VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Jos, Theo, Gus & Roman

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:24 am

Theo, 21
Jos, Theo, Gus & Roman 4f84f7181ccf7
Gus, 26
Jos, Theo, Gus & Roman 4bb6bcf8e739b
Roman, 22
Jos, Theo, Gus & Roman 600full-julian-casablancas
Joslyn(Jos), 19
Jos, Theo, Gus & Roman 4f8f366d78cb2
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:11 am

Roman
Han var netop blevet færdigt med at rydde op i huset og var derfor ret træt, da han ikke havde fået noget hjælp, da Gus og Theo var ude og rejse til noget familie. Det var typisk lige når de skulle til at have en ny room mate. Selv havde han ikke boet der i mere end 3 måneder, men gutterne havde taget rigtigt godt imod ham og de var blevet gode venner. Egentligt vidste han ikke hvad han skulle synes om, at en pige skulle flytte ind hos dem, det havde mere været Theos idé end de andres, men en lejer var jo en lejer xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:18 am

Jos

Hun var netop ankommet med toget og kom nu slæbende ind med sine kufferterne. Hun havde fået at vide, at hun bare skulle gå indenfor, i det at det ikke var sikkert der var nogle hjemme, så det gjorde hun altså. Hun fik sine kufferter sat ned og en masse poser lagt på jorden. "Phew!" Sukkede hun helt højlydt, da det var ret hårdt. Hun så sig en smule rundt og smilede let, da det alligevel var et dejligt stort sted. "Halløjsa?" Mumlede hun dumt, da man altid lød så kikset med et halløjsa xD Men det tænkte hun ikke rigtigt over xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:27 am

Roman
Han gav et gip fra sig, da døren pludseligt blev smækket op. Forsigtigt lagde han sin notesblok på stuebordet, da han havde siddet og skrevet lidt tekst til sin musik, men efter bruddet med sin kæreste for nogle måneder siden havde han oplevet en såkaldt skriveblokering og det var begyndt at pisse ham vildt af. Han gik ud i gangen og bed sig lidt i læben, da hun stod dér med en masse kufferter xD ''Hej.. Og.. Øhm, velkommen. Jeg er Roman og.. Hvad var det lige dit navn var?'' spurgte han og kløede sig lidt i nakken xD Han vidste at han blev nødt til at tilbyde at bære de kufferter op.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:31 am

Jos

Hun smilede let, da der pludselig stod en fyren i gangen. Han så faktisk sådan helt ok ud og meget flink xD Hun gik hen og gav ham et let kram, da det var sådan at man sagde ordentligt hej i hendes verden. "Hej Roman-romie, jeg er Joslyn" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, af sit eget meget dumme navnerim xD Hun fulgte hans blik mod trappen og sukkede svagt, "Sig det løgn, mit værelse er ikke ovenpå vel?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da hun virkelig ikke orket at bære sine ting længere xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:38 am

Roman
Han hævede brynet let, da han pludseligt var Roman Roomie, dog smilede han bare af hende og gengældte hendes kram, selvom han egentligt ikke brød sig så meget om nærkontakt xD Han ville dog ikke bare begynde at irettesætte hende og hun virkede jo uskyldig og sød. ''Hej Joslyn. Bliver du bare kaldt Jos? Eller?'' spurgte han, inden han forsigtigt tog fat omkring nogle af kufferterne, da de ligeså godt kunne komme igang med det og få hende settled godt ind. ''Det er det. Men det er virkeligt det værd, udsigten af fin deroppe, du kan holde øje med hele byen'' sagde han, selvom der nu aldrig skete det helt vilde xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:42 am

Jos

Hun nikkede let, "Alle plejer bare at kalde mig Jos, undtagen min far, han siger altid Joslyn du skal lige huske!" Mumlede hun og begyndte at grine, da sådan noget var typisk forældre. Hun lyste en smule op, da han gik hen og tog fat i hendes kufferter. "Det der..det bager jeg en kage for og giver en drink til" Mumlede hun med et lille smil, da det altid var dejligt når folk ville hjælpe en. Hun tog resten af alt sit gear og gik bare efter ham. "Så længe folk ikke kan kigge tilbage ind, er jeg glad" Sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:58 am

Roman
Han begyndte at bærer de første af kufferterne op af trapperne. Selvom han var lidt af en splejs kunne han alligevel godt tage meget på en gang xD ''Kage?'' gentog han og kiggede bagud, da han godt kunne æde en kage, men han vidste også godt at det selvfølgelig ikke blev ligenu xD Han fik båret kufferterne ind på værelset, men der stod stadigt lidt dernede, men dem kunne han tage bagefter. Han gik hen og åbnede vinduet på værelset, trak skodderne fra og vinkede hende hen. ''Kom og se. Du kan se.. øh.. Jeg tror det er kirken derhenne. Og så er der butiksgaden lige derovre.. Altså det er ikke meget, jeg er selv fra New York.. Såeh..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:33 pm

Jos

Hun fik sine ting slæbt ovenpå og smilede let, da hun kom indenfor på sit værelse. Der var dejligt lyst og der var en del plads, så det var et helt udmærket værelse. Hun gik hen til vinduet og kigget ud og smilede let, der var ikke meget at se, men til trods for var der var, så var det en god udsigt xD "Jeg har heller aldrig boet i en lille by før, men pengene rakte ikke rigtigt til mere" Mumlede hun med et skævt smil og så på ham. "Hvordan er det så at være omskåret fra verdenen?" Mumlede hun drillende xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:37 pm

Roman
Han vendte blikket hen mod hende, mens han svagt trak på skuldrene. Han var glad for at han havde mødt Theo og Gus, for ellers ville han ikke kunne holde ud at bo der. ''Det er.. Værre end jeg troede. Jeg trængte til at komme væk fra New York, da jeg ikke rigtigt følte at jeg havde nået der, og.. Ja, jeg fortryder måske lidt mit valg nu, jeg savner faktisk New York lidt'' indrømmede han, mens han fortsat lod blikket hvile på hende. ''Men det er fint nok, der er alt man skal bruge her, men hvis man vil noget udover det sædvanlige skal man sgu køre langt'' smilede han kort. ''Skal jeg hente de sidste kufferter eller skal vi gøre det senere?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:46 pm

Jos

Hun brummede svagt, da hun godt kunne forstille sig, at det ville blive ret kedeligt, hvis der ikke var nogle ordentligt mennesker at snakke med. "Forresten hvordan er...Tus og Gheo?" Mumlede hun lidt dumt, da hun ikke lige kunne huske deres navne, da Theo og Gus ikke var navne man lidt stødte på hverdag xD Hun brummede svagt, "Tja, jeg kommer nok mest til at savne at tage ud på en ordentlig shoppetur, men mon ikke jeg i stedet kommer til at spare en masse penge" Grinede hun og så på ham, "Vi kan bare tage det senere, det vigtigste er ovenpå nu" Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:03 pm

Roman
Han måtte indrømme at det ikke var de mest modeinspirerede mennesker han havde set i byen og han vidste at Jos og også ham selv nok skilte sig lidt ud. Dog kunne han ikke lade være med at grine, da hun byttede lidt rundt på deres navne. ''Gus og Theo'' rettede han og prøvede at lade være med at grine mere, selvom det var svært xD ''Theo er atypisk fra de fleste her omkring. Han mænger sig vist med de forkerte og så vil han sikkert også prøve at komme i seng med dig'' smilede han skævt, da han altid var ret meget fremme i skoene. ''Og Gus.. Gus han bliver bare glad hvis du laver frikadeller til ham. Han er virkelig venlig. Det er de begge to, men jeg kender mere Gus end Theo''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:35 am

Jos

Hun brummede svagt, da hun aldrig rigtigt forstod fyre signaler, når de prøvet at lokke til hende og hun havde altid formået at sige et eller andet helt hen i vejret, så de lidt mistede lysten xD "Tjaeh, hvem vil ikke det?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, "Men ved du hvornår de tilbage? Fordi så må jeg sørge for, at lave hjemmelavet frikadeller til den dag, så jeg gør et godt indtryk" Sagde hun og smilede let, selvom hun overhovedet ikke vidste hvordan man egentlig lavet frikadeller xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:41 am

Roman
Han rystede på hovedet, da han faktisk ikke vidste det. Det var et eller andet med deres forældre. ''Jeg tror det er omkring en uges tid til før de kommer' sagde han stille, mens han begyndte at smile lidt. Selv havde han nu heller ikke noget imod at få hjemmelavet frikadeller, selvom han nu helst gerne ville se hvordan hendes hygiejne var først før hun lavede mad til ham, da han var sindssygt sippet med sådan noget xD ''Skal jeg ikke lave et kop te til os? Så kan vi sætte os ned og snakke i stuen også kan jeg vise dig rundt senere i byen''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:48 am

Jos

Hun smilede let, da han ville lave noget te til dem. "Mmh, det lyder dejligt" Sagde hun, da hun faktisk godt kunne bruge noget at drikke. "Men er det muligt, at vi ville kunne mødes nede i køkkenet? Jeg har behov for et hurtigt bad og noget rent tøj, jeg har rejst hele dagen og føler mig ret..svedig" Sagde hun og bed sig i læben, da hun ikke havde lyst til at være uhøflig. Hun så sig en smule rundt, da hun lige skulle finde sin toilettaske og noget rent tøj. "Og hvis det iorden, vil du så vise mig badeværelset først?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:54 am

Roman
Han nikkede let, mens han begyndte at pege hen mod gangen. ''Der er 3 badeværelser. Et her lige ved siden af dit værelse. Du får det for dig selv, fordi du er pige.. Og har pigelus'' sagde han, selvom gutterne nu havde aftalt at det måske var meget rart for hende at have sit eget badeværelse xD ''Også der to nedenunder. Jeg går igang med den te nu, så bare kom ned i køkkenet når det er'' sagde han med et kort smil og betragtede hende kort en enkelt gang, inden han vendte sig om og gik ned af trapperne og ud i køkkenet. Her gik han hen mod vinduet og klippede nogle blade af nogle urter han havde stået. Han kunne kun drikke grøn te xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:07 am

Jos

Hun smilede let, da hun fik sit eget badeværelse. Det var helt rart, at hun fik sit eget badeværelse. Så kunne hun have sine ting stående derude, uden at andre ville rode i det, ellers der ville være tis på brættet. "Mmh, se det jo lækkert" Sagde hun og fik sig taget et lyn bad og kom i en fin kjole, inden hun gik ned i køkkenet til ham. "Hej igen" Sagde hun igen og skævede mod teen, "Altså..ville det ikke være nemmere bare at bruge et almindeligt tebrev?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:14 am

Roman
Han havde imellem tiden fået kogt teen op og var nu ved at sive bladene fra. ''Jo, det er selvfølgelig meget bedre at drikke sådan noget førlavet te'' sagde han, da det slet ikke var ham. Der var faktisk meget der ikke var ham. Han havde været vegetar siden han var 15 og han prøvede at leve sundt 'madmæssigt', men han måtte nu indrømme at han havde en svaghed for øl og smøger xD Han rakte hende hendes kop med te og begyndte at gå ind i stuen med sin egen te. ''Det er en sød kjole forresten'' sagde han med et skævt smil og satte sig til rette i sofaen. ''Men fortæl lidt om dig selv? Vi kommer jo til at se en masse til hinanden..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:32 am

Jos

Hun smilede let, da han roste hendes kjole. "Tak" Sagde hun med et lille smil, dog vidste hun ikke om han kun sagde det for, at score nogle billige point, men så virkede det i hvert fald xD Hun tog imod sin kop og gik ind i stuen og satte sig i sofaen. "Hm, jeg er en pige" Begyndte hun at grine, da han allerede vidste det i forvejen. "Nej, jeg..holder et sabbat år fra universitet mens jeg er her. Da jeg var mindre gik jeg til svømming og var faktisk ret god, men i dag svømmer jeg bare for sjov, selvom..der nok ikke er noget vand i nærheden her og..ja, jeg bare mig" Grinede hun. "Og du?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:43 am

Roman
''Altså vi har et badekar hvis du gerne vil øve dig'' smilede han drillende, da man nok ikke kom særligt langt i sådan et xD Han tog sin kop te op og tog et kort sip af det. Svagt smilede han, da det var helt rart at få noget varmt til halsen. ''Men der er en svømmehal i byen.. Så, ja, hvis du har lyst'' sagde han og stillede koppen tilbage på bordet, mens han betragtede hende lidt. ''Har du tænkt dig at arbejde her mens du er her?'' spurgte han, da det jo godt kunne være at hun havde rige forældre eller noget xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:05 am

Jos

Hun brummede svagt, "Uh, det ville jeg meget gerne, man kan sikkert få en form for medlemskort. Det var altid rart at starte dagen med at have været ude at svømme. Hun smilede svagt af ham, "Ja, jeg holder lidt på at få et arbejde et sted. Jeg har penge til husleje, men udover det intet" Sagde hun med et skævt smil, da hun havde fået sparet en smule op. "Kender du nogle steder i byen der ville have en som mig?" Mumlede hun med et skævt smil og rettede sig en smule op.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:11 am

Roman
Han kiggede i nogle sekunder lidt tomt på hende, da han virkeligt syntes at hun snakkede meget xD ''Øhm'' startede han lidt dumt, mens han i sit hoved opsummerede været hun sagde. ''Altså, hvis du går hen på.. Rådhuset tror jeg, så er der en opslagstavle med jobtilbud. Men jeg tror du hellere må snakke med Gus om det. Måske har han endda noget selv. Ser du, han ejer en café..'' smilede han skævt og betragtede hende lidt. Han vidste at hun sikkert ville være en god servitrice, da hun bare ville snakke derud af xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:11 pm

Jos

Hun lyste en smule op, da det ville være en job lige for hende. "Jeg er desværre ikke så god til sådan nogle opslag på et rådhus. Altså..jeg har engang søgt et tilfældigt job og der blev min veninde tæsket, fordi hun ikke mødte op til tiden. Så jeg fortrækker at få et job som folk kan anbefale mig, men servitrice ville være lige mig, bare servere lidt kaffe her og der" Sagde hun med et lille smil. Hun tænkte ikke rigtigt over, hvor meget hun egentlig snakket, men det havde bare altid ligget til hende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:37 pm

Roman
Det var ret tit at han spiste aftensmad henne på den café. Han fik vennerabat plus at caféens koncept var at alt skulle være helt hjemmelavet, så det kunne ikke blive bedre xD ''Du må lige charme ham lidt så. Ej. Han er virkeligt flink, du ved sådan en.. Rigtig bonderøv der hele tiden smiler'' sagde han med et skævt smil. ''Men kender du ikke nogle her i byen? Jeg mener.. Måske var der en grund til at du valgte stedet. Måske en fyr.. eller sådan noget?'' spurgte han, da det måske kunne være en meget god måde at spørge hende om, at hun måske så noget til en fyr eller ej xD Ikke at han havde tænkt sig at bage på hende eller noget, det lå virkeligt fjernt fra ham ligenu, men han kunne ikke rigtigt regne ud om hun var forholdstypen eller lidt løs på tråden xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:43 pm

Jos

Hun brummede svagt, da han spurgte ind til om hun kendte nogen i byen. "Nej, jeg kender slet ikke nogen her og jeg har ingen kæreste. Det har jeg faktisk aldrig rigtigt haft, altså jeg..ser mere end fyr som en ven" Sagde hun med et lille smil, "Og når jeg endelig har kunne lide en fyr, at de kun set mig som en ven, eller har de synes at jeg har..snakket for meget" Sagde hun undrende, da hun aldrig havde forstået den grund xD "Mmh, så saster jeg på at charmere mig ind på Gus, så jeg ville kunne få et arbejde" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jos, Theo, Gus & Roman Empty
IndlægEmne: Sv: Jos, Theo, Gus & Roman   Jos, Theo, Gus & Roman I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jos, Theo, Gus & Roman
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: