VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 7:15 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun allerede havde sagt, at deres band var på deres to-do liste. Hun tog den op og lagde foran ham. Hun sad lidt og kiggede på dem og derefter på ham. "Må jeg spørge om noget?" Spurgte hun bare uden videre. "Nu hører man jo en masse rygter og du..i er ret meget i byen, så jeg tænkte.." Sagde hun og gik alligevel lidt i stå, inden hun igen tog sig sammen. "Spiller i for musikkens skyld..eller fordi festerne og de tilhørende piger er tiltrækkende?" Hun håbede, at det ikke var for nærgående. I princippet, var det jo heller ingen anklage på nogen måde, da han kunne svarer frit.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 7:28 am

Nick
Han smilede lidt af hendes spørgsmål. Selvom hans musik nok havde gjort at han havde scoret en del piger, så var det bestemt ikke det der lokkede. ''Der er intet bedre end at stå på scenen og høre det, som man selv har skabt runge ud af højtalerne. Det er dén følelse jeg vil have. Derfor valgte jeg at blive musiker'' forklarede han. ''Hvad med dig? Er du musiker for at score fyre, nu hvor du er så genert?'' prikkede han til hende, dog med et svagt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 7:53 am

Hazel

Hun smilede let, da hun ikke kunne have typer, som gjorde sådan noget blot for berømmelse. Så var der så mange andre ting man kunne give sig i kast med. Hvis man spillet musik, havde man også en vis respekt. "Jeg spiller fordi jeg elsker musik og det er et af de steder jeg føler mig tryg og hjemme" Sagde hun med et lille smil. "Fyren skal jeg nok finde ved siden af musikken" Grinede hun og skævede til ham. Hun forstod dog godt, at man kunne falde for festerne og hele det liv, der også var ved siden af musikken.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 8:01 am

Nick
''Ved siden af? Så han må ikke selv have med musik at gøre?'' spurgte han med et skævt smil. Så havde han ihvertfald ikke en chance xD Men der behøvede jo heller ikke at ske sådan noget, hun virkede virkeligt som en sød og helt nede på jorden pige som også ville være en god veninde. En veninde som han sikkert ville kunne lære en del af. Han rystede lidt på hovedet af selv. Han lagde normalt ikke ''fremtidsplaner'' i hovedet og han ville bestemt heller ikke gøre det nu. ''Der er snart et fedt band der skal spille her klokken 20.. Vil du med? Jeg tror ikke mine venner gider at se dem''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 8:44 am

Hazel

Hun så lidt undrende på ham, men fandt ud af, at hun nok havde formuleret sig lidt forkert. "Jeg er lidt ligeglad med hvad han laver, så for min skyld gerne musiker. Men for mit eget vedkommende skal jeg ikke have en fyr for musikkens skyld, eller omvendt" Prøvede hun at forklarer xD Hun nikkede let og rejste sig op og bundet sin øl. "Kan vi så ikke..tage en til med?" Spurgte hun og pegede mod køleskabet, når de nu havde mulighed for lidt fri drikkelse, var det dumt ikke at benytte sig af det. Plus så meget havde hun heller ikke fået at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 8:50 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at smile, da hun begyndte at forklare sig. Han nikkede blot til hendes forklaring, inden han rejste sig og gik hen mod køleskabet. Her tog han en sixpack med dåseøl, som var helt kolde. ''Vi kan tage dem her med?'' foreslog han. Så sparede de jo også de penge i ølteltet. Han strakte sig forsigtigt og kiggede hen mod hende. ''Du.. Behøves ikke at blive til koncerten hvis du synes at det er dårligt. Det er bare nogle jeg har fulgt i nogle år. Jeg synes de er sindssygt fede''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 9:00 am

Hazel

Hun smilede let, da han tog en sixpack. Så havde de da lidt til turen. "Perfekt" sagde hun med et lille smil og gik med ham udenfor. Hun trak let på skulderne. "Jeg er sikker på, at du har en god musiksmag. Og hvis de virkelig er dårlige, så kan jeg da se, hvad mig og Electra IKKE skal gøre på torsdag" Grinede hun. Hun brugte rigtig meget tid på at se, hvad andre gjorde. Det var svært, hvordan man bedst startede og sluttede en koncert osv. "Så lad os" Grinede hun og gik udenfor. Hun brummede svagt, da det var blevet ret koldt og lynede derfor sin jakke, mens hun ventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 9:17 am

Nick
Han smilede tilfreds, da hun var frisk på at prøve noget nyt. Det var helt rart at snakke med en som var så åben. ''Electra?'' gentog han, da han godt vidste hvem hun var så. Hendes familie havde været til hans fars bryllup for 2 år siden. ''Hun lagde vildt an på mig da jeg var 14'' grinede han, da det havde været lidt underligt at hans fars bryllup. ''Vi skal denne vej'' sagde han og begyndte at gå hen mod den store scene. Han nikkede kort til sine venner, som stadigt stod inde i ølteltet. ''Hvis jeg bestemmer denne koncert, så bestemmer du den næste'' aftalte han helt selv, for så vidste han at de ville få mere tid sammen xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 12:03 am

Hazel

Hun smilede let, da det kun lignet Electra at ligge an på fyre. Selvom Electra var en del yngre end hende, var hun alligevel meget længere fremme i skoene. Hun så sig omkring, da de nærmede sig den store scene og sukkede let. Et eller andet sted, ville hun ønske at det var dem som blev så berømte, at de kunne spille så store koncerter, men det ville nok tage en del år endnu. "Det passer fint, mit band spiller om en time på scene 3" Sagde hun og gik frem i mængden, for at de kunne få de bedst mulige pladser xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 12:28 am

Nick
Han fulgte med hende ind i mængden indtil der blev så tæt, at de ikke kunne komme længere. Han havde dog alligevel sørget for at stille sig et sted hvor der var lidt luft, men hvor man alligevel kunne se storskærmene. Forsigtigt stillede han øllene på græsset og sukkede tilfredst. De var ikke gået igang endnu og der gik nok alligevel noget tid. ''Bor du egentligt her i London?'' spurgte han nysgerrigt. Det ville ihvertfald øge mulighederne for at møde hende senere hen hvis hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:18 am

Hazel

Hun nikkede let, da han spurgte efter hvor henne hun boede. "Jeg bor i London, faktisk ikke så langt væk herfra" Sagde hun med et lille smil. Hun havde været flyttet hjemmefra, i en meget tidlig alder, da hun havde en del søskende og derfor havde følt, et behov for at få noget plads og ro omkring sig. Hun brummede svagt, da hun faktisk ikke vidste hvor han boede. Men hun var ikke sikker på, om han ville fortælle hende omkring det heller. "Hvad med dig? Det vel bare sådan noget...hvor vinden fører dig hen" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:23 am

Nick
Han kiggede sig let omkring. Mørket var ved at falde på og der var ikke noget federe end at se koncert i mørke. Så kunne man rigtigt se alt lyset. Derefter vendte han blikket tilbage mod hende, mens han kort trak på sine skuldre. ''Jeg bor i et ret stort hus sammen med min far og hans kone.. Men jeg overnatter tit hos min bedste ven, Jake'' sagde han, da hans far tit var væk og han orkede slet ikke at være alene sammen med Charlies kone. ''Seriøst, du burde se min fars kone. Hun er så frygtelig at hun er sjov''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:30 am

Hazel

Selv havde hun altid boet i et lille hus, så for hende var det lidt underligt, at han følte at hans fars kone var i vejen. Men på den anden side, måtte det være svært at ens far, havde fundet en anden og på det punkt forstod hun godt, at man ikke gad glo på den person. "Jeg har godt hørt om hende, og det har ikke været gode ting" Sagde hun med et lille smil. Hun vidste slet ikke, hvor meget hende og faderen holdt af hinanden, deres forhold virket meget overfladisk, men det var meget svært at vurdere via medierne. Hun så lidt forskrækket hen på en fyr, der pludseligt kom gående over pladsen helt nøgen. "øhm..hold da op?" Mumlede hun dumt xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:38 am

Nick
Han savnede i virkeligheden nok lidt sin mor, for han havde intet hørt fra hende i fire år. Dengang havde han været 12, så det var ret pludseligt, at hun bare var forsvundet uden lige. Hans tanker blev dog hurtigt afbrudt, da der pludseligt kom en nøgen fyr gående. Der gik dog ikke lang tid før der kom 2 vagter og hev fat i ham og begyndte at hive ham afsted, mens fyren bare grinede og råbte ''ole ole ole''. Han rystede lidt på sit hoved og begyndte selv at grine. ''Det er fantastisk hvad øl kan gøre'' sagde han og vendte blikket mod Apple. ''Du ved.. Måske når vi kommer ''tilbage'' til London.. Så kan vi måske jamme lidt sammen?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:42 am

Hazel

Hun grinede bare dumt af fyren, da det var lidt synd og blive smidt ud af en festival, blot fordi man var glad. Men det var nok bedst, at han kom afsted for at sove sin rus ud. Hun så hurtigt på ham, da han spurgte om de kunne ses selv efter festivalen. Hun bed sig kort i læben, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige. Selvfølgelig ville hun gerne tilbringe mere tid sammen med ham, men hendes generthed kom lidt frem. "Øhh...det vil jeg..meget gerne" Fik hun fremstammet og bed sig i læben, da det nok lød lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:49 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da han måske havde været lidt for nærgående. Han bukkede sig ned og tog to dåser ud af six packen, hvorefter han rækkede hende den ene. ''Eller vi kan også lade være'' mumlede han, da hun ikke just virkede ellevild over det. Han vendte blikket en smule væk fra hende og så op mod scenen, hvor bandets roadies var igang med at opsætte det hele og folk begyndte at larme lidt, da det jo snart var tid til at bandet gik på. Han kunne ikke helt læse Hazel. Gad hun ikke eller var hun blot genert?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 03, 2013 8:09 pm

Hazel

Hun rykkede en smule på sig, da han pludselig begyndte at virke usikker på hende. Hun hyggede sig i hans selskab. Hurtigt åbnede hun øllen og drak over halvdelen, mens han så væk, da hun lige skulle drikke mod til sig. Roligt tog hun fat i hans arm og ventede til de havde øjenkontakt. "Hør.." Begyndte hun og tog en dyb indåndning. "Jeg vil meget gerne ses igen efter det her" Sagde hun og fastholdt hans blik, så længe hun kunne, inden hun vendte blikket lidt genert væk.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 2:16 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun gjorde det klart for ham at hun gerne ville se mere til ham. Han trak kort på sine skuldre ''Lad os nu se'' mumlede han blot, da de trods alt lige havde mødtes og alt kunne ske. Hvem sagde at de overhovedet ville ses mere på festivalen? Måske ville hun ikke dukke op til bandet og hans optræden. Man vidste jo aldrig. Han hørte et brøl fra publikum og vendte blikket mod scenen, som nu lyste op.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 2:53 am

Hazel

Hun lyste helt op, da hun så at bandet gik på scenen og vendte sig, så hun stod med direkte front mod scene. "Uh, jeg glæder mig til det bliver min tur" Sagde hun, egentlig regnet hun ikke med, at han ville kunne høre det i denne larm. Hun smilede let, da folk begyndte at trække sig tættere sammen nær scenen og bandet begyndte at slå de første toner an. Hun skyndte sig, at tage deres øl, der stod på jorden, da folk på festivaler tit tog, hvad de kunne komme i nærheden af. "Hvad var det de hed?" Spurgte hun lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 8:21 am

Nick
Han blev helt overvældet af lyden på publikum. Der var meget forskel på publikum til en normal koncert end til en festivalkoncert, måske fordi at de ofte havde fået flere øl ned xD Han skulle lige til at svare hvad de hed, nemlig Kindred Rose, men han nåede det ikke før en skidefuld dude ''bumpede'' ind i Hazel hårdt for at tage hendes plads. ''Hvad fanden laver du?'' sagde han vredt og tog fat i fyren og skubbede ham tilbage. ''Sig for helvede undskyld til hende?''

(Du må godt styre ham der duden hurtigt hvis du vil :i)
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 8:35 am

Hazel

Hun gav et lille hvin fra sig, da der pludselig var en fyr der kom og skubbede hende væk. Hun tog sig let til armen, da hun havde fået en slag der. Hun så over på Nick og blev helt forskrækket over, at han pludselig tog hende i forsvar. Hun tog let fat i hans arm og bed sig i læben, "Det gør altså..virkelig ikke noget" Sagde hun lidt usikkert og trak sig ubevidst en smule væk.

Fyren

Han var både påvirket af flere forskellige slags stoffer og alkohol. Så bare dumt på Nick, "Jaehjaeh, vi har vel alle lov at være her, ikke?" Sagde han bare sløret og vendte sig om og begyndte at hoppe op og ned til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 8:42 am

Nick
Han bed sig hårdt i læben, da han slet ikke kunne have sådan noget. ''Ja, men min veninde kan jo ikke være der når dit kæmpemæssige korpus står i vejen'' sagde han igen surt, inden skubbede ham væk fra Hazels plads så hårdt, at fyren næsten faldt ind i nogle publikummer bag ved. Der var ikke noget der kunne pisse ham mere af end sådan nogle typer. ''Seriøst, fuck af her fra eller jeg får dig smidt ud på stedet. Tro mig, jeg kan. Og sig så undskyld''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 8:54 am

Hazel

Hun brød sig ikke om, at Nick blev så sur. Hun var nok lidt frøken fin, men vold og sådan, var slet ikke hende. Og slet ikke midt på en festivalplads, da sådan nogle ting tit tog overhånd og endte i store slagsmål. Hun valgte dog ikke at sige noget, da hun vidste at hun nok alligevel ikke fik et ord indført.

Fyren

Han fik et mindre chok, da han pludselig blev skubbet ind i publikum og ham fyren begyndte at stå og skælde ud. "Smidt ud for hvad? Se koncert?" Fnøs han og gik bare tilbage på sin plads, hvor der nu var plads, da Hazel havde rykket sig lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 8:59 am

Nick
Han havde virkeligt lyst til bare at stikke ham en knytnæve, men han havde godt bemærket at Hazel så lidt beklemt ud. Men for ham så ødelagde sådan en fyr koncertoplevelsen. ''Fucking nar'' mumlede han irriteret og skævede kort til hende. Han vidste ikke helt hvordan hun havde det med det, men han måtte indrømme at han nok havde en lille svaghed for at benytte sig af lidt voldelige løsninger, når han mente at han kunne. ''Er du okay?'' spurgte han lidt usikkert og vendte sig bedre om mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 9:05 am

Hazel

Hun nikkede let, da han kom hen og spurgte om hun er okay. "Jeg er okay ja" Sagde hun med et skævt smil og rettede på sin top, da den sad lidt skævt. Hun havde bare været så optaget, af Nick skænderi at hun ikke havde opdaget det før nu. Hun skævede over til fyren, der allerede stod og smådiskuteret om nogle nye pladser. Lidt længere bag ved, så hun hans venner stå, "Var det ikke dem der ikke ville se koncerten?" Spurgte hun og prøvede at lyde meget interesseret i hans venner, selvom det mest var for at snakke udenom xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: