Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:30 am
Harry
Han brummede svagt, da hun spurgte om han troede at Charlie udnyttet hende. Han trak derfor let på skulderne, "Han er i hvert fald meget dum, hvis han har udnyttet dig. Det lyder til, at i har ses mere end 1 gang og..han har altså meget mere at miste end dig. Det ikke til at sige, hvad hans hensigter er. Måske var han ekstra sød, fordi han ville sikre sig, at du holdt kæft" Sagde han, da det i hans hoved var den mest åbenlyse forklaring. Electra var en virkelig dejlig pige, men en 26 årige rockstjerne der havde alt, der skulle falde for hende, på mindre en uge var for langt hun.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:40 am
Electra Hun kunne ikke finde hoved og hale på det hele, men hun var virkelig glad for at Harry var kommet hjem. Han kunne ikke have valgt et bedre tidspunkt. ''Du må undskylde at jeg bare sådan bombadere dig med det hele.. Et eller andet andet sted så startede jeg selv.. Vi tog mine stof..'' hårdt bed hun sig i læben, da det egentligt helst var noget hun ville ekskludere. Hun ville ikke have at Harry skulle vide at hun var røget på den bølge ved festlige lejligheder. ''Uhm..'' mumlede hun stille, mens hun forsigtigt lagde smykket tilbage i æsken. Dog holdte hun den åben, så hun stadigt kunne kigge på det. Hun vidste dog godt, at han nok havde hørt hvad hun havde været ved at sige. ''Nogle ting har ændret sig siden du rejste'' sagde hun stille.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:54 am
Harry
Han så hurtigt på hende, da han udmærket havde hørt, hvad hun var ved at sige. "Så lad mig lige summe op" Sagde han og så på hende med et fast blik. "I mødtes, tog stoffer, knaldet og efterfølgende blev han utrolig sød..sådan cirka samme tidspunkt, at han fandt ud af, at du tilfældigvis var hans kones venindes datter?" Spurgte han en smule undrende. "Har du overvejet at snakke med medierne?" Spurgte han og tog sig selv i at lyde lidt nysgerrig. Han synes altid det var sjovt, at skabe drama omkring sådan nogle ting.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 1:00 am
Electra Hun kiggede lidt undrende på ham, da han bare fik en god historie ud af det. ''Nej? Selvfølgelig har jeg ikke det'' sagde hun og tog sig selv i at lyde helt sur, da der slet ikke var nogle andre der skulle vide det. Nu fortrød hun helt, at hun havde sagt det til Harry. Irriteret rejste hun sig op for at komme væk fra ham, da den kommentar virkeligt havde pisset hende af. ''Jeg skulle aldrig have sagt noget'' sagde hun og rystede på hovedet af ham, inden hun hurtigt gik ud på altanen og lukkede døren efter sig. Hun havde lige brug for at få noget luft.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:14 am
Harry
Han så lidt undrende efter hende, da hun åbenbart blev lidt sur over at han havde spurgte, om hun ville snakke med medierne. Han sad nogle minutter, for at give hende lov til at køle lidt af, inden han gik ud til hende. "Electra, jeg troede at når du kunne snakke om, at han måske udnyttede dig, at du så os ville kunne snakke om det andet, det var blot et spørgsmål om du havde overvejet det" Sagde han og sukkede svagt. Det havde ikke været for at ramme hende, at han havde sagt det. "Helt ærlig, du må sgu da indrømme, at det havde været nogle fede overskrifter" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:42 am
Electra Hun havde godt hørt at han var kommet ud på altanen, men hun var pludselig blevet nervøs for at Harry kunne finde på at gå til pressen med sådan noget. ''Det havde været forfærdelige overskrifter'' kom hun igen til at snappe af ham, da hun ikke rigtigt kunne styre sit temperament til tider. Dog vendte hun sig om mod ham til sidst, dog med blikket ned i jorden. ''Undskyld.. Nej, jeg har ikke overvejet det.. og det vil jeg heller ikke'' sagde hun stille og kiggede en smule op på ham. ''Undskyld at jeg er.. Sådan her ligenu.. I dag skulle være en sjov dag'' sagde hun med et skævt smil, da hun hellere ville fejre at han var kommet hjem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:52 am
Harry
Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle se. Normalt fandt han sig ikke i, at andre snakket til ham på den måde, men han kendte Electra så godt og han kunne godt fornemme, at hun var for forvirret til at kunne snakke om tingene. Han ville elske at læse om det i medierne, men han holdt for meget af Electra, til at han ville sladre om sådan nogle ting. "Det dejligt og se, at du har fundet en fyr som du synes er sød" Mumlede han drillende og puffede blidt til hende, da hun sagde at det skulle være en sjov dag. "Er du sulten? Jeg har godt nok ikke noget mad hjemme, men vi kunne bestille noget eller tage ud at spise?" Forslog han. Han var lidt ligeglad, da det ikke var pengene det kom an på, men at få Electra i lidt bedre humør.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:00 am
Electra Hun følte sig egentligt ikke særligt sulten, men hun kunne godt forestille sig, at han var det efter den lange tur hjem. ''Vi kan sagtens bestille noget'' sagde hun, mens hun betragtede ham kort. Det havde åbenbart klædt ham at komme til Amerika, for han så så voksen og ja, godt ud. Bedre end da han bare var i England. Men der var jo også gået et år siden sidst og der var sket en masse på det år, også ting som han ikke vidste, men som han nok burde. Hun havde hele tiden lovet sig selv at hun ville fortælle om sin abort ligeså snart hun havde ham ansigt til ansigt, men alligevel virkede det så svært.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:11 am
Harry
Han så på hende, da hun virket så underligt stille. "Vi kan bare bestille en pizza og en cola og dele" Sagde han med et skævt smil, da han var en smule sulten. Desuden havde han heller ikke rigtigt noget at drikke og cola kunne man altid drikke. Han lagde hovedet på skrå og så på hende, "Electra er der noget i vejen?" Mumlede han stille og gav hende et kort kram, inden han åbnet døren og trådte indenfor, da det blæste en del og derfor var ret koldt at stå udenfor. Han vidste ikke, om det havde noget med deres sidste møde at gøre. Kunne det virkelig ødelægge så meget, at de havde været sammen inden han var rejst?
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:21 am
Electra Hun gengældte halvt krammet og bed sig lidt i læben, da det nogen gange var lidt en ulempe, at han kendte hende så godt at han kunne se når der var noget. Men alligevel var det så svært at få sagt, selvom hun i dag var glad for at hendes mor tvang hende til det. Hvis hun var 15 år også med en unge, så havde hun ikke kunne opleve alle de ting som ventede hende som ung. Hun havde jo ikke engang været klar, selvom hun dengang havde tænkt, at hvis hun og Harry fik et barn, så ville han være rigtigt sammen med hende, hvilket hun godt kunne se i dag var virkeligt ulogisk. ''Harry'' sagde hun lidt dumt, mens hun fulgte med ham indenfor og lukkede døren i. ''Der er noget jeg.. Ikke har sagt efter sidste møde.. Fordi at jeg helst ville sige det ansigt til ansigt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:33 am
Harry
Han smilede let, da hun kom med indenfor. Han gik over til sin sofa og skulle lige til at sætte sig ned, da hun pludselig lød meget alvorlig. Han var ret forvirret, da det med Charlie havde været en stor nok mundfuld. Han hadet at snakke følelser, så at de ligesom ikke kunne komme videre fra det seriøse og over til det mere hygge gik ham en smule på. "Det..lyder meget alvorligt" Mumlede han og vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre af sig selv. Han valgte at gå hen og tage hendes hånd og trække hende hen i sofaen, hvor han satte sig overfor hende og så alvorligt på hende. "Fortæl?"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:37 am
Electra Hun fulgte med ham hen i sofaen og satte sig forsigtigt ved hans side, mens hun tog mod til sig. Hun var på ingen måde ked af aborten, det havde jo været den bedste beslutning, men hun var mere bekymret over at han ville have haft det at vide allerede dengang. ''Jeg begyndte at mærke nogle forandringer..På min krop..Og min.. ja du ved.. Udeblev.. Så sagde jeg det til min mor og hun købte en test der viste sig at være positiv.. '' forklarede hun, mens hun kiggede op på ham for at se hvordan han ville reagere. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte hamret af nervøsitet. ''Jeg fik en abort nogle dage efter.. Jeg.. Jeg kunne bare ikke få mig selv til at sidde og sige det på et webcam..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:53 am
Harry
Han fortrak ikke en mine og sad bare og så tomt ud i luften. Efter lidt tid rykkede han sig en smule væk fra hende og vendte sit blik i jorden. "Så det er bedre at vente et år, starte med at fortælle mig om en eller anden rockstjerne og derefter du fik en abort?" Mumlede han bare stille og sad bare helt stille. "Tingene har sgu forandret sig" Mumlede han og rejste sig. Han gik ud i sit køkken, hvor han havde haft nogle øl stående. Han åbnede en dåse og tog en tår. Varm øl smagte ikke særlig godt, men den nyhed skulle lige skylles ned. Han gik ind i stuen igen, " der er øl i køkkenet" Mumlede han bare roligt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:01 am
Electra Hun havde ikke vidst hvad der havde været rigtigt eller forkert at gøre. At fortælle ham det på webcam havde været det mest upersonlige hun kunne forestille sig, men omvendt ville han sikkert også bare gerne have vidst det for længst. ''Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre.. Og alt det med Charlie gik mig på og..'' hun tav en smule, da det gik op for hende at hun ikke havde snakket om andet end sig selv siden de havde mødtes. Og aborten havde hun udskudt at fortælle de sidste 2 timer så meget som muligt. ''Du mener at jeg har forandret mig, gør du ikke''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:16 am
Harry
Et eller andet sted, forstod han godt hvad hun mente og hvorfor at hun intet havde sagt til ham. Men det kom bare for tæt på, til at han ligesom kunne håndtere det. "Hvad hvis jeg ikke var kommet tilbage til London, havde du så fortiet det for evigt. Hvad med Hazel, ved hun det? Og andre, er der flere udover mig, som vidste at jeg havde gjort dig gravid?" Mumlede han og tog sig i, at lyde en smule sur. Han gik hen og satte sig ved hendes side igen og sukkede svagt. "Du har ikke forandret dig, du har bare.." Sagde han og vidste ikke hvordan han skulle forklarer sig. Men hun havde en masse ting om ørene, som en person med et normalt liv ikke ville have.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:23 am
Electra Hun fulgte ham lidt med øjnene, mens hans gik tilbage til sin plads på sofaen. ''Min mor ved ikke at det var dig der havde..'' sagde hun lidt usikkert, da hun ikke ville sprede rygter omkring Harry. Og slet ikke nu hvor deres mødre altid var sammen. ''Men ja, Hazel ved det hele.. og hun er den eneste..'' sagde hun ærligt og prøvede at få øjenkontakt med ham. Hun vidste godt at han måske var sur på hende og på en måde havde han også sin ret til at være det. Men han var jo bortrejst da hun havde fundet ud af det og hun stod derfor meget alene med det dengang. ''Bare.. Forandret mig'' afsluttet hun igen hans sætning og vendte blikket væk.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:03 am
Harry
Han vidste godt, at det havde været det eneste rigtige. Selv hvis hun havde fortalt hvad der havde været sket, så ville han ikke kunne gøre noget. Han ville kunne støtte hende i aborten, men ellers ville det ikke have gjort en forskel. "Det var det eneste rigtige" Mumlede han stille. Han var lidt skuffet over, at hun ikke havde fortalt noget, men på den anden side var han på den anden side af jorden. "Du har ikke forandret dig. Du har altid rodet dig ud i nogle underlige ting" Sagde han med et skævt smil. Nu var det så nok bare mere nogle alvorlige underlige ting.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:13 am
Electra Hun nikkede let, da han havde helt ret. I dag kunne hun slet ikke have set sig selv med et barn. Faktisk ville hun syntes, at det ville være synd for det barn der ville være kommet ud af det. Hun havde det lidt dårligt med, hvis han var vred eller skuffet over hende, men hun vidste at han nok skulle komme til sig selv igen når det havde sunket ind. ''Vi kan jo ikke alle være skidekloge og fornuftige'' svarede hun med et svagt smil, da Harry nok var den mest ''ordentlige'' fyr hun nogensinde havde mødt. ''Undskyld hvis jeg har gjort dig ked af det med det her..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:24 am
Harry
Han lagde sin arm om hende og trak hende lidt ind til sig. Selvom han ikke ville indrømme det, havde han efter den betød behov for lidt nærkontakt. "Jeg..ved ikke hvad jeg skal mene om det. På den ene side ville jeg have ønsket du havde sagt noget, men samtidigt havde det også skabt en masse kaos" Sagde han stille og så på hende. "Hvis..ikke din mor havde blandt sig, havde du så fået barnet?" Spurgte han stille. Det ville virkelig være mærkeligt, hvis der havde været et et årige barn til stede i dag.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:30 am
Electra Hun lod sig blive trukket ind til ham og smilede lidt da han gjorde det. Så var han ikke helt fra den i hvert fald. ''Det.. Tror jeg ikke.. Jeg tror ikke at jeg ville have turde det'' sagde hun stille og kiggede lidt ned hans gulv. Hun havde jo overvejet at beholde det, blot for at Harry måske ville kunne se hende i et anderledes lys. Men et barn ville være den absolut værste måde at holde på en fyr på og hun var derfor lykkelig over den beslutning som hendes mor havde tvunget hende til at tage. Men Harry behøvedes ikke at vide at hun havde overvejet det af den grund. Hun havde altid holdt skjult at hun havde lidt for ham og det havde hun i sinde om at forsætte med at gøre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:39 am
Harry
Han nikkede let, da han lidt slappede af, da hun sagde at uanset hvad, så havde hun fået en abort. Han skulle ikke være fra det næste stykke tid og det ville være svært med en pige, som han ikke havde følelser for. Han holdt virkelig meget af hende og deres nat sammen havde også betydet meget, men han ville ikke kunne se hende som en kæreste. "Det jeg glad for" Mumlede han stille, han så på hende med et skævt smil. "Kan jeg...forvente flere alvorlige samtaler, eller?" Mumlede han og sendte hende alligevel et drillende smil.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:46 am
Electra Hun vidste godt, at Harry ikke som sådan havde noget for hende. Inden han rejste havde hun været dybt ulykkelig over det, ikke kun fordi at hendes bedste ven ville være over atlanten, men bare det ikke at have hans nærhed mere. Selvom hun nok aldrig ville kunne komme sig over sit ''Harry-crush'', så føltes behovet for at være ''sammen-sammen'' med ham ikke så stort som det havde gjort dengang. I hvertfald ikke endnu. ''Nej, nu er der ikke mere'' smilede hun skævt og satte sig bedre til rette i sofaen. ''Skulle vi bestille noget.. Bare det sædvanlige?'' spurgte hun drillende for at se om han stadigt ville kunne huske det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:51 pm
Harry
Han vidste godt, at han nok også skulle have tænkt sig lidt mere om dengang, da han jo var de erfarne og han vidste, at hun ikke tog p-piller, men på den anden side havde det også været hendes første gang. "Lad os" Sagde han og fandt sin mobil frem, "Jeg har stadig app'en" Mumlede han og fandt en bestil-hurtig-pizza app frem og bestilt deres stærkeste pizza, pommesfritter og to colaer, så de havde til resten af aftenen. Han satte sig tilbage i sofaen og brummede svagt, det var helt underligt, at tænke på sig selv som far, det var han ikke klar til
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 10:09 pm
Electra Hun betragtede ham en smule, da han bare sad og tænkte. Selvfølgelig havde det startet nogle tanker og ja, selvfølgelig ville han have vidst det så tidligt som muligt, men hun var ikke et sekund i tvivl om at det klart havde været det bedste. ''Hvad tænker du på?'' spurgte hun stille, da hun alligevel følte at stemningen var underlig. Det var ikke lige sådan hun havde ønsket at deres første møde efter så længe skulle være. Måske skulle hun i virkeligheden bare have holdt mund med alt indtil han var kommet til rette igen. ''Har du måske nogle kaotiske beskeder til mig?'' smilede hun skævt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:35 pm
Harry
Han brummede svagt, da han ikke rigtigt vidste hvad han skulle sige, men på et eller andet sted, han havde behov for at slå fast, at det de havde haft kun var sex mellem venner. Selvfølgelig kunne det også være specielt og det havde det været, men det var absolut uden følelser. "Kan du huske Rachel?" Sagde han med et skævt smil, "Den dag vi var sammen..kom jeg hjem til dig meget sent" Begyndte han og rettede en smule på sig. "Fordi..vi lige havde brudt fordi jeg skulle rejse". Hvorfor han pludselig fik en lyst til at fortælle det vidste han ikke. Dybets set lå der nok noget dårlig samvittighed og nagede.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.