VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:44 am

Electra
Hun overvejede kort at sige, at hun virkelig var vild med ham og hvis han bare gav hende lidt 'følelse' igen, så havde han sikkert givet hende sommerfugle i maven som Charlie gjorde. Men omvendt vidste hun også at hvis hun sagde det, så ville turen være ødelagt og de kunne ligeså godt sejle hjem igen. Blidt lod hun hendes ene finger stryge hen over hans hånd, mens hun kiggede hen på ham. ''Charlie.. Er meget..meget.. Speciel.. Det er svært ikke at falde for ham, men det er jeg nødt til at lade være med.. For det første er han gift.. Til og med med min mors veninde.. For det andet er jeg 16 og han er hvad.. 35?'' sagde hun og var tavs lidt, da der virkeligt var så mange ting der gik imod. ''Ville du..'' begyndte hun og bed sig lidt i læben, da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle fortsætte. ''Ville.. Du.. Nogensinde kunne falde for.. mig'' spurgte hun. Efter få sekunder fortrød hun allerede spørgsmålet, da det var virkeligt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:56 am

Harry

Han brummede let, da han et eller andet sted følte, at det var lidt dumt at hun havde mødt Charlie. Han vidste godt, at han ikke burde tænke sådan, men Electra fortjente næsten bedre. Han kunne godt fornemme, at Charlie var en oprigtig fyr, men Electra havde fortjent en fyr, som kunne være sammen med hende og som ikke allerede var gift. Men man bestemte jo ikke selv over sine følelser. Han så på hende, da hun spurgte om han nogensinde ville kunne falde for hende. "Det kan jeg vel aldrig udelukke" Mumlede han med et skævt smil. Pt havde han aldrig set Electra som andet end en ven, men altid ville hurtigt kunne ændre sig. "Dog..tror jeg chancen er meget lille, da vi i fremtiden ikke vil ses så meget i hverdagene" Sagde han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:14 am

Electra
Hun forstod ikke helt hvorfor at han havde sat sig selv op mod Charlie i det spørgsmål, som han havde stillet hende. For et eller andet sted havde han jo håbet på at hun havde sagt hans navn, til trods for at han vidste at hun havde nogle følelser gemt inderst inde for Charlie. Desuden irriterede hans svar hende en smule, for uanset om han rejste eller ej, så havde chancen jo alligevel været lille. Hun havde det virkeligt som om, at han bare ikke syntes, at hun var god nok til ham. Hendes drømme var urealistiske, hun var ikke fin nok osv. ''Hvordan har du det så med at jeg i weekenden skal have vild sex med Charlie.. Mens han rører mig, kysser mig overalt, fortæller mig søde ting.. Det.. Rører dig ikke?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:21 am

Harry

Han brummede svagt, da han ikke helt forstod hvorfor at hun pludselig skulle fortælle, at hun skulle have vild sex med Charlie. Han satte sig op og brummede svagt, da han ikke rigtigt vidste hvordan han skulle tage det. "Jeg kan vel alligevel ikke ændre på hvem du ser eller hvornår du ser dem" Mumlede han lidt dumt. Han vidste godt, at han ikke havde den samme plads hos hende, som Charlie havde og han tog ikke tingene mellem dem så seriøst. "Men selvfølgelig kan jeg ikke undgå at være lidt misundelig" Sagde han stille og vendte blikket væk, da han hadet at indrømme sådan nogle ting. Følelser var bare ikke ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:28 am

Electra
Hun kunne vist sige hvad som helst og det ville alligevel bare prelle af på ham. Hvis hun kunne sige at hun skulle ud og have vild sex med en anden fyr og det eneste han følte var at blive 'lidt misundelig', så var det tog vist kørt for længst. Hun ønskede virkeligt at hun ikke havde stillet ham det spørgsmål, for hun vidste jo at hun ville blive skuffet over svaret. Og nu var hun nervøs for, om hun havde afsløret sig selv for meget. ''Undskyld.. Jeg skulle ikke have sagt det..'' sagde hun stille og vendte blikket ned i sengetæppet, mens hun lagde sig om på sin side, så hun bedre kunne se ham. ''Du er jo også ligeglad om jeg ser nogle eller ej..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:36 am

Harry

Han var egentlig ikke ligeglad og han så helst, at hun ikke så Charlie. Da han gerne vill være den eneste hun så, men han kunne ikke få sig selv til at sige det. Det kunne ikke passe, at han kunne lide en pige så meget, at han ville have hende for sig selv, men på den anden side, var det jo også fuldt ud hendes egen beslutning hvem hun så. Hvis hun havde lyst til at være sammen med både ham og Charlie, ville han ikke kunne stoppe det. "Jeg..forstår ikke helt hvor du vil hen, vil det sige at du ville..have det rigtigt dårligt med hvis jeg så en anden?" Spurgte han stille. Deres forhold var vel kun på et vennehygge plan?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:46 am

Electra
Hun vendte blikket væk fra ham, da hun før havde haft det virkeligt dårligt, dengang han havde været sammen med Rachel. Hun kunne ikke mindes hvor mange gange hun havde siddet henne hos Hazel og småtudet over det, hver gang hun havde set deres facebook statuser, eller når han havde fortalt hende hvor sød og dejlig Rachel havde været. Ligenu ønskede hun virkeligt at hun ikke havde foreslået den leg, for hun følte sig virkeligt ude på usikker grund. Faktisk havde hun slet ikke bemærket, at hun havde rykket sig en smule væk fra ham i sengen. ''Nej.. Selvfølgelig ikke.. Jeg vil se dig glad og sammen med en der kan gøre dig det'' sagde hun med et skævt smil, da det selvfølgelig passede, men det var langt fra hele sandheden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:53 am

Harry

Han holdt sit blik i jorden og vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han kiggede kort hen til hende og så hvordan, at hun havde rykket sig en smule væk fra ham. Hvorfor at stemningen pludselig var blevet så underlig, kunne han ikke rigtigt sætte ord på. I hans verden havde han aldrig givet udtryk for, at deres forhold skulle være anderledes. Hun vidste præcis hvor hun havde ham. "Du må undskylde..men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg har gjort galt? Har jeg sagt noget?" Spurgte han lidt dumt. Han var nok ret dum på det punkt, men han lukket altid sine følelser ude. "Vil du gerne have..at jeg skal være sur over, at du er sammen med Charlie?" spurgte han forvirret.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:02 am

Electra
Hun vendte blikket hen mod ham, da han spurgte om det med Charlie. Hun var lige ved at sige ja, for han havde endeligt fattet det så xD Det eneste hun i virkeligheden ønskede sig, var han ville kæmpe bare lidt for hende, men det var altid hende som havde haft de følelser i klemme og det var altid hende, som skulle 'kæmpe' for at holde dem nede. Et eller andet sted udmattede det hende mere psykisk end hun nogensinde ville indrømme. Hun satte sig forsigtigt op, inden hun med et svagt smil rystede på hovedet. ''Nej.. Hvis du er sur over det.. Så.. Er du jo ikke glad, og det er det eneste jeg vil have at du er'' forklarede hun, mens hun rykkede tilbage hvor hun før lå og derfor tættere på ham. ''Og.. Du er glad.. ikke?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:11 am

Harry

Han brummede svagt, da han slet ikke forstod hvad hun mente. Han kunne godt fornemme, at hun ikke var specielt tilfreds med det svar hun fik, men han regnet ikke med at hun gik rundt og have nogle følelser i klemme, kun hos Charlie. Han så på hende med et skævt smil, "Jeg er glad, når du er" Sagde han stille. Han lagde sig ned på siden igen og så hen på hende. Sommetider ville han sgu ønske, at han vidste hvad piger ville have og tænke, da han gerne ville gøre det rigtige når han kom til Electra. De havde kun få dage sammen, så skulle hun også have det så godt som muligt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:19 am

Electra
Hun kiggede ned på ham og betragtede ham tavst lidt. Hun vidste godt at hun havde været tvetydig, men når man havde ønsket at være sammen med en så længe, så kunne man ikke andet end at føle sig en smule bitter, når det ikke var gengældt. Men hun vidste at hun skulle lære at kontrollere det bedre, selvom det var svært, især nu hvor de var begyndt at kysse lidt. Hun lagde sig igen ned og 'rullede' forsigtigt ind i ham, så hun lå med fronten til ham. Hun lagde sin arm forsigtigt om ham og holdte ham indtil sig så godt hun nu kunne, da hun havde haft behov for en krammer oven på det lille sammenstød de havde haft.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:27 am

Harry

Han smilede let, da hun lagde sig ind til ham. Han lagde sin arm om hende og knugede hende blidt ind til sig. "Electra, du må aldrig være i tvivl om, at jeg virkelig er glad for dig" Mumlede han stille. Det kunne godt være, at han ikke havde direkte følelser for hende, men hun betød alligevel virkelig meget for ham. Han nussede blidt hendes kind og smilede let til hende. "Der er aldrig nogen anden, som vil tage din plads" Sagde han stille. Han vidste ikke helt, hvorfor hun var blevet anderledes, men han følte lidt, at hun på et eller andet punkt følte sig tilsidesat, hvilket hun bestemt ikke skulle føle sig.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:36 am

Electra
Hun smilede lidt af hans ord, da hun jo godt vidste at de havde et specielt bånd til hinanden. Et bånd der nok ville føles unaturligt over for deres fremtidige partnere. Hun huskede jo stadigt dengang hvor Rachel havde bedt hende holde sig væk fra Harry og der ville sikkert komme andre partnere, som ville være ''utilfredse'' med deres venskab. Eller hvad det nu end var at de havde. ''Det ved jeg godt.. Jeg er jo trods alt den lækreste pige at du nogensinde har mødt'' sagde hun med bredt smil, inden hun begyndte at grine lidt. Hun kiggede ind i hans øjne for en stund, inden hun alligevel hurtigt vendte blikket nedad igen, dog mens hun stadigt smilede lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:46 am

Harry

Han trykkede forsigtigt sin brystkasse ind til hendes mave, da han lige ville sørge for at de lå helt tæt. Han så på hende, da hun vendte blikket lidt væk, "Jeg kan godt lade som om, at jeg har en anden mening hvis det er bedre" Mumlede han drillende, da hun før ikke havde vidst om hans mening havde været forkert. Grunden til, at hun havde hans første plads var nok, at de var vokset op sammen og hun altid havde været virkelig køn, så fra da de var små, han hun været den kønneste og det havde ikke rigtigt ændret sig gennem årene. "Men hvad kan jeg sige, perfekt krop, perfekt røv, perfekte bryster og et perfekt smil" Drillede han.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:54 am

Electra
Hun rystede lidt på hovedet af ham, da det havde været en ærlighedsleg. Også selvom hun ikke havde været helt ærlig hele tiden. ''Okay, et spørgsmål mere..'' sagde hun, mens hun forsigtigt lagde en hånd ved hans kind. Hun mærkede at hendes hjerte nærmest sprang et slag over, når de lå så tæt og kunne kigge hinanden ind i øjnene på den måde. ''Hvis vi begge bliver.. 40.. Okay jeg bliver 40 og du 44..'' sagde hun, da hun lige skulle modregne deres aldersforskel. ''Og.. Ingen af os er gift og ingen gider at have os, vil du så være min backup-gom?'' grinede hun, da det nok var lidt plat, men et eller andet sted os lidt sødt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:01 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun spurgte om han ville være hendes back-up gnome. Han gav hende et tantekys over hendes mund og nikkede, "Det er en aftale" Sagde han helt tilfreds. Han var dog ret sikker på, at de begge to ville have fundet en mand og kone til den tid. Men man kunne jo aldrig vide. "Men så skal vi altså også have sådan et kæmpe drømmebryllup. Hvis vi skal vente så længe, skal alt være perfekt" Sagde han med et lille smil. Selvom han ikke ville indrømme det, elskede han at forkæle sin pige. romantiske middage, alene på en båd, store bryllupper osv.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:09 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt over det tantekys, mens hun lyttede til hans ord. ''Ja.. Sådan et bryllup hvor vi ikke kender halvdelen af gæsterne. Også skal jeg have en kæmpemæssig kjole på så jeg ligner en candyfloss.. Også skal du have slikhår.. Hvis du stadigt har hår til den tid.. Og vi skal spise alt godt for havet.. For tingene derfra er lyserøde og vores bryllupstema skal være pink. Derfor skal du også have en lyserød stribe i den måne der venter dig'' grinede hun, da hun lige kunne forestille sig sådan et klamt bryllup, hvor det hele var overdådigt og falsk xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:21 am

Harry

Han rakte drillende tunge af hende, da han forhåbentligt stadigvæk havde hår da han var 44. Han kørte en hånd gennem sit hår, da han havde en smule voks i. Bare for at drille, trak han hendes hår helt tilbage og lavet slikhår. "Slikhåret kan du allerede få nu" Mumlede han drillende. Han kunne dog ikke lade være med at grine, da de allerede var igang med at planlægge et flask bryllup. "Jeg glæder mig allerede til bryllupsnatten" Mumlede han drillende. Det var nok typisk, at han som det første tænkte på sex. "Ej, vi skal også på den perfekt bryllupsrejse" Sagde han og smilede let, da han elskede at rejse.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:31 am

Electra
Hun så helt måbende på ham, da han lignede en rigtigt yuppie med håret sådan. ''Eeej, det klæder dig ikke'' grinede hun, inden lod sine fingre pjoske lidt rundt i hans hår, så det strittede lidt hist og her igen. ''Jeg gad godt at tage til Maldiverne på bryllupsrejse.. Der er så flot.. Det er helt vildt'' smilede hun lidt og tog sig selv i at komme til at se helt drømmende ud, inden hun alligevel rystede på hovedet af sig selv, da hun pludseligt lå at drømte om at blive gift med Harry - Så kunne hun vist ikke være mere desperat end det. ''Hvis vi skulle på bryllupsnat, ville jeg have fundet det frækkeste undertøj i hele verdenen dertil..'' smilede hun drillende og gav ham et blidt puf.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:35 am

Harry

Han synes det var helt hyggeligt, at snakke om hvordan deres bryllup skulle være, hvis de stod i din situation at ingen andre ville have dem. "Jeg tager dig med hvor end du ønsker" Mumlede han drillende, allerede nu havde han mange penge og til den tid, ville han have endnu flere. Så stedet var lidt ligemeget for ham. Det sted hun havde drømt om, så han ville kunne forkæle sin kommende kone. "Mmh, det glæder jeg mig til min lille kone" Mumlede han drillende. Dog lød kone ikke så godt. Men det var ikke ondt ment. Han så på hende, da hun sagde at hun ville finde frækt undertøj. Det var det specielle ved Electra, hun forstod at gå i tøj som viste hud, men alligevel overladte meget til fantasien.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:45 am

Electra
Hun smilede svagt, da han kaldte hende for hans lille kone. Det varmede hende et eller andet sted, selvom det nu ikke var meningen. Forsigtigt lod hun sin hånd stryge ham blidt ned af brystkassen, mens hun smilede helt legesygt til ham. ''Den skulle være gennemsigtigt.. Så du kunne se alt.. Men alligevel ikke helt mærke det for stoffet.. Så skulle der være lidt plys i kanterne, så du alligevel havde lidt blødt at røre ved..'' begyndte hun smilende, mens hun forsigtigt trykkede sine læber mod hans hals. Hun mærkede at hun fik helt kuldegysninger, da hun mærkede ham så tæt på. ''Og hvem ved.. Måske ville jeg have bundløse trusser på indenunder..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:53 am

Harry

Det var lidt underligt, at hun kunne ligge halvnøgen overfor ham, men alligevel tændte det ham, at hun fortalte hvordan hun ville se ud på deres bryllupnat. "Mmh" Mumlede han stille og løftede sit hoved en smule, så hun ville kunne kysse ham der, dog kiggede han ned på hendes krop helt åbenlyst da han lige skulle have det hele med. Han trak hende tættere ind til sig. Det var underligt, men hun kunne med så få ord pirre ham. Han tog let fat i hendes hånd og lagde den ved hans brystkasse. Det var ikke for at vise sig frem, men han havde bare behov at mærke hende tæt på og på den måde, kunne han og holde hende i hånden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:01 pm

Electra
Hun lod sig blive trukket tættere ind til ham, mens hun stadigt kiggede ham i øjnene. Selvom de lå og snakkede om noget så plat som sexet undertøj til deres falske bryllupsnat, så slog det hende alligvel hvor meget hun egentligt holdte af ham. Hun vidste at den forelskelse hun havde ikke var noget hun ville vokse fra og uanset hvad, så var det svært at håndtere, at han skulle gå til en anden og ikke hende. Hun gav ham et ømt kys, da han løftede hovedet sådan, mens hun forsigtigt nussede ham ved brystkassen. ''Hvis vi kan finde sådan en snusket sexbutik i Cardiff, så kan vi måske lege at vi skal have en bryllupsnat..'' smilede hun drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:08 pm

Harry

Han så helt forbløffet på hende, da hun ville i en sexbutik. Der kunne de jo købe en masse sjovt og lege med. Han slog dog hurtigt væk fra de tanker, da det nok aldrig ville komme til at ske. Hun måtte dog indrømme, at det ville være frækt, hvis de fandt noget frækt overtøj til hende. "Det vil jeg meget gerne" Sagde han og så på hende. "Måske kunne vi også finde en fræk lille sag til mig" Mumlede han, selvom det dog blot var i sjovt. Der var mange af de der mange g-strenge og sådan, men der var ikke rigtigt noget, som sagde ham noget. Han ville ikke få mere selvtillid af det, men i stedet for bare føle sig som en klovn.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:18 pm

Electra
Hun grinede lidt af ham, da hun lige kunne forestille ham i sådan en mankini, som Borat havde på. ''Hvis vi finder en, så må du bestemme hvad jeg skal købe..'' smilede hun, inden hun roligt 'kravlede' oven på ham og forsigtigt fik sat sig til rette på ham. ''Men vi ved vidst alle godt, at det bedste stykke legetøj man kan give en mand er en lille smule bar hud..'' sagde hun i et lavt toneleje, mens hun kiggede helt forførende på ham., mens hun langsomt begyndte at åbne hendes BH. Derefter lod hun sine stropper falde ned, inden hun lagde BHen på hans brystkasse. ''Eller tager jeg helt fejl..''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 23 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 23 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: