VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Charlie & Harry

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Charlie & Harry - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 9:59 am

Charlie

Han lagde hovedet på skrå da hun så ud til at stå lidt i sin egen verden. Han gik forsigtigt hen og gav hende et blidt kram da han alligevel ikke kunne holde for meget afstand ud til hende. Efterfølgende gik han ud i køkkenet og åbnet køleskabet. "Vi har sodavand af forskellig art, juice og vand?" Sagde han og brummede let. De havde selvfølgelig også alkohol, men hvis hun havde tømmermænd var det nok ikke skide smart at begynde at drikke igen xD selvom nogen dog mente at det hjalp en smule. "Vi kan sætte os ud i havestuen efter, der er dejligt lunt og vi kan se ud i haven" Sagde han med et skævt smil, da han elskede at tilbringe sin tid der.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:14 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da hun mærkede ham helt tæt på sig. Uanset om det var forkert eller ej, kunne hun ikke benægte at hun blev helt rolig og fortrøstningsfuld hver gang de var tætte. Han overførte på en eller anden måde en speciel ro over hende, som hun ikke oplevede hos andre. Måske fordi han var så moden og ikke tillod at hun lod sit temperament tage over hende? Hun fulgte efterfølgende med ham ud i køkkenet, men da hun stod og kiggede ind i køleskabet gik det lidt op for hende, at hun ikke ville have det der var inde i køleskabet - hun ville have det som stod ved siden af. Hun trådte et skridt frem mod ham og tog blidt fat i hans ene hånd, som hun lod sine fingre blive flettet ind i. Hun lænede sig en smule frem og kyssede ham forsigtigt nær mundvigen. ''Måske.. kan vi også bare køre en tur..''
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:25 am

Charlie

Han vidste ikke om det var hans kram som havde gjort hendes 'lyst' større. Han havde hele tiden haft lyst til at have hende tæt på sig, men han var på en eller anden måde også været holdt tilbage. Det var forkert at de skulle være tæt i hans hus. Der hang billeder af ham og Simona overalt og han havde det dårligt med at stå tæt op af hende, samtidigt med at hun ville kunne se Simona overalt. "Mmh, der går tid med at køre, når vi står lige her" Sagde han og lukkede køleskabet og lagde sine hænder rundt om hendes hofter og 'gik' et skridt tættere på hende, så han nu stod helt tæt op af hende. Hans blev med et rolig da hun var tæt på ham, men alligevel begyndte hans vejrtrækning også at stige bare de var tæt sammen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:46 am

Electra
Hun havde før været alene med Charlie i hans hjem og dengang havde hun også hadet det. Hele det hus var proppet med hans og Simonas fælles minder og uanset hvor hårdt hun end prøvede, så kunne hun ikke lade være med at føle et stik af jalousi. Hun så op mod hans øjne og mærkede at hendes blik blev en smule usikkert. Den ro hun havde i kroppen blev forstyrret, for kendte han hende mon så godt at han ville kunne se hvor svært hun egentligt havde det? Hun havde faktisk ikke følt sig glad længe og fremtiden gjorde hende ikke ligefrem mere fortrøstningsfuld. Harry rejste snart igen, Hazel havde sine egne problemer at bakse med og Charlie ville hun se mindre og mindre. Alle der havde en betydning for hende, havde ikke tid til hende. ''Jeg føler mig ret.. Ensom..'' indrømmede hun stille og kiggede forsigtigt væk fra ham igen. Hun følte at hun kunne fortælle alt til Charlie, især når hun også havde det svært. Forsigtigt knugede hun hans hånd i sin.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:07 am

Charlie

Han stivnede nærmest helt da hun sagde at hun var ensom. Han var virkelig følsom og han kunne ikke holde ud at se folk omkring ham have det dårligt. Det var ligesom efter at han var stoppet med stoffer var han virkelig blevet følsom og havde haft en følelse af, at han havde 'spildt' tiden og svigtet en masse mennesker, derfor ville han i dag gøre alt for at gøre alle tilfredse og glade. "Jeg...kan jeg gøre noget" Sagde han stille og knugede hende hårdere ind til sig. Han kunne næsten gætte sig til, at han havde noget af skylden til at hun følte sig ensom. Han vidste slet ikke hvordan han skulle få hende til at føle bedre med tingene, da han godt vidste at tingene så lidt sorte ud. Hun havde nævnt Harry snart rejste igen også.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:16 am

Electra
Hun havde virkeligt ikke sagt det for at han skulle få det dårligt over det, for i bund og grund var op til hende at bestemme hvor ''ensom'' hun ville være. Hun havde også svært ved at åbne op for nye mennesker, især folk på hendes egen alder. Hun havde altid haft ældre venner, men hun kunne for første gang for alvor mærke at ingen af hendes venner var på det samme punkt i livet som hun selv var. Hun rystede svagt på hovedet, da det ikke var hans ansvar at hun fik det bedre, det var hendes egen, men hvordan, det vidste hun ikke. ''Det tror jeg ikke.. '' sagde hun stille og kørte forsigtigt sin frie hånd op og ned af hans arm. Det var nærmest helt terapeutisk at mærke stoffet kilde mod hendes fingre. Hun kunne slet ikke kigge ham i øjnene, for ligenu følte hun sig ekstremt sårbar og ude hvor hun ikke kunne bunde. ''Har du.. Nogensinde følt det? Det at.. Man ikke rigtigt føler at man 100% høre.. Til nogen steder''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:30 am

Charlie

Han vidste godt at det dybeste set ikke var hans problem og at han i princippet kunne være ligeglad med hvordan hun havde det og han derfor ikke behøvede at have nogen former for skyldfølelse, men hun betød noget for ham og derfor kunne han ikke undgå at få det en smule dårligt. Ville hun føle på den måde, hvis de ikke havde noget sammen? "Electra, jeg vil gerne have du er ærlig" Sagde han stille og vendte sit blik en smule fast mod hende. "Det her..." Sagde han og trykkede kort hendes hånd. "Er det noget som mest gør..godt eller..skaber det for mange problemer og..dårlige følelser hos dig?" Spurgte han stille, da han kunne være bange for at han ikke kunne give hende det som hun søgte.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:38 am

Electra
Hun så mod hans øjne og tog sig selv i at ''ranke'' sig mere op, for hun forstod lidt at hun skulle ''tage'' sig lidt sammen nu. Egentligt havde det ikke været hendes mening at stå og klynke over for ham, men hun havde bare haft brug for at fortælle hvordan hun havde det. Hun anede ikke hvem hun ellers skulle fortælle det til og som ville kunne håndtere det på en moden måde. Svagt bed hun sig i læben, da han stillede hende det spørgsmål. Hun kunne ikke benægte at deres forhold til hinanden nok tog hårdere på hende end det burde. Hun havde nok at deale med når det kom til Harry, så Charlie forårsagede hende blot flere hjertesorger, men hun kunne slet ikke tænke på ikke at have ham i sit liv, dét ville være den største sorg. ''Uanset.. Hvad der sker.. Så vil jeg aldrig.. Kunne undvære det.. Og selv hvis jeg skal, så vil jeg aldrig fortryde det heller..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 9:10 am

Charlie

Han vidste ikke om han havde ønsket at kende svaret, men personligt ville han ikke kunne sige fra overfor hende og sige de skulle stoppe med at ses. Men på et eller andet punkt følte han også at han måtte være den voksne, der kunne sige fra hvis tingene ikke gik godt. Lige nu kunne de ikke ligefrem blære sig med at tingene gik godt, men de fik stadig noget positivt ud af det. "Jeg..ved slet ikke hvorfor jeg spurgte. Det sidste jeg vil er at såre dig og jeg føler ikke at jeg..laver andet for tiden" Sagde han med et skævt smil, da det jo ikke på nogen måde var bevidst gjort, men der kom bare tit noget i vejen. Han slap hendes hånd og lagde i stedet sine arme om hende. "Men det behøves vi ikke snakke om nu, alt behøves ikke være så seriøst"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 9:28 am

Electra
Hun vidste godt at Charlie faktisk ville hende det bedste og aldrig med vilje ville såre hende, men det virkede virkeligt som om at resten af verden ihærdigt gjorde et forsøg på at få dem til at stoppe med at ses. For hendes vedkommende var hun dog røget ''for langt'' ned i fælden og havde ikke viljen til at modstå Charlie. Hun vidste ikke hvordan hun kunne føle så stærkt for to personer. I hendes hoved var det virkeligt grådigt at ville ''have'' to personer, også endda to personer som alligevel ikke ''rigtigt'' ville have hende. Hendes tanker blev dog langt mere rolige, da hun mærkede at han tog hende ind i sin favn. Det var virkeligt skørt at han havde sådan en beroligende virkning på hende blot ved hans nærvær. Den følelse ville hun ikke kunne undvære igen. Forsigtigt trykkede hun sine læber en smule mod hans, dog uden at det var et rigtigt kys - hun turde ikke rigtigt. Det var som om at de havde Simonas skygge hængende over sig.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 9:45 am

Charlie

Han lukkede let sine øjne i da han mærkede hendes læber så tit på sine. Det var som om at alle hans bekymringer forsvandt og han røg en smule ind i sin egen verden. Han gjorde kysset 'rigtigt' da han på ingen måde kunne holde sig tilbage, når hun stod så tæt på. Dog gjorde han på ingen måde kysset heftigt, men alligevel følte han hende 'overalt' på sig. Han sørgede virkelig for at ligge nogle følelser bag det kys, da han også ønskede at hun skulle få den samme følelse af at være 'speciel'. Roligt lukkede han sine øjne og holdt hende tættere og tættere ind til sig. Han vidste ikke hvordan, at hun gav ham den ro i kroppen og altid fik ham i en anden verden, men det virket ikke til at hun gøre noget 'anderledes' end bare være sig selv.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 9:55 am

Electra
Hun mærkede helt hvordan hårene rejste sig i nakken på hende - på den gode måde, da han i modsætningen til hende ikke tøvede med at kysse hende da muligheden bød sig. Samtidigt mærkede hun at selvtilliden steg igen og hvordan den skygge der havde været før ganske roligt forsvandt igen. I det øjeblik de kyssede, havde hun en følelse af at de på en måde var ''uovervindelige'', så kunne babyer og hvad vidste hun ikke komme efter dem, men i hendes verden betød den følelse hun havde i kroppen netop nu virkeligt meget og fra det ene sekund fra det andet blev hun overbevist om at ingenting kunne stoppe det, hun ville ikke engang selv kunne. Hun skubbede ham lettere ''voldsomt'' mod køkkenbordet, dog uden at gøre kysset mere heftigt, men hun havde alligevel nået at få opbygget nogle spændinger og ville på en måde vise ham at hun ville have ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Nov 28, 2013 9:40 am

Charlie

Han fik et mindre chok da hun pludseligt 'skubbede' til ham, men han sagde dog intet, men fokuserede i stedet for at holde deres kys. Han kom hurtigt helt ind i sin egen verden og tænkte ikke rigtigt over tid eller sted. Det var så specielt at en 16 årige kunne give ham den følelse, men hun havde bare noget over sig som han på ingen måde kunne forklarer. Han gjorde langsomt mere heftigt, ganske enkelt fordi han ikke kunne dy sig. Han havde først tænkt at han ville holde sig en smule tilbage, da han mente det var et forkert sted de var sammen, men det blev en for svært. "Mmh, du så fucking dejlig" Mumlede han stille og holdt hende tæt ind til sig, da han endelig havde hende tæt på sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Nov 28, 2013 10:02 am

Electra
Hun måtte indrømme at det var svært at være sammen med ham indenfor hans dør. Det var lidt som om at de skubbede grænsen en smule. Ikke for dem personligt, men for de mennesker der var involveret udover dem. Det var som om at de lige nu var ''ligeglade'' med at såre nogle ved at gøre netop dette i Simonas hjem. Hun havde på ingen måde viljen til at stoppe kysset og hun kunne kun mærke at hun at hun blev mere grådig efter at mærke hans læber overalt på sig. Alligevel kunne hun ikke lade være med at grine en smule da hun hørte hans ord, og mod hendes vilje kom hun til at stoppe kysset. Hun holdte dog sit ansigt tæt på hans mens hendes hænder var ''knuget'' godt ind i hans trøje. ''Mmh.. Husker du.. Den dag på kaffebaren.. Dér hvor du blev.. Sur over at ikke kunne ses som vi ville og.. Slog din hånd ind i væggen? Hvor.. Tit føler du sådan..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Nov 28, 2013 10:56 pm

Charlie

Han brummede let da hun spurgte ind til hvor tit han følte sådan. Han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle svare, da det for ham var et lidt underligt spørgsmål. Han følte hele tiden irritation over at de ikke kunne ses når de ville, men det var sjældent at han var udadreagerende som han var den dag. "Altså..hvor tit jeg følger at jeg har brug for at slå til ting eller?" Spurgte han en smule dumt. Han sørgede stadig for at de stod helt tæt sammen, da han ikke ønskede at være væk fra hende. Deres fremtid så virkelig 'sort' ud og når de endelig var sammen, ville han også nyde det. "Jeg har det tit svært over, at vi ikke kan ses når vi vil. Men der..overreageret jeg måske lidt. Ikke med følelser, men jeg burde have tænkt mig bedre om og ikke slå udover ting. Det var bare..det hele er så forvirrende"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Nov 29, 2013 2:40 am

Electra
Hun rystede på hovedet, da hun ikke mente om han havde lyst til at slå ting. ''Nej, jeg mener bare.. Hvor tit du bliver så frustreret over det..'' forklarede hun, mens hun vendte blikket op mod hans øjne med et svagt smil. Selvfølgelig havde han ''overreageret'' den dag, men det havde på en måde også virkeligt vist hende hvor svært han havde haft ved at gå fra hende og at hun på ingen måde var alene om at føle sådan. Hun lod forsigtigt sine læber stryge hen over hans, igen uden rigtigt at kysse ham, mens hun lukkede øjnene en smule i for at ''koncentrere'' sig om at nyde øjeblikket hvor de stod så tæt. Hun vidste ikke om hun måske undervurderede dem sammen. De var allerede blevet kastet ud i mange udfordringer i den tid de havde kendt hinanden og alligevel blev lysten til at ses større og større. Måske var de i virkeligheden stærkere end de gik og troede? ''Min mor og far rejser til Grækenland om 2 uger.. Det.. Betyder at jeg har hele huset for mig selv..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Nov 29, 2013 9:03 am

Charlie

Han bed sig let i læben da det virkelig var rart, hvis de endelig ville kunne se frem til noget tid sammen, hvor de bare ville kunne være de to sammen, uden at skulle tænke over at der var folk som kom brasende eller de skulle 'gemme' sig fra andre. "Så..er jeg inviteret?" Mumlede han drillende, da han selvfølgelig ikke vidste om det var en hentydning til det faktisk skulle se, men han håbede da på det. Han forstod ikke hvordan at han fortsat kunne have lyst til at se hende og have lyst til at stikke af fra sin gravide kone for hende, men det var ligesom at når han så på hende, så kom svaret alligevel automatisk til ham og han var klar til at stikke af fra Simona 1000 gange.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Nov 29, 2013 9:15 am

Electra
Hun smilede svagt, da han opfattede hendes lille hentydning. Hun ville virkeligt have det meget bedre ved at de sås hos hende. Enricos ville godt nok være hjemme, men hun havde stortset ikke set ham siden han var ankommet og hvis han skulle opdage noget, så var hun 100% sikker på at han nok skulle være cool med det. ''Jeg bor i en tilbygning til huset.. Så jeg har egen indgang.. Så.. Hvis du har lyst, så.. Kan du jo bare komme og gå som du vil'' smilede hun og lod helt 'tilfældigt' sine hænder køre ned i hans baglommer i hans bukser, så hun rigtigt kunne mærke hans mås xD Hun vidste at Harry ville være rejst på det tidspunkt og at hun sikkert ville være virkeligt ked af det, men hvis hun kunne glæde sig over at kunne se lidt mere til Charlie, så ville det hjælpe lidt på det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Nov 29, 2013 9:47 am

Charlie

Han smilede let da han fik lov til at komme og gå som det passet ham. Det ville også passe ret med Simona, da han ville kunne smutte når der blev nogle frie lejligheder. Han havde før sat hende af hvor hun boede, så han vidste i forvejen godt hvor det var, men han glædet sig til at se hvor hun boede også sådan indefra. "Vi skal lave sådan en rigtig hyggeaften så. Bare os to, lys, pizza, alkohol. Lidt ligesom vores dag på hotellet" Sagde han med et lille smil, da det i hans verden var lidt vigtigt at man også hygget om hinanden på den måde. Han ville virkelig gerne have nogle specielle dage med Electra og noget de i fremtiden ville kunne huske tilbage på, men det var svært når de ikke kunne ses som de selv ønsket, så de måtte udnytte de få muligheder der var.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Nov 29, 2013 10:00 am

Electra
Hun smilede lidt, da hun elskede den idé. Den dag de havde haft sammen på hotellet havde været ret speciel og noget som hun stadigt tit gik og tænkte tilbage på. ''Jeg ville næsten ønske at jeg havde min egen lejlighed, så vi kunne have flere af sådan nogle dage..'' sagde hun stille. Hun vidste godt at hun ikke kunne forvente at han havde sindssygt meget tid til hende, men det kunne måske gøre det nemmere for dem at ses bare en smule mere hvis hun havde sit eget sted. Hun kunne dog godt lide at bo hjemme og hun følte sig nu ikke 100% klar til det heller. Hun lænede forsigtigt sit hoved mod hans brystkasse og sukkede svagt, da hun var ret træt oven på alle de tømmermænd hun havde. ''Mmh.. Hvor er Simona egentligt henne?'' spurgte hun, mest af alt for at få et hint om hvornår hun kom hjem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeFre Dec 06, 2013 8:35 am

Charlie

Han brummede let da han ikke vidste hvor meget de ville ændre hvis hun havde sin egen lejlighed. Et eller andet sted følte han, at han allerede nu sneg så meget væk og at deres forhold var ret hemmeligt, så hvis de samtidigt havde et fast gemmested frygtet han lidt, at tingene ville blive for åbenlyse på en eller anden måde. Nu fandt de hele tiden nye steder. Han brummede let. "Hun skulle vidst ud og handle ind eller sådan. Noget tøj eller sådan" Sagde han med et skævt smil. Han vidste udemærket godt, at hun var ude og handle ind til det nye børneværelse, men det lød bare ikke rigtigt at stå og fortælle omkring at de var igang med at snakke børneværelse.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeOns Dec 11, 2013 1:54 am

Electra
Hun bed sig ned i læben, da han sagde at hun egentligt ikke var længere væk end en shoppetur. I et øjeblik overvejede hun kort at spørge om han var blevet vanvittig, for hun kunne jo komme hjem hvornår det end skulle være. Det vendte sig helt i maven på hende, ikke så meget fordi hun var bange for at blive opdaget, det var mere af egoistiske årsager. Tanken om at stå til ansigt til ansigt med den kvinde som Charlie ''virkeligt'' tilhørte, hende som endda bar hans barn, var noget hun ikke havde lyst til at håndtere. Hun tog sig selv i at trække sig en smule væk fra ham, selvom det faktisk ikke var bevidst. Hun overvejede kort om han mon egentligt vidste hvor svært det her var for hende og i et øjeblik tog hun sig selv i at blive vred på ham over at invitere hende herhen. Hun vidste godt at det ikke var hans intention at hun skulle få det dårligt, men hvis hun skulle sætte et ben bare én gang mere i dette hus, så ville hun først blive sindssyg. Hun kiggede op på ham med et lettere flakkende blik, men da hun først fik øjenkontakt med ham og så ind i hans øjne, så glemte hun helt hvorfor hun var blevet vred på ham. ''Charlie..'' kom det stille fra hende efter nogle lange sekunders stilhed. Hun overvejede virkeligt at tage fat i hans hånd, men efter at have fået at vide at Simona kun var ude og shoppe, mærkede hun at hun helt naturligt var blevet mere påpasselig med hvad de gjorde. ''Jeg.. Ved godt at det ikke var din mening, men.. At invitere mig herhen er ligesom at gnide salt i såret..'' forklarede hun og kiggede fortsat mod hans øjne. Hun huskede hans ord omkring at de fortsat skulle ses, men det gik lidt op for hende at hans tid til at ses med hende blev mere og mere knap i takt med at Simonas graviditet rykkede sig frem. ''Måske skulle jeg bare tage til New York med det samme i stedet for at vente.. Problemerne her vil jo forsvinde og jeg kommer ikke til.. At blive ensom der..'' sagde hun stille, egentligt lidt i håb om at det ville ramme ham en smule. Hun hentydede lidt til at Harry kunne være der for hende, noget som han ikke selv kunne, og derfor give hende noget ''bedre'' end det Charlie kunne. I virkeligheden var hun virkeligt træt af at skulle ''stå til rådighed'' både for Harry og Charlie, for selvom de begge to holdte af hende, så kunne hun ikke undgå at føle sig udnyttet nogle gange, når de i virkeligheden kun ville have et lille stykke af hende begge to.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 8:23 am

Charlie

På en eller anden måde forstod han ikke hvorfor at hun pludselig skulle blande sine usa rejser ind i det her. Han forstod godt hendes behov for at komme væk og få noget 'fast' i sit liv, men på den anden side følte han det også lidt som om at hun udelukkende sagde det for at slå fast, at hun havde noget som var bedre end ham. "Græsset er vel altid grønnere på den anden side" Sagde han med et skævt smil. På ingen måde for at være uhøflig, men det ramte ham lidt at hun sagde det og han vidste slet ikke, hvordan han skulle reagere. "Men jeg ved godt, at det ikke gør det bedre at inviterer dig herhen og..det kommer ikke til at ske igen hvis du ikke ønsker det. Jeg havde bare ikke andre muligheder for at se dig. For mig er det også underligt, at hun er så tæt på. Jeg..kørte hende ind til byen og jeg skal hente hende igen. Derfor er jeg sikker på hun ikke pludselig..dukker op" Sagde han lidt dumt, da hun nok godt kunne undvære den information.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 8:37 am

Electra
Selvom han blot slog hendes bemærkning væk med et ligegyldigt ordsprog, så skulle man ikke være et geni for at regne ud at han ikke brød sig om hendes kommentar. Det var virkeligt ondt, men hun mærkede en mindre glæde indvendigt ved tanken. Dog var glæden kortvarig, for lige så snart at hun atter fik øjenkontakt med ham fik hun det allerede dårligt over at have smørret sådan én af på ham. Nogle gange kunne hun godt ''hade'' at han havde den power over hende, det at han helt uden at skulle gøre noget kunne få hende til at angre sine handlinger og gøre hende mere moden. Hun overvejede kort om hun skulle undskylde for sine ord, men jo mere hun faldt i staver ved at kigge ind i hans øjne, jo mere glemte hun den situation de netop befandt sig i. Den knugende fornemmelse hun havde i maven under deres lille diskussion forsvandt langsomt og ikke engang hans ord om Simona kunne sætte hendes pis i kog. Det gik op for hende at hun bare havde stået og stirret ind i hans øjne uafbrudt i lang tid og hun havde fuldstændigt tabt tråden xD ''Nå'' sagde hun, uden egentligt helt at vide hvad hun ''nå''ede af xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitimeTors Dec 12, 2013 8:43 am

Charlie

Han så tilbage på hende og vidste stadig ikke hvor han skulle gøre af sig selv. Det var tydeligt at hun ikke brød sig om at være her og han kunne også godt selv se, at det var unfair at inviterer hende hjem i Simona's 'rammer', men i hans verden var det lidt vigtigere at de faktisk sås. Han trådte forsigtigt et skridt mod hende, sådan så han stod helt tæt op af hende og sørgede for at bøje sit hoved præcist så meget, at deres læber næsten rørte hinanden. "Når nu..det her ikke kommer til at ske igen lige her, synes du så ikke..at vi burde udnytte situationen lidt?" Sagde han med et skævt smil. Et eller andet sted, måtte det også lidt være en 'sejr' at have en magtesløs Charlie foran sig netop det sted, hvor han og hans kone boede. Han kunne mærke, hvordan hans lyst til at røre hende og have hende tæt på sig steg og steg, men han vidste ikke om hun ville og det holdt ham lidt tilbage.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 16 I_icon_minitime

Electra, Charlie & Harry
Tilbage til toppen 
Side 16 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: