VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Eric og Emilia - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:50 am

Emilia
Hun havde ikke sovet ret meget i løbet af natten, men havde sørget for at ligge så stille som muligt, for ikke at vække ham. Dog var hun faldet i søvn ved den tidlige morgen, for hun blev i hvert fald vækket nu xD Svagt rømmede hun sig lidt og fik åbnet sine øjne, hvor hun fik øje på en lækker morgenmad ''Morgen. Og.. Hold da op'' smilede hun skævt, mens hun forsigtigt fik sat sig op i sengen. Hun var et svimmel og havde hovedpine og hun var sikker på at hun havde feber. Og nu skulle de hen til Frederik og derefter hen og se scenen. Det var jo forfærdeligt. ''Ej, det ser virkeligt godt ud.. Hvad tid har du været oppe?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:02 am

Eric

Han havde godt mærket, at hun havde været ret varm og hun havde sagt aftenen før, at hun havde en mistanke om, at hun var ved at blive syg. "Skal du have noget smertestillende?" Mumlede han med et skævt smil. Han kunne sagtens spørge ind til, om hun havde det dårligt osv, men når han kunne mærke det på hende, kunne han ligeså godt springe lige til sagen. "Jeg har været oppe i 45min, jeg nåede et hurtigt bad og hente morgenmad. Du spiser bare hvad du kan, resten gemmer vi eller smider ud" Sagde han med et lille smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:10 am

Emilia
''Jeg tager nogle piller inden vi går. Så holder de lidt længere'' smilede hun skævt, inden hun forsigtigt tog en rundstykke op på sin tallerken. Selvom det var lidt klamt at starte dagen sådan, syntes hun virkeligt at hun havde fortjent at putte noget nutella på den xD ''Jeg kunne altså godt vænne mig til at vågne op sådan her. Altså.. Ikke at være syg, men at vågne op til at der er morgenmad klar'' smilede hun drillende og gav ham et kærligt puf, inden hun tog en bid. Tanken om at de skulle over og have skæld ud af Frederik magtede hun slet ikke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:59 pm

Eric

Han smilede svagt af hende, "Tja, det bliver nok heller ikke hverdag jeg gider stå tidligt op, men jeg ved at dagen i dag bliver tralv, så vi får nok ikke så meget tid til at spise" Mumlede han med et skævt smil. Det var ikke særligt tit, at der var sørget for mad til dem når de bare skulle vises rundt. Han tog selv et rundstykke og fik noget kødpølse på. "Vil du have juice eller kakao?" Mumlede han og hældte noget kakao op til sig selv. Han tog et stykke melon som han begyndte at spise af.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:00 am

Emilia
Hun pegede hen imod juicen, som hun dog selv lige kunne nå. Hun fik hældt op i glasset og tog en tår, dog tog juicen ret godt fat i hendes ret ømme hals og fik hende i stedet til at hoste, så hun fik helt tårer i øjnene. Svagt sukkede hun da hun endeligt kunne snakke igen. Hun rankede let sin ryg, mens hun lod øjnene hvile på ham. ''Du.. Eric'' sagde hun og vendte i stedet blikket ned mod sin mad, som hun endnu ikke havde spist op. ''Hvad skal vi sige til Frederik, hvis han spørger om vi har noget kørende?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:12 am

Eric

Han brummede svagt, da hun vidst ikke rigtigt kunne drikke den juice der. "Skal jeg drikke resten..så får du noget nyt kakao?" Mumlede han stille. Det var nok lidt dumt, at dele glas med hende, men han brød sig ikke om, hvis hun skulle sidde og dø af hosteanfald, bare fordi hun skulle drikke lidt juice. "Mmh, et eller andet sted.." Begyndte han og gik lidt i stå. "Synes jeg vi skal sige det passer...den er virkelig svær at bortforklarer og..jeg tror..at hvis folk tror det og vi indrømmer, er det pludseligt ikke så spændende mere" Mumlede han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:17 am

Emilia
''Nej, det er okay. Jeg fik det bare ned i den gale hals'' sagde hun med et skævt smil. Det ville også være lidt synd hvis han skulle dele mundvand med hende, mens hun var syg xD Hun kiggede hurtigt tilbage på ham, da han syntes at de skulle sige det. For ja, billederne kunne ikke lyve eller hvad man skulle sige. ''Du har nok ret. Men det er bare lidt underligt at lade alle folk tro at vi.. Har sådan noget kørende, når vi jo er bedste venner'' mumlede hun og kunne i et øjeblik ikke lade være med at smile lidt, da hun stadigt var glad for dét label.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:24 am

Eric

Han brummede svagt, "For min skyld kan folk tro hvad de vil. Hvis vi bliver ved med at fornægte handler det bare om tid, før de tager billeder os af sammen igen og sætter det på forsiden" Mumlede han med et skævt smil. "For..jeg kan nok ikke holde mig væk fra dig, altså har jeg lyst til at give dig et kram, er det det jeg gør. Så..hvis medierne ved vi har noget, er det ikke sjovt at tage et billede af hvor vi krammer" Mumlede han og satte sig lidt bedre til rette. "Men..din mening tæller selvfølgelig også. Det ikke sikkert du vil have alle til at tro, at jeg hænger på dig"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:35 am

Emilia
Hun havde det egentligt fint nok med at blive kædet sammen med Eric. Det var i hvertfald bedre end at skulle gå rundt og holde det hemmeligt og stille for mange spørgsmålstegn ved det. ''Jeg har ikke noget imod det, men.. Det er måske bare lidt synd for Marcus'' sagde hun lidt usikkert og skævede hen mod ham. Hun vidste godt at det var helt slut med Marcus, et eller andet sted ønskede hun det slut, men med alt det han havde gjort for hende, følte hun sig bare som en kælling ved at gøre dette mod ham, selvom hende og Eric ikke havde kysset før deres brud, men det vidste Marcus jo ikke. ''Jeg er virkelig nervøs for når han kommer tilbage. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til ham''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:39 pm

Eric

Han brummede svagt, da han ikke lige havde tænkt over det med Marcus. "Nååårh" Mumlede han bare og rykkede en smule på sig, da det var lidt underligt at hun åbenbart sagtens kunne acceptere, at der var billeder af dem i avisen og at de kunne gå rundt at kysse. Men indrømme at de havde noget sammen ville hun ikke. Dog sagde han intet og bed sig i læben. Et eller andet sted forstod han hende godt, men det gjorde alligevel lidt ondt. "Men altså..jeg ligeglad så det lidt op til dig"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:48 pm

Emilia
Hun vidste godt at det måske var lidt dumt at nævne Marcus, men hun kunne jo ikke bare lade som om at han ikke eksisteret. ''Det er aldrig fedt når ens ekskæreste finder en nye..Venner.. Også ligefrem at kunne læse og se billeder af det i en avis'' prøvede hun at forklare lidt, da hun godt kunne mærke at det stak lidt til ham hvilket ikke havde været meningen. Hun spiste sin rundstykke op og stillede forsigtigt tallerkenen hen på natbordet, så hun ikke ville komme til at hælde krummerne ud i hans seng. ''Lad os bare sige det. Vi må tænke på hvad der er bedst for os og konkurrencen i det her tilfælde''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 10:57 pm

Eric

Han besluttede at slå tankerne væk omkring, at hun måske bare udnyttet ham. For ærlig talt, så kendte han Emilia bedre end det og vidste, at hun var så meget mere end det. "Jeg forstår" Mumlede han og fik sit morgenmad spist op og satte sin tallerken oven i hendes. Svagt kvalte han et gab, da det stadigvæk var ret tidligt. "Men lad os snakke med Frederik omkring det først, og derfra må vi kunne vurdere hvad vi skal. Altså han er nok lidt speciel, men han ved dog en del omkring musik og hvordan..man lige griber tingene an"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeMan Apr 30, 2012 11:40 pm

Emilia
Hun betragtede ham lidt med en undrende mine, da hun godt kunne fornemme at der var noget der nagede ham. Hun ville dog ikke sige noget, så i stedet gav hun ham et tørt kys på hans kind og smilede kort til ham. ''Vi får se hvad han siger'' sagde hun og håbede bare på, at han ikke ville skælde for meget ud, da de var for gamle til at skulle stå skoleret. Hun trak forsigtigt dynen lidt af, men trak den dog hurtigt over sig og begyndte at grine lidt. ''Ej, jeg gik nøgen i seng igår'' sagde hun lidt dumt og skævede ned til håndklædet på gulvet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:31 am

Eric

Han så helt undrende på hende, "Nårh, så var det derfor at jeg vågnet med stivert på" Mumelde han og sad helt seriøst, inden han dog begyndte at grine, da det selvfølgelig var i sjov, selvom det nok kunne have været sket. Han smilede svagt, da han vidste at hendes tøj ikke lå lige i nærheden, "Altså..dit tøj ligger derinde?" Mumlede han og peget dumt mod sin stue, som lå lige foran ham, så han ville få en god udsigt xD Dog vidste han ikke hvor hun havde sit tøj, men hvis han kunne få hende til at gå nøgen rundt i lejligheden, var han også ligeglad xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:37 am

Emilia
Hun hævede brynet lidt, da hun egentligt troede at fyre altid vågnede op med stiv dimmer xD ''Aha..'' begyndte hun at grine, mens hun svagt kløede sig i nakken. Det hjalp lidt på halsen at 'bruge' den og snakke, men hun var stadigt brændvarm og burde egentligt nok blive hjemme i sengen, men ikke med det skema de havde. ''Jeg tror at mit tøj ligger bag dig..'' sagde hun, selvom hun vidste at det ikke gjorde xD Forsigtigt kravlede hun hen mod ham og satte sig meget let på hans lår, mens hun kiggede hen over hans hoved. ''Hmm.. nej, intet tøj der..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:42 am

Eric

Han bed sig hårdt i læben, da hun pludselig sad oppe på hans skød. Altså hvis han ikke var vågnet op med stivert, så skulle hun da nok sørge for at han fik det xD "Øhm, ikke det?" Mumlede han helt dumt og lagde sine hænder ved hendes sider, egentlig helt uden at tænke på det. Han sad lidt uden at vide hvad han skulle sige og prøvede at lade være med at kigge for meget, selvom det var svært. "Du får i hvert fald ikke lov til at gå nu" Mumlede han drillende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:51 am

Emilia
Hun satte sig ordentligt ned på hans skød, så hun næsten var i øjenhøjde med ham igen. Svagt smilede hun og begyndte at køre sine fingre op af hans arme. Det var nok virkeligt dumt at sidde så tæt, da hun måske ville smitte ham så, men han sagde jo at hun ikke måtte gå xD Hun sad lidt i sin egen lille verden, mens hun fortsatte sine nus op ad hans arm. ''Det er helt vildt så meget lyst til dig jeg har..'' mumlede hun lidt fraværende, i det dét gik op for hende hvad hun havde sagt. Hun var tavs i nogle få sekunder og blinkede lidt usikkert med øjnene. ''Men.. Vi skal måske også til at gøre os klar?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 9:00 am

Eric

Han bed sig i læben, da hun sagde at hun havde lyst til ham. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige, da han mente, at det ville være lidt dumt at sige, "Jamen jeg har også lyst til dig", da hun jo nok ville kunne gætte det uden de store problemer. Han blev endnu mere forvirret, da hun sagde at de skulle se at gøre sig klar. Helt præcist klar til hvad ville han gerne vide. Hun mente nok med hensyn til tøj osv, men han havde fået et lille håb. Han tog sit hoved helt hen til hende, dog stoppede han lige før deres læber mødtes, så måtte hun afgøre om hun ville fortsætte eller afbryde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 9:06 am

Emilia
Hun følte lidt at hun havde røbet mere end hun egentligt ville. Selvfølgelig vidste de begge to godt at der var noget dér, men hun følte sig slet ikke klar til det, selvom hun gerne ville. Og hun følte sig slet ikke klar når hun var syg, til trods for at hun åbenbart havde været ret oplagt xD Hun så ham ind i øjnene i nogle få sekunder, inden hun roligt trykkede sine læber mod hans med et svagt smil. Hun holdte dog ikke kysset mere end i en ti sekunders tid, inden hun trak sit ansigt bare en smule tilbage. ''Jeg tror faktisk at vi er lidt i tidsnød?'' sagde hun, inden hun bare begyndte at kysse ham igen, da et minut fra eller til vel ikke skadede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:19 am

Eric

Han brummede svagt, da hun begyndte at trække lidt i land igen, da han ikke rigtigt forstod hvad hun ville og han blev bare endnu mere forvirret, da hun først sagde de var i tidsnød, også begyndte at kysse ham igen. Dog sagde han intet, da han aldrig kunne finde på at brokke sig over et kys. Uanset hvad så var det jo kun kærligt ment. Han gengældte hurtigt hendes kys og nussede hende ved hendes side. Han var ligenu lidt ligeglad med om de ville komme for sent, da det blot var et møde med Frederik og det her ikke rigtigt kunne slås af noget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:25 am

Emilia
Hun vidste at dagen nok skulle gå godt uanset hvad, for de var jo to ''mod'' Frederik og ærligt, så gjorde det hende ikke så meget hvis folk gik rundt og troede at de var kærester. Det eneste hun var lidt bitter over ligenu var hendes sygdom og det kunne pludseligt mærkes mere og mere. Hun trak sit ansigt lidt væk efter noget tid og kiggede en smule blankt på ham, mens hun prøvende mumlede hans navn, men jo mere og mere hun skulle bruge stemmen, jo værre fik hun det. Hun rejste sig helt langsomt op, gik hen og tog sit håndklæde om sig, inden hun hurtigere end en 100m løber løb ud på badeværelset og lukkede døren efter sig. Hun nærmest klamrede sig til det skide toilet, mens hun fik kastet godt og grundigt op xD Det var lige lovligt et uheldigt tidspunkt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:34 am

Eric

Han sad lidt og kiggede efter hende, da hun pludselig løb ud på badeværelset. Det var lidt underligt, at hun pludselig bare forsvandt uden en lyd, dog fandt han hurtigt ud af hvad grunden var. Han ventede til,der blev ro derude og bankede derefter forsigtigt på døren. "Er du okay Emilia?" Mumlede han stille og bed sig i læben, da han fik det helt dårligt med, at han havde tvunget morgenmad i hende. Han vidste, at det møde virkelig var vigtigt, men Frederik ville vel forstå hvis hun var syg? "Er du sikkert på vi ikke skal ringe og aflyse?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:38 am

Emilia
Hun fik hurtigt skyllet ud, da hun nærmest fik mere kvalme af at kigge på en halvopløst morgenbolle. Hun gik hurtigt hen til vasken og fandt den tandbørste, som Eric havde givet hende og fik børstet sine tænder. Forsigtigt åbnede hun døren efter lidt tid og kiggede lidt skamfuldt på ham i et øjeblik, da det måske var lidt flovt at der var gået mindre end 30 sekunder imellem hun havde haft tungen nede i ham og derefter hovedet ned i toilettet xD ''Jeg har det faktisk ret dårligt'' indrømmede hun så og kløede sig forsigtigt i nakken imens. ''Måske.. Kan vi tage det over en telefonsamtale? Måske.. Webcamera?'' foreslog hun, da hun slet ikke orkede at skulle ud for en dør i dag.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:44 am

Eric

Han var lidt ligeglad med, at hun havde kastet op, da det jo tydeligvis ikke havde været med vilje og det var kommet bag på hende. Han trak hende ind i sine arme og stod bare og holdt om hende, da han mente at hun lige manglet et kram. "Jeg må virkelig have en dårlig morgenånde" Mumlede han, da han alligevel ikke kunne lade være med at kommentere det, dog begyndte han at grine. Han brummede svagt, "Altså jeg kan lave et opkald hvor vi kan se ham og han kan se os. Jeg kan ringe og høre hvad han siger?" Sagde han og slap let taget om hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:55 am

Emilia
Hun gav ham et kort dask hen over skulderen, da han lige skulle kommentere det. ''Til din orientering kan jeg fortælle dig at du altid har god ånde'' smilede hun skævt, mens hun lyttede da han snakkede om telefonsamtalen. Det ville nok være den smarteste løsning, for hun var helt nervøs for hvis hun skulle ud og køre bil og skulle kaste op. ''Så kan han også se mine.. blodsprængte øjne og mine røde næse og faktisk se at jeg er syg'' smilede hun skævt, mens hun kort skævede ned af sig selv. Igen havde hun glemt håndklædet på badeværelset. ''Du ved.. Den der pose med mit tøj, ikke? Den står inde i stuen.. Fik jeg forresten fortalt hvor ualmindeligt godt du ser ud her til morgen?''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 18 I_icon_minitime

Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 18 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: