VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Valerie, Josiah & Xavier

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:33 am

Josiah
Han vidste inderst inde godt, at han ikke var som sin far, men alligevel følte han, at han behandlede sin kone på samme måde, som hans far havde behandlet sin mor, ved at være sammen med en anden. Svagt sukkede han, da han var usikker på hvad han ville. Han ville jo ikke bare opgive Valerie på den måde - Selvom hun nærmest opfordrede ham til det med sine ord. ''Jeg.. Kan ikke stoppe med at se dig'' indrømmede han og vendte blikket lidt væk. Det besvarede nok lidt, hvad det var, han gerne ville. ''Jeg har virkeligt.. Ikke følt sådan, mens jeg har kysset en før. Det føltes bare så rigtigt''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:44 am

Valerie

Hun smilede svagt, da han sagde at han ikke ville kunne lade være med at se hende. "Jeg..ville virkelig også have svært ved at glemme det her. Jeg ville ikke vide, hvad jeg skulle snakke med dig om, altså misforstå mig ikke, selvfølgelig ville jeg gerne, men..det at skulle snakke om venneting, når vi har været her..ville være svært" Mumlede hun og rykkede lidt usikkert tættere på ham, da hun ikke var helt sikker på han ville, da han måske havde brug for at sidde lidt for sig selv, derfor så hun lidt prøvende på ham, "Er det..ok?" Spurgte hun og smilede svagt til ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:49 am

Josiah
Han ville ikke kunne være 'bare' ven med hende. Det ville gøre tingene endnu mere uudholdeligt, for man ville jo altid have det man ikke kunne få. Så hvis han i det mindste bare kunne få en smagsprøve, på hvad han kunne have fået, ville det gøre ham lidt mere tilfreds med tilværelsen. Roligt lagde han sin arm omkring hende og smilede svagt af hende, da det var lidt sødt, at hun sådan spurgte om lov xD ''Selvfølgelig'' smilede han skævt og trak hende bare tættere ind til sig. ''Men.. Så har vi da en ting på det rene.. Vi kan ikke bare lade det ligge.. Kan vi?'' mumlede han stille, da det virkede temmeligt klart for ham at dét kunne de ikke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:58 am

Valerie

Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og betragtede den kort, inden hun flettede sine finger ind i hans og lagde sit hoved ved hans skulder. "Uanset hvad vi havde valgt, ville jeg aldrig stoppe med at se dig. Så vi må se tiden an og se" Mumlede hun stille, da hun ikke kunne få sig selv til at sige, at de skulle ses fast eller de var en form for et par, heller ikke overfor hans kone, men på denne måde var det heller ikke udeluket. "Josiah, klokken" Mumlede hun pludseligt, da hun vidste at det var ved at være sent. Hun ville ikke af med ham, men hun var bange for at hans kone havde en forventning om, at han ville komme hjem. "Kan du blive eller..?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:02 am

Josiah
Han vidste nok godt, at det på et tidspunkt ikke ville være holdbart mere. På et tidspunkt ville hun selv ønske at stifte en familie og det kunne jo ikke blive med ham. Så han havde besluttet sig for at nyde det så længe det nu end varede. Det var første gang, at han gjorde noget, som andre ikke havde forventet af ham. Måske skulle han prøve noget, som for engang skyld var for hans egen skyld. Og sit eget bedste. Han kiggede ud af vinduet og sukkede svagt, da det nok havde været mørkt ret længe. ''Jeg.. Må nok hellere se at komme hjem. Og hente Argo også. Men jeg vil gerne se.. Dig igen. Helst snart. Imorgen'' fik han det kortet ind til xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:10 am

Valerie

Hun kunne ikke lade være med at smile, da han sagde at han gerne ville se hende den næste dag. "Du kommer bare, du ved hvor jeg bor" Sagde hun med et lille smil. Hun ville helst mødes hos hende, da folk ligesom ikke kunne snage så og de altid ville kunne gå ud efter. "Jeg vil gerne kunne give dig..en ordentlig velkomst" Grinede hun, da det lidt lød perverst. "Argo er måske blevet taget indenfor, men så skal du bare gå om på den anden side af rådhuset, så er der en lille stald" Sagde hun med et skævt smil,
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:15 am

Josiah
Han misforstod lidt hvad hun sagde og kiggede først en smule dumt på hende, inden det gik op for ham, at han måske skulle misforstå den - eller ikke? ''Sådan noget er altså farligt at sige til en mand'' smilede han svagt, inden han ret modvilligt fik sig rejst op. ''Okay.. Så henter jeg ham der.. Men jeg kommer nok forbi imorgen aften efter middagstid. Er du hjemme der?'' spurgte han, mens han gik hen og hentede sin jakke, som han tog over sig. Faktisk orkede han slet ikke hjem, for hans kone ville nok undre sig over hvor han havde været henne. Det var dårligt nok begyndt og han havde allerede en smule dårlig samvittighed over for sin kone. ''Får jeg ikke.. En ordentligt farveler?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:42 am

Valerie

Hun trak svagt på skulderne, "Du ved godt hvad jeg mener. Lad nu være med at misforstå" Mumlede hun og prøvede at spille total uskyldig. Hun gik hen til ham og bed sig i læben, da det var ret underlig, at de pludselig var så tætte sammen, når han skulle hjem til sin kone. Det var ret svært og tænke på, hvis han stod og kyssede med hende nu og kom hjem og skulle kysse med sin kone lige efter. Forsigtigt lænede hun sig frem og gav ham et ømt kys på munden og smilede skævt, "Jeg er hjemme der ja" Sagde hun stille. Et eller andet sted var det nok godt, at de ikke skulle sove sammen, da tingene hurtigt kunne udvikle sig så.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:52 am

Josiah
Han gengældte forsigtigt hendes kys og smilede mod hendes læber, da han næsten ikke kunne lade være. Det var ret underligt, at han havde fået alle de følelser tilbage så hurtigt. Og denne gang var de gengældte. Det var ret vildt som sådan noget kunne få en til at drømme sig væk fra hverdagen og virkeligheden. ''Jeg er tilbage imorgen ved 19 tiden. Sørg for at være hjemme'' smilede han skævt og gav hende et kram, inden han gik mod døren. Han vendte sig om og kiggede lidt tilbage på hende, da det var virkeligt svært for ham bare at gå nu. Han vinkede kort, inden han åbnede døren og lukkede den efter sig.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:03 am

Valerie

Hun havde været inde og spise med sin mor og var netop kommet hjem. Hun gik nu og tændte nogle små levende lys i sin stue, for at gøre det en smule hyggeligt. Hun bed sig i læben, da det faktisk så ret romantisk ud og det ikke rigtigt havde været hendes mening at bygge en stemning op. Det var ret rart og bo lidt væk fra selve byen, da den gamle stald jo lå bag godset og i ly af andre huse, så hun ligesom kunne passe sig selv. Hun gik hen og fandt to kopper og fik dem fyldt med cider, da han nok snart ville være hende. Han havde jo sagt klokken 19 og nu var den 18.55.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:10 am

Josiah
Han havde ladet Argo være derhjemme og havde sagt til sin kone, at han var ude for at møde nogle af hans gamle venner. Hvilket jo ikke var en hel løgn, selvom der nu kun var én ven og denne ven var en veninde. Forsigtigt bankede han engang på døren, da han endeligt nået frem, inden han bare tog noget i håndtaget, for at se om døren var ulåst - hvilket den var. Forsigtigt åbnede han døren og bed sig svagt i læben, da der var stearinlys inde i stuen og der så virkeligt hyggeligt ud. ''Valerie?'' kaldte han, mens han forsigtigt fik sine sko af ude i gangen og hængt sin jakke op. Han gik ind i i stuen og smilede svagt, da sådan en belysning var virkelig flot.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:16 am

Valerie

Hun smilede svagt, da hun hørte Josiah stemme. "Hey" Sagde hun med et lille smil og gik hen til ham og gav ham et blidt kys og et kram. "Det..altså ikke for at lege total romantiker, men..jeg synes bare det så hyggeligt med lys" Sagde hun med et lille smil og tog hans hånd og trak ham hen mod sofaen, dog slap hun hans hånd og satte sig i sofaen. Hun mærkede hvordan, at hun helt fik sommerfulge i maven af at være sammen med ham igen. Faktisk blev hun en smule mundlam, "Øhm..der er..cider?" Sagde hun lidt dumt og pegede mod deres kopper.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:22 am

Josiah
Han lagde armene omkring hende og gengældte hendes kram ved at trække hende helt ind til sig, mens han lukkede sine øjne. Det var helt rart at mærke hende så tæt på igen. Det var sådan set det, som han havde ventet på hele dagen og han havde bare gået og ventet på, at klokken skulle blive syv og han kunne tillade sig at gå hjemmefra. Han fik sig sat ned ved siden af hende og betragtede hende lidt. Der skulle virkeligt noget til, for ikke bare at 'overfalde' hende og give hende et kys, men måske ville det være en lidt voldsom entré xD ''Mmh, du er en god vært'' smilede han drillende og tog forsigtigt fat i sit glas med cider og tog en tår.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:36 am

Valerie

Hun smilede svagt, da hun ikke vidste om hun var en god vært. "Tja, cider er din svaghed" Mumlede hun drillende, da han dagen før havde gået direkte efter at få sin cider. Hun smilede dog let, da han trak hende ind til sig og mærkede hvordan at "roen" kom til hende. Hun havde af en eller anden grund ikke kunne få tiden til at gå tidligere og havde været en smule anspændt, men nu slappede hun af. Hun lænede sig lidt frem og kyssede ham blidt på munden, dog blev det kys lidt heftigere end det lige havde været meningen. "Øhm..har du haft en god dag?" Mumlede hun helt uskyldigt efter xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:42 am

Josiah
Han havde heldigvis lige nået at få stillet sin cider tilbage, inden han modtog det kys. Ellers havde han nok kommet til at spilde lidt på hende xD Han begyndte at gengælde hendes kys, mens han forsigtigt tog et tag ved begge hendes skuldre, for ligesom at 'holde' hende tæt ind til sig, da han ikke havde lyst til at det skulle stoppe igen foreløbigt. Men da hun så selv trak sig væk igen, løsnede han selvfølgelig grebet om hende. ''Min dag? Den har været.. Fin nok, men hvis jeg skal være helt helt ærligt, så har jeg nok bare ventet på at skulle komme her'' smilede han svagt, mens han betragtede hende lidt. ''Og din?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 10:52 am

Valerie

Hun smilede let, da han sagde at han bare havde ventet på, at de skulle være sammen. "Josiah, pas nu på hvad du siger" Mumlede hun lidt dumt, "Jeg bliver jo bare..helt.." Mumlede hun og stoppede sin sætning, da hun havde svært ved at indrømme, at hun faktisk smeltede helt i hans selskab. "Men se dig omkring, her er blevet gjort rent, lys, luftet ud, jeg har faktisk også bagt småkager, det var bare over i det store køkken..jeg har os..bare prøvet at få tiden til at gå" Sagde hun og smilede svagt, da det slet ikke lignet hende at bage. "Du må gerne smage, men jeg ikke sikkert på de smager godt" Grinede hun.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 11:04 am

Josiah
''Du bliver helt?... Hvad tror du så ikke at jeg bliver?'' spurgte han med et drillende smil, inden han så sig omkring. Han kunne godt se, at hun havde gjort lidt ud af at han skulle komme på besøg. Lysene sagde ligesom alt i hans hoved xD ''Har du bagt? For min skyld?'' spurgte han og kunne ikke få sit smil til at falde, da hans kone sgu aldrig havde bagt til ham. Men hende gad han heller ikke at tænke på nu. Forsigtigt lænede han sig hen over hende igen og startede et blidt kys op, da han ikke rigtigt kunne lade være. At hun gjorde sådan nogle små ting der gjorde ham virkeligt blød i knæene og det bekræftede ham mere og mere i, at der ikke var noget 'forkert' i at de sås på denne måde der.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:17 am

Valerie

Hun bed sig svagt i læben, da han spurgte om hun havde bagt for din skyld. "Altså jeg ville gerne have du skulle følge dig velkommen og..jeg havde behov for at lave noget aktivt" Sagde hun og smilede svagt. "Det er bare en banankage, intet særligt" Sagde hun og rejste sig og gik over i sit køkken, hentede kagen, en kniv og to tallerken. "Så må jeg byde på kage og cider" Mumlede hun drillende og satte tingene foran ham, selvom han allerede havde været igang med den cider der xD Hun gik tilbage og satte sig tæt ind til ham og begyndte at kysse ham igen, da han jo havde startet et kys op før, hun havde været nød til at afbryde da hun gik.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:30 am

Josiah
Han brummede lidt utilfredst, da hun rejste sig for at hente tingene. ''Skal det være lige nu?'' spurgte han opgivende, dog efterfulgt af et svagt smil, da han selvfølgelig ikke var fornærmet over det, da hun jo var gået ud for at hente kage til ham xD Han lod øjnene hvile på tingene i et øjeblik, da den kage så ret godt ud, men han mistede dog helt fokus fra den, da han fornemmede at hun kom tæt på ham igen. Forsigtigt vendte han hovedet mod hendes og begyndte at gengælde hendes kys med et svagt smil. ''Hvordan har du tænkt dig at jeg skal have.. Lyst til kage når du sidder der?'' spurgte han hurtigt, inden han bare genoptog kysset igen xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:36 am

Valerie

Hun smilede svagt af ham, "Mmh, den smager alligevel nok heller ikke skide godt" Sagde hun med et skævt smil, da hun aldrig rigtigt var gået op i madlvning og det var derfor bare lidt tilfældigt, at hun havde fået en kage ud af det xD "Desuden har den stået hele eftermiddagen, så mon ikke den kan blive stående lidt endnu" Mumlede hun mod hans læber og satte sig forsigtigti op på hans skød. Dog stoppede hun kysset og gav en lav fnisen fra sig, da det var ret specielt og sidde så tæt på ham. De havde før lagt sammen, men det var det ham som havde taget det første spring og ikke hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:45 am

Josiah
Han begyndte at grine lidt, da han var sikker på at den kage alligevel blev spist. Han var lidt sulten og en kage var jo en kage xD Svagt bed han sig i læben, da hun kravlede op på hans skød. Det var lidt rart at hun tog så meget initiativ, da han stadigt følte sig lidt usikker på hvor meget han måtte og hvornår tingene blev for 'meget' for hende. Forsigtigt lagde han sine hænder ved hendes hofter og smilede lidt af hende, da hun bare begyndte at fnise. Det fik ham også til at grine lidt, selvom han ikke helt vidste hvorfor xD ''Giv mig et kys igen når du er klar'' smilede han drillende og gav hende et forsigtigt kys på kinden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:56 pm

Valerie

Hun smilede svagt mod hans læber og holdt kysset en smule. Lidt efter rejste hun sig op og sendte ham et drillende smil, "Josiah, bare lige så du ved det, så er jeg altså ikke lavet af glas" Mumlede hun med et skævt smil. Hun kunne godt lide og fornemme, at dem hun var sammen med var en mand. De måtte gerne vise, at de havde lidt muskler og gøre sig en smule til xD Hun satte sig ved hans side igen sukkede let. "Nu vil jeg altså gerne have kage" Mumlede hun og begyndte at skære to stykker kage ud.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 5:47 am

Josiah
Han bed sig lidt i læben, da hun vist var lidt utilfreds med, at han var så forsigtig. Men han kunne jo ikke gøre for, at hun fik ham til at sidde i sin egen lille verden. Da hun trak sig væk for at skære kagen ud, lænede han sig forsigtigt frem og tog fat om knivens skaft og fik den lirket ud af hendes hånd, inden han fik den lagt ned på bordet. ''Jamen det må jeg lige tjekke at du ikke er så'' smilede han drillende og lænede sig nu ind til hende igen og startede et temmeligt heftigt kys op. Roligt begyndte han at trykke hende ned i sofaen og lænede sig samtidigt med ned mens han holdte kysset.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 9:16 pm

Valerie

Hun skulle lige til at brokke sig over, at hun ikke fik lov til at skære kagen ud, men da hans læber ramte hendes, glemte hun helt at brokke sig. Hun lod sig bare blive lagt ned i sofaen og sukkede helt opgivende, da hun helt fik sommerfugle i maven af, at de var så tætte. Hun gengældte hans kys og begyndte forsigtigt at få tungen med i kysset. Dog lidt efter stoppede hun kysset og bed sig i læben, og så på ham. "Josiah, jeg kan godt lide dig" Mumlede hun lidt dumt. Men hun havde aldrig sagt hvad vil hun følte for ham, så det fik hun lige lyst til.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 9:22 pm

Josiah
Han holdte kysset så længe det nu varede. Han havde aldrig haft det sådan før, hvor han bare havde et behov for at være så tæt på hende som muligt og ikke kunne lade være med at kysse hende. Svagt sukkede han, da hun brød kysset, da han ikke lige havde haft lyst til at stoppe det. Dog smilede han svagt, da hun sagde at hun kunne lide ham. Forsigtigt lænede han sig ned over hende igen og gav hende et kort og ømt kys, inden han hævede sig en smule op igen og kiggede ned på hende. ''Jeg kan også godt lide dig'' smilede han svagt og strøg hende kort over kinden. ''Spørgsmålet er.. Hvor godt du kan lide mig?''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Valerie, Josiah & Xavier   Valerie, Josiah & Xavier - Page 11 I_icon_minitime

Valerie, Josiah & Xavier
Tilbage til toppen 
Side 11 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: