligt parkeret. Han smilede stort, da han så Electra og gengældte hendes kram. "Vores mødre tager jo på ferie i næste uge, så jeg skulle lige nå at hilse, inden hun tog afsted" Sagde han og så ondt hen på vagterne. "Jeg tænkte at jeg ville hente dig på vejen, efter en uge i det her må du være godt smadret" Mumlede han og rynket let på næsen, da han ikke kunne forstille sig og tilbringe en uge sådan et sted. "Hvis jeg får lov at komme ind, så kan vi hente dine ting og kører?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:49 am

Electra
Hun vendte blikket hen mod vagterne, som ikke ville lukke ham ind. Men det var sådan set ikke nødvendigt. ''Jamen vores chauffør kommer og henter tourvognen imorgen og mine ting ligger deri.. '' forklarede hun, da hverken Hazel eller hende selv kunne køre sådan en kæmpebil. Hun havde jo ikke engang selv kørekort endnu xD Hazel havde jo også været hjemme og bade hver dag, så hun boede tæt på og ville nok ikke have noget imod hvis Electra tog hjem nu. ''Vi kan sagtens køre nu, hvis.. Du er klar..Ih jeg kan slet ikke fatte at du er her'' sagde hun smilende og gav ham endnu et kram, dog ikke så voldsomt som før. Det var virkeligt vildt at der var gået et år siden sidst.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:02 am

Harry

Han var virkelig glad for at se Electra, da de havde et ret specielt bånd. Men han var ikke typen, der viste de store følelser. "Det os dejligt at være hjemme igen" Sagde han med et smil. Han blev lidt lettet, da han nu ikke var tvunget til at skulle ind på festivalen, men kunne komme afsted ret hurtigt igen. "Så lad os se og komme væk fra den her..svinesti" Sagde han med et skævt smil. Han gik hen mod sin bil og låste den op. Han tog det bare som en selvfølge, at de kørte hjem i hans lejlighed. Han satte sig ind i bilen, tog sin sele på og startet motoren. "Er du klar?" Mumlede han drillende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:12 am

Electra
''Det er også dejligt at have dig hjemme igen'' sagde hun med et skævt smil, mens hun gik hen til hans bil og forsigtigt satte sig ind og tog sele på. Sidste gang de havde været i hans lejlighed var dengang de skulle sige farvel hvor det havde udviklet sig en smule. Selvom hun et eller andet sted nok altid havde haft en lille smule for ham, så vidste hun også at det aldrig ville blive til mere end det. Men han havde været hendes første og han vil derfor altid have en speciel plads hos hende. ''Jeg er klar.. Ej, det er næsten synd at du gik glip af Hazel og min koncert i dag. Sikke en oplevelse, det var heeelt.. Jeg tror der var over 2000'' smilede hun bredt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:36 am

Harry

Han gasset op og kørte bare i fuld fart tilbage mod London. Han tog sig aldrig af de andre bilister og bøderne ville han kunne betale sig fra. Han smilede dog let, da han hørte, at havde spillet tidligere. "I havde også en god tid, i spillet lige før hovedbandet ikke?" Mumlede han. Han havde ikke sat sig så meget ind i den festival, så han vidste hvem der spillet xD "Har i nogle planer om at spille igen snart? Så kunne jeg jo komme forbi der og kaste et par trusser op til jer" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, da sådan et par mandetrusser, ikke ville være så lækkert at få i hovedet xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 4:43 am

Electra
Hun begyndte at grine af ham, da han ville kaste et par trusser op på scenen ''Kast dem efter Hazel så'' grinede hun fortsat, inden hun lige kom i tanke om at hun nok måtte smse til hende. Hun tog hurtigt sin telefon op af sin taske og skrev bare ''Harry er her!!!'', da hun nok ville kunne gætte sig til at hun tog med ham hjem så. ''Men vi skal snakke med vores manager på mandag.. Også må vi se om vi kan finde nogle steder her i London.. You never know..'' sagde hun med et svagt smil, mens hun kiggede frem. Det gjorde hende intet at han kørte så stærkt, hun var jo vant til hans kørsel. ''Nåeh.. Amerika.. Ude godt hjemme bedst?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 5:29 am

Harry

Han kunne lige forstille sig Hazel's udtryk, hvis hun fik et par trusser i hovedet under showet. "Jeg kan sikkert godt ligge et godt ord ind for jer nogle steder", sagde han med et lille smil. Selvom han ikke havde været London det sidste år, havde han stadig en masse forretnings kontakter og mange af dem, gik tit på barer eller ejet klubber rundt omkring i byen. Dog lod han den lidt hænge i luften, da det kunne være de vil skaffe sig ind via deres eget navn. Han smilede let, "Det er rart at være tilbage, men det er virkelig fedt derovre" Sagde han med et lille smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 5:34 am

Electra
''Virkelig? Det ville være sindssygt lækkert'' smilede hun bredt, da det jo bare gjaldte om at få spillet for så mange som muligt. Det at Harry var kommet hjem havde fået hende i lidt bedre humør, men alligevel lå Charlie heletiden i baghovedet. Det med at hun ikke havde hans nummer gik hende virkeligt på. Var det et taktisk move fra hans side? Hun rystede kort på hovedet af sig selv og vendte sin opmærksomhed tilbage til Harry. ''Jeg har kun været der da jeg var lille.. Kæft de billeder du sendte mig af din lejlighed der.. Den er så lækker..'' mumlede hun, da hun huskede at hun havde billeder liggende på sin pc. ''Hvad med de amerikanske tøser? Bedre end de engelske?'' smilede hun drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 6:08 am

Harry

Han lagde godt mærke til, at hun til tider sad en smule i sin egen verden, dog var han på ingen måde typen som gad snakke følelser og han lod derfor som ingenting. "Jeg skal nok sørge for, at i får nogle ordentlige steder" Sagde han med et lille smil. Han synes næsten, at de skulle have en vis standard og han ville derfor forsøge, at kontakte de lidt bedre spillesteder, i stedet for små jobs. Han brummede let, "Der er noget nemmere at score derovre i hvert fald" Sagde han med et lille smil, dog var det nok mest fordi, at han først havde fået opmærksomhed, efter han var flyttet.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 6:16 am

Electra
Hun havde ikke rigtigt tænkt sig at fortælle Harry om Charlie. For det første så kendte Harry jo Simona og for det andet ville han sikkert ikke kunne lide, at hun havde været sammen med en på 36. ''Psh, de amerikanske piger er sådan nogle skanks'' sagde hun med et skævt smil, mens hun igen kiggede fremad. Der begyndte at blive mere tæt og de kom tættere og tættere ind mod byen. ''Hvad med.. Fremover? Kommer du til at være i England noget mere?'' spurgte hun stille, da hun virkeligt havde savnet ham. Før han var flyttet havde hun nogle gange sovet halvdelen af ugen hos ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 6:25 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at smile, da hun sagde, at de Amerikanske piger var nogle skanks. "De har i hvert fald noget at leve op til" Mumlede han med et lille smil og hentydet til dengang, at de havde været sammen. Selvom det havde været hendes første gang, var det alligevel virkelig specielt. Han havde slet ikke følelser for Electra, men det var altid specielt at være en piges første. "Jeg er faktisk blevet tilbudt en bedre stilling. Jeg skal tage til London ret ofte også holde kontakt med kunder her" Sagde han med et lille smil. Da det jo netop ville gøre, at han var i London oftere.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 6:34 am

Electra
''Yaay'' sagde hun med et smil mens hun klappede xD ''Ej, jeg ved godt at.. Vi uanset hvad nok ikke kommer til at ses så tit som før i tiden.. Du er blevet så voksen'' sagde hun med et svagt smil og klappede ham på låret to gange, inden hun trak hånden til sig og kiggede ud af vinduet. Hun kunne efterhånden kende bygningerne og snart kunne hun se hans lejlighed i det fjerne. Det var godt nok længe siden at hun havde været deroppe. ''Også er du blevet pissehøj.. Det kunne jeg ikke se på webcam jo..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 8:54 am

Harry

Han smilede let, da omgivelserne begyndte at blive kendte. Han kørte ned i p-kælderen som hørte til bygningen og holdt på sin p-plads. Som selvfølgelig var lige ved siden af deres opgang. Han steg ud af bilen og gik over og åbnede døren for hende, inden han rakte sin hånd frem for at hjælpe hende op. "Du har også forandret dig lidt" Sagde han med et skævt smil, da hun havde fået en smule flere kvindelige former. Han gik hen og fik en elevator trykket ned til dem. "Jeg har ikke tænkt mig at køre mere i dag, så du overnatter" Bestemte han bare, men han var ret sikker på at hun intet havde imod at blive natten over.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:07 am

Electra
Hun tog det lidt som en selvfølge, at hun skulle sove der. Det plejede hun jo altid og selvom der var gået et år, så var alt jo -næsten- det samme. Hun fulgte ham med ind i elevatoren og videre ud i opgangen, da de nåede etagen. ''Har du forresten noget jeg kan sove i?'' spurgte hun, da hun jo helt havde glemt at hendes tøj lå i tourbussen. Hun stillede sig ved hans dør og smilede lidt for sig selv, da det var helt underligt at stå der igen. Hun havde savnet ham en del, da han virkeligt havde været en stor del af hendes liv fra hun var 11 til 15.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:27 am

Harry

Han så lettere undrende på hende, "Jeg har faktisk ikke noget tøj, mine kufferter er stadig i lufthavnen" Sagde han og spillet dum. Han havde været hjemme kort og hans tøj, lå allerede på deres faste pladser i skabe. Det at han pludselig var blevet forretningsmand, havde lært ham altid at have styr på sine ting. "Så du må desværre ligge nøgen" Sagde han og begyndte at grine. Han åbnet døren og smilede let, "Hjem kære hjem" Sagde han og sørget for at lyde rigtig salig, så han håbet at hun ville tro, at han først var hjemme nu. I det han kun havde været hjemme kort, så lejligheden også meget tom ud.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:37 am

Electra
Hun rystede lidt på hovedet af ham, da det virkeligt stank langt væk af mandehørm. Desuden havde hun godt regnet ud, at han var ved at køre en prank på hende (BAZINGA!), så hun ville bare spille med. ''Eej.. Hvor er det dog ærgerligt.. Men så gør det vel heller ikke noget hvis jeg ligger mig helt op til dig i nat, så jeg ikke fryser? Hvis de her er hårde..'' begyndte hun og pegede kort på sin barm. ''.. Så er det altså ikke fordi jeg er tændt, men fordi jeg fryser'' sagde hun med et drillende smil, inden hun helt hjemmevant stillede sin taske på bordet og satte sig træt ned i sofaen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:50 am

Harry

Han havde godt regnet ud, at hun joket og smilede derfor bare drillende. "Så må du altså finde dig i, at der er noget andet som er hård" Mumlede han bare roligt og gik indenfor. Han gik hen og trak sine gardiner væk, så solen skinnede ind til dem og de kunne se udover hele London. Derefter tog han sin jakke af og gik hen og hang den op. "Vent her" Sagde han og gik ind og hentede en lille indpakket æske. "Jeg har en gave til dig" Brummede han og rakte æsken frem til hende. Det var en lille guldhalskæde med et guldhjerte som vedhæng. "Jeg håber du bliver glad for den" Sagde han med et lille smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 9:57 am

Electra
''En gave?'' sagde hun undrende, da bare det at han var kommet tidligere hjem havde været en gave i sig selv. Forsigtigt tog hun imod æsken, som hun roligt tog papiret af og åbnede. Det var virkeligt et kønt smykke og smykker var også det bedste man kunne give hende. Men hun blev pludselig så følelsesladet. Det var som om alle hendes følelser kammede helt over. Det med Charlie kunne hun overhovedet ikke stoppe med at tænke på, Harry var kommet hjem og hun havde savnet ham noget så forfærdeligt. Og helt uden at hun kunne stoppe sig sig, begyndte hun at stortude mens hun sad med den æske. ''Den er så pæn..'' sagde hun helt dumt og prøvede at smile, mens forsigtigt tog den op af æsken. ''Virkelig.. Tak''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 10:07 am

Harry

Han smilede let, da det hun blev glad for pakken, dog blev han lidt usikker, da hun begyndte at græde. "Var der forkert af mig at købe et smykke" Mumlede han helt forvirret. Han gik over til hende og satte sig ved hendes side og trak hende ind til sig. Selvom han var den lidt kolde type, brød han sig dog ikke om når folk de var kede af det, og slet ikke folk som han hold af. "Electra jeg forstår ikke, hvad der galt?" Mumlede han og begyndte blidt at vugge hende, for at få hende til at slappe en smule af.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 10:11 am

Electra
Hun rystede omgående på hovedet, da det virkeligt havde været sødt af ham. ''Nej, selvfølgelig ikke. Jeg elsker den.. Den er virkelig sød'' sagde hun og kiggede ned på smykket, mens hun prøvede at holde op med at græde, men hun havde gået i flere timer og bare haft behov for at få lukket op for slusserne. ''Der..Der er ikke noget.. Jeg har virkelig savnet dig'' sagde hun stille og lod sig blot blive 'vugget' i hans favn. Hun fik en del mere styr på sin hulken efter lidt tid og var stille for en stund. Hun kunne ikke holde noget skjult for Harry, også selvom han måske ikke ville bryde sig om hvad hun var ved at sige. ''Harry..Jeg.. mmh.. Jeg var sammen med.. Simonas mand..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 8:35 pm

Harry

Han trykkede hende en smule mere ind til sig og sad bare helt stille og holdt om hende, indtil hun faldt en smule mere til ro. Dog fik han et mindre chok, da han fandt ud af, hvad det var hun var ked af. "Altså..ham på 36?" Mumlede han, han havde godt hørt om Charlie og vidst, at særlig i hans unge år, havde han haft et vildt liv. "Gjorde han dig noget?" Mumlede han lidt dumt. Han havde lidt svært ved at se, hvorfor hun ellers skulle græde over at være sammen med en kendt. Han kendte Electra godt nok til at vide, at tingene kun udviklede sig til det punkt hun ville.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 10:45 pm

Electra
Hun lod sine øjne hvile lidt på halskæden, mens hun stadigt sad i Harrys favn. Harry havde altid sådan en udsøgt smag og han vidste altid hvad hun kunne lide. Dog 'vågnede' hun lidt fra sine tanker, da han spurgte indtil Charlie. ''Hvad? Nejnej, selvfølgelig ikke.. Det.. Det var bare så underligt'' sagde hun stille, da hun ikke vidste hvordan hun skulle forklare det uden at lyde som en håbefuld dum teenager. ''Vi har ikke følelser for hinanden, men der var.. Alligevel et eller andet.. Meget.. stærkt, det er så underligt..'' sagde hun stille, da Charlie virkelig havde givet hende en følelse hun ikke helt kunne beskrive. ''Jeg ved det er er forkert, meget.. Meget forkert, men måske er det i virkeligheden.. det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:02 am

Harry

Han så lidt undrende på Electra, da det i hans hoved lød meget forkert. Han vidste selvfølgelig ikke hvordan deres "forhold" var, men det ville undre ham hvis der var noget seriøst mellem dem. "Lad os nu antage alt var muligt, ville du så starte noget seriøst med ham?" Mumlede han, for lige at høre hvor ramt hun var hun var. Det lød meget underligt, at der kunne opstå noget på en festival. Det han havde set udefra havde været mudder og affald. "Og er du sikker på, at det er følelser, og ikke bare.." Sagde han og gik lidt i stå, da han ikke vidste hvordan at han skulle udtrykke sig. Men en rockstjerne på 36, måtte være ekspert i at charmere pigehjerter.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:19 am

Electra
Hun vidste godt, at uanset hvordan hun prøvede at forklare det ville det lyde forkert. For det første var han en verdenskendt rockstjerne, for det andet var han 20 år ældre og for det tredje, ja, så kendte hun jo hans kone. ''Tror du at han udnyttede mig? Han gav mig aldrig sit nummer...'' sagde hun en smule tamt, da når man satte det sådan op, lød det virkeligt som om at han gjorde. Men omvendt havde det et eller andet sted været hende der 'startede' med at udnytte ham? Men hun følte sig hverken udnyttet eller at hun udnyttede ham på nogen måde. Det var det der var så mærkeligt. ''Jeg er så forvirret, Harry.. Jeg ved godt at du hader at snakke om sådan noget, men.. ''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: