VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:54 am

Jake
Han måtte indrømme, at han aldrig havde troet at et forhold mellem Hazel og Nick ville holde, da de var på to helt forskellige niveauer i deres liv. Selvom han virkeligt havde lyst til at sige 'hvad sagde jeg', så var det nok den mest upassende kommentar at komme med ligenu. ''Nåeh.. Jeg troede ellers at det hele var fryd og gammel.. Hvad kan have ændret sig på 2 dage?'' spurgte han alligevel, da det var svært at lade det ligge når han var så nysgerrig omkring det. Det mikroovnen gav en ringende lyd fra sig, gik han hen og tog pandekagerne ud og stillede dem hen på spisebordet hvor han havde dækket op. Det var lidt underligt at spise pandekager, imens at de diskuteret nogle ret så seriøse ting.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:04 am

Hazel

Hun brummede let, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige om Nick. "Der kan gå meget galt når det Nick" Sagde hun med et skævt smil, da hun var ret flov over at han havde slået hende og det ville totalt ødelægge den svage stemningen de havde. Hun gik hen og satte sig ved spisebordet og smilede let, da det alligevel så ret lækkert ud. Hun tog en pandekage og puttet sukker og syltetøj på og fik den rullet sammen. "Har du..intet hørt fra Nick da?" Spurgte hun lidt dumt, men havde hun virkelig formået at ødelægge deres venskab? Hun tog en bid af sin pandekage og smilede let, "Mmh, de lækre" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:34 am

Jake
Han tog selv en pandekage, selvom han ikke var rigtigt sulten, da han næsten havde spist. Men han syntes at det var så uhøfligt bare at sidde og lade en anden spise og så bare kigge på imens xD ''Jeg har ikke rigtigt snakket med Nick siden festivalen'' indrømmede han, mens han kiggede lidt ned. Han var snart nødt til at tage kontakt til ham for bandets skyld, for det skulle ikke gå udover de andre at de to ikke kunne sammen. ''Må jeg.. Spørge til hvad der skete?'' spurgte han stille og bed sig i læben, da det nok ikke kom ham ved, men han kunne bare godt forestille sig at det kunne have noget med Nicks problemer omkring stoffer at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:45 am

Hazel

Hun sendte ham kort et strengt blik, inden hun dog rykket en smule på sig. "Det en lang historie, men han var påvirket og blev sur også...slog han mig" Sagde hun stille og holdt sit blik væk fra ham. "Så du fik ret, jeg skulle passe på omkring Nick og have vidst bedre" Sagde hun, da hun lige nu ville ønske at hun havde lyttet til hvad han sagde. Han kendte Nick så godt, så havde han vel kun sagt det for at beskytte hende, det havde hun bare været for blind til at se. "Hvis..det er noget vi kan undgå at snakke om, det er kun..lidt over et døgn siden og jeg..har det stadigvæk virkelig..svært med det" Mumlede hun og så på ham, da hun håbet at han ret hurtigt ville lade det ligge.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:50 am

Jake
Han kiggede hurtigt op på hende med åben mund, da det var meget værre end han havde regnet med. ''Oh..'' sagde han stille, mens han stadigt så en del rystet ud. Det var virkeligt tragisk et eller andet sted, at Nick var kommet så langt ud og han fik mere og mere lyst til at tage kontakt til ham. Selvom det var mest synd for Hazel, så vidste han at Nick havde brug for en hjælpende hånd også. ''Det er okay.. Vi.. Snakker ikke mere om det'' sagde han stille, mens han fik spist sin pandekage færdig. Han var blevet en smule underligt til mode, da han følte sig som en sindssygt dårlig ven. Ikke kun overfor Nick, men også for Hazel. Han havde bare taget hendes penge, fordi han havde været så bitter.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:58 am

Hazel

Hun vendte blikket ned mod sin pandekage, som om den pludselig var meget interesant. "Der er sket så meget de sidste par dage, så det at du var far kom ikke rigtigt som et chok" Sagde hun med et skævt smil, da de andre ting havde været en del værre. "Jeg..ved godt, at jeg ikke burde bekymre mig om Nick, men jeg tror..at han virkelig har brug for en hånd. Jeg..tør ikke rigtigt snakke med ham, men..det var på få timer at han blev så påvirket og.." Sagde hun og stoppet sig selv, da hun helst ikke ville fortælle om Lee. Selvom hun havde sagt, at hun ikke ville snakke mere om det, var det alligevel det meste oplagte emne.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:07 am

Jake
Han nikkede lidt, da de var nødt til at gøre noget ved Nick. Men Nick var en voksen mand, han skulle jo selv ville hjælpes før man kunne give ham den hjælp han havde brug for. ''Han er røget virkeligt.. Langt ud de sidste par måneder.. Det er lidt vildt'' sagde han, mens han fik det mere dårligt over, at han ikke havde hjulpet ham noget mere de sidste ugers tid men bare ignoreret ham i stedet. ''Jeg tror at jeg tager ud og snakker med ham i morgen.. Det.. Er længe siden, måske kan det få ham på andre tanker.. Men.. er du okay? Jeg mener.. Efter det.. skete?'' han vidste godt, at hun ikke ville snakke om det, men han var alligevel nødt til at høre hvor slemt det stod til.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:11 am

Hazel

Hun vidste ikke helt om hun var okay, hun var stadigvæk så underligt træt og hun kunne ikke rigtigt tænke positivt. Det hele virket så uoverskueligt. "Jeg..ved ikke om jeg er okay. Mine penge er væk, så jeg har lånt af en ven, men jeg kan ikke bare bruge en andens penge og jeg har intet til mad eller noget. Og med Nick..jeg har aldrig set ham sådan før. Nu har jeg ikke kendt ham så længe, men han var..helt væk. Han kaldte mig en so og.." Sagde hun stille. Hun havde nok selv pustet lidt til ilden, men det var stadig ingen undskyldning for Nick. Men hun måtte indrømme, at han havde virkelig mange ting i hovedet. Electra og Charlie, hans mor der havde skrevet, dårlig samvittighed over festivalen mv.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:27 am

Jake
Han bed sig hårdt i læben, da hun nævnte det med pengene. Det fik ham blot til at føle endnu værre, da det havde givet hende store problemer åbenbart. Men han kunne aldrig indrømme det for hende, at det var ham, som havde gjort det. ''Dine penge er væk?'' gentog han og rystede svagt på hovedet og prøvede at lade som om, at han intet vidste omkring det. ''Så.. Alt i alt.. Har det været en.. frygtelig uge..'' konkluderet han, mens de penge stadigt lå i hans baghoved. Hvis han havde haft de penge, så ville han have smuglet dem tilbage i hendes taske, men problemet lå bare i, at de penge var pist væk. ''Har du.. Slet ikke lyst til at snakke med Nick? Jeg tror.. bare at han ville lytte til dig mere end nogen..anden..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:34 am

Hazel

Hun brummede let, da hun godt vidste at hun nok var nødt til at snakke med Nick på et eller andet tidspunkt, men hun ville helst udskyde det så meget som muligt, "Jeg ved ikke om jeg har lyst til at snakke med ham, men jeg er nødt til det. Det han har gjort et virkelig svinsk og..jeg håber, at han indser hvad han har gjort når vi snakker. Han var så sur den aften, så jeg ved slet ikke, om han ser det gale i det" Sagde hun stille og nikkede let, "De pist væk, jeg ved slet ikke hvor de kan være" Sagde hun og så på ham. "Du har ikke en ide om, hvor de kan være vel?" Nu havde hun hørt både Nick og Lee, så var det kun ham hun manglet.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:48 am

Jake
Han vidste at det ville være ret grænseoverskridende for hende, hvis hun skulle snakke med Nick igen. Det var lidt som at gå tilbage til en fuser, bare at denne her gang var man sikker på at fuseren ville eksplodere. Nick havde en del temperament og hvis hun konfronterede ham, så ville han sikkert blive sur. Men de var jo nødt til at gøre et eller andet for at hjælpe ham. Han selv ville i hvertfald gøre hvad som helst, da han skyldte Nick rigtig meget. ''Ingen anelse.. Jeg har slet ikke set nogle penge i din lejlighed'' mumlede han og så på hende med et 'oprigtigt' blik så godt han nu end kunne. Det gjorde helt ondt i maven på ham at lyve om sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:56 am

Hazel

Hun smilede skævt til ham, "Jeg regnet nu heller ikke med, at du havde gjort noget. Jeg har bare spurgt alle som var i min lejlighed. Det var..ret mange penge, så hvis der bare var en lille ledetråd" Sagde hun med et lille smil og lænede sig tilbage i stolen, da hun var færdig med at spise. "Det virkelig noget lort, jeg kommer bagud med betalinger i næste måned" Sagde hun og sukkede svagt. "Nu kender du Nick bedre end jeg, tror du overhovedet at han vil snakke med mig igen efter sådan en omgang?" Spurgte hun med et skævt smil. "Altså han kaldte mig en so og smed mig nærmest ud" Sagde hun stille. Bare fordi at han ikke var påvirket, ville tingene så ændre sig?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:07 am

Jake
Han prøvede at se så upåvirket ud, som han kunne, men han måtte indrømme at det virkeligt snøret sig sammen i hans mave. Det var virkeligt hårdt at høre på det, når han jo godt vidste hvor de penge var. Eller var endt. ''Jeg håber at du finder dem..'' sagde han stille, da han var fast besluttet på at han ville aflevere dem tilbage den første på en eller anden måde. Han ville bare smide dem ned i hendes brevkasse, så hun aldrig ville finde ud af, at det var ham som havde stjålet dem. Han rømmede sig svagt, da samtalen igen faldt på Nick, heldigvis. ''Jeg ved det ikke.. Men jeg tror bare at det er dig han vil være.. Mindst sur på, men jeg forstår udmærket godt hvis du ikke gider at se ham igen''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:24 am

Hazel

Hun brummede let, da hun ikke helt vidste hvordan han skulle håndtere det med Nick. "Jeg føler lidt, af jeg nødt til at snakke med ham" Sagde hun stille. Hun vidste ikke, om det der var sket overhovedet gik ham på, men han skulle i hvert fald ikke have endnu en ting i hovedet, som ikke var ordnetligt 'afsluttet'. Hun bed sig kort i læben, "Hvis nu jeg opsøgte ham, tror du så..at..han kunne finde på at slå mig igen" Spurgte hun stille. Hun vidste, at han i det øjeblik havde været virkelig sur og det var forskel på Nick i påvirket og 'ædru' tilstand, men hun havde aldrig oplevet ham så sur før.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:33 am

Jake
Han vidste faktisk ikke, hvad Nick kunne finde på hvis han var påvirket. Hvis han ikke var, så ville han selvfølgelig intet gøre, men hvis han var og hun dukkede op, så turde han næsten ikke tænke på, hvad der kunne ske. ''Måske skulle jeg gå med'' foreslog han, da han fik det helt dårligt ved tanken om at Nick måske ville gøre hende et eller andet. Han vidste dog ikke om han ville reagere mere på, hvis de begge to troppede op og måske blive sur over at se dem 'sammen'. ''Måske skulle vi sige noget til hans far? Forklare ham at han har slået dig og.. At Nick måske burde få noget professionel hjælp''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 1:50 am

Hazel

Hun bed sig let i læben, da hun vidste at lige nu var Electra sammen med Nick, så hvis de fik fat i en ene, ville den anden få besked og hun følte lidt, at sådan nogle ting skulle fortælles ansigt til ansigt. Hun vidste også, at hvis Electra fandt ud af noget, så ville hun ikke kunne nyde sin tid med Charlie. "Jeg ville have det bedst med, at du var i nærheden" Sagde hun stille. Dog vidste hun ikke helt, om Nick så i stedet ville sur på Jake? "Men selvfølgelig kun hvis du vil" Sagde hun og rykkede en smule på sig. Det var underligt som tingene havde udviklet sig de sidste par dage og hun kunne efterhånden ikke finde hoved og hale i noget.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 2:15 am

Jake
Han nikkede let, da han faktisk også selv ville være mest tryg ved at kunne være i nærheden af hende. ''Jeg tror, at han vil blive sur hvis vi kommer samlet. Så hav en sms parat, som du bare kan trykke på, så er jeg lige i nærheden..'' sagde han stille. Han vidste, at Nick ville blive sur over at se ham og Hazel sammen, for han ville med det samme tro alt muligt. Faktisk var han overrasket over, at hun i det hele taget havde lyst til at snakke med Nick efter det som var sket, men måske var hun bare ikke så snæversynet at hun ikke kunne se, at han havde brug for hjælp. ''Jeg har det.. Helt dårligt over at jeg har ignoreret ham sådan..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 2:38 am

Hazel

Egentlig ville hun helst aldrig se noget til Nick igen og slet ikke i det næste stykke tid. Men hun holdt jo af ham og hun kunne godt se, at han havde brug for hjælp. Så hvis Jake mente, at han helst ville høre på hende, måtte hun nosse sig sammen og snakke med ham en sidste gang. Hun trak let på skulderne, da man ikke rigtigt kunne gå rundt og have dårlig samvittighed, "Man burde vel så meget, men med det som skete så..forstår jeg godt du holdt dig væk" Sagde hun stille, da han nok også selv havde haft brug for en pause. "Jake, hør..jeg ked af at jeg behandlet dig sådan, jeg..skulle have tænkt mig bedre om. Det var ikke meningen at..såre eller ydmyge dig'"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 3:13 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da hun undskyldte. Det gjorde blot, at han også følte at han måtte give hende en undskyldning for det med pengene og hans samvittighed var snart ved at nå bristepunktet, men han vidste at hvis han fortalte hende sandheden, så ville hun måske droppe deres Nick-plan og hun vil nok aldrig stole på ham igen. Han fortrød inderligt at han havde taget de penge, men det var en sygdom for ham og den var han ikke just klar til at fortælle hende. Det var der kun meget få mennesker der vidste og han havde fået den under kontrol i noget tid, men når han blev ked af det, så blussede den hurtigt op igen. ''Jeg.. Er også ked af at jeg ikke fortalte dig sandheden om Zindy og Valerie.. Men.. Bare så du ved det, så.. Mig og Valerie, vi har ikke været kærester i et år.. Hvis du skulle tvivle på det''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 5:05 am

Hazel

Hun brummede let, da hun var lidt ked af, at hun havde ødelagt sine chancer hos Jake for Nick. Men hun havde haft taget et valg og det kunne hun ikke ændre på nu, hun var bare glad for at han stadig ville se hende som ven. "Jeg..forstod nu bare ikke hvorfor, at hun skulle holde hemmeligt. Jeg havde ikke sladret og du havde ikke behøvet at fortælle dem om mig" Sagde hun med et skævt smil. Hun sukkede svagt, da tingene stemningen var lidt akavet imellem dem, men der havde været sket så meget, så det var svært at lade som om, at intet var hændt. "Hvornår havde du så tid til, at vi tog ud og snakket med Nick?".
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 6:04 am

Jake
Han trak lidt på skuldrene, da han var en meget privat person og nok havde lidt svært ved at åbne op for andre. De gange hvor han havde mødt en pige og han havde sagt at han havde et barn, så mistede de meget hurtigt interessen. ''Jeg ved det ikke.. Jeg stolede nok ikke rigtigt på dig..'' indrømmede han, da der alligevel skulle en del til før han åbnede sig op for andre mennesker. Og det fortrød han egentligt heller ikke. Han ville have det meget værre hvis han havde åbnet sit hjerte op for hende og hun bare havde 'droppet' ham til fordel for Nick. ''Måske.. Imorgen? Så snart som muligt.. Vi.. burde måske også tage fat i hans far.. Det er trods alt nok ham der kan håndtere ham bedst..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:23 am

Hazel

Hun bed sig let i læben, da han sagde at han ikke stolet på hende, hun vidste at han nok aldrig ville komme til det heller. Ikke efter hvad der var sket i mellem dem. "Imorgen lyder fint, hvad tid passer så dig?" Spurgte hun med et skævt smil, hun vidste ikke helt hvordan de skulle komme derud, men de kunne vel tage en bus eller sådan. Hun rykkede en smule på sig, da Jake også ville kontakte hans far, måske skulle hun skrive til Electra inde eller prøve at ringe. "Hvordan..får vi fat i Charlie, hans nummer er vel ikke et man lige slår op" Sagde hun med et skævt smil. Hun valgte bevidst ikke fortælle om Lee.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:42 am

Jake
''Jeg har sådan set tid hele dagen..så..'' sagde han, da hun selv ville kunne vælge et tidspunkt så. Men jo før det bedre, så han ikke kunne 'nå' at tage noget i løbet af eftermiddagen før de ville snakke med ham, da han slet ikke ville være til at tale til fornuft så. Faktisk havde han på et tidspunkt haft Charlies telefonnummer i sin telefonbog, da han før havde måttet tage 'fat' i ham på grund af Nick, men det var efterhånden et stykke tid siden, så det kunne godt være at han havde fået nyt nummer. ''Jeg aner ikke hvordan vi skal komme i kontakt med ham.. Jeg kan prøve at se om det nummer jeg har virker'' sagde han stille og begyndte at trække sin telefon op. ''Du.. Skulle vel ikke have et opdateret nummer? Efter du begyndte at se Nick''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 8:03 am

Hazel

Hun rystede let på hovedet, da hun ikke havde fået noget nummer af Nick. Selvom de havde været sammen, så var hun aldrig faldet så meget til, at han havde givet nummeret ud til sin familie og hun var usikker på, om man nogensinde ville kunne komme ind på livet af Nick på den måde, hvis man ikke bare var en ven. "Jeg vil gerne så tidligt som muligt, fordi..jeg bare gerne have det overstået" Sagde hun stille, for hvis det blev alt for sent, så ville hun bare gå og spekulere over det hele dagen og ikke rigtigt vide hvad hun skulle gøre af sig selv. "Jeg..ved slet ikke hvad jeg skal sige til ham. Nick gå i behandling?" Sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 8:13 am

Jake
Han havde faktisk ikke tænkt over, hvad der skulle siges til Nick. Det eneste han vidste var, at han ville flippe ''mindst'' ud på Hazel, men hvordan det skulle siges vidste han ikke. ''Nej.. Det.. Måske få ham til at indse, at det han gjorde mod dig var forkert, og at det vil.. eskalere.. jo mere han tager'' mumlede han og overvejede kort, om de mon nogensinde ville kunne banke fornuft ind i hovedet på ham. Men han skulle jo selv 'ville' i behandling, han kunne jo ikke tvinges, selvom han blev mere og mere farlig for sig selv og sine omgivelser. ''Jeg prøver lige.. at ringe op'' sagde han, mens han trykkede ring. Han ventede i noget tid og sukkede kort, da der ingen forbindelse til nummeret var. ''Det virker ikke..''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 39 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: