VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 2:34 am

Eric:
Eric og Emilia Eric-3-erik-saade-12730115-487-325

Emilia:
Eric og Emilia 4ebd83e3a3cf0
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 4:23 am

Emilia
Hun var netop ankommet til indspilningsstudiet sammen med Eric og var lige gået hen i sådan en sodavandsautomat, som stod derhenne, for at købe 2 flasker koldt vand, da det sikkert kunne blive ret brugbart, nu hvor de skulle synge. Egentligt orkede hun ikke rigtigt, at skulle ud og spise sammen med Frederik og hans kone efter, men hun havde jo på forhånd vist, at alt dette ville tage meget af hans fritid. Hun samlede de to flasker op, de de buldrede ud af automaten og gik derefter tilbage til Eric, hvor hun rakte ham vandflasken. ''Her'' smilede hun skævt, inden hun forsigtigt lænede sig mod væggen. Hun var en smule nervøs og sagde derfor ikke så meget. Lydløst sukkede hun og tog en tår af sin vand.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 4:27 am

Eric

Han smilede let, da hun havde købt en vand til ham. Selv havde han ikke rigtigt tænkt på drikkelse og blev derfor lidt glad, da hun havde tænkt på ham også. "Der kom min redning lige" Mumlede han med et lille smil, da man altid blev så tør i halsen af at synge længe. Specielt i et studie, fordi det hele skulle sidde lige i skabet og at der hurtigt blev meget indelukket. Han var ret glad for, at han i det mindste havde Emilia selskab i aften og særligt når hun havde lovet ham, at hun ville hjælpe ham med de spisepinde der, selv brød han sig ikke særligt meget om sushi og kunne derfor på ingen måde heller ikke spise med pinde xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 4:39 am

Emilia
''Ja, det er fordi at jeg er sød jo'' smilede hun kort til ham, inden hun mærkede en hånd på sin skulder. Det fra Frederik, som endeligt var noget frem. Dog slap han ret hurtigt taget om Emilias skulder og gik i stedet hen og gav Eric en rigtig 'guttermandskrammer'. Hun himlede kort med øjnene af det, da det var hver gang at han skulle favoritiseres xD Frederik skyndte derefter på dem og pegede hen mod studiet og bad dem gå indenfor. Han fik dem hurtigt 'koblet' til det hele, så de ligesom var klar til at synge. Han forklarede dem, at de skulle synge sangen i små dele, da hans filosofi med at man sang en hel sang i træk ikke rigtigt holdt. Derfor bad han Eric om at synge sit første vers.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 4:45 am

Eric

Han havde stået og små nynnet lidt, for at varme sin stemme en smule op, dog var hans stemme ikke helt varm endnu, men det skulle nok også optages over et par gange, så det gjorde vel ikke den store forskel, da dette nok ikke blev den endelig version alligevel. Han rejste sig op og begyndte at synge sit vers. Han havde egentlig ikke glædet sig specielt meget til at indspille, men han elskede det ligeså snart at han kom igang xD Han smilede let, da det alligevel gik ret godt og der faktisk ingen problemer var. "Din tur'" Smilede han og rakte sin hånd frem mod Emilia, så han ville kunne hjælpe hende op at stå.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 5:17 am

Emilia
Hun tog forsigtigt imod hans hånd og trak sig op på benene. ''Ih du dygtig'' smilede hun drillende og gav ham et blidt puf mod hans mave. Svagt bed hun sig i læben, da man kunne mærke nogle 'mullere' under den trøje der xD. Hun kiggede ud mod Frederik, som bad hende om at starte. Hun stod lige i et øjeblik og gennemgik teksten inde i sit hoved, men det var lidt som om at hun ikke rigtigt kunne koncentrere sig om det. Det var typisk hende at fokusere på alt muligt andet, når det virkeligt gjaldte. Hun fik sangen startet, men allerede efter 2 linjer, brød hun sangen. ''Ej vent'' sagde hun og trak hovedtelefonerne af. ''Eric.. Jeg kan ikke koncentrere mig når du står der og har mavemuskler'' sagde hun lidt tamt, da det nok var den mest mærkelige undskyldning xD Men når hun først var ude af fokus, så gik det helt galt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 5:27 am

Eric

Han tog sig lidt til maven, da hun puffede ham der og gav sig til at studere hende kort. Det var altid spændende og se hvordan andre arbejdet, da man altid lærte noget af at se hvad andre gjrode. Dog hævede han lidt det ene bryn, da han fik skylden for, at hun ikke kunne koncentere sig, "Nå..øhm" Mumlede han og prøvede at puste sin mave op. Dog gik der ikke lang tid, før han selv begyndte at grine, da det var lidt svært at tage seriøst, at han stod der og prøvede på at se tyk ud. Det var ret sjovt, at selv når de prøvet at være seriøse, så kunne de ikke. "Hvordan fanden kommer det ikke til at gå når vi skal optræde live" Mumlede han og rystede let på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 5:34 am

Emilia
Hun havde jo ikke engang gjort det med vilje og der skulle virkeligt ikke meget til at sætte hende ud af kurs i øjeblikket. ''Jeg begår selvmord, hvis du smider tøjet på scenen'' sagde hun og rømmede sig lidt, mens hun lukkede øjnene i. Hun blev nødt til at fokusere nu, for hun kunne se at Frederik sad og var lidt irriteret over deres random smalltalk. Hun så mod Frederik igen og så opgivende på ham. ''Jeg kan stadigt ikke koncentrere mig, for nu er Eric fed'' sagde hun opgivende og gav ham et 'slag' i maven, selvfølgelig ikke hårdt, men lige for at 'punktere' ham igen xD Hun nikkede mod Frederik igen og bad ham om at starte musikken. Hun begyndte at synge igen og denne gang gik det helt smertefrit. Hun sukkede helt lettet, da det var lykkedes trods alt xD ''Omkvædet sammen nu?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 6:28 am

Eric

Han skulle lige drille hende og begyndte derfor at trække sine maven sammen og begyndte at stå og gøre sig en smule til, "Altså jeg kan nu ellers gode lide at optræde i bar mave, særligt fordi det bliver så skide varmt på en scene" Mumlede han drillende og sendte hende et drillende blik. Han nikkede let, da de skulle til og synge omkvædet sammen. Dog skævede han kort ind til Frederik, som så ret træt ud, over at de ikke rigtigt ville kunne tage det seriøst. Han trak bare opgivende på skulderne og begyndte derfor at synge deres omkvæde sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 6:40 am

Emilia
Hun rystede på hovedet af ham, da det var typisk at han skulle stå og gøre sig til nu. Det var måske lidt barnligt at stå og fjolle sådan, når de faktisk skulle være seriøse, men de havde da ikke fejlet endnu i det som de havde indspillet xD ''Seriøst, hvis du bliver ved med det dér, så smider jeg trøjen og så får vi at se, hvem der ikke kan fokusere mere'' Sagde hun og så på ham med et skævt smil, inden hun svagt rømmede sig og lige fik drukket noget vand, så hun var klar. Da det var tid til at synge igen, tog hun sig sammen og begyndte synkront at synge med ham. Det lød faktisk ret fedt, når deres stemmer mødtes. Det var en ret sjov klang, som kom frem. Hun smilede kort til ham mellem ordene, inden hun fik afsluttet omkvædet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 9:46 pm

Eric

Han smilede svagt af hende, da hun truet med at smide sin bluse. For hans skyld ville det skam intet gøre, da han gerne ville se xD "Det vil jeg gerne se" Mumlede han og rakte drillende tunge af hende. Han var lidt overrasket over hvor gik det egentlig gik, til tords for at de drillet hinanden så meget. Bare for at gøre sin endnu mere til, trak han en smule op i sin bluse, så hans mave kom til syne, dog sørgede han for at gøre det på en sådan måde, så det så heeeelt tilfældigt ud og som om det sleeet ikke var med vilje. Han kunne ikke lade være med at grine, da de bare stod og pjattede og Frederik sad helt seriøst udenfor og sad og kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 9:53 pm

Emilia
Hun ville faktisk have gjort alvor af sine ord, hvis ikke Frederik havde siddet der. Ham gad hun godt nok ikke at vise noget xD Hun skævede ned til hans mave og kørte derefter blikket tilbage mod ham. ''Seriøst, du er så led. Det er helt vildt'' sagde hun og trak sine høretelefoner af, for at gå hen imod ham. Hun kunne godt se at Frederik sad og kiggede lidt undrende til, da han vist ikke helt fattede hvad de lavede. Hun stillede sig foran ham og begyndte uden at sige noget at stoppe hans trøje ned i bukserne, så den ikke bare sådan kunne glide op igen, medmindre han selvfølgelig bare hev den op xD ''Seriøst, du er så led..'' sagde hun endnu engang og trak et skridt væk, da den sad 'fast'. ''Så led..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 9:59 pm

Eric

Han bed sig i læben, da hun begyndte at stoppe hans bluse ned i hans bukser, da det var tæt på hun ramte noget andet os. "Er jeg led?" Gentog han og rettede sig en smule op, da det jo på ingen måde var med vilje xD "Altså jeg kan ikke gøre for at min bluse den røg op, men nu har du i hvert fald sikret at det ikke sker igen" Mumlede han og begyndte at strække sig sådan helt overdrevnet. "Se selv, min bluse sidder perfekt nu" Sagde han helt stolt, da den ikke var krøbet op. Han skævede kort ud til Frederik, "Tror du han er sur?" Hviskede han til Emilia og kunne ikke lade være med at grine, da Frederik måske var begyndte at fortryde, at han havde valgt de skulle spille sammen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:06 pm

Emilia
Hun smilede tilfredst, da den sad fast. Hun vidste godt, at de opførte sig som en flok 10 årige, men hun var ligeglad. Hvis det hele skulle tages megaseriøst hele tiden, så ville hun dø. ''Hvis man ser på den kulør han har nu og den kulør han havde da vi begyndte, så er han måske en smule sur'' hviskede hun tilbage og begyndte at grine lidt, da det var lidt ondt at stå og 'bagtale' den mand, som stod bare et glasvindue et stykke fra dem xD Hun gik hen til sine høretelefoner igen og kiggede mod Frederik, som sagde at de kun manglede det fælles vers nu og at de faktisk godt måtte tage tingene lidt seriøst nu. Hun strammede sine læber en smule for ikke at grine, inden hun nikkede. Derefter blev musikken startet til deres fællesvers.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:11 pm

Eric

Han skævede kort mod Frederik og gik derefter hen og tog sit headset på igen. Han begyndte at synge sidste vers sammen med hende og smilede let, da det også gik uden problemer. Det var meget nemmere at arbejde seriøst med en sang, når man kunne stå og pjatte lidt i mellem tiden. Han trak sig headset af igen, da de var færdige og tog sig til sin mave, "Jeg godt nok også sulten nu" Mumlede han med et skævt smil og tog en ordentligt tår af sin vand, indtil den var tom. Derfor slog han hende blidt i hovedet med den tomme flakse, "Tak for vand" Mumlede han drillende. Han skævede ud med Frederik og så spørgende på ham, for at sikre sig, at han var tilfreds med deres arbejde og de derfor var færdige.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:18 pm

Emilia
Hun sukkede tilfredst, da det var gået ret gnidningsfrit. Det var i hvertfald gået en del hurtigere end hun havde troet. Hun begyndte at smile lidt af ham, da han 'slog' hende i hovedet med flasken. ''Ej mit hår altså'' sagde hun i et ret skingert toneleje, som nok skulle forestille at være en parodi på ham, da han jo var flippet ud over hans hår tidligere den dag xD Hun skævede hen mod Frederik, som kom hen mod dem. ''Jeg klipper sangen sammen imorgen og i vil modtage lydfilen på jeres emails. Men jeg er simpelthen nødt til at spørge om en ting, for I opfører jer fandme som to kåde teenagere. Har I noget kørende? I så fald, så stop det eller gem det til efter vi er færdige med at arbejde sammen''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:23 pm

Eric

Han rakte bare tunge af hende igen, da hun begyndte at drille ham med sit hår. "Bare fordi mit hår er en vigtigt del af mit liv" Mumlede han og kørte en hånd gennem sit hår og sørgede lige for at sætte det lidt. Han skævede over mod Frederik, som der pludselig kom ind og skulle lige tage sig sammen for, ikke at grine. "Altså..vi har ikke noget sammen, vi arbejder bare godt sammen og siden vi ikke lavet fejl, kan jeg ikke se et problem i vores opførsel. Vil du hellere have, at vi skulle stå og rive hovederne af hinanden og der var dø stilhed i pauserne? Hvis det kan høres på den færdige udgave, så skal vi nok stramme os an, men lyder det godt, ændre jeg i hvert fald ikke på en skid" Mumlede han lettere irriteret, da det kunne være pisse ligemeget, hvad de havde sammen, hvis resualtet blev godt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:30 pm

Emilia
Hun måtte indrømme, at hun syntes at det var et lidt underligt spørgsmål og faktisk gjorde det hende lidt paf, men heldigvis havde Eric et svar at give ham. Hun nåede knapt at erklære sig enig, før at Frederik igen kom på banen. ''Jeg snakker heller ikke om kvaliteten nu. Jeg snakker om kvaliteten af vores produkter på det tidspunkt, at en af jer..'' han vendte blikket hen mod Eric ''Knalder en anden og bliver uvenner. Dét ville jo være skidefint, ikke?'' sagde han surt. Forsigtigt gik hun et skridt frem mod Frederik og lagde en hånd på hans skulder. ''Hvorfor skulle dét blive et problem? Vi har absolut ikke noget sammen, vi klinger bare godt og er blevet gode venner? Helt ærligt''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:38 pm

Eric

Han brummede svagt, da han jo faktisk havde været sammen med en pige i den tid som han havde kendt Emilia. "Hvem siger den situation ikke allerede har fundet sted?" Mumlede han med et skævt smil, da Frederik ikke kunne vide, hvad de gik og lavet når han ikke var i nærheden. Han rystede på hovedet, da det faktisk irriteret ham lidt. Han gik bare ud af rummet og gik hen og tog sin jakke på. Han vidste ikke, om de stadigvæk skulle ud at spise, men stemningen var bestemt faldet en smule nu. Han skævede over til Emilia og tog hendes jakke ned, "Nu skal jeg hjælpe dig" Smilede han, da han lige skulle fedte lidt ekstra for hende, udelukkende for at provokere Frederik.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 10:46 pm

Emilia
Hun rystede lidt på hovedet, da Eric var gået ud, for lige at forsikre Frederik om, at der ikke var sket noget. Hun følte lidt, at eftersom hun ikke var den eneste, som var superirriteret, så måtte hun prøve at glatte situationen lidt ud. Da Eric kom tilbage med hendes jakke, smilede hun lidt af ham, da han holdte jakken for hende. Hun lod sig smyge ind i den og trak den over skuldrene. ''Hvor er du sød. Tak'' smilede hun skævt, inden hun vendte sig om mod Frederik, som havde brugt tiden på at skrive en seddel. ''Adressen til restauranten er der. Her er lidt penge til taxaen. Vi mødes der om en time, så har jeg hentet min kone også'' brummede han, inden han bare forlod rummet uden at sige farvel. Han var vist stadigt lidt sur. Forsigtigt vendte hun sig mod Eric og sukkede let. ''Sikke en dejlig stemning..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 11:05 pm

Eric

Han tog imod pengene til deres taxi og lagde dem i sin lomme. Derefter skævede han til sedlen og puttede også den i sin lomme. "Sidst var han glad på vores vegne og mente det ville styrke os og nu..er det pludselig et problem" Mumlede han og brummede svagt. "Og tænk at han beskylder mig for, pludselig at gå ud og knalde en tilfældig pige. Det er fandeme frækt" Mumlede han lettere ironisk, da det jo netop var det som han var kendt for. Han skævede hen mod døren og nød lidt, at de have en hel time til at nå frem, så derfor behøvet de ikke skynde sig. "Hvornår skal vi tage afsted?" Mumlede han og så påhende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 11:11 pm

Emilia
Hun begyndte at grine lidt, da han jo var sammen med ret mange piger, så et eller andet sted havde Frederik noget at have sine bekymringer i. Hun lod sig dumpe ned på en stol og trak svagt på skuldrene, da hun egentligt bare gerne ville sidde og slappe af i den halve time de nu kunne xD ''Vi kan tage afsted om en halvtimes tid. Jeg ved ikke hvor langt restauranten er fra her, men det er vel bedre at komme for tidligt end for sent'' mumlede hun og trak sin jakke lidt hen over sig, så den istedet fungerede som 'tæppe' i stedet for jakke. ''Hey Eric..'' mumlede hun og kunne ikke lade være med et grine lidt. ''Du må gerne bede mig om at holde kæft, men jeg er simpelthen ved at dø fordi jeg er så nysgerrig. Hvordan var jeg i den drøm der?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 11:16 pm

Eric

Han satte sig ned på en stol og smækkede sine ben op på et bord, så han på den måde sad en smule bedre. Dog kunne han ikke lade være med at grine, da hun spurgte hvordan hun havde været i hans drøm. "Hvordan du var?" Mumlede han og smilede let, da han lige skulle tænke lidt tilbage. "Altså..vi nåede jo ikke hellt så langt desværre" Mumlede han med et skævt smil og synes det var lidt ærgeligt. "Men hvordan mener du helt præcist med hvordan du var?" Mumlede han skævede til hende.Det var underligt, at de pludselig var blevet så tætte og kunne snakke så åbent om sådan nogle emner. Han havde kort overvejet og sige hun var dårlig, så hun måtte gøre det bedre i virkeligheden, men det var nok os lidt ondt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 11:22 pm

Emilia
Hun så på ham helt opgivende i et øjeblik, inden hun dog begyndte at grine, for han havde misforstået lidt hvad hun mente xD ''Jeg mener ikke hvordan jeg var til at knalde. Jeg mener.. Hvordan jeg var. Sådan.. Generelt. Hvordan opførte jeg mig, hvad lavede vi? Hvis du kan huske det'' smilede hun drillende, da det alligevel var en smule sjovt. Men det virkede ikke til at det satte ham så meget ud af kurs mere, da han virkeligt havde været underlig om morgenen, så hun var ret glad for, at han var 'normal' igen. Selvom hun kun havde kendt ham i så kort tid, så følte hun at hun kendte ham ret godt efterhånden. Hun vidste efterhånden hvor hans grænser lå og hun havde lært, at man ikke skulle røre hans hår mere xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitimeTirs Mar 13, 2012 11:25 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da han åbenbart havde misforstået. "Altså..du gik lidt mere udfordende kældt end du normalt gør" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, da piger nok altid fik mindre tøj på i hans fantasi og drømme, end hvad de nomralt ville gøre i virkeligheden. "Men ellers var du meget dig selv..men faktisk var vores forhold lidt ligesom nu, vi kaldte ikke hinanden skat eller sådan, men alligevel var vi kærester. Det var faktisk ret..underligt" Mumlede han og lukkede sine øjne lidt. "Nårh ja, også ville du hele tiden snave, fordi du synes jeg var så fantastisk god" Mumlede han drillende xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eric og Emilia Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 22Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: