VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jos, Theo, Gus & Roman

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 10:20 am

Jos

Hun kunne godt forstille sig, at folk i sådan en butik var meget nærgående. Altså man skulle ligesom være en speciel type for at få sig sådan et job. "Mmh, så må jeg hellere sørge for at svare ham igen" Mumlede hun med et skævt smil,, da hun sikkert bare blev stemplet som en eller anden dum kælling, men hellere det end at blive raget på. "Måske kunne jeg også se nogle tegninger af nogle tatoveringer og måske få noget inspiration til om lang tid" slog hun lige fast xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 10:34 am

Theo
Han lukkede døren og låste den derefter efter dem. Helt henkastet gik han efterfølgende hen bag hende og gav hende et godt og fast klap i røven xD ''Eller måske er det ikke min chef der kan finde på sådan noget.. Måske er det i virkeligheden mig'' smilede han drillende og gav hende et venligt puf, inden han gik hen ved siden af hende i stedet. Nu håbede han bare ikke, at hun ville blive alt for sur over det, da det jo kun var ment i sjov. Han trak sin mobil op af lommen og sukkede let, da han faktisk var kommet lidt for sent ud af døren, men han tog det bare roligt alligevel, da der nok ikke skete noget med at komme 10 min for sent.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 11:10 am

Jos

Hun så lidt forvirret på ham, da han gav ehnde et smæk i røven, "Hvad?" Mumlede hun helt dumt og kunne ikke lade være med at grine, da det jo faktisk var meget sjovt. Dog ville han nok få skæld ud hvis han gjorde det igen, men denne ene gang kunne hun faktisk se det sjove i det. Hun tog sin jakke på og derefter sin taske. "Jeg er klar" Smilede hun" Hun måtte indrømme at hun faktisk hyggede sig i hans selsakb, hvilket kom lidt an på hende, da det ikke rigtigt var hendes type han var.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 11:18 am

Theo
Han begyndte at gå ned af gaden sammen med hende i et stille og roligt tempo, selvom han allerede var sent på den, men han var ærlig talt lidt ligeglad xD ''Har du nogensinde været på en klinik? Hvis nej, så bliver du helt bidt af det, virkeligt.. Min far tog mig med ned på selvsamme salon da jeg var lille og siden da har det bare bidt sig fast'' smilede han let, inden han drejede ned af gaden og kunne nu se skiltet på salonen. Han åbnede døren for hende, da de endeligt nåede frem og smilede let, da hans boss ikke var der ligenu, så måske ville han ikke opdage at han var kommet for sent xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 11:18 pm

Jos

Hun brummede svagt, da hun aldrig havde været sådan et sted, men hun kunne forstille sig, at det som tiltrak ham, var alt den drengerøvssnak og stemnings som der var i sådan en salon. Hun så sig en smule rundt og smilede let, da det nu alligevel var meget hyggeligt. "Hvaa..laver i så når der ikke er nogle kunder?" Mumlede hun lidt dumt, da hun havde svært ved at fortstille sig det. For hun regnet bestemt ikke med, at de sad i baglokalet og øvede sig på grisehud eller sådan.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeLør Jun 09, 2012 2:37 am

Theo
Han gik hen mod et køleskab, hvor han tog to colaer ud, da de selvfølgelig ikke måtte drikke øl på jobbet, selvom de nu havde fyraftensbajere stående derinde os. Han gik hen og gav hende den ene cola, mens han åbnede sin egen. ''Vi deler strikkeopskrifter, drikke økologisk kaffe, hører ih-jeg-så-speciel-musik.. Nej.. Vent, det er Roman jeg beskriver der'' smilede han drillende, inden han trak på skuldrene. ''Vi har noget at lave hele tiden.. Der kommer en tøs her om nogle minutter som skal have tatoveret en drage i japansk stil. Jeg kan da spørge om du må kigge på?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeLør Jun 09, 2012 2:47 am

Jos

Hun brummede sagt, da der ikke var sååe meget mand over Roman, men derfor var han skide sød alligevel. "Mmh, det ville jeg gerne" Sagde hun med et lille smil, selvom hun ikke var helt sikker på, at hun kunne få lov. Det måtte være lidt irriterende for hende pigen, at der sad en og gloet på hvad der skete. "Tak" Sagde hun da hun fik en cola, hun åbnede den og tog en tår.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeLør Jun 09, 2012 2:55 am

Theo
Han så hen mod døren, da hans chef nu kom ind af døren med sin frokost, som han åbenbart lige havde været nede og hente. Han kiggede lidt underligt på Jos, inden han høfligt gik hen og hilste på hende og derefter gik videre mod et bord. Men inden han gik, vendte han sig lige om og gav Jos et klap i røven xD Svagt bed han sig i læben, da det et eller andet sted irriteret ham at hans chef var så respektløs, altså selvfølgelig havde han selv lige gjort det, men det var jo anderledes. ''Bare ignorér ham..'' mumlede han, selvom hans chef ikke skulle gøre det engang til, for så ville han selv sige noget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 8:59 am

Jos

Hun så surt hen på hans chef og lagde sine arme over kors. Hun vidste dog, at det ikke ville nytte at begynde at brokke sig. "Gør han det igen, så.." Mumlede hun stille til Theo. Det kunne lige gå at han gjorde det, fordi at de kendte hinanden lidt, men at en fremmede begyndte at gøre det. "Det ikke ligefrem noget som skaber kunder" Mumlede hun bare højt og surt og gik så langt væk fra chefens bord som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 9:07 am

Theo
Han skulede kort hen mod hans chef, som sad og spiste uden at kigge på dem. Det var ret frækt, at han bare behandlede hende sådan og som sagt, så skulle han bare gøre det en gang til. ''Bare glem ham..'' mumlede han, inden han så hen mod døren, hvor kvinden der skulle have en tattoo kom ind af døren. Han hilste kort på hende, inden han gik hen og afleverede den tegning til hende, som han havde lavet til hendes tattoo. Imens fik han også spurgt om Jos måtte overværre, og det var intet problem. ''Jos, kom med ind i rummet ved siden af'' smilede han skævt, inden han også viste kvinden ind.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 9:21 am

Jos

Hun smilede let, da hun fik lov til at gå med ind. Hun ville nok have været gået hjem, hvis hun ikke havde fået lov, da hun virkelig ikke gad at være i samme rum med hans chef og slet ikke alene. Hun fik hilst på pigen og fik sat sig på en stol og gav sig til at kigge lidt rundt. Ligenu var hun glad for, at det ikke var hende som skulle have en tattoo. Hun havde altid hørt at det gjorde sindssygt ondt. "Er du nervøs?" Spurgte hun helt dumt til pigen xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 9:43 am

Theo
Han lukkede døren efter dem begge, inden han satte sig over og begyndte at rense udstyret i bund. Kort skævede han med mod pigen, som havde lagt sig op på briksen, da hun skulle have den på ryggen. Derefter kørte han blikket videre til Jos som han kort lod blikket hvile på. Han måtte indrømme at hun så ret godt ud, sådan et ret friskt pust i forhold til de andre piger i byen. ''Så er jeg klar'' smilede han skævt, da han havde lagt farver klar. Det ville nok ikke tage så længe, for den var ret lille. ''Hvad så Jos, bliver du slet ikke.. fristet til at få en os?'' spurgte han mens han så på hende med et drillende blik.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 9:42 am

Jos

Hun smilede svagt af ham, da han kiggede hen på hende, det var lidt underligt, for det var ligesom at han havde fået lidt mere respekt for hende, eller hvad man sagde. Eller var det bare typisk mænd, at de blev lidt anderledes, hvis andre gik efter deres "bytte". Hun brummede svagt, "Måske skulle jeg få dit navn på min balle, bare for at kunne vædde med folk om, om det virkelig passer" Grinede hun og prøvede at gøre det meget klart, at det helt bogstaveligt skulle stå dit navn og ikke Theo eller et andet navn.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 9:48 am

Theo
Han fattede ikke helt, at hun jokede med ham, i stedet syntes han at det var en mægtig god idé at hun skulle have tattoveret 'Theo' på røven. ''Altså, hvis du har lyst til at mit smukke navn til pryde dine delikate baller, så er det helt i orden. Det vil kun gøre mig stolt'' smilede han drillende, inden han forsigtigt fik skubbet sin stol hen til kvinden med hjælp af sine ben. Han fik lagt skitsen på hendes ryg hvor den skulle være, inden han koncentreret begyndte at farvelægge og tegne op. Efter en 45 minutters tid var han færdig og smilede let, da det var blevet helt godt. ''Nå, hvad synes du så Jos? Må jeg godt ligge en hånd på dig snart også?'' spurgte han drillende, da den godt kunne misforståes xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 10:01 am

Jos

Hun så helt undrende på ham, da han var spurgte om han måtte ligge en hånd på hende, det lød helt underligt. Både perverst og voldeligt på samme tid. "Den er virkelig flot". Sagde hun med et lille smil, da han virkelig havde været god til at få detaljerne med. Det var helt utroligt at se, hvor gode nogle folk kunne være til at tegne. Hun overvejet kort at sige, at hvis hun måtte lave en tatto på ham, måtte han også på hende, men hun turde alligevel ikke, da tatovører tit fik de skøreste tatoveringerne. xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 10:13 am

Theo
Han gik hen til kassen, hvor kvinden fik betalt og han samtidigt lige gav hende nogle gode råd til hvordan hun skulle tage sig af den de første par uger, da huden jo var ret øm. Derefter gik han tilbage til Jos med et let smil og gav hende et venligt puf ved skulderen. ''Nåeh.. Det frister stadigt ikke.. Kan jeg gætte mig frem til?'' sagde han, mens han lagde sit hoved en smule på skrå og betragtede hende lidt. Han vidste ikke helt hvad for en type hun godt kunne lide, men han var sikker på, at der var ret mange fyre i byen som ville kunne falde for hende, men det skulle hun selvfølgelig bare ikke have noget at vide om xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 10:22 am

Jos

Hun smilede let, da pigen virket rigtigt glad for sin tatovering også. Men ærligt måtte hun indrømme, at hun altid havde elsket tatovering på andre, men aldrig var blevet fristet til at få en selv. "Jeg er nok ikke så nem at lokke til sådan noget nej" Mumlede hun med et lille smil. "Øver du dig tit på at tegne så? Altså du er virkelig dygtig jo, men bare..hvordan lærer man det?" Spurgte hun helt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 10:27 am

Theo
''Når man har forældre der først købte et tv da jeg var 12 år gammel, så lærer man altså at underholde sig selv'' sagde han, da hans far altid havde ment at lokalavisen var det vildeste form for medie. Heldigvis levede de ikke sådan i dag, men hvis han havde haft et tv som lille, så var han nok ikke blevet så god til at tegne xD Han skævede kort hen til chefen, som sagde at han godt ville tage de sidste kunder, hvis de gerne ville hjem. Han så hen mod Jos igen og så spørgende på hende. ''Altså vi kan godt tage den middag nu, hvis du har tid og lyst..'' foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jos, Theo, Gus & Roman
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: