VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jos, Theo, Gus & Roman

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:58 am

Jos

Hun havde sat på sit værelse og skrevet med nogle af sine venner over facebook. Hun havde været i byen lidt og var begyndt at kede sig lidt. Roman var virkelig sød, men det blev lidt kedeligt, at der kun var ham at snakke med sådan rigtigt. Hun lukkede hurtigt sin pc sammen, da hun hørte nogle råbe hallo. Hun gik ned af trappen og smilede svagt. "Du må være Teoh?" Spurgte hun lidt dumt, da hun stadigvæk ikke heeelt kunne huske hans navn xD "Eller..Gys?" Spurgte hun og så helt forvirret ud xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:03 am

Theo
Han vendte sig helt forskrækket om, da han hørte en stemme bag sig. ''Jeg troede at du var en fyr'' sagde han helt dumt, da han havde været sikker på at Gus ikke havde turdet at få en pige i huset pga. hans egen opførsel xD Og så så hun endda ret godt ud. ''Theo'' smilede han med et svagt smil, inden han gik lidt tættere hen til hende. Han tog et blidt tag i hendes hånd, mens han svagt gav den et tryk. ''Tro mig, du vil huske mit navn på et senere tidspunkt.. Og.. Hvem er du? Sådan.. Helt præcist?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:10 am

Jos

Hun så endnu mere forvirret på ham, da han sagde at hun ville huske hans navn på et senere tidspunkt. "Ville det ikke være bedst..hvis jeg husket det nu?" Mumlede hun helt out of space xD Hun brummede svagt, "Jeg er Jos, jeg lejer det sidste værelse i noget..tid" Mumlede hun, da hun var lidt usikker på, hvor lang tid hun ville blive. Hun trykkede også hans hånd og så på alle hans tasker. "Det minder lidt om mig, jeg tager også altid med til mange flere dage, end jeg egentlig skal være afsted" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:14 am

Theo
Han så en smule blankt på hende, da hun vil huske hans navn nu. Det kunne han egentligt godt se det logiske i, men det var jo ikke lige dét, som han havde ment. Men det ville hun nok finde ud af til den tid xD ''Jeg troede at.. Jos.. Stod for Joseph, så jeg var lige bange for at vi skulle have en eller anden stivstikker jøde boende'' mumlede han og kløede sig lidt i nakken, mens han smilede lidt af hendes kommentar. ''Tja, der er plads nok I mine kufferter, hvis jeg skulle smugle dig med hen til et hemmeligt sted'' smilede han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:24 am

Jos

Hun stoppede fuldstændig op, da han nævnte noget om jøder. "Hvad er det lige dit problem med jøder? Vi er måske ikke som andre mennesker?" Mumlede hun surt og pustede sig helt. Hun var ret god til at spille skuespil, da hun virkelig leget sig ind i tingene. Hun tog en form for en hue frem, som hun havde i sin lomme og satte op på sit hoved som sådan en jødehut. Dog var det bare en hue, som hun brugte til at holde sit hår væk med, mens hun lagde make-up, men det behøvet han ikke vide endnu xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:30 am

Theo
Han bed sig hårdt i læben, da man ikke lige scorede en pige på at nedgøre hendes forfædre xD ''Altså jeg.. Altså jeg har sgu været sammen med nogle jødiske piger, og de var ganske glimrende. Jeg mener. Søde'' rettede han hurtigt, mens han lod blikket hvile lidt på hende. Han kørte blikket op til den hue, som skulle være en kalot, men alligevel så den noget forkert ud. Han kneb øjnene sammen, mens han lagde sine arme over kors. ''Vent.. Du.. Du er slet ikke jøde vel?'' sagde han og hævede sin pegefinger lidt, da han skulle til at give hende skældud xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:34 am

Jos

Hun stod helt ret op og knækkede helt sammen og begyndte at grine. "Nej, jeg ikke jøde" Fik hun fremstammet og tog sin hue og kastet hen til ham, så han ville kunne se den. Hun kom til at se på huen og begyndte at grine endnu mere, da det virkelig måtte have set sjovt ud, at hun havde sådan en hue nærmest liggende oven på sit hoved. "Ej, det må du undskylde, men den lå lige til højebenet" Sagde hun og fortsatte bare med at grine. Hun håbede han var typen der kunne tage en spøg xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:37 am

Theo
Han kunne ikke lade være med at grine med, da han nok var ret naiv nogle gange med sådan noget. Alligevel var det ret fedt at hun havde mod nok til at lave sådan en joke med ham, selvom de havde kendt hinanden i 5 minutter. ''Jeg vil jo ikke have at du får et dårligt indtryk af mig. Jeg er altså ikke racist'' smilede han skævt, inden han tog fat i hendes arm og bare begyndte at hive hende med ind i køkkenet. Uden videre tog han pludseligt fat i hende og bar hende op på køkkenbordet, så hun kunne sidde der xD Han slap hende mens han så på hende med et drillende smil, inden han vendte om for at gå hen til køleskabet. ''Øl? Sodavand?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:47 am

Jos

Hun sad stadigvæk og grinte, da hun pludselig endte på køkkenbordet. Hun var vant til at være tæt sammen med sine venner og lagde derfor ikke så meget i det. "Tror du det godt jeg drikker øl nu?" Mumlede hun og tog sig til sin mave, da hun snart havde ret ondt af at grine så meget. Hun var lidt glad for, at Theo var kommet hjem, da han da forstod at sætte lidt liv i tingene. "Hvis øllen er kold, så en øl" Sagde hun med et lille smil. Men siden han stod og kiggede i køleskabet var øllene nok der xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:51 am

Theo
Han fik to øller ud af køleskabet og fik dem åbnet. ''De er iskolde. Men ham der holder dem er varmblodig, så jeg kan ikke garantere at de er helt kolde nu hvor jeg har rørt dem'' smilede han drillende til hende, inden han gik hen imod hende endnu engang, hvor han rakte hende hendes øl. Selvom han meget gerne ville prøve på noget med hende, vidste han også at han måtte være lidt tilbageholdende, for at vedholde fred i huset, men han måtte indrømme at det var ret svært og at hun nok ikke skulle gå to gange rundt om hans seng. ''Jeg går udfra at hippien tog godt imod dig?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeLør Maj 19, 2012 10:29 am

Jos

Hun tog imod sin øl og brummede svagt, da hendes øl stadigvæk var meget kold, bare lige for at bevise det overfor ham, satte hun øllen op mod hans kind. "Mærk, stadigvæk iskold. Måske ikke helt så varmblodig igen" Mumlede hun drillende, inden hun tog en tår af sin øl. "Øhm..hippien?" Mumlede hun lidr forvirret, "Ja, han var vældig sød. Vi var ude at spise og det hele..og..vi fandt ud af, at hende pigen i isboden i parken stadigvæk er sur på dig" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeLør Maj 19, 2012 10:38 am

Theo
Han smilede lidt af hende, da hun bare prøvede at pralle ham lidt ned, men han tog det nu med et smil på læben, for i følge ham var og forblev han altid varmblodig xD Dog begyndte han at grine, lige i det at han skulle til at drikke af øllen. ''Nårh, Jean.. Ja, man bliver lidt knotten når man ikke får noget Theo jo. Altså jeg har hørt at man bliver ret nemt afhængig'' sagde han og fastholdte helt ugenert sit blik på hende. Der var selvfølgelig nogle piger, som syntes at han var for meget, men alligevel blev de altid charmeret til sidst på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:09 am

Jos

Hun brummede svagt og så på ham. "Så du mener..at jeg skulle få noget Theo?" Mumlede hun og så helt undrende på ham, inden hun meget bestemt rystede på hovedet. "Du er nok..meget charmerende og alt det der..men nej tak" Mumlede hun med et skævt smil. Hun havde ikke lyst til at være total uhøflig og afvise ham på en sur måde, men på den anden side, ville hun gerne have at han forstod. Men han virkede ikke på nogen måde som en type der gav op, i i længden ville hun nok blive ret træt af det xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:15 am

Theo
Han havde jo ikke direkte sagt, at han ville noget, så han ville nemt kunne trække den i land igen, og desuden virkede hun lidt tungnem, så han kunne nok nemt smyge sig ud af det igen xD ''Jeg har da ikke foreslået at du burde, jeg fortæller dig bare nogle rygter'' sagde han, mens han trak på sine skuldre. Da han lige skulle drille hende lidt, gik han et skridt tættere på hende, mens hun sad på bordet og lænede sig frem mod hendes ene øre. ''Og rygterne taler sandt'' hviskede han højt, inden han trak sig væk med et bredt smil.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:18 am

Jos

Hun brummede svagt, da hende i isboden godt nok havde været lidt sur. "I mine øjne er det ikke ligefrem noget positivt. Altså..hende ned i isboden var ved at flippe ud på alle gæsterne, så hvis det skyldes den afhængig til dig, ønsker jeg det ikke" Grinede hun. "Hvorfor..er det egentlig at..du ikke snakker med hende mere?" Mumlede hun nysgerrigt, da hun havde været meget køn. "Og de rygter jeg har hørt, så skulle der være flere i byen som går og sukker efter dig"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:30 am

Theo
Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da rygterne godt nok spredte sig hurtigt i byen. ''Jamen netop derfor. Hvorfor nøjes med én ispige når de sidte 2 ispiger også gerne ville have lidt Theo?'' spurgte han og smilede fortsat. Det var måske ikke den bedste scorereplik at fyre af, men han havde nu heller ikke sat næsen op efter at score hende ligenu xD ''Det er hårdt at være elsket af så mange kvinder'' sagde han helt opgivende, dog ret ironisk, da han selvfølgelig elskede hver en del af det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:37 am

Jos

Hun brummede svagt, da han var lidt underlig. Dog var det alligevel meget sjovt, at så mange piger åbenbart faldt for hans "charme". Men på den anden side, var hun ret sikkert på, at han forstod at sige det som pigerne gerne ville høre. Hun var dog usikker på, om hun ville kunne se ham som en kommende ven, da hun et eller andet sted ville have en mistanke om, at han kun var sød ved hende for at komme i bukserne på hende senere hen. "Forresten, ville det være muligt..at jeg måske kunne få et job nede i..Gus' boller?" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:43 am

Theo
Han hævede brynet lidt, da det lød lidt forkert, når hun sagde at hun ville arbejde ved Gus's Boller. Dog sørgede han for at holde masken og lod som om at han slet ikke misforstod det. ''Joeh, det ville han sikkert være glad for. Hvis du kunne få et.. Job.. Dernede. Han har altid sagt at han godt kunne bruge en kvindes hånd, hans egne er ved at være for slidte til at servicere'' sagde han, mens han tog en tår af øllen. Dog sørgede han for at holde øllen så højt, at han lige kunne skjule et mindre smil xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 3:02 am

Jos

Hun kunne ikke lade være med at smile, da hun godt kunne høre at det lød ret sjovt. Men hun kunne vel ligeså godt vænne sig til navnet, hvis hun skulle arbejde der. "Det ville da være dejligt hvis jeg kunne få et job..dernede" Mumlede hun, bare for at efterligne hans måde at tale på. "Meen bare du ikke bliver alt for misundelig så" Mumlede hun og så bare helt uskyldigt på ham. Dog begyndte hun at grine lidt efter, da det virkelig lød klamt og pervest. Hun håbede dog ikke, at hun skulle bære sådan en tæt siddende uniform xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 3:09 am

Theo
Han begyndte at grine lidt, da de bare kørte den joke mere og mere ud. Forsigtigt trak han på skuldrene, mens han samtidigt fik bældet sin øl færdig og stillede den på køkkenbordet. ''Jeg er altid modtagelig for hvis du kan servicere et job for Theo's boller, men sidste gang jeg stjal en pige der havde serviceret Gus's boller.. Der blev Gus ret sur'' mumlede han. Han vidste ikke helt om hun ville forstå den, men han havde før været sammen med Gus' tidligere kæreste og det var bestemt ikke gået godt efter at Gus fandt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 3:20 am

Jos

Hun brummede svagt, da hende pigen åbenbart havde været på begge brødre. Det var måske lidt underligt, men på den anden side, så virker Theo rigtigt sød, så hvis Gus' var lidt mere i samme stil, bare mere rolig, var det måske lidt forståligt. Theo var nok lidt mere vild end Gus var. "Hm" Mumlede hun med et skævt smil. Det var nok lidt ondt af Theo, at stjæle sin brors pige. Hun tog en tår af sin øl, inden hun satte sig en smule bedre til rette. "Men jeg troede lidt, at i begge var fælles omkring Gus' boller?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 3:23 am

Theo
Han begyndte at grine igen, da det lød meget forkert at være fælles om Gus's Boller xD Han kunne slet ikke forstå hvordan Gus kunne give cafeen lige det navn, men fred være med det. Dog rystede han på hovedet. ''Nej, det er kun Gus's projekt. Nogle gange hjælper jeg til, hvis der er sygdom, men ellers kører han det selv. Jeg arbejder.. Eller jeg er lærling, som tattovør. Ja, tro det eller ej, men der er faktisk en tatovørsalon her i byen.. Jeg planlægger at åbne min egen og slå dem af banen..'' mumlede han, selvom det nok ville være ondt, da de jo betalte hans uddannelse for at kunne bruge ham som tatovør i deres salon xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 3:36 am

Jos

Hun vidste godt, at han var ved at uddanne sig som tatovør, men hun havde på en eller anden måde forstået, at de begge havde en andel i cafeen. "Så..er du sikker på, at det ikke ville være bedre at rykke til en større by og starte der? Der hvor jeg kommer fra er der masser af tøser" Mumlede hun drillende. Hun var lidt nysgrrig omkring, hvor tæt han egentlig var på denne by. Selv ville hun nok aldrig kunne blive helt knyttet og Theo virket meget åben, men måske var det alligevel lidt bondeknold i ham?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeFre Maj 25, 2012 4:00 am

Theo
Han trak på skuldrene, da det måske var 'sikre' at åbne op i en anden by, men alt hvad han holdte af kunne man netop finde i denne by. Den var ikke som andre byer, folk kendte virkeligt hinanden godt og man kunne ikke gå en tur i supermarkedet uden at hilse på 20 mennesker hver gang. ''Jeg tror ikke at jeg kan forlade det her sted. Jeg er født her og jeg er helt indgroet i samfundet og ærligt, så elsker jeg folk her'' indrømmede han. Han vidste godt at det måske var svært for en storbypige at forstå, men han var sikker på, at hun ville falde for byens charme på et tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 9:45 am

Jos

Hun brummede svagt af ham, da hun ikke helt kunne forstå, hvordan man kunne holde af altid at blive genkendt. Noget af det charmerende ved en storby var netop, at man altid kunne lære nye folk at kende og der altid var nye steder at se, hvor her blev alting bare det samme dag ind og dag ud. "Måske er det netop også en ulempe, altså..derhjemme kan jeg da godt finde på at gå ned i byen uden make-up. Det ville jeg da ikke have lyst til her" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jos, Theo, Gus & Roman
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: