VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:31 am

Electra
Hun kunne godt se, at han blev underligt til mode, men faktisk så generede det hende ikke. I stedet havde hun mere lyst til at trøste ham, da det alligevel måtte være hårdt at vide at Jenna havde været i London uden at opsøge ham eller Nick. ''Hun virkede glad.. Hun snakkede om, at hun ville åbne en forretning i løbet af næste år i hendes hjemmeby.. Jeg ved ikke hvor det er.. Det.. Husker jeg ikke.. Men hun virkede som sagt.. Glad.. Og virkeligt venlig'' svarede hun og lod blikket hvile lidt på ham. Usikkert tog hun fat i hendes ene hånd og gav sig til at stryge den forsigtigt med hendes ene finger. ''Er du.. Okay?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:41 am

Charlie

Han nikkede let, da hun fortalte om Jenna. Han kunne dog ikke lade være med at smile, da han mærkede hendes hånd i sin. "Jeg er okay, ja" Sagde han stille og rykkede sig en smule tættere på hende, da han pludselig følte sig meget forvirret. "Det..var min skyld hun gik dengang, jeg..tænkte ikke dengang over mine handlinger og jeg var virkelig..led. Hun har altid haft en speciel plads, og jeg kan leve med at hun ikke vil se mig nogensinde mere, men jeg..fortryder det overfor Nick. Han har tit manglet en mor i sit liv" Sagde han stille og bed sig i læben, da det var svært for ham at indrømme. Han følte virkelig, at han kunne snakke med Electra om alt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:49 am

Electra
Hun smilede svagt, da hun mærkede ham tættere ved sig. Det var underligt, at det hele var så indviklet og krøllet ind i hinanden, at det efterhånden var helt svært at holde styr på. Hun havde godt lagt mærke til, at Nick var skejet meget ud de sidste par år og der gik nogle 'junkie-rygter' i byen omkring ham, men det vidste Charlie nok godt i forvejen. ''Ja.. Jeg ved at han har lidt.. Svært ved at holde sig fra stofferne..'' sagde hun stille, da han nok havde brug for noget hjælp på det punkt, da hun før havde set hvad for mange stoffer kunne gøre og hvordan det kunne gå udover andre mennesker. ''Hvordan kan det være, at vi aldrig har mødtes til nogle af de der.. Fester, hvis alle dine koner kender min familie?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:00 am

Charlie

Han nikkede let, da Nick vidst havde det ret svært for tiden, han havde jo selv været på det punkt, hvor han ikke havde kunne styre det. "Han har det virkelig svært for tiden, jeg har prøvet at snakke med ham omkring det, han bliver bare så sur hvergang og vælger at tage i byen, hvilket ikke ligefrem hjælper. Jeg..ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det" Sukkede han svagt, da han gerne ville hjælpe Nick, men han ikke kunne fratage hans frihed. Han brummede let og så på hende, "Hvis jeg skal være helt ærlig så..har sådan noget tennissnak aldrig været min kop te" Sagde han, da det typisk var det store samtale emne og han orket det ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:09 am

Electra
Hun forstod ikke rigtigt hvordan man kunne blive 'afhængig' af stoffer eller alkohol. Det var jo nærmest en sygdom? Selv syntes hun at det var sjovt at tage stoffer og drikke alkohol, men det var da kun til særlige lejligheder, hvor man var sammen med andre og det var da slet ikke noget, hun ville gøre til dagligt. Hun smilede lidt, da de fester altid havde en eller anden form for tennistema. Hun huskede engang at de havde sat Wimbledon finalen op på storskærm og tvunget samtlige gæster til at glo på det lort i flere timer. ''Men du kom sidst?'' sagde hun og kiggede på ham med et svagt smil, da hun virkeligt var glad for at han var kommet den dag. Ellers havde de nok ikke ligget her nu.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:15 am

Charlie

Han trak let på skulderne, "Altså den aften var der noget lækkert at se på" Sagde han og så kort helt kold og kynisk uden, inden han dog begyndte at grine. Den aften var han kun kommet, fordi han vidste at Electra ville være der og det ville være en oplagt mulighed for at snakke med hende, uden at det ville virke alt for mistænkeligt. Men nu var de heller ikke blevet opdaget. Han kunne ikke rigtigt lade være med at tænke over, at Jenna faktisk var i London og hun havde været det i en lille måned. Han lænede sig frem og kyssede hende en enkelt gang ved hagen, da han var glad for at de havde mødt hinanden. han troede slet ikke, at han havde de følelser i sig mere.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:42 am

Electra
Hun smilede lidt, da hun mærkede hans læber ved hendes hage. Det var underligt, så hurtigt hun havde fundet sig til rette med Charlie. Bare de timer, som de havde brugt sammen i dag viste at de kunne være både spontane, sjove og seriøse sammen. Det var virkeligt svært ikke at komme til at blande en smule følelser sammen, for hun syntes mere og mere om ham som minutterne gik. ''Så du synes at jeg er lækker?'' spurgte hun drillende, da han som sådan aldrig havde sagt noget om hendes udseende. Nu vidste hun godt, at hun var en ret køn pige og hun havde som sådan ikke mødt en fyr der var utilfreds over hendes udseende, men måske var der en fyr som måske syntes mere om hendes personlighed frem for hendes udseende?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:52 am

Charlie

Han havde altid syntes at Electra var en utrolig flot pige, og det var ikke for at være selvglad, men han kunne næsten få enhver type pige. Der var virkelig mange piger, som uden at tøve ville være sammen med ham, blot af den ene årsag, at han var kendt. Men det tiltrækkende ved Electra, var også den måde hun var på. "Jeg har svært ved at sætte noget negativt på dig, på nogen punkter. Så selvfølgelig synes jeg du er lækker" Sagde han med et lille smil. Han følte sig sjældent udfordret af en pige og at hun så kun var 16. Han bed hende let i øretflippen og brummede tilfreds, "Du sød, smuk, sjov..og sidst men ikke mindst du rauw" Drillede han.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:00 am

Electra
Hun smilede svagt af hans ord, da hun nok godt vidste at hun aldrig havde fået lov til at 'lære' ham at kende på festivalen, hvis det ikke var fordi at han syntes at hun så godt ud. Hun var vant til at folk var ret overfladiske i det miljø hvor hun kom fra, så det chokerede hende nu ikke hvis han havde set det ydre før det indre. ''Hvis alt det virkeligt passer, hvorfor har jeg så aldrig scoret nogle?'' smilede hun skævt. Det var nok ikke hendes udseende der stod i vejen for det. Så måtte det jo være hende, som var noget galt med? Hun havde haft en 'bolleven' i løbet af de sidste år, men det stoppede for nogle måneder siden, men ham var hun heller ikke interesseret i. Det var altid Harry. Og det var nok derfor, at hun ikke havde scoret nogle.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:05 am

Charlie

Han brummede let, da hun spurgte hvorfor at hun aldrig havde scoret nogle. Han trak let på skulderne, "Hvis du mener en kæreste, så har du god tid. Du er stadigvæk kun 16" Sagde han med et skævt smil, dog håbet han ikke, at hun tog det personligt, men hun havde et langt liv foran sig. "Men hvis du bare mener scoret i den forstand, at der er en fyr som synes du er en skide fantastisk person, så er jeg da lidt ked af, at en halvfed, gammel rockstjerne ikke tæller med" Mumlede han og begyndte blidt at kysse hende ved halsen lige under hendes øre. Han lukkede let sine øjne og nød bare at mærke hende så tæt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:20 am

Electra
Hun lukkede sine øjne sammen, da han sådan puslet omkring hende. Samtidigt bredte et smil sig ved hendes læber, da hun havde 'scoret' ham. Dét var nu også en god scoring xD ''Du er hverken fed eller gammel. I såfald gør fed og gammel mig virkelig.. virkelig..'' begyndte hun med et lettere flirtende blik, i det hun vendte sig mere om mod ham, inden hun blidt begyndte at kysse ham ved øret, præcist som han før havde gjort med hende. ''..Virkeligt..'' fortsatte hun, mens hun lod sine læber stryge mod hans kind, så hun atter kunne kigge ned i hans øjne. ''..Våd'' afsluttede hun sætningen, mens hun bed sig svagt i læben for ikke at komme til at smile og 'ødelægge' den stemning hun havde lagt op.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:27 am

Charlie

Han lukkede let sine øjne og mærkede hvordan, at han fik gåseh(g)ud over det hele. Han gav et svagt gip fra sig, da hun sagde at han gjorde hende våd. Han følte sig virkelig 'svag' over at der ikke skulle mere til, før at hun fik ham tændt. "Hvis det gør det, så har jeg heller ikke noget imod at være gammel og halvfed" Sagde han stille og nød at hun kyssede ham på den måde. Roligt lod han sin hånd køre op under hendes kjole og lagde hans hånd ved hendes side. Han lænede sig let frem og begyndte med ømme kys at kysse hende, ret hurtigt fik han dog udviklet deres kys så de blev noget heftigere.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:37 am

Electra
Hun trak maven en smule sammen, da hun mærkede hans hånd ved sin bare hud. ''Mmh..'' brummede hun tilfredst, mens hun gengældte alle hans kys. Det kildede helt i maven på hende, når han kyssede hende sådan og hun kunne mærke at hendes ansigt føltes mere og mere varmt, da han altid fik hende til at blusse op sådan. Hun slap blidt kysset, inden hun med forsigtige bevægelser satte sig op på ham og igen kiggede ned i hans øjne med et lettere forførende blik. Imens knappede hun langsomt hans skjorte hele vejen ned ind til den blot hang ned langs siderne på ham. Hun lænede sig ned over ham og begyndte at føre en masse små kys hen over hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:48 am

Charlie

Han så tilbage på hende med et drillende blik og kunne ikke lade være med at le, da hun begyndte at knappe hans skjorte op. Igen måtte han lukke sine øjne, da hun begyndte at kysse hans brystkasse. Det var underligt, at så små ting kunne tage pusten fra ham på den måde. Han vejrtrækning blev langsomt hurtigere og han vred sig let under hende, da det alligevel var rart at blive nusset sådan om. Han spændte let til i sin brystkasse og så ned på hende, Han fjernet forsigtigt hendes hår fra hendes ansigt, da det lidt dækket, så han ikke kunne se hendes ansigt. "Mmh, bedre" Mumlede han drillende xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 9:59 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt af ham, da han fjernede hendes hår fra hendes ansigt. ''Du vil måske gerne kigge på imens jeg kærtegner din ølmave?'' drillede hun og tog forsigtigt fat i noget hud ved hans side, da hun lige skulle køre på at han havde omtalt sig selv som 'halvfed'. Hun kravlede alligevel tættere ned over ham, så hun atter kunne nå hans læber. Ømt kyssede hun ham en enkelt gang og sukkede svagt, da alle de kys gjorde hende helt salig. ''Du... Charlie?'' begyndte hun og kiggede hen på ham med et legesygt blik igen. Hun følte sig så underligt tryg ved ham og hun turde at sige hvad som helst, da hun vidste at han nok var med på den værste uanset hvad. ''Jeg godt godt.. Foran din pejs..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:15 am

Charlie

Han så helt fornærmet på hende, da hun tog fat i hans side, inden han dog begyndte at grine. "Jeg kan ikke gøre for, at jeg ikke er helt ung længere" Mumlede han drillende, inden han gengældte hendes kys. Han hævede let det ene bryn, da hun sagde at hun gerne ville være sammen med ham foran pejsen. Han måtte indrømme, at det lød ret hyggeligt og det var virkelig romantisk at kigge ind på flammerne. "Så skal det være helt mørkt udenfor, så tænder vi op i pejsen, drikker noget god vin og har en masse levende lys" Sagde han og bed sig i læben, da det lød virkelig hyggeligt. Desuden hvis de skulle gøre det foran en pejs, skulle det satme også være med stil xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:26 am

Electra
''Wow..'' sagde hun en smule forundret, inden hun kom til at grine lidt. Det lød virkeligt romantisk, næsten lidt som i en film. Hun var ikke vant til, at fyre gjorde sådan noget for hende og det rørte hende på en eller andet måde at han ville give hende sådan nogle oplevelser. Forsigtigt lænede hun sig ned og 'krammede' ham så godt hun nu end kunne, da det var lidt svært at kramme en som lå ned. Forsigtigt lagde hun sig atter ved hans side og kunne ikke lade være med at grine lidt, da sengen allerede var ret uglet, selvom de ikke havde lavet noget i den xD ''Jeg troede at rockstjerner havde et ry for at være.. Arrogante.. Men.. Du er bare..sød'' sagde hun lidt dumt, men det var han jo virkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 10:37 am

Charlie

Han hævede let det ene bryn. "Nå, nu jeg pludselig sød? Tsh" Sagde han og slog med hovedet og prøvede at se arrogant ud. Inden han dog begyndte at smile. "Kan du bedre lide mig som arrogant?" Spurgte han drillende. Han lagde sig tilbage i sengen og tænkte kort. "Hvornår skal vi så have pejsehygge" Sagde han og lukkede let sin øjne. Han var frisk hele tiden, så det kom an på hvornår hun ville og havde lyst. Han kiggede på hende og lænede sig frem og kyssede hende blidt på kinden. "sagt med andre ord, hvornår vil du have mig?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 3:11 am

Electra
Hun rystede på hovedet af ham med et lille smil, da han spurgte sådan. ''Altså.. Vi var knapt kommet indenfor, før jeg hev tøjet af dig.. Spørgsmålet er snare; hvornår vil jeg ikke have dig?'' smilede hun stadigt, mens hun betragtede ham lidt. Igen faldt hendes blik på hans øjne og selvom hun bare havde lyst til at se sig blind på dem, flyttede hun alligevel blikket mod loftet og sukkede opgivende med et svagt grin. ''Ej, jeg kan slet ikke lade være med at kigge jo..'' sagde hun, mens overvejede om man kunne blive 'afhængig' af øjne. Hun kunne slet ikke kigge på hans ansigt uden at hendes blik straks faldt på hans øjne. Det fik hende til at føle sig helt skør.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 3:24 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da det havde været lidt sjovt at de nærmest ikke var noget ind af døren, før de havde overfaldet hinanden. Men det var alligevel specielt, at de stadigvæk kunne formå at snakke om helt seriøse ting også. Det hele handlet ikke bare om sex, men der var så meget mere bag. "Jeg har intet imod det" Sagde han med et lille smil, da han selv havde svært ved at holde blikket fra hende, men det var nu mere hele hendes krop xD Han så helt frem til, at de skulle ligge foran pejsen, "Skal vi tage ned til klipperne imorgen så? Det skulle ikke regne imorgen, vi kunne evt. tage nogle sandwich med?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 5:40 am

Electra
Hun nikkede med et svagt smil, da hun havde glædet sig helt til at komme ned til de klipper siden han nævnte dem til festen. Nu håbede hun bare, at hans ord om at der ikke kom så mange derned holdte stik. Det var faktisk en smule underligt, at de slet ikke så skyggen af andre mennesker den weekend, men hun brokkede sig nu heller ikke. ''Så bliver det helt picnic-agtigt'' smilede hun skævt, mens hun rykkede sig en smule tættere op af ham. Hun sukkede tilfredst ud, da det var helt rart at have en 'positiv' dag oven på en ret så negativ uge. Alt det med Harry havde virkeligt taget hårdt på hende og hun havde haft behov for at få ladet sit batteri op igen. ''Jeg havde ikke troet, at det var så afslappende at slippe lidt væk fra sin hverdag..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:12 am

Charlie

Han vidste, at der ingen ville komme ned til klipperne eller i hvert fald ikke nogle, som de behøvet at koncentere sig om. De andre som boede i nærheden var typisk ældre ægtepar, der hverken var til sladder eller rock musik xD Han smilede let, da hun sagde at det var utroligt så rart det var at komme lidt væk fra hverdagen. "Det er netop grunden til, at jeg tager herop. Man glemmer helt hvor meget man slapper af" Sagde han med et lille smil og tog let fat i hendes hånd og fik forsigtigt sine fingre flettet ind i hendes. Han følte sig ret beæret over, at hun også ville bruge en weekend på ham og ikke hellere ville ud med nogle jævnalderende venner.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:34 am

Electra
Hun kunne godt forstå, at Charlie havde brug for mange 'pauser'. Der var så meget stress i hans liv med hans karriere, men alligevel kunne hun ikke lade være med at ønske den samme form for 'stress'. At kunne leve fedt af FFF var virkeligt drømmen, men der skulle jo så meget til før at det ville lykkes. Hun skævede ned på deres hænder og lod sine fingre blive flettet ind i hans. Det var underligt at en 36 årig mand kunne give hende den form for ro i kroppen, men hun var sikker på at folk ikke ville kunne forstå det, hvis hun sagde det til dem. ''Vil.. Du egentligt stadigt se mig når Simona kommer hjem? Eller.. er det her en.. engangsting..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:49 am

Charlie

Han bed sig kort i læben, da hun spurgte om han stadigvæk ville se hende, selv efter Simona var kommet hjem. Han vidste, at han virkelig skulle være påpasselig med Electra. Selvfølgelig ville han se hende igen, men han ville heller ikke såre hende og han følte lidt, at det de sås satte lidt en 'stopper' for hendes liv ved siden af. Hun skulle ikke gå rundt og håbe på noget med ham eller holde sig tilbage på andre punkter. "Jeg vil gerne se dig efter Simona er kommet hjem også. Men..jeg føler ikke det er rigtigt. Det du gør ved mig er rigtigt, men..det at vi ses vil blive på mine vilkår, og det synes jeg ikke er..fair for dig" Sagde han stille. De ville aldrig kunne ses når de lige havde lyst, hun var nødt til at dukke op, når han havde tid.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 8:01 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han ikke lød så sikker, som hun havde håbet på. Hun havde jo vidst hvad hun var gået ind til, før hun overhovedet var begyndt at se ham. Når han var gift, havde en stressfuld karriere og generelt havde lidt tid til overs, så vidste hun at det måtte være når han kunne. ''Det er det måske heller ikke, men det.. Vidste jeg jo. Omvendt er det dig, som har en kone og.. Er et ansigt ud af til.. Det.. kan jeg smadre ved at se dig.. Det er jo dig, som vil tabe allerallermest på det, hvis.. Vi fortsætter og.. Mod alle odds, bliver opdaget'' sagde hun stille. Hun fik næsten helt ondt i maven af at tænke på at det hele var så skrøbeligt og at det bare kunne stoppe fra den ene dag til den anden, uden at hun kunne gøre noget ved det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 39 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: