Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 9:57 am
Eric
Han sad og var igang med at få en sushi op i munden, men han blev så forbløffet over Frederiks spørgsmål, at han i stedet tabte den ned på sin tallerken igen. Svagt sukkede han og lagde sine spisepinde fra sig igen, da det snart var iirriterende, at man ikke bare kunne spise normalt. "Vi har været sammen de sidste 3 dage, altså vi øver jo en del, men kærester er vi ikke" Mumlede han, da han lige skulle forvirre Frederiks kone endnu mere, da han havde en svag mistanke om, at det var Frederik som havde fortalt om dem. Han smilede derfor bare tilbage til hende og gjorde igen sit trick fra før, hvor han stak den ene spisepind ned i et stykke kylling og spiste det xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:03 am
Emilia Hun bed sig lidt i læben, da hans svar var ret tvetydigt og hun måtte da også indrømme, at Frederiks udtryk havde ændret sig en lille smule. Lidt irriteret gav hun Eric et 'spark' under bordet, da hun ikke syntes, at det var tidspunktet at ødelægge stemningen på xD Hun tog derefter en sushi mere og fik i et øjeblik øjenkontakt med Frederik som kiggede på hende med ret smalle sure øjne. ''Ej, hold nu op.. Eric er slet ikke sådan én, som man gider at have noget at gøre med på den måde'' sagde hun, bare for at forsikre Frederik om at han ikke skulle være nervøs. Men nogle sekunder efter hun havde sagt det, måtte hun indrømme at det måske lød lidt ondt og hun mente det sådan set ikke. Hun kiggede ikke rigtigt hen på Eric og havde i stedet 'pludseligt' travlt med at spise.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:08 am
Eric
Han skævede kort til Emilia, da det måske ikke var helt sødt sagt. Han skævede lidt små skuffet til hende. "Hør, Emilia er lige kommet ud af et forhold og vi snakker bare godt sammen" Mumlede han med et skævt smil. Inden han rejste sig og gik op og hentede et bestik til sig selv og lidt mere mad. Derefter gik han ned og satte sig ved bordet igen. "Forresten, har du hørt mere fra vores single?" Spurgte han, da han pludselig gerne ville vide, at det lød godt og de derfor ikke behøvet at tilbringe så meget tid sammen. Selvom han vidste han havde mange piger, blev han alligevel lidt ked af, at høre han ikke var typen man ville være kæreste med.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:15 am
Emilia Hun havde det ret dårligt over, at hun var kommet til at sige det. Det havde sådan set kun været for at fjerne tvivlene hos Frederik. Men hun måtte alligevel indrømme, at der var en del af det, som passede. Hun ville nok ikke kunne være sådan rigtig kæreste med en fyr som Eric, men man skulle jo aldrig sige aldrig. Hun skævede lidt prøvende hen til ham, men han var igang med at snakke med Frederik, som fortalte at han ikke havde hørt den endnu, men at den ville blive sat sammen imorgen. Og at de desuden ville deres garderobe om 2 dage. Hun nikkede let til det, da hun ikke rigtigt kunne koncentrere sig om det. Hun slog lidt pludseligt ud med armene. ''Gud.. Eric.. Kan du ikke huske du skulle hjælpe mig med den der ting.. Kom lige med'' sagde hun og rejste sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:20 am
Eric
Han brummede svagt, da han ikke rigtigt kunne koncentere sig ligenu. "Det lyder fint" Mumlede han bare og blev lidt paf over, Emilia pludselig armbevægelser xD Men han rejste sig op og gik med hende. Han fortsætte udenfor, da han alligevel godt ville kunne bruge noget frisk luft. Selvom det var en smule koldt, behøvet han ikke en jakke endnu. Han havde ikke rigtigt lyst til at starte en samtale. Derfor lænede han sig bare mod muren og skævede ud mod bilerne som kørte forbi. Det var måske lidt barnligt, men nok så han mange piger, men at han ligefrem ikke var kæreste typen var en smule for meget for ham. "Skal..vi gå ind igen?" Mumlede han lidt dumt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:27 am
Emilia Hun fulgte med ham udenfor og bed sig lidt i læben, da hun godt kunne fornemme, at han var mærket over hendes ord. Hun betragtede ham for en stund, men da han bare spurgte om de skulle gå indenfor, rystede hun forsigtigt på hovedet, da hun følte at hun var nødt til at give ham en undskyldning. ''Eric, dét.. Jeg lige sagde, det mente jeg ikke.. Eller jo.. '' mumlede hun lidt dumt, selvom det nok ikke var det han lige ville høre. ''Eller nej'' sagde hun hurtigt igen, inden hun tog sig til hovedet, da hun selv blev helt forvirret. ''Jeg sagde det for at fjerne Frederiks mistro til os.. Jeg mente det ikke så.. Hårdt. Jeg mener..'' hun rystede lidt på hovedet, da hun faktisk ikke helt vidste hvad hun mente. ''Jeg kan ikke forklare det uden det lyder forkert og åndssvagt. Men jeg er sikker på, at du er en skidesød kæreste, men måske bare ikke.. Ligenu. Altså du er så glad for dit singleliv jo''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:33 am
Eric
Han skævede kort til hende, da hun ikke rigtigt kunne beslutte sig for en mening. "Så..hvis jeg sagde du slet ikke var kærestetypen, fordi du lige var kommet ud af et forhold, ville du ikke blive ked af det?" Mumlede han med et skævt smil. "Det var nok os bare mere måden du sagde det på. Du kunne have sagt, at jeg nok ikke var klar til at forhold. Ligesom du nok heller ikke er endnu, men og sige at man ikke er en type man gider se på den måde" Mumlede han og sukkede svagt, da det var dumt at være sur over. "Men jeg forstår Emilia, den..ramte bare lidt" Mumlede han og smilede skævt til hende, da han alligevel ikke ønskede de skulle være uvenner og ligenu stod hun faktisk og undskyldte overfor ham og vidste, at hun havde formuleret sig forkert.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:42 am
Emilia Hun havde det stadigt ret dårligt med det og hun følte stadigt, at hendes forklaring var ret rådden. ''Du må virkeligt undskylde..'' sagde hun og lagde forsigtigt sin hånd ved hans skulderside. ''Jeg ved at du kan blive den type på et tidspunkt.. Og når den tid er der, så står der tusindvis af piger som gerne vil udfylde den rolle. Der står sikkert.. Tusindvis af piger som gerne vil udfylde den rolle ligenu'' mumlede hun lidt dumt, da det sgu nok ikke engang var løgn xD ''Men ærligt, jeg ville bare overbevise Frederik om at der ikke var noget imellem os, for jeg orker seriøst ikke flere af de spørgsmål dér. Jeg har ikke lyst til at folk skal gå rundt og tro alt muligt om os og sætter åndssvage rygter i gang, for jeg tror virkeligt at vi kan blive rigtig gode venner.. Os selvom vi kysser. Lidt'' Sagde hun og sukkede ud, da hun virkeligt havde snakket meget. Egentligt vidste hun ikke, om der var hoved og hale på det xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:45 am
Eric
Han smilede svagt, da hun var ret sød og stå og gøre det hele godt igen. Han vidste udmærket godt, at ligenu ikke var en god kæreste, men hvis hun slet ikke havde set ham som en kærestetype, ville den være lidt hård at sluge. Forsigtigt lagde han sine arme om hende og gav hende et kram. "Tak og..jeg undskylder os, at jeg blev småsur. Han bed sig i læben, da han kunne mærke at hun faktisk var ret kold af at stå undenfor, "Du fryser" Mumlede han lidt dumt, selvom han jo ikke kunne vide det. Forsigtigt åbnede han døren og skævede til hende. "Skal vi gå ind igen nu?" Sagde han og smilede til hende, for at sigalere de var på god fod igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:52 am
Emilia Hun smilede svagt, da han gav hende et kram. Det lettede hende, at de havde fået redt trådene ud igen, da det virkeligt også ville være noget dumt noget, at gå og være sure på hinanden over. ''Lidt.. Ja'' sagde hun, da hun faktisk frøs en smule. Forsigtigt gik hun ind af døren, da han holdte den, inden hun gik hen til deres bord igen. Bordet var dog tomt, men kun fordi at Frederik og konen var gået hen til buffeten imens de havde været væk, for at tage noget mere mad. Hun vinkede kort til dem, for lige at sige at de var tilbage igen, inden hun lod sig dumpe ned i stolen. ''De er lidt underlige.. Jeg håber de snart skal hjem'' mumlede hun, inden hun dog ikke kunne lade være med at grine, da det måske var lidt ondt sagt xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 10:57 am
Eric
Han brummede svagt og kunne ikke lade være med at grine, da han selv havde siddet og håbet, at de snart ville være nødt til at gå, så han og Emilia kunne være her alene. Han håbede at Frederik og konen, ville tage hjem før dessert, så han og Emilia kunne nyde den alene. Men nu var det dem som betalte, så mon ikke de tog dessert med. Han nikkede let til Frederik og satte sig til rette i stolen, da han var ved at være mæt. I stedet tog han et nips af sin vin og brummede tilfreds. "Dejligt efter en lang dag" Grinede han og skulle lige drille lidt og drak derfor hele glasset i en køre, selvom man normalt ikke gjorde det med vin.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:04 am
Emilia Hun smilede let op til Frederik og konen, da de kom tilbage og prøvede at være så casual som muligt, selvom de lige havde siddet og hakket dem ned xD Til hendes store overraskelse - og glæde - fortalte konen at de var nødt til at gå om en ti minutters tid, da deres babysitter kun var betalt til klokken 23. ''Det var da ærgerligt..'' sagde hun og så helt oprigtig ud, mens hun selv tog sit glas vin og begyndte at drikke den. Mest fordi at hun kunne gemme sit smil bag glasset, mens hun drak xD Dog fortalte Frederik at de bare kunne fortsætte i byen og sende regningen ind til studiet, da man jo selvfølgelig havde en fordel, når man var signet op der. ''Nårh.. Bliver vi? Eric?'' sagde hun og lagde forsigtigt hånden mod hans skulder.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:08 am
Eric
Han brummede svagt, "Hm, det kunne ellers være hyggeligt at fortsætte allesammen" Mumlede han og havde en grund til at grine bagefter, "Om vi bliver?" Gentog han og nikkede heftigt. "Selvfølgelig bliver vi og vi tager i byen bagefter" Grinede han og smilede stort, da deres aften lige var blevet reddet. Dog vidste han ikke hvor langt de ville gå når de begge var fulde, men han ville være tilfreds hvis de blev tættere venner, og hvis de endte med at knalde ville han bestemt også være tilfreds. Han fandt et menukort og gav sig til at kigge efter dessert. Han fik en bananasplit, "orv, se lige der" sagde han og pegede meget heftigt på billede for Emilia.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:14 am
Emilia Hun så en smule forbløffet på ham, da han var helt oppe og køre lige pludseligt xD Hun kiggede ned på billedet, som han så ivrigt pegede på og kunne ikke lade være med at grine lidt, da det var en bananasplit. ''Mmh.. Bananasplit med to kugler'' sagde hun og lirkede sit øjenbryn op og ned et par gange, da hun lige følte sig 'fræk' der xD Hun kunne dog godt se, at især Frederiks kone fandt den joke lidt smagsløs og de fik da også begge spist hurtigt op. Derefter rejste de sig og begyndte at tage jakke på. ''Men det var hyggeligt at se jer. Og at hilse på dig'' smilede hun skævt og gav Frederiks kone hånden, inden de forsvandt ud af døren, efter at have betalt regningen. ''Yeees..'' mumlede hun og sukkede helt lettet op.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:19 am
Eric
Han elskede det og desværre var der ikke så mange steder man kunne få det mere. "TO af dem" Råbte han bare uden videre og stoppede en tjener, der var igang med noget andet. "To af dem" sagde han igen og prøvede ivrigt på deres kort. Deres tjener nikkede bare og gik i køkkenet, for at afgive bestilling. Han havde ikke rigtigt lagt mærke til, at Frederiks og hans kone var gået. "Eeej, det var ærgeligt, de skulle gå. Så fik de ingen dessert" Grinede han, da det ville være en katastofe for ham og gå glip af en dessert. "Så ska vi altså os have noget ordentlgt at drikke" Sagde han og slog om på drinks siderne.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:24 am
Emilia Hun kunne ikke lade være med at grine, da han alligevel var meget sød, når han sad der og var i sin egen lille verden over noget dessert xD ''Måske skulle vi tage hen et andet sted efter desserten?'' spurgte hun, mens hun alligevel fulgte med i drikkekortet. Udvalget var ikke specielt stort, for det var mest drinks og vin som man kunne drikke sammen med sushien. ''Måske en bar eller sådan?'' foreslog hun, da hun elskede sådan en rigtig bar stemning. Diskoteker var ikke så meget hende og hun orkede heller ikke rigtigt sådan noget dunkdunkdunk musik skruet op for fuld bas ligenu. Hun så hen mod tjeneren, som nu kom tilbage med deres desserter. Hun måtte indrømme at det så ret godt ud. ''Wow.. Man får sgu noget for pengene''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:28 am
Eric
Han smilede stort, da deres dessert lidt efter stod foran dem. Han tog sin ske og tog en ordentligt bid. Han måtte lige smage inden han kunne falde til ro igen. "Hmm, altså jeg kender en rigtigt hyggelig bar eller flere. Der er en hvor der er små drankere, de er virkelig søde og det er en rigtigt hyggelig stemning og det ligger tæt på min lejlighed OG de laver skide gode drinks. Den anden er mere sådan festbar, hvor man kan danse, eller bare sidde og drikke. Deres drinks er ikke så gode og der ikke så meget alkohol i som den anden, men det op til dig" Smilede han og lagde sit hoved på skrå og betragtede hende lidt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:32 am
Emilia Hun syntes at valget var ret enkelt. Der var helt klart flere plusser ved den første bar han beskrev xD ''Jeg vælger.. Bar nummer et'' smilede hun skævt, mens hun selv begyndte at spise desserten. Hun var ret glad for, at hun ikke havde spist så meget sushi, så der var mere plads til desserten, for det var den der helt sikkert var bedst. Forsigtigt skævede hun hen mod nogle piger, som sad et par borde fra dem og sad og fniste og pegede hen mod Eric. Hun vendte blikket hen mod ham og kunne ikke lade være med at grine lidt af dem, da de så helt starstruck ud. ''Jeg tror du har dig et par fans'' smilede hun drillende og nikkede diskret hen mod dem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:38 am
Eric
Han havde godt set, at der sad et par piger og kiggede efter ham. Men når der var dessert var han ligeglad. Han havde Emilia og dessert også kunne sådan nogle tilflædigt tøser skride. Han kunne ikke lade være med at grine, da han lige skulle være klam. Derfor tog han en over stor mundfuld is ind i munden og vendte sig om mod dem. "Hej piger" Sagde han og vinkede let til ham. Isen var ved at ryge ud af munden på ham og han skyndte sig at vende sig om igen og prøvede virkelig at lade være med at grine. "Hvordan reagere de" Prøvede han og få fremstammet, da hans mund stadigvæk var helt fuldt med is.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:46 am
Emilia Hun rynkede lidt over næsen, da han bare sad med is i hele munden. Det var ret klamt, men hun måtte indrømme at det så ret sjovt ud. Hvis hun skulle gøre det, så ville hun dø af isninger i tænderne xD Hun skævede hen mod pigerne, som bare begyndte at fnise endnu mere, da det nok ikke var dét, som de havde regnet med at se. ''Altså jeg tror bare at de synes du er sød. Du kan jo ikke gøre noget, som er klamt i deres øjne'' sagde hun med et svagt smil, mens hun selv tog en bid igen. Det måtte være ret underligt at være 'beundret' af så mange af det modsatte køn, men han benyttede det jo så også måtte man sige.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:51 am
Eric
Det gjorde ham ikke så meget, at han gjorde sig selv til grin overfor nogle, for som de sagde, tog ingen af dem det som noget klamt. De blev bare glad for at han lagde mærke til dem. "Også de skide misundelige på dig. Tænk at du sidder og spiser is sammen med mig!" Mumlede han og lød som om at det var det største i hele verden. Han fik spist sin is og sukkede lettet, da han virkelig var mæt. Han var nok lidt hurtigere færdig end hende, da han havde taget nogle virkelig store bidder. Han gav sig derfor bare til at sidde og slå mave lidt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 11:58 am
Emilia Hun begyndte at grine lidt, da de sikkert nok var misundelige over det, men det gad hun ikke at fortælle ham, da han ikke behøvede mere selvforherligelse xD Da hun var blevet færdig med sin dessert, puffede hun forsigtigt tallerkenen væk, så der var bedre armplads på bordet. ''Hvis nu holder mig i hånden og kigger rigtigt forelsket på ham, så bliver de først misundelige'' smilede hun drillende, selvom det bare var for sjov, da det nok ikke var skidesmart at gøre på en offentlig restaurant. Hun lænede sig forsigtigt tilbage i stolen og sukkede let ud, da hun var ret mæt. Men det var godt at have spist før at de skulle drikke. Så kunne det være at det slog mindre hårdt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 12:03 pm
Ericc
Han rejste sig op og gav hende et tørt kys på hende og hjælp hende med at trække hendes stol ud. "Nu skal vi altså drikke. Det virkelig længe siden jeg har drukket og jeg har virkelig lyst" Grinede han og tog sin jakke på. Det kys havde kun været for at provokere, men som kendte kyssede man tit sine venner. "Kan i have det godt tøser" Råbte han hen til dem og vinkede kort, inden han vendte sit blik mod Emilia. Han tog sin telefon og fik ringet efter en taxi, heldigvis var de midt i byen, så der holdt hurtigt en ude foran. "Skal du med?" Smilede han og holdt sin arm frem, så hun ville kunne støtte sig tl den.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 12:11 pm
Emilia Hun havde lige skulle til at rejse sig, da hun pludseligt mærkede hans læber mod sine. Igen. Det gav hende den samme ret paffe fornemmelse, som hun havde fået henne i studiet før, de de 'rigtigt' kyssede der. Selvom det bare var så kort, så slog det alligevel hende lidt ud. ''Øh.. Tak'' sagde hun, da han trak stolen ud og kunne ikke lade være med at grine lidt af sig selv, da hun sgu måtte tage sig lidt sammen. Hun fulgte med ham udenfor og tog fat i hans arm, mens hun gik hen mod taxaen. ''Nu tror de piger der at vi er på date'' sagde hun og smilede drillende til ham. Igen led hun af det 'syndrom' at hun ikke kunne kigge på ham i længere tid af gangen efter det kys der xD ''Ih..'' sukkede hun opgivende, inden hun fik sat sig ind på bagsædet i taxaen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 15, 2012 7:25 pm
Eric
Han smilede svagt, da hun tog fat i hans arm på vej ud mod taxien. "Mmh, det var da synd. For du satme også en lækker date" Mumlede han og satte sig på bagsædet i taxien. Han gav sin hjemmeadresse, da de ligeså godt kunne køre dertil, da baren lå to huse derfra. "Uh, jeg glæder mig til noget rom og cola" Smilede han, da han godt kunne bruge noget stærkt at drikke. han så på hende og kunne godt se, at hun følte det lidt underligt at kigge på ham. Dog sagde han intet og smilede bare, da det alligevel var rart at han kunne sætte de følelser i gang hos hende med et lille kys. "Vi er der lige om 2 min" Smilede han og lænede sig over mod hende og pegede mod en bar. "Det derinde"