VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Charlie & Harry

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:08 am

Electra
Hun rystede på hovedet af ham og kunne ikke lade være med at grine lidt, da han virkeligt var åndssvag når han spillede pige. Men det var virkeligt dejligt at have det sjovt i hans selskab allerede. Hun havde faktisk ikke lyst til at snakke om sidst mere, for hun havde en fornemmelse af at det på en eller anden måde ville skabe en dårlig stemning - selvom det lidt paradoksalt stod klart for hende at det var et af de bedste ting hun havde oplevet med Harry. ''Du ligner virkeligt en der bliver røvpulet når du gør det der'' smilede hun drillende til ham og lod kort sine øjne hvile mod hans. Selvom hun ihærdigt prøvede at ligge det til siden for nu, mærkede hun alligevel at hendes blik ''flygtede'' fra hans, lidt ligesom to modstridende magnetiske poler. For at prøve at dække over det, sendte hun ham et lettere kejtet smil, som nok egentligt bare gjorde hende mere akavet xD ''Øhm.. Vil.. Du sove her? Altså du kan sagtens bare smide tøjet'' mumlede hun og bed sig lidt i læben, da det gik op for hende hvad hun havde sagt. ''Altså.. Jeg.. Har en hvid morgenkåbe du kan låne'' forklarede hun videre og sukkede lavt, da tanken om Harry i hendes morgenkåbe var ret fornøjelig - den ville sikkert ikke engang dække midterlåret xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:29 am

Harry

Han smilede let, da hun spurgte om han ville sove hos hende. "Gerne, jeg orker ikke til at tage hjem nu" Sagde han og rettede sig op i sengen. Hurtigt smed han sine bukser ned på gulvet og derefter sin t-shirt. Han vidste at hun så godt ud og han ville godt gøre sig en smule tilbage. Han lagde sig roligt tilbage i sengen. "Jeg behøver ingen morgenkæbe, ellers tak" Sagde han og smilede let. Han spændte ikke i maven, men man kunne tydeligt se hans mavemuskler når han lå på den måde. Han ville godt se om han kunne gøre hende en smule mundlam, for hun havde gjort det med ham så mange gange. "Så skal vi altså også have morgenmad ude i jeres have i morgen" Sagde han med et lille smil, da han savnet at hygge med hende på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:42 am

Electra
Hun så en smule paf på ham, da han tog det helt bogstavligt det med at smide tøjet. Harry så sindssygt godt ud i hendes øjne - og det vidste han også godt. Det var næsten helt bittert at smage sin egen medicin, for det var virkeligt psykisk terror at se - men ikke røre, når man jo så gerne ville xD I et øjeblik overvejede hun at følge trop og smide sit kluns også, men det var vist nok en god ide at skrue lidt ned for alt det for nu, men han skulle ikke presse citronen for meget før at hun ville give ham lidt igen. Hun bed sig svagt i læben, da det gik op for hende at mens hun havde siddet og gjort sig sine tanker, havde hun blot siddet og kigget hen mod ham, eller rettere - mod den mave han lå og flashede. I hendes seng. Det var jo næsten ubærligt. ''Ja. Morgenmad er godt'' hørte hun sig selv sige, en smule monotont og uinteresseret, inden hun - helt irriteret på sig sig - lagde sig om på ryggen og derfor tvang sit blik mod loftet. ''Du er ret ond, det ved du godt.. Ikke?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 11:53 am

Harry

Han trak let på sine skuldre. "Det er varmt udenfor og jeg sover altid sådan her om natten. Og jeg føler mit fri i dit selskab, derfor sover jeg som jeg normalt plejer" Sagde han med et lille smil. "Sommetider sover jeg også nøgen, men det kun når det meget varmt" Sagde han drillende. "Hjælper det hvis jeg tager et lagen over mig?" Sagde han med et lille smil. "Med masser af frugt, jordbær og ja bare lækker morgenmad. Kan man drikke champagne til morgenmad?" Spurgte han nysgerrigt. I hans verden var det dejligt at stå op og få noget at drikke. Det kunne han nemlig ikke i sin hverdag og champagne kunne man aldrig få for tidligt eller for sent, det kunne man altid drikke.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:04 pm

Electra
Hun skrånede blikket kort hen mod ham og kunne ikke lade være med at smile en smule af hans blabren. Selvfølgelig havde han gjort det for at sætte hende lidt på plads for alle de gange hun havde gjort det ved ham - det var jo ikke rigtigt en hemmelighed at de var tiltrukket af hinanden. ''Man kan bruge champagne til alt. Til at hælde udover cornflakes, børste tænder i..'' smilede hun svagt ved tanken om, at det faktisk var helt rart at vågne op alene sammen med Harry og hygge sig lidt til morgen, men hun kunne virkeligt godt undvære at kigge på hans overkrop lige nu. Det var faktisk megabarnligt at have det sådan, hun havde jo set ham sådan en million gange før, men fordi han skulle drille, blev det værre xD Hun huskede tilbage på noget han havde sagt sidst under en drukleg, hvor han havde spurgt om hun nogle gange havde tænkt på at ligge ved siden af én som man gerne ville holde om - og man så ikke gjorde det. Forsigtigt tog hun fat omkring hendes dyne og trak den med over sig mens hun helt forsigtigt rykkede sig ind til ham og samtidigt også trak dynen med hen over ham. Måske ville det ''sætte ham på plads'', det vidste hun ikke. Men det skulle heller ikke opfattes sådan, egentligt. ''Jeg er faktisk.. Ret smadret. Jeg har været helt huslig i dag..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:16 pm

Harry

Han mærkede hvordan han hjerte begyndte at banke en smule hurtigere da han kom over til hende, dog blev han en smule glad, da han elskede at ligge og putte med hende. Forsigtigt lagde han sin arm om hende og smilede let, dog kunne han intet sige, da han var blevet en smule mundlam. Derfor kastede han sig over det emne hun havde bragt op, "Har du været helt huslig?" Gentog han med et lille smil. Han ville virkelig nyde og få lov til at sove så tæt med hende. "Jeg er også ret træt" Sagde han og tog sit i, at ligge og nusse hende ved ryggen. "Men så det champagne vi skal have imorgen, sammen med noget frisk brød og frugt. Vi kan bare køre op og hente, jeg i bil" Sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:26 pm

Electra
Hun lod - så ubemærket hun end kunne - sit hoved hvile mod hans brystkasse for at lytte til hans hjerte. Svagt smilede hun, da det slog hurtigere end hvad normalt var og det var et eller andet sted bekræftende. Hun lod forsigtigt sine fingerspidser køre blidt rundt omkring hans navle, men så heller ikke længere ned end det. ''Vi? Du kan hente det, jeg skal sove. Jeg har støvsuget idag. Støvsuget. Det er jo hårdt..'' sagde hun, selvom hun var helt med på at hun ikke ville få sympati for den kommentar xD ''Hvad har du egentligt lavet i dag? Besøgt dine forældre på hospitalet.. Eller..'' hun skulle til at sige om han havde set Rachel. Hun havde ikke det store indtryk af at de snakkede så meget sammen, men af en eller anden grund følte hun sig altid paranoid når det kom til Rachel. Hun hadede at hun var jaloux på hende nogle gange - endda selvom de ikke var sammen længere.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:31 pm

Harry

"Jeg var på hospitalet imorges. Derefter var der nogle problemer med firmaet og jeg har været på skype og arbejdet det meste af dagen. Efterfølgende trængte jeg til at tømme mit hoved og tog derfor op og trænet. Så var jeg oppe ved mine forældre med nogle sandwich, da der ikke er specielt lækkert mad på hospitalet også spiste jeg med dem. Hospitalet ligger ikke voldsomt langt herfra og jeg håbet du nok var hjemme, så..jeg kom her" Sagde han med et lille smil og kiggede kort ned mod sin mave, som hun lå og nussede. "Vi kan også begge sove også længe også hente morgenmad når vi engang vågner" Sagde han med et lille smil, da det ikke gjorde ham noget at spise sen morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:50 pm

Electra
Hans forældre var virkeligt heldige at han var i London lige nu - og at han samtidigt var så stor en støtte. Hans far havde fortjent det, men hans mor måtte gerne hoppe ud af hospitalsvinduet for hendes skyld xD Men selvfølgelig ville hun ikke komme med en så ufølsom kommentar omkring det, Harry vidste jo allerede osse godt at hun havde et lettere anstrengt forhold til hans mor. På en måde var det lidt synd at han skulle arbejde mens han havde ferie for jobbet, men ærlig talt var der et eller andet sexet over at han var så ambitiøs. At han var blevet så voksen og vigtig. ''Så har du også haft nok at se til, din stakkel.. Men.. Du er en god søn.. Og.. Du er så.. Ambitiøs.. Du er ret fantastisk..'' roste hun ham, mest af alt for lige at score lidt billige point xD Hun vidste at hun burde holde en vis afstand, men der var bare noget med hende og grænser. Hun fik nærmest et kick af det når de blev overskredet lidt - hvilket nok også kunne mærkes på ham, da hendes hånd befandt sig længere og længere forbi navlen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 1:05 pm

Harry

Han bed sig i læben, da han virkelig havde svært ved at afvise hende, os fordi han vidste at hun ville tage det en smule personligt, og de havde de ligeså godt. Faktisk vidste han ikke hvordan han kunne komme udenom, men jo tættere de var sammen jo svære ville det være for ham at skjule sine følelser. "Hvad..laver du?" spurgte han en smule usikkert og hentydet til hendes hånd. "Men jeg ved ikke om jeg er alt det der, man passer vel på sin familie og dem som man har kær" Sagde han med et skævt smil og lød en smule fraværende, da han kun kunne fokuserer på hendes hånd ligenu og hvor langt hun ville gå? Han skulle nå at stoppe hende i 'tide' hvilket nærmest var umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeFre Feb 14, 2014 1:15 pm

Electra
Hun kunne godt mærke at hun ikke skulle gå længere end dette, især efter han spurgte til hvad hun lavede - Det var ikke lige det man ville høre når man lagde op til lidt. Forsigtigt trak hun sin hånd op over hans navle igen og undlod lidt at svare på hvad hun lavede, for det var logisk nok at regne ud. Noget var ændret i mellem dem efter at de havde åbnet sig så meget op for hinanden. Der havde jo været følelser i mellem dem, det havde jo været virkeligt specielt. Hun troede ikke at han fortrød, faktisk. Men hun vidste godt hvordan Harry havde det med sådan noget og selvom det egentligt sårede hende lidt at han ikke kunne vise det hende i dag også, vidste hun at hun bare måtte acceptere det - for hvis hun ikke gjorde, så var det ret simpelt. Så ville de komme op og skændes som altid. ''Det er du'' slog hun fast med et skævt smil, inden hun forsigtigt placerede et tørt kys på hans kind. I hendes øjne ville han nok altid været fantastisk uanset hvad. Måske var det lidt patetisk at tænke sådan om en.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 12:54 am

Harry

Han havde det virkelig svært ved at afvise hende på den måde, da han jo virkelig gerne ville have hende tæt på. Faktisk vidste han ikke, hvorfor at han ikke var i stand til at give efter for sine følelser overfor sin bedste veninde. Han vidste jo hvad hun følte for ham, men han turde ikke kaste sig ud i noget. Hun havde Charlie, men det var nu ikke hende han tvivlet på, men ham selv. Han var ikke en fyr man var i et forhold med og når de boede så langt fra hinanden. Det virket også til at hun havde nok at tænke på for tiden. "Du behøves ikke forsøge at score billige point, du har allerede maks hos mig" Sagde han med et lille smil. Faktisk gik det først op for ham efterfølgende hvor forvirrende et svar det var. For han havde lige 'afvist' hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 2:59 am

Electra
Hun løftede brynet en smule, da han kom med den udtalelse. Det stemte ikke helt overens med hans reaktion fra før, men hun måtte få banket ind i sit hoved at hun nok aldrig ville blive klog på Harry. Der var noget der sagde hende, især efter sidst, men også før det -, at han faktisk havde noget for hende. Det kunne hun ikke undgå at bemærke - medmindre det var ren indbildning? Men hun vidste også, at der var noget der holdte ham tilbage og hvad, det vidste hun faktisk ikke. Hun havde overvejede en masse teorier. Ja, lige fra at han måske havde mødt en i USA, eller at han så Rachel uden at fortælle hende det. Eller om han i virkeligheden udnyttede hende? Ikke at hun troede det, men som sagt, men kunne aldrig blive klog på Harry. Faktisk, anede hun nu heller ikke havde hun skulle gøre hvis han kom i morgen og erklærede hende hans store kærlighed. For at give slip på Charlie, var hun heller ikke klar til og det var nok skideegoistisk at tænke sådan. ''Jamen.. Du er så.. Mandig, lækker.. Stærk og.. Sexet og så.. Harryagtig jo'' roste hun ham bare videre for sjovs skyld.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:17 am

Harry

Han rettede sig en smule op, da hun roste ham videre. Han vidste godt at de så hinanden som noget specielt, men at de ord var der nok ikke så meget bag ligenu og det nok mest for sagt i sjov, så blev han alligevel en smule 'høj' af det. "Harryagtig" Gentog han med et lille smil. Han vidste, at han ikke blot var kommet for at snakke om løst og fast. Men sandheden var svær at få frem, faktisk vidste han ikke helt selv hvordan han ville reagere, fordi selvfølgelig glædet han sig til at komme tilbage. Electra havde dog bare altid haft en speciel plads hos ham og det kunne ikke rigtig erstattes af noget. Han mærkede at hans blik kort flakkede. Hurtigt vendte han blikket i jorden og håbet hun ikke lagde mærke til noget i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:29 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt, da der ikke var ord for hvordan man var ''Harry-agtig''. Der var så mange grene af hans personlighed at end ikke ti adjektiver var nok til at beskrive det. ''Mhm, Harry-agtig'' gentog hun og trak forsigtigt sin dyne mere op omkring dem. Hun var faktisk ret træt efter at have ordnet hus hele dagen, men hun ville bare ikke sige det, for hun ville hellere bruge sine vågne timer sammen med Harry og så kunne man sove når man en dag blev gammel xD Hun skrånede langsomt sit blik hen mod hans ansigt da han blev lidt stille og hun bemærkede ganske kort at hans blik virkede nervøst. Hun hævede sig en smule op for bedre at kunne se ham og tog blidt fat i hans skulder. ''Er du okay? Er det.. det med dine forældre?'' spurgte hun stille, selvom han jo havde sagt at de var i bedring.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:48 am

Harry

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, da hun spurgte om han var okay. Han vidste ikke om det var noget som man bare slynget ud uden videre. Egentlig havde han mest lyst til at skrive det i en sms, fordi det var så dejligt nemt. Men Electra var på ingen måde den 'nemme' løsning. Uanset hvad, så ville han altid sørge for at behandle hende med respekt. Det virket nok respektløst at han skjulte sine følelser for hende, men han var overbevist om, at tingene blot ville blive mere kompliceret hvis hun kendte til det. "Jeg..der er sket noget i firmaet, så jeg er nødt til at tage hjem førtid. Det vil sige... to dage før" Sagde han og bed sig i læben, da han bare prøvet at snige sig væk fra sandheden og prøve at sige det på en pæn måde. Han var sikker på, at hun udmærket godt vidste, at han ville rejse den næste dag. Han havde det virkelig dårligt, men det lykkedes ham at holde øjenkontakt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:59 am

Electra
Det var ikke så tit at hun så en sårbar Harry, men faktisk havde hun set ''sårbare''-Harry et par gange i de sidste 3 ugers tid, og hun vidste med det samme når der var noget som trykkede ham. Men da hun hørte hans ord ønskede hun inderligt at hun aldrig havde spurgt. ''To dage?'' gentog hun stille og mærkede hvordan hendes hals helt trak sig sammen. Hun vidste godt at Harry snart skulle hjem, det var slet ikke det, men hun følte sig bare slet ikke klar til at give slip på ham endnu, men spørgsmålet var om hun nogensinde ville blive det? Hun lagde sig tavst ned i sengen igen, denne gang med ryggen først, mest af alt for at ''slippe'' for at kigge ham i øjnene, da hun var sikker på at hun ville begynde at småtude hvis de fastholdte deres blik mod hinanden. Hun tog en dyb indånding og prøvede at tackle det modent, men egentligt havde hun kun lyst til bare at tage fat i ham og sørge for at han ikke gik nogle steder. ''Du.. Kom for at sige farvel.. ikke?'' døde hendes stemme hen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 9:21 am

Harry

Han nikkede let, da hun spurgte om han var kommet for at sige farvel. Han vidste at de snart ville ses i New York, men der var længe til, så det var farvel for denne gang. Bare alt for tidligt. Han fik en klump i halsen, da han så hvor ked af det hun blev. Selvom han ikke var en som man lige holdte i hånden, så rakte han forsigtigt sin hånd frem og tog et blidt tag i hendes, så kunne hun skubbe den væk hvis hun ville. På denne måde ville hun stadig kunne ligge med ryggen mod ham. "Og ikke kun for at sige farvel. For at tilbringe min sidste aften i London med dig" Sagde han stille. Alt andet i London var ligemeget. Selv hans familie. Selvfølgelig var han ikke ligeglad med sin familie, men de havde det godt også selvom han ikke var i London mere. De havde kontakt via skype. Men det var Electra han havde følelser for, og derfor var hun the one and only.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 9:36 am

Electra
Hun gav en mindre gispen fra sig da hun mærkede hans hånd i sin. Det kildede helt i hendes fingre, ikke blot fordi hans hænder var en smule køligere end hendes, men hver gang han rørte ved hende følte hun en snurren i kroppen - nærmest en rar brændende fornemmelse. Hun lukkede øjnene en smule sammen og prøvede at bearbejde hans ord. I morgen på det her tidspunkt sad han i en flyver og var på vej væk fra hende? Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, men hun var egentligt utroligt stolt over at hun ikke var brudt sammen foran ham endnu. Svagt rømmede hun sig, da det nærmest føltes som om at hendes tårer havde sat sig fast i halsen på hende, selvom det var ulogisk. Hendes hals trak sig bare mere og mere sammen jo mere hun forsøgte at holde sig tilbage. Forsigtigt vendte hun med fronten mod ham og lod en smule uvilligt blikket hvile på ham. ''Er det.. noget alvorligt der er sket?'' spurgte hun stille og prøvede at lyde oprigtigt interesseret i hans arbejde; hun var normalt interesseret i at høre om hans arbejde, men i denne situation bandede hun det langt væk.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 10:40 am

Harry

Han lå stille og lytede til hendes vejrtrækning, da han prøvede at 'høre' hvordan hun havde det, selvom han nemt kunne gætte sig til det. Ingen af dem ønskede at han skulle væk. "Det..er faktisk noget rigtig godt. Vi har fået en rigtig stor ny kunde, det vil sige at vi skal have fuldbemanding de næste par dage. Der bliver virkelig meget arbejde, men det er også..rigtigt stort" Sagde han og blev lidt forbløffet over, at han ikke engang kunne smile over det nye tilbud. Selvfølgelig var han skide glad og lettet over, at det gik så godt. Men det var svært at være glad lige nu hvor Electra lå foran ham. Fordi det jo netop betød han skulle væk fra hende. "Jeg er ked af og sive det på denne måde" Sagde han stille og bed sig i læben og vendte blikket mod hende. "Det..var meningen vi skulle tilbringe de sidste dage sammen, eller..det håbede jeg"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:18 am

Electra
Hun vendte sig en smule bedre om mod ham, selvom hun stadigt havde svært ved at kigge på ham - ikke fordi hun ikke havde lyst, men hun var bare så tæt på at begynde at græde og hun ville ikke have at han skulle se det. Hun ville virkeligt gerne forsøge at håndtere noget modent for engang skyld; noget som hun bestemt ikke havde gjort ret tit for nyligt. ''Du.. behøves ikke at være ked af det på mine vegne, jeg.. kan jo se frem til at vi kan bruge noget tid sammen i New York snart'' smilede hun prøvende, selvom hendes forsøg på et smil nok så ret halvhjertet ud og hun vidste også godt at hendes øjne så ret blanke ud. Hun vendte blikket ned mod lagnerne, da hun ikke kunne holde blikket længere på ham. Selvom hun hele tiden havde vidst at hun kun havde ham til låns, så var det alligevel lige svært at sige farvel hver gang. ''Vil.. Du blive her i nat, eller skal.. du hjem og pakke?'' spurgte hun stille og rømmede sig svagt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:33 am

Harry

Han havde haft behov for at 'udskyde' tiden så længe som muligt og samle sig mod til at komme hjem til hende og fortælle hvad han havde på hjertet omkring den tidligere afgang. Derfor havde han allerede pakket og hans bil stod faktisk klar til at han kunne tage afsted. "Jeg bliver her i nat" Sagde han ret 'bestemt'. Han havde det dårligt med at han skulle afsted og han vidste at han virkelig ville komme til at savne hende, men det var ligesom at han ikke kunne være urolig nu, ikke nu hvor hun var så tæt på ham. Det var sjældent han gav sig selv lov til at være 'åben' for hende og vise sine følelser, men det kunne han nu, fordi de havde kendt hinanden så længe at der var grund til at han ville savne hende uanset hvad.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:38 am

Electra
Hun tog en dyb indånding og fik lidt ''styr'' på sig selv. Godt nok blinkede hun lidt ekstra hårdt sammen et par gange for at få hendes øjne til at se mindre våde ud, men udover det havde hun det ''okay''. Denne gang kunne hun jo tænke på at hun skulle se ham om seks uger igen og hvem vidste hvad der skete fremover hvis hun fik det job? Men uanset hvad, så var hun virkelig glad for at han ville tilbringe sine allersidste timer i London med hende ''Jeg kom forresten til at tænke på at.. Det jo er halloween når jeg er i New York.. Altså går amerikanerne ikke helt vildt op i det?'' spurgte hun, mest af alt for at komme væk fra den lidt trykkede samtale, men det ville måske også være meget godt at vide hvilke planer han eventuelt måtte have dér og om han også fejrede de amerikanske store dage nu.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:28 am

Harry

Han lagde godt mærke til at hun var ked af det, men han sagde ingenting. Han lå her tæt ved hende og hun havde hans fulde opmærksomhed. De var begge ked af, at han skulle rejse. Men han følte lidt at de hellere skulle snakke om noget 'positivt' i nat, i stedet for hvor meget de ville savne hinanden. Dog ville han selvfølgelig gerne snakke om det, hvis hun havde brug for det, men det virket det ikke til, da hun ikke sagde noget. Han nikkede stille, da han alligevel ikke kunne undgå at være påvirket af situationen. Ked af det,men alligevel helt rolig. "Det er kæmpestort. Der er flere kæmpestore centre kun med halloween, maskiner prøve. Mig og nogle venner plejede at sidde i haven klædt ud og drikke og grille, mens der kom børn forbi. Så havde vi et kæmpe bord med halloween ting på" Sagde han med et lille smil. "Du skal med hvis du vil. Eller vi kunne os holde det for os selv hvis..du hellere vil det" Sagde han stille, da det måske ikke var fedt for hende og møde hans venner.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:37 am

Electra
Hun havde lidt brug for at få tankerne lidt væk fra det. Selvfølgelig ville hun ikke kunne slippe det helt, det lå konstant i baghovedet på hende. Men det sidste han huskede fra London skulle ikke være ''triste-Electra'', så ville hun hellere at de bare slappede af og snakkede lidt løst og fast - præcis som de havde gjort for et år siden før at alt var blevet så kompliceret. ''Ej, jeg vil gerne møde dine venner.. Altså hele idéen er jo at jeg.. Gerne vil se din hverdag nu.. Og lige tjekke om de mennesker du omgås er gode nok til min Harry'' sagde hun med et drilsk smil. ''Og hvis en af dine venner er single og lækker, så peger du ham lige ud'' smilede hun fortsat, selvom hendes smil alligevel trak lidt ned igen. For noget tid siden havde de jo snakket om at de skulle ''lege'' at være kærester i to uger mens hun var der, men det var nok ment lidt i sjov?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Electra, Charlie & Harry - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 18 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Charlie & Harry
Tilbage til toppen 
Side 18 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: