VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:26 pm

Hazel

Hun brummede let. "Det var så underligt. Først kigger Jake efter hende i parken, så går jeg på scenen for at synge. Imens snakker Jake med Valerie. Og pludselig er de gamle skolekammerater, men han kunne ikke kende hende, og senere bliver hun ved med at ringe og skrive til ham. Han påstår det var fordi, i skulle til gammelelevfest i weekeden?" Spurgte hun lidt forvirret. Det gik dog op for hende, at Valerie havde en plads i Jake liv, men hun kunne godt fornemme, at Nick ikke ville sige noget. "Vil det sige, at vi kan ses i weekeden?" Spurgte hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:37 pm

Nick
Han bed sig lidt i læben, da Jake vist kunne forvente en skideballe den næste dag. ''Jeg har intet hørt om en elevfest, så ja, vi kan godt ses..'' smilede han skævt. Faktisk havde han allerede en aftale med en tøs, men det havde jo også været fordi at han ikke lige havde regnet med det dette ville ske i dag. Uanset hvad, så havde han tænkt sig at aflyse den aftale nu. ''Måske kan vi tage hen til min fars hus.. Simona er rejst på det tidspunkt og min far er også et eller andet sted henne.. Så kunne vi måske.. være der i weekenden.. Det er virkeligt et lækkert hus..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:44 pm

Hazel

Hun smilede let, da de ville kunne være ved hans fars hus. Det kunne virkelig være hyggeligt, hvis de havde en hel weekend hvor de bare var de to. "Får jeg så mere hed sex?" Mumlede hun drillende og kunne ikke lade være med at grine. Men det havde virkelig været godt. "Jeg har altid drømt om, at blive taget på et køkkenbord" Sagde hun lidt dumt, inden hun igen begyndte at grine. Hun var nok blevet lidt mere "vild" efter at de havde været sammen, da hun ikke længere var bange for at sige noget forkert. Hun lukkede sine øjne, da hun faktisk var ret træt. "Du må gerne sove ved mig, i min seng" Mumlede hun stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:52 pm

Nick
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende, da det åbenbart bare havde været lidt sex der skulle til at for at få hende løsnet lidt op. Det virkede i hvertfald bedre end de stoffer han havde givet hende dengang xD ''Jeg skal nok tage dig på et køkkenbord mens du mindst venter det'' smilede han skævt og strøg hende blidt ved ryggen. Selv kunne han også godt tænke sig at komme ned og ligge under en dyne, ikke fordi at det var hyggeligt her, men han var ret træt og sådan en omgang sex fortjente en god nats søvn. ''Skal.. vi pakke sammen så?'' spurgte han stille, da det alligevel var pænt af hende at tilbyde at han kunne overnatte.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:56 pm

Hazel

Hun ville ikke af med ham igen, da hun lige havde givet sig selv lov til at være tæt på ham. "Nu må vi se" Sagde hun med et skævt smil. Hun kunne godt lide tanken om at fyr kom hen helt uventet. Det var nok det hun havde set i sin ekskæreste, han gjorde lige hvad det passet ham og hvornår. Men Nick var sød og havde lidt det samme, man vidste aldrig hvor man havde ham. "Lad os det" Sagde hun og så sig lidt rundt efter sin kjole og trusser. Hurtigt fik hun sine trusser på. Hun så sig en smule rundt, "Kæft folk må have været misundelige. Stakkels dem de ikke fik så god sex" Grinede hun.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:56 pm

Hazel

Hun ville ikke af med ham igen, da hun lige havde givet sig selv lov til at være tæt på ham. "Nu må vi se" Sagde hun med et skævt smil. Hun kunne godt lide tanken om at fyr kom hen helt uventet. Det var nok det hun havde set i sin ekskæreste, han gjorde lige hvad det passet ham og hvornår. Men Nick var sød og havde lidt det samme, man vidste aldrig hvor man havde ham. "Lad os det" Sagde hun og så sig lidt rundt efter sin kjole og trusser. Hurtigt fik hun sine trusser på. Hun så sig en smule rundt, "Kæft folk må have været misundelige. Stakkels dem de ikke fik så god sex" Grinede hun.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:04 pm

Nick
Han kunne lige forestille sig sådan en hundelufter, der kom forbi og fandt to mennesker der bare lå og humpede hende i græsset. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af det, mens han fik tøjet på. Men faktisk havde han også lidt andre tanker, som pressede sig på og de involverede Jake. Han var sikker på, at hvis Jake vidste det her, ville han blive virkeligt ked af det og såret og han var ikke rigtigt klar til at Jake skulle såres sådan. ''Har du egentligt tænkt dig at sige det til Jake imorgen..'' sagde han stille, mens han trak sin trøje over sig og fik sig rejst op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:15 pm

Hazel

Hun tog sit tøj på og brummede let, da han spurgte ind til Jake. "Jeg..ved det ikke. Du kender ham bedre end jeg" Sagde hun stille. "Jeg..ønsker slet ikke at såre ham, men..han er ret glad for mig, så finder han ud af det her, så..vil han virkelig blive ked af det" Sagde hun stille. "Vil det være bedst at vente med at fortælle ham det eller skal jeg sige det til imorgen" Mumlede hun stille. "Jeg vil virkelig ikke lyve for ham, men.." Sagde hun og gik en smule i stå. un håbede, at han kunne hjælpe lidt med hvad hun skulle gøre, og hvordan det mindst muligt ødelagde noget for Jack.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:21 pm

Nick
Han vidste helt ærligt ikke hvad det bedste var at gøre. Det med at lyve var han normalt ligeglad med, men bare ikke når det kom til hans nærmeste. Men omvendt skulle man også håndtere Jake noget forsigtigt, da han jo havde sine problemer, og de blev værre når han blev ked af det. ''Måske.. Skulle du bare sige, at du vil slowe tingene lidt ned.. Så han ikke går og tror at det hele er pingleling imellem jer'' sagde han stille og begyndte at pakke deres skrald og dåser ned i den pose de havde fået fra Seven Eleven, så det var lige til at smide ud. ''Bare.. Det skal helst være så smertefrit som muligt..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:27 pm

Hazel

Hun brummede svagt, "Jeg bare bange for han fatter mistanke og spørger om det har noget med dig at gøre. Jeg kan ikke lyve og sige, at det intet har med dig at gøre. Jeg..det kan jeg bare ikke" Mumlede hun og mærkede, at hun blev helt ked af det over det. Hun begyndte at trække vejret en smule hurtigere. Hun hadet at gøre folk kede af det og hun var nok ekstremt sårbar ligenu. Alt det med hendes eks var kommet op, og pludselig havde hendes forhold til Nick ændret sig, godt nok til det bedre, men stadigvæk. Hun tørret surt en tørre væk. "Lad os se at komme hjem" Mumlede hun stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:25 pm

Nick
Han pakkede hende tæppe forsigtigt sammen, inden han bare lagde det hen over sin skulder så de kunne smutte nu hvor det hele var ryddet op. Bålet ville jo slukke sig selv på et tidspunkt. Han vidste ærligt talt ikke hvad han skulle stille op med Jake, men han vidste at man skulle tage ham stille og roligt, derfor var hun nødt til at lyve lidt. ''Hazel.. Du er nødt til at sige at det ikke har noget med mig og gøre.. Du sagde at I skændtes lidt.. Sig det er derfor og at I måske.. Ikke passer så godt sammen siden det skete'' sagde han stille, da han ikke helt vidste hvordan det ellers skulle forklares.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:31 pm

Hazel

Hun brummede let, da hun slet ikke var i stand til sådan noget. "Tror...du det vil hjælpe at udskyde sandheden da?" Mumlede hun med et skævt smil. Hun forstod ikke rigtigt, hvordan Jake og Nick lige havde skiftet pladserne, men først havde hun nok været mest vild med Nick, så når han pludselig ville hende på den måde, kunne hun ikke sige nej. "Men hvis du mener, at det er det bedste, så skal jeg prøve" Sagde hun stille, hun vidste at hun ikke kunne lyve, i hvert fald ikke og se oprigtigt ud. Men hvis det hvad var der var bedst for Jake. Hun sukkede svagt, inden hun begyndte at gå tilbage mod sin lejlighed.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:35 pm

Nick
Han fulgte med hende hen mod hendes lejlighed, da han faktisk ikke kunne huske hvor den lå, men nu havde han også en hukommelse som en si xD Han følte lidt, at for engangs skyld så havde han et mere ærligt forhold til Hazel end Jake havde. Jake, som normalt havde styr med det med pigerne, virkede pludseligt som et værre rodehoved. Men han måtte indrømme at han var lidt nervøs for hvordan Jake ville tage det, da han før havde været helt nede. Også var det at han havde spillet alle sine penge op i håb om at få det bedre. ''Jeg ved det er det bedste.. Man skal ikke bare.. give ham sådan en besked på én gang.. Han skal være.. forberedt..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:41 pm

Hazel

De kom hurtigt tilbage til hendes lejlighed, hvor hun hurtigt fik åbent døren ind til opgaven og gik ovenpå. Hun tog sine sko af og brummede let, da det nu var rart at være indenfor i. "Jeg skal gøre mit bedste" Sagde hun stille. Hun gik hen og tog tæppet fra ham og gik ud og lagde det ud på altanen, så det kunne få lidt luft, hvorefter hun gik ind igen. "Skal vi sove?" Spurgte hun stille og så på ham med et skævt smil. Hun havde egentlig lyst til at røre ved ham, men hun vidste ikke hvor nusse-kæreste-syg han var og hun var lidt bange for at blive for meget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:55 pm

Nick
Han nikkede let, da han virkeligt var træt og han samtidigt også have en smule hovedpine. Og hvis de skulle ned og ligge igen, kunne han også holde hende ind til sig, for han havde stadigt behov for noget nærvær efter at have åbnet sådan op for hende i dag. ''Du skulle vel ikke have en ekstra tandbørste liggende?'' spurgte han med et skævt smil, mens han rodede lidt rundt i sit hår. Han overvejede lidt, om Jake mon havde ligget i den samme seng. Han vidste jo ikke hvor langt de to var nået, men han regnede alligevel ikke med at det var særligt langt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:04 pm

Hazel

Hun nikkede let, inden hun gik ud på sit badeværelse, for at finde en ekstra tandbørste frem til ham. "Her i huset skal man gøre sig fortjent til at få ting" Mumlede hun drillende og gik tættere på ham, "Derfor skal jeg have et kys, før du får din tandbørste" Mumlede hun drillende. Hun lænede sig frem og begyndte blidt at kysse hende. Selvom de havde været sammen, fik hun alligevel sommerfugle i maven, når han kom så tæt på hende. Hun gik en smule længere ind i hans favn og brummede tilfreds, da de stod så tæt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:09 pm

Nick
''Så det skal man..'' smilede han drillende, mens han forsigtigt lagde sine arme omkring hende og trak hende tættere til sig. Han mærkede hvordan det igen sitrede i hans krop - ligesom det havde gjort nede i parken, da de stod så tæt på hinanden og kyssede. Han sørgede for at gøre kysset en smule mere heftigt, da han jo som sagt skulle gøre sig fortjent til det. Derfor tog han også bedre fat i hende og skubbede hende op mod den nærmeste væg, mens han roligt fik tungen med i kysset, da han ikke helt kunne lade være.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:14 pm

Hazel

Hun mærkede hvordan, at hun lige skulle koncentere sig for at holde balacen, da hun blev helt svimmel når han kyssede hende på den måde. Hun lagde sin hånd om hans nakke og begyndte blidt at nusse ham der. Hun lod sin tunge lege med hans og mærkede, hvordan hendes hjerte begyndte at banke af ingenting. Hun fandt hans ene hånd og gav ham sin tandbørste, da han i hvert fald havde gjort sig fortjent til den nu. I virkeligheden havde det jo også været en dårlig undskyldning, for at hun gerne ville kysse ham xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 3:07 am

Nick
Han trak hende blot tættere ind til sig og kunne ikke lade være med at gøre kysset endnu heftigere. Blidt slikkede han hende over læben for at hentyde til at han gerne ville have tungen med. Faktisk havde han aldrig prøvet at en pige havde sådan en virkning på ham, for han følte det virkeligt som om at han var i en helt anden verden, når han stod sådan med hende. Han stoppede forsigtigt kysset, men ikke med sin gode vilje. Blidt nappede han hende i læben og så på hende med et drillende blik ''Tror du at jeg har gjort mig fortjent nu?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 3:18 am

Hazel

Hun fik kort tungen med i kysset og sukkede helt fortabt, da han slap hendes læber lidt efter. "Mmh, det har du" Mumlede hun drillende. Det var så underligt, at hun havde fået sådan nogle følelser for en fyr igen. Hun glædet sig helt til at komme ind i seng, særligt hvis hun fik lov til at ligge sammen med ham hele natten. Hun frygtede dog lidt snakke med Jake, det hun ikke kunne se en positiv udvej på tingene. Hun trak ham ud på badeværelset, "Jeg tager lige et hurtigt bad, du kan bare børste tænder i mens og sådan" Sagde hun og begyndte at trække sin kjole af, da hun følte at hun stank af bål. Og nu havde de været nøgne sammen, så gjorde det vel ikke så meget hun badet foran ham?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 4:11 am

Nick
Han fulgte med hende ud på badeværelset, hvor han på hendes hylde fandt en uåbnet tandbørste, som han fik åbnet. Alligevel gjorde han store øjne, da hun pludseligt stod og tog tøjet af foran ham. Han vidste ikke helt hvad der var sket med den lille uskyldige Hazel fra festivalen, for hun var da pludseligt ikke særlig uskyldig mere xD Selv havde han været i bad ligefør han var taget afsted. Han vendte blikket hen mod spejlet, så han stadigt kunne se hende, mens han børstede sine tænder. ''Jøsses'' mumlede han lidt for sig selv og kunne ikke rigtigt lade være med at grine lidt af hende xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:33 am

Hazel

Hun vidste godt, at hun før havde været meget sky, men det var en form for "hævn" fra han havde gjort det samme den anden dag. Desuden var der et forhæng for, så han ville alligevel ikke kunne kigge ind til hende. Hun havde været i bad tidligere, men hun skulle bare lige hurtigt have den værste røglugt væk. Meget hurtigt fik hun sæbet sig ind og skyllet sig, inden hun slukkede for vandet og pakket sig ind i et håndklæde. "Jeg børster lige tænder, så kommer jeg ind" Sagde hun med et lille smil, inden hun tog sin tandbørste og begyndte at børste tænder. Hun var virkelielig træt, da det havde været en ret lang og hård aften.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:37 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at betragte hende lidt. Man stillede ikke en halvnøgen kvinde foran en mand, det var jo nærmest som at ikke at bede en fisk om ikke at bide fat i maddingen xD Han fik hurtigt skyllet munden og lagde tandbørsten på vaskens kant, da han ikke vidste hvor den ellers skulle være. Han vendte sig om og betragtede igen helt åbenlyst, da han nok ikke var så godt opdraget at han bare kiggede den anden vej i stedet. ''Okay, jeg går ind og ligger mig så'' smilede han skævt, inden han begav sig ind i soveværelset, hvor han trak hendes tæppe af. Han vidste at hun var lidt af en renlighedsfreak, derfor foldede han også tæppet pænt sammen og lagde det på en stol derinde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:47 am

Hazel

Hun fik brøstet sine tænder og tog en stor t-shirt på. Bare for at drille ham, fandt hun en den natkjole frem, som han havde haft på den anden aften, hvor han havde været fuld. Hun gik ind til ham og lagde den ved hans side, "Jeg..har noget med til dig, så du ikke behøves sove i din t-shirt" Mumlede hun drillende og kunne ikke lade være med at grine. Hun kunne ikke finde på at fortælle omkring det til andre, men mellem de to kunne hun vel godt drille ham lidt med det xD Hun smielde tilfreds, da han havde foldede hendes tæppe pænt sammen. Hun satte sig op i sin seng og krøb ned under sine dyne. Hun strakte sig kort ventede på, at han ville ligge sig, så hun kunne putte sig ind til ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:57 am

Nick
Han begyndte at grine, da hun stod med den natkjole fra sidst. Den var uundgåelig ikke at genkende med det samme, for han havde stadigt mareridt om det. Han gjorde virkeligt mange 'dumme' ting når han var fuld, nogle gange var det sjove ting og andre gange lidt mere alvorligt. Derfor var det egentligt også helt rart at være sammen med hende uden at være påvirket af alt muligt lort. Han trak forsigtigt sin t-shirt af samt hans bukser, så han til sidst kun havde sine boxers på. Derefter lagde han sig tungt ned i sengen, så den gav helt efter xD ''Årh.. Hvor er jeg træt.. Du trætter mig.. på den gode måde..'' smilede han drillende og krøb lidt tættere ind på hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 24 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 24 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: