Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 9:15 am
Harry
Han kunne ikke lade være med at grine, inden han trak hele dynen væk fra hende. Dog lagde han den ved hendes siden og fik hende lagt på siden, hvor han hurtigt tog fat i hendes hænder og fik dem placeret ved hendes sider. Han lagde hende nu ned på ryggen igen, så hun lå halvt over dynen. "Rulle'rulle" Sagde han drillende og begyndte at rulle hende frem, så hun på den måde blev 'rullet' ind i dynen. Han havde bevidst sørget for, at hendes hænder ville være i dynen. Han satte sig drillende oven på hende, dog uden overhovedet at ligge væk i. "Jeg skal bare lave lidt telefonfis" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da hun virkelig så sjov ud.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 9:25 am
Electra Hendes fnisen kammede helt over, da hun blev 'rullet' rundt i dynen på den måde. Det var jo nærmest en hel mumificering xD Hun kiggede lidt op på ham idet det slog hende, at han havde været lidt smart der. Hun var låst inde i dynen og han sad på hende med hendes telefon i hånden - Det ville sige at hun ikke kunne gøre en skid for at forhindre ham i at lave telefonfis. Men lige nu så hun heller ikke rigtigt 'alvoren' i det og de havde faktisk før lavet telefonfis. Men dengang havde de været under 13 xD Hun begyndte at grine lidt, mens hun gav nogle små spjæt fra sig, men hun var virkeligt virkeligt godt pakket ind. ''Husk nu at det skal være sød telefonfis'' smilede hun drillende, da man virkeligt kunne være ond med sådan noget.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 7:14 pm
Harry
Han smilede drillende til hende, da hun begyndte at grine da han rullede hende ind i tæppet. Hun var på ingen måde tung og han havde derfor nemt kunne gøre hvad han ville. "Se det smart, jeg behøver ikke engang holde dine hænder" Sagde han drillende, inden han tog hendes telefon og begyndte at lede kontakter igennem. "Hvem skal vi ringe til?" Spurgte han drillende og åbnede hendes telefonbog op og begyndte at kigge den igennem. Hun havde jo selv givet ham hans telefon og der var vel bare navne, så han kunne vel ikke finde noget 'farligt'?
OOC: Skal Charlie have et dæknavn i hendes telefonbog som Harry ringer til, eller skal han ringe til Charlie direkte for at provokere?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 11:07 pm
Electra Hun rykkede svagt på sig, da det var ret varmt at ligge 'indespærret' i en tyk dyne, som var rullet om hende over flere lag. Dog sagde hun intet og kiggede i stedet op på ham med et svagt smil og kunne ikke lade være med at grine lidt, da sådan noget telefonfis altid kunne være sjovt. ''Hazel? Din mor?'' foreslog hun og tænkte slet ikke over, at de ikke havde rettet indstillingerne sådan så nummeret ville være hemmeligt. Faktisk var hun selv vildt dårlig til at lave telefonfis, men nu havde hun heller ikke de samme talegaver som Harry, som havde været lidt af en mester til det siden de var små.
OOC: Synes han skal gøre det med vilje xD Men om det er fordi, at han syntes at det ville være det sjoveste at ringe op eller om det er for at pisse territoriet af er op til dig xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 11:20 pm
Harry
Han satte sig ned ved siden af hende, så han ikke holdt hende fast længere. Det var sjovt i starten, men der var også en grænse for hvor længe man kunne holde et menneske fast spændt. Derfor havde hun nu frit valg om hun ville blive liggende eller rulle sig ud igen. "Jeg tager bare en tilfældigt og ringer til" Sagde han og lod sin finger rulle hen over skærmen, dog sørgede han for at hun ikke ville kunne se og tog helt bevidst og ringet op til Charlie. Hvorfor at han havde behov for at lave telefonfis med ham vidste han ikke, men han skulle lige vise sig en smule. "Er du klar?" Sagde han og satte telefonen på medhør, da den ringet op.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 10, 2013 11:43 pm
Electra Hun fik sig 'rullet' ud igen, men selvom hun havde det utroligt varmt, brugte hun alligevel dynen til lige at dække sig en smule til med. Hun nikkede lidt, mens hun så spændt på ham med en mindre fnisen, da det altid var et spændingsmoment om vedkommende ville tage telefonen. Hun håbede lidt, at det var hans mor som han ringede op. For så ville hun nakke telefonen og kalde hende en smatso oven på sidst xD Men lige efter at have tænkt det, blegnede hun helt. Det var ikke en dame der tog telefonen. Og hun genkendte med det samme Charlies dybe stemme i den anden ende af røret. ''Harry'' sagde hun en smule forstenet og rystede hurtigt på hovedet. ''Lig på..lig PÅ'' hviskede hun 'aggressivt'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 12:42 am
Harry
Han vidste udmærket godt at det var Charlie som ville tage telefon, alligevel så han undrende på hende og trak på skulderne. "Hvorfor?" Mimede han med sine læber, da han ville spille dum og lade som om, at han ikke vidste hvem det var. På dette punkt havde han også en kæmpe fordel da han var skide god til at se fuldstændig uskyldig og kølig ud, selvom han vidste hvad der forgik. "Jeg boller din pige, hvergang du vender ryggen til! 22cm kan du slå den?" Sagde han og prøvede at lade være med at begynde at grine. Den bedste måde at vinde over en anden fyr på, var ved at give ham dem mindreværdskomplekser.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 1:09 am
Electra Hun gjorde store øjne, da hun hørte Harrys ord. Det var jo ikke sjov telefonfis, det var direkte ondskabsfuldt og hun måtte jo slet ikke ringe Charlie op overhovedet, så allerede dér brød hun en aftale - Også selvom det ikke var hende, der havde ringet op. ''Er du blevet fuldstændig sindssyg?'' kom det igen hviskende fra hende med sammenbidte tænder. Hun kravlede hurtigt ind over ham og prøvede febrilsk at få fat i telefonen, men med en balance der var helt væk og når man prøvede at få fat i noget, hvor en mand på størrelse med en basketball spiller holdte den 'ting' hen, så var det ikke nemt. ''Lig på for helvede, Harry'' sagde hun i et hævet toneleje og kiggede på ham med et vredt blik.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 2:22 am
Harry
Han løftede bare telefonen op i luften da hun prøvede at få fat i den, da han nemt kunne nå højere op end hende. Han hørte Charlies stemme, men lagde på med det samme så han nåede ikke at høre hvad der blev sagt. "Hvad sker der?" Mumlede han bare roligt og lagde hendes telefon på sengen. Han lod stadigvæk som om, at han ikke vidste hvem Charlie det var at de havde ringet til. Desuden var han også en smule for skæv til at tage noget seriøst og tage de konsekvenser som der nu var, men ingen ville da blive sur over sådan et sølle opkald i hans verden. "Var det ikke meningen at vi skulle lave telefonfis?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 2:37 am
Electra Hun rystede på hovedet af ham, da det virkeligt var dråben, som fik bægeret til at flyde over. Desuden påvirkede det de havde taget hendes følelser en del og hun følte at et raserianfald var ved at slippe løs fra hendes krop. Hun lukkede øjnene kort sammen og prøvede at fortælle sig selv, at hun skulle slappe af, men hendes temperament tog over. ''Giv mig din telefon'' sagde hun kort for hovedet og kiggede ham direkte i øjnene. Hun prøvede at styre sin vejrtrækning og hun kunne mærke at det blev sværere og sværere at det nede. Hun forstod virkeligt ikke hvorfor, at han havde haft behov for det. Det var jo ikke telefonfis, men mere et eller andet macho-pis som hun ikke lige magtede. ''Giv mig.. Din fucking telefon..'' Sagde hun igen og rakte hånden frem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 2:45 am
Harry
Han fandt uden videre sin telefon frem og rakte frem mod hende. "Hvad skal du med den?" Mumlede han med et skævt smil. Han havde ikke rigtigt nogen kontakter som hun ikke måtte ringe til, derfor lagde han bare roligt telefonen i hendes hånd. Han forstod dog ikke helt, hvorfor at hun blev så sur i det, at det bare havde været for sjov jo. Det havde desuden også været helt bevidst jo. På netop det punkt, var han nok alt for højrøvet til at se eller indrømme at han havde lavet en fejl. Han begyndte at grine en smule fjollet, da han var lidt for afslappet til at tage hendes raseri alvorligt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 2:53 am
Electra Selvom det var lidt at gå ned på hans niveau, så skulle hun nok tvære det fjoget smil af hans ansigt. Hun rejste sig op og trak blot dynen med sig op, inden hun vaklede hen mod den anden side af lokalet, hvor hun lænede sig en smule op af væggen, da hendes balance var ret fucked. Hun fandt Rachels nummer i hans telefonbog og kiggede hen på ham med sammenbidte tænder. Den joint måtte godt nok bedøve hans hjerneceller fuldstændigt, siden han bare havde givet hende telefonen. ''Rachel! Hej søde'' startede hun, mens hun kiggede direkte hen på Harry. ''Jeg har lige haft vild og.. dyrisk sex med din kæreste. Ja, ja det er rigtigt.. Han kan slet ikke få nok af mig, han vil bare have mere og mere.. Han stønner mit navn som ingen anden og fortæller mig hele tiden hvor meget han nyder min krop, hvor meget han elsker mine kys og min smag.. Hvad siger du? Et fucking svin? Ja det skal jeg nok hilse og sige''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 2:59 am
Harry
Han havde godt haft på fornemmelsen at hun ville ringe til Rachel og gøre gengæld. Dog havde han ikke snakket med hende siden sidst de sås og havde heller ikke rigtigt haft nogen tanker om det. "Jeg har sagt det før, mig og Rachel er ikke kærester" Sagde han bare roligt og så over på hende. "Må jeg få min telefon igen eller vil du ringe til flere?". Egentlig irriteret det ham en smule, at hun havde ringet Rachel op, men det ville han bare ikke vise på nogen måde. Han kunne sagtens opfange at hun gjorde det blot for at provokerer ham og det ville bare irriterer hende mere, hvis han var komplet ligeglad.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 3:12 am
Electra Hun kneb øjnene en smule sammen, da han virkede en smule ligeglad. Og dog. Hans smil var i hvert fald forsvundet, så om det det var et provokativt 'modangreb' vidste hun ikke. Hun lukkede kort øjnene sammen, da hun alligevel følte sig langt ude over at såre en pige, som egentligt ikke havde gjort hende noget, men hun havde det virkeligt dårligt over det med Charlie. I hvert fald gjorde det dét ikke bedre, at de begge to måske skulle være i stue sammen til hendes fødselsdag og hvor sur var Charlie i det hele taget på hende? Hun gik med tunge skridt tilbage mod sengen, hvor hun smed hans telefon ved hans side. ''Hun lød ellers ikke særligt glad'' sagde hun bare og kiggede ikke rigtigt på ham. Det irriterede hende, at hun ikke kunne koncentrere sig om noget pga. den skide joint.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 3:19 am
Harry
Han havde det faktisk ret dårligt over at stemningen var gået så skævt, da han snart skulle afsted og de ikke havde så frygteligt meget tid sammen tilbage. Men han havde bare haft behov for at hæve sig en smule over Charlie, nu havde han holdt sine følelser skjult så længe overfor Electra, så det var nok nogle lidt 'hårde' modangreb han kom med. Men det irriteret ham, at han skulle blive ved og ved med at høre om den dejlige Charlie. Han forstod heller ikke, hvorfor at hun ikke snakkede med Hazel om de ting, men at det var ham som skulle ligge øre til det. "Jeg tror hun havde gættet vi havde været sammen" Brummede han bare.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 3:33 am
Electra Hun kravlede forsigtigt hen mod væggen igen og lagde sig ned under dynen. Hun følte sig ret fortumlet på grund af jointen, men hvor hun normalt var fjollet og fnisende, var hun pludselig mere deprimeret og ked af det hele. Hun kunne slet ikke forstå, hvorfor at Harry havde haft brug for at hæve sig over Charlie på den måde og hun forstod heller ikke, hvorfor hende og Harry ikke kunne opføre sig som de bedste venner, som de engang var. Der kom hele tiden noget i klemme, men for engangs skyld var det ikke på grund af hende. ''Du har jo ikke været sammen med mig siden dengang på båden.. Og tro mig, det kommer dig og din 22 centimeter store pik heller ikke til igen'' sagde hun surt og vendte sig om så hun lå og kiggede ind i væggen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 7:16 am
Harry
Han brummede let, da hun sagde at han aldrig ville komme til at være sammen med hende igen. Han skulle lige til at sige, at hun før havde snakket om hvor svært det var ikke at kysse ham, men så ond ville han dog heller ikke være. Han havde godt fattet budskabet med, at det med Charlie havde ramt hende ret hårdt. Alligevel havde han for stor en stolthed til at undskylde med noget som omhandlet Charlie. "Det havde jeg godt regnet ud" Sagde han stille og vendte sit blik en smule væk, da det nok var umuligt for ham at skjule at han havde en smule dårlig samvittighed. "Vil..du have at jeg går igen?" Spurgte han lidt dumt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 7:57 am
Electra Hun rykkede en smule usikkert på sig, da han spurgte om han skulle gå. Ville han ikke være der mere? Selvom hun var virkeligt skuffet over ham, var det alligevel den værste tanke hun kunne forestille sig, det med at han skulle gå. Hendes følelser var virkeligt forstærkede lige nu og hun følte sig både vred og ked af, at de ikke kunne enes rigtigt mere. Hun satte sig lidt op i sengen igen og kiggede kort hen mod ham, inden hun rystede på hovedet som svar på hans spørgsmål. ''Hvornår blev det sådan.. Her imellem os? Er det min skyld? Er det fordi at jeg fortalte dig.. det'' Hun tog sig kort til hovedet, da hun ikke forstod noget mere. Var de vokset fra hinanden?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:07 am
Harry
Han bed sig kort i læben da hun lidt lagde kortene på bordet. Han sukkede svagt, da han ikke rigtigt brød sig om at være den kolde Harry overfor hende. Selvom det var langt langt under hans 'standard' besluttede han alligevel at være ærlig overfor hende. "Jeg..blev nok en smule jaloux på en eller anden måde. Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg skal stå. Altså..den ene dag fortæller du mig en masse..følelser og den næste dag snakker du om Charlie og at du er forelsket i ham og..glem det" sagde han stille. Hun ville aldrig kunne forstå hvordan han følte, så længe han holdt fast i at han ingen følelser havde for hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:19 am
Electra Hun kunne ikke rigtigt forstå ham. Jaloux på 'du-rørte-min-ho' måden eller mente han at han var 'rigtigt' jaloux? Hun sukkede opgivende, da hun slet ikke kunne koncentrere sig, det var helt anstrengende at være 'seriøs', når man var så døsig i kroppen. Men hun forstod godt, at han var forvirret - Hun var jo forelsket i to fyre, noget hun aldrig kunne tro var muligt. ''Glemme det? Hvordan skal jeg kunne glemme at du bevidst gik efter at ødelægge noget som for engangs skyld gør mig glad?'' Hun slog irriteret ud med sine arme, mens hun så hen på ham med et opgivende blik. ''Hvad er det at du ikke fatter? Skal jeg skære det ud i fucking pap? Det kan godt være at jeg er forelsket i Charlie, men det er fandme dig jeg elsker. Men det gjorde du jo ikke. Du burde for helvede hjælpe mig med at komme videre, jeg kan ikke sidde fast og vente på dig for evigt, vel?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:30 am
Harry
Han så en smule irriteret på hende. "Også kaster du dig i armene på den næste person som viser dig en smule interesse? Det kan sgu godt være, at i har noget specielt sammen og det skal jeg heller ikke blande mig i. Men det sgu for naivt hvis du sætter din tillid hos Charlie" Sagde han og så fast på hende. "Jeg kan godt fornemme at han gør dig glad og jeg er sikker på, at han ikke ønsker at såre dig. Men for helvede han er gift. Du begynder endda at lyve omkring, at det er Hazel som blev friet til, så du ved jeg godt, at det ikke er holdbart. Det fandeme dig der skal fatte, at jeg selvfølgelig vil støtte dig, men det sgu svært at fortsætte med at være den positive lytter, men alle de underlige ting som sker"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:40 am
Electra Hun bed tænderne hårdt sammen, da det første han sagde næsten fik hende til at lyde som om at han syntes, at hun var let på tråden. ''Alt behøves ikke at være så firkantet? Jeg stoler på Charlie, fordi at han forstår mig. Måske endda bedre end nogen anden gør. At resten er noget lort, det ved jeg godt. Men jeg skal heldigvis ikke ikke bruge din accept til en skid. Jeg passer ikke sammen med mange mennesker og måske passer jeg overhovedet ikke sammen med dig længere'' sagde hun vredt og kunne mærke at hendes krop rystede en del, mens hendes tårer pressede sig på. ''Jeg kommer aldrig til at sidde inde på et kontor, jeg har ingen universitetsdrømme, jeg bliver mor til tre perfekte børn og det ved du. Jeg kommer aldrig til at passe ind i dit firkantede perfekte liv'' Hun havde slet ikke kontrol over sin stemme, da hun rystede så meget.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:46 am
Harry
Han stoppede helt med at kigge på hende, da hun sagde at hun måske ikke passede ind i hans liv mere. Han vidste, at det var han som var gået over grænsen, men der gik hun en smule over hans grænse. "Du skal ikke bruge min accept nej" Sagde han bare stille og holdt blikket i jorden. Var det en afvisning af ham, at hun ikke ville have ham i sit liv mere fordi han ikke passede ind mere, eller at hun følte at hun ikke passede til ham. Det var underligt, så hurtigt tingene havde ændret sig, efter hun havde fortalt at han havde følelser for ham. "Jeg mener bare, at det ikke kan blive ved med at være godt" Sukkede han opgivende. "Men alle vokser vel fra hinanden" Sagde han stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 8:57 am
Electra Hun trak vejret hurtigt og hun vidste ikke rigtigt, hvad der var gået af hende. Det var virkeligt svært at tænke rationelt og hun var ikke helt sikker på, om Harry syntes at hun skulle holde sig fra Charlie for hendes eget bedste, eller fordi at hans stolthed kom i klemme. Hun var bare så træt af, at skændes med ham og hun savnede deres gamle venskab mere end noget andet. Hvis hun bare havde holdt sin kæft, så var det ikke sket. De havde jo aldrig skændtes sådan her før. Måske skulle hun bare indse, at de var groet fra hinanden, som han selv sagde. De havde forskellige liv nu, men tanken om at skulle undvære Harry var helt nedslående. Hun kunne slet ikke forestille sig det. ''Måske skulle du..gå..'' hørte hun sig alligevel selv sige, mens hun kiggede ned mod gulvet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 11, 2013 9:07 am
Harry
Han så helt forbløffet på hende, da hun måtte have ment at de ikke passede sammen mere, siden hun bad om gå nu. "Okay" Sagde han bare roligt, inden han rejste sig og begyndte uden at ord at pakke sine ting. Han tog en lille pakke op af sin taske og lagde på hende seng, inden han fik pakket det sidste. Han fandt sin jakke sin han tog på og fandt sine nøgler i sine jakkelomme. "Jeg går nu så" Sagde han stille og rykkede en smule på sig. Han vendte kort blikket i jorden og gik hen mod døren, hvor han forsigtigt tog ned i håndtaget.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.