VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 7:17 am

Harry

Han smilede tilfreds, da hun fik sat noget musik på. Det var altid dejligt med noget musik i baggrunden men stadigvæk så tilpas lavt, at de kunne snakke. Han vidste faktisk ikke, om der skulle en specieltilladelse til at styre sådan en stor båd, men så gjorde det ikke rigtigt noget de drak, så var skaden allerede sket. "Hvis nu det vores hemmelighed?" Drillede han. Han regnet ikke med, at der sejlet en politibåd rundt ude på åbent havn og holdt øje med om folk ombord havde drukket. "Jeg skal være så fuld" Grinede han, da han lige var i humør til druk og sammen med Electra ville det blive bedre. Han tog en bid af sin bøf og smilede tilfreds, da det virkelig smagte godt. "Det der med mad, det er vi altså gode til" grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 7:27 am

Electra
Faktisk var hun ikke helt 100% tryg ved, at sejle rundt på åbent hav med en plørefuld 'kaptajn', men hun sagde intet for det var jo også altid hyggeligt at drikke lidt xD Hun smagte på bøffen og smilede tilfreds, da den var helt mør og saftig. ''Jeg glæder mig også til at vi er i Cardiff.. Gad vide om de stadigt har de der spilleboder helt nede ved havnen?'' mumlede hun, da hun ikke havde været der siden hun var barn. Dengang havde der været et lille børnetivoli samt en helvedes masse spilleboder, men det var jo ikke sikkert at det lå der mere. ''Jeg tror faktisk at vi var der engang.. Jeg må have været.. 7.. Og du 10-11. Og du havde sådan en splatterpistol med, som ramte mig. Min mor blev skidesur på dig'' grinede hun, da hun lige kom i tanke om det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 7:53 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da han faktisk godt kunne huske dengang de havde været afsted. "Tænk tiden går så hurtigt" Mumlede han med et skævt smil, da det nærmest føltes som om, at de lige havde lært hinanden at kende og alligevel havde Electra været en del af hans liv, så længe han kunne huske. "Jeg var så vild med dig dengang, så det var nok et desperat forsøg på, at få noget billig opmærksomhed" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, "Det var jeg faktisk i et par år" Sagde han og smilede skævt. Selvom han ikke havde fået meget at drikke, var han alligevel så tilpas påvirket, at han var lidt mere ærlig end normalt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:04 am

Electra
Hun havde nær fået sin champagne galt i halsen, da han sagde at han havde været vild med hende. Godt nok havde de kun været børn dengang og man var jo ikke 'rigtig' forelsket, når man havde 'børnecrush' xD Men sagde jo alligevel et par år frem? Hun hældte lidt mere champagne op i begges glas, da den champagne åbenbart fik ham til at åbne mere op end han normalt gjorde. ''Seriøst?'' grinede hun og så helt undrende på ham, da hun aldrig havde bemærket det. ''Hvornår stoppede du med det?'' spurgte hun nysgerrigt, da det måske var løbet helt op i hendes teenageår? Hun turde ikke tænke på, at han måske stadigt var det. Det ville være for urealistisk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:08 am

Harry

Det gik egentlig først op for ham, hvad han havde sagt da hun begyndte at spørge ind til det. Kort bed han sig i læben, da han egentlig ikke ønsket at det skulle være et samtale emne, men han blot havde sagt det i sjov, uden at ønske at uddybe det. "Faktisk så..holdt det først op, lidt før jeg mødte Rachel" Indrømmede han og bed sig i læben, da det var lidt pinligt at sige og fortælle om. I starten havde det ikke været sådan rigtigt forelsket, da han ikke havde været så gammel, men op mod slutningen havde han virkelig været hårdt ramt. Han havde bare ikke tude sætte ord på det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:16 am

Electra
Hun kiggede en smule uforstående på ham, da han virkeligt måtte have gemt det godt. Dengang han mødte Rachel havde hun jo været hvad, 14 en halv eller sådan? Hun var tavs i noget tid og bældede lige hele sit glas champagne, da hun havde brug for det. Hun kunne godt forestille sig, at grunden til at han ikke havde sagt noget, var at hun lige var de 4 år yngre end ham. Hvis han havde været 17, så havde det ikke været det fedeste at have en 13 årig kæreste. ''Virkelig'' sagde hun en smule tamt, da hun ikke helt forstod, hvorfor at han så pludselig ikke havde de følelser mere. Nu var hun jo snart 17 og hun var blevet meget mere voksen siden sidst. Og nu var de følelser helt væk? Eller var det fordi, at han stadigt var vild med Rachel? ''Stoppede.. Det bare sådan.. ''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:23 am

Harry

Han følte sig pludselig helt ubekvem ved situationen og faktisk ønskede han, at han aldrig havde nævnt det. Hun var et par år yngre end ham, men han havde aldrig tænkt over alderforskellen mellem dem, men de havde været for gode venner til at han turde sige noget. "Jeg ved ikke om det bare stoppet, altså..selvfølgelig stoppet det ikke sådan lige, men det kom bare meget i baggrunden i takt med at det mellem mig og Rachel blev mere seriøst" Sagde han med et skævt smil, inden han også selv tog og tømte sit glas med champagne, da han havde behov for at drikke mod til sig. "Jeg..skulle nok ikke have nævnt det" Sagde han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:31 am

Electra
Hun kunne godt se, at han ikke var så vild med at sige det. Forsigtigt gav hun ham endnu et puf under bordet og smilede skævt til ham. ''Ej, det er jo en million år siden..'' sagde hun og kunne ikke rigtigt få frem på sine læber, at hun stortset altid havde haft et 'crush' på ham i sin barndom, hvilket udviklede sig til en forelskelse i hendes teenageår. Og at den forelskelse stadigt var der. Faktisk var det endnu værre at vide, at han stoppede med at være vild med hende, fordi han mødte Rachel. Det gjorde lidt ondt, for det måtte jo betyde at han havde mødt en som han syntes bedre om? ''Hvorfor.. Valgte du hende dengang'' spurgte hun stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:36 am

Harry

Han forstod ikke rigtigt hendes spørgsmål. Selvfølgelig forstod han hvad hun spurgte om, men han forstod ikke hvorfor at det var vigtigt for hende at vide. "Jeg..var vel bange for at miste dig" Mumlede han oprigtigt. Han havde flere gange overvejet at fortælle hende omkring sine følelser, men han havde været overbevidst om, at de ville ødelægge tingene mellem dem. Desuden havde han og Rachel stoppet deres kontakt blot fordi han skulle flytte. Så et forhold var åbenbart dømt til at gå i stykker, hvor et venskab sagtens kunne holde. "Jeg..er ikke så god til det med følelser" Mumlede han stille, selvom det sgu nok ikke kom som en overraskelse for hende. Han fumlede altid rundt, når han skulle sætte ord på hvad han følte.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:44 am

Electra
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Der havde slet ikke været nogle lamper, som blinkede dengang, for hun havde været alt for travl med at være hemmeligt forelsket i ham selv. Der var så mange ting, som hun gerne ville spørge om, men alligevel syntes hun også at det var ondt at 'prikke' til ham. ''Har du egentligt besluttet dig for, om du vil kontakte Rachel igen?'' spurgte hun, mens hun igen begyndte at spise sin mad. Hun håbede virkeligt ikke at han ville, men hun vidste jo godt at han ville have nogle 'frie' dage i weekenden, med mindre han havde planlagt noget med sin far. Og af en eller anden grund var hun pludseligt helt nervøs ved tanken om det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:50 am

Harry

Han tog lige endnu et glas champagne, da han virkelig havde det dårligt med, at have indrømmet sine følelser overfor hende, men et eller andet sted var det også rart at hun vidste det. "Jeg tror jeg vil skrive til hende og høre hvordan det går. Jeg skylder hende næsten at vise den respekt, jeg..var vidst ikke så sød inden jeg rejste" Sagde han stille. Selv overfor Rachel havde han haft svært ved at snakke følelser og han havde derfor ikke vidst hende, at han var var ked af at han skulle flytte. I hvert fald ikke så meget som han burde. Han begyndte tavst at spise igen, da det var et virkelig svært emne for ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:00 am

Electra
Hun sank svagt en klump, da hun med det samme kunne mærke at hun blev en smule jaloux. Det gik hende på, at hun blev så påvirket af det. Desuden kunne hun også godt se, at det gik ham på at snakke om det og hun burde egentligt nok bare lade det ligge. ''Et.. Sidste spørgsmål..Også snakker vi ikke mere om det.. Jeg lover'' sagde hun og kiggede hen på ham med et lidt usikkert blik. Hun vidste ikke, om hun måske 'pressede' lidt for meget information ud af ham, men hun ville bare vide det. ''Var du.. Mere forelsket i Rachel dengang eller var det kun fordi, at du ikke ville risikere at miste vores venskab..'' spurgte hun og bed sig svagt i læben, inden hun alligevel rystede på hovedet. ''Ej, undskyld.. Jeg sidder bare og udfritter dig.. Det er ikke fair''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:06 am

Harry

Han så på hende, men vendte dog hurtigt sit blik lidt væk da han ikke rigtigt kunne holde ud af kigge på ham, når han skulle sidde og være så ærlig overfor hende. "Jeg tror ikke at man kan sammenligne de følelser jeg havde for dig og dem for Rachel" Mumlede han stille. Han havde været vild med Electra virkelig længe og det gennem årene gået hen og blevet en form for "drøm" at være sammen med hende. Hvor tingene med Rachel udviklet sig virkelig hurtigt. "Jeg kan ikke sige om jeg var mere eller mindre forelsket i den ene eller den anden, men jeg sagde ikke noget til dig på grund af vores venskab, hvor..mig og Rachel ikke havde et venskab at miste"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:11 am

Electra
Hun besluttede sig for ikke at spørge mere ind til det, selvom hun havde millioner af spørgsmål som hun var ved at dø over at få svar på. Alligevel syntes hun også, at hun skyldte ham lidt ærlighed. Bare en smule af sandheden. ''Hvis det kan.. trøste dig, så.. Var jeg også vild med dig dengang.. '' sagde hun og mærkede lidt at hun begyndte at ryste lidt, da hun så længe havde villet sige det. Hun ville dog ikke sige, at hun stadigt var det. Det kunne hun bare ikke for frem på sine læber og slet ikke hvor han tidligere i dag havde sagt, at chancen for at han ville falde for hende ville være meget lille. ''Jeg.. Mener ikke bare vild med dig, jeg mener.. Fuld..stændigt forgabt i dig. Det var lidt.. sygt'' smilede hun skævt i et forsøg på at se helt casual ud xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:20 am

Harry

Han bed sig svagt i læben, da hun sagde at hun også havde været vild med ham. "Os..da jeg rejste?" Mumlede han stille, da han var lidt nysgerrigt efter at vide, om hun havde været sammen med ham dengang, fordi hun faktisk havde følelser for ham. I så fald fik han helt dårlig smag i munden over, at han havde brudt med Rachel også havde været gået til hende. Det havde aldrig været hans hensigt at udnytte hende og det at være sammen med hende, havde han haft lyst til i flere år, så det var også specielt for ham. Det ville virkelig også være mærkeligt, hvis de havde følelser for hinanden på samme tid og bare ikke sagt noget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:26 am

Electra
Hun rykkede en smule usikkert på sig, da rollerne var byttet lidt rundt nu, hvor det var hende som skulle svare på tingene nu. ''Ja..'' sagde hun efter lidt tavshed, da han måske kunne sige sig selv, at det måske havde været lidt underligt, at hun først var begyndt på at være sammen med andre fyre efter han var rejst. Hun havde aldrig været interesseret i at være sammen med nogle fyre, da ingen af dem havde været 'Harry'agtige og derfor ikke spændende. Hun kiggede ned i bordet, da hun ikke rigtigt kunne kigge på ham. ''Men det var dengang.. Jeg kom over mit Harry-crush da du rejste'' sagde hun, selvom det nok var den største løgn hun nogensinde havde sagt. Men hun ville bare sikre sig, at han ikke mistænkte hende for stadigt at være forgabt i ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:36 am

Harry

Han havde nok i længere tid fornægtet sig selv, at han havde haft følelser for hende. Hvis han gav sig selv lov, kunne han nemt falde for hende igen og det ville aldrig blive til noget seriøst, slet ikke når de boede så langt væk fra hinanden. Men han kunne stadigvæk mærke, at der var noget specielt over Electra, som han ikke kunne forklarer. Han fik det pludselig dårligt over, at han ikke havde haft mod til at sige noget, da det måtte have været frygteligt at have set ham udvikle et forhold til en anden. "Tænk jeg ikke havde set det" Mumlede han stille og lagde sit bestik fra sig, da han var færdig med at spise. "Dessert?" Mumlede han lidt tamt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:46 am

Electra
Ligesom ham, lagde hun bestikket fra sig, da hun også var færdig. Det havde været en virkelig lækker middag, men hun måtte indrømme at den samtale de havde haft havde været mere interessant. Faktisk havde hun virkeligt overvejet bare at fortælle det hele og så måtte det briste eller bære, men hun kunne bare ikke. Hvis hun fik en afvisning, ville det slå hende helt ud. Og hvilken pointe var der i, at hun fortalte det? Han ville jo alligevel rejse hjem igen om nogle uger. ''Har du lavet dessert?'' sagde hun helt overrasket, da hun slet ikke havde lagt mærke til at han havde det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:08 am

Harry

Han brummede let, da stemningen pludselig var blevet en helt anden. Men mon ikke det blot gjorde tingene mellem dem mere specielle? "Det er bare noget is, ikke noget særligt" Sagde han med et skævt smil, han havde dog fået købt en liter is, da man altid kunne spise is når det var varmt. "Men vi kan også vente lidt?" Sagde han, inden han dog fik nok af den stemning som var blevet mellem dem. Han tog sin stol og satte den over ved siden af hende, hvorefter han forsigtigt lagde sin arm omkring hende og så hen over båden, da man ikke kunne få nok af den udsigt. "Hvor her dejligt" Mumlede han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:14 am

Electra
Hun så undrende hen på ham, da han rykkede sin stol. Da han siden satte sig ved hende og lagde armen om hende, kunne hun ikke lade være med at smile lidt af ham. Faktisk vidste hun ikke, hvordan hun nogensinde skulle komme sig over det Harry-Crush der. Det var jo umuligt og det var virkeligt hårdt for hende. Næste gang han fik en kæreste, ville hun føle det præcist som dengang med Rachel. ''Lad os vente, ja..'' sagde hun stille og kunne mærke at hendes puls steg mere og mere. Det brændte næsten helt i hendes fingre for at fortælle ham hele sandheden og hun kunne mærke, at hun skælvede en smule hen over kroppen. ''Harry..'' sagde hun stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:18 am

Harry

Han begyndte at nusse hendes skulders, der hvor han havde lagt sin arm om hende. Han var normalt ikke den der putte-nusse-fyr, men det faldt så naturligt når han sad sammen med Electra. Desuden elsket han selv at blive nusset og man skulle jo behandle andre, som man selv ville behandles. Han lagde sit hoved på skrå, da hun pludseligt virket en smule usikker. "Mmh?" Mumlede han stille. Han tog prøvende fat i hendes hånd og gav den et lille klem. Hun virket en smule usikker og han ville prøve at berolige hende lidt. Han vendte igen sit blik mod hende og så afventende på hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:25 am

Electra
Hun sank en svag klump og kunne mærke at hendes puls steg til helt ukendte dimensioner. Faktisk fik hun helt kvalme og følte sig svimmel, da hun havde det som om at hun var ved at slippe en atombombe. ''Det var en virkelig lækker middag.. '' hørte hun sig i stedet sige og kunne mærke, at hun helt slappede af i kroppen igen. Forsigtigt gav hun ham et kys på kinden og smilede svagt til ham. Uanset hvad, så kunne hun ikke få de ord frem. Alt det hun risikerede ved det, var slet ikke til at holde ud og tænke på. ''Og.. ja.. Jeg er virkelig glad for at du.. Fandt tid at bruge sammen med mig.. Så.. ja tak for middagen og tak.. For turen.. Jeg ved godt det er min fars båd, men du ved hvad jeg mener''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:30 am

Harry

Han forstod ikke helt, hvorfor hun havde været så nervøs over at sige det, men hun havde fået lidt at drikke, så det var nok begyndte at slå hende lidt ud xD Han smilede let og så på hende, "Mmh Electra?" Sagde han stille, "Jeg vil altid gerne lave en middag til dig og bruge alt den tid sammen med dig som jeg har. Så du behøves slet ikke takke. For jeg nyder det mere end du gør" Mumlede han drillende, da det var sådan en barnlig diskussion. Han lænede sig frem og gav hende et ømt kys ved hendes kæbe. Inden han trak hende en smule ind til sig, "Sidder du godt?" Spurgte han stille, da hun ville sidde lidt skævt, da de sad på hver sin stol.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:39 am

Electra
Hun smilede lidt af hans ord, da hun nu heller ikke havde regnet med, at han syntes at det var tortur at bruge tiden sammen med hende. ''Jeg sidder lidt.. skævt'' svarede hun, selvom dét at være så tæt på ham var rart i sig selv. Forsigtigt rejste hun sig op og 'satte' sig hen på hans skød i stedet. Dog kunne hun ikke rigtigt sætte sig, da den kjole hun havde på jo var en tætsiddende en. Og den 'strammede' rundt om lårene, så hun kunne ikke sprede sine ben nok til at kunne sætte sig. ''Jamen for helvede..'' kom hun til at grine, da hun gentagende gange havde prøvet at sætte sig til rette, så det måtte have set lidt sjovt ud xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 9:11 pm

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine af hende, da hun ikke rigtigt kunne sætte sig på hans skød. "Så tag dog den kjole af" Mumlede han drillende, selvom de havde taget fint tøj på, så fortrak han alligevel at se hende nøgen. Han følte det helt afslappende at deres akavet snak fra før endelig var færdig og de nu kunne komme videre. Nu vidste hun hvordan han havde følt for hende, da de var mindre også behøves de aldrig mere snakke om det. Han rejste sig op og trak hende i stedet helt tæt ind til sig og lagde sine hænder fast rundt om hende. "Skal vi se og finde noget ordentligt spurt?" Spurgte han stille, mens han lænede sig ned og lod sine kæber køre hen over hendes skulder.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 28 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 28 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: