Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:04 am
Valerie
Hun så lidt overrasket på ham, da han pludselig var meget åben. Men hun kunne ikke finde på, at fortælle det videre til nogen andre. Spørgsmålet var også, om byen ville tage det som noget specielt, da det alligevel tit skete, at mændene ikke var helt glade for deres koner. "Men..på den anden side, virker det heller ikke til, at hun nogensinde har gjort dig noget" Mumlede hun stille, da det netop var problemet, at han nok på ingen måde fik nogen udfordring. "Så..fortryder du?" Mumlede hun stille og så lidt nysgerrigt på ham.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:08 am
Josiah Han følte, at han godt kunne fortælle Valerie om hans tanker omkring det ægteskab, som han havde begivet sig ud i. Hun ville ikke dømme ham på det, det var han næsten sikker på. ''Hun er ikke typen, som man får ret meget modspil af. Der er sikkert mænd, som ville synes at hun var den perfekte kone. Men jeg gad bare godt at have indtryk af, at jeg var gift med et selvstændigt menneske og ikke et lille barn, der skal spørge sin mor om lov om alt'' sukkede han og skævede kort til hende. ''Så.. Ja.. Ja jeg fortryder nok det ægteskab lidt. Jeg aner ikke hvorfor, at jeg begav mig ud i det'' sagde han stille og vendte blikket væk igen. Han håbede ikke, at han skræmte hende væk, ved at sidde og snakke om dette.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:14 am
Valerie
Hun vidste ikke hvorfor, men hun fik lyst til at prøve og satte ham en smule ude af kurs. Derfor llænede hun sig en smule frem mod ham og tog sit ansigt hen til hans. Selv mærkede hun, hvordan hendes puls begyndte at stige, men hun ville bare lige teste ham en smule. "Sååe Josiah, mener du at jeg er et selvstændigt menneske?" Mumlede hun drillende og kunne nærmest mærke hans læber mod sine, så tæt sad de. Dog begyndte hun at grine og satte sig til rette igen. Hun vidste ikke hvorfor, at hun havde behov for at prøve sine og hans grænser af.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:19 am
Josiah Han havde nær tabt cideren ud over hendes gulv, da hun lænede sig sådan frem. Dog nåede han lige at tage et greb i glasset, da det ville være lidt flovt, hvis den bare smadrede ud på gulvet xD Han vendte blikket mod hendes øjne og anede slet ikke hvad han skulle sige. Han kunne ikke rigtigt få nogle ord frem, det blev kun til nogle hakkende og halvstammende begyndelser. Da hun så efterfølgende satte sig tilbage, var han endnu mere paf end før. Havde hun bare gjort det for at teste ham af? Han rettede sig lidt op og skulle lige have vejret igen, inden han vendte blikket tilbage på hende. ''Okay.. Jeg er nødt til at spørge om hvorfor du lige gjorde.. Det der?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:25 am
Valerie
Hun brummede svagt og bed sig i læben, da hun ikke rigtigt vidste hvad hun skulle svare på det, men hun kunne ligeså godt være ærlig. "Du spørger selv, såå..må du os få et ærligt svar" Sagde hun stille, da det måske lidt ville være en bombe at smide. "Men..først var det for at vise dig, at jeg ligesom er..selvstændig" Mumlede hun lidt dumt, "Men det var også for at finde ud af om..du sætter noget igang hos mig" Mumlede hun stille og vendte sit blik lidt væk. Hun vidste det virkelig var dumt at sidde og sige.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:31 am
Josiah Han begyndte at klø sig en smule i nakken, for at holde sig beskæftiget med et eller andet. Han blev altid virkeligt usikker når snakken bevægede sig i denne retning, for han var nervøs for at sige noget forkert og dumme sig. For det havde han gjort engang med hende før og det havde været så ydmygende dengang, at han aldrig ville sætte sig i den situation mere. ''Og.. Kunne jeg så det? Sætte noget igang hos dig?'' spurgte han en smule dumt, mens han stadigt ikke rigtigt kunne holde blikket på hende. Han følte sig lidt utilpas hvis han skulle være ærlig. Han ville jo skidegerne noget med Valerie, men han vidste også, at det var det mest svinske han kunne gøre over for sin kone.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:36 am
Valerie
Hun bed sig lidt i læben, da hun ikke rigtigt ville kunne få ordene over sine læber. Hun var ikke bange for at indrømme det overfor ham, men hun havde dårlig samvittighed overfor hans kone. "Du kan også mærke det Josiah" Mumlede hun bare, da hun var næsten helt sikkert på, at han kunne mærke der var mere mellem dem nu. "Men du har lige fået en kone og...jeg har virkelig..virkelig ødelagt tingene for dig engang, det ønsker jeg ikke igen" Mumlede hun stille og holdt sit blik en smule væk, da hun ikke vidste, om det var forkert tolket af hende, at han også havde noget for hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:41 am
Josiah Han sukkede svagt af sig selv, da han ikke rigtigt kunne sige hende imod jo, For ja, han følte jo stadigt noget for hende og det havde han altid gjort. Men hun havde jo aldrig rigtigt ville have ham. Og nu sad hun der og sagde at måske godt ville. Det var i hvertfald sådan, som han tolkede det. Lidt usikkert rykkede han på sig og tog sig nu sammen og kiggede hen på hende. ''Hvis vi nu sagde, at jeg ikke var blevet gift, hvad kunne der så ske med os i fremtiden?'' spurgte han stille og holdte blikket på hende. Egentligt var han ikke sikker på, om han ville høre svaret, men nu var de jo i en situation, hvor de begge var bundærlige over for hinanden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 12:53 am
Valerie
Hun skævede en smule usikkert på ham, da det virkelig var et svært spørgsmål, eller hun havde faktisk ikke lyst til at fortælle ham sandheden. "Så..var der jo ikke nogen til at stå i vejen for os" Mumlede hun meget stille og håbede faktisk, at han ikke hørte hvad hun sagde. Det var et virkelig ømt emne og hun havde det lidt dårligt med, at fortælle ham det nu, hvor han var gift og han lige havde sagt at han faktisk fortrød det ægteskab. "..Hvorfor?" Mumlede hun lidt dumt og så på ham. Hun rykkede en smule usikkert på sig og tog en tår cider.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 1:01 am
Josiah Det var nok ret stort slag for ham at få. Hvis han ikke var blevet gift for bare 2 måneder siden, så kunne han have endt os Valerie. Den tanke gjorde ham utroligt ked af det et eller andet sted, da det bare var to måneder, som adskilte dem. ''Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige'' sagde han en smule tamt og drak sin cider ud, da han lige havde brug for at vande ganen engang. Han stillede glasset på bordet og viste ikke helt hvor han skulle gøre af sine hænder, så han lod dem hvile i sit skød. ''Jeg har virkeligt.. Drømt at du skulle sige sådan noget til mig en dag. Men tidspunktet er virkeligt.. Ikke så godt''
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 1:08 am
Valerie
Hun fik det helt dårligt med, at komme med den melding. Hun krøb en smule tættere på ham og lagde sine arme rundt om ham i et kram, da hun mente at det havde han lige brug for. "Jeg er virkelig ked af det Josiah" Mumlede hun stille og satte sig bare ved hans side. Det var ret svært og finde ud af hvad hun skulle gøre af sig selv nu. Det var ret tydeligt, at de begge havde mere med i det end som så. "Det hele skal også altid være så skide besværligt" Mumlede hun og rykkede en smule på sig, da det var typisk at ting de ikke bare flaksede sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 1:13 am
Josiah Han lagde selv sin arm omkring hende, da hun ville give ham et kram. Det kunne han også selv bruge. Svagt sukkede han, da det var ret svært for ham, at skulle sige nej til hende og det hele. Forsigtigt strøg han hende hen over ryggen med sin frie arm og trak sig derefter en lille smule væk fra hende. Han vendte usikkert sit blik op mod hendes øjne og rømmede sig svagt. ''Men.. Måske kunne vi.. '' mumlede han og så lidt tvivlende på hende. Han pegede mod hendes læber ganske forsigtigt og gav igen et mindre suk fra sig. ''Bare en enkelt gang?'' sagde han, da han aldrig havde prøvet at kysse hende før.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 1:45 am
Valerie
Hun kunne ikke lade være med at grine af ham, da han peget på hendes læber. Det var lidt underligt, at han gerne ville kysse hende, men hun rykkede sig forsigtigt en smule tættere på ham. "Men..måske kunne vi godt...prøve" Mumlede hun usikkert, alligevel turde hun ikke tage det første skridt. Det var ligesom, at han skulle tage chancen for at fortryde det hele og stoppe det. Hun vidste jo godt, at hvis de først kysset en gang, så ville det være svære bare at holde det der og sige, fint det var det. Et kys førte altid til flere.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 1:50 am
Josiah Han fik et helt sug i maven, da hun selv var med på idéen. Så kom det alligevel ret tæt på, men han fortrød ikke, at han havde forslået det. Han havde jo altid gerne ville prøve, hvordan det var at kysse med hende. ''Okay'' smilede han svagt af hende og lagde forsigtigt sin ene hånd ved hendes skulder. Ganske roligt startede han et blødt kys op på hendes læber, mens han skrånede hovedet en smule, så deres næser ikke stødte sammen. Selvom det var virkeligt forkert, kunne han ikke lade være med at smile mod hendes læber imens. Selvom kysset var stille og roligt, blev han alligevel helt flyvsk af det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 2:40 am
Valerie
Hun blev en smule rød i hovedet, da han lagde sin hånd ved hendes skulder og begyndte at starte et kys op med hende. Forsigtigt gengældte hun og lukkede sine øjne en smule sammen. Hun trak sig efterfølgende en smule væk og bed sig i læben, da det var helt underligt. Det var længe siden hun havde følt sådan et sug i sin krop. Hun begyndte at fnise, "Altså.." Begyndte hun og vidste ikke helt hvor hun skulle starte eller slutte sin sætning. Hun lod sit blik glide rundt i lokalet. "Vil du have noget cider? Altså mere" Mumlede hun dumt, da hendes blik var faldet på deres tomme kopper.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 2:51 am
Josiah Han tog helt fat i hende, da hun begyndte at trække sig væk. Det var en automatisk reaktion, så da han opdagede, at han sad og holdte fast i hende, løsnede han forsigtigt grebet igen, da det var lidt pinligt xD Det var ret vanedannende at få sådan nogle gode kys. Det vidste han i hvertfald nu, for det var første gang at han havde følt sig så godt tilpas under et kys. ''Cider'' gentog han, da han ikke helt fattede hvad hun snakkede om. I stedet tog igen fat om hende og 'trak' hende hen over sig. Her begyndte han igen at kysse hende, dog knapt så forsigtigt som før, da han ikke rigtigt kunne holde sig tilbage mere.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 4:08 am
Valerie
Hun bed sig i læben, da han lagde sig hen over hende. Hun havde faktisk lidt savnet at have en mand hen over sig, så da han pludselig lå der, var det lidt svært at holde sig tilbage. "Mmh" Mumlede hun mod hans læber og gjorde bare kysset heftigere. Hun lod sine hænder køre op af hans sider og lukkede sine øjne sammen. Det var underligt, at han pludselg kunne give hende de samme følelser, som dengang med Xavier, eller nu var det på en lidt anden måde, men stadigvæk helt specielt og unikt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 9:30 am
Josiah Han brummede en smule overrasket, da hun faktisk gengældte hans kys igen. Selvom han lige havde sagt, at det kun skulle være ét kys, så vidste han at det var ren utopi, for det ville ske igen. Og igen. Forsigtigt lagde han sine hænder ved hendes sider og begyndte at nusse hende ved siden imens. Lidt prøvende begyndte han at få sin tunge med i kysset, dog sørgede han for, at det ikke skulle blive for overvældende. Faktisk havde han glemt lidt, at der sad en kone og ventede på ham derhjemme. Forsigtigt trak han sit ansigt en smule væk og lod blikket hvile mod hendes øjne. ''Wow..'' smilede han svagt og begyndte at grine lidt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:12 am
Valerie
Hun kunne ikke lade være med at grine, da det virkede til at deres kys kom helt bag på ham. Men på den anden side, havde hun dengang for længe siden, snydt ham for at kys, så mon ikke han havde ventet lige siden. "Hm, var det så så godt som du..forventede?" Mumlede hun stille, da hun lige skulle være sikker. Det ville også være lidt af et nederlag, hvis han sagde at det ikke var særligt specielt og han faktisk følte skyld overfor sin kone. Hun holdt hans blik fast og sukkede opgivende, da det var svært og holde igen overfor ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:18 am
Josiah Han havde aldrig før kysset nogle, som han havde haft følelser for på samme måde som han havde med Valerie. Det kunne derfor ikke rigtigt sammenlignes med noget andet. Forsigtigt lænede han sig frem og gav hende endnu et kys, denne gang bare et flygtigt og ømt et. ''Det er bedre end jeg kunne forestille mig'' smilede han svagt, mens han lænede sig lidt tilbage. Hans største bekymring var nu, hvordan han overhovedet skulle bære sig ad med at nøjes med dette. Han vidste ikke rigtigt hvad fremtiden ville bringe, men det ville være en trist fremtid, hvis den ikke bragte flere af disse øjeblikke.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:23 am
Valerie
Hun smilede let af ham, da han sagde at det var bedre. Hun vidste ikke hvorfor, at hun havde brug for den form for bekræftelse, men det var nok mest for at vide, at han ikke fortrød dette. Hun akubbede ham blidt væk og satte sig lidt usikkert op. "Josiah, det forkert" Mumlede hun stille og tog sig lidt til hovedet. "Ikke at jeg ikke vil, og ikke at jeg ønsker at ødelægge stemningen mellem os på nogen måde. Men.." Begyndte hun og bed sig i læben, "Hvis din kone holder af dig og bare er..den kone hun tror du ønsker du vil have så..." Begyndte hun stille. "Jeg kan ikke klare at tænke på, hvor meget..det her måske ødelægger for hende"
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:35 am
Josiah Han kom først nu tilbage til virkelighedens verden, da hun selv begyndte at snakke om hans kone. Svagt tog han sig til hovedet og satte sig et lille stykke fra hende, da han fik det indtryk af, at hun ikke ville være tæt på ham nu. ''Du har ret'' sagde han stille og begyndte lidt usikkert at stryge sig selv over armen. Han sukkede svagt, da det hele altid skulle være så rodet mellem de to. Engang ville hun ikke have ham, og nu når hun ville, var han selvfølgelig optaget. ''Jeg.. Tror bare ikke helt, at jeg kan undvære det her igen i fremtiden'' sagde han en smule tamt, da han ikke ville kunne være omkring hende på en 'normal' måde, det var han helt sikker på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:54 am
Valerie
Hun bed sig i læben, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv. På den ene side, kunne hun se fornuften i, at de ikke havde kysset, men mon ikke at det var sket før eller siden. Med de følelser de havde for hinanden nu, var det nok ikke til at undgå. "Det ved jeg heller ikke.. om jeg kan" Mumlede hun stille og rykkede en smule på sig. Det var underligt, for hun vidste det var bedst at holde afstand, men hvis nu man ikke kunne? Hun så på ham og tog derefter hans hånd, "Så.. hvad gør vi? Holder lav profil..eller glemmer det helt?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Lør Mar 24, 2012 10:59 am
Josiah Han blev nok en smule overrasket over hendes ord. Faktisk vidste han ikke, om det mon kunne være fordi, at han var optaget, at han pludselig var interessant? Han ville dog ikke spørge. Og nu hvor han havde hendes opmærksomhed på den måde, ville han ikke bare sløse den væk. Det var jo det, som han havde gået og drømt om i så lang tid. ''Jeg ved.. ikke hvad vi gør'' sagde han stille og sank svagt en klump, da det virkeligt ville gå imod hans opdragelse, at skulle være sammen med en anden end hans kone. ''Jeg.. Føler bare lidt at jeg opfører mig som min far'' sagde han stille og vendte blikket lidt væk fra hende. ''Jeg.. For helvede''
Trinse Admin
Emne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier Søn Mar 25, 2012 8:28 am
Valerie
Hun overvejet kort at sige, at hun kun gjorde det her af en eller anden dum årsag, bare for at gøre det "lettere" for ham. Men hun vidste, at det ikke ville blive lettere og når nu det ligesom var ægte, hvorfor så lyve om det. "Ærligt så..ville det være dumt at satse på mig Josiah" Mumlede hun stille og rykkede en smule på sig. "Altså..du har taget et valg i livet med din kone og..indtil videre har jeg kun skabt problemer med dig..selv når jeg endda begynder at synes om dig" Mumlede hun og så hen på ham. "Hør Josiah, uanset hvad tænker du på andre, det gjorde din far ikke. Og det var bare et kys..et rigtit godt kys"