VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:03 am

Hazel

Hun havde fået det lidt bedre og havde derfor bevæget sig udenfor. Hun havde fundet en lille bod, hvor de solgte is og hun kunne godt bruge noget køligt. Hun fik købt en sodavandis og gik hen mod en lille bænk. Hun rynkede let på næsen, da der var ret beskidt. Hun fik det værste børstet væk, med sin frie hånd og satte sig op. Roligt lod hun sit blik glide over menneskemængden. Der fleste der var til stede på dette tidspunkt, var enten meget fulde og trætte, eller personale. Hun tog en bid af sin is og brummede svagt for sig selv, da det var rart med lidt "morgenmad".
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:09 am

Nick
Han gik lidt rundt i sine egne tanker på pladsen. Den skyldfølelse tyngede ham stadigt meget ned og han vidste at den eneste måde at få den væk var at snakke med hende. Dog turde han ikke at gå over til hende, men han vidste at han var nødt til det. Men han vidste dog ikke, at han faktisk blev nødt til det lige nu, for hun sad lige der overfor ham på en bænk. ''Shit..'' mumlede han lavt for sig selv og overvejede kort om han bare kunne løbe sin vej, men det ville være alt for kujonagtigt. I stedet begyndte han lidt tøvende at gå hen imod hende og stillede sig lidt fra hende. ''Hey..'' begyndte han og prøvede at kigge på hende. ''Må jeg.. Sætte mig?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:16 am

Hazel

Hun så hurtigt op, da Nick pludselig stod foran hende. Hun vidste ikke rigtigt, hvordan hun skulle snakke med ham nu. Da det i går, havde været lidt akavet. "Selvfølgelig, der er bare meget..beskidt" Sagde hun med et skævt smil. "Det i går" Begyndte hun og gik i stå, da hun ikke rigtigt vidste hvad hun ville sige. Hun havde nok lidt regnet med, at hvis han vidste, at det var hendes første gang, at han så også passet lidt på med, ikke at give hende for meget. Men på den anden side, så kunne hun selv have sagt stop.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:25 am

Nick:
Han tog et enkelt kig på bænken og trak kort på sine skuldre. ''Det er fint nok'' sagde han stille, inden han forsigtigt fik sig sat ned på spidsen og kiggede ned i græsset. Det var svært at begynde en samtale efter sådan en omgang og han anede ikke hvor han skulle begynde. ''Hør..'' begyndte han og vendte omsider sit ansigt mod hendes. ''Jeg.. Skulle aldrig have givet dig de stoffer.. Jeg var virkelig.. en idiot.. Jeg er virkelig virkelig ked af det og jeg forstår udemærket at du ikke vil se mig mere.. Men.. Jeg ville blive glad hvis vi.. kunne.. komme videre alligevel.. På en god måde.. Hvis det er muligt''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:35 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da han undskyldte overfor hende. "Jeg..forstår ikke helt hvad meningen var" Mumlede hun stille, da hun på nuværende tidspunkt, kunne se det sjove i at være påvirket af stoffer, hvis man fik det så dårligt af det. Hun havde virkelig svært ved, at finde ud af hvad hun ville. Hun synes jo, at han var rigtig sød, men det i går skræmte hende lidt væk og hun vidste ikke, om hun kunne stole på ham. "Men alt i alt er det min egen skyld. Jeg kunne bare have sagt nej" Sagde hun stille, da hun ikke ville nævne for ham, at hun havde følt sig under pres.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:41 am

Nick
Han rystede på hovedet, da han virkeligt syntes at det var hans skyld. ''Jeg linede 3 baner op til dig.. Det.. burde jeg ikke have gjort, slet ikke til en, som ikke har prøvet stoffer før'' sagde han stille. Han var ret sikker på, at hun kun sagde at det var hendes egen skyld, fordi at hun var for høflig til at sige at han var et røvhul. ''Jeg ved godt at det er meget at..Forlange.. Jeg mener.. At du.. kan tilgive mig, men.. Når vi en dag kommer tilbage til London.. Må jeg så ikke invitere dig ud.. Altså intet.. Mistroisk. Ingen stoffer, ingen alkohol.. Bare lidt hygge'' Forklarede han og bed sig lidt i læben, da det lød lidt forkert xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:51 am

Hazel

Hun bed sig lidt i læben, da han pludselig sad og inviteret hende ud. Hun vidste ikke rigtigt hvorfor, men hun blev en smule irriteret. "Jeg troede ikke, at det var særligt stærkt eller farligt" Mumlede hun stille, da han havde sagt et par gange, at der ikke ville ske noget. "Lidt hygge?" Gentog hun og så lidt underligt på ham. Et eller andet sted, var hun usikker på, hvad hygge præcist indebar. "Det..må jeg tænkte over" Egentlig brød hun sig ikke om at afvise folk, men hun vidste ikke hvor hun havde ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:25 am

Nick
Han vidste godt, at han havde formuleret sig lidt forkert, det skulle slet ikke opfattes på den måde. ''Jeg mener bare at gå ud og få en kop kaffe eller..sådan.. Vi behøves ikke at gøre det alene Jeg har det bare virkeligt dårligt med det her.. Jeg håber.. Ikke at jeg skræmte dig alt for meget'' sagde han stille og kiggede lidt væk. Han rejste sig op og sukkede let, da ''at tænke over det'' oftest betød nej. ''Men det er fint nok.. Jeg fortjener nok heller ikke en chance mere''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:34 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da hun slet ikke vidste hvad hun skulle sige. "Jeg er godt klar over, at det ikke var din meningen, at tingene skulle gå, som de gik i går" Mumlede hun stille og skævede kort til ham. "Problemet er, at jeg er usikker på..hvad dine planer ellers havde været" Sagde hun stille, da hun havde lidt svært ved at forstille sig, at han blot ville have en fest igang. Hun var godt klar over, at hun nok var lidt for stille til ham. Så hun havde lidt på fornemmelsen, at hun blot var en udforende for ham, som skulle "nedlægges".
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:40 am

Nick
Han rystede lidt uforstående på hovedet, da han ikke havde haft nogle planer udover at have det sjovt. ''Hvad mener d.. Tror du at jeg gjorde det for at score dig?'' spurgte han lettere forvirret, inden han igen satte sig ned på bænken og ikke rigtigt vidste hvad han skulle sige. Han måtte virkeligt have givet hende et dårligt indtryk hvis hun troede det. ''Det ville jeg ikke.. Altså.. Jeg ville bare have det sjovt.. Lære dig at kende og du ved.. Have det festivalsagtigt.. Jeg ved sgu da godt at jeg ikke har en chance hos dig'' smilede han skævt og vendte derefter blikket væk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:48 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt, om hun kunne være bekendt at være så sur på ham. Han havde trods alt hentet hjælp og i dag, havde han opsøgt hende for at sige undskyld. Hun trak bare let på skulderne, "Du er måske ikke just svigermors drøm, men så slem er du altså heller ikke" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. Hun gad ikke rigtigt, at han skulle gå rundt og have det dårligt, når hun også selv havde skyld i det. Hun så pludseligt hurtigt hen på ham. "NICK, hvordan gik jeres koncert?" Mumlede hun nysgerrigt, da hun gerne ville lede samtalen ind på noget lidt positivt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:52 am

Nick
Han smilede lidt af hendes kommentar om det med svigermoren. Han skulle lige til at sige, at det var han nok ikke, men han sikkert var alle de søde pigers drømmefyr, men han fandt det lidt upassende så han slog blot tanken hen. ''Den gik egentligt godt, men jeg må indrømme.. At det var lidt svært at nyde det''. Mest af alt på grund af det med Hazel, men os alt det med hans far kunne han heller ikke lige sådan slå ud af hovedet. ''Men vi havde ca 2000 publikummer og hele teltet var bare proppet'' smilede han, da det nu alligevel havde været fedt jo mere han tænkte over det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:59 am

Hazel

Hun kunne godt forstå, hvis han havde haft lidt svært ved at nyde det. Han var påvirket, Electra havde slået ham og han havde lige taget sin far i, at være sammen med hende også. Hun lyste dog helt op, da han fortalte om koncerten og begyndte at glæde sig til, at de skulle spille sammen aften. Dog var de ikke så kendte, som hans band, så hun var lidt usikker på om der ville komme ligeså mange. "Jeg ved ikke, om du har tid til at se os imorgen, men ellers kunne du jo komme forbi mig på næste torsdag, så kunne vi jo snakke mere om koncerterne?" Sagde hun med et lille smil, da hun nu sagde ja til hans invitation fra før.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:04 am

Nick
''Jeg kommer til jeres koncert'' slog han fast, da han gerne ville se hvad de havde at byde på. Han syntes også lidt at han skyldte hende at komme og han ville virkelig gøre alt for at det skulle blive fint imellem dem igen. ''På næste torsdag? Virkelig? Forbi hvor?'' spurgte han overrasket, da han faktisk havde forventet at få et nej. Festivalen ville jo være slut til den tid. Det var den jo allerede om 2 dages tid. Så var det en invitation hjem til hende? ''Men det ville være hyggeligt.. Så skal jeg nok lade være med at tage.. Mistroiske ting med mig'' smilede han skævt, selvom det egentligt ikke var sjovt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:27 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at han ville komme og se deres koncert. Hun var ret ked af, at hun havde været for dårlig at se dem spille. Men så måtte hun have det til gode til en anden gang. "Hjemme hos mig regnet jeg med, vi kunne gå ned og købe ind og lave noget nem mad, eller bestille" Sagde hun og bed sig i svagt i læben, da det ikke var så tit, at hun inviteret fyre med hjem. Men på den anden side, skulle der ikke ske noget mellem hende og Nick. Hun synes han var rigtig sød, men det i går havde bare skabt for meget forvirring.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:31 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at smile, da hun faktisk inviteret ham hjem til hende. ''Det vil jeg glæde mig til'' sagde han, inden han efter lidt fumlen fik sin telefon fri af lommen og rakte den til hende ''Du kan bare skrive dit nummer ind, så kan jeg eventuelt ringe til dig når det er'' sagde han og vendte blikket lidt op. Solen var ved at gå ned og det var efterhånden ret sommeraften-agtigt. Det var det bedste ved sommeren, selvom der var mange myg xD ''Skal du se min fars band spille på lørdag? Jeg gætter på at din veninde skal''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:41 am

Hazel

Hun tog hans telefon og skrev hurtigt sit nummer ind, hun sendte også lige en sms til sig selv, så hun også fik hans nummer. Hun bed sig kort i læben, da han nævnte Charlie. Det måtte virkelig have været akavet og komme ind og se sin far på den måde. "Mig og Electra har hele tiden haft en aftale om, at vi skulle se dem" Mumlede hun med et skævt smil. Hun havde heller ikke kunne forstå, hvorfor at Electra havde været nøgen, da hun kom hen til dem. Eller hun havde godt nok haft en tæppe omkring sig, ellers intet. "Det var måske et lidt uheldigt tidspunkt, at jeg besvimet på" grinede hun.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:44 am

Nick
Han kunne ikke selv lad være med at grine, da det et eller andet sted var komisk på den meget tragiske måde. ''Det var godt nok mærkeligt. Jeg ved godt at hun, er din veninde, men hun er godt nok om sig'' sagde han inden han lagde sin telefon ned i lommen igen. ''Du må undskylde at jeg spørger.. Det er ikke for at snage eller være.. Ond.. Men.. Hvordan kan I to overhovedet være veninder.. Du er jo.. så.. Hazel og Electra er så.. Electra'' sagde han lidt dumt, men det gav mening i hans hoved xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:55 am

Hazel

Hun brummede svagt, da Electra i hendes verden ikke var om sig. Hun vidste godt, at Electra var sammen med en del fyrer, men det var altid med nogle ordentlige mænd. "Der er mange som er værre end hende. Desuden er hun meget moden af sin alder" Sagde hun og nikkede kort mod pladsen. "Jeg tør vædde med, at 95% af pigerne der er til stede her, er langt værre end Electra" Sagde hun fast. Hun kunne ikke få sig til nogensinde at tale dårligt om Electra. "Hvorfor vi er veninder? Tjaeh, jeg kan vel spørge om, hvorfor det er vi snakker sammen" Sagde hun og grinte, da de to os var ret forskellig fra hinanden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:01 am

Nick
Han kunne godt mærke, at man nok ikke skulle rakke hendes veninder ned for at få hende til at synes om sig. ''Ja.. Jeg er jo os bare så Nicket at det er frygteligt'' grinede han, da de heller ikke havde specielt meget tilfælles udover musikken. ''Jeg har lovet at hænge lidt ud med mit band og snakke lidt om koncerten igår'' sagde han, da det gik op for ham hvad klokken var og han sådan set allerede var en smule sent på den. ''Hør, hvorfor kommer du ikke hen ved 22 tiden til vores tourbus også kan vi tage hen og høre Kasabian, de spiller kl 23.00?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:19 am

Hazel

Hun havde på fornemmelsen, at han nok også havde gang i en del piger, og derfor kunne han ikke rigtigt tillade sig, at tale sådan om Electra, men hun kunne ikke sige noget med sikkerhed, og der var den der underlige forskel på drenge og piger. Hun smilede let, da han inviteret hende til at ses senere på aftenen. "Det er en aftale, vi ses der kl 22 så" Sagde hun med et lille smil. Hun ville lige kunne nå, at tage sig en lille lur, da hun stadig var meget træt efter aftenen i går. Hun rejste sig op og børstede sine bukser af for støv.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:23 am

Nick
Han havde været gået hen i vognen efter mødet med Hazel, hvor hans band og nogle venner havde været der. De havde nok alle fået en smule for meget at drikke og mens resten af bandet var gået ud for at feste videre, havde han ikke rigtigt kunne sige nej til Brittany, pigen som den dag stak telefonnummeret ind i hånden på ham, da hun vist havde været mere end villig. Han var i sin fuldhed igang med at tage hende bagfra, mens hun var lænet op af køkkenbordet xD Han havde helt glemt at han havde en aftale med Hazel på dette tidspunkt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:32 am

Hazel

Hun havde lige forladt hendes og Electra vogn og gik nu over mod Nicks og hans band. Hun vidste ikke, om han var alene eller om hans venner også ville være der, dog kunne hun dog høre, at der var larm indenfor xD Hun gik hen og bankede hårdt på deres dør, "NICK?" Sagde hun højt, da hun ikke helt vidste, om han kunne høre hende. Hun vidste ikke, om hun kunne tillade sig bare at gå ind, men på den anden side, havde han selv inviteret hende, så hvad kunne der ske? Hun tog fat i håndtaget, "Jeg kommer altså ind nu" Sagde hun, inden hun begyndte at åbne døren.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:35 am

Nick
Han bed sig hårdt i læben, da han hørte Hazels stemme ude foran døren. Hurtigt gik han væk fra Brittany og fik trukket sine bukser hurtigt op. ''Gem dig. Hurtigt!'' sagde han til en meget forvirret Brittany, som han skubbede hen bag en sofa i stuen, dog tæt ved køkkenet. Han kunne godt mærke at han svedte en del og hans puls var ret meget oppe, så det ville være svært at agere normalt. Han løb hen og fik åbnet døren hurtigere end hun kom ind. ''Haaazeeel.. Er klokken allerede 22? Heej'' sagde han lettere forvirret og fuld.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:52 am

Hazel

Hun rynket let på næsen, da der lugtede rigtig grimt inde i den vogn. "Er du fuld?" Mumlede hun bare og så på ham, uden at sige hej. Hvorfor han kun havde bukser på, fordi de havde da en aftale om at mødes nu. Men måske havde han tænkt, at de skulle sidde og snakke indtil de skulle se koncert. Dog gik det pludselig et lys op for hende og så direkte på ham. "Er der nogen indenfor?" Mumlede hun bare lettere henkastet. Vognen havde bevæget sig ret voldsomt før, så han havde ikke været alene, hun kunne bare ikke lige se, hvem han havde været sammen med.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: