VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:01 am

Electra
Hun begyndte at smile lidt af ham, da deres fine middag ville være en del mindre fin, hvis hun smed tøjet igen. ''Du har set mig nøgen én gang i dag..'' smilede hun for at drille ham, mens hun lod sig blive trukket ind til ham. Hun kunne ikke lade være med at lukke hendes øjne i, da de stod sådan. Det var virkeligt afslappende at stå i hans favn, mens det begyndte at blive mørkere og derfor også noget køligere. Faktisk frøs hun en smule. ''Min far har et barskab inde i stuen.. Jeg ved dog ikke om det er tomt eller hvad det er'' mumlede hun og tog sig selv i selv at holde fast i ham, da han lige kunne vove på at gå nu xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:12 am

Harry

Han smilede let, da han mærkede at hun holdt fast i ham. Han begyndte at nusse hende op og ned af ryggen og kunne ikke dy sig for, lige at lade sine hænder køre ned til hendes bag en enkelt gang. "Hmm, mon din far ville efterlade et barskab tomt" Mumlede han drillende. Der var en masse champagne på båden, så mon ikke at hendes far også havde sørget for, at der var en masse andet sprut også. Det blev jo ikke gammelt ligeså madvarer og kunne derfor bare stå i længere perioder. "Fryser du?" Mumlede han stille og "tætnede" sig greb om hende, for at hun ikke skulle stå og fryse.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:19 am

Electra
Hun følte sig i forvejen en smule beruset oven på den champagne, så egentligt ville hun ikke drikke specielt meget mere. Forsigtigt tog hun fat omkring hans hånd og førte ham indenfor, da der alligevel også var lidt varmere indenfor. ''Det er faktisk vildt så hurtigt graderne gik ned, da solen forsvandt'' sagde hun, inden hun forsigtigt gik hen og satte sig i sofaen. ''Barskabet er dér, se hvad der er'' smilede hun lidt og sukkede helt tilfreds, da hun virkeligt var mæt. Faktisk havde hun ikke vidst, at Harry var så god til at lave mad. Det måtte være noget, som han havde lært i Amerika, når han havde boet alene. ''Bliver du aldrig.. Ensom i Amerika? Jeg ved godt at man siger, at man ikke keder sig i New York..men..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:39 am

Harry

Han gik hen til barskabet og fandt noget vodka, "Købte vi ikke noget sprite?" Spurgte han, da han godt kunne drikke sådan en isbjørn ting. Han bed sig et i læben, da hun spurgte om ikke han blev ensom da han var i New york. Det var jo netop en af de grunde til, at han havde været sammen med en masse piger. Det var tætteste på omsorg han fik. Han tog vodkaen og gik over en køleskabet og tog en sprite og to glas. "I starten..følte jeg mig virkelig ensom" Indrømmede han stille og gik over og satte sig ved hendes side. Han havde virkelig fået for meget at drikke, siden han pludselig var så ærlig. "Jeg kendte ikke rigtigt nogle og..alt derovre er bare større. Altså..det virkelig fedt, men..du føler dig os hurtigt virkeligt alene"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:44 am

Electra
Hun fulgte ham lidt med blikket, mens han snakkede. Selvom han aldrig rigtigt havde sagt noget om det, så kunne hun godt have sagt til sig selv, at han følte sig lidt alene derovre. Selvfølgelig fik man nye bekendtskaber, men det var ikke rigtigt det samme. Det kunne hun i hvertfald ikke forestille sig. Hun betragtede ham tavst, inden hun svagt trak på sine skuldre. ''Betragter du New York eller London som dit hjem?'' spurgte hun stille. Egentligt havde hun aldrig spurgt ham om hans fremtidsplaner. Ville han bo i Amerika for evigt eller forventede han at komme hjem til London igen på et tidspunkt?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 2:47 am

Harry

Han brummede let, "Dog føler jeg mig ikke så ensom derovre mere, jeg har fået en del nye venner og man finder sig hurtigt en hverdag" Sagde han med et skævt smil. Han havde altid manglet Electra i sin hverdag derovre, men det havde været værst i starten. Han brummede let, da han faktisk ikke selv vidste, hvad han fremtidsplaner var. Men han følte sig nok mere og mere hjemme i New York. Hans arbejde, de fleste venner osv var derovre. "Det eneste..som jeg rigtigt føler hjem ved i London er dig" Mumlede han ærligt. Det var vigtigt for ham at se sin familie, men man fløj jo fra reden på et tidspunkt, men Electra ville han aldrig nogensinde vokse fra.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 2:53 am

Electra
Hun følte sig en smule splittet ved det svar. Selvfølgelig var hun virkeligt glad for, at han holdte så meget af hende, at hun føltes 'hjemmelig' for ham, men hun vidste også at det nok betød, at han ikke havde planer om at arbejde i London og komme tilbage. Hun smilede hen mod ham med et mindre usikkert smil, inden hun alligevel vendte blikket tilbage mod sit skød. ''Du kommer aldrig tilbage, gør du?'' spurgte hun, dog med mens hun holdte sit smil, så spørgsmålet ikke virket så hårdt. Hun vidste også, at han nok ikke kunne få samme slags arbejde i London. I hvertfald ikke til samme løn.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:00 am

Harry

Han brummede let, da han faktisk ikke vidste om han nogensinde ville komme tilbage til London. Han holdt virkelig meget af sit arbejde og med tiden ville han kunne skabe sig en rigtig god karrierer. "Det..ved jeg ikke Electra" Mumlede han ærligt. Han var nok mere begyndt at se London som sin barndomsby og ikke sin nuværende hjemby. I takt med at Electras band blev større og større, ville de jo også begynde at tournere rundt. "Hvis nu i blev store med jeres band og det bedste for bandet var, at i boede i en anden by, ville du så ikke os overveje det? Jeg ved det et arbejde, men det os en hobby" Mumlede han stille, da han virkelig elskede sit arbejde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:08 am

Electra
Hun nikkede forsigtigt, da hun jo sagtens kunne forstå det. Det var bare på et helt egoistisk grundlag, at hun gerne ville beholde ham i London. ''Jo.. Selvfølgelig'' sagde hun og lod blikket hvile ved hans. ''Jeg forstår det også godt.. Tro mig, det gør jeg'' sagde hun, da hun lige ville slå det fast. Så umoden var hun trods alt heller ikke. Hun lænede sig forsigtigt hen over ham og placeret et ømt kys ved hans kind. ''Det er bare.. Svært at se dig rejse. Jeg tror ikke rigtigt at jeg nogensinde bliver vant til det.. Men jeg er virkeligt.. Stolt af at det er gået dig så godt. Du er 20 år gammel og du har.. helt styr på det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:14 am

Harry

Han smilede let af hende, da hun sagde at hun var stolt over ham. Han vidste, at han havde styr på sit arbejde, men han havde slet ikke styr over sit følelsesliv. Han var sammen med piger, blot for at få opmærksomhed. Han havde i flere år holdt sine følelser for sin bedste veninde skjult, blot fordi han var for bange til at sige noget. Han lagde igen sine arme om hende og holdt hende ind til sig. Det var så underligt, hvorfor han hele tiden følte et behov for at have hende tæt på sig. "Du skal nok komme til at slå mig, når du er 20 er du en kæmpe stjerne" Mumlede han drillende og kyssede hende ved hendes hage.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:24 am

Electra
Hun smilede lidt af hans ord, da der alligevel skulle meget held til, før hende og Hazel ville slå igennem, hvis de nogensinde ville det. De tog deres karriere dybt seriøst, men det kom jo meget an på hvad andre mennesker mente. ''Vi får se.. Men hvis vi skal spille i New York, så regner jeg alligevel med at jeg har en seng at crashe i dér'' smilede hun drillende, inden hun forsigtigt bukkede sit hoved lidt ned af, så hans kys i stedet for ramte hendes læber. Alligevel var hun ikke helt 'tilfreds' med det lille kys der. Efter at have holdt det en smule, 'kravlede' hun så godt hun nu end kunne over ham og trykkede atter sine læber mod hans, mens hun strøg hans lår blidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:33 am

Harry

Han smilede let, da hun altid måtte få lov at komme at sove hos ham. "Så får jeg vel vip billetter" Mumlede han drillende, da han ikke havde set dem spille på festivalen, men gerne ville. Han smilede drillende til hende, da hun satte sig op på hans skød og begyndte at kysse ham. helt automatisk lukkede han sine øjne lidt i og begyndte heftige at gengælde hendes kys. I det at deres samtale var blevet mere seriøs, havde han glemt alt om deres vodka, men han ville også hellere kysse med hende end at drikke, så det passet han fint. Han tog let fat om hendes nakke og "holdt" hendes hoved fast, så hun ikke stoppet kysset.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:44 am

Electra
Hun tog drillende fat i hans slips og 'trak' hans ansigt tættere mod hendes, så han ikke lige sådan kunne undslippe. Hun smilede mod hans læber, mens hun gengældte kysset. Alligevel tog hun 'farten' helt ud af kysset, da det med at kysse heftigt altid var så 'nemt. Desuden ville hun alligevel prøve at teste ham lidt, selvom man nok ikke kunne bruge den 'test' til noget. Roligt nappede hun ham blidt i læben, mens hun med langsomt lod hendes læber kærtegne hans, mens hun forsigtigt lod sin ene hånd glide op af hans arm. Hun følte lidt, at hun kyssede med 'følelserne' mere end med kroppen og selv kunne hun mærke det kys helt nede i fingerspidserne. Hvis han fik gåsehud på sin arm, så ville hun i hendes hoved fortælle sig selv, at han også kyssede med sine følelser.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:35 am

Harry

Han stoppede nærmest med at trække vejret, da hun begyndte at kysse ham på den måde. Han mærkede, hvordan at hans mave helt trak sig sammen og han følte, at han fik kuldegysninger over hele kroppen. Han havde ikke regnet med, at et kys ville kunne gøre så meget ved ham. Men på den anden side var det jo et kys med Electra. Han slikkede hende let hen over læben og gav et svagt suk fra sig, da det virkelig var rart. Han begyndte at blive helt taknemmelig for, at de var taget på denne tur. På en eller anden underlig måde, var det som om at han og Electra var kommet en smule tættere på hinanden. Der var lidt flere følelser med i det nu end blot bedste venner. Han vidste dog, at det ville gøre det endnu sværere når de skulle sige farvel igen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:46 am

Electra
Hun skævede kort ned mod hans arm, da hun kunne mærke på sin hånd, at hans hud 'stak' en smule. Svagt bed hun sig i læben for ikke at komme til at smile, for hun følte på en eller anden måde at hun havde fået et svar. Hvis han reagerede sådan ved et følsomt kys, så måtte han stadigt føle bare en smule for hende til trods for at han 'benægtede' det. Forsigtigt rejste hun sig op, mens hun stadigt havde fat i hans slips, så hun nærmest 'trak' ham med op at stå. Hun stoppede kysset, men kun for at lade sine læber køre langsomt op af hans hals. Hun trak vejret dybt, da det kys havde gjort hende fuldstændigt salig. ''Du har gåsehud'' sagde hun lavt med svagt smil, mens hun kørte håndfladen mod hans arm.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:54 am

Harry

Han lod sig trække op at stå og følte sig helt væk. Det kys havde virkelig slået ham ud af kurs, særligt fordi at han ikke rigtigt havde regnet med det. Indtil nu havde det været lidt om hvem der kunne kysse mest heftigt eller de havde været for ivrige til, at holde et ømt kys. Han "vågnet" lidt op, da hun sagde noget, inden han kort skævede ned til sine arme, "Mmh, over hele kroppen" Mumlede han stille, da han kunne mærke det helt ned i sine tåspidser. Han kørte sin ene hånd hen over hendes arm og smilede drillende, "Det har du os?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:04 am

Electra
Hun kiggede ned mod hans hånd og smilede lidt, da hun havde gåsehud over hele armen, som om hun havde frosset i flere timer. Det havde virkeligt følt som om, at tiden var stået stille under det kys og det var helt underligt at komme tilbage til virkelighedens verden igen. ''Det var et af de.. Bedste kys jeg har prøvet'' sagde hun stille, mens hun stadigt havde sine læber ved hans hals. Roligt begyndte hun at kysse dér i stedet, mens hun lukkede øjnene sammen. Faktisk var hun ret træt, men det havde også været en lang og ret underlig dag. ''Jeg ved godt at aftalte at drikke.. Men jeg er helt..væk''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:24 am

Harry

Det var helt specielt at være sammen med hende på den måde. Han var slet ikke den følsomme type og Electra var lidt en "vild" type. Så at de havde mødtes i sådan et følsomt øjeblik, signaleret nok mere end han ville indrømme. Hans følelser for hende var for længst væk. Han lukkede sine øjne og nød at mærke hendes læber mod hendes hud. "Mmh, så lad os gå ind i seng" Sagde han stille. Han blev dog stående, da han ikke havde lyst til at give slip på hende, i stedet trykkede han hende tættere ind til sig og stod blot og krammet hende, dog uden at stoppe det. Han var også selv træt, da der havde været mange op og nedture i løbet af dagen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:04 am

Electra
Hun vendte sit ansigt en smule op ad og gav ham blidt et kys på munden en sidste gang, inden hun lidt modvilligt trak sig en smule væk fra ham. ''Jeg går ud og gør mig klar så'' smilede hun kort, inden hun forsvandt ind i soveværelset, hvor hun fandt sin toilettaske og en natkjole. Derefter gik ud på badeværelset og fik sig gjort klar til natten. Det havde været en meget forvirrende dag for hende. Hun følte virkeligt at hun have haft alle sine følelser helt ude på tøjet og det havde været virkeligt udmattende. Hun trak en lilla satin-natkjole over hovedet og redte sit hår igennem en sidste gang, inden hun gik ind i soveværelset, hvor hun tavst pakkede sine ting ned i kufferten igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:16 am

Harry

Han havde i mellem tiden taget sit jakkesæt af og lagt det pænt sammen i sin kuffert igen. Han smilede let, da hun kom ind i soveværelset igen, "Jeg børster os lige tænder, du kan varme sengen op i mens" Sagde han drillende, inden han blidt kyssede hende i håret og gik ud på badeværelset for at børste sine tænder. Han kom efter lidt tid ind i soveværelset igen, inden han gik over og lagde sig i sengen. "Mmh, kæft det her er hyggeligt" Mumlede han stille, da man godt kunne mærke, at båden gyngede lidt i vandet, hvilket blot gjorde det mere hyggeligt. Tanken om, at de nærmest allerede var halvvejs på deres tur, gjorde ham lidt ilde til mode.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:19 am

Electra
Hun smilede hen mod ham, da han kom ind igen. Nogle gange ville hun virkeligt ønske, at hun kunne trænge ind til hans hjerne og bare få lidt vished om, hvad han syntes om tingene. Forsigtigt gik hen hen til sin side af sengen og lagde sig ned ved siden af ham og nikkede, da det faktisk var hyggeligt. Hun havde virkeligt haft behov for at have ham i nogle dage for sig selv, men hun følte sig pludselig grådig, da hun ville have ham i flere og flere dage. ''Ved du hvad jeg godt kunne tænke mig'' spurgte hun med et drillende smil og rykkede tættere på ham, inden hun atter lagde sig til rette og begyndte at stryge hans brystkasse. ''Hvis det lille Tivoli er der imorgen, så skal du vinde en bamse til mig''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:23 am

Harry

Han lagde sin ene arm under hende, så hun ville kunne ligge ved hans skulder. Selvom han havde søgt tryghed i piger i Amerika, så var det slet ikke det samme som at ligge med Electra. De piger blev han trætte af og han begyndte at savne at ligge alene, når de var sammen, men Electra kunne han blive liggende med sådan her for altid. Han smilede let, da han håbede at der stadigvæk var et lille tivoli, da det ville vække minder fra dengang de var små. "Så skal der være sådan en hvor der står 'i love you'" Sagde han og begyndte at grine, inden han hårdt bed sig i læben, da det måske ville sende et forkert budskab og hun ville misforstå.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:35 am

Electra
Hun kunne godt se på ham, at han fortrød med det samme efter at han havde sagt det. Selv kunne hun ikke lade være med at grine af ham, da den champagne virkeligt havde fungeret som en form for 'sandhedssaft', selvom hun selvfølgelig godt vidste at han ikke 'elskede' hende på dén måde. ''Jeg tror at du får en champagne mere i morgen. Også tager vi nogle med tilbage til London. Du kan ikke tåle dem'' grinede hun og gav ham forsigtigt et kys ved panden. Det var selvfølgelig lidt ondt at grine af ham, især når man kunne se at han fortrød, men sådan en kommentar skulle ikke gå ubemærket hen xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:41 am

Harry

Han havde egentlig blot ment det i sjov og fordi at det var sådan en typisk bamse at vinde, når man syntes om en pige. "Det bare en bamse?" Sagde han lidt i forsvar, inden han begyndte at grine, da det alligevel ville være lidt sjovt at vinde sådan en bamse til hende. Han smilede let, da hun åbenbart godt kunne lide, at han havde fået lidt for meget champagne siden, at hun ville have at de skulle have noget med tilbage til London, Han kildede hende dog lidt i siden, dog meget kort da han ikke ville skræmme hende væk, "Nu skal du ikke blive for fræk du, jeg kan fint tåle champagne" Sagde han og begyndte at grine.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:53 am

Electra
Hun gav et hyl fra sig, da han begyndte at kilde hende. Selvom det var en kort affære, så skulle der alligevel ingenting til før hendes krop spjættede helt. ''En bamse siger mere end ord. Desuden så skal du elske mig, jeg er trods alt din back up-brud (gnome :i)'' drillede hun, inden hun forsigtigt vendte sig om på ryggen og 'trak' sine ben op under kjole. Det var en del varmere indenfor og hun orkede ikke rigtigt at ligge med en dyne ligenu. Hun var tavs lidt, da han tænkte tilbage på, at hun åbenbart havde sagt at hun elskede ham dagen forinden. Hun kunne dog ikke huske det, men hun vidste at hun mente det. En person som havde haft så stor en betydning, kunne hun ikke lade være med at elske.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 29 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: