VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:58 am

Harry

Han ville lige prøve at slå hende lidt ud af den, da hun ikke skulle være alt for kæphøj. Derfor rettede han sig en smule op og så hende, "Electra, du har altid været der for mig og jeg ønsker, at vi skal kende hinanden altid fremover" Sagde han og skulle alligevel lige tage mod til sig, da han ikke havde sagt noget i den stil til en pige før. "Så ja, jeg elsker dig" Sagde han og så hende dybt i øjnene. Han vidste ikke hvorfor, at han havde et behov for at sige det, men han ville have et hun forstod, hvor meget hun betød for ham. Særligt når han snart skulle rejse. Han holdt hende blik fast og smilede let til hende. "Det..vil jeg altid gøre"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:05 am

Electra
Hun kiggede en smule undrende op på ham, da han kiggede på hende på den måde. Da hun hørte hans ord, blev hun helt tør i munden og kunne mærke at hun fik gåsehud på samme måde som før. Hun var tavs i nogle sekunder imens hun kiggede ham i øjnene. Ordene skulle alligevel lige have lov at synke ind, da det virkeligt var urealistisk at han sagde sådan. Det var jo Harry som sagde det, ham som altid havde været ret følelsesforskrækket og hun forstod, at det nok var en blanding af mod og meget dyr champagne, som havde fået ham til at sige det. ''Jeg elsker også dig.. '' sagde hun efter lidt tid inden hun gengældte hans smil en smule usikkert.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:12 am

Harry

Han smilede let, da han så hvordan hans ord havde påvirket hende. Dog var det nu hans tur til at få kuldegysninger over hele kroppen, da hun sagde at han også elskede hende. Måske..havde han følelser var hende? Han turde ikke tænke tanken, men hvordan kunne ord så give ham kuldegysninger. Han så tilbage på hende og kyssede hende meget ømt på munden. "Det jeg glad for" Sagde han stille og vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv nu. Forsigtigt lagde han sit ene ben over hende, da det virket til at hun frøs en smule, og han derfor ville give hende lidt varme, da han mere svedte over de ord de lige havde fortalt hinanden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:21 am

Electra
Hun havde ikke regnet med, at tingene ville udvikle sig i den retning som det havde. Da de var sammen dengang, havde hun faktisk troede at det ville være første og sidste gang at de kom i 'nærkontakt' med hinanden. Men de sidste par dage havde bevist at hun tog fejl og at det ikke havde være en engangsforseelse. Hun vidste dog godt, at hun skulle passe på med hvor meget hun lagde i det, for der var mange måder at elske én på, men hun var ikke et sekund i tvivl om, at han elskede hende på hans egen måde. Hun rykkede sig en smule tættere ind til ham og kyssede ham blidt ved brystkassen. ''Din mor må hade mig mere og mere ligenu'' sagde hun og kunne ikke holde et grin inde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 7:59 am

Harry

Han havde aldrig nogensinde sagt til en pige før, at han elsket hende, selv ikke Rachel. Selvfølgelig havde han elsket hende, men han havde altid sagt 'jeg holder virkelig meget af dig', eller 'du betyder alt for mig', men aldrig at han elskede en pige. Det var ikke noget han mente man skulle sige hvis man ikke virkelig mente det. Men han havde altid været bange for at fortælle Electra om sine følelser og måtte for 1 gang i livet, glemme sin usikkerhed og fortælle hende hvad han følte. Han nussede hende blidt ved nakken og brummede tilfreds, "Mmh, det hendes problem" Mumlede han, da han var ligeglad med sin mors holdning til Electra. Hun kunne bare lukke xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:04 am

Electra
Hun nikkede lidt, da hans mor selvfølgelig ikke kunne bestemme hvem hans venner skulle være. Alligevel gik det hende en smule på, men hun sagde intet. Det havde virkeligt været en rodet dag, som jo først var begyndt med det med Harrys mor, så kom det opkald fra Charlie, så var hun sammen med Harry og nu fortalte han, at han elskede hende. Der havde virkeligt været nogle op og nedture den dag, men at kunne ligge ved siden af ham ved dagens ende var alligevel alt det dårlige værd. Hun lukkede øjnene en smule sammen og trak vejret dybt, da hun virkeligt var træt. ''Hvornår tror du vi er i Cardiff?'' Spurgte hun stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:15 am

Harry

Han lukkede let sine øjne og lå bare og tænkte de sidste to dage med hende igennem. Det var underligt, at det så hurtigt var faldet ind i den gamle rytme, men alligevel var alt ikke som det plejet. De havde pludselig fået et mere "intens" forhold. Han vidste, at de aldrig ville få noget seriøst. Det ville han forbyde, det ville være for svært når han boede så langt væk. Desuden havde han aldrig været god til forhold, da han helst ville være "fri". "Ved en elleve-halv tolv tiden imorgen" Sagde han stille, da de ville være der lige omkring middagtid. "Du må så selv vælge om du vil spise frokost eller aftensmad ude i byen" sagde han stille, da han jo havde inviteret hende ud at spise.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:23 am

Electra
Hun lagde sit hoved op ved hans brystkasse, mens hun træt lod sin arm ligge slapt hen over hans mave. Det som hun især godt kunne lide ved Harry, var den tryghedsfornemmelse hun altid fik i nærheden af ham. Selvom det måske lød underligt, så gjorde det hende helt træt når hun lå ved ham xD ''Frokost.. For hvis det tivoli er der, så kan vi spise fra deres boder senere'' svarede hun lettere døsigt. Blidt strøg hun hans brystkasse, selvom hendes bevægelser alligevel hurtigt døde hen. ''Jeg har det som om jeg er en baby.. vug..vug..vug'' mumlede hun, da bølgerne jo 'vuggede' dem og hun igen var så træt at hun ikke lagde mærke til hvad hun sagde xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:40 am

Harry

Han så lidt undrende på hende, da hun igen snakket i tåger. Denne gang sagde hun dog ikke, at hun elsket ham. Men det havde hun jo næste lige sagt. "Vugge vugge, ja" Mumlede han bare lidt dumt, inden han alligevel vuggede hende blidt i sine arme, da han lige skulle sørge for, at hun faldt helt i søvn. Han lagde sig efter lidt tid til rette og lukkede sig sine øjnene og faldt efter lidt tid i søvn. Han sov ekstra godt de her dage sammen med Electra. Af en eller anden grund, følte han sig meget bedre tilpas når hun var så tæt på ham og han ikke lå helt alene over i amerikanerland xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:46 am

Electra
Hun vågnede op den næste morgen og sukkede let, da hun stadigt var virkeligt træt. Hun satte sig så forsigtigt op i sengen som hun kunne, for ikke at vække Harry. ''Mmh..'' mumlede hun lavt, mens hun strakte sig en smule, inden hun så lydløst hun kunne gik hen til sin kuffert og fandt en lille dagbog samt en blyant. Hun havde faktisk skrevet dagbog siden hun var 9, men de sidste par dage havde hun haft så travlt og havde svigtet den lidt xD Hun satte sig tilbage i sengen og begyndte at skrive lidt om de sidste par dage og pustede helt opgivende ud, da hun havde mere på sinde end hun normalt havde. Dagbogen her gik to år tilbage og var snart fyldt op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:57 am

Harry

Han vågende lidt efter og strakte sig en smule voldsomt, da han i det han vågnet ikke kunne mærke noge i nærheden og derfor i et kort øjeblik troede, at han lå hjemme i sin seng. Han kom dog hurtigt til sig selv og smilede let, da han kom i tanke om hvor han var. "Godmorgen" Sagde han og betragtede hende kort, da hun sad og skrev i en bog. "Mmh, skriver du dogbog?" Mumlede han nysgerrigt. Han havde helt lyst til at kigge hende over skulderen, for at se hvad hun skrev, men sådan nogle ting plejet at være private og han ville derfor heller ikke snage. "Må..må jeg læse det?" Spurgte han og så helt artig ud.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:03 am

Electra
Hun fik et helt chok, da han pludseligt rørte på sig. ''Godmorgen'' smilede hun hen til ham og betragtede ham en smule, da han så helt sød ud med pjusket hår, hvor der ikke var gele i xD Svagt bed hun sig i læben, da han spurgte om han måtte læse hvad hun havde skrevet. Næsten halvdelen af den dagbog handlede om Harry og det ville faktisk være frygteligt, hvis han læste hvad hun havde skrevet. Der havde ofte været dage, hvor hun havde været virkeligt ked af det over det og det stod blandt andet i den. Hun klappede bogen sammen lige efter han havde spurgt med et skævt smil. ''Den er hemmelig..Og jeg er desuden også færdig nu'' undskyldte hun sig med og vendte blikket lidt ned.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:13 am

Harry

Han vidste godt, at han nok aldrig havde fået lov til at læse den dagbog alligevel, da det altid var de mest private ting, som piger skrev i det. Ting som ikke engang raget ham, men han havde aldrig fået et svar, hvis ikke han havde spurgt. "Mmh, får jeg så et meget kort resume for et kys?" Mumlede han drillende og lænede sig frem og lavede trutmund. På den måde, ville hun selv kunne vælge hvad hun ville fortælle ham og han fik lidt af sin nysgerrighed stillet. "Har jeg desuden fortalt, at du er utroolig lækker om morgenen" Sagde han helt charmerende, for at drille lidt. Men hun så godt ud, selv når hun lige var stået op xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:33 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da han vist var lidt nysgerrig. Egentligt havde hun ikke lyst til at fortælle så meget om det der stod. Selvom det var løgn og latin, så stod hun jo stadigt fast på at hun ikke længere var forelsket i ham, men bare et lille ord fra gårsdagens indlæg ville kunne afsløre meget. ''Hmm.. Jeg kan læse et tilfældigt et op og så laver du morgenmad?'' sagde hun, mens hun drillende lagde en finger for hans læber. Hun kunne jo 'bare' tage et indlæg for 2 år siden eller sådan, det som hun havde skrevet dengang kunne hun nok godt stå inde for uden at blive alt for pinligt berørt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:38 am

Harry

Han brummede let, da han lige nu ville sluge alt råt hvad hun sagde. Han strakte sig ned over sengen og hen i sin taske, hvor han fandt en kuglepen og et lille lap papir, hvor han skrev 'I går havde jeg sex med Harry. Det var virkelig fantastisk og en uforgemmelig nat'. Han fandt en clips til hende og gav hende begge ting, "Hvis du sætter den lille note ind i din dagbog, så jeg tilfreds" Mumlede han drillende, da det egentlig var det eneste som han ville høre, men når hun ikke ville fortælle, måtte han selv sikre sig, at de ville stå i hendes dagbog jo. "Men jeg har intet imod at begynde at lave morgenmad, men det bliver bar-mave-morgenmad" Drillede han.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:47 am

Electra
Hun tog undrende i mod sedlen og skimmede kort hvad der stod på den, inden hun brød ud i latter. ''Tror du ikke, at det allerede står der?'' spurgte hun mens hun grinede. Alligevel ville det være et sødt minde at have xD Forsigtigt satte hun den fast i siden, inden hun atter vendte blikket mod ham. ''En stor den af den dagbog handler faktisk om.. Dig. Den går næsten to år tilbage..'' indrømmede hun med et skævt smil. Nu vidste han jo godt at hun havde været vild med ham dengang, så det ville nok ikke komme som den store overraskelse alligevel at en piges dagbog ofte handlede om den fyr de godt kunne lide.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:52 am

Harry

Han brummede svagt, "Så det jo næsten min dagbog, så må jeg godt læse den en dag" Slog han bare fast xD Selvfølgelig kunne han aldrig drømme om at kigge i den, da han havde for meget respekt overfor Electra til det. Hvis hun ikke ville have det, så lod han være. Det svigt ville han ikke udsætte hende for. Han smilede dog let, da hun satte hans note i sin dagbog. Han lænede sig frem og kyssede hende i panden, "Jeg laver bar-mave-morgenmad" Mumlede han drillende og rejste sig op og gik ud i køkkenet, hvor han fandt noget franksbrød fra dagen frem, som de sagtens kunne spise. Han fandt en pakke hvor han satte, bestik, pålæg, brød, drikkelse osv på og gik ud med det hele udenfor på bådens dæk.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:00 am

Electra
''Jeg kommer om lidt'' smilede hun og lukkede sine øjne lidt sammen, da han kyssede hende ved panden. Ligeså snart han var ude af døren, tog hun hurtigt fat i hendes dagbog igen, da hun ikke havde været færdig før xD Efter nogle minutter lagde hun den tilbage på natbordet ved hendes side af sengen, inden hun gik ud på dækket hvor han havde dækket op. Selvom han var fyr, så havde han sgu alligevel en kvindes ordenssans, for de borde som han havde dækket op havde været virkeligt flotte. Drillende gik hun hen bag ham og tog forsigtigt fat i ham bagfra. ''Rev du ost på den her?'' spurgte hun drillende, mens hun lavede en bevægelse ved hans six pack, som om hun rev ost på hans mave xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:06 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun spurgte om han rev ost på sin mave. "Selvfølgelig gjorde jeg det" Sagde han bare dumt, da det jo ikke passet, men det kunne være lidt sejt hvis man kunne det. Han smilede let og så på det dækkede bord og så helt tilfreds ud. "Er du sulten?" Mumlede han med et skævt smil, da der var en del brød, så det ville være lidt ærgerligt hvis hun ikke var sulten, han var selv virkelig sulten. Han trak hende hen foran sig og gav hende et blidt kys. "Mmh, Jeg har ikke fået mit godmorgenkyyyyys" Beklagede han sig og så helt trist ud.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:14 am

Electra
Hun nikkede, da hun altid var skidesulten om morgenen. Det var tit at folk havde kvalme når de vågnede, men hun kunne sagtens spise pølser og æg klokken 7 om morgenen xD ''Er det en ny tradition vi skal indføre?'' smilede hun, mens hun lod sig blive trukket hen ved ham. Forsigtigt lod hun sine arme tage fat omkring han nakke, mens hun 'hev' sig lidt tættere på. Det havde virkeligt været nemmere at nå ham, da hun havde haft sine stilletter på, da han virkelig også var høj. Hun kyssede ham blidt ved munden og kunne alligevel ikke lade være med at smile lidt mod hans læber. ''Du er altså vokset i Amerika..'' mumlede hun en smule utydeligt imellem kysset.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 1:48 am

Harry

Han ville synes at det ville være en rigtig god tradition, det vat altid dejligt med sådan et morgenkys. "Det synes jeg bestemt" Sagde han, mens han gengældte hendes kys. Han smilede drillende, da hun sagde at han var vokset siden de sidst havde set hinanden, men hun havde nu også fået flere former, "Mmh, du er sørme os vokset" Mumlede han drillende, inden hen let slap sit greb om hende og gik udenfor. Han gik hen og satte sig ned og lod bare som ingenting, da han lige skulle se hvor forvænnet hun var til, at han trak stolen ud for hende, dog var han ret sikker på, at hun var en smule ligeglad. Han tog et stykke brød over på sin tallerken og begyndte at smøre det, "Uh, hvad skal vi have at spise til frokost? Du kan få en masse fiskeretter?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 4:04 am

Electra
Hun fulgte med ham udenfor og satte sig ned på stolen. Egentligt bed hun ikke rigtigt mærke i, at han ikke trak stolen ud, for selvom han havde gjort det de sidste par gange, så havde der jo aldrig før været sådan nogle formelle regler imellem dem. Hun smurte sit brød, inden hun lod sine øjne fange hans med et skævt smil, da han spurgte indtil deres frokost. ''Vi skal næsten have frisk fisk, nu hvor vi er ved en havn'' svarede hun, mens hun vendte blikket i retning af havet. Tanken om at de nok allerede var ved at være tilbage i London på dette tidspunkt i morgen var lidt træls at tænke på, da tiden virkeligt havde gået hurtigt. ''Trunterne rejser imorgen..'' mumlede hun, da hun alligevel håbede at hun kunne sige farvel til sin mor.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 5:35 am

Harry

Han brummede let, da det var lidt trist at tænke på, at de snart skulle tilbage til London, selvfølgelig ville de også kunne hygge sig der, men det var ikke det samme som at være adskilt fra alt, som de var nu. Nu var det bare kun dem alene på en båd. Desuden kom han rejse tættere og tættere på og der ville nok derfor komme en mere trygget stemning mellem dem. Han brummede let, da hun sagde at trunterne rejste imorgen, han håbet at kunne sige farvel til sin mor, men var alligevel ret skuffet over hendes udtalelse om Electra. "Tjaeh, deres tennis er åbenbart meget vigtigt" Sagde han med et skævt smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 6:38 am

Electra
Hun nikkede, da hendes mor ikke havde snakket om andet i flere uger og faktisk var hun lidt træt af at høre på det xD Hun glædede sig til at bruge dagen i Cardiff og måske få noget god mad, men hun vidste at når de i aften skulle afsted mod London igen, ville hun blive ret nedtrykt. Hun vidste jo godt, at tiden var begyndt at løbe ud, men det ville hun altså ikke tænke på før i aften. Hun tog en bid af sit brød, da det gik op for hende at hun allerede var i 'dårligt' humør og var helt tavs. ''Måske finder vi den sexbutik vi snakkede om idag'' grinede hun, selvom hun ikke regnede med at der lå sådan noget ved en havn.

Dagbog:
Kære dagbog
Så der kun 11 dage til at Harry rejser og jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal gøre.
Jeg kan jo aldrig fortælle ham, hvad jeg føler for ham, for der er ingen pointe, er der?
Han rejser jo alligevel og så er der Rachel, som i det hele taget bare passer bedre til ham. No chance there.
Jeg ville bare ønske at han virkeligt så mig for den jeg er og måske indse at ingen kan elske ham så højt som mig.
Jeg er i helvede om 11 dage. Lort.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:15 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da de skulle ind i en sexbutik. Han brummede let, da der pludselig kom en masse bøgler, så båden gynget voldsomt. Det var en stor speedbåd som var sejlet forbi med fuld fart og de derfor var blevet "ramt" af de bølger som den efterlod. "De må slet ikke sejle så stærkt på land" sagde han med et skævt smil, inden han dog vendte sit blik tilbage mod hende. "Måske? Vi skal" Sagde han drillende og nåede let at gribe sin tallerken, inden den kuret ned på gulvet. "Er du okay?" spurgte han med et skævt smil. Der var intet skævt, men det kunne selvfølgelig være ubehageligt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 30 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: