VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jos, Theo, Gus & Roman

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:47 pm

Roman
''De synes at du snakker for meget? Sikke nogle skiderikke'' sagde han og sørgede for at se helt chokeret ud, inden han dog begyndte at smile lidt, da hun altså virkeligt også godt kunne snakke xd ''Hvis du intet kender til byen, så forslår jeg at vi går en tur? Hvis du ikke er for træt altså. Jeg kan vise dig caféen, den ligger skråt over for den eneste park i byen'' smilede han skævt, da der i virkeligheden ikke var ret meget der. Der var butikker til madvarer, tøj sådan, men ikke nogle spændende special butikker som han havde været ret glad for i New York.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:35 am

Jos

Hun smilede svagt af ham, da han støttede lidt op omkring hende. "Altså..jeg snakker måske meget, men..det vel bare positvit. Det der pinlig tavshed er ikke mig" Sagde hun med et lille smil og lyste lidt op, da han ville vise hende rundt i byen. "Det ville jeg meget gerne" Sagde hun, der var måske ikke så meget at komme efter, men man sagde aldrig nej til en tur ned i byen for at kigge. "Hm, er der tit fester og sådan?" Mumlede hun med et skævt smil, da hun godt kunne forstille sig, at sådan en lille samfund holdt en del sammenkomster.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:38 am

Roman
Han rejste sig op og lod bare kopperne stå, dem kunne de altid tage når de en gang kom tilbage til huset. ''Altså jeg har ikke været til nogle fester endnu. Det vildeste der er i byen er værtshuset og så Gus's café'' sagde han, da folk der boede i byen vist ikke var festmennesker xD Han gik hen og tog sin jakke over sig og puttede sin pung ned i lommen, inden han kastede blikket hen på hende. Hun var egentligt ret køn, men hun var ikke rigtigt hans type. Egentligt var der nok ikke nogle, der var hans type, der var altid fejl.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:58 am

Jos

Hun fik sin jakke på og tog sin taske, som hun bare havde efterladt i gangen. Det var nok en af hendes helt stort svagheder. Hun var ekstremt naiv og troede på det bedste i alle folk. Hun havde ikke set Roman som en der ville tage hendes penge, selvom hun i virkeligheden ikke kendte ham, og havde derfor bare ladet sin taske stå midt i det hele. "Jeg skal også forbi et supermarkedet og have købt ind til den kage der" Sagde hun med et lille smil, da hun jo tidligere havde lovet at lave en kage til ham xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:05 am

Roman
Han måtte indrømme, at han bedre og bedre kunne lide hende, nu hvor hun snakkede om kage xD Så havde den bare at smage godt. ''Jamen jeg skal nok vise dig et. Men der er kun sådan nogle små skodnogle her'' sagde han, da han var vant til wal mart, så det var lidt underligt at skulle til at handle i bittesmå discount forretninger. Han blev godt nok mobbet lidt med at han var en storbysnob, men det var han måske i virkeligheden også xD ''Men lad mig først vise dig caféen. Der er sikkert ret travlt her til frokost'' sagde han og trådte udenfor. Han tog nøglen frem og låste efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:55 pm

Jos

Hun gik udenfor og smilede let, da det var ret dejligt vejr udenfor. Hun tog en dyb indåndning og smilede let, "Mmh, mit måske nye andet hjem" Smilede hun, for hvis hun fik et job tilbud, ville hun sørge for at få alle de timer hun kunne, så hun ville kunne få nogle penge hjem og det var en god måde at møde folk i byen. "Du viser vej" Sagde hun og så sig lidt rundt omkring i byen. "Det helt utroligt så stille her er" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da der inde i midt byen altid var larm fra biler mv.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:52 am

Roman
Han havde netop søgt ud af storbyen for at finde noget fred og ro. Lige det, som man kunne finde her, men ærligt så var han begyndt at savne bilos og båthorn. ''Den ligger lige herovre'' sagde han og pegede hen imod en hjørne forretning, hvor et stort skilt hang. Caféen hed ''Gus's boller'', da det var startet som et konditori. Og Gus havde åbenbart ikke tænkt på den lidt uheldige sammensætning af ord xD ''Ja, nu skal du så se Gus's boller'' grinede han, mens han skubbede døren op. Der duftede af friskbagt brød og bacon xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:08 am

Jos

Hun kunne ikke lade være med at grine, da det var et ret sjovt navn at give sådan et sted xD "Mmh, her dufter i hvert fald" Sagde hun med et lille smil og så sig lidt rundt. Det var et ret hyggeligt sted, der var lyst og alligevel en hyggelig stemning. "Her kunne jeg godt vænne mig til at være, så er spørgsmålet bare om folk i byen vil kunne vænne sig til mig" Sagde hun med et lille smil. Nogle byer var det ret svært at komme ind i samfundet, hvis man ikke var født og opvokset i den pågældende by, så var man altid stempelt som nyindflytteren.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:13 am

Roman
Han kunne sådan set ikke lide nogle mennesker, men han syntes at Jos var meget sød, trods hendes munddiarré xD ''Jeg tror ikke det bliver et problem for dig. Du er så... Fremadgående og nem og snakke med'' sagde han med et skævt smil, inden han gik hen mod disken og kiggede op på menukortet. ''Hmm..'' sagde han, da han ikke helt vidste hvad han skulle have. ''Jeg tror at jeg skal have engang pomfritter. Hvad vil du have? Jeg giver.. Nu hvor det er første dag du er her'' smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:17 am

Jos

Hun bed sig i læben, da hun virkelig havde det svært med at lade andre give for hende. Selvfølgelig var det utroligt sødt af ham, men hun havde altid haft svært ved sådan noget, "Så os kun fordi jeg giver kage senere" Sagde hun med et lille smil, da hun ellers ikke ville have taget imod. "Men jeg skal bare have en lille pomfrit så" Sagde hun med et lille smil. Hun håbede ikke, at deres pomfritter her ville være alt for gode, for så kom hun hurtigt til at tage på xD Hun fldt lidt hen i sin egen verden, i det hun begyndte at studere folk som var til stede. Hvor mange af dem var mon stamgæster der kom hverdag?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:21 am

Roman
Han fik bestilt to små pomfritter, da han måtte indrømme at han aldrig nogensinde ville få tømt en stor. En anden ting der var god ved caféen var nemlig deres mængder på mad. Det var virkeligt nogle herremåltider og det kunne endda hans krop ikke helt klare xD ''De kommer ned med den. Og vi får også to colaer, fordi at der er gratis drikkevarer imellem 15-16 hver dag... Undtagen i weekenderne'' sagde han, mens han forsigtigt tog fat i hende, for at trække hende ned mod et bord. Dog virkede hun lidt væk i sine egne tanker, derfor gav han hende en svag rusken. ''Er du.. Okay?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:29 pm

Jos

Hun vågnede en smule op, da han puffede til hende og spurgte om hun var okay. "Ja undskyld, jeg var lige lidt i min egen verden, der var en lille dreng som kom til at tabe en cola udover sin søster, så moderen blev sur" Mumlede hun med et lille smil og nikkede skjult hen mod en mor med sine to børn, der sad og skældte ud xD Hun smilede let og fik sat sig ved det bord som han havde udpeget. "Phew, jeg sørme også sulten. Det hårdt at flytte på den måde" Grinede hun, da han nok havde taget det tungeste læs xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:35 pm

Roman
Han trak en stol ud for hende, da han jo havde gode manere xD I øjenkrogen kunne han godt se at der stod en dame og lavede store armbevægelser til sine unger, men han kunne i hvertfald også høre det. Han hørte også at en af tjenerne spurgte om de ville have en ny cola. ''Og det skulle være så dejligt at få børn..'' sagde han en smule ironisk, da det var det sidste i hele verdenen som han havde lyst til. Han fik sig selv sat ned på en stol og smilede kort til en anden tjener, som kom hen med deres store colaer xD ''Tja, da jeg flyttede hertil var jeg mere træt i hovedet, fordi at jeg var så nervøs for det nye''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:49 pm

Jos

Hun smilede til ham, da han trak en stol ud til hende. "ih, tænk jeg kommet i byen med en rigtigt gentleman" Grinede hun og fik sig sat ned, hun fik fuldt lidt med i samtalen mellem moderen og tjeren og smilede svagt. "Jeg skal have børn på et tidspunkt. Men først skal jeg lære at se, hvor jeg sætter mine egne fødder" Sagde hun med et lille smil, da det var typisk hende at komme galt afsted. Oftes var det ikke med vilje, men hun kunne ikke spise uden at få rester i hovedet eller spilde ned af sig selv og hun kunne ikke gå uden at falde xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 11:30 pm

Roman
Han overvejede kort at sige at der nok gik noget tid før hun skulle have børn så, men det var måske lidt ondt xD Hun virkede bare ikke til at være den skarpeste kniv i skuffen, men nu var han også ret hurtig til at dømme folk. ''Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal.. Jeg tror ikke rigtigt at jeg egner mig til det'' sagde han med et kort smil. Det var jo ikke fordi at han var utilregnelig eller upålidelig, men han var ret egocenteret. Så meget at han endda selv vidste det. ''Det der med.. Ansvar og ja.. Nej. Jeg vil hellere bruge tiden på mig selv''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:25 am

Jos

Hun brummede svagt, da han hellere ville bruge tiden på sig selv. Personligt ville hun helst bruge alt sin tid på andre mennesker, om det så var hende kommende børn eller nogle af hendes venner, hun var bare vant til at have mennesker omkring sig. "Jeg skal nok komme til at plage dig, så kan du da få bekræftet at du ikke vil have børn" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. Hun var nok ikke så voldsomt moden som andre på hendes alder og hun kom som sagt altid til skade, så mon ikke det var lidt ligesom at passe et barn xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:31 am

Roman
Han smilede lidt af hende, da han aldrig ville finde sig i at blive 'plaget'. Selvom han var høflig og nede på jorden, så sagde han også sin mening når det endeligt var. ''Ej, du kommer ikke til at plage mig'' smilede han skævt, da han jo godt kunne lide hende som person ind til videre. Hurtigt så han hen mod tjeneren, som nu kom gående med en bakke, hvor deres pomfritter stod. ''Tak'' smilede han kort og trak forsigtigt sin bakke tættere på sig. ''Hvad synes du så om det ind til videre? Ville du kunne arbejde her?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:37 am

Jos

Hun smilede svagt af ham, da hun godt kunne fornemme, at folk nogle gange blev lidt træt af, at hun snakket hele tiden og de ville ses ret tit, i det de jo boet sammen nu, dog havde han nok ret, da han ville kunne lukke sig ind på sit værelse og hun aldrig mente noget ondt med sit snakkeri. Hun bed sig i læben, da en lille pomfrit virkelig var stor. "Hold da op en kæmpe" Mumlede hun og begyndte at grine xD Der gik lidt tid, inden hun kunne snakke normalt igen. "Jeg synes her hyggeligt, så selvfølgelig vil je kunne se mig selv her. Kunne du se mig som en hot tjener?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:43 am

Roman
Han vidste ikke helt hvad der var så sjovt. Altså det var jo bare en portion pomfritter jo? Han sagde dog intet og sendte hende et venligt smil, inden han begyndte at hælde en smule salt hen over sine fritter. ''Hmm.. Det kunne jeg sådan set godt. Men så skulle du bare have tørklædet på og intet under'' sagde han og smilede drillende, da der godt nok ikke lå sådan nogle barer i nærheden xD ''Så kunne vi snakke om hvad der er hot''. Han kunne godt tænke sig at se Gus's fjæs hvis det var, for han var jo virkeligt gammeldags xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:54 am

Jos

Hun smilede svagt af ham, "Altså nu det ikke ligefrem en stripbar eller noget i den stil. Men bare en ganske almindelig velpåkældt, men alligevel skide hot tjener, er jeg sådan en?" Mumlede hun drillende, da den var ved at være ret langt ude xD Hun tog selv noget salt på sine fritter og begyndte at spise. Det var helt utroligt så gode de var. "Mmh, jeg kommer i hvert fald til at blive tykkere hvis jeg begynder her" Grinede hun, da det nok ville blive en eller anden form for rabat. "Også vil jeg også kunne få lidt erfaring i madlavning"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:58 am

Roman
Han syntes stadigt at det med tørklædet var meget bedre. ''Okay.. Så.. Tørklæde og strømpebukser..? Og det skal kun være et hoftetørklæde.. Men skal jo kunne se..'' stoppede han så, da det måske alligevel var lidt upassende at sidde og sige til en, som man dårligt kendte at man gerne ville se deres patter xD Han var ret sikker på at Theo hurtigt ville beslaglægge hende, som han gjorde med alt andet hunkønsvæsener, men han kunne ikke helt bedømme hvor 'nem' hun var. ''Men jo, du kan sikkert godt blive.. En hot normal påklædt tjener, jo.. Som desuden kan lave aftensmad til mig hver dag''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 9:08 am

Jos

Hun rakte bare drillende tunge af ham. "Det ville jo ikke engang være pænt og stå sådan" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine. Hun sukkede lidt opgivende, da han gerne ville have at hun skulle lave mad også. "Altså så længe du kommer i min arbejdstid og betaler penge, så skal jeg nok lave mad til dig, men i min fritid har jeg fri" Sagde hun med et lille smil. Hun kunne sagtens have, at de sad og snakket om hende patter, for han virket som en man kunne stole på og derfor ville det aldrig nogensinde komme til at ske. Hun havde ikke rigtigt været sammen med nogle fyre, faktisk kun sin ekskæreste og hun brød sig ikke om at vise sig frem på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 9:15 am

Roman
Han skulle lige til at sige, at det virkeligt ville være pænt og hun ville være røvlækker uden top på, men igen, så ville det være en kommentar som var lige i overkanten allerede. ''Det lyder fair nok. Måske kan jeg endda lave mad til dig en dag? Sådan en dejlig færdigret nede fra supermarkedet?'' foreslog han, da han nok var den dårligste kok i hele den by. Alle virkede til at have deres gamle familietraditioner og opskrifter osv i bagagen, og så stod han, som nyindflytter og byboer og havde lavet af McD det meste af livet. ''Men ikke for at blande mig, men jeg gætter på at du er single nu hvor du er flyttet alene her til''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:23 am

Jos

Hun nikkede let, da han spurgte ind til om hun var single. "Jeg er skam single ja. De der kæresteforhold er ikke så meget mig, jeg har behov for at føle mig..fri" Mumlede hun lidt dumt, men hun var virkelig ikke god til at være bundet af andre mennesker så nært. Venner havde hun virkelig behov for, men at have en person som der skulle tages så meget hensyn til, var slet ikke hende. "Faktisk tror jeg, at jeg er en virkelig ringe kæreste" Sagde hun med et skævt smil. "Jeg..går heller ikke ud fra, at dit spejlbillede har plads til en pige også" Mumlede hun drillende xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:32 am

Roman
Han kunne faktisk heller ikke se hende i et forhold. Igen, så var han hurtigt ude og dømme, men hun virkede ikke moden nok til det. Den der ansvarsfølelse over sine egne handlinger virkede hun ikke rigtigt til at indehave. ''Om mit spejlbillede har plads til en pige?'' gentog han, da han ikke rigtigt havde hørt den vending før og han begyndte efterhånden virkeligt at sætte et spørgsmålstegn omkring hendes intelligens, men fred være nu med det. ''Jeg fungere bedst i et forhold.. Jeg har lige brudt med en pige faktisk.. Lidt derfor jeg flyttede hertil. Altså det var ikke så dramatisk, men vi følte bare at vi ikke passede sammen mere på det emotionelle plan'' mumlede han, mens han fik spist sine fritter op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jos, Theo, Gus & Roman
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: