Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 7:10 am
Harry
Han lagde kort sin hånd ved hendes side og gav hende et blidt kram, da han lige havde behov for at mærke en person tæt på, da han pludselig var blevet usikker på sig selv. Han kunne dog ikke lade være med at grine af hendes kommentar, "Jaaeh, det rigtigt det din skyld" Mumlede han og så på hende med et kort drillende blik, da han jo selv havde været med til det hele. Dog fik han hurtigt en seriøs mine på igen. "Det..rager ikke mig, men Simona er hendes meget gode veninde og hun kommer i dag, så..måske fortæller min mor det videre" Sagde han lidt dumt. Han gad slet ikke snakke om Charlie i den situation. Men tankerne kørte rundt i hovedet på ham.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 7:20 am
Electra Hun gengældte hans kram og sukkede svagt, da tanken om at gå derned var ret uoverskuelig. Hun vidste bare at hun ville sidde dernede med røde ører og ikke sige noget, fordi hun ville være bange for at sige noget forkert. Svagt bed hun sig i læben, da han nævnte det med Simona. Selvom om det ikke burde genere hende, at hun var sammen med andre overfor Charlie, så gjorde det det alligevel. Det var jo bare så dumt. Men det ville hun ikke sige til Harry, i stedet trak hun lidt på sine skuldre. ''Også? Vi har ikke nogen aftale om at jeg ikke må se andre.. Det er ikke helt fair.. Desuden.. Lad os få noget tøj på..og se hvad der sker ved morgenbordet''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 7:32 am
Harry
Han vidste faktisk ikke rigtigt hvorfor, at han havde nævnt det med Simona overfor Electra, da Charlie et eller andet sted var en konkurrent. Han slappede dog lidt af, da hun virket ligeglad med, om Charlie fandt ud af noget. "God idé" Sagde han med et lille smil, inden han gik hen og tog et håndklæde rundt om livet, låste døren op og gik ud på gangen. Han forstod ikke, hvorfor at hans mor bare var kommet ind på badeværelset. Det havde hun kun gjort da han var helt helt lille. "Vi skal bare spise morgenmad også kører vi lige efter" Sagde han lidt dumt, men han skulle lige mande sig selv op til at gå ned og stå ansigt til ansigt med sin mor.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 7:39 am
Electra Hun gik hen til sin kuffert og begyndte at lede efter undertøj og en oversized shirt, som hun hurtigt tog på. Benene skulle bare være bare, da det var pissevarmt. Det med Charlie lå lidt i baghovedet, da hun faktisk ikke vidste hvordan han ville reagere, men han kunne nok ikke tillade sig at ''reagere'' så meget. Men hun måtte glemme det for en stund, for hun skulle være der for Harry nu, som sikkert ikke syntes at det var vildt fedt at skulle gå derned nu. ''Jep.. Din mor kan sikkert godt grine af det snart os..'' sagde hun med et skævt smil, selvom hun tvivlede lidt. Hun gik hen mod ham og lagde forsigtigt sine arme omkring ham, da han skulle have endnu en krammer inden de gik ned. ''Er du klar?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:20 am
Harry
han smilede let, da hun kom hen og gav ham et kram til. "Mmh, hvor du sød" Mumlede han stille og gengældte krammet. Problemet lå også lidt i, at han ikke vidste hovrdan han skulle forklarer overfor sin mor, at han og Electra kun var venner. Han tog hurtigt sit tøj på og nikkede let, "Jeg er klar ja" Sagde han og rettede sig en smule op. Ligesom aftenen før, tog han let fat i hendes arm, så de gik ud som et par. "Jeg ved ikke om hun nogensinde kommer til at kunne grine af det, men..det skal ikke ødelægge vores dag" Sagde han med et lille smil, inden han gik hen mod trappen ned til. "Hold kæft hvor skal vi drikke igen i aften" Sagde han med et lille smil, da denne her oplevelse skulle drikkes væk, desuden skulle der en masse sprut til sådan en romantisk middag xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:28 am
Electra Hun fulgte med ham ned af trapperne og smilede lidt, da de gik arm i arm. Det var virkeligt det bedste ved Harry, hun kom altid til at tænke på hvilken gentleman han var xD ''Min far har så meget champagne på de både der.. Han har sagt at vi bare skal føle os hjemme..'' smilede hun drillende, inden hun svagt bed sig i læben, da hun hørte stemmer fra køkkenet. '..Jeg har vidst lige siden hun var 11 år gammel, at hun var dårligt selskab', hørte hun kort Harrys mor sige. Hun stoppede lidt op for enden af trappen og kiggede ned, da hun tabte alt modet til at gå videre derind. Hun skævede kort op til Harry og åbnede kort munden for at noget, men hun vidste ikke hvad. Hvis det ikke havde været fordi at det var Harrys mor, ville hun komme lige i hendes fjæs.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:38 am
Harry
Han stoppede kort op, da han hørte sin mor stå og snakke i baggrunden. Han kigget ikke på Electra, men slap i stedet sin hånd og gik direkte ud i køkkenet. Han gik helt tæt på sin mor og så surt på hende. "Jeg skal nok selv afgøre, hvad der er dårligt selskab? Er det forstået?" Mumlede han surt. Han var ret høj, faktisk højere end de fleste og derfor også sin mor, så han vidste at han virket en smule truende, når han kom tæt på på den måde. Men ingen skulle snakke dårligt om Electra, når han var i nærheden. Han sendte de andre i lokalet et ondt blik, inden han vendte sig om og gik hen til Electra igen. "Skal vi tage noget morgenmad med og smutte?" Sagde han og så på hende, da han godt forstod, hvis hun ikke havde lyst til at blive.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:46 am
Electra Hun så en smule forbløffet på ham, da det var så sjældent at han blev sur og nu stod han der foran hans mor. Selvom det måske var lidt egoistisk at føle sådan, så blev hun helt overvældet over at han sådan stod op for hende når hun var blevet uretfærdigt behandlet. Hun vidste dog godt at hun ikke skulle blande sig, for hun ville lynhurtigt ryge op i det røde felt og sige en masse dumme og forkerte ting. ''Vi.. Kan bare købe vores eget'' sagde hun og smilede kort, uden rigtigt at kigge på hverken hans mor eller far. Hans far havde såment ikke sagt noget og havde for det meste bare siddet og læst avisen mens han havde hørt på hans kone brokke sig. ''Vi skal alligevel.. handle lidt ind''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:55 am
Harry
Han havde efterhånden lært hvornår at han skulle stoppe en diskussion. Han havde gjort det klart for sin mor, hvad han mente omkring den sag, så nu ville han bare gerne væk. Han tog sine bilnøgler op af sine lomme og gav til Electra, "Hvis du går ud og åbner, så kommer jeg med vores tasker" Sagde han og vendte sig bare om, inden han løb op på sit værelse. Det lykkedes ham at holde begge tasker, plus det lille bord. Han gik nedenunder og udenfor. "Det..er jeg altså virkelig ked af" Sagde han og skævede til Electra. Han vidste godt, at det ikke var hans skyld, men han havde alligevel skyldfølelse. Han skævede kort tilbage mod huset, da han lige skulle sikre sig, at ingen var fuldt efter dem ud. Han lagde begge kufferter ind i bilen, "Mangler du noget?"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 8:59 am
Electra Hun måtte indrømme at hun var en smule rystet, da hun egentligt altid havde troet at Harrys mor godt kunne lide hende. Men spørgsmålet var bare om Harrys mor var mindst ligeså chokeret som både Harry og hende selv? Hun vidste det ikke, men uanset hvad så var hun virkeligt virkeligt glad for at han havde reageret sådan. Hun fik låst op for bilen og åbnede op for bagagerummet, så der var plads når han kom ud. Svagt smilede hun, da han kom hen mod hende. ''Det skal du ikke være.. Hun er nok bare.. Lidt chokeret'' sagde hun stille, inden hun forsigtigt stillede sig op på tæerne og gav ham et blidt kys på kinden, da hun ikke rigtigt vidste hvad hun ellers gøre for at sige tak.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 9:20 am
Harry
Han smilede let, da han fik et kys på sin kind, hvilet han gik ud for, var en form for at sige til eller taknemmelig over, at han havde forsvaret hende. "Jeg lidt ligeglad hvad grunden var. For det første vader hun bare ud, mens jeg er i bad. At du så var med og hun opdager det er uheldigt, men hun efterfølgende vælger at snakke højlyst om det" Mumlede han surt og knuget hårdt sin ene hånd sammen. Han valgte dog, ikke at gå indenfor igen, da han ikke gad lave en scene, desuden håbet han, at det ville ramme hans mor endnu hårdere hvis de bare gik deres vej, uden at sige farvel. Han trak hende ind til sig og så på hende, da han lige ville sikre sig, at hun var okay.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 10:43 am
Electra Hun kiggede hen på hans knugede hånd og kunne godt mærke at det gik ham lidt på. Men det var heller ikke særlig fedt at blive set sådan af sin mor for det første, men også når ens forældre begyndte at kritisere ens venner. ''Rolig.. Det skal ikke ødelægge dagen.. Jeg tror virkeligt bare at hun var lidt chokeret. Jeg tror de fleste mødre håber på at deres børn er dydige til de bliver 35'' smilede hun skævt og lod sig blive trukket ind til ham. Forsigtigt lagde hun armene godt om ham, så hun rigtigt kunne kramme ham. ''Det er bare.. Ret.. Ja.. Du ved.. Modigt at du tør at forsvare mig sådan foran din mor'' sagde hun stille.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 10:53 am
Harry
Han holdt hende tæt ind til sig, da han havde behov for at mærke hende efter det som var sket. "Ingen skal snakke sådan om mine venner. Uanset om det min mor eller ej. Da jeg var mindre kunne hun komme ud på badeværelset når jeg var i bad og bestemme over mig, det kan hun ikke mere" Sagde han og nød bare at stå med hende i sine arme. "Er du klar til at køre?" Spurgte han stille. Egentlig kunne han lige nu stå med hende i sine arme forevigt, men de måtte til at videre, det skulle bare kun være, når hun var tryg og rolig ved tingene igen. Men det virket hun nu til allerede at være.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 11:00 am
Electra Hun smilede svagt af hans ord og det slog hende lidt, hvor voksen han var blevet af at rejse fra England. Selvfølgelig havde han været selvstændig før han rejste til Amerika, men nu her et år efter var der kommet en mand hjem og ikke den store dreng, som han var da han rejste. ''Jeg er helt klar'' sagde hun og kiggede op på ham, fortsat smilende. ''Kom'' sagde hun, inden hun forsigtigt åbnede bildøren og fik sat sig og fik selen over sig. Det var godt nok nogle underlige dage i øjeblikket. Charlie lå konstant i baghovedet på hende, selvom hun virkeligt prøvede at tage afstand fra de følelser hun havde der. Men omvendt mærkede hun også at de følelser hun altid havde for Charlie voksede og voksede og hun var bestemt ikke sikker på, om nogle af disse følelser var gode for hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 11:12 am
Harry
Han fik sat sig ind i den anden side og fik sin sele på. "De næste dage er det bare dig og mig" Sagde han og startet bilen. Han begyndte at kører mod havnen. "Det er noget med, at der ligger en lille gammel hyggelig købmand der har alt nede ved havnen. Der er også en fiskehandler" Sagde han med et lille smil, da de havde snakket om nogle rejer. Han regnet dog med, at de bare købte hvad de havde lyst til og bare købe det. Han smilede let, da de kørte væk fra hans forældres væk. "Hold kæft hvor jeg glæder mig" Grinede han, men det var faktisk rigtigt, han glædet sig virkelig til at være alene med Electra i nogle dage.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 11:20 am
Electra Hun så hen på ham og nikkede let, da det bestemt blot var de to. Det var faktisk virkeligt rart at komme lidt væk fra alt dette og måske lige sunde sig lidt oven på alt hvad der var sket den sidste uges tid. ''Vi skal bruge.. Brød, pålæg.. Colaer..Mælk måske.. Æg kan man også altid bruge.. Også det vi skal spise i aften'' smilede hun skævt, da det alligevel var lidt hyggeligt, at de havde planlagt en romantisk middag, også selvom det mest havde været ment som en spøg da han havde sagt det. ''Du.. Harry.. Jeg sagde ikke noget dumt igår, da jeg blev fuld vel?'' spurgte hun. Selv huskede hun aftenen ret klart, men man vidste jo aldrig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 11:25 am
Harry
Han nikkede let, da hun fortalte hvad de skulle have og forsøgte at huske det, men det virket til at hun havde ret godt styr på det. Hun så på ham, da hun spurgte om hun havde sagt noget dum. "I går..lige inden du faldt i søvn, lagde jeg mig ind til dig og nusset dig ved din side, også sagde du at du elsket mig" Sagde han med et lille smil, da det havde været ret sjovt, han tog det ikke særligt seriøst, men bare noget hun havde sagt, fordi hun synes det var rart at blive nusset i søvne. "Hvorfor da?" Spurgte han nysgerrigt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 7:31 am
Electra Hun så hen på ham med store øjne, da det begyndte at dæmre lidt. Faktisk kunne hun godt huske det, når hun tænkte sig om, men hun huskede også at hun havde været meget træt. Alligevel var det lidt flovt at hun havde sagt sådan. ''Ej..'' mumlede hun efterfulgt af en kort latter, inden hun kiggede ned mod sine lår. ''Se, jeg sagde jo at jeg ville blive alt for kærlig'' smilede hun skævt og kunne mærke at hun blev en anelse varm i ansigtet, da hun aldrig havde sagt sådan før. Man gik jo ikke rundt og sagde til venner at man elskede dem. Hun rømmede sig en smule og ville egentligt ikke benægte det, for hun elskede ham - Han havde været en stor del af hendes liv og en fantastisk ven i alle de år.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 8:39 am
Harry
Han tog det ikke voldsomt seriøst og havde bare taget det som en del af hendes brandert. "Jeg ville også elske mig, hvis jeg var en pige" Sagde han og begyndte at grine, inden han dog gav hende et blidt klap på hendes lår, da hun betød virkelig meget for ham også. "Jeg..er så glad for, at vi endelig kan tilbringe noget tid sammen" Mumlede han stille, da han hadet at indrømme sådan nogle ting, men han ville samtidigt også have, at hun vidste hvilken rolle at hun spillet i hans liv. Selvom han boede langt væk fra hende, havde han altid mulighed for at skrive til hende og de kunne snakke. Han smilede let, da de efterhånden var nede ved havnen, "Nu håber jeg vi husker det hele" sagde han, da man altid glemte noget på sådan nogle ture xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 8:48 am
Electra Hun så ned på hans hånd og derefter hen på ham med et svagt smil, da det ikke var så tit at han sagde sådan. ''Det er jeg også.. London er kedelig uden Harry..'' svarede hun, inden hun vendte blikket ligeud igen og var tavs i noget tid. Hun vidste godt at Harry havde sagt at han skulle arbejde mere i London, men hun vidste også at der ville være store perioder hvor han ville være i New York. De første par måneder hvor han var væk, havde været virkeligt frygtelige og hun var sikker på, at når han rejste igen ville hun komme ind i sådan en periode hvor hun ville være sur og tvær som sidst. ''Måske kunne jeg besøge dig i New York en dag..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 8:52 am
Harry
Han smilede let, da hun sagde at London var kedelig uden ham. Han kunne ikke ligefrem sige, at New York var kedelige uden hende. Der skete så meget hele tiden og han havde en masse at se til med sit arbejde, så der var hele tiden tryk på, men tingene var ikke det samme uden at Electra var i nærheden. der manglet en han kunne dele tingene med og bare stresse af med. Han brummede let, da hun sagde at hun måske kunne besøge ham. "Det må du meget gerne, så skal jeg nok være din guide" Sagde han med et lille smil, inden han kørte ind på p-pladsen til butikken.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 9:05 am
Electra Hun havde kun været i New York én gang og da havde hun været meget lille og hun kunne ikke rigtigt huske noget derfra. ''Hvornår er det, at du rejser tilbage?'' spurgte hun stille, da han egentligt ikke havde sat nogen dato på det. Desuden vidste hun godt, at det nok ville blive lidt svært for ham at have hende der. Hun havde nok mere tid til rådighed end han havde og han arbejdede skidemeget i Amerika, så spørgsmålet var om han overhovedet ville have tid til en gæst. ''Ej se, der står de har et bagerudsalg'' smilede hun og pegede hen mod butikkens skilt, da de kørte ind på parkeringspladsen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 9:13 am
Harry
Han så hen på hende, da hun spurgte ind til hvornår han rejste. "De vil gerne have mig tilbage, inden at måneden er omme, så jeg kan desværre ikke blive så længe, som jeg gerne ville" Mumlede han stille, da det ville være svært at komme tilbage til hverdagen igen. "Men du skal altid føle dig velkommen til at komme og besøge mig, det er bare forskelligt hvor meget jeg skal arbejde" Brummede han. Han ville virkelig gerne have at hun kom, men han havde svært ved at finde en længere periode uden arbejde, og man kom nok ikke lige på et weekendbesøg til New York. "Jeg er virkelig os sulten" Sagde han, da de intet morgenmad havde fået.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 9:21 am
Electra Hun mærkede helt hvordan hendes hjerte sank, da der ikke var så meget tid at gå på. Egentligt vidste hun ikke hvilket svar hun havde håbet på, men det svar havde nok ikke været særligt realistisk. Hun tog sit bælte af, da de var kommet helt frem men blev alligevel siddende lidt tavst i bilen. Hun vidste også at hun også havde sin skole at gøre færdig i år samt bandet, så hun ville have nok at se til. Men det tog bare ret hårdt på hende, når et af de vigtigste mennesker i hendes verden rejste ind og ud af hendes liv. Hun tænkte slet ikke på, at hun slet ikke havde svaret ham, i stedet steg hun blot ud af bilen og rettede forsigtigt på sin over sized shirt og sin taskestrop.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 21, 2013 9:28 am
Harry
Han så på hende, da hun pludselig blev meget tavs. Han vidste ikke rigtigt, om han havde givet et forkert svar. Han steg hurtigt ud af bilen og gik over til hende og brummede svagt, "Dårligt tidspunkt?" Mumlede han stille, da det måske ikke havde været det optimale tidspunkt at snakke om, at han snart skulle afsted igen. Han trak hende ind til sig og havde helt lyst til at sige, at hun ikke skulle være ked af det over det. Men det gik også ham på, at han snart skulle væk fra Electra, så det ville nok alligevel ikke hjælpe det store. Han havde jo selv følt sig ensom i starten da han havde rejst.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.