VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 5:34 am

Charlie

Han så lidt undrende på hende, da hun bare sad og stirret ind i hans øjne, "Har jeg virkelig blå øjne?" Gentog han og kunne ikke lade være med at grine. Han brummede let da hun sagde at hun ønsket sig smukke ting. "Hmm, du må sende mig en ønskeliste" Sagde han med et lille smil, da han virkelig var dårlig til at købe gaver. Men på den anden side, så kunne have finde et pænt smykke til hende, det var altid godt at købe til piger, men det skulle også være et specielt smykke, et som mindet hende om ham. Han kørte let sin finger hen over hendes arm, for at kilde hende lidt. Han vidste ikke helt, hvorfor at hun havde stirret sådan på ham, men han håbet at det vat et positivt tegn, "Du har os virkelig smukke øjne" Sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 6:01 am

Electra
Hun følte sig en smule dum, da hun bare var faldet lidt hen xD Hun kunne ikke sætte finger på hvad det var med ham, men hun følte sig virkeligt betaget af hans udseende på en underlig måde. Selvom han ikke var 'klassisk' flot, så havde han et eller andet helt specielt over sig og hun forstod godt hvorfor at han havde et hav af skrigende piger efter sig. ''Jeg har ikke en ønskeliste.. Jeg ønsker mig.. Specielle ting?'' smilede hun drillende, da hun var virkeligt dårlig til at komme med gaveønsker og altid satte folk ud på længere missioner xD Selv var hun god til at vælge gave, syntes hun. ''Nej, men det er helt seriøst. Du har virkeligt.. Virkeligt blå øjne..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 6:29 am

Charlie

Han så drillende på hende, da hun sagde at hun ønsket sig specielle ting. Forsigtigt lænede han sig frem mod hendes øre og og skulle lige tage sig sammen, for ikke at begynde at grine. "Du..kan få lille Charlie, det en meget speciel ting" Sagde han, inden han rettet sig op igen og så meget overbevisende på hende, inden han dog ikke kunne lade være med at grine. Der var nok ingen tvivl om, at hun kunne få den ligeså snart hun ville og det slet ikke behøves at vente til hendes fødselsdag. Han var dog sikker på, at han skulle finde noget specielt til hende. "Mmh, derfor du kigget så meget?" Mumlede han drillende, da han alligevel var lidt nysgerrigt, for at finde ud af, hvorfor at hun havde kigget sådan på hende før.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 6:44 am

Electra
Hun brød ud i latter, da han afslørede sin 'gave' xD ''Den har jeg jo allerede fået én gang.. Og jeg kunne sikkert få den igen.. og igen.. og igen.. og igen'' drillede hun, da hun var ret sikker på, at der ingen problemer var dér. Egentligt behøvede han heller ikke at købe noget til hende, men det behøvede jo heller ikke at være noget dyrt for at det skulle være specielt, tværtimod. Hun nikkede let, da hun virkeligt var døset hen på grund af hans øjne. ''Undskyld, jeg ved godt det er lidt mærkeligt..'' smilede hun lidt skævt, da det måske havde været lidt pinligt. Forsigtigt rankede hun sig en smule op og betragtede ham lidt igen. ''Er det i orden at jeg tager et bad? Jeg vil gerne skifte til noget mere.. Rawr'' smilede hun drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:15 am

Charlie

Han smilede drillende til hende, da hun sagde at hun ville kunne få den igen og igen. "Tjaeh, og sikkert også lige en sidste gang" Mumlede han drillende, da hun havde helt ret. Netop det punkt ville han nok have ret svært ved at sige fra overfor hende. Han nikkede let, da hun spurgte om hun måtte tage et bad, "Selvfølgelig, der er et badeværelse nede af gangen også anden dør på højre hånd, jeg vil lave noget mad i mens så. Hvis..du er sulten?" Spurgte han med et skævt smil. Han ville ikke gå igang med at lave mad, hvis hun ikke var sulten endnu men det var alligevel ved at være spisetid og han havde selv ikke spist hele dagen, "Men inden du går" Sagde han og gik hen og trak hende ind til sig, drillende begyndte han at kysse hende, inden han dog langsomt gjorde deres kys en smule heftigere.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:23 am

Electra
Hun smilede let, da det var rart at blive opvartet med mad og det hele. Selvom han var rockstjerne, så havde han da stadigt sine manere xD ''Mmh?'' smilede hun, inden han begyndte at kysse hende. Hun kom helt til at trække vejret tungt, fordi hun mistede pusten når han kyssede hende sådan. Roligt lod hun sine fingre køre op af hans overkrop og derefter op i hans hår, hvor hun lod dem blive begravet dybt ind i hans lokker. Hun vidste at hun virkeligt måtte passe på hvor meget hun lagde i det. Det måtte ikke ende som endnu et ''Harry-crush'', hvor hun blev vild med en, som hun ikke kunne få. Men det var bare svært at holde sig tilbage, når hun syntes så godt om ham og kunne være helt sig selv omkring ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:31 am

Charlie

Han vidste slet ikke hvad der skete med ham, når han var sammen med Electra. Alting føltes en smule mere intens og han blev pludselig en helt anden. Han følte sig helt teenagerforelsket og fjollet igen. Dog vidste han godt, at han virkelig skulle passe på, jo mere han var sammen med hende jo mere 'ligeglad' blev han med hvad andre mente og om andre så dem, men det ville være for alt ødelæggende, og han ønsket jo ikke at det skulle gå udover hans forhold til Simona. Men han havde også lyst til, at kunne komme gående med Electra offentlige steder, uden at folk skulle kigge, men det ville aldrig kunne ske. De ville for altid skulle gemme sig. Han lod sine hænder køre rundt om livet på hende og holdt hende tæt ind til sig, mens hans tunge leget med hendes.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:42 am

Electra
Hun lukkede øjnene en smule sammen, da hun kunne mærke det helt ude i fingerspidserne, da hans tunge pirrede hendes sådan. Selvom hun vidste, at der aldrig ville blive noget imellem Charlie og hende, så kunne hun alligevel mærke at han ville 'have' hende et eller andet sted. Den følelse, som hun så længe ville have haft frem i Harry fandt hun i Charlie med mere til. Det var bare lidt træls, at hver gang hun skulle møde en fyr hun fandt lidt interessant, så var der altid et land eller en kone imellem xD Forsigtigt puffede hun ham drillende væk og 'lagde' sin fod ved hans brystkasse, så hun skubbede ham bagud og han ikke kunne komme tættere på. ''Mad.. Nu'' sagde hun helt bestemt, dog efterfulgt af et svagt smil.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:02 am

Charlie

Han så lidt 'surt' på hende, da hun skubbet ham væk og sagde, at han skulle gå igang med at lave mad. Drillende rakte han tunge af hende, "Se så og skrub i bad med dig og få noget rauw tøj på" Sagde han, mens han kørte sin hånd op af hendes ben og så langt op af hendes lår, som han nu kunne nå xD Han gik dog hen i den fryseboks, hvor alle madvarene lå i og begyndte en efter en, at ligge dem på plads i køleskabet. De ting han skulle bruge lagde han på bordet. "Der ligger håndklæder i skabet derude" Sagde han med et lille smil, inden han kort skævede til nogle chilier, "Er du til meget stærk med eller..ikke så stærk?" Spurgte han. Selv kunne han ikke få nok at stærk med, men det ville være lidt synd, hvis hun ikke brød sig om Chili og der så ville være en masse i deres lasgane.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:18 am

Electra
Hun hoppede ned fra bordet og begyndte at gå mod badeværelset. ''Jeg har græsk og italiensk blod i mine årer. Jeg ville være et skarn, hvis jeg ikke spiste stærk mad'' svarede hun drillende, inden hun gik ud på badeværelset for at tage et bad. Hun fik gjort sig ren, vasket hår og børstet tænder, inden hun tørrede sin krop og hår så godt hun kunne. Hun havde besluttet sig lidt for at drille ham lidt, hvilket også var grunden til at hun havde taget badet lidt hurtigt. Forsigtigt svang hun et håndklæde rundt om sig, inden hun så listigt hun kunne gik ud i køkkenet, hvor han stod og lavede mad. Helt forsigtigt stillede hun sig op af ham bagfra, inden hun lod sine hænder køre hen på hans mave. Bare for at gøre det endnu 'værre' lod hun håndklædet falde ned på gulvet, så han ville kunne mærke hendes bare hud uden at kunne se. ''Bare.. Fortsæt med at lav' mad..'' sagde hun i et drillende tonefald.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:29 am

Charlie

Han havde mens hun havde været i bad, gået i gang med at lave mad og havde også fået deres lasagne i ovnen og stod netop nu og var igang med at skære noget salat til. Hårdt bed han sig i læben, da hun kom hen og stod bag ved ham helt nøgen. "Skal jeg bare fortsætte?" Spurgte han en smule usikkert, da det var ret umuligt at fortsætte med at skære grøntsager, som om at der intet var sket."Okay" Sagde han og prøvede at skære videre og ignorerer at hun stod helt nøgen bag ved ham, der gik dog ikke længe før han lagde kniven fra sig og hurtigt vendte sig op. "Hvordan fanden skal jeg kunne gøre det, huh?" Mumlede han og prøvede at lyde meget "truende", "Er du klar over, hvor pisse ondt det er, huh?" Sagde han drillende og begyndte at skubbe hende tilbage mod sofaen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:37 am

Electra
Hun blev så forskrækket, at hun nær var faldet i det håndklæde som lå på gulvet, da han vendte sig om xD Hun begyndte at grine helt 'nervøst', da han skubbede hende bagud, men hun ville alligevel prøve at vise ham hvem bossen var, selvom der sikkert ville blive kamp til stregen. Hun stoppede med at gå og lagde i stedet sine håndflader mod hans brystkasse og ''skubbede'' ham bagud, dog ikke hårdt eller noget. ''Charlie, du skal lave mad, nu!'' sagde hun og så bestemt på ham, alligevel kunne hun ikke dy sig for at slikke sig drillende rundt om læberne blot for at lokke ham i den 'hendes' retning frem for madens.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:50 am

Charlie

Han hævede let det ene bryn, da hun sagde at han skulle lave mad nu. "Skal du true mig?" Mumlede han og prøvede at "puste" sig op, selvom han dog ikke kunne dy sig fra at smile drillende til hende, da han ikke rigtigt kunne være den hårde type særligt længe af gangen. Han lod sig alligevel blive skubbet en smule tilbage, da hun lige kort skulle føle, at hun havde "overtaget", inden han hurtigt løftede hende op i sine arme og 'gik' ind i armlænet på sofaen, så de faldt end i sofaen. Han sørgede dog for at lande blødt over hende, så han var sikker på at hun ikke ville slå sig. Han tog fat i begge hendes hænder og holdt dem fast, inden han roligt begyndte at kysse hende op af halsen med små pirrende kys.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 9:12 am

Electra
Hun gav et hvin fra sig, da han så hurtigt fik dem 'væltet' ned i sofaen. Selvom hun gerne ville gøre modstand, så måtte hun indrømme at det alligevel var for pirrende og rart til, at hun gad at stoppe ham xD Hun strakte halsen en smule, mens hun kort kiggede op på hendes hænder, som var låst fast. ''Jeg har jo ikke en chance, når du er så stærk'' sagde hun for lige at booste hans ego en smule. Når hun ikke havde sine hænder at gøre godt med, så måtte hun jo taget noget andet i brug. Forsigtigt begyndte hun at gnide sig langsomt op af ham og dermed 'køre' sine bryster op af hans brystkasse imens. ''Lav.. Mad'' sagde hun igen i et forsøg på at tage styringen, men hun var alligevel så salig, at tonefaldet ikke var så bestemt som det havde været.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 9:31 am

Charlie

Han var ligeglad med maden nu. Salaten var alligevel den kedelige tid og der var sat et stopur til ovnen, så de ville tydeligt kunne høre hvordan de skulle spise. Han slap hendes hænder igen, da det alligevel var sjovere, når hun også kunne bruge sine hænder, men han skulle lige vise hende, hvem der 'bestemte'. Han brummede tilfreds, da hun kørte sine bryster op af hans brystkasse, forsigtigt trykkede han sin brystkasse en smule frem, bare lige for at mærke lidt bedre, men selvfølgelig uden at mase hende på nogen måde. "Jeg må vidst hellere lukke munden på dig" Sagde han og begyndte blidt at kysse hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 9:42 am

Electra
Hun smilede tilfreds, da hun fik hænderne fri og fik dem hurtigt placeret rundt om nakken på ham, mens han kyssede hende. Hun måtte indrømme, at hun faktisk nød at være sammen med Charlie igen mere end hun havde forventet. Hun havde gået og været lidt nervøs over, om de mon ville kunne finde 'ud' af at være sammen igen efter en lettere turbulent uge for dem begge. Blidt gengældte hun kysset, så det ikke blev alt for vådt. Drillende lod hun nu sine hænder køre ned langs hans ryg og ind under hans boxers, hvor hun nev ham lidt i den ene balde for at vække ham lidt. ''Du gør mig så.. ih..'' mumlede hun overgivende, da hun ikke gad at gøre 'modstand' mere. Maden kunne rende og hoppe, det var hyggeligere at ligge sådan med ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 9:53 am

Charlie

Han gav et gip fra sig, da hun nev ham. "Forresten nu hvor jeg har dig hvor jeg vil have dig, så skylder jeg dig vidst noget" Mumlede han drillende, inden han en sidste gang kyssede hende ved munden. Langsomt begyndte han at kysse hende ned af kroppen, mens han sørgede for at lade sine hænder røre hende ned langs hendes sider. Det var virkelig sjovt, at de slet ikke kunne holde fingerne fra hinanden. De havde ikke været i sommerhuset mere end 2min før at de havde kastet sig over hinanden og han havde ikke i sinde at stoppe før de tog hjem xD Sådan en tur burde de have noget oftere, da man virkelig fik tid til at nyde livet xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:01 am

Electra
Hun spændte allerede en smule til kroppen, da han begyndte at kysse hende sådan ned af kroppen. Utålmodigt strakte hun sig en smule og smilede svagt af hans ord, da det kunne han bande på at han gjorde. Denne gang skulle Nick bare ikke lige stikke hovedet ind af døren xD ''..Virkeligt.. Virkeligt ih..'' mumlede hun mest for sig selv, da hun virkeligt mente det, hvad end 'ih' så var. Men han gjorde virkeligt et eller andet ved hende, som hun ikke kunne forklare, for man kunne slet ikke sætte ord på det. Hun følte at der var en speciel kemi imellem dem. Om det var fordi at de var virkeligt tiltrukket af hinanden eller måske at deres personligheder et eller andet sted mindede lidt om hinanden, vidste hun ikke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:10 am

Charlie

Han kyssede hende langsomt ned af maven og lod sine hænder vandre overalt på hendes krop, da hun skulle mærke ham 'overalt'. Hun skulle i hvert fald ikke have noget at klage over denne gang og det skulle være perfekt, da sidste gang havde været virkelig pinligt. Han kravlede forsigtigt ned mellem hendes ben og begyndte med små kys, at kysse hende ved hendes inderlår. Han så kort op på hende og smilede drillende, inden han med rolige bevægelser begyndte at slikke hende. Han kunne godt mærke på hende, at hun var godt varmet op, men han skulle lige pirre hende ved at tage det stille og roligt xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:23 am

Electra
Hun trak maven helt sammen og prøvede at holde sig i ro så godt hun kunne, men det var svært når han tog det hele så 'roligt'. Alligevel kunne hun ikke lade være med at lave nogle små utålmodige spjæt, mens hun gav nogle små sammenbidte støn fra sig. Hun vred sig en smule, da hun allerede nu ikke kunne ligge stille, da hun blev mere og mere pirret. ''Jøsses..'' kom det lavt fra hende, mens hun forsigtigt tog fat om en pude, da hun havde behov for at bore sine fingre ned i et eller andet. Hun spredte sine ben en smule mere, mens hun forsigtigt 'knækkede' i ryggen og sukkede tilfreds af hans berøringer.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:35 am

Charlie

Han trak tiden lidt ud, inden han dog hurtigt skiftet hel 'stil' og lod sin tunge begynde at lege lidt voldsommere hende. Han blev ret pirret af, at han kunne få hende til at vride sig sådan under ham. "Mmh" Brummede han tilfreds og begyndte blidt at nusse hende ved hendes inderlår med den ene hånd, inden han lod den anden køre op til hendes bryst og begyndte at massere der. Roligt begyndte at røre ved hendes med sin hånd og lukkede sine øjne let i, da han virkelig skulle tage sig sammen, da han blev virkelig pirret og mest af alt bare havde lyst til at tage sine boxer af og tage hende. Men han skyldte hende ligesom det andet xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:46 am

Electra
Hun begyndte at give en svag gispen fra sig, da han blev mere voldsom. ''For helvede, Charlie..'' sukkede hun lavt, da hun til trods for at han var et stykke fra hende følte at hun kunne mærke ham overalt på hendes krop. Hun havde gåsehud over det hele og hun kunne mærke at hendes hjerte slog hårdere og hårdere. Hun bed sig hårdt i læben, da hendes ben helt begyndte at ekse, fordi at hun spændte så meget til i kroppen. Det gav til sidst efter i hendes krop, da hun kom. Hun havde prøvet at holde et støn inde, men i stedet var der alligevel kommet en underlig skinger lyd fra hende xD Hun kiggede op i loftet og trak vejret hurtigt, mens hun lukkede øjnene forsigtigt sammen. Hun kunne bare ikke sætte finger på, hvordan han kunne tænde hende så meget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:50 am

Charlie

Han følte sig et eller andet sted helt stolt over, at han kunne få hende til at føle sådan, men han håbet virkeligt at hun var tilfreds, men det lød bestemt sådan. Han kyssede hende blidt ved det nederste af maven en enkelt gang, inden han krøb op og lagde sig ved hendes side. Han måtte 'skubbe' en smule til hende, før at han kunne ligge i sofaen og de lå ret tæt, men det var blot hyggeligt xD Han lagde sig til rette og smilede drillende til hende, da han virkelig var stolt af sig selv, men han var virkelig også blevet sulten af sådan to omgange xD Han lagde sin hånd ved hendes mave og begyndte at nusse der.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:59 am

Electra
Hun gjorde plads til at han kunne ligge ved siden af hende. Dog pustede hun en del, da pulsen virkeligt var røget op på 120 på ingen tid. Hun lukkede igen øjnene og nød bare at ligge tæt sammen med ham. Hun åbnede sine øjne igen, inden hun lod sig 'rulle' om på siden så hun bedre kunne se ham. Svagt smilede hun, mens hun forsigtigt lod sin hånd glide roligt ned af hans overkrop imens. ''Jeg ved ikke hvad det er med dig.. Altså.. Jeg bliver jo aldrig vant til andre fyre, hvis du fortsætter sådan her..'' smilede hun skævt, inden hun atter lukkede øjnene. Hun var ret sikker på, at når hun var sammen med Charlie på den måde, så blev hun mere og mere kræsen hvad fyre angik, hvis de ikke kunne de samme ting xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 11:07 am

Charlie

Han havde jo gennem årene haft en del øvelse og han vidste derfor hvad han skulle gøre. Dog var det ikke altid at hans 'trick' virket, da det jo også var vigtigt at pigen var tændt på ham og ikke var væk på hverken stoffer eller alkohol. "Hvem siger også, at du behøves at være sammen med andre? Har jeg nogensinde sagt nej?" Mumlede han drillende. Sidst havde han sørget for, at hun var kommet med et brag og hun virket også godt tilfreds nu. "Så jeg har god grund til at være stolt?" Sagde han og bed sig i læben, men netop på det punkt, nød han at blive bekræftet xD Han skævede kort over mod ovnen, da uret ringet. "Skal vi spise nu eller vil du vente?" Sagde han og kyssede hende ved halsen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 36 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 36 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: