Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 9:49 am
Electra Hun så hen på ham, da han kom hen mod hende. Det var selvfølgelig ikke helt fair, hvis hun kom til at give ham skyldfølelse over at han skulle tilbage, men det gik hende bare en del på, da webcam ikke var helt det samme. ''Undskyld.. '' sagde hun stille og lod sig blive trukket ind til ham. Sidste gang havde det været forfærdeligt at sige farvel og det ville blive mindst ligeså slemt denne gang. Men så ville der forhåbentligt ikke gå et helt år igen. Hun kiggede op på ham og var tavs lidt, da hun virkeligt havde lyst til at give ham et kys. Men de var ude på en offentlig vej, hvilket jo ikke var helt det samme som på hans værelse. ''Skal vi.. Gå ind?'' spurgte hun og pegede hen mod butikken.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 10:05 am
Harry
Han brummede let, "Du skal ikke sige undskyld. Jeg forstår dig godt. Jeg ønkser heller ikke at skulle afsted. Eller jo, selvfølgelig elsker jeg mit arbejde og det er mit livs chance. Men jeg ønsker ikke, at vi ikke kan ses når vi har lyst. Jeg kommer jo forhelvede til at savne dig" Mumlede han og holdt hende tæt inde til sig, da han pludseligt havde et behov for at mærke hende helt tæt på. "Ja, lad os det" Sagde han og rakte sin hånd frem, så hun ville kunne tage fat i den. Nu havde de i hvert fald nogle dage sammen, kun de to.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 10:12 am
Electra Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og smilede svagt op til ham. Hun vidste at de ville komme til at savne hinanden - Det havde de jo gjort hele sidste år. Når man var vant til at tilbringe så mange timer sammen med en person hver uge, så var det virkeligt tomt, selvom livet selvfølgelig gik videre. Hun fulgte med ham ind i butikken og tog en kurv ved indgangen og begyndte at putte lidt frugt ned i samt noget toast, pålæg og deres aftensmad. Hun kiggede kort rundt i butikken og fik øje på deres bagerudsalg. ''Køber du morgenmad til os, så tager jeg colaerne herovre og betaler ved kassen? Så mødes vi ved udgangen?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 10:18 am
Harry
Han nikkede let, da han skulle sørge for deres morgenmad. Han gik hen og bestilte to rundstykker til den hver, plus en brunsviger til dessert. Han fik også to franskbrød, da det altid var godt at kunne spise med noget pålæg. Udover det købte han en stor lagkage, som de ville kunne spise om aftenen. Han skulle nok betale det hele, da det ikke var penge som han manglet. fik betalt ved bageren og gik hen til kasserne, for at finde Electra. Det var dejligt, at de nødvendige ting snart var ovre og de snart kunne komme ud på havet xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 10:28 am
Electra Hun fik desuden også handlet lidt slik og chips, da de lå ved kassen og det kunne hun ikke helt modstå. Hun fik betalt og pakket ned og gik hen mod Harry, hvor hun rakte posen med colaerne til Harry, da hun tog det som en hel selvfølge, at han skulle bære de lidt tunge varer xD ''Min fars båd er omkring.. hvad.. 300 meter herfra.. Tror du vi kan holde på den parkeringsplads der i nogle dage?'' spurgte hun, da hun ikke var helt sikker. Hun havde lovet sig selv ikke at være trist over at Harry skulle rejse igen. De næste 2-3 dage skulle nydes fuldt ud og hun ville ikke tænke på at hun ville være ked af det om nogle uger.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 3:05 am
Harry
Han tog bare imod poserne, da hun gav ham dem. Han nikkede let, da de sagtens ville kunne holde her. Det var alligevel gratis parkering. "Hvis du kan tage bordet og brødet, kan jeg have vores tasker og poserne" Sagde han med et lille smil. Det var sådan et letvægt campingbord, så selvom det var lidt stort, var det meget let og det burde derfor ikke være noget problem for hende at bære det. Han vidste, at det i fremtiden ville blive svært for dem at ses, da hans arbejde kun ville blive værre, men hun samtidigt fik mere at se til med sit band. Derfor skulle de næste dage nydes.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 3:14 am
Electra Hun nikkede let, da der alligevel var meget der skulle slæbes, men heldigvis var der ikke så langt. Hun gik ud af butikken og gik tilbage mod hans bil, da de jo skulle have deres ting deri også inden de kunne komme videre. Hun vidste ikke rigtigt hvorfor, men efter at de havde snakket om at han snart ville rejse igen, så følte hun sig ret skidt tilpas. Selvom hun lige havde sagt til sig selv at disse dage skulle nydes, så ville hun hele tiden have i baghovedet, at han blot var til låns og derefter skulle afsted igen. Det gik ikke rigtigt op for hende, at hun var helt tavs, mens hun ventede på at de kunne få båret tingene ud.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 3:44 am
Harry
Han tog bordet ud af bilen og satte op af en lygtepæl, så hun ville kunne tage det når hun ville. Derefter fandt han taskerne, som han tog over hver sin skulder, inden han tog poserne op i sine hænder. Han begyndte at gå ned mod havnen og skævede kort tilbage til hende, da hun var ret stille. Han havde det svært med, at det gik hende så meget på, at han snart skulle afsted igen. Man mærket det ikke så meget på ham, men han plejede altid at skubbe følelser væk. Han sukkede lettet, da han kom ned til havnekanten, inden han satte poserne og taskerne og vendte sig om, for at gå tilbage og hjælpe hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 4:46 am
Electra Hun rystede svagt på hovedet af sig selv, da det slog hende at hendes tavshed kreerede en dårlig stemning, hvilket der bestemt ikke skulle være. Men det var bare svært at ligge det væk fra sig. Hun smilede kort, da han kom tilbage mod hende for at hjælpe hende med tingene. ''Min fars båd er lige der'' sagde hun og pegede hen mod en stor yacht der lå henne ved kajen sammen med en masse andre store både. Der var heldigvis god plads til at få den ud, da ''sidemanden'' vist også var ude og sejle. Hun tog sin pung frem og fandt et lille nøglekort, som skulle bippes af for at komme helt ned til kajen, hvilket hun hurtigt fik gjort, inden nærmest løb op på båden. ''Endeligt!'' grinede hun og smed nogle poser fra sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 8:05 am
Harry
Han to fat i poserne og deres tasker og fik det hele slæbt over på båden, inden han satte det hele ned med et stort suk, da det alligevel havde været virkeligt tungt at bære. Han så lidt rundt og smilede let, da der var en masse plads til at komme ud. "Så starter turen" Sagde han med et lille smil, inden han gik over til hende og lagde sine arme rundt om hende. Han sagde dog intet, man han tænkte hun havde behov for lidt nærhed, når hun var lidt stille. "Vi åbner noget champagne når vi kommer ud fra havnen?" Spurgte han så nysgerrigt på hende. Det ville nok være lidt dumt at begynde at drikke, inden han skulle få båden ud af havnen, da hans dømme kræft nok ville være ret dårlig så xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 8:16 am
Electra Hun gengældte hans kram og smilede let, da hun virkeligt havde glædet sig til at kunne komme afsted og nu stod de der faktisk og var helt klar. ''Hvis du får den sejlet ud af havnen nu og derefter tager farten af og lader den sejle sig selv lidt, så kan jeg gå indenfor og dække op til morgenmad og champagne'' sagde hun og kom til at tænke på at rundstykker med champagne egentligt var en underlig blanding xD Hun gav ham et kys på kinden, inden hun vendte sig om og begyndte at indenfor på båden og ud i køkkenet. Hun havde i shoppen købt nogle isterninger, som hun hældte ned i en lille spand og lagde en champagne derned, så den kunne køle. Derefter gik hun igang med at dække bordet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 8:51 am
Harry
Han smilede let, da hun gik indenfor for at lave morgenmad til dem. Det var nok lidt underligt, at drikke champagne fra morgenstuden, men nu var de endelig på vej ud på deres tur og det skulle fejres. Der skulle os en del champagne til, før man blev påvirket så de kunne sagtens klare et glas eller to. Han fik fortøjningerne væk og gik hen til styret, hvor han fik båden startet. Han blev overrasket over, hvor nem sådan en båd egentlig var at styrer. Men det var også kun ude på havet, hvor det var svært at sejle, fordi man skulle sejle rigtigt rundt om bøjerne. Efter noget tid, kom de ud på åbent hav og han kunne derfor gå ned til Electra. "Det gik jo smertefrit" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da det vat gået så nemt xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 8:58 am
Electra Hun kiggede op på ham, da han kom indenfor. Selvom hun ikke havde sagt noget, så havde hun været lidt nervøs for, om han ville kunne styre den, da hun slet ikke havde erfaringer med sådan noget. Hun var vant til bare at ligge sig op på dækket på en solstol når det var xD Hun tog champagnen op af spanden og gik hen hældte det op i to glas, som hun havde taget frem. Desuden havde hun stillet pålæg op frem samt skåret morgenmaden, så det var lige til at gå til. Hun havde imellemtiden prøvede at 'glemme' at være ked af det, selvom det var lidt svært. Forsigtigt rakte hun glasset frem hen mod ham og smilede drillende. ''Lad os skåle på at vi ikke døde''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:04 am
Harry
Han mærkede hvordan at hans mave rumlede helt højlydt, da han så bordet. Det så virkelig lækkert ud og han var vant til at spise morgenmad lige når han stod op, så han var virkelig blevet sulten. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at de skulle skåle på at de ikke døde. "Jeg vidste, at det var en gemt styrmand gemt i mig" Grinede han og så meget selvsikker ud. Han havde nu selv været nervøs for, om han ville kunne styre sådan en båd, men der havde heldigvis været en masse plads. Han slog let sit glas med hende, "Skål" Sagde han og smilede stort, inden han så over på bordet. "Lad mig" Sagde han drillende og gik hen og trak en stol ud for hende, da han lige skulle lege gentleman xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:14 am
Electra Hun klingede sit glas mod hans og smilede lidt af ham ''Skål'' smilede hun lidt, inden hun efter at have drukket halvdelen stillede glasset fra sig igen. Hun begyndte dog at grine en smule, da han trak stolen ud. Det var virkeligt vildt så godt han var opdraget - Det kunne hans mor være stolt af, selvom hun netop i dag syntes at hans mor var lidt af en so xD Og et eller andet sted ville hun bare have hans mor til at hade hende endnu mere ved at være endnu mere ''dårligt selskab''. ''Harry.. Der er altså en dresscode her ved bordet'' forklarede hun, mens hun med et lettere drillende blik kiggede op på ham og roligt fik knappet hans skjorte op, så hun lige kunne skimte hans mave. ''Så'' smilede hun fortsat, inden hun forsigtigt fik sig sat ned på stolen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:22 am
Harry
Han så lidt undrende på hende, da hun sagde at der var en dresscode til deres morgenmad. Dog begyndte han at grine, da hun knappet hans bluse op. Det havde aldrig gået dengang han var lille, men hans forældre havde altid haft ordentlige jobs, så det lå lidt i kortene, at det skulle han også. "Det ligger hårdt ud fra morgenen af" Sagde han og gik bare hen og satte sig ned. Han havde en del manerer og vidste også hvordan man behandlet en pige ordentligt, men han var nok ikke så fint på den som hans mor ønskede. Han tog et rundstykke over på sin tallerken, inden han så på hende. "Skal du ikke også overholde den dresscode? Sådan en oversize t-shirt passer altså ikke heeeelt ind" Drillede han xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:26 am
Electra Hun kunne ikke selv lade være med at grine, da det var en lidt plat regel, men man havde jo kun det sjov man selv lavede. Hun tog selv et rundstykke, inden hun mødte hans blik, da han sad og kiggede på hende også. ''Hm.. Ja, det har du egentligt ret i. Jeg føler mig helt.. Upassende ligenu, hvor jeg har tøj på'' sagde hun efterfulgt af et mindre grin. ''Men så.. Foreslår jeg at du kommer hen og tager den af mig, før vi kan fortsætte vores morgenmad'' sagde hun og prøvede at kigge så seriøst på ham som hun kunne, inden hun dog alligevel ikke kunne lade være med at le en smule. Hun kunne aldrig holde masken med sådan noget xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:31 am
Harry
Han så helt overrasket på hende, da hun sagde at han skulle komme hen og fjerne hendes t-shirt. Det kunne godt være at han var sulten, men når han fik sådan et tilbud, så kunne morgenmaden sagtens vente xD Han rejste sig op og gik hen bag ved hende, inden han bukkede sig ned over hende og lod sine hænder køre ned langs hendes sider. Han lod sine læber køre fra hendes nakke og ned til hendes skulder. Inden han forsigtigt begyndte at trække op i hendes t-shirt. Han vidste godt, at hun var kilden og at det kildet utroligt meget, når man blev kysset på den måde i nakken, men han håbede at hun kunne holde det ud, da det var ment som kærtegn og ikke med den hensigt at kilde hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:38 am
Electra Hun kom helt til at give en gispen fra sig, da hun mærkede hans læber ved hendes nakke. Forsigtigt hævede hun sine arme let op, så t-shirten havde nemmere ved at komme af. Hun havde virkeligt svært ved at holde igen med flirten efter at han var kommet hjem. Alt det som hun havde ønsket sig så længe var pludseligt lige bagved hende. Hun kiggede sig forsigtigt hen over skulderen og hen på ham med en svag fnisen, da det kildede en del. ''Det er meningen du skal spise morgenmaden, ikke mig..'' begyndte hun og kiggede blot ligeud igen. ''.. Det kan du jo altid gøre senere'' Fik hun lige tilføjet til slut xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:52 am
Harry
Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at det var meningen at han skulle spise morgenmad. "Mmh, jeg ville hellere vente med morgenmaden til senere" Sagde han og kyssede hende blidt ved halsen, inden han trak hendes t-shirt helt af. Han lagde den pænt på en tom stol. Han skulle virkelig tage sig sammen, for ikke bare at bukke sig sammen og kysse hende. Han havde svært ved at finde ud af, hvad han følte for Electra. Han var ikke vild med hende, men alligevel havde han virkeligt svært ved at holde sig væk fra hende. Det var meget få piger, som tiltrak hende så meget som hun gjorde.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 9:57 am
Electra Hun vidste ikke hvorfor at Harry var sådan omkring hende efter festen igår. Var det et eller andet sted fordi, at han inderst inde altid havde vist at hun altid var 'tilgængelig' for ham, men nu hvor hun havde haft interessen vendt mod Charlie, så var hun pludseligt mere interessant? Hun rystede lidt på hovedet af sine tanker, da de jo havde været sammen før Charlie og det nok bare havde været et tilfælde. Forsigtigt rejste hun sig op fra stolen og vendte sig om mod ham med et svagt smil, hvor hun forsigtigt trak hans skjorte helt af og lagde den ved hendes t-shirt. Blidt begyndte hun at kysse ham langsomt ved brystkassen for en stund, inden hun lod sin ene hånd hvile ved hans mave. ''Jeg hørte godt hvordan den rumlede før..'' smilede hun lidt, da hun godt vidste at han var sulten.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 10:08 am
Harry
Han lod hende trække sin skjorte af og brummede let, da hun kyssede ham ved hans brystkasse. "Mmh" Mumlede han bare, da maden altid kunne vente. Han vidste ikke, om tingene med Charlie spillet ind, men han havde altid været tiltrukket af Electra. Men det betød også meget, at de kunne være tætte, men stadigvæk blot holde tingene for vennefod. Hun så på hende og tog let fat i hendes hånd, "Vil du gerne spise nu?" Spurgte han lidt dumt. Heldigvis stod deres morgenmad ikke og blev kold, så de havde ikke "travlt" eller noget. Han flettede forsigtigt sine finger ind i hendes.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 10:19 am
Electra Hun stillede sig op på tæerne, da han var så høj at hun dårligt kunne nå xD Blidt nappede hun ham i øret, mens hun lod begge hænder køre op af hans brystkasse og videre op til hans nakke. ''Jeg synes vi skal spise.. Og imens skal du tænke på hvor hårdt du har lyst til at tage mig og tænke på hvor meget du ved jeg har lyst til at blive taget af dig'' smilede hun uden at komme til at grine denne gang. Hun kyssede ham ømt på munden, inden hun slap grebet om ham og satte sig til rette ved bordet igen. Hun begyndte at smøre rundstykket og lod blot som ingenting, da der ikke var noget mere pirrende end at 'udskyde' tiden lidt, mens man havde lyst.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 22, 2013 10:23 am
Harry
Han brummede dybt, da hun sagde, at han skulle tænke over, hvor meget han havde lyst til at tage hende. Dog havde han ikke tænkt på andet siden aftenen før, så det var lidt irriterende, at hun blev ved med at udskyde det. Eller det irriterende lå i, at hun blev ved med at pirre ham. Han gik hen og satte sig ved bordet og så på hende, "Du ond, det ved du godt, ikke?" Mumlede han drillende, inden han alligevel begyndte at smøre sit rundstykke. Dog hjalp det lidt, at hun havde sagt, at hun også havde lyst. Så var han da ikke ene xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 23, 2013 1:57 am
Electra Hun tog en bid af sit rundstykke og sukkede tilfredst, da det alligevel var rart at få noget i maven og brødet var dejligt frisk. Hun kiggede hen på ham med et lille smil, da hun ''irriterede'' ham lidt, men det havde også været meningen. Hun skævede kort ud af et af de små vinduer og smilede, da hun så udsigten. Havet var virkeligt smukt og specielt her om morgenen, hvor solen spejlede sig i vandet. ''Det ved jeg. Det er nok derfor at jeg er.. Dårligt selskab'' svarede hun mens hun rykkede lidt usikkert på sig. Selvom hun intet havde sagt, så gik det hende virkeligt på, hvis Harrys mor aldrig havde brudt sig om hende.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.