VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Eric og Emilia - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 10:12 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at smile af hende, da hun lige skulle lokke ham til at hente den pose der. "Hvis jeg henter den, får jeg også et kys" Sagde han bare meget bestemt, inden han gik ind i stuen og hentede hendes tøj og gik ind til hende igen, han gemte hendes pose med tøj på ryggen og lænede sig frem og lavet trutmund. Han kunne ikke lade være med at grine, da han efterhånden gjorde alt for at få lov til at kysse hende, men hun kysset virkelig også godt xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 10:33 am

Emilia
Hun hævede brynet lidt af ham, da han stadigt havde lyst til at kysse med hende. ''Du er klar over hvad jeg lavede ude på toilettet før, ikke?'' sagde hun, da hun ikke følte sig skide sexet efter det, selvom hun nu havde børstet tænder og alt det. Dog kunne hun ikke lade være med at smile lidt af ham, da han stod dér med spidset mund og gemte hendes pose, så han mente det vist. ''Du må virkeligt kunne lide mig hvis du stadigt vil kysses efter dét'' sagde hun med et skævt smil. Dog blegnede hendes smil lidt, da det gik op for hende, hvad hun sagde og hun ville egentligt ikke ind på noget hvor der blev omtalt 'du, mig, lide' i en sætning. Næsten helt febrilsk begyndte hun bare at kysse ham, så han ikke kunne sige noget, da der ikke skulle siges noget xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:30 pm

Eric

Han måtte indrømme, at han virkelig var ligeglad med at hun lige havde været ude at brække sig, i det hun havde børstet tænder efter, på den punkt var han virkelig ikke sart. Men han havde nu os snavet med flere piger end de fleste og mange af dem kunne han dårligt nok huske, så de var nok heller ikke altid lige lækre. Han lidt glad for, at han ikke behøvet at svare, da det ligesom lidt var en fælde. Han kunne jo godt lide hende, men han ville ikke indrømme det, så enten ville der komme en meget ond sætning ud om, at han slet intet havde for hende, eller ville det blive en totalt dum og alt for tydelig hentydning til, at han havde noget for hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeLør Maj 05, 2012 11:35 am

Emilia
Hun blev helt lettet indeni, da han blot gengældte hendes kys uden at sætte spørgsmålstegn ved hendes spørgsmål. Mens hun fortsatte kysset blev hun enig med sig selv i, at hun måtte tænke mere over hvad hun sagde, når hun var sammen med ham. For hun var faldet så godt til rette i hans selskab, at hun var begyndt at fyre lidt for dumme ting af. Forsigtigt slap hun en smule modvilligt hans læber og stod lige og sundede sig for en stund, inden hun svagt gav en rømmen fra sig. ''Men.. Må jeg få min pose nu? Medmindre du vil have at Frederik skal se mig uden tøj på. Ad..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:09 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da han var sikker på, at Frederik ville blive helt hylet ud af den, hvis Emilia stod uden tøj på, men han ville nu ikke bryde sig om, hvis andre så hende uden tøj. Det var lidt underligt, at han var beskyttende overfor hende på den måde, for han vidste jo godt, at han på ingen måde ejet hende og havde hun lyst til at vise sig frem, måtte hun selv om det - dog ville han blive lidt, måske meget ked af det over det. "Mmh" Mumlede han bare og lænede sig frem og kyssede hende igen, inden han dog hurtigt slap kysset og rakte hendes pose til hende. "Værsgo min egen" Sagde han drillende xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:14 am

Emilia
Hun kom til at give en svag fnisen fra sig, da han bare begyndte at kysse hende igen. Selvom hun ikke ville indrømme det, så havde hun godt bemærket at han havde været mere 'kærlig' over for hende end han normalt var. Og måske var hun det også overfor ham, det skulle hun ikke kunne sige. Forsigtigt tog hun imod posen, mens hun svagt rystet på hovedet. ''Endeligt'' smilede hun drillende, mens hun begyndte at rode rundt i posen, til hun fandt det hun skulle have på. På mindre end to minutter var hun fuld påklædt igen og stillede derfor posen hen i et hjørne. ''Nåeeh.. Skal vi ringe ham op?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:21 am

Eric

Han smilede svagt af hende, "Hm, det var en lidt hurtigt omklædning" Mumlede han lidt skuffet, da piger altid kunne finde på at rende rundt i timer kun i undertøj. Andre fyre hadet, når de skulle vurdere om en piges røv var stor i et par bukser eller kjole, men han havde intet imod det, for helt ærlig, en lovlig undskyldning for at overbeglo en røv, hvor slemt kunne det lige være xD "Jeg ringer, ja" Sagde han og fik ringet Frederik op, som sagde, at de skulle mødes på en café som lå i nærheden om en 20min. "Nå, nu skal du se en smart app jeg har fået" Sagde han helt stolt og gik ind i en app og trykket på en knap, som hed "Bestil taxi". På skærmen efter stod der, at deres taxi ville ankomme om 10min xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:27 am

Emilia
Hun havde en af de dage, hvor hun absolut intet gad at gøre noget ud af sig selv, for ærligt, man lignede lort når man var syg, så hvorfor prøve på at se bedre ud? Hun vendte øjnene ned mod hans mobil og smilede let, da det egentligt var meget smart xD ''Neeej.. Det er jo teknologi dét der..'' sagde hun og smilede skævt, mens hun begyndte at rede sit hår forsigtigt ud. Det var ret filtret, da hun havde glemt at rede det i bund før hun gik i seng. ''Tror du at det gør noget, hvis jeg ikke lægger en make up? Jeg mener.. Er det uprofessionelt at troppe sådan her op?'' spurgte hun, da det de havde gang i nok var meget mere uprofessionelt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:52 am

Eric

Han brummede svagt, "Du behøves vidst ikke tage med hvis det er. Frederik forstod godt du var syg, men han vil gerne se bare en af os. Men ellers sagde han, at du bare kunne komme som du havde lyst" Sagde han med et lille smil. Han vidste godt, at hun havde det dårligt og de havde egentlig aftalt at aflyse, men et eller andet sted forstod han også at Frederik godt ville se dem kort, men det var også mest grunde til, at der var valgt en café som lå tæt på, altså så de kunne være hurtigt hjemme igen. Men hun virket også til at have det en smule bedre.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:58 am

Emilia
Hun rystede omgående på hovedet, da det ville være så kujonagtigt ikke at møde op. Og hun ville ikke have at Eric skulle sluge den kamel alene. ''Ikke tale om'' sagde hun bestemt, inden hun gik hen og fandt sin jakke og sko frem, da den taxa nok snart ville være der. Af en eller anden grund havde hun helt ondt i maven, som om at hun skulle til en eksamen og hendes nerver var ved at dræbe hende langsomt. Hun var så nervøs for at Frederik ville dømme hende, for hun vidste ikke hvor godt ham og Marcus kendte hinanden. Et eller andet sted måtte de jo kende hinanden, ellers var hun sikker på at hun ikke havde fået det her job.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:39 am

Eric

Han brummede svagt af hende, da han var meget glad for at hun ville med, da han ikke havde haft lyst til at tage alene afsted. Det var altid rart at have nogle man kendte omkring sig og særligt Emilia. Uanset hvor de endte, ville de bakke hinanden op. Eller han ville bakke hende 100% op og det var han sikkert på, at det ville hun også med ham. "Mmh, det jeg glad for" Sagde han med et lille smil. Han fik sin jakke på og tog sin pung, mobil nøgler og lagde dem ned i sine lommer. Han brummede svagt, da han kunne se en taxi holde nede foran. "Så er du klar min egen?" Drillende han xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:44 am

Emilia
Hun smilede svagt, da han atter omtalte hende som 'hans egen'. I et kort øjeblik overvejede hun at komme med en smart kommentar om, at han bare ville have hende for sig selv, men igen ville hun ikke sætte lys på noget og som måske i sidste ende ville få ham til at lade være med at kalde hende det. For hun kunne egentligt måde godt lide det. ''Altid, hotling'' kom hun til at grine, inden hun forsigtigt åbnede døren og begyndte at gå hen mod elevatoren. ''Jeg glæder mig virkeligt til om to timer.. Så skal jeg ligge under en dyne og ikke løfte en finger resten af dagen''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:01 pm

Eric

Han gik ind i elevatoren og gik hen og åbnede taxen for hende, da de kom udenfor. Han var lidt lettet over, at turen var så kort, fordi det var så træls at køre i taxi,, når det var så varmt udenfor som det var. "Tænk nu glæder jeg mig helt til at blive syg også, så burde jeg også have en sød ven der ville passe mig" Sagde han, da det jo var en helt klart hentydning til hende. Men han sagde dog intet. "Orv, skal vi ikke dele en potion nachos?" Mumlede han og bed sig i læben, da han ikke vidste hvor sulten hun var, da hun jo havde det dårligt og de lige havde spist.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:10 pm

Emilia
''Ej, det må du ikke sige.. Tænk hvis du bliver syg om præcist en halvanden uge?'' mumlede hun, da det ville være katastrofalt hvis de var syge til deres optræden. Da hun var ret træt, havde hun ret svært ved at holde øjnene åbne, selvom hun næsten lige var stået op. Hun lod forsigtigt sit hoved hvile en smule op af hans skulder, indtil han lige nævnte nachos. ''Smeltet ost og fedtede chips mens man i forvejen har kvalme?'' kom hun til at grine og kiggede en smule undrende på ham samtidigt. ''Ej, men vi kan godt gå forbi og købe nogle til dig. Det smager jo godt..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 10, 2012 3:19 am

Eric

Han brummede svagt, da han før havde optrådt mens han havde været syg. Men heldigvis var det meget sjældent at han blev syg, så det var det nok ikke rigtigt nogen fare for. "Nu var det mere mens vi snakket med Frederik jeg tænkte. Tiden går lige hurtigere, når man har noget at spise, jeg bestiller i hver fald nogle" Sagde han med et skævt smil. Han var ret sikker på, at hun sikkert endte med at sidde og spise alligevel, fordi det ikke ligefrem var det fedeste samtale emne de skulle ind og have med Frederik om lidt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 10, 2012 3:25 am

Emilia
Hun var helt sur over, at hun var syg nu, da hun normalt elskede nachos, men tanken om det ligenu var ret kvalmende. ''Kan man købe dem i nærheden af studiet?'' spurgte hun, mens hun skævede ud af vinduet. Hun var begyndt at genkende nogle af bygningerne, så hun var ret sikker på at de ville være der om et minuts tid. Hun følte sig stadigt ret nervøs, hvorfor vidste hun egentligt ikke, men hun var bare ikke sikker på om hun kunne få ud på sine læber, at de sås som mere end bare venner.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 10, 2012 3:30 am

Eric

Han brummede svagt, "Man kan jo bestille alt" Mumlede han med et lille smil. Men der lå faktisk en café lige ved siden af deres studio, så det passer meget godt. Han havde ikke rigtigt lyst til, at gå ind og have denne samtale, da altid pludselig blev meget seriøst. Han havde virkelig svært ved at sætte ord på hvad de var bare overfor sig selv, også skulle forklarer det til en type som Frederik. "Nå, er du klar?" Mumlede han da deres taxi holdt stille. Han fik betalt for turen og steg hurtigt ud, inden han gik over på den anden side og åbnet døren for hende xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeTors Maj 10, 2012 3:34 am

Emilia
Hun smilede lidt af ham, da han holdte døren for hende. Forsigtigt steg hun ud og skævede svagt hen mod caféen, som var det eneste spisested lige pt. ''Tak'' smilede hun skævt og gav ham et kys på kinden, da hun var kommet op og stå rigtigt. Hun tog et let tag i hans ene ærme og begyndte at gå hen mod caféen med ret hurtige skridt, da det regnede en smule. Hun fik åbnet døren og sukkede let, da der duftede virkeligt godt, men hun havde det bare for dårligt til at have appetit. ''Husk at bed om at få det i noget pap, så vi ikke skal tilbage med tallerkenen igen'' sagde hun helt moragtigt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeLør Maj 12, 2012 10:22 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun lige skulle huske ham på, at de skulle få det på noget pap. "Det husker jeg på så" Sagde han drillende og puffede blidt til hende. Inden han gik op og bestilte en potions nachos og bad om at få dem med. Der gik ikke længe, før de fik deres nachos. Han fik også lige bestilt tre colaer, så de ville have noget at drikke. Han skævede mod et ur, "Det passer, vi skal være der om fem minutter" Sagde han og nikkede mod døren. "Vi skal nok løbe" Sagde han, da regnene var blev værre.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeLør Maj 12, 2012 10:31 am

Emilia
Hun smilede skævt, da han kom tilbage med de nachos. Hvis hun ikke havde været så syg, så havde hun begyndt at grovæde af dem, men ligenu måtte hun indrømme at hun ikke havde den store lyst. Også var klokken kun lidt i ni xD ''Kom'' sagde hun og tog forsigtigt fat i hans ærme, inden hun gik ud. Med hastige skridt, næsten småløb, for hun hen til døren til studiet, som hun åbnede for ham. Hun fik dårligt nok hængt sin jakke på plads, før Frederik kom hen og bad dem følge efter sig hen til hans kontor. Svagt skævede hun til Eric og kunne ikke lade være med at grine kort, da Frederik virkede så seriøs.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeLør Maj 12, 2012 10:47 am

Eric

Han så lidt ned på deres nachos og derefter hen på Frederiks blik og kunne ikke lade være med at grine, da det måske ikke var det mest passende tidspunkt til at sidde og gnakse nachos i sig xD Han gik med i på kontoret og satte sig i en stol, hvor Emilia ville kunne sætte sig ved siden af. Han lagde deres nachos på bordet og begyndte at sætte en cola for ham selv og Emilia. "Vil du også have en?" Spurgte han med et skævt smil og så på Frederik. Han prøvede at tage det så afslappet som muligt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeLør Maj 12, 2012 10:55 am

Emilia
Hun bed sig lidt ned i læben, da Eric tilbød Frederik en nacho. Frederik var i forvejen ret sur, så han sad bare og stirrede tavst på Eric i nogle sekunder som svar xD 'Nu skal I fortælle mig hvad I går og laver.. I følge aviserne er det ikke lige den aftale vi havde?' startede Frederik, mens han afventende kiggede fra den ene til den anden. Svagt skævede hun til Eric, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige uden at det ville lyde påsat eller bare dumt. ''Vi.. Vi kan godt lide hinanden'' startede hun og prøvede at smile lidt overbærende til Frederik.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:55 am

Eric

Han rykkede en smule på sig, da de ord alligevel betød mere end han lige havde forventet. Han blev sådan helt varm i kroppen på en underlig måde. Nærmest som om han blev helt utilpas, men alligevel havde det bedre end i længere tid. "Aviserne lyver jo nok ikke, men..de overdriver måske lidt" Mumlede han med et skævt. Han håbede virkelig ikke, at Emilia blev ked af den sætning, da det slet ikke var sårende ment. Bare mere, at de jo havde kysset osv, men at de var kærester osv var jo overdrivelser.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:59 am

Emilia
Hun skævede en smule til ham, da hun egentligt troede at de havde aftalt at sige, at de var kærester for at få fred, men hun sagde dog intet og fastholdte blot sit smil, mens hun lod blikket hvile på Frederik. Dog fik hun et helt chok, da Frederik pludseligt hamrede hånden ned i bordet. 'Tror I at det er første gang jeg arbejder med folk der pludseligt bliver kærester? Det går galt. Fuldestændigt. Og nu skal jeg sige hvad der sker med jer to. Eric, du går og tænker på om du mon er nok for hende. Emilia, du tænker på om du mon kan stole på Eric. Og svaret er nej til begge. Og så er vores arbejde helt hen i vejret kan I se'.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:05 am

Eric

Han brummede svagt, "Og hvad så hvis vi er kærester? Og nej, for Emilia er fandeme stærk nok til at sige til, hvis jeg ikke var god nok til hende. Og det kan være helt ligegyldigt om Emilia kan stole på mig eller ej. For hvis du mener, at hun er bange for jeg dusker en eller anden pige, vil det alligevel stå i aviserne den næste dag" Mumlede han og bed sig i læben, da det måske ikke var smart at blive sur xD "Situationen kan ikke ændres, sket er sket.. i stedet fokuser på, hvordan vi bedst kan forberede os?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 19 I_icon_minitime

Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 19 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: