Hun brummede svagt, da Xavier i det mindste var ærlig omkring tingene. Hun satte sig op på hans skød og smilede skævt, da hun var glad for han var kommet så hurtigt. "Jeg var usikker på, om du ture dukke op her" Mumlede hun stille, selvom hun inderst inde vidste, at han aldrig ville sige nej. Hun bed sig i læben, da hun fik en lidt skør idé. "Xavier.." Begyndte hun lidt dumt og rykkede på sig, da hun ikke rigtigti vidste hvad hun skulle sige. Forsigtigt begyndte hun at læne sig frem og begyndte at gøre deres kys en smule heftigere. Forsigtigt lagde hun sine arme rundt om hans nakke og mærkede hvordan, hun begyndte at slappe af ved at være tæt på ham.
Xavier Han bed sig lidt i læben, da hun havde været usikker på at han dukkede op. ''Du ved godt, at jeg går glip af en mulighed for at se dig'' sagde han stille, mens han tog fat om siderne på hende, så hun ikke ville ryge ned af hans skød. Han så hende i øjnene og smilede svagt til hende og kunne mærke, hvordan han blev helt rolig i kroppen af at sidde så tæt ved hende. Det gik op for ham, at han måske ikke ville få den følelse mere i fremtiden. Svagt sukkede han lydløst, mens han langsomt begyndte at gengælde hendes kys. Dog sad han lidt akavet, så forsigtigt tog han bedre fat i hende, rejste sig mens han bar hende, inden han 'smed' hende ned i sengen igen og fik kravlet hen over hende. Her startede han kysset igen.
Hun blev som altid imponeret over, hvor let han havde ved at bære hende rundt. Hun sukkede dog tilfreds, da han lagde sin hen over hende og begyndte at kysse hende. "Xavier" Mumlede hun stille og stoppede forsigtigt deres kys. Hun vidste slet ikke hvordan hun skulle få ordene frem, men hun var sikker i sin seng. "Jeg vil gerne vi.." Begyndte hun og bed sig i læben, da hun faktisk synes det var lidt pinligt. "At vi går i seng sammen" Mumlede hun stille. Hun havde virkelig lyst til at gå hele vejen med ham og stemningen var op spændt mellem dem nu, da det måske var sidste gang de var sammen. Hun vidste, at Josiah far ville flippe ud, men i det mindste var hun lidt mere forberedt på hvad der ville ske.
Xavier Han bed sig lidt i læben, da han måtte indrømme, at han ikke havde set den komme. Han betragtede hende lidt og kunne se på hende, at hun mente det og at det ikke bare var en eller anden tilfældig indskydelse. ''Nu?'' spurgte han stille, mens han forsigtigt kyssede hende ved hendes hårgrænse. Han var dog ret usikker på to ting, hvilket ikke havde noget med hende at gøre. Den ene ting var hvis de blev opdaget. Det ville virkeligt sætte tingene i en endnu mere alvorlig situation, men omvendt så ville det også være 'spændende'. Den anden ting var hvad der kunne ske efter det. Hvis hun blev gravid eller hvis hendes nye mand opdagede at hun ikke var uskyldig.
Hun så helt roligt på ham og nikkede let. "Min..første gang skal ikke gå til ham" Mumlede hun stille og bed sig i læben, da hun godt vidste at det ville få konsekvenser. "Og han..slår mig alligevel" Mumlede hun stille og var lidt usikker på, om han overhovedet havde lyst til det. "Men..hvis du ikke vil, så" Mumlede hun lidt dumt, da hun pludselig blev usikker på sig selv. Men det var deres sidste chance og hun havde længe gået med de tanker omkring ham. "Mine forældre kommer ikke op, jeg bad dem skride, de har sendt mig herop, sagt jeg selv måtte hente mad..og hele området holder øje med om jeg forlader huset. Så..så længe vi er herinde er vi sikre" Mumlede hun stille og bed sig usikkert i læben, da det allgevel kom tæt på .
Xavier Han kunne godt mærke, at hun pludseligt blev ret usikker, men det havde ikke været hans mening. Forsigtigt gav han hende et kys på kinden, mens hans betragtede hende lidt. Han var ret stolt over, at hun ville lade ham tage hendes uskyld. Det viste ham bare, at han betød virkeligt meget for hende. ''Val, selvfølgelig vil jeg gerne. Og hvis du er sikker på, at.. Konsekvenserne ikke er en hindring for dig, så synes jeg også bare at vi skulle gøre det'' sagde han stille, inden han lod sig ligge ned ved siden af hende. Han var faktisk en smule nervøs, men det lod han bare ikke vise hende. ''Så.. Er du helt sikker?''
Hun slappede en smule mere af, da han sagde at han selvfølgelig gerne ville. Hun nikkede svagt, "Jeg vil prøve at nyde det bare engang i mit liv. Resten af tiden er jeg..tvunget" Mumlede hun og blev lidt bleg igen, da hun kom til at tænke på Josiah far igen. Hun lukkede sine øjne og kiggede på ham igen og smielde svagt, da hun lige skulle have fokus på ham igen. Hun lænede sig frem og begyndte hæftigt at kysse ham. Hun lod sin ene hånd køre op under hans bluse og begyndte at nusse ham mave. Det havde hun virkelig haft lyst til længe, men hun havde aldrig ture, men nu fik hun endelig chance for at udlece det hele.
Xavier Han valgte ikke at kommentere det med hendes kommende mand, da det bare ville ødelægge stemningen lidt. Men han vidste med sikkerhed at den mand aldrig ville komme til at ligge en hånd på hende, så hun bekymrede sig unødvendigt. Forsigtigt spændte han til i maven, da han mærkede hendes hånd der. Den var ikke kold eller noget, men han skulle bare lige 'blære' sig lidt for hende xD Han gengældte heftigt hendes kys, mens han lænede sig en smule op, så han bedre kunne 'læne' sig hen over hende. Han lagde sin hånd ved hendes ben og lod roligt sin hånd køre op af. Dog stoppede han ved låret, da hans hånd jo 'trak' lidt op i kjolen så hendes ben blev ret bart. Han vidste ikke helt hvordan han skulle få den kjole af xD
Hun bed sig svagt i læben, da han virkelig havde en lækker mave. "Du så ond" Mumlede hun stille og tog fat i begge sider af hans trøje og trak den over hovedet på ham. Hun skævede ned af sig selv, da hendes lår blev en smule blottet. Normalt ville hun føle sig usikker på sig selv, men det var ligesom at hun vidste, at Xavier kunne lide hende præcis som hun var. Hun ville hjælpe ham lidt og kyssede ham blidt, mens hun skubbede ham op at sidde, forsigtigttrak hun en smule op i sin kjole og smilede til ham, da hun ville give ham æren af at tage resten af. Hun skævede kort ned af hans mave og bed sig i læben, da han virkelig havde nogle gode mavemuskler.
Xavier Han lod sig blive sat op i sengen og begav sig bare til at betragte hende, mens hun trak kjolen en smule op. Forsigtigt tog han selv fat i den og trak den nu helt af hende og smed den hen på en stol, som hun havde stående. Derefter vendte han blikket tilbage mod hende og smilede svagt, da hun var køn med tøj, men hun var da bestemt også køn med mindre tøj på. Han lænede sig frem mod hende og begyndte at kysse hende langs hendes kraveben og videre op af halsen. Han sørgede for at gøre det helt langsomt, da hun lige skulle drilles lidt. Han førte kyssene op mod hendes mund og begyndte roligt at starte et kys op der igen.
Hun lukkede sine øjne lidt sammen, da han begyndte at kysse hende op af halsen. Det var en virkelig underli følelse og hun mærkede hvordan hun fik gåsehud over hele kroppen. "Mmh" Mumlede hun og sukkede helt opgivende, da hun faktisk fik mere og mere lyst. Hun var også ret nervøs, men hun kendte Xavier så godt, at hun vidste at han ville tage hensyn. Hun gengældte heftigt hans kys og lukkede sine øjne sammen. Hun ville ligesom lade ham bestemme tempoet fra nu, da hun var lidt usikker på hvordan de helt præcis skulle bære sig ad og han havde prøvet det før. "Mmh" Mumlede hun og lagde sine hænder ved hans sider.
Xavier Han puffede hende ned og ligge igen og begyndte roligt at nusse hende ved maven, mens han holdte kysset. Selvom han havde prøvet det før, så var det ikke så specielt, som det var nu. Han havde ikke været nervøs sidste gang, hvilket havde været fordi at han ikke rigtigt havde følt noget for den pige, men det gjorde han for Valerie. Derfor var han selv ret nervøs. Han trak sit hoved en smule væk og lod sin hånd 'presse' sig under hendes ryg, mens han kiggede på hende. ''Valerie'' sagde han en smule dumt og kunne ikke lade være med at grine lidt, da det alligevel var lidt underligt at 'stoppe' op midt i det hele xD ''Jeg skal have fjernet din bh.. Så.. Hvis du lige læner dig lidt op igen''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:09 am
Valerie
Det var lidt mærkeligt, at hun ikke var mere genert over og være sammen med en fyr på den måde. Hun havde aldrig vidst sig frem og det var derfor ret sepcielt, men alligevel følte hun sig helt sikkert sammen med Xavier. Hun rettede sig forsigtigt op, så der var plads til at han ville kunne få hendes bh af. Hun bed sig i læben og betragtede ham kort, inden hun forsigtigt lod sin hånd køre ned til hans buskekant og begyndte at knappe hans bukser op. Det var en virkelig mærkelig følelse og hun skævede lidt usikker til ham, da hun var bange for at det måske ville gøre ondt, men på den anden side var det virkelig forsigtige bevægelser hun lavede xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:13 am
Xavier Han lod roligt sin hånd køre hen mod hendes bhs lås og fik den forsigtigt åbnet. Selvom hun ikke virkede så genert eller berørt af situationen, så var han alligevel lidt usikker på, om det gik for hurtigt for hende eller ej. Men det var jo bare om at tage nogle chancer. Han lod stropperne glide ned over hendes skuldre og bed sig lidt i læben, da hun kun sad i trusser foran ham. Det var lidt umuligt ikke at blive påvirket af det som fyr xD Han rystede lidt på hovedet af sig selv, da han havde siddet i sin egen lille verden, inden han dog 'vågnede' igen. ''Nu skal jeg..'' sagde han hurtigt, inden han rejste sig og trak sine bukser af og smed dem på gulvet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:20 am
Valerie
Hun trak hurtigt sin hånd til sig, da der var "noget" som bevægede sig og han sagde at han nok selv skulle. "Øhm.." Mumlede hun lidt dumt og fik sin bh smidt ned på gulvet. Hun havde hidtil ikke været nervøs, men som det kom tættere og tættere på, steg hendes nervøsitet også, men på den anden side fik hun også mere og mere lyst til ham. "Jeg..har aldrig haft det så underligt før" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine af sig selv, "På den ene side, har jeg lyst til at løbe min vej, fordi jeg bange for det skal gøre..ondt, og på den anden side kunne jeg æde dig" Mumlede hun lidt dumt og prøvede at holde sit blik ved hans øjne xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:32 am
Xavier Han kunne i et øjeblik ikke lade være med at grine, da hun ligefrem ville æde ham. ''Du må ikke æde mig. Og du må heller ikke løbe væk'' smilede han skævt, inden han rykkede tættere på hende og puffede hende ned og ligge. Han kunne godt mærke at hun var lidt nervøs, så det måske ikke var så godt at 'presse' hende ned og ligge, men omvendt så var han jo heller ikke så voldsom igen. Han lænede sig hen over hende og begyndte at kysse hende ved halsen igen. Lidt prøvende lod han hånden køre op af hendes mave og hen til hendes bryst, men han stoppede dog ligefør han 'ramte'. ''Er du.. Meget nervøs? For det skal du ikke være''
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:38 am
Valerie
Hun lod sig puffe ned og smilede svagt, da han kyssede hende ved halsen. "Jeg er..nervøs for at jeg skuffer dig" Mumlede hun ærligt. Hun vidste, at hun var nødt til at slappe af og hun nød endelig at kunne få lov til at have ham helt tæt på sig. Men hun var jo ikke sådan vild eller noget endnu og det ville måske derfor være en smule kedeligt for ham. Hun vendte sig hoved en smule ned og fik derfor fanget hans læber i et kys, i stedet for at han kyssede hende på halsen, hun skulle lige prøve hans grænser lidt af og rykkede derfor sin krop lidt, så hans hånd endte ved hendes bryst. Godt nok var det ikke voldsomt pirrende for ham, men hun håbede det ville gøre et eller andet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:47 am
Xavier Han bed sig lidt i læben, da hun var bange for at skuffe ham. I hans hoved kunne hun på ingen måde skuffe ham, for hun havde jo overrasket ham ved at ville det her i det hele taget. Overrasket brummet han svagt, da kysset pludseligt endte på munden i stedet. Han lod meget kort sin tunge føje hen over hendes læber, da han lige skulle 'smage' hende xD Lidt usikkert begyndte han at massere hendes bryst, da hun jo havde sørget for at ligge sådan så han kunne mærke. Der gik ikke lang tid, før at at hans anden hånd lå ved hendes andet bryst. Dog skulle han jo stadigt forsøge sig frem, derfor kørte han hånden ned af maven og tog forsigtigt fat i hendes trusser, som han usikkert hev halvt ned.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 9:55 am
Valerie
Hun brummede svagt, da han trak lidt ned i hendes trusser. Det ville betyde at hun ville være helt nøgen overfor ham, men hun ville også gerne prøve at mærke hvordan det var, at have hans bare krop mod sin. Hun løftede sit underliv en smule op, så han ville kunne få hendes trusser af. Hun havde ikke tænkt over, at hun helt havde glemt at trække vejret. Dog skævede hun ned mod han boxer, da det nok var det næste stykke tøj som skulle af. Men her turde hun dog ikke selv gøre noget, "Skal de os af?" Mumlede hun lidt dumt, da hun jo godt vidste, at de ikke ville kunne gå i seng sammen, hvis de ikke også røg af xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Fre Mar 16, 2012 10:00 am
Xavier Han trak den sidste del af hendes trusser af og bed sig lidt i læben, da det var en ret sær fornemmelse, at hun sad der foran ham og bar ingenting. Han skulle virkelig tage sig sammen for ikke at stirre alt for meget, da han ville føle at det ville være uhøfligt, men alligevel var det også lidt dumt at spilde muligheden væk xD Han lod blikket køre ned til sine boksers og kunne ikke lade være med at grine en smule, da hun lige skulle forhøre sig omkring det. ''Neej.. Jeg tænkte at vi skulle prøve mens de sad på'' svarede han helt alvorligt, inden han dog rejste sig op endnu engang og trak dem af. Forsigtigt fik han sig kravlet tilbage i sengen og tog en smule fat i hende, for at trække hende tættere på sig.
Hun bed sig kort i læben, da de pludselig lå helt nøgne sammen. Hun gav en lille lyd fra sig, da han trak hende ind til sig. "Mon ikke det ville blive lidt kedeligt" Mumlede hun med et skævt smil og lukkede sine øjne lidt sammen. Det var underligt, at det pludselig skulle ske her og nu. Bare for at tænke på noget andet end, at hun var nervøs, begyndte hun at kysse ham heftigt. Forsigtigt fik hun tungen med i kysset og lod sin hånd køre op af hans brystkasse, da hun igen lige måtte røre ved hans brystkasse. Hun håbede, at hun ville kunne nyde det og at det ikke ville gøre alt for ondt.
Xavier Han bed sig lidt i læben, da han ikke syntes, at det var specielt fedt at hun troede at hun ikke var tilstrækkeligt god nok til ham. Det var i hvertfald ikke sådan han syntes at det skulle være i hans hoved. Da hun begyndte at kysse ham, gengældte han det ganske kort, men trak alligevel sit hoved lidt væk. ''Val'' mumlede han og lagde sig tættere op af hende, mens han kiggede hende ind i øjnene. ''Du er perfekt. Og jeg kommer aldrig til at kede mig med dig. Du skal slet ikke tænke sådan om dig selv'' sagde han stille og kyssede hende forsigtigt ved hårgrænsen. Han lod derefter en hånd køre ned af hendes mave med et skævt smil. ''Så.. Er du klar?'' spurgte han og kunne mærke at han selv var ret spændt.
Hun bed sig i læben, da han sagde at hun var perfekt. Et eller andet sted, var det nok noget fyre sagde til alle de piger de var sammen med, for ligesom at få dem til at føle sig rolig, men det var ligesom at hun vidste at Xavier mente det. Hun lagde sig en smule bedre til rette og nikkede svagt, "Mmh, jeg klar" Mumlede hun og smilede svagt til ham. Alt det som var sket på det seneste havde været med til, at hun var klar til at være sammen med Xavier. De ville ikke kunne ses og derfor ville hun nyde ham fuldt ud nu. Hun trak vejret dybt og smilede til ham, da hun også godt kunne se, at han var en smule nervøs og spændt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 17, 2012 12:47 am
Xavier Han bed sig lidt i læben, da det var ved at være nu. Det var ret underligt, at tingene havde udviklet sig sådan i løbet af aftenen, det var i hvertfald ikke det, som han havde regnet med, da han var kommet derhen. Han ville faktisk give alt for at se udtrykket på Josiahs ansigt, hvis han nogensinde fandt ud af, hvad de havde lavet xD Han lænede sig forsigtigt hen over hende og begyndte blidt at kysse hende, bare for lige at få ro på hele situationen igen, han han roligt kørte en hånd mellem hendes ben, for at hende til at sprede dem. Lidt besværet trang han op i hende, dog gjorde han ikke noget efterfølgende, da han lige skulle se om hun var okay eller om hun havde ondt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 17, 2012 9:55 am
Valerie
Hun bed sig hårdt i læben, da han trang op i hende og gav et støn fra sig, dog begyndte hun at grine, da det havde været ubevidst og hun ikke var vant til, at den slags lyde kom fra hendes mund xD. Hun havde aldrig før følt noget som gjorde så ondt og alligevel på samme tid var så rart. Hun trak vejret hurtigt et par gange, inden hun så på ham, da hun lige skulle sikre sig at han ikke var ved at falde i søvn. Forsigtigt lænede hun sig frem og startede et kys op, så hun også havde noget andet at koncentere sig om.