VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Charlie & Harry

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:04 am

Electra
Hun følte sig en smule irriteret over at han slet ikke skulle anstrenge sig for at gøre hende helt blød i knæene og at hun aldrig rigtig kunne være sur på ham. Hun vidste godt, at han ikke ville finde sig i at hun opførte som en tvær lille pige heller, så den tanke spillede selvfølgelig også ind. Men hun kunne virkeligt ikke være 'sur' på ham i længere tid ad gangen. Selvom det var mindre end 24 timer siden at hun havde fundet ud af Simonas graviditet, så følte hun næsten at det var 'glemt' nu. I hvert fald lige for en lille stund. Hun mærkede hvordan hun helt fik kuldegysninger da han kom tættere mod hende og hendes lyst til at overgive sig helt og bare kysse ham fremstod som det allermest naturlige, men alligevel fik hun samlet ''mod'' til at lade ham arbejde lidt hårdere for tingene, selvom det nærmest stod skrevet i panden at hun var et lost cause når det kom til Charlie xD Hun ''skubbede'' ham væk fra sig, men blot for at kunne invitere ham tættere på sig igen. ''Prøv hårdere..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:44 am

Charlie

Han bed sig kort i læben da hun skubbede ham væk fra sig, da hun ikke ligefrem så ud som om, at hun havde haft tanker om at afvise ham. Et let drilsk smil kom frem på hans læber, da hun sagde at han skulle 'prøve' igen. Det bekræftede ham blot i, at han i det mindste ikke var afvist så. Han rettede sig en smule op og skubbede hende 'hårdt' op af bordet og begyndte heftigt at kysse hende. Faktisk var han nok blevet en smule overivrig, da han ikke var god til en følelsesmæssige rutsjebane og han følte at alle deres følelser blev rodet rundt for tiden. Både med hensyn til Simona og hendes graviditet, men også med Electra. Han lod sin tunge køre hen over hendes overlæbe og mærkede hvordan, at hans krop slappede af at have hende tæt på, men samtidigt blev han utrolig opstemt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:07 am

Electra
Selvom hun ikke ville sige det højt, måtte hun indrømme at der var noget meget forbudt og noget meget ''risikabelt'' over at være så tæt på ham lige nu. Det var svært ikke at blive bare en smule påvirket af det. Dog kom det virkeligt som en overraskelse, da han tog de ord ret bogstavligt og skubbede hende mod bordet. Svagt gav hun en klynken fra sig da hun ramte kanten, men følelsen af virkeligt at mærke en mand over sig gjorde at hun glemte smerten lidt, men egentligt gjorde det en tand bedre at kunne mærke dét som han gjorde ved hende, smerte eller ej. Hun gengældte, ligesom ham, heftigt kysset og mærkede at hun var ved at forsvinde ind i sin egen lille fantasibobble, dog havde hun haft en ''presserende'' information til ham, som hun gerne ville give ham før hun tillod sig at glemme virkeligheden helt. ''Du.. Har ikke givet mig en fødselsdagsgave'' fik hun mumlet sig frem til, dog ret uforståeligt xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:16 am

Charlie

Han brummede let da hun sagde at han endnu ikke havde givet hende en fødselsdagsgave endnu. Han havde lidt bevidst ladet være, sa han vidste at det var en måde de ville føle sig mere 'bundne' af hinanden på. Det var måske lidt mærkeligt, men hun skulle ikke følge at hun skulle give ham gaver, bare fordi han gav hende. Man gav gaver fordi man havde lyst og overskud. Hun var det værd, det var ikke det men han var bange for at sende nogle forkerte signaler. Men på den anden side, burde en gave ikke kunne skabe så meget spild. Han havde også på fornemmelsen hvilken gave det var hun hentydet til. "Såå...må du hellere pakke den ud" Sagde han og bed sig i læben, da han slet ikke vidste om det var det hun hentydet til?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:24 am

Electra
Hun havde egentligt ikke fisket efter en ''lummer'' bemærkning, hun havde egentligt bare ville have nogle følere ude for at se om han faktisk havde tænkt på en gave til hende i går eller om han havde glemt det i alt den virvar der havde været i går. Hun skævede forsigtigt ned mod hans bukser, da hun med det samme havde opfanget lummerheden i den kommentar, og selvom hun inderst inde bare havde lyst til at flå de bukser af ham, mærkede hun hvordan det helt ''blokerede'' inde i hende og at hun blev helt tør i halsen. Hvordan kunne man ville det så meget og så alligevel ikke? Hun vendte blikket tilbage mod hans øjne og helt uden egentligt at ligge mærke til det, kom hun til at kigge på ham med et undskyldende blik som nok ville sige mere end ord. Hun kunne ikke. Ikke i det hus her i hvert fald, hvor hans gravide kone boede. Forsigtigt lagde hun sin hånd på hans brystkasse og lod sine negle stryge ham roligt hen over. ''Jeg.. Jeg kan ikke.. Her, Charlie..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:34 am

Charlie

Han vidste godt at det ville være virkelig forkert at gøre her, men han kunne ikke få sig selv til at sige fra overfor hende, uanset hvor de så var henne. For ham betød stedet ikke noget, men det at have hende tæt på sig gjorde. "Jeg havde overvejet at købe en gave til dig, et smykke eller sådan som var lidt specielt. Så kunne du altid have mig tæt på dig, selvom vi ikke sås. Men jeg..kom til at tænke på senere hen, om det at have en gift mand tæt på sig altid er positivt" Sagde han stille og bed sig i læben. De behøvede ikke snakke mere om, at hun ikke kunne her. Faktisk ville han helst lade det ligge, men han følte han skyldte en forklaring over det med gaven. "Jeg er bange for, at vi ligger noget i det her...som på et tidspunkt ikke kan fortsætte. At vi stadig har lyst til at ses...men..men ikke kan" Sagde han og mærkede hvordan han helt skælvede ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:45 am

Electra
Det irriterede hende faktisk lidt at hun alligevel havde nok samvittighed til ikke at ''kunne'' her. På en måde ville hun føle at hun hævede sig lidt over Simona ved at ordne hendes mand på Simonas eget køkkenbord xD Men hun ville egentligt hellere have ''deres eget'' køkkenbord at rode rundt på, eller nærmere et sted hvor de ikke skulle kigge sig over skulderen konstant og bare kunne være dem selv, men det var svært og det ville hun heller aldrig føle at hun kunne forlange af ham. Dog smilede hun lidt af hans ord, da hun hørte at han faktisk havde tænkt på om han skulle give hende noget. Og den tanke han havde tænkt havde virkeligt været sød, men i hendes hoved ville en gave ikke ændre på at de lagde noget i deres lille affære. For i hendes verden var den skade sket for længst, men hun ville dog ikke sige det højt. ''Jeg kan nu godt lide tanken om at have noget på mig som er både mit og dit..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:01 am

Charlie

Han vidste godt at de nok var langt over det punkt, men alligevel var han bange for at overskride noget eller få hende til at føle at de havde for meget sammen. Han holdt virkeligt af hende og det kunne intet ændre på, men det var så åbenlyst at de ikke ville kunne fortsætte mellem dem og han burde være den voksne og stoppe det inden nogen af dem blev alt for såret, men det var han bare ikke stærk nok til. Derfor følte han at han var nødt til at gå meget forsigtigt med hvad han gjorde. Det irriteret ham virkeligt, at han vidste at i sidste ende ville de nok alle blive utrolig såret. "Altså..jeg har noget, men det er måske ikke så meget..din stil" Sagde han stille og bed sig i læben, da han vidste at de der spontane idéer aldrig var specielt gode og tit ville være for afslørende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:15 am

Electra
Hun skrånede sit hoved en smule og så spørgende på ham, da han afslørede at han måske havde noget. Det var ikke fordi hun ville ''have'' og gaver var egentligt ikke sindssygt vigtige for hende, men hvis hun kunne have en lille ting der kunne minde hende om Charlie, ville det betyde mere end nogen anden gave han kunne give hende - og hun var ligeglad med om det var hendes stil eller ej. ''Du behøves ikke.. Det var ikke for at lyde forkælet eller.. Fortørnet over at du ikke gav mig en fødselsdagsgave.. Jeg skulle ikke have spurgt..'' sagde hun stille og bakkede forsigtigt et skridt tilbage mod køkkenbordet, så hun kunne sætte sig på det. Hun lod forsigtigt sine ben låse sig omkring hans hofter og ''trak'' ham tættere på sig, så der næsten ikke var noget luft i mellem dem. Hun havde i hvert fald en ''gave'' til ham som var hans - og især hendes, som han kunne bære, også selvom det nok var det ondeste hun kunne gøre xD Forsigtigt lod hun sine læber køre ned af hans hals, som hun roligt begyndte at kysse - og så svagt som muligt begyndte at ''suge'' af og til på det samme sted. Bare for at distrahere ham lidt, kørte hun hænderne under hans trøje og op mod hans brystkasse så den røg med op. ''Mmh, Charlie..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:26 am

Charlie

Han lukkede let sine øjne i, da hun begyndte at kysse ham ved halsen og spændte let til i maven i det hun trak op i hans bluse. Han følte sig allerede en smule halvgammel og spændte derfor automatisk til i det han følte sig en smule bar. Forsigtigt åbnede han et armhånd han havde rundt om sit håndled og brummede let. "Det er nok det som..minder mest om mig" Sagde han stille og rakte det forsigtigt frem mod hende, dog sørgede han hele tiden for ikke at skubbe hende væk fra sig. Det var ret kendt, at han altid havde armbånd på når han optrådte og det lidt var et 'lykkearmbånd'. Han følte sig pludselig helt nervøs, da det var det 'mest' personlige han kunne give, men sammenlignet med hvad hun betød for ham, føltes et armbånd bare så frygteligt sølle.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:37 am

Electra
Hun vidste at det faktisk var skideondt at lave et sugemærke på ham, for Simona kunne måske gætte sig til hvad det var hvis hun så det. Og hvis hun gjorde, ville det sikkert ende med noget drama imellem ham og Simona - Hvilket hun egentligt var skideligeglad med. Indtil hun stod med hans armbånd i hånden. Hun stoppede med det samme sine kys og trak sit hoved lidt væk for at kunne se på det noget bedre. ''Dit armbånd'' sagde hun paft og skævede op mod hans øjne. Hun kendte godt til det armbånd, han havde det endda på på den Matyrdom t-shirt hun havde lånt af ham engang. Hun lod blikket glide ned mod hans hals og bed sig svagt i læben, da der var et lille rødt mærke nær hans øre som ikke rigtigt havde forsvundet efter hun havde stoppet kyssene. Nu følte hun sig virkelig dårlig over at have sat det sugemærke, når han stod og var så himmelråbende sød. ''Jeg.. Det.. Det kan jeg ikke tage imod.. Det er jo.. Dig''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:53 am

Charlie

Han havde godt kunne gætte sig til at hun havde været ude efter at lave et sugemærke på ham, men på en eller anden måde følte han sig ret rolig. Han var ret sikker på, at hun ikke ville sætte det her over styr fordi hun ville lave et sugemærke på ham. Han var godt klar over, at hun var ligeglad med Simonas måde at reagere på, men chancen for de ikke ville kunne ses, troede han alligevel ikke på hun ville sætte over styr. "Er det..meget tydeligt?" Spurgte han alligevel, da han alligevel blev lidt usikker på om hun ville opdage det. "Netop derfor du skal have det" Sagde han og bed sig let i læben, da det ville være lidt underligt at undvære, men det var ikke fordi at det var et 'specielt' armbånd. Det kunne i dag købes mange steder, men netop det der var specielt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:03 am

Electra
Hun frøs i et øjeblik helt fast, da han havde lugtet lunten lidt. Det var vist også ret nemt at mærke forskel på når der blev kysset og suget xD Svagt rystede hun på hovedet, da hun allerede syntes at det blev mere og mere lyserødt i stedet for rødt som tiden gik, men hun havde heller ikke nået at suge så meget. ''Nej, det er ligner mere eksem.. Undskyld..'' sagde hun, selvom hun ikke kunne lade være med at smile lidt. Det var lidt uhyggeligt at noget så dumt som et sugemærke kunne få hende til at føle et eller andet tilhørsforhold til ham, men det var selvfølgelig ingenting i forhold til det hun stod med i sin hånd. Faktisk var det kommet virkeligt virkeligt bag på hende, at han ville give hende noget så personligt og betydningsfuldt for ham. ''Må jeg gå med det?'' spurgte hun stille og skævede atter hen mod ham. ''Jeg.. Lover at jeg nok skal passe godt på det..'' sagde hun stille, som om at det var kongeligt porcelæn hun stod med i sine hænder xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:14 am

Charlie

Han havde nogle ekstra liggende, så det var ikke sådan at han pludselig ville mangle. Selvom det hun havde fået var ret slidt og havde en del skrammer efter de gange han havde optrådt. "Det dit, du bestemmer selv hvad du vil med det" Sagde han med et lille smil. Det var lidt underligt, at have givet det væk, men det var jo bare et sølle armbånd. Men det var de følelser som 'lå' i det når hun gik med det, som var de specielle. Han kunne ikke dy sig for lige at tage sig til halsen, da han var usikker på hvor tydeligt det var, men han vidste at han overfor Simona var nødt til at lade som ingenting. Begyndte han først at forsøge at 'gemme' sin hals, ville hun først få mistanke. "Jeg..ked af jeg ikke kan give dig mere" Sagde han og trykkede sig en smule ind til hende, da han lige fik behov for at have hende tæt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:28 am

Electra
Hun så helt forundret på ham, da han sagde det sidste. For hende betød det langt mere end noget andet hun havde fået i år - og i blandt dér var der flybilletter til New York. Materielle ting begyndte at prelle lidt af på hende jo ældre hun blev og hun var efterhånden ved at forstå hvordan det egentligt var alt andet der var vigtigt i livet. ''Er du dum?'' røg det ud af hende og hun kunne i et øjeblik ikke lade være med at komme til at grine lidt, da det selvfølgelig ikke havde været for at fornærme ham, men hun kunne ikke forstå hvordan han kunne mene at han ikke havde givet hende nok. ''Charlie.. Det.. er en af de bedste gaver jeg nogensinde har fået.. Tusind tak..'' sagde hun med et svagt smil, mens hun forsigtigt fik 'presset' det ned over hendes håndled. Det var lidt løst, men heldigvis kunne man regulere vidden på det. Hun lagde sine arme omkring hans nakke og bøjede sig en smule frem, så deres ansigter var helt tæt, men akkurat lige nok til at deres læber ikke rørte hinandens. ''Du ligger et virkeligt stort pres på mig nu. Hvad skal jeg give dig i gave på din fødselsdag?'' hun kiggede kort væk fra hans ansigt, da det kort slog hende at de måske ikke snakkede sammen på det tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:43 am

Charlie

Han vidste godt at der lå meget i det armbånd, men han havde også mere ment at han var ked af at han ikke kunne give mere af sig selv. Men på et eller andet punkt havde han nu vist at hun altid ville være i hans tanker på den ene eller anden måde og hun ville altid havde et minde om ham. Han vidste ikke om det kunne sættes for meget sammen og det var for oplagt at hun pludselig gik rundt med hans armbånd, men hvorfor skulle Simona og Electra ses igen i den nærmeste fremtid? "Du kan jo bare tilbringe dagen sammen med mig" Sagde han og tænkte slet ikke over, at han bare satte Simona til side på sin egen fødselsdag. Men han ville virkelig gerne være sammen med hende den dag.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:58 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at kigge ned på det armbånd, for ikke nok med at det var en skidepersonlig gave, så var det også et bevis på hvor meget han egentligt holdte af hende. ''Hmm..'' smilede hun lidt, da hun ville elske at være sammen med ham på sådan en dag, men hun hæftede sig egentligt mere ved at han måske kunne se dem snakke sammen til den tid. For hende gjaldte hver en dag og hun havde det helt skidt med at rejse til New York om nogle uger, hvor hun ikke ville have mulighed for at snakke med ham. ''Tror du ikke at der er nogle der ville.. Blive sure hvis du på en hel mystisk vis forsvandt på din fødselsdag? Selvfølgelig kan du undskylde dig med at du lavede en walkabout fordi at du blev deprimeret over at blive 36, meen..'' smilede hun drillende og placerede et ømt kys mod hans læber for lige at 'undskylde' for den kommentar.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:05 am

Electra
Hun lå i sin seng under dynen, mens hun ihærdigt prøvede at holde sine øjne åbne. Desværre var det ikke helt ligetil når man havde haft en lang dag, men hun havde sørget for at skrue sig højt op for Jersey Shore på MTV at hun ikke kunne falde i søvn, det var alligevel lige tidligt nok, for klokken var ikke engang 22 endnu. Faktisk havde hun været alene hjemme siden imorges - og skulle også være det en uge frem, da hendes forældre var rejst ned til deres sommerhus. Hendes mor havde hele morgenen prøvet at snakke med hende om i forgårs, hendes fødselsdag, hvor hun jo havde fundet ud af det omkring Charlie I går havde hun heller ikke haft muligheden for at snakke med hende, for i går havde hun sørget for at være væk fra huset så meget som muligt og besøgte jo blandt andet Charlie. Hun havde overhovedet ikke lyst til at snakke med nogle om det og hvordan hendes mor i det  hele taget kunne være så snu at opsnappe sådan noget kunne hun ikke begribe.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:19 am

Harry

Han mente det var længe siden, at han havde set og snakket med Electra. Selvom han ikke ville indrømme det overfor sig selv, så kunne han mærke at nu hvor de var begyndt at være tit sammen igen, så gik der ikke lang tid før han savnet hende selskab. Første gang han var rejst til NY havde det virkeligt været hårdt at undvære hende, selvom de kunne snakke over skype og facebook hverdag. Han brød sig egentlig ikke om sådan at komme uventet på besøg, men de kendte hinanden så godt og der var ikke længe til han rejste. Selvom han følte sig utryg ved bare at komme masende, tænkte han alligevel ikke videre over, at han bare gik ind af døren og ind på hendes værelse. "Det..godt nok højt".
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:35 am

Electra
Det gav et gip i hende da døren pludselig gik op og straks satte hun sig helt forbavset op i sengen og kiggede hen mod Harry, som kom ind på hendes værelse. Hun var virkeligt blevet forskrækket og da det ''bare'' var ham, blev hun helt sur over at han skulle gøre hende så forskrækket ved bare at komme valsende ind xD Hun tog sin hovedpude og smed den hen mod ham, ikke hårdt, men den ramte ham. ''Hold kæft du gjorde mig forskrækket. Jeg troede jeg var alene..'' sagde hun, dog efterfulgt af et kort smil, da hun nok ikke var så god til at være sur på Harry i længere tid af gangen. Forsigtigt satte hun sig op i sengen og samtidigt tog hun fjernbetjeningen for at skrue helt ned. Faktisk havde hun lidt svært ved at se på ham, for de havde ikke snakket så frygteligt meget efter de havde været sammen sidst. Det havde jo været en lidt unik oplevelse som hun ikke følte at hun kunne sætte ord på - Men skulle de snakke om det? Eller skulle de bare lade som om at det ingenting var? ''Så.. Hvad så?'' spurgte hun og skævede ganske kort i hans retning.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 9:17 pm

Harry

Han smilede let, da hun var blevet så forskrækket. Det med at hun blev forskrækket brød han sig selvfølgelig ikke om, men at han slap for at komme med en forklaring på hvorfor at han var kommet passet ham fint. Han tog forsigtigt sine sko og jakke af. Jakken lagde han på en stol. Han gik hen til hende og gav hende et let kram og mærkede et sus gå gennem maven på ham, inden han gik hen og satte sig på hendes sengekant. Han kunne stadig mærke en speciel energi mellem dem siden deres sidste besøg, men han havde ikke rigtigt mod til at nævne det. "Ikke så meget, jeg var bare lige i nærheden så, jeg ville lige se om du var vågen" Sagde han stille og betragtede hende kort. "Hvad med dig, noget nyt?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:22 am

Electra
Hun havde faktisk haft ret travlt hele dagen, for hun havde lovet at holde huset og sådan mens forældrene var væk. Hun havde haft den helt store hovedrengøring i dag, for så kunne hun slappe af resten af tiden og kun tage det løse rengøring der ville opstå. Desuden havde hun også handlet ind til resten af ugen, så hun ikke manglede noget, så hun var faktisk noget træt - hvilket selvfølgelig også var grunden til at hun måtte holde sig vågen ved at skrue helt op for det tv xD Forsigtigt lagde hun armene omkring ham for at give ham et blidt klem, men faktisk følte hun sig på en måde nervøs. De havde jo ikke fået snakket særligt meget ud efterfølgende - faktisk havde hun jo troppet fuld op hos ham efter hans fødselsdag. Svagt trak hun på skuldrene til hans spørgsmål. ''Nej.. Altså.. Jeg har bare prøvet at ignorere min mor så meget jeg kunne. Det er helt.. Befriende at mine forældre er smuttet hen til deres sommerhus..'' sagde hun og lod ganske kort blikket hvile på ham. Hun følte sig helt irriteret over, at hun ikke følte sig så ''tryg'' som hun plejede. At selvom det havde været en så god oplevelse, lagde det alligevel en underlig stemning indeni hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:22 am

Harry

Han havde det pludselig helt underligt med bare at komme forbi helt tilfældigt ved hende, selvom han havde gjort det en million gange før. Han vidste dog, at selvom han ikke ønskede det var han nødt til at holde en eller anden form for facade overfor hende. Han havde altid været ærlig overfor hende, men bare holdt sine følelser hemmelige og det ville han blive ved med. "Hvornår kommer de hjem igen?" Spurgte han med et skævt smil. Han vidste ikke ehelt, om hun havde noget imod at han blev ved hende natten over, men hvis hun var utilfreds, måtte hun altså bede ham smutte for han gjorde det ikke af egen vilje. Han lagde sig forsigtigt op i sengen og vendte blikket ved hende. Han havde svært ved at 'holde' masken og ikke lade sine følelser løbe af med ham, men opførte han anderledes nu end normalt, ville hun vel fatte mistanke?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:37 am

Electra
''Om en uges tid tror jeg. Selvom jeg har en fornemmelse af at de kommer før hjem..'' sagde hun, da hun vidste at hendes mor havde haft det dårligt med at rejse imorges uden at de havde fået snakket i gennem, men det passede hende fint, for hun anede slet ikke hvad hun skulle sige til hendes mor omkring det. Det var ikke svært at mærke at der var noget ''galt'' i mellem dem og at der var en barriere som blokerede den meget afslappede følelse der normalt var når de var sammen. I hendes hoved kunne de enten vælge at snakke om det der var sket - eller i stedet blot finde en passende ice breaker, som kunne få dem til at ligge det lidt på hylden for nu. Hun lagde sig ned ved siden af ham og foldede hovedpude under sig. Hun kiggede helt indgående på ham i nogle få sekunder uden helt at vide hvad hendes ''ice-breaker'' skulle være. ''Skal vi snave?'' spurgte hun helt random, uden egentligt at mene det helt. Det var blot for lige at få dem til at smile lidt xD

Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 10:51 am

Harry

Han smilede let da hun spurgte om de skulle snave. Han ville gerne og han ville også gerne ligge tættere på hende end han gjorde nu. Men han havde det også som om, at han var nødt til at holde lidt igen for at 'beskytte' deres begge følelser. "Åh ja Electra, kom og snav mig i jorden babe!" Sagde han sådan rigtigt piget, inden han let smilede. Førhen havde han bare lænet sig frem og snavet hende i jorden, selvom han vidste hun kun mente det i sjov. Men hun måtte godt tro, at der var en form for afstand mellem dem på netop det punkt. Hvis de var for meget sammen og var tætte, ville han få rigtigt svært ved at holde sine følelser hemmelige. Derfor var han nødt til at være bare en smule kold, selvom det var svært.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Charlie & Harry - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 17 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Charlie & Harry
Tilbage til toppen 
Side 17 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: