VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:27 am

Electra
Hun blev helt forvirret, da Simona pludselig kom hen og rev Harry væk fra hende. Lidt undrende kiggede hun efter dem, da hun ikke helt fattede hvorfor Simona havde gjort det. Dog blev hun helt paf, da hun pludselig hørte en velkendt stemme lige ved sig. ''Charlie'' sagde hun en smule dumt og prøvede at kigge lidt efter Harry, men ham og Simona var bare væk i menneskemængden. Selvom de havde skiltes på god fod, så var hun alligevel lidt irriteret på Charlie. Han havde jo aldrig givet hende det skidenummer, så han havde jo vist at han ikke havde nogen interesse i at hun skulle kontakte ham. Dog mærkede hun alligevel hvordan hendes hjerte slog en anelse hurtigere. ''J..jo'' sagde hun lidt tamt og gik et skridt tættere på, så han kunne tage fat.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:37 am

Charlie

Han synes virkelig det var mærkeligt, at stå foran Electra igen og særligt så tæt på sin egen kone. Han tog forsigtigt fat i hende og trak hende forsigtigt ind til sig. Han smilede let da musikken begyndte og bevægede sig i takt. "Er der et sted vi kan snakke alene?" Mumlede han stille til hende. Han var ret sikker på, at de ville kunne liste sig uset væk. Han vidste dog ikke, om hun havde lyst til at snakke med ham. Det han havde følt på festivalen havde været ægte, men havde det også været ægte for hende?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:08 am

Electra
Hun blev næsten helt tør i halsen, da hun pludselig stod i hans arme igen. Det var ikke just det som hun havde forventet, da hun var dukket op til den fest. ''Mhm..'' mumlede hun lidt tamt, mens hun nikkede hen mod en gazebo der var lukket til for enden af haven. Det var en ret stor have og der ville nok ikke rigtigt komme nogle derop når festen var her. ''Gå et minut efter mig'' sagde hun, inden hun blot vendte ryggen til ham og begyndte at gå op mod gazeboen. Da hun kom derop, satte hun sig på en bænk derinde og kiggede ned mod gulvet. Hendes hjerte hamrede løs og hun følte sig helt nervøs og noget forvirret.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:19 am

Charlie

Han mærkede hvordan, at hans hjertet banket og tankerne begyndte at flyve igennem hovedet på ham. Det var så dumt, at snakke med Electra, mens at hans kone var lige i nærheden, men han kunne ikke lade være. Når de nu endelig så hinanden igen, måtte han udnytte chancen. Han fik lidt diskret taget to flasker vand. Hvorefter han gik hen til hende. Lidt forsigtigt satte han den ene vand ved hendes side. Selv følte han sig helt tørstig, da han var så nervøs. "Jeg..var ikke sikker på at du ville være her, men jeg håbede at møde dig" Mumlede han lidt dumt. "Jeg troede ikke vi ville ses igen"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:26 am

Electra
Hun så op på ham da han trådte indenfor. Egentligt havde hun bare lyst til at gå hen og kysse ham, men omvendt følte hun stadigt, at hun havde en høne at plukke med ham. ''Jeg er nødt til at komme til alle de her fester indtil jeg er 18'' smilede hun skævt, inden hun dog blev lidt mere seriøs og rejste sig op, for at stille sig ved ham. ''Du..'' startede hun og kiggede blot ned igen, da hun følte sig lidt dum for at beskylde ham for at det hele var hans skyld, hvis de ikke sås igen. ''Du.. Gav mig aldrig dit telefonnummer.. Og du.. har mit.. Så det ville ikke have været min skyld, hvis.. Vi ikke havde ses igen.. Du ville ikke have haft at jeg kontaktede dig, vel?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:44 am

Charlie

Han tog med en lidt usikkert bevægelse fat i hendes hånd og gav den et lille kram. "Jeg ville godt have, at du kontaktet mig, men jeg kunne ikke tillade det" Sagde han ærligt og så kort på hende. "Sommetider hvis min telefon ringer, så tager Simona den hvis jeg er i nærheden, hvis den bare lå kunne nogle se den og.." Sagde han, da det lidt lød som en dårlig undskyldning, men det var det ikke. Hvis han skulle gå og gemme beskeder på sin mobil, ville han blive små panisk hvis Simona skulle finde ud af det. "Hvis nogen opdager det her, så" Begyndte han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:49 am

Electra
Hun kiggede lidt ned på deres hænder. ''Jeg forstår det..godt.. Du er i en lidt anden situation end mig'' svarede hun, da hun jo bare var sig selv og ikke behøvedes at have nogle begrænsninger. ''Men ja.. Jeg ville..Bare ønske at jeg kunne.. For jeg har tænkt virkeligt meget på dig, men i mit hoved kom jeg vist til at hade dig lidt på grund af det telefonnummer der'' sagde hun og tog sig lidt til hovedet med sin frie hånd. Hun følte sig lidt dum over at hun havde 'hatet' på ham over det, men hun havde bare følt sig så forvirret over det, for det hele havde jo været op til ham om de nogensinde skulle ses igen og hun havde intet hørt. ''Jeg kan slet ikke fatte at du er her. Du kommer jo aldrig til de her fester..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:56 am

Charlie

Han forstod godt, at hun havde følt sig lidt skuffet over ham. Han havde flere gange været i gang med, at skrive en besked til hende eller ringe til hende, men havde været nødt til at stoppe sig selv. Han lænede sig frem og gav hende et blidt kys på kinden, "Jeg har længe spekuleret på en måde, hvordan jeg kunne få lov at se dig igen, uden at Simona ville få mistanke" Sagde han stille og smilede let, "Det plejer heller ikke at være noget som er værd at komme efter til de fester her" Sagde han med et skævt smil, da han kun var kommet i dag, fordi han havde håbet at Electra ville være der. Simona ville nok ikke sænke det en tanke, at han snakket med Electra lige foran øjnene på hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:04 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da han kyssede hendes kind. ''Det er lidt kringlet..'' sagde hun, da hun ikke rigtigt vidste hvordan de kunne undgå at blive set af for mange. De kunne jo hverken mødes hos hende eller ham. ''Jeg ved godt at det lyder lidt.. Sindssygt, men er det slemt hvis jeg har savnet dig lidt?'' spurgte hun og tog sig i igen at bide sig i læben. Hvis man savnede nogle personligt, så havde det vel ikke blot bare været sex? Hun mærkede at hun som oftest blev varm i kinderne, mens hendes øjne flakkede let. Hun følte sig nervøs, hvilket hun bestemt ikke gjorde omkring en fyr normalt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:16 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine af hende, da hun sagde at hun havde savnet ham lidt. "Jeg ved ikke om det sindssygt, så er den tanke jeg har haft i hoved siden vi sås i hvert fald os sindssyg" Sagde han og lænede sig frem og kyssede hende ømt på munden. Han vidste det var dumt, hvis nogen så dem, men tanken om at kysse hende havde plaget ham og han kunne slet ikke tænke på andet. Han skulle virkelig tage sig sammen for ikke bare at snave hende i jorden xD Han trak sig lidt væk og rømmede sig, "Jeg har ikke kunne få den tanke ud af hovedet" Grinede han og smilede til hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:24 am

Electra
Hun så en smule undrende på ham, da hun ikke vidste hvilken tanke det var. Men det fik hun da svar på xD Hun havde det som at hendes hjerte slog et slag over, da hans læber ramte hendes. ''Mmh..'' kom det en smule sageligt fra hende. ''Er det allerede slut'' spurgte hun, da han allerede havde trukket sig væk igen. Hun lod forsigtigt sine fingre føre en tot hår om bag sit ene øre, mens hun kiggede lidt op på ham, mens hun gengældte hans smil. ''Jeg tror altså ikke helt at jeg forstod den tanke.. Kan du ikke forklare den én gang til? Bare.. En gang?'' smilede hun en smule drillende og trådte et skridt tættere på ham. Forsigtigt kørte hun sine hænder op af hans mave.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:34 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at hun ikke forstod hans tanke. "Du skal passe på med hvad du ønsker" Mumlede han drillende. Han lagde sig frem og kyssede at kysse hende heftigt, lynhurtigt fik han tungen med i kysset. Han lukkede sine øjne hårdt sammen og glemte helt hvor de var henne. Det var bare ham og hende. Han ville næsten ønske de kunne finde en seng, de behøvet ikke knalde, men bare det at have hende helt tæt på sig. Bevidst sørget han for et gøre deres kys ekstra heftigt inden han trak sig væk. "Sådan der" Mumlede han drillende og nappede hende i læben.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:39 am

Electra
Hun blev helt overrasket, da han pludselig begyndte at kysse hende sådan. Det føltes nærmest som en rus, der gik igennem hende hvilket fik hende til at føle sig mere høj end noget andet kunne. Desværre var han nok det farligste narkotika der fandtes. Alle de følelser der kunne ødelægges. Både hendes egne, hans og folk omkring dem. Men det tænkte videre over. Hun havde slet ikke lyst til at han skulle trække sig væk og det fik hende til at føle sig helt puttesyg. Derfor gik hun blot ind i hans favn få sekunder efter han havde sluppet taget om hende. Forsigtigt lagde hun armene omkring ham, mens hun tavst lod sit hoved hvile mod hans brystkasse i et kram.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:45 am

Charlie

Han brummede tilfreds, da hun lagde sig ind til ham. Han kunne slet ikke sætte ord på hvad han følte, men det var fantastisk. Han havde ikke været sammen med en pige, der kunne gøre ham lykkelig, blot ved at han så på hende. Forsigtigt begyndte han at nusse hende ved ryggen. "Hun tager snart afsted, så kan vi ses alene. For her kan vi ikke finde et sted, hvor vi 100 procent er alene" Mumlede han stille. "Har du lyst til vi ses der" Sagde han og sad bare med lukkede øjne og nød at være sammen med hende igen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:52 am

Electra
Hun lukkede øjnene en smule sammen, da han begyndte at nusse hende på ryggen. Det var lidt underligt, det han kunne gøre ved hende. Men hun ville ikke prøve at sætte ord på det over for ham, for det ville blive meget mere forvirrende, hvis hun begyndte at få for mange følelser ind i det, men hun måtte desværre indrømme at det var utrolig svært selv at styre. Hun vidste at hendes mor ville rejse fredag morgen, for hun håbede at være hjemme fra den bådtur torsdag aften for at sige farvel. Så mon ikke Simona rejste med hendes mor derned? ''Har du nogle.. Planer i weekenden?'' spurgte hun og hævede hovedet lidt for at kigge op på ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:13 pm

Charlie

Han rystede svagt på hovedet, "Jeg er fri hele weekeden" Sagde han stille og fortsatte sin nussen af hendes ryg. Det var helt underligt at være sammen med hende igen og de fortsatte præcis hvor de slap. Så det var altså ikke blot en festivalflirt. Hvad han følte for hende kunne han ikke rigtigt sætte ord på, men det var også bedst hvis de ikke snakket om det. "Jeg har et sommerhus lidt udenfor byen, det tager lidt tid at komme derud, men vi ville være helt alene og bare..være os selv" Sagde han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:58 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da han ville sætte en hel weekend af bare til hende. ''Det ville være dejligt..'' svarede hun stille, da en hel weekend med ham ville være fantastisk. Måske ville hun kunne lære ham bedre at kende? Dog skræmte det hende en smule, at hun pludselig gik op i små detaljer omkring ham, for det skulle jo helst bare være en flirt. Og det måtte hun blive ved med at fortælle sig selv, selvom det at han bare stod foran ligenu havde overrasket og påvirket hende så meget, at hun egentligt følte sig en lille smule forelsket i ham. Men det ville hun komme sig over igen, det skulle hun jo. ''Hvad med at vi mødes ved et.. tilfældigt busstoppested.. Måske ved Kingston Street.. Klokken 13 på..lørdag? Det ville være bedre end hvis en af os mødte op på hinandens adresser''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:43 am

Charlie

Af en eller anden grund, så blev han glad de hun nævnte at de kunne mødes ved et busstoppested. Han frygtede, at de ville blive opdaget, men det måtte også være svært for en anden at sætte sig ind i, så det at hun forstod ham uden at sætte spørgsmåltegn var utrolig rart. "Det lyder som en god idé. Bare husk badetøj, der ligger nogle klipper ned til vandet, så vi kan springe i vandet fra klipperne, hvis du altså har lyst" Sagde han stille. Han så på hende og sukkede let, da han virkelig havde savnet hende. Forsigtigt tog han hendes hånd og flettede sine fingre ind i hendes.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:50 am

Electra
Hun lod sine fingre blive flettet ind i hans og smilede helt ved tanken om en weekend uden nogle andre. ''Sidste gang vi var ved stranden endte vi aldrig med at komme i vandet'' smilede hun drillende, mens hun trykkede sine læber meget forsigtigt mod hans dog uden at kysse. De havde jo haft travlt med andre ting den dag xD Hun skævede kort ud af døren, da folk vist var begyndt at spise igen, men det var lidt langt væk, så det var svært at se. ''Måske skulle vi se at komme tilbage før folk begynder at tænke for meget over at vi begge pludseligt er væk'' sagde hun og kiggede op mod hans øjne.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:05 am

Charlie

Han havde det helt dårligt med, at han skulle til og tilbage at spise. I virkeligheden hadet han sådan nogle fester og han kedet sig altid voldsomt. Det ville også være virkelig svært for ham, at kunne sidde og se på Electra, men ikke snakke med hende eller røre ved hende. Særligt når Simona var der. Han havde ikke lyst til, at Electra skulle se på mens de var sammen, det var nok hun vidste at Simona eksisterede. Han tog et lidt fastere greb i hendes hånd, da hun sagde de skulle til at gå tilbage. "Kan vi ses senere?" Spurgte han stille og så hen mod festen. "Vi skal i vandet i weekeden" Mumlede han med et lille smil, faktisk havde han altid haft en drøm om at gøre det i vand xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:33 am

Electra
Hun rystede svagt på sit hoved, da hun ikke rigtigt troet at det var muligt. ''Jeg tror ikke at jeg kan.. Jeg skal overnatte her.. Kan du huske min bedste ven der kom hjem fra Amerika? Det er hans forældres hus.. Og det var ham Simona pludselig hev væk derude.. Men måske kan vi snige os tilbage hertil inden festen slutter?'' sagde hun, da hun ikke helt vidste om det var muligt, da folk jo var travle med at spise nu. Det var de jo ikke senere. Hun smilede lidt da grebet omkring hendes hånd blev strammere. ''Jeg har ikke lyst til at gå..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:06 am

Charlie

Han nikkede let, da han godt kunne huske, at hun havde fortalt om en fyr fra Amerika. "Det husker jeg" Sagde han stille, da han havde lidt svært ved at tolke, hvor ham og Electra stod. Det gik ham en smule på, men på den anden side, vidste han også at der ikke rigtigt var noget, som ville kunne ersatte hans og Electras forhold. Selv ikke, hvis hun så gik hen og fik et forhold til denne Harry. "Simona nævnte ham godt den anden dag" Sagde han stille. Faktisk snakket Simona en masse om børn i øjeblikket og hvor højt hun ønskede sig sit eget barn. "Jeg kan ikke gå" Sagde han med et lille smil, da han helst bare ville blive sammen med Electra resten af aftenen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:17 am

Electra
Hun begyndte at grine svagt, da det var lidt komisk et eller andet sted at de ikke havde lyst til at gå ud. Men alligevel blev hun en del trist ved tanken om at de blev nødt til det. ''Jeg ville ønske at vi ikke skulle ud.. tro mig..'' sagde hun lavt, mens hun endnu engang trykkede sig tættere ind til ham. Weekenden føltes pludselig meget langt væk, men det at hun nu havde noget at se frem til sammen med Charlie var virkeligt rart at tænke på. Bare det at det ikke sluttede da festivalen var ovre. ''Jeg har virkeligt.. Lyst til dig..'' sagde hun med et drillende tonefald nær hans øre, da hun lige skulle sikre sig at han også ville glæde sig xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:37 am

Charlie

Han bed sig hårdt i læben, da hun sagde at hun havde lyst til ham. "Hvor du ond" Brummede han og lød lidt sur. Dog var han på ingen måde sur, men det var virkelig svært, at få sådan en besked og ikke rigtigt kunne reagere på det. Han vidste, at de skulle være stille, da gæsterne var lige i nærheden og slap han først sine hæmninger løs, ville han ikke kunne være stille. "Hold kæft hvor kommer jeg til at savne dig" Mumlede han stille. Han havde virkelig savnet hende indtil nu, men det at han pludselig ville kunne sætte tid på til, at de ville ses igen, ville blot gøre det værre. "Jeg kommer til at tælle hvert et sekund" Mumlede han lidt dumt, da han aldrig var gået op i sådan noget, siden sin første kone.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:45 am

Electra
Det havde været meningen at den besked skulle være lidt ond, da hun ville være sikker på at han ikke glemte den indtil på lørdag. Forsigtigt lagde hun armene omkring ham og knugede sig ind til ham i et par sekunder, da det var virkeligt svært at slip. ''Jeg kommer også til at savne dig.. 5 dage.. Den bliver hård'' sagde hun stille, da der jo kun var gået 2-3 dage siden festivalen og de havde føltes lange. Men da havde hun heller ikke vist om de overhovedet skulle ses igen. Hun tog sig sammen og fik efter lidt tid modet til at træde et skridt væk. ''Kingston Street busstoppested.. Lørdag kl 13?'' gentog hun, da hun skulle være sikker.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 15 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: