VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 10:08 pm

Harry

Han smilede let, da hun spurgte om han skulle noget om mandagen. Han havde kun aftaler med Rachel i weekeden. Hun var os kommet med nogle spørgsmål omkring Electra og hvorfor han stadig så hende, og han havde måtte for 117'ende forklarer at hun var hans bedste ven og en fast del af hans liv, så derfor ville han altid bruge tid med hende. Han lyste en smule op, da han var lidt glad for, at hun alligevel ikke var alt for sur på ham. "På mandag? Der kan jeg sgu ikke. Der skal jeg være sammen med den her fantastisk pige, som jeg desværre kom til at brænde lidt af, så jeg skal forberede mig hele mandagen på at give hende den perfekte dag som jeg skylder hende" Mumlede han drillende. Han var ikke helt ædru og tog tingene måske ikke helt så seriøst, men han håbet at det var en klar hentydning til, at hans dagen var afsted kun til hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 12:23 am

Charlie

Han havde haft det virkelig underligt, efter at Simona bare havde taget hans telefon. Siden da havde de kun råbt af hinanden og kunne slet ikke føre en normal samtale sammen. Han stod nu på busstoppestedet som de havde aftalt med en taske over ryggen. han havde helt sommerfugle i maven over at se Electra igen, men han havde også på fornemmelsen at efter deres sidste samtale, ville det blive en smule akavet. Hvordan skulle han forklarer sig og hvordan havde hun taget det? Svagt sukkede han og satte sig taske på jorden og satte sig på en bænk, som var ved busstoppestedet. Lidt usikkert begyndte han at tegne cirkler med sin fod i noget grus som lå. Forsigtigt kiggede han rundt og brummede let, da han ikke kunne få øje på hende. Havde hun glemt det?
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 12:33 am

Electra
Hun var på vej hen til det busstoppested, hvor hun havde aftalt at møde Charlie. Faktisk var hun i et lidt underligt humør, for hun glædede sig til at se ham. Men omvendt var hun også nervøs for, at også ham ville fortælle hende, at de blev nødt til at stoppe med at ses på grund af Simona. Selvfølgelig var det logisk hvis han ikke ville mere, men hun var ikke sikker på om hun kunne håndtere at to fyre ville afvise hende på 2 dage. Svagt bed hun sig i læben, da hun så ham ved en bænk. Hun kunne ikke lade være med at smile en smule og øgede hurtigt farten på sine skridt og endte omme bag ham. Forsigtigt kørte hun drillende sine håndflader ned langs hans skuldre og derefter hans brystkasse. ''Boo..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 12:48 am

Charlie

Han spændte kort til i kroppen da han mærkede nogle hænder ved sine skuldre. Men han slappede hurtigt af, da han så hvem det var. Han glemte alt om den akavet stemning, da han virkelig også havde savnet hende og deres møde igen derfor kun var positivt. Han vendte sig halvt om og gav hende et kram, så godt han nu kunne. "Hvor det dejligt at se dig igen" Sagde han stille og lod let sin hånd køre hen over hendes arm. "Jeg holder lige herhenne, hvis du er klar?" Sagde han stille og nikkede hen mod et parkeringshus. Det tog ikke særlig lang tid at køre ud til deres sommerhus og de ville være helt alene. Han så frem til en weekend, hvor han ikke behøvet at tænke på noget. Han var vant til, at pressen altid var i nærheden og han aldrig kunne være 100% sig selv.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 1:04 am

Electra
Hun smilede bredt, da hun helt havde glemt hvilken virkning, som han havde på hende. Alligevel lå hans baby-planer med Simona i baghovedet hele tiden samt tanken om, om hun mon vidste noget? Hun ville dog ikke overfalde ham med alt det lige med det samme, men hun vidste at hun nok ikke kunne holde sig tilbage omkring det jo mere tid de tilbragte sammen. ''I lige måde'' smilede hun og gengældte hans kram forsigtigt, inden hun kiggede hen mod det parkeringshus han nikkede imod. ''Skal vi så ikke komme afsted?'' spurgte hun og tog forsigtigt fat i sin trolley igen. Hun håbede virkeligt at den her weekend ville kunne få hende til at tænke mindre på Harry også.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 1:11 am

Charlie

Han tog sin taske og begyndte at gå mod parkeringshuset. Hurtigt fik han låst sin bil op og lagde sin taske ind. "Nu skal jeg hjælpe dig" Sagde han og tog også hendes taske og lagde ind i sin bil. "Det tager små 45min at køre derud" Sagde han med et lille smil, inden han åbnet sin dør og satte sig ind og spændte sin sele. Han startede bilen og ventet på, at hun kom ind også. Heldigvis var de allerede nu i udkanten af London, så de ville hurtigt være på motorvejen. "Går det godt?" Spurgte han og tog sig selv i at sidde og betragte hende længe. Han vidste, at emnet nok hurtigt ville komme ind med den samtale som hun havde haft med Simona.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 1:27 am

Electra
Hun lod ham tage hendes taske, inden hun gik hen og satte sig ved hans side i bilen. Det var stadigt ret urealistisk at sidde sammen med ham i hans bil, men hun måtte indrømme, at nu hvor hun var der og hun kunne se frem til at være lidt alene med ham, så føltes det hele pludseligt en del nemmere. ''Jeg har husket badetøj'' smilede hun drillende, da han jo havde nævnt at der var nogle klipper derude. Hun bemærkede godt, at han sad og kiggede, men hun sagde intet til det. ''Men ja.. Jeg har det godt.. En lidt stresset uge, men jeg har det godt.. Hvad med.. Dig?'' spurgte hun og vendte nu blikket hen mod ham. Måske ville han sige noget om Simona?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 1:54 am

Charlie

Han lænede sig forsigtigt frem og plantede ømt et kys på hendes læber. "Det..har jeg haft lyst til så længe" Mumlede han stille. Han vidste ikke, om det var iorden han kysset hende, efter det med Simona, men han gad bare ikke sidde og drømme om et kys, men han ikke turde "tage" det. Nu var det gjort også måtte hun blive lidt sur. "Tjoeh...det har os været en stressende uge. Der er ret meget..go på" Sagde han og begyndte at kører og bed sig i læben, "Altså..vi skændes..ret meget" Sagde han med et skævt smil, da han havde svært ved at sidde og diskutere Simona med Electra.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 2:02 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han lænede sig frem for at kysse hende. ''Mmh..'' brummede hun svagt og kunne ikke lade være med at smile, da det alligevel var lidt ledt at de svar 'spændt fast' i bilen, når hun nu havde lyst til at kysse ham endnu mere. Hun lænede sig tilbage i bilen og sukkede svagt ud, da de 45 minutter pludseligt virkede til at vare for evigt xD Da han nævnte Simona, blev hun alligevel lidt mere alvorlig. Selvom hun gerne ville vide hvad der var sket, så var det alligevel ikke noget som kom hende ved. ''Så.. Min PR-historie hjalp ikke?'' spurgte hun stille og hentydede til det telefonopkald, som hun havde fået ude på båden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 2:13 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun alligevel havde gjort sig for at beskytte ham. "Jeg ved faktisk ikke om det hjalp. Hun..blev vidst mere forvirret og usikker efter, at hun snakket med dig. Vi har ikke snakket så meget omkring det..at jeg var utro siden. Men det bare alle småting. Hvem der sørger for opvasken, hvem der handler, hvem der gør hvad og hvorfor det andet ikke er gjort og.." Sagde han og stoppede sig selv, da han vidst bare snakket derud af. Han bed sig let i læben, "Jeg håber at hun har glemt det, når hun kommer hjem fra sin ferie" Sagde han stille. Han var usikker på, om de ville kunne fortsætte med at ses, hvis Simona blev ved med det "spion" arbejde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 2:23 am

Electra
Hun bed sig en smule i læben, da han alligevel åbnede sådan op for hende. Selvom hun ikke rigtigt kunne forstå, at de planlagde at få børn hvis det gik dårligt imellem dem, så ville hun ikke spørge ind til det. Det gik hende på, selvom hun egentligt ikke ville have at det skulle. ''Lad os håbe at hun vinder den turnering dér, så har hun nok glemt det'' svarede hun med et skævt smil og vendte blikket ud af vinduet. Tanken om at hun måske var med til at ødelægge et forhold gik hende også på, men det var så svært at sige nej til det 'forkerte', når hun i Charlies selskab følte at det var rigtigt. ''Fortæl mig mere om det sommerhus?'' sagde hun, bare for at vende samtalen hen på noget andet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 7:41 am

Charlie

Han havde egentlig selv ikke rigtigt de store planer om at få børn lige nu. Simona havde længe gerne ville have børn og hun blev ved med at plage. Han brummede let, da hun spurgte ind til mere omkring sommerhuset. "Der er noget meget koldt når vi kommer, fordi det er nogle år gammelt, så vi skal tænde op i pejsen senere. Der er indendørs pool og det ligger inde i skov" Sagde han med et lille smil, han havde tit tager derud, når han havde haft behov for at koble af og bare slappe af. Han brummede let, "Bilen er fyldt op med mad, så vi kan nærmest overleve en uge hvis alt skulle gå galt" Grinede han, da de sagtens ville kunne strække weekeden, da Simona var længe væk jo.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:06 am

Electra
''En pejs? Fancy..'' smilede hun lidt drillende, da der alligevel var et eller andet romantisk over at ligge ved en pejs, også selvom det var sommer xD Hun skævede kort ud af vinduet og sukkede svagt, da det begyndte at regne en smule. Det var sgu altid det typiske ved England, det regnede altid. ''Så der er ingen mennesker omkring?'' spurgte hun, da det ville være virkeligt skønt, hvis de bare kunne være helt sig selv uden at der var nogle nysgerrige blikke ligesom ved festivalen. Hun strakte sig en smule og kunne mærke at hun alligevel var lidt træt. Hun havde sovet dårligt efter alt det med Harry, så nu glædede hun sig bare til at slappe fuldstændigt af.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:12 am

Charlie

Han rystede let på hovedet. "Jeg har altid holdt det sommerhus meget hemmeligt. Jeg har ikke så tit et privatliv, men i det sommerhus har jeg, så ja vi er helt alene" Sagde han i en drillende tone og så drillende på hende. Han var lidt spændt på at se, om den spændning som var mellem dem, skyldtes at det hele var forbudt og de til en hver tid kunne blive opdaget, eller om det ville fortsætte når de var helt alene sammen også. Han vidste godt det var sommer, men om aftenen var det alligevel hyggeligt med pejs, det var altid smukt at kigge på levende ild.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:13 am

Charlie

Han rystede let på hovedet. "Jeg har altid holdt det sommerhus meget hemmeligt. Jeg har ikke så tit et privatliv, men i det sommerhus har jeg, så ja vi er helt alene" Sagde han i en drillende tone og så drillende på hende. Han var lidt spændt på at se, om den spændning som var mellem dem, skyldtes at det hele var forbudt og de til en hver tid kunne blive opdaget, eller om det ville fortsætte når de var helt alene sammen også. Han vidste godt det var sommer, men om aftenen var det alligevel hyggeligt med pejs, det var altid smukt at kigge på levende ild.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:38 am

Electra
Hun gengældte hans blik lidt og mærkede hvordan hendes mave allerede trak sig en smule sammen, da hun glædede sig til at komme ud af denne her bil, så hun kunne være ordentligt tæt på ham. Hun skævede kort ud af vinduet, da regnen virkeligt tog til nu. Faktisk følte hun, at hun dårligt kunne se ud af vinduet. ''Jøsses.. Jeg håber ikke der er langt endnu'' sagde hun, mens hun holdte blikket mod regnen. Hun vendte blikket tilbage mod ham og betragtede ham. Igen kunne hun ikke lade være med at spekulere på, hvorfor han overhovedet gad at gøre så meget for at se en 16 årig pige. Hendes selvtillid var virkeligt ikke den samme, som før Harry var kommet hjem til London.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:43 am

Charlie

De nåede efter en 10 minutters til frem til sommerhuset, efter de havde kørt et godt stykke ned af en lille grusvej. Han kørte ind under et lille halvtag, så de kom ind i læ. "Så vi fremme" Sagde han med et lille smil og slukkede bilen og steg ud. "Der er ikke rigtigt mobildækning herude, så hvis du skal snakke med nogle, skal du gå hen til det træ" Sagde han og peget. De var virkelig langt ude på en eller anden lille mark. Han tog sin egen taske og hendes ting, inden han gik hen og åbnede døren. "Jeg sætter det i køkkenet det hele, så kan vi pakke ud senere" Sagde han og satte sine sko, inden han satte alle tingene i køkkenet. "Vil du...sove alene eller med mig?" Spurgte han lidt dumt og følte sig pludselig helt flov.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:56 am

Electra
Hun tog sin toilettaske fra bagagerummet, da han havde taget resten af tingene, da de omsider var kommet frem. Hurtigt løb hun hen til døren, da hun ikke gad at blive så våd, for det regnede virkeligt meget. Hun stillede sine sko i entréen og kiggede rundt, da der virkeligt var flot derinde, selvom det dog var en anelse ungkarleagtigt xD ''Har du virkeligt inviteret mig ud i et sommerhus for at lade mig sove på sofaen?'' spurgte hun, mens hun gik ud i køkkenet til ham. Forsigtigt satte hun sig op på køkkenbordet og betragtede ham lidt derfra. Han var faktisk ikke rigtigt hendes 'type', men der var virkeligt et eller andet ved ham som bare fik hendes hjerte til at slå en ekstra gang. ''Kom herhen..'' sagde hun stille og smilede svagt i mens.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:59 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da han lidt havde regnet med, at de skulle sove sammen, men han ville alligevel give hende valget. "Jeg håbet da, at du ville ligge sammen med mig, ellers skulle jeg nok have taget gæsteværelset, så du ville kunne få den store seng" Sagde han, inden han gik hen foran hende og lagde sine hænder ved hendes lår. "Mmh?" mumlede han drillende og lænede sig frem, han stoppede dog lidt før deres læber mødtes. Det var underligt, selvom det var længe siden, at de havde set hinanden og været sammen, mærket han alligevel hvordan hans puls steg, når hun kom tæt på ham. Det var underligt, at en pige på 16 kunne få ham til at føle sådan.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:08 am

Electra
Hun lukkede øjnene en smule sammen, da hun mærkede hans læber så tæt på hendes. Forsigtigt lod hun sine hænder køre om bag hans nakke, hvor hun 'skubbede' hans ansigt tættere mod hendes, så det alligevel var ham, som kyssede hende xD Hun spredte sine ben lidt, så han kunne komme tættere på hende. Hendes hjerte slog hurtigere og hurtigere som sekunderne gik og hun kunne mærke at alle tankerne omkring Simona, 'babyen' og Harry forsvandt mere og mere. Det hele føltes pludseligt så 'nemt', selvom det faktisk var sindssygt kompliceret. Hun slikkede ham roligt hen over hans underlæbe og lod sine fingre køre op i hans hår, som alligevel var blevet en del vådt, selvom det blot havde været en ganske kort gåtur fra bilen hen til huset.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:22 am

Charlie

Han trak hende en smule ud fra bordet, så hun ville være faldet ned, hvis han ikke havde stået der, så hun sådan "hang" lidt op af ham. Han lod sine hænder køre rundt om hende og tog et fast tag i hende, både fordi han havde behov for at have hende tæt på sig, men også så han sikret sig, at hun ikke ville falde ned. Forsigtigt startede han et kys op og lukkede sine øjne i. Han havde virkelig savnet at kysse hende og det var ligesom, at tiden stod stille i det at deres læber mødtes. Han brummede tilfreds og nød, at de slet ikke skulle tænke på andre og bare kunne gøre præcis hvad de havde lyst til.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:28 am

Electra
Hun lod ham blot rykke på hende, som han ville. Det var faktisk helt rart at ''hænge'' sådan op af ham, ikke kun fordi at de kom helt tæt på hinanden på den måde, men det var også behageligt at sidde sådan. Hun lod sin ene hånd køre ned af hans overkrop og smilede svagt mod hans læber imens. Hun kunne ikke holde sig fra at gøre kysset en smule mere heftigt, da hun følte at hun ville mærke ham mere og mere som tiden gik. Hun tog en dyb indånding, da det helt kildede i hendes mave og jo mere de kyssede, jo mere kildede det. ''Jeg ved sgu ikke hvad det er, du gør ved mig..'' sagde hun lavt, inden hun genoptog kysset igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:37 am

Charlie

Han prøvede virkelig at slappe af mens de stod sammen, mens hans puls kom mere og mere op og han kunne ikke dy sig fra, at lade sine hænder "vandre" rundt på hendes krop. Han blandede ind i mellem sin tunge ind i deres kys, men sørgede for at ændre det fra ømt til heftige hele tiden. Han vidste ikke, om det blev for meget, men selv fik han kuldegysninger hvergang at deres tunger mødtes igen. Han tog hendes hånd igen og satte den ved hans hjerte, da han sidst de havde set hinanden, havde bevidst overfor hende, at det var ægte ved den måde hans hjerte slog. "Du ved allerede hvad du gør ved mig" Mumlede han drillende, da han hjerte slog afsted og hun tydeligt ville kunne mærke det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:44 am

Electra
Hun smilede svagt, da hun kunne mærke hans hjerte slå hårdt mod hans brystkasse. Det var jo lidt det samme 'symptom' som hun havde, da hun virkeligt følte at hun fløj på en lyserød sky, selvom det var lidt kliché at sige det på den måde. Men han slog virkeligt benene væk under hende på sådan en mærkelig måde. Det var ikke kun fordi, at det var 'forbudt', for ellers havde hun ikke følt sig så glad som hun gjorde i hans favn. Hun havde virkeligt været en smule nede det meste af ugen og 2 minutter efter at hun havde været sammen med Charlie, så følte hun sig helt fri for bekymringer. ''Måske skulle du gå til lægen med det?'' smilede hun drillende og kyssede ham blidt ved 'siden' af munden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:50 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at han burde gå til læge med sit hjerte. "Det tror jeg faktisk er en god idé, fordi når jeg gør sådan her -" Sagde han og kyssede hende ømt på munden, "Så er det som om, at mit hjerte går helt i stå" Sagde han, selvom hans puls steg når de kysset hinanden, så følte han alligevel at alt stoppet et kort øjeblik lige i det deres læber mødtes. "Altså når jeg gør sådan her" Sagde han og kysset hende en 4-5 gange, "Så sker det bare hvergang, er det ikke super mærkeligt?" Sagde han drillende. Det havde været så meget stress omkring alt det med Simona og han glemte det hele, lige så snart at han og Electra var sammen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 34 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 34 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: