VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Eric og Emilia - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 8:26 pm

Emilia
Hun fik sat sig til rette i taxaen og spændte sin sele. ''Jeg skal have noget mere spændende end bare rom og cola, nu hvor vi ikke betaler selv'' smilede hun drillende, da det virkeligt var underligt for hende at hun bare kunne gå i byen på andres regninger. Men hun vidste dog også, at det var helt normalt at studioer tilbød det. Hun kunne i hvertfald huske at Marcus havde nævnt det. Svagt bed hun sig i læben, da han lænede sig hen mod hende. Usikkert rykkede hun sig selv frem og gav ham et ømt kys, som varede i en 3 sekunders tid, da det gik op for hende, at han bare havde lænet sig frem for at vise hende baren. Hun vendte blikket ud mod vinduet og kunne mærke at hun følte sig lidt dum, hvilket kunne ses på hendes kinder. ''Nååå.. Neej.. Hvor ser den hyggelig ud..'' sagde hun, selvom de var kørt forbi den for længst xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 8:30 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun troede at han ville kysse hende og hun derfor gav ham et kys. "Hvor du sød" Grinede han og smilede let, da taxien stoppede. Han fik sin sele spændt op og steg ud. Han gik om på den anden side og betalte chaufføren og åbnet Emilias dør og rakte en hånd ned til hende. "Så hvad med vi vælger en drink til hinanden?" Mumlede han med et lille smil, da han bare skulle sørge for at finde den aller stærkste og hælde på hende. De havde det virkelig sjovt, når de var ædru, så hvis de blev berustet, var han sikkert på, at det ville komme til at gå virkelig vildt for sig, og de skulle ikke tænke på, at komme hjem, da han jo boede tæt på .
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 8:41 pm

Emilia
Hun tog imod hans hånd og trak sig forsigtigt op og stå. ''Tak'' sagde hun med et skævt smil. Dog kunne hun slet ikke kigge på ham nu, da hun virkeligt syntes at det var pinligt, at hun havde misforstået hans signal så meget xD Hun tog sig kort til hovedet og kunne alligevel ikke lade helt være med at grine af sig selv, inden hun tog sig sammen og fik nikket til hans spørgsmål. ''Jo, lad os det.. Hold kæft vi bliver virkeligt fulde..'' sagde hun lidt dumt. Heldigvis var hun ikke sådan ubehagelig når hun var fuld og hun havde da aldrig gjort noget, som hun ikke kunne stå ved, når hun var fuld. Hun begyndte at gå hen mod baren, inden hun vendte sig og kiggede bagud. ''Honeybunch, kom så''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 8:45 pm

Eric

Han småløb hen til hende og tog tog fat i hendes arm og trak hende med indenfor. Han fandt et bord tæt ved et vindue og gav sig til at studere drinksene. "Hmm, hvad skal du have" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, da hun vrkelig skulle han noget slemt. Han fandt en drink som hed noget med XXD. Den rigtige drink hed death, og xx måtte så bare betyde at den var dobbelt så stor. "Det er den der du skal ligge ud med" Grinede han, da den så ret farlig ud og på billedet næsten var helt sort. Han bed sig dog svagt i læben, da hun sikkert nok skulle finde noget til ham som mindst var ligeså slemt som det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 8:56 pm

Emilia
Hun fik sig sat henne ved det bord, som han havde trukket hende hen imod og kunne ikke lade være med at grine lidt, da han allerede var igang med at vælge drinks. Hun fik sin jakke af og kiggede kort rundt, da der var ret hyggeligt. Dæmpet belysning og der var flest mænd der, som var cirka 35+. Forsigtigt vendte hun blikket hen mod menuen, som han var ved at studere. ''Du ligger hårdt ud.. Men så skal du have den der'' sagde hun og pegede mod en lyserød drink, som nok var lavet af fanta exotic. Uanset hvad, så var den tøset dekoreret og den hed da også ''Girls night out''. Hun smilede drillende til ham, da de fleste mænd der kom her, nok kom for at få en øl eller 5 xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 9:01 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun valgte en rigtigt tøsedrink til ham. "Det lidt pinligt, men jeg elsker faktisk tøsedrinks" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine. Normalt drak han normale drinks, men sådan nogle tøsedrinks smagte altid godt. Han fik en tjener hen og fik deres drinks bestilt, bare for hyggens skyld fik han også bestilt nogle nachos. "Jeg ikke specielt sulten og har vi fået dessert, men der er altid plads til nachos" Grinede han og satte sig en smule bedre. Han smilede stort, da deres drink kom ret hurtigt, men tjeren sagde der lige gik lidt tid med deres nachos.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 9:18 pm

Emilia
''Seriøst?'' grinede hun, da hun ellers havde håbet på at gøre ham lidt pinlig, men hun var begyndt at tro, at det egentligt ikke var muligt. Selv sad hun stadigt med glødende kinder på grund af det kys der. Hun tog imod sin drink og kiggede lidt undrende på den, da det lignede sådan en anis drink. Forsigtigt tog hun en tår og smilede let, da den alligevel smagte af stærk lakrids, hvilket ikke var en ulempe, da hun elskede lakrids. ''Mmh'' mumlede hun og vippede forsigtigt sugerøret tilbage. ''Kommer du her tit?'' spurgte hun, mens hun igen skævede lidt rundt. Det var ret old school det hele. Der var nogle enkelte spilleautomater, billiardbord og en dartskive, som man kunne benytte sig af.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 10:05 pm

Eric

Han nikkede svagt. Normale drinks var altid meget stærke og folk havde det altid med at putte ektra alkohol i, når man var kendt. Både fordi folk gerne ville se ham stiv, men også fordi de ville give folk lidt ekstra for pengene. "Faktisk ja, her er så dejligt stille og roligt. Folk blander sig ikke så meget i hvad man fortager sig og drinksene og maden er i top" Smilede han og nikkede let til deres tjener, der nu kom med deres nachos. Han tog en og smilede let, da de var helt varme og fyldt med ost. "Og helt ærligt, her er da skide hyggeligt?" Grinede han og tog endnu en tår af sin drink. De var vidst alligevel ret stærke xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 11:20 pm

Emilia
Hun måtte indrømme, at den smagte ret stærkt den drink der. Og hun var nok typen, som ikke kunne tåle vildt meget, før hun begyndte at blive fuld. ''Ja, her er hyggeligt faktisk'' smilede hun drillende, mens hun fik færdiggjort sin drink. Forsigtigt stillede hun glasset på bordet, mens hun nappede en nacho fra tallerkenen. Det kunne man jo altid bruge. Hun vendte blikket hen mod ham med et skævt smil og begav sig til at betragte ham for en stund. Det var lidt irriterende, at hun syntes at han så så sød ud, men det gad hun nu ikke at fortælle ham. Men omvendt, så vidste han det nok godt selv xD ''Forresten, inden jeg bliver alt for pløret, jeg vil meget gerne kramme når jeg bliver fuld, så bare skub mig hvis det er irriterende''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 11:24 pm

Eric

Han smilede svagt, da han selv blev meget kærlig når han blev fuld, hvilket kun var et plus, for så var det en smule nemmere at score de piger, som han nu gerne ville have med hjem. Men i dag havde han en pige som han skulle have med hjem, dog var det en af de første gange, hvor han havde været ude med en pige uden skumle bagtanker. Hvis de kom så langt, ville han selvfølgelig aldrig sige nej, men det var på intet måde en form for mål for aftenen. "Hvorfor skulle jeg dog have noget imod det" Mumlede han med et skævt smil. "Jeg har intet imod nærkontakt" Grinede han og fik selv færdiggjort sin drink. "Vi skal prøve sexy beast" Mumlede han, da han havde fået den før og den virkelig var god xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 15, 2012 11:33 pm

Emilia
Hun prøvede at finde den drink han snakkede om på kortet og smilede let, da den så ret god ud. Og lød god. Hun fik kaldt bartenderen hen og fik ham fortalt, at de skulle have to sexy beasts xD Han begav sig til at lave dem, men imellem tiden begyndte han at starte en samtale op, hvor han sagde, at han da ikke havde set hende før og hvad hun hed og hvor hun boede. Hun smilede lidt af ham og trak på skuldrene. ''Det er første gang at jeg er her. Jeg hedder Emilia og jeg bor ikke i nærheden'' sagde hun så og vendte sig mod Eric, da hun egentligt ikke gad at stå og sniksnakke med bartenderen. Dog kom han ret hurtigt tilbage med deres drinks og placerede dem foran dem begge. ''Til Eric og hans dame'' sagde bartenderen, inden han gik igen. ''Nu skete det igen..'' mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da det var 3 gang.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 12:06 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da der ingen var nogle som troede at de var et par. "Det farligt for dig og være sammen med mig" Mumlede han drillende og tog tår af sin drink. Han tog lige en ekstra tår, da han altid blev overrasker over hvor godt det egentlig magte og måtte derfor lige have en tår til. "Mmh" Smilede han let. Han kunne så godt begynde at mærke alkoholen, da han jo også havde fået en smule da de spiste. "Jeg går ud fra, at vi ser tingene an imorgen. Personligt får jeg altid tømmermænd og..vi skal ingenting så du kan blive så længe du vil" Smilede han. Han håbede ikke, at hun ville hjem i aften, men i stedet ville sove hos ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 12:26 am

Emilia
''Du får ikke så meget fissefis, hvis folk synes at vi ser så søde ud sammen, at de tror vi er sammen'' smilede hun drillende, mens hun begyndte at drikke lidt af den nye drink, som de havde fået serveret. Det var lidt pinligt, men hun kunne godt mærke, at alkoholen var ved at stige hende til hovedet. ''Uhm.. Altså jeg orker ikke at skulle tage hjem herfra, så hvis du stadigt har lyst til at sove ved siden af mig..'' sagde hun med et skævt smil, mens hun drak det sidste af drinken. Hun havde godt nok drukket den lidt hurtigt, men det gjorde jo heller ikke noget xD ''Men hey, snuttemand.. Du må ikke bide hovedet af mig imorgen, hvis du igen drømmer om at jeg er din lover''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:13 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, "Som sagt, så sover jeg længe når jeg har tømmermænd, så hvis jeg drømmer om dig, tror jeg du vil kunne se det" Mumlede han og begyndte at grine, da det ville være lidt klamt, hvis han lå og sov med stivert på og hun bare lå ved siden af og var sådan lidt..wtf xD Han brummede svagt, da hun ret hurtigt fik drukket sin drink og vinkede derfor bare deres tjener hen og bad om to drinks til dem hver nu. Han bad tjeren overraske dem og bare lav en tilfældig drink, da det altid var lidt sjovere, når man ikke vidste hvad man fik. "Men jeg vil altid sove sammen med dig smukke" Drillede han.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:19 am

Emilia
Hun begyndte at fnise lidt af ham, da han omtalte hende som 'smukke'. Det var nok bare alkoholen, som snakkede, men hun syntes alligevel at det var meget sødt xD ''Tak'' smilede hun svagt og gav ham et puf under bordet med sin sko. Da tjeneren kom tilbage, havde han taget 2 af den samme drink med. Han sagde at den hed noget med pineapple, resten fik hun ikke helt fat i. Forsigtigt tog hun sit glas og nippede til den. I et øjeblik troede hun at hun skulle til at dø, da den virkelig havde en skarp smag af alkohol og kun en meget meget svag smag af ananas. Den smagte egentligt ikke særligt godt, men drikkes skulle den xD ''Seriøst, den der.. Den er voldsom.. '' sagde hun og rømmede sig lidt, da det helt krillede i halsen xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:32 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da den drink åbenbart var ret stærk, dog vidste han ikke om de ville være en god idé, at drikke mere da de begge vidst allerede havde fået lidt for meget, men nu var de jo bestilt. Han skulle lige lege sej og tog derfor sin ene drink og drak den i en mundfuld. Dog skulle han havde lyttet til hende, da den virkelig var slem. "PHew" Mumlede han og skar helt ansigt. Han tog et par nachos, for at prøve og tage den bitre smag. "Mmh, nascos og ananas" Mumlede han og rynkede på næsen, da det faktisk lød virkelig ulækkert. Han sukkede opgivende, da han stadigvæk havde endnu en drink i vente.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:38 am

Emilia
Hun syntes overhovedet ikke at de havde fået for meget, selvom de nok allerede havde fået 5-6 genstande, hvis man talte vinen henne på restauranten med. Hun fik igen bartenderen kaldet hen og sagde at hun skulle have 15 blandede shots. Shots slog altid hårdt, men de smagte jo helt fantastisk. Især små grå. ''Vær en mand'' sagde hun drillende, da han bare sad og skar ansigt. Da tjeneren kom tilbage med fadet med shots, som de kunne dele, tog hun selv 3 af dem og bælede dem ned på mindre end 30 sekunder. ''Skatter..'' mumlede hun og puffede fadet hen imod ham, da han i hvertfald ikke skulle snydes. ''Drik.. Drik..3'' grinede hun. Egentligt over ingenting. Hun havde bare lyst til at grine lidt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:47 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun begyndte at kalde ham skatter. Det kunne kun betyde, at hun enten ville provokere ham eller havde fået for meget at drikke, men lige i dette tilfælde var det måske lidt en blanding af begge ting. Han tog 4 shots af bakken og smilede stort, da shots alligevel var en af hans stærke sider. Han fik dem drukket og rynkede svagt på næsen, "Puha" Grinede han og begyndte at grine, bare fordi hun grinte. Det perfekte var, at det nok var småkoldt udenfor og at den kolde luft, ville slå ret hårdt på dem også. "EEJ, det din tur nu" Grinede han og skubbede nu bakken tilbage til hende xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 9:53 am

Emilia
Hun kunne godt mærke, at hun efterhånden var ved at være godt vissen og hun burde nok stoppe nu, men det var simpelthen alt for hyggeligt til, at hun gad det. Derfor tog hun igen 3 shots, som hun fik drukket hurtigere end man kunne sige vupti. Dog var det ret stærkt og det kunne mærkes hele vejen ned, men sådan var det jo med shots xD Selvom hun havde taget 6 allerede, så kunne hun ikke alligevel ikke dy sig for lige at tage den syvende os xD Hun drak den hurtigt og smilede tilfreds, da det nu smagte ret godt. Pludselig slog hun sin hånd ned i bordet, da hun havde fået en idé. ''Eeej, ved du hvad'' sagde hun og kiggede ud i luften i et par sekunder, da hun alligevel lige skulle huske hvad det var hun var ved at sige. ''Skal vi give hinanden massage senere?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 11:23 pm

Eric

Han smilede svagt af hende, da hun forslog at de skulle give hinanden massage, da det lød ret godt. For det første fik han lov til at rage lidt på hende og på den anden side ville han også selv få massage. Han tog en shots og rakte frem mod hende. "Lad os skåle på det" Grinede han og drak sin shots. Han var ret glad for, at de var kommet så godt videre over deres skænderi tidligere. Han brummede lidt utilfreds, da de snart ikke have flere nachos eller shots tilbage. "Jeg har også en masse at drikke hjemme, så når vi engang vælger at gå tilbage, kan vi sagtens drikke videre" Grinede han, da han ikke havde planer om at stoppe forløbigt
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 11:33 pm

Emilia
Hun tog et sidste shot glas og lod det klirre mod hans med et bredt smil, da hun selv syntes, at det var en god idé hun havde fået xD ''Jeg synes der er hyggeligere hos dig end her'' sagde hun så, selvom hun nu godt kunne lide baren. Men hvis de skulle fortsætte her, så var hun ret sikker på, at hun blev nødt til at kravle hjem til hans lejlighed xD Hun rejste sig forsigtigt op og bed sig lidt i læben, da lokalet lige kørte rundt mere end hun havde forventet. Det havde slet ikke føltes så 'slemt', da hun bare havde siddet. ''Jeg går lige op og betaler og lægger ud. Så skal jeg bare huske at beholde regningen..'' mumlede hun mest til sig selv, inden hun begyndte at gå hen mod disken. Her fik hun betalt og en kopi af regningen, inden hun stavrede lidt usikkert tilbage til deres bord. ''Shit, jeg er virkelig virkelig fuld..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 11:40 pm

Eric

Han havde altid haft svært ved at gå, når han var fuld men heldigvis var der altid folk som hjælp ham og ville støtte ham og nu havde han Emilia, selvom hun nok også var lige så fuld. Alligevel rakte han sin arm frem mod hende, så hun ville kunne tage fat i ham. Egentlig ville han hellere holde fast i hende, men det lå ligesom til normerne at det var mændene der støttede pigerne. Han begyndte at gå mod udgange, "Phhew, det slår godt nok hårdt" Grinede han og kunne mærke hvordan det hele kørte rundt i hovedet på ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 11:45 pm

Emilia
Hun tog imod støtten og kunne ikke lade være med at tænke på, hvad folk mon ville tænke, når de så to så fulde personer gå og klamre sig til hinanden. Hun prøvede selv at virke som en støtte, men det var lidt svært, når hele verden jo drejede rundt om hende xD ''Eric'' sagde hun så, egentligt helt uden at vide hvad hun skulle spørge om. Hun fik dem drejet hen mod hans lejligheds blok og fik dem da også ind i elevatoren. ''Eric..'' mumlede hun så igen, mens hun fik trykket på knappen til hans etage. ''Du er en gulerod'' fik hun så frem, inden hun bare begyndte at fnise en smule uhæmmet og krøb lidt sammen. Hun 'tog' sig dog sammen igen, da elevatoren atter stoppede og de kunne gå ud.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 11:57 pm

Eric

Han kunne ikke helt forstå hvorfor, at han var en guldrod. Men måske at han havde en lang tid også noglet strithår i den anden ende, men det tænkte han ikke rigtigt mere over. I stedet gik han bare hen og smed sig i sin sofa og gjorde plads til, at hun kunne ligge sig ved siden af ham, hvis hun havde lyst til det. "Der er mere drikkelse i skabet, du tager bare hvis du har lyst" sagde han og pegede meget sløret hen mod sit barskab. "Årh, hvor det dejligt at ligge ned" Sagde han og lukkede sine øjne. Han blev altid lidt små træt når han var fuld, men han var ikke træt nok til at sove og slet ikke når der var massage i vente.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 12:53 am

Emilia
Hun tog sit overtøj af og hang det pænt på plads. Selvom hun var virkelig fuld, så havde hun stadigt gode manere xD Helt automatisk gik hun hen til hans barskab, hvor hun tog to små shotglas igen og en færdigblandet pina colada, som hun bare hældte op i glasset. Dog fyldte hun det helt op, så det ligesom overgik målene til at være et shot. Derefter gik hun hen mod ham og rakte ham det ene glas, inden hun satte sig ned på sofakanten, da han jo lå ned. Hun fik drukket sit glas og stillede det på hans stuebord, inden hun kiggede sig hen over skulderen, så hun kunne kigge ned på ham. ''Er du allerede træt?'' spurgte hun med et skævt smil. Det var hun faktisk ikke selv, selvom det egentligt havde været en ret lang dag. Forsigtigt lod hun sig hånd falde tilbage mod hans mave, som hun begyndte at 'klø' med sine negle, som om han var en hundehvalp xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 4 I_icon_minitime

Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 4 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: