VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 11:34 am

Charlie

Han brummede let, inden han igen åbnet sine øjne. "Jeg gik på det hjem indtil til jeg var cirka 14. Så mente mine forældre, at jeg nogenlunde kunne passe mig selv. I al hemmelighed begyndte jeg at gå til musik og..på det tidspunkt blev jeg nok lidt af en scorekarl" Grinede han, da han på det tidspunkt var begyndt at få en del kæreste, da han allerede dengang havde fundet et band, som han var forsanger i. "Dog gik jeg stadigvæk i en meget streng skole på det tidspunkt. Det var først da jeg blev atten, at jeg fik lov til at dyrke min musik sådan..seriøst" Sagde han, da han jo selv kunne bestemme over sit liv der. "N..Nårh" Mumlede han lidt dumt, da han faktisk blev en smule flov xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 11:44 am

Electra
Hun kom til at smile helt bredt, da han pludselig så forlegen ud. ''Det må jeg nok sige.. Jeg har gjort ham genert'' sagde hun højt til sig 'selv', inden hun forsigtigt lagde sig med fronten oppe på hans brystkasse og blidt placeret et kys ved hans læber. Hun flettede derefter forsigtigt sine hænder ind i hinanden og lod dem hvile ved hans brystkasse. Derefter lagde hun sig mere tungt oven på ham og lod sin hage hvile på sine sammenflettede hænder, så hun bare kunne ligge og kigge ham dybt i øjnene, mens hun lå dér oven på ham xD ''Hvornår mødte du Nicks mor? Jeg gætter på at du.. Stoppede med at være scorekarl efter det?'' spurgte hun, da de virkeligt måtte have fået Nick mens de havde været ret unge. De kunne næsten ikke have været meget ældre end hende selv?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 11:51 am

Charlie

Han gengældte hendes kys og smilede let, da det var helt hyggeligt at have hende liggende hos sig på den måde. Det var sjældent, at han snakket om sin fortid med andre mennesker, men af en eller anden grund stolede han nok på Electra, til ikke at ville skjule noget fra hende. "Nicks mors hedder Jenna, jeg så hende første gang blandt publikum til en koncert vi spillet, hun kom ofte og så os og efter..noget tid begyndte vi at snakke sammen. Vi var ikke så store dengang, så alle kom til vores afterparty, men vi turde ikke tage kontakt. Efter noget tid, gik jeg alligevel over til hende og cirka et halvt år efter, så var hun gravid" Sagde han med et lille smil. Hun havde altid haft en hel speciel betydning for ham, men livet med bandet havde tager overhånd.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 11:57 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af hans historie om Jenna, da det faktisk var en sød måde de havde mødtes på. ''Man siger man kun har en stor kærlighed i livet.. Var Jenna din? Eller er det Simona?'' spurgte hun og begav sig blot til at betragte ham igen. Nu vidste hun, at han ikke 'brød' sig om at blive kigget sådan i øjnene, men det stoppede hende nu ikke for at blive ved med at gøre det xD Egentligt vidste hun ikke, hvorfor hun havde spurgt ind til hans kærlighedsliv, men måske var hun et eller andet sted nysgerrig over hvad det var, som han så i Simona. Hun virkede på ingen måde særlig kærlig eller venlig for den sags skyld, men måske var hun anderledes omkring Charlie?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:02 pm

Charlie

Han brummede let, "Jenna var den helt store. Vi var bare så unge og så forbandet forelsket. Vi boede i en lille bittelejlighed sammen og havde næsten ikke råd til noget. Men vi havde hinanden og var lykkelige. Det gik nogle år og vi fik Nick. Vi gjorde det så godt vi kunne og det gik bedre, fordi vi så småt var begyndte at tjene penge på bandet på det tidspunkt. Mine forældre havde på det tidspunkt, nærmest slået deres hånd af mig. Jeg så dem stadig, men de ville ikke hjælpe med penge og de hadet den livsstil jeg kørte. Nick...gad de ikke rigtigt se" Sagde han og bed sig kort i læben. "Men..efter nogle år, opdaget jeg stoffer og alkohol og synes det var den perfekte blanding" Sagde han og bed sig i læben, da det var omkring der tingene begyndte at gå dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:10 pm

Electra
Hun tog sig selv i, at blive helt ked af det på hans vegne, da han havde smidt alt på gulvet på grund af stoffer og alkohol. Det var nu alligevel en underlig følelse, at blive 'påvirket' af en historie, som omhandlede en fyr hun var en lidt betaget af og hans store kærlighed. ''Hvad skete der med Jenna efter? Jeg mener.. Siden I ikke er sammen den dag i dag?'' Hun følte sig faktisk en smule privilegeret over, at han ville dele det med hende. Et eller andet sted viste det jo bare, at han stolede på hende og det var hun rigtigt glad for, for hun følte selv at hun kunne betro ham hvad som helst eller spørge ham til råds om ting hun måske ikke kunne håndtere.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:17 pm

Charlie

Han lagde let sin ene arm rundt om hende og bed sig let i læben, da han altid fik det så dårligt at snakke om Jenna. Eller kun når det omhandlet hvordan han havde ødelagt det mellem dem. "Jeg røg længere og længere ud og var aldrig hjemme. I takt med at Nick blev en besværlig lille møgunge som hun var helt alene med og det kunne hun ikke håndtere til sidst" Sagde han stille og bed sig i læben. I dag havde han det virkelig dårligt med, hvordan han havde behandlet hende og Nick. Der var lange perioder hvor han ikke havde set Nick udvikling overhovedet og der havde været nogle gange, hvor han edn ikke havde været til hans fødselsdage. "Jeg...ville ønske jeg kunne lave det om" Sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:24 pm

Electra
Hun vidste ikke rigtigt hvorfor, at hun blev påvirket sådan af den historie. Det var ikke engang fordi, at hun var jaloux, det var hun slet ikke. Alligevel følte hun sig trist på hans vegne. Hun kunne se hvor meget det påvirkede ham bare ved at kigge ned på ham. ''Måske.. Kan du en dag?'' sagde hun stille, selvom det nok ville blive svært at blive 'genforenet' med sig meget historie bag sig. ''Hvad med Simona? Hun virker ikke som typen, som stiller sig tilfreds med kun at være nummer 2 store kærlighed'' mumlede hun lavt, da hun virkeligt godt kunne tænke sig at vide hvad det var for et forhold de to havde. Hvis han virkeligt elskede hende højt, ville han så ligge her med hende nu?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:37 pm

Charlie

Han brummede let, da hun spurgte ind til Simona. Han havde svært ved at forklarer hvad han følte for hende. "Hvad vil du gerne vide der?" Mumlede han stille. Da han ikke bare kunne fortælle uden videre om Simona. Hun betød noget for ham, men det var svært at sætte på ord. Han vidste godt det ville virke lidt underligt, men han havde de sidste par dage haft det virkelig svært med Simona og de havde skændtes hele tiden. Når hun ville flytte, ville de flytte og han skulle betale, når hun ville have noget, så blev det altid noget de ville. Han vidste ikke hvorfor, men hun havde ændret sig meget siden de havde mødtes første gang. Han sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:47 pm

Electra
Hun håbede ikke, at han følte at hun snagede. Det var kun fordi, at hun var virkeligt nysgerrig, men han kunne bare lade være med at svare på det, som hun spurgte om hvis han ikke ville. Svagt trak hun på skuldrene, da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle ''spørge''. ''Jamen.. Bare.. Hvorfor er hun.. Speciel for dig? Du behøves ikke.. At svare..'' forsikrede hun ham alligevel, da hun ikke rigtigt brød sig om at have næsen i ting som ikke kom hende ved, men hendes nysgerrighed ville bare noget helt andet xD ''Du må have det som om, at du er under krydsforhøring ligenu'' smilede hun lidt ned til ham, mens hun lod sin ene hånd blive liggende ved sin hage, så hun kunne hvile på den. Roligt lod hun sine negle fra sin frie hånd stryge blidt hen over hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 12:56 pm

Charlie

Han brummede let. "Simona er specielt fordi..." Begyndte han og så på hende. "Ude blandt folk virker hun meget snobbet og...nedladende" Sagde han med et skævt smil. "Sådan var hun også overfor mig i starten, men pludselig ændret hun sig. Hun blev sjov, sød, klog og bare..dejlig at være sammen med" Sagde han med et lille smil. "Et eller andet sted, føler jeg mig vel lidt speciel over, at se den side af hende" Sagde han med et skævt smil. "Og...jeg holder virkelig meget af hende" Sagde han og smilede let. "Desværre er vi inde i en dårlig periode og vi skændes hele tiden, jeg ved ikke hvorfor, men vi kan ikke være i samme rum i 5 minutter uden at råbe af hinanden" Sukkede han.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 1:08 pm

Electra
Hun mærkede, at hun blev lidt jaloux over hans ord. Måske havde hun et eller andet sted håbet på, at hun blot havde været en hurtig erstatning for Jenna. Mens hun ikke havde følt sig jaloux over Jenna, så var følelsen med det samme kommet, da de talte om Simona. Måske fordi at det var hans nuværende kone? Hun havde holdt igen omkring Harry, men hvis han spurgte, så skulle hun nok sørge for at være 100% ærlig. Men nu havde hun jo selv spurgt ind til det, så det var selvfølgelig ikke det samme. ''Mon ikke at I finder.. Rytmen igen?'' sagde hun så opmuntrende hun nu end kunne, inden hun lod sig glide ned tilbage i sengen igen. Hun kiggede en smule tavst oppe i loftet, da hun pludselig ikke helt forstod, hvorfor at han lå der sammen med hende, hvis han havde en 'dejlig' kone derhjemme. Var hun problemet i Simona og Charlies forhold? Eller var hun hans 'trøst' indtil de fik det bedre sammen igen?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 2:31 am

Charlie

Han vidste ikke rigtigt, var der var med Simona og hun var anderledes når de var alene sammen og i starten havde hun været utrolig sød. Men det var ligesom at hun var ved at få storhedsvanvid. Hun havde efterhånden vænnet sig for meget til hans karrierer og penge, at hun havde svært ved at styre sig. Tingene skulle købes med det samme og hun blev sur, hvis hun ville have noget hun ikke kunne få. Også derfor, at der pt var mange problemer. Hun var fast besluttet på, at der skulle et barn til verden og den idé var han ikke voldsomt opsat på. "Det har aldrig været den store...gnist mellem os" Sagde han med et skævt smil, da tingene mellem ham og Simona, aldrig havde været så specielle som mellem ham og Simona. "Er det oprigtig interesse eller..?" Sagde han og gik lidt i stå, da han selv ville blive lidt jaloux hvis han skulle høre om Harry alt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 2:38 am

Electra
Hun forstod ikke rigtigt, hvordan man kunne gifte sig med én hvor gnisten ikke var 'stor'. Havde han bare stillet sig tilfreds med at det var 'fint?'. ''Ja'' sagde hun med et skævt smil, da hun havde været nysgerrig efter at høre det, men alligevel gik det hende en smule på. Desuden følte hun lidt, at han modsagde sig selv ved først at sige at hun var 'dejlig', men derefter at der ikke var nogen gnist. Hun sagde dog intet til det og vendte sig i stedet om imod ham igen, så hun bedre ville kunne se ham. Hun foldede puden under sig, så hun kunne ligge lidt højere, mens hun igen drillende begyndte at kigge ham i hans øjne. ''Hvad med mig? Er der en gnist der?'' spurgte hun og begyndte at smile lidt, da der i hvertfald var et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 2:58 am

Charlie

Han havde altid set Simona og hans forhold som noget specielt og han elsket hende også. Men der havde aldrig været den der komplette teenangerforelskese i mellem dem, så der havde været med Jenna. Jenna havde haft slået benene væk totalt under ham, men med Simona havde tingene forgået under lidt mere ordnet forhold. Han bed sig svagt i læben, da hun spurgte om der var en gnist når hun kigget ham i øjnene. Han vidste at der var noget og de havde et helt specielt forhold til hinanden, på en eller anden måde kunne han slappe helt af i hendes selskab og på samme tid, fik hun ham til at føle sig helt speciel. "Jeg ved ikke hvad der er mellem os, men jeg ved at jeg ikke kan stoppe med at se dig" Sagde han med et lille smil. Det havde slet ikke været meningen, at han skulle have et forhold ved siden af sit ægteskab, men han kunne ikke stoppe med at se hende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 3:08 am

Electra
Hun smilede lidt af hans svar og kom til at tænke tilbage på dengang hun havde kysset ham før første gang. Godt nok havde hun været langt væk på stoffer den dag, men hun havde selv aldrig oplevet at et første kys kunne give hende sådan et sug i maven. ''Måske skulle jeg hjælpe dig med at finde ud af det så?'' sagde hun stille, inden hun forsigtigt krøb oven på ham igen som før, så hun kunne kigge direkte ned på ham samtidigt med at hun var helt tæt på, da de jo lå 'mave-mod-mave'. Blidt trykkede hun igen sine læber mod hans uden at gøre noget som helst andet, så han kun fokuseret på deres læber og ikke andre berøringer. Efter få sekunder trak hun sit hoved en smule til sig, dog kun for at smile ned til ham, inden hun atter startede et ømt kys op, da hun ikke kunne lade være.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 3:15 am

Charlie

Han følte sig virkelig 'dum'. Han havde været sammen med så mange piger førhen og ikke taget deres første kys eller knald for noget specielt, men Electra fik en helt speciel følelse op i ham, bare det at hun var tæt på ham. Han vidste, at de aldrig skulle blande følelser med ind i det de havde, men det var alligevel virkelig svært at undgå, da han langsomt begyndte at holde mere og mere af hende. Han lukkede sine øjne, da hun begyndte at kysse ham og gav en tilfreds lyd fra sig, inden han roligt begyndte at gengælde det. Han mærkede med det samme, hvordan hans hjerte begyndte at slå og han grinte kort, da hun med sikkerhed ville kunne mærke det, i det de lå som de gjorde. Hans hjertebanken måtte næsten give et svar om, at han følte at der var noget specielt i mellem dem, da han ikke var i stand til at sætte ord på hvad det var. For en 16 årige pige og en gammel rockstjerne havde vel ikke så meget tilfælles?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 3:23 am

Electra
Hun smilede svagt, da hun kunne mærke hans hjertebanken mod sig. Det var præcist den reaktion, som hun havde ledt efter, da den sagde mere end alle ord ville. Selv slog hendes hjerte virkeligt hurtigt også, men hun vidste ikke om han ville kunne mærke det, da hendes bryster var 'presset' lidt sammen, da hun jo lå sådan på ham xD Forsigtigt slap hun hans læber igen og så ned på ham med et lettere drillende blik. ''Se?'' smilede hun lidt, da der måtte være et eller andet. Selv følte hun virkeligt, at der var en gnist imellem dem. Om det var på grund af forskellene imellem dem, eller om de i virkeligheden var mere ens end de vidste, kunne hun ikke sætte finger på.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 3:31 am

Charlie

Han var et eller andet sted glad for, at hans krop signaleret mere end han kunne sætte ord på. Selvfølgelig synes han, at Electra var virkelig fantastisk og smuk, men det satte ikke rigtigt ord på, hvad han følte for hende. Han ville heller ikke påstå, at han havde følelser for hende men kunne han nægte det, når hans puls røg op, hvergang hun var tæt på ham? Han sukkede svagt, da han bare måtte nyde tiden med hende og se hvor tingene bar hen og ikke tænke så meget. "Det feje tricks" Mumlede han drillende, "Men nu må det være din tur til at fortælle mig om dit liv" Sagde han med et lille smil, nu havde han fortalt en masse om sig selv, så var han også nysgerrig at høre omkring hende. "start fra begyndelsen" Sagde han og lagde sig en smule bedre til rette og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 5:16 am

Electra
Hun lod sig endnu engang ligge sig ved hans sidde i stedet, da det nu var hendes tur til at fortælle. ''Hmm.. Jeg er faktisk født i Belgien..'' startede hun og betragtede ham en smule. Det var ikke så tit, at hun sådan snakkede om sin fortid, selvom den havde været ganske god. ''Min far er italiener/belgisk. Og min mor er græsk. De mødtes i England, men var flyttet i 2 år til Belgien da jeg blev født. Derefter flyttede de tilbage til England igen, da min far startede sit advokatfirma.. I dag er det dét 4 største i England.. Nå.. Men.. Ja, jeg snakker 4 sprog flydende.. '' smilede hun let, da folk altid troet at hun var ret 'blank'. Men hendes karakterer i skolen var blandt de bedste og hun havde altid fået at vide at hun var meget moden. ''Min mor gik hjemme meget af tiden med mig, mens min far arbejde, så jeg var aldrig alene eller er blevet opvokset med barnepiger.. Jeg er meget knyttet til min mor.. Hun havde altid så mange veninder rendende.. Blandt andet Simona'' smilede hun skævt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 6:56 am

Charlie

Han lå og betragtede hende mens hun fortalte og blev faktisk helt salig, da han nød at ligge og høre omkring hendes liv. Det var lidt underligt, at begge hans ekskoner faktisk havde kendt til Electras mor. "Din mor..kendte Jenna, ikke?" Spurgte han med et skævt smil, han vidste ikke om hun ville kunne huske det, da hun havde været lille dengang og muligvis ikke ville kunne huske det. Han begyndte let at nusse hende arm, da han havde et behov for at røre ved hende hele tiden. "Hvornår startet dig og Hazel med at spille?" Spurgte han nysgerrigt. Musikken var nok en stor del af deres begges liv. "Og hvad med dans? Har du altid gået til det?" Normalt var han lidt ligeglad med at høre om andres liv og det plejet at kede ham lidt, men Electra havde hans fulde opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:04 am

Electra
Hun overvejede kort at sige, at hendes mor kendte alle. For hun kendte godt nok mange mennesker xD Hun kunne ikke helt placere Jenna, men hun kunne godt huske Nicks mor fra da hun var lille i små glimt. Dog blev hun en smule stum, da 'Jennas' navn begyndte at dæmre for hende. Hun huskede før sommerferien, at hun var kommet hjem fra en eksamen og skulle fortælle sin mor at hun havde fået topkarakterer. Damen der sad i køkkenet med hendes mor havde trukket en lille 'kuffert' op og sagt til hende, at hun måtte vælge et armbånd som tillykke, da hun lavede hjemmelavede armbånd. Hed hun ikke Jenna? ''Charlie.. Lavede Jenna hjemmelavede smykker?'' spurgte hun en smule tamt, da hun helt glemte hvad han spurgte om.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:12 am

Charlie

Han stivnede kort, da Electra spurgte om Jenna havde lavet hjemmelavet smykker. Hun lavet både smykker til mænd og kvinder, tit til deres koncert og interviews havde han båret de smykker, for at gøre lidt reklame. Han nikkede let og bed sig i læben, "Det gør hun, kan du..huske det?" Spurgte han lidt dumt. Selv havde han ikke hørt fra Jenna i flere år og det var virkelig underligt, at Electra vidste sådan nogle ting. Han ville gerne høre mere om hendes liv, men han spurgte dog ikke ind til mere. "Jeg har faktisk stadigvæk nogle derhjemme" Sagde han og bed sig i læben, da han et eller andet sted, nok savnet den tid han havde haft med Jenna. Tanken om, at det var hans skyld det hele var ødelagt var endnu værre.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:18 am

Electra
Hun bed sig en smule i læben, inden hun forsigtigt rejste sig op og gik hen og åbnede hendes kuffert. I den lå et lille smykkeskrin, som hun altid havde med sig, da hun jo altid gik med mange smykker. Hun tog den med tilbage til sengen, hvor hun satte sig på kanten og begyndte at rode i det. Hun kunne ikke helt huske, om hun havde det med, da der lå så meget. ''Ah..Her..'' sagde hun, da hun endeligt fandt det. Det var ret flot og lavet af turkise sten. Hun lagde det foran ham og bed sig kort i læben, da den Jenna måtte være 'hans' Jenna. ''Hun.. Besøgte min mor for en måneds tid siden.. Jeg var lige kommet hjem fra eksamen og hun.. Gav mig den..Som en eksamensgave'' sagde hun stille. Faktisk havde hun virket virkeligt sød. De kendte jo ikke hinanden, men alligevel havde hun givet hende det armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 7:23 am

Charlie

Jenna havde altid været utrolig sød og rigtig gavmild. Hun var sådan en type, som alle følte sig godt tilpas med og hun gik godt i spind med alle. Han bed sig kort i læben, da han tydeligt kunne kendes hendes smykker. "Ved du..om boede i London eller var hun bare på besøg?" Spurgte han stille og rykkede en smule på sig. Han havde det lidt dårligt med, at blive så 'berørt' overfor Electra. Selvfølgelig var han ikke flov eller utryg ved, at hun vidste de ting men han følte lidt dårlig samvittighed, over at vise så tydelige følelser overfor en anden, når hun var til stede. Men på den anden side, havde han ikke set Jenna i flere år. "Mig og Nick har ikke set hende siden..hun forlod os. Havde..hun det godt? Var hun glad?" Spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 38 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: