VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:23 am

Hazel

Hun brummede svagt, da det var rart bare og sidde ind til ham. Hun tænkte sig kort om, da han spurgte ind til om hun havde nogle hemmeligheder. "Jeg..Min ekskæreste behandlet mig ikke særlig godt. Jeg tror det var derfor Electra blev så bange til festivalen, fordi hun engang fandt mig, hvorefter..jeg endte på hospitalet" Sagde hun stille. Hun vendte blikket væk fra ham og trak sig en smule væk fra ham, da hun pludselig følte sig helt flov over at have været sammen med sådan en type. "I dag ved han ikke hvor jeg er og..afsoner en dom" Sagde hun stille og trak sine ben op til sig og krøllet sig en smule sammen, da det var hårdt at snakke om. Faktisk var det kun hendes familie og Electra der kendte til det.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:27 am

Nick
Han så undrende hen på hende, da det ikke lige var dét, som han havde troet hun ville sige. Men et eller andet sted gav det 'mening', for hun stolede ikke rigtigt på så mange. ''Oh..'' sagde han og vendte blikket ned mod flammerne. I sine brandert havde han en gang kommet til at slå en pige, men godt nok ikke så hun var kommet på hospitalet. Han mærkede hvordan en kold 'brise' løb ned af hans ryg, da det gik op for ham at han ikke just havde behandlet hende særligt godt på festivalen, og han nok burde være mere end taknemmelig over at hun overhovedet havde gidet at ses med ham efter. ''Det.. Gør mig ondt..'' sagde han stille og vendte blikket hen mod hende. Han kunne godt se, at det var svært for hende at snakke om det og han ville ikke spørge alt for meget ind til det. ''Hvornår.. skete det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:35 am

Hazel

Hun rykkede sig en smule tættere ind til ham og "gemte" sit hoved lidt ved hans skulder. På den måde sad hun tæt på ham, men slap for at kigge direkte på ham. "Det er lidt over et år siden, han..kommer snart ud. Han skulle have haft en meget hårde dom" Sagde hun stille og så hen mod bålet. Hvorfor at hun havde fortalt ham det, vidste hun ikke, men det var ligesom et bånd mellem dem, som gjorde at hun følte sig tryg ved at fortælle omkring det hele til ham, dog gik hun ikke for meget i detaljer. Men det burde heller ikke være svært at gætte sig til, hvad der havde været forgået. "Tænk at man kan være så naiv" Mumlede hun stille, da hun altid følte sig meget lille når hun snakket om det, men på daværende tidspunkt, havde han bestemt alt over hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:44 am

Nick
Han lod roligt sin arm lægge sig rundt om hende og trak hende lidt tættere på sig. Han sørgede for ikke at have øjenkontakt med hende, da det virkede som om at hun prøvede at undgå det lidt. Forsigtigt kørte han sin hånd op og ned af hendes ene side og sukkede let, da han var virkeligt vred over, at nogle kunne behandle hende sådan. Det ville i hvertfald ikke være særligt godt, hvis han nogensinde mødte den fyr, hvor han var sikker på at han ikke ville holde igen med knytnæven, hvis det var. ''Er du.. Bange for at der skal ske dig noget, når han kommer ud?'' spurgte han stille og fortsatte sin nussen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:52 am

Hazel

Hun smilede let, da han begyndte at nusse hende på ryggen. "Vi..har aldrig slået op med hinanden, så i hans verden er vi stadigvæk sammen. Efter jeg kom på sygehuset, snakket vi slet ikke. Men han har sagt..at han vil finde mig når han kom ud, fordi han stadigvæk mener vi er sammen" Sagde hun stille. Det var underligt, men hun følte sig på en eller anden måde tryg ved at sidde sådan med Nick. Hun vidste godt, at der intet ville ske, men hun følte alligevel at han lige nu passet på hende. Hun havde aldrig set Nick, som den seriøse type på den måde, men hun nød at sidde ind til ham, hans nærvær og hans duft gjorde et eller andet ved hende. Hun havde svoret over for sig selv, at det skulle gå lang tid, før hun faldt for en fyr igen, men det var svært at holde når Nick var i nærheden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:59 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da det lød som om, at hun nærmest vidste at han ville komme tilbage igen. Hendes ekskæreste måtte virkeligt være dum, hvis han troede at hun kunne tilgive ham oven på alt det. ''Hazel.. Hvis han nogensinde genere dig igen, så skal du ikke være tøvende for at ringe mig op.. Jeg kan stå foran din dør på 10 minutter hvis det skal være..'' sagde han stille, mens han tog sig i at trække hende tættere på sig. Han vidste ikke hvorfor, men han havde en virkelig stor trang til at have hende tæt på sig ligenu, da de begge to havde åbnet sig så meget op og nok var lidt sårbare. Desuden mærkede han at han havde en stor beskyttertrang og han kunne slet ikke tænke på, hvordan han ville reagere, hvis der skete hende et eller andet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:06 am

Hazel

Lidt tøvende gav hun ham et blidt kys på kinden, da han sagde at hun ville kunne ringe til ham. Selvom det blot var et almindeligt kindkys, fik hun et stødt gennem kroppen, af at mærke ham så tæt på sig. "Jeg..ville have dig dårligt med at blande dig ind i det" Sagde hun stille. Hun havde snakket med ham omkring det og hun følte sig tryg ved at fortælle ham om sin ekskæreste. Men at hun skulle sørge for, at Nick pludselig stod ansigt til ansigt med hendes ekskæreste ville hun ikke kunne bære. Hun vidste godt, at Nick var vant til at slås, men hendes ekskæreste havde bare ingen grænser, men gjorde præcist hvad der passet ham og slå alt ned, som der kom i nærheden af ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:12 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at smile en smule, da han mærkede hendes læber mod hans kind. Det var en speciel fornemmelse, at betro sig sådan til andre og han måtte indrømme at han følte sig tættere knyttet til Hazel end han længe havde følt med med en pige. ''Jeg har ikke noget imod at blive blandet ind i det. Hvis han nogensinde truer dig eller rører dig, så lov mig at du ringer eller bare sender en sms. Jeg skal nok være der'' sagde han stille og fortsatte sin nussen ned af hendes ryg. Han vidste ikke hvordan en så fornuftig pige som Hazel var faldet for en fyr som hendes eks. ''Hvor.. Længe var I sammen? Var han sådan i starten?'' spurgte han stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:26 am

Hazel

Hun lagde sit hoved ved hans skulder igen og lukkede igen sine øjne. "Det..lover jeg" Mumlede hun stille. Det var meget rart at vide, at hvis der skete noget igen, så var hun i det mindste ikke alene. Både Electra og Nick ville være der for at støtte hende i tingene. "Han var rigtig sød i staten, men eftersom vores forhold blev mere seriøst, blev han også mere og mere bestemmende" Sagde hun stille, da hun faktisk ikke havde haft lov til noget til sidst. "Vi var sammen i lidt over et år. Det faktisk lange stykke tid, var han sig selv" Mumlede hun. Hun havde længe gået rundt og frygtet, når han engang blev løsladt. Det var lidt underligt, men deres forhold havde pludselig ændret sig meget. Hun stolede pludselig fuldt ud på ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 4:51 am

Nick
Han håbede virkeligt ikke, at han ville skabe problemer for hende. Men en fyr, som havde brugt et år på at sidde inde ''på grund'' af Hazel, måtte være virkelig bitter. ''Jeg håber ikke at han finder dig'' sagde han stille, selvom han nok godt vidste hvor hendes forældre boede, så ville det nok være nemt at finde hende. Eller bare hvis han kendte hendes bands navn og de skulle spille et eller andet sted. Det var jo nemt nok at finde en person hvis man virkeligt gerne ville, selv i sådan en stor by som London. ''Har du polititilhold på ham?'' spurgte han stille og lod sin hånd glide ned af hendes arm og ned mod hendes hånd som han blidt gav et klem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 5:47 am

Hazel

Hun smilede let, da hun mærkede hans hånd i sin. "Nej, der er intet. Af en eller anden grund fik han ikke en særlig hård dom" Sagde hun stille. Hun vidste godt, at hun aldrig nogensinde ville kunne gemme sig og hun gik lidt, blot og ventede på at tiden skulle gå. "Jeg tror ikke..at jeg kan undgå at møde hende igen" Sagde hun stille og bed sig i læben. Hun nægtet at leve sit liv i frygt, men det gjorde måske netop, at man lettere fandt frem til hende. Men uanset hvad skulle han nok finde hende, hvis han ønskede det. "Jeg er glad for jeg kan dele det med dig" Sagde hun stille og vendte for første gang i et stykke tid sit blik mod ham, da hun efterhånden havde fået taget sig sammen til at se ham i øjnene.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 5:57 am

Nick
Han vidste godt, at han ikke kunne pakke hende ind i vat, men han ville ønske at han kunne. ''Måske føler han sig så ydmyget, at han ikke vil se dig..'' prøvede han at trøste, selvom han godt vidste at mænd og deres stolthed ikke fungerede på den måde. Forsigtigt vendte han blikket mod hende og det gav et helt 'hop' i ham, da han opdagede at hun også kiggede på ham. Han vidste at hun var sårbar ligenu - det var han jo også selv, men han havde virkeligt lyst til at kysse hende, men omvendt vidste han ikke, at når hun blev 'sig selv' igen, om hun så ville tro at han udnyttede hende mens hun var svag? Alligevel kunne han ikke stoppe sig selv. Ømt placeret han et kys på hendes læber og sukkede svagt, da det føltes virkeligt godt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:09 am

Hazel

Hun stoppede helt med at trække vejret, da hun mærkede hans læber mod sine. Hun havde virkelig længe haft lyst til at prøve at kysse ham, men hun havde ikke haft modet til det. Det gik lidt tid, hvor hun bare sad helt stivent, inden hun dog forsigtigt begyndte at gengælde. Hun lagde blidt sin hånd bag hans nakke, da hun ikke ville have at han skulle stoppe kysset igen, da han skulle stoppe kysset igen. Hun var nok virkelig sårbar lige nu, men det ændret ikke på, at hun de sidste par gange de havde ses havde kæmpet med en trang til at kysse ham. Selv hvis det så var den eneste gang, at hun fik lov til at være tæt på ham, ville det være det værd. For en gangs skyld behøves de ikke blot kun at være venner.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:16 am

Nick
Han blev lidt ubekvemt til mode, da han mærkede at hun frøs helt fast. Dog mærkede han hvordan en sten helt sank fra hans hjerte, da hun gengældte kysset og han for engangs skyld ikke havde taget den forkerte beslutning. Forsigtigt lod han sin ene hånd hvile ved hendes knæ, mens hans anden hånd stryg hende blidt ved kinden, imens han holdte kysset. Dog holdte han det på et meget blidt og forsigtigt plan, da han ikke ville forskrække hende. Efter et stykke tid, trak han forsigtigt sine læber en smule fra hendes. ''Hvad med Jake..'' sagde han stille, da han alligevel lå i baghovedet. Selvom han virkeligt gerne ville kysse videre med Hazel, så havde han det lidt som om at han havde trådt ind på et forbudt område.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:27 am

Hazel

Hun skulle lige fange pusten igen, da han slap hendes læber. Kort bed hun sig i læben, da han spurgte ind til, hvad der skulle ske med Jake. Hun havde på ingen måde lyst til at såre Jake, men hun var magtesløs når det kom til Nick. "Vi skændes en del" Mumlede hun stille, inden hun lænede sig frem og gav ham et ømt kys igen. Hun vidste ikke, om han havde for dårlig samvittighed til at fortsætte, så hun måtte lige have et ekstra kys. Selv havde hun det virkelig dårligt overfor Jske, særligt da hun havde været så sur sidste gang. Hun vidste også, at hun skulle passe lidt på, fordi hvis tingene mellem hende og Nick blev lidt heftigere, så ville hun glemme alt omkring sig.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:35 am

Nick
Han lukkede øjnene i, da hun atter en gang lod deres læber mødes. Svagt gav han en mindre brummen fra sig og kunne mærke hvordan han helt fik sommerfugle i maven, selvom de netop sad og snakkede om noget der gjorde ham utilpas - Nemlig Jake. Selvom han ikke skulle blande sig i hvad der skete imellem de to, så kunne han alligevel ikke lade være med at føle sig involveret i det, da Jake og ham var bedste venner.''Så.. I er ikke sammen.. eller noget.. Ingen.. løfter?'' spurgte han stille, inden han dog alligevel ikke helt kunne holde sig væk 2 sekunder efter det spørgsmålet. En smule 'voldsomt' begyndte han at kysse hendes hals.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:46 am

Hazel

Hun gav et svagt gips fra sig, da han begyndte at kysse hende ved halsen. Hun havde det selv virkelig svært ved, at snakke seriøst. Hun blev næsten helt "utilpas" af at skulle holde sig selv i kontrol, da hun ikke havde været tæt med en fyr, siden hendes ekskæreste. Hun havde sagt, at hende og Nick blot var venner og ikke ville ses som mere end det og de havde også snakket lidt om, at de skulle se mere seriøs på tingene. Men han blev ved at snakke med hende Val, så hvor seriøst kunne det være mellem dem? "Ingen løfter" Sagde hun stille. Forsigtigt løftede hun hans hoved, så han fik lidt mere plads, inden hun lod sin hånd køre ind under hans bluse, hvor hun blidt begyndte at nusse hans mave.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:54 am

Nick
Han vidste godt, at det stadigt ikke var okay at sidde sådan med hende overfor Jake, men hvis der ingen løfter var, så lettede det alligevel lidt på byrden, måtte han indrømme. Han lod kyssene køre forsigtigt op af hendes kæbe, som han langsomt begyndte at kysse med små blide kys der. Han trak hovedet let til sig, da han ikke ville gøre hende utryg ved at det skulle gå for hurtigt. ''Har du.. Egentligt kysset og sådan.. Med andre.. Før festivalen?'' spurgte han, da han ikke vidste hvor ''skræmt'' overfor fyre hun var. Men han følte alligevel at han var nødt til at vide lidt omkring det, da han ikke ville overskride nogle grænser. Det 'forbød' den beskyttertrang der var dukket op i ham at gøre.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:00 am

Hazel

Hun mærkede hvordan at hele hendes krop trak sig sammen, da han kyssede hende op af halsen. "Jeg var sammen med min ekskæreste, men aldrig..andre" Mumlede hun stille. Siden hendes ekskæreste, havde hun heller ikke haft lyst, da hun nok havde været ret bange. Men lysten var ligesom kommet tilbage, da hun havde mødt Nick. "Jeg har en anden hemmelighed" Sagde hun stille, inden hun lænede sig frem mod hans øre. "Jeg..har så meget lyst at jeg ved at dø" Hviskede hun stille. Han havde nok set hende fra helt nye sider i dag xD Men hun havde et behov for at mærke ham helt tæt på sig. Selvom det nok ville ødelægge noget mellem hende og Jake og det muligvis ville ændre hende og Nicks forhold i fremtiden, så tænkte hun slet ikke over konsekvenserne nu.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:08 am

Nick
Han med sig hårdt ned i læben, da hun fortalte ham hendes anden hemmelighed. Et eller andet sted havde han godt vidst at hun nok havde et eller andet for ham, som hun prøvede at holde nede, men at presset var så stort havde han ingen anelse om. xD ''Så skulle du vide hvordan jeg har det..'' sagde han efterfulgt af et mindre grin, inden han vendte sit hoved mod hendes igen og blidt begyndte at kysse hende på munden. Forsigtigt begyndte han at puffe hende nedad, så hun ville komme til at ligge ned i tæppet. Samtidigt fortsætte han kysset, da han på ingen måde kunne bære at give slip på de læber nu oven på den besked.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:37 am

Hazel

Hun blev helt flov over, at hun havde sagt at hun havde lyst til ham. Men hun lidt blev lettet, da det åbenbart var gengældt. Hun kunne godt fornemme, at han nok havde gættet, at hun havde lidt mere end venskab følelser for ham, men hun var også begyndt at blive usikker på, om han ikke også havde lidt før hende, han ville da ikke frivilligt gå i kamp med hendes ekskæreste, hvis han intet havde for hende. Hun lod sig skubbe ned at ligge og lagde sit ben omkring ham og trykkede forsigtigt hans underliv ind mod sit. Hun fik roligt tungen med i deres kys og mærkede, hvordan hele hendes krop dirrede da han var så tæt på hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:45 am

Nick
Han sørgede for ikke at komme til at mase hende, mens han fortsat holdte kysset. Forsigtigt lod han hans tunge møde hendes og kunne mærke hvordan hans krop begyndte at sitre, da det skete. Samtidigt lod han en hånd køre en smule under hendes bluse og lod den køre op til hendes bryst, som han blidt kærtegnede ude på bhen. Faktisk tænkte han slet ikke over, at de lå midt i en park og at der kunne komme nogle når som helst. Det var jo ikke så sent. Men han var lidt ligeglad med det måtte han indrømme. Han stoppede for et stund kysset, for lige at tjekke op på hende. Han fjernede ikke sit hoved fra hendes imens, i stedet kiggede han hende ned i øjnene med et svagt smil '' Er du okay..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:16 am

Hazel

Hun nød at mærke ham helt tæt på sig og at hun lige nu havde hans fulde opmærksomhed. Hun nikkede let, da han spurgte om hun var okay. Selvom hun havde haft nogle dårlige minder med sin ekskæreste, var hun helt rolig sammen med Nick. Hun havde godt lagt mærke til, at han kun var gået frem i hendes tempo. Hun trak hans t-shirt af og bed sig i læben, da han så ret godt ud i bar overkrop. Hun lod sin hånd køre hen over hans brystkasse og smilede let, da bålet gjorde at de ikke ville komme til at fryse, uanset hvor meget tøj de hev af hinanden. "Hvad hvis vi bliver opdaget?" Spurgte hun stille og kunne ikke lade være med at grine, da det ville være lidt sjovt hvis de blev opdaget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:24 am

Nick
Han hjalp hende med at komme af med hans t shirt, som han bare smed hen på græsset, da han ikke var så kræsen med om den blev beskidt. ''Også? Kan det ikke være ligemeget.. Det handler jo ikke om dem'' smilede han skævt, mens han forsigtigt begyndte at trække lidt op i hendes kjole. Han vidste godt, at hun var glad for den kjole, så han ville ikke bare hive den af hende xD ''Må jeg?'' spurgte han stille, for han kunne ikke få den helt af, da hun jo lå ned. Han bukkede sig en smule ned og kyssede hende blidt ved 'enden' af maven, hvor han havde fået kjolen trukket op til.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:49 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han havde ret og det kunne være ligemeget hvis andre så dem. Desuden var det meget sjældent, at der var folk i parken om aftenen. Hun løftede sig en smule op og hjalp ham med at tage hendes kjole af. Hun lagde sig ned igen og bed sig kort i læben, da hun pludselig blev usikker på, om hun var god nok til ham. Det var jo længe siden, at hun sidst havde vidst sig for en fyr. Hun kørte sin hånd gennem hans hår og smilede lidt usikkert til ham. Hun kørte forsigtigt sin hånd ned til hans bukser, da hun lige skulle mærke xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 22 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: