VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jos, Theo, Gus & Roman

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 9:48 am

Theo
Han nikkede let, da piger altid var så påpasselige med deres udseende. ''Mhm.. Det kunne pigerne her i byen godt lære noget af. Nogle gange går de bare rundt og ligner grimme zombier'' smilede han drillende, mens han lod øjnene hvile en smule på hende. ''Skal du nogle steder hen nu?'' spurgte han henkastet, da han lige ville forhøre sig om hendes planer for resten af dagen. De andre var der jo ikke, så måske ville det være en idé at finde på noget og lave.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 9:54 am

Jos

Hun brummede svagt, da hun ikke rigtigt var så god til at vise sig uden make-up. Efter noget tid, ville hun sikkert godt gå rundt i huset uden make-up, men aldrig ned i byen. Hun kunne dog sagtens nøjes med en hurtigt hestehale og en hurtigt make-up. "Hm, jeg havde lidt overvejet at gå ned i jeres supermarkedet og købe lidt sodavand ind og en bag..hurtigt kage også ellers..tage noget sol i haven" Mumlede hun og smilede svagt, da det nok var en typisk pigeting. Hun kendte i hvert fald ikke mange fyre som gad ligge at solbade.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 10:00 am

Theo
Han hævede brynet lidt, da hun omtalte det som 'deres' supermarked. Det var vel ligeså meget hendes, men det virkede ikke rigtigt som om at hun tog byen så godt til sig ligesom Roman heller ikke havde gjort det. Dog sagde han intet og lyttede kun halvt efter, mens hun stod og forklarede om hendes dags planer, for faktum var at han altså havde en meget bedre og mere interessant idé. ''Eller jeg kunne også give dig en tatovering?'' mumlede han, mens han gik et skridt tættere på hende. ''Jeg er altså ret god''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 10:09 am

Jos

Hun så på han ned et helt forskrækket blik. "Hør, tatoveringer er virkelig fede og flotte og du er sikkert skide god også, men jeg skal altså ikke have en" Mumlede hun meget bestemt. Hun kunne lide sin krop sin den var, uden en masse tatoveringer og piercinger. På den måde var hun nok en ret pæn pige."Orv..kan man lave en på sig selv? Jeg mener..ville du kunne lave en tatovering på dig selv?" Spurgte hun nysgerrigt, da det måtte være ret svært at lave på sig selv. "Vil du ikke prøve det?" Mumlede hun. Sleeet ikke for at skifte emne, nej da xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeLør Maj 26, 2012 10:13 am

Theo
Han hævede brynet lidt, da hun godt nok var skeptisk. ''Lave en på mig selv, ej nu.. Jeg kan lave en der rigtigt klæder dig'' begyndte han bare og ignorerede fuldstændigt hendes forsøg på at snakke sig ud af det. ''Hvad med japanske blomster med en sommerfugl? Farvede musiknoder? Eller en citat fra din yndlingssang? Mulighederne er mange'' mumlede han, inden han lænede sig mod et køkkenbord med ryggen tæt ved hende. Når han først havde sat sig for noget, så blev han også bare ved med at køre på det xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:30 am

Jos

Hun brummede svagt, da han ikke svaret på hendes spørgsmål, det irriteret hende lidt, da hun var blevet lidt nysgerrigt, om det overhovedet var muligt som tatovør, at lave en tatovering på sig selv. Men det havde vel også lidt med erfaring at gøre. "Hm, nej jeg skal ikke have en. I hvert fald skal der gå længere tid før jeg beslutter mig. Motivet skal være det helt rigtige og ikke bare noget som jeg liiige synes er en god idé" Mumlede hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:34 am

Theo
Han sukkede let, da hun ikke rigtigt virkede som én, man bare kunne manipulere med, og rigtigt nok så kunne man jo ikke bare lige fjerne en tattoo igen, så det var klart at hun ville tænke over det. ''Okay, fint. Også selvom det smerter mig rigtigt meget indeni ikke at måtte tegne lidt på dig. Men så kunne du tilgengæld give mig et kys for at få mig til at glemme den.. Smerte?'' smilede han drillende, da han regnede med at dét ville hun nok ikke lige gå med til, men hvis der var en mindste chance for at få et kys, så måtte han jo bare prøve xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:40 am

Jos

Hun hævede let det ene bryn, inden hun kysede på sine to finger og "satte" kysset på hans hage. Det mest nederen sted at få et kys, fordi man altid kort troede at det landede på ens mund og at ens hage af en eller anden grund, ikke var så følsom som andre steder. "Jeg er sikker på, at du kan få mere end at kys, hvis du går ned i isboden" Mumlede hun drillende og satte sig lidt bedre til rette. "På netop det område, vil du nok kalde mig ekstremt kedelig". Hun vidste, at han nok ville komme med en eller anden kommentar om, at hun ikke turde kysse ham, så hun kunne ligeså godt komme ham lidt i forkøbet xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:44 am

Theo
Han hævede brynet let, da hun bare ''kysset'' ham på hagen, også var det jo ikke engang et rigtigt kys. Selvom hun ikke var til at bide skeer med, så gav han ikke op og han nød faktisk at få lidt udfordring, også selvom det gav ham ekstremt meget blod på tanden til at være rigtigt flabet og få hende til at være sur på ham. Han gik et skridt tættere på hende, tog fat om hendes ene hånd og trak hende tættere mod sig i én bevægelse. ''Nok er du kedelig, men inderst inde, også selvom du ikke vil indrømme det, så har du alligevel en smule lyst til det, ikke? Du behøves ikke at svare, for ser du, jeg kender svaret'' smilede han bare drillende, inden han bare puffede hende tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:58 am

Jos

Hun brummede svagt, da han åbenbart skulle provokere hende. "Altså ser du, hvis nu der pludselig dukket en rigtigt lækker fyr op, som var dejlig veltrænet, så kan jeg da på ingen måde afvise, at jeg ikke ville have lyst. Men jeg ser mere dig som en ven, end som kæreste'kysse genstand" Mumlede hun drillende, da hun vidste at fyre pt, gik meget op i ikke at blive sat i en vennezone, dog vidste hun godt, at jo mere hun nægtede, desto stædigere ville han blive.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:03 am

Theo
Han begyndte bare at grine, da det var noget pjat i hans hoved, da de stort set ikke kendte hinanden, så hvordan skulle de være venner? Selvfølgelig vidste han nok godt hvad hun hentydede til. Nu hvor de var room mates, så var det nok en god idé at være venner og på god fod, men hvorfor altid være så skidefornuftig, når det var meget sjovere at være lidt modigere end det? Han så på hende med et lettere arrogant blik, mens han trak på skuldrene. ''Blablabla, hvem forsøger du at overbevise? Men fint nok, hvis det er så vigtigt for dig at få det sidste - usande- ord''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:14 am

Jos

Hun brummede svagt, da hun var usikker på, om de ville kunne blive venner. Da han nok altid ville forsøge på lidt mere og det derfor måtte være lidt svært at have et venneforhold. Men ligenu var det også meget hyggeligt, at de kunne stikke lidt til hinanden, uden at nogen tog det personligt. "MEN, hvis du synes jeg er så køn, at du gerne vil kysse med mig, er det så muligt at jeg kunne tage mig af kunderne i dine kommende salon?" Grinede hun. "Hej goddag og velkommen til Theo'tus, hvis du bare tager plads her, så kommer Theo liige om lidt" Sagde hun drillende xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:20 am

Theo
Han hævede brynet let og begyndte bare at grine, da hun et eller andet sted var frygtelig komisk. Hun var faktisk slet ikke hans type, faktisk en smule småkikset på en meget sød måde. ''Mmh, Theo kan komme hele tiden'' mumlede han bare, da han var mester i at dreje samtalen tilbage på noget småperverst xD Han rystede dog på hovedet, da han nok hellere måtte være lidt sød over for hende og ikke skræmme hende mere end nødvendigt, da hun egentligt virkede til at være virkeligt sød. ''Ej, men hvis jeg åbner en TheoTus, så skal du helt sikkert være min altmuligtdame''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:35 am

Jos

Hun smilede let af ham, da hun fik lov til at være hans altmuligtdame, dog lød det også en smule perverst. Hun satte sig en smule bedre til rette og brummede svagt, hun vidste godt, at hun ikke skulle tage hendes..scoreting særligt seriøst, da hun havde opfattet, at han altid var ude efter at få hvad han kunne få og uanset hvornår han kunne det. Hun så på ham, "Hvad med at vi holder et grill'party? Du kender sikkert en masse..i byen og..det kunne da være skide hyggeligt" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:39 am

Theo
Han nikkede let, da det egentligt var en god idé. På den måde kunne hun også lære nogle ag de andre i byen at kende. ''Skal vi så ikke vente til at Gus kommer hjem? Så vi alle kan være med?'' spurgte han, mens han forsigtigt kørte en hånd igennem hans hår. Han havde godt lagt mærke til, at hun ikke rigtigt tog sig af det han sagde. Ærlig talt så gik det ham en smule på, for de fleste plejede at have en eller anden reaktion, når han bagte på dem xD ''Ellers kunne vi selvfølgelig også lave vores egen.. Private grillfest''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:49 am

Jos

Hun smilede svagt af ham, da han synes at det var en god idé. Plus så blev det da lidt ligesom, da hun var hjemme i byen, med fest og en masse mennesker. "Mmh, det kunne vi også" Mumlede hun, da han nævnte en privatfest. Hun regnet med, at han mente hende, ham og de to andre og ikke blot de to. Hun var faktisk lidt ligeglad, hvilken form for fest det blev, men sådan nogle fester med lidt alkohol, var altid den bedste måde at lære nye mennesker at kende på xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:15 am

Theo
Han vidste ikke helt om hun havde forstået hvad han havde ment. Svagt smilede han, mens han trådte nærmere hende. ''Så altså.. Mig og dig.. Og en middag.. Og alkohol. Det skal nok gå rigtigt godt, tror du ikke?'' drillede han, da det nok ikke var de ord, som hun havde allermest lyst til at høre, men han skulle i hvertfald prøve sig frem. Han vendte sig hen mod køleskabet og tog endnu en øl ud, da han godt kunne drikke en mere. Faktisk drak han ret meget i løbet af en dag, men ikke sådan, at han ikke kunne styre det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:22 am

Jos

Hun så lidt usikkert på ham, da han åbenbart havde ment at det kun skulle være de to. "Jeg synes nu at hvis vi holder fest her i huset, så skal alle være velkomne" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da det var sådan rigtigt hippieagtigt, med at alle skulle have lov til at være med. Men hvis han troede, at hun var lidt hippieagtigt, var det måske en meget nem måde, at afvise en middag mellem de to privat. "Det skulle blive godt vejr på lørdag, så vi kunne snakke med de to andre, om de har nogen planer?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:27 am

Theo
Han fik øllen lukket op, mens han så hen på hende med et lettere opgivende blik, da hun godt nok ikke var til at stikke i. ''Okay, fint. Men jeg synes alligevel at vi skal have en middag hvor vi kun er os to. Altså.. Du skal jo lære os allesammen at kende, ikke? Jeg mener.. Sådan.. Dybere under overfladen..'' brummede han, selvom det bare var en undskyldning for at få en 'scoremiddag' sammen med hende, han sørgede bare for at pakke det godt ind, selvom hun nu nok kunne sniffe sig frem til det. Han vidste ikke helt hvor naiv hun var.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:46 am

Jos

Hun sukkede opgivende af ham, da han åbenbart blev ved. Hun nussede ham drillende på kinden, "Hvis du så gerne vil have en alene middag med mig, så kan vi da godt finde ud af det" Mumlede hun drillende. Inden hun gav ham et mormor kys på hans kind og hoppede ned fra bordet. Det kys var ikke for at ligge op til ham, men hun brød sig ikke om at tale ned til ham på den måde, uden ligesom at give noget igen. Selvom hans tilnærmeser måske var lidt for meget, så kunne man vel bare sige, at hun blev taget imod med åbne arme xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:55 am

Theo
Han smilede tilfredst, da hun alligevel gik med til det. Og han smil blev alligevel lidt bredere, da han fik det tantekys på kinden. ''Så bestemmer du bare hvor vi hen og spise. Vælg et lidt.. Pænt sted'' mumlede han, da han ikke ville have hende med ud på grill bar eller sådan noget. Nej, det skulle være lidt sofistikeret, for han havde måske chancen for endelig at få sig en kvindelig ven, som han ikke havde været i bukserne på og alligevel fandt skidekedelig xD ''Jeg skal snart på arbejde.. Ved du om Roman er hjemme?'' brummede han kort.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Jun 04, 2012 10:48 am

Jos

Hun smilede let af ham, da han åbenbart gerne ville ud at spise fint med hende, det oste helt af date, men hun kunne jo bare afvise ham, hvis hun ikke havde lyst til at de skulle tage skridtet videre og hun kunne lade være med at drkke sååe meget igen xD "Så vi to holder en middag og vi holder en fællesmiddag for hele huset?" Mumlede hun og brummede svagt, da han spurgte ind til Roman. "Ehm..han var vidst nede i byen, men skulle snart være hjemme" Sagde hun med et lille smil. Det var ret underligt, pludselig at bo alene sammen med tre fyre.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeMan Jun 04, 2012 10:50 am

Theo
Han nikkede let, da det vist var planen. Nu håbede han bare, at hun ville stå for de fleste af forberedelserne til middagen for dem alle, da han virkeligt hadede sådan noget. Også var han heller ikke skidegod til at organisere det. ''Hm, du bestemmer selv om du vil blive her.. Du kan også gå med mig hen til salonen hvis du har lyst'' mumlede han, da han tit havde venner med dernede, selvom hans chef hadede ham for det, da de altid gik hen og blev lige en tand for højlydte indimellem xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:51 am

Jos

Hun smilede let af ham, da hun gerne ville med ned og se hvor han arbejdet, da det var ret spændende. Det var lidt sjovt, at se hvordan han arbejdet og hvordan andre tog det, mange var ret pivet når de skulle have en tattoo. "Jeg vil gerne med" Sagde hun med et lille smil, hun var ret sikker på, at han igen ville begynde at tigge hende om at give hende en tatovering, men det skulle altså ikke være ligenu xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:55 am

Theo
Han håbede lidt på, at når hun så hvor flotte tatoveringer folk fik, at hun så ville overveje at få en selv xD I hans hoved kunne han slet ikke forstå, at man ikke havde lyst til at have noget så flot som en tatovering og så ville han endda lave den gratis på hende. Han nikkede med et let smil, inden han gik hen og tog sin jakke over sig. ''Så kom. Men min chef er værre end mig, så hvis han kommer hen og giver dig et klap i måsen, så skal du ikke tage det alt for personligt'' sagde han, inden han gik mod døren, som han holdte for hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jos, Theo, Gus & Roman
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: