Emilia Hun fulgte med ham op til buffeten, hvor hun tog en tallerken, som hun kunne ligge mad på xD Hun overvejede først at prøve det italienske og så bagefter kun tage grillmaden. Hun tog noget pasta op på en tallerken og hældte forsigtigt en flødesovs med laksestykker og rejer hen over, inden hun tog lidt grønt ved siden af, da sådan noget flødesovs os hurtigt blev for meget. ''Det er du også. Jeg har sgu aldrig kendt en som får så..'' hun brød sætningen, da der stod nogle børn med deres forældre og tog noget med ved dem xD ''Jeg sætter mig ned'' sagde hun med et skævt smil, inden hun gav ham et 'klask' bag i og vendte tilbage til deres bord.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 28, 2012 9:27 pm
Eric
Han så lidt undrende på hende, da hun pludselig stoppede sin sætning, "Du plejer da ikke at være bleg for, at sige sådan noget højt" Sagde han bare dumt og vendte sig om, for at tage noget barbeque kylling, da han så forældrene med deres børn. "Nååårh" Mumlede han bare dumt, da det først nu gik op for ham. Han fik nogle pommesfritter og noget salat med jordbær i op på sin tallerken. Han gik ned til hende igen. Han smilede let, da han deres drikkelse var kommet. "Ouch, jeg så tørstig, det må du os være efter alt den skrigen"
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 28, 2012 9:35 pm
Emilia Hun kiggede hen på ham med et let smil, da han kom tilbage til bordet. ''Jeg har da ikke skreget så meget?'' udbrød hun, selvom hun nok havde lidt halsbrand efter de to rutsjebaner der xD Hun tog lidt laks op på sin gaffel og smilede tilfreds, da den var ret mør. Men omvendt var det også svært at gøre en laks sej xD Hun lod i et kort øjeblik øjnene hvile på ham, mens hun igen fik skåret en bid ud. ''Ved du godt at vi næsten har været sammen non stop i en uge?'' spurgte hun, da det faktisk var lidt underligt. Hun havde kun været hjemme ved sig selv to gange og en af gangene havde det kun været for at hente noget tøj.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 28, 2012 9:58 pm
Eric
Han brummede svagt og så på hende, da det faktisk var lidt underligt. Normalt havde han ligesom behov for at være lidt tættere sammen med en pige, men ligenu gad han ikke rigtigt bruge sin tid på andre end Emilia. Det var ligesom, at andre ikke rigtigt kunne måle sig med hende, eller var de bare for nemme. "Hm, er det virkelig en uge?" Mumlede han med et skævt smil, da tiden alligevel var gået ret hurtigt. Han ville nu gerne være sammen med hende de næste par dage os, men måske havde hun brug for noget tid for sig selv. "Hvis det stod til mig, så var vi også sammen en uge mere?" Mumlede han lidt dumt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 28, 2012 10:11 pm
Emilia Hun kunne ikke lade være med at smile, da han gerne ville tilbringe en uge mere med hende. Selvom de havde været så meget sammen på det seneste, ville hun selv gerne være mere sammen med ham. Hun kunne virkeligt godt lide at være sammen med ham og han var ligesom god til, at få hende til at tænke på andre ting. Selvom den uge havde været ret fucked up med brud i forhold og en ekskæreste, som var blevet skudt, så havde den på en eller anden sindssyg måde stadigt været god takket være ham. ''Det gad jeg også'' smilede hun drillende og betragtede ham lidt igen. ''Men jeg forstår selvfølgelig også, hvis du har andre aftaler''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 12:06 am
Eric
Han smilede svagt af hende, da han ikke kunne lade være med at grine af hende. Han havde lige givet udtryk for, at han gerne ville se hende den næste uge og alligevel blev hun lidt usikker, og gav ham lov til andre aftaler. Han vidste godt, at hun selvfølgelig mente det, men det var nu meget sødt, dahun virket ldit usikker på, om hun tog for meget af hans tid. "Selvfølgelig er du vigtigst" Mumlede han bare drillende, da han lige ville sætte hende lidt ud af kurs. Men et eller andet sted var det jo rigtigt nok, han gad ikke rigtigt andre end hende og det eneste planer han havde var, at de skulle øve, og det var jo alligevel sammen med hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 12:11 am
Emilia Hun gav ham et 'spark' under bordet, selvfølgelig ikke hårdt. ''Du må ikke grine af mig'' begyndte hun selv at grine, da hun godt kunne høre at hun havde lydt lidt usikker på det. Alligevel kiggede hun lidt forundret på hende, da han sagde at hun var vigtigst. Hun var ret sikker på, at det var en joke, men alligevel følte hun sig lidt smigret xD Dog vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige, så hun smilede bare lidt og vendte blikket ned i tallerkenen, som efterhånden var tom. ''Men.. Så har vi vist en aftale. Jeg vil bare ikke have at du tror at jeg er en eller anden lille.. dimmer som bare suger sig fast og suger al indhold ud af dig''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 8:18 am
Eric
Han skævede til hende, da det var en virkelig klam sætning. "Alt indhold ud af mig?" Gentog han og rystede på hovedet. Han vidste godt, at hun nok ikke mente det på den måde, og i princippet forstod han godt hvad den dybere mening var med den sætning, men en lille dimmer der suget sig fast og derefter suget alt indholdet ud af ham. "Altså..du må da gerne suge lidt på mig" Mumlede han, selvom han havde svært ved at fuldføre sin sætning, da han ikke kunne lade være med at begynde at grine. Det var faktisk lidt synd, at han nu havde sat og grint af hendes to sidste sætninger, men på den anden side var det også svært at lade være.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 8:25 am
Emilia Hun forstod den først ikke og tog det bare som om at han intet havde imod, at hun brugte tiden med ham og stjal lidt af hans krafter xD ''Hvor er du sød... Nej.. Vent, ad hvor er du ulækker, altså'' sagde hun helt 'chokeret', da det gik op for hende, hvad han havde misforstået. Svagt rystede hun på hovedet, da den dimmer hun havde snakket om var en tæge, som hun ikke lige havde kunnet husket navnet på før xD Dog begyndte hun at grine, da det alligevel var lidt sjovt, for hun kunne åbenbart ikke sige noget, som han ikke begyndte at grine af. ''Men hey, du kan jo også få en lille.. Dessert ude på toilettet bagefter'' sagde hun og slikkede sig hen over læben, bare for at sætte ham ud af kurs xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 8:34 am
Eric
Han begyndte bare at grine endnu mere, da hun begyndte at sige, at han var sød. "Mmh, jeg mega'sød" Mumlede han og fortsætte med at grine, da det lød ret selvgladsk. Han skævede kort til hende, da hun sagde at han kunne få en dessert bagefter ude på toilettet, "Altså...nu skal du passe på hvad du siger..ellers sker der ting under bordet" Mumlede han lidt dumt. Men det pinligste ville da være, hvis han pludselig sad med stiv dolk midt i det hele. Han brummede svagt, "Nej..vi spiser, så skal vi være alvorlige" Mumlede han og prøvede at lyde meget seriøs.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 8:43 am
Emilia Hun smilede tilfredst, da der pludselig ikke skulle grines, men nu skulle det være en meget seriøs middag. Dog var hun færdig med at spise og skulle lige slå mave, før hun skulle hen og have portion nummer 2 xD ''Kan sådan noget seriøst give dig en.. stivert? Vi sidder midt på familierestaurant'' begyndte hun at grine og gav ham et forsigtigt puf med sin fod under bordet. Hun kunne aldrig finde på at kravle rundt på et gulv på et beskidt toilet og hun havde udelukkende kun sagt det for at for hans smørede smil væk og det havde åbenbart virket xD Forsigtigt skævede hun hen til buffetbordet og sukket let, da hun ikke orkede. ''Nøj hvor ville det være.. sejt hvis man kendte en, som gad at give mig en tallerken med grillmad og pomfritter..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 9:02 am
Eric
Han brummede svagt, "Altså ikke lige her, men ude på toilettet, så skulle det ligesom kun være for at..lette trykket" Mumlede han med et skævt smil, "Skal det sådan være af..nydelse, skal stedet nok være lidt pænere" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da det var lidt underligt. "Det virker bedre, hvis du spørger direkte og pænt" Mumlede han og rystede på hovedet, inden han tog hendes tallerken og gik op og hentede noget forskelligt kød fra grillen og derefter nogle fritter til hende. Han havde taget sin egen tallerken med og fik også øst en postion op til sig selv os. Hvorefter han gik ned til hende igen, "ER jeg så sød nu?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 9:11 am
Emilia Hun rystede lidt på hovedet af ham, da han nok ikke havde sagt nej, hvis hun havde ment sine ord. Dog kunne hun ikke lade være med at smile, da han efter at have forladt bordet kom tilbage med tallerkenen. Faktisk havde hun ikke troet, at han ville gøre det, da de sad og 'provokerede' hinanden lidt for sjov. ''Ved du godt hvor svært det er at finde en fyr som forstår hentydninger? Du er jo et vidunder.. En sjælden art'' smilede hun drillende til ham , inden hun hævede sig en smule op fra sin stol, for at kunne læne sig frem og give ham et flygtigt kys på kinden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 10:36 pm
Eric
Han smilede svagt, da det var lidt svært ikke at forstå den hentydning. "Problemet er, at i piger altid sender en hentydning, uden at spørge direkte. Så derfor spiller vi bare dumme og lader som om vi ikke forstår det, fordi så slipper vi" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, da det faktisk var rigtigt jo. "Det der er bare fordi jeg sød" Sagde han og begyndte at spise. Han havde dog taget en lille postion til sig selv, da han ikke var så sulten igen. "Men..du skal huske vi også skal have dessert" Mumlede han med et skævt smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 10:44 pm
Emilia Hun trak let på skuldrene, da han sådan set havde ret. Han havde nok brugt lidt for meget tid sammen med piger og havde nok fundet ud af hvordan de i virkeligheden fungerer xD ''Så siger vi det, men uanset hvad, så er jeg glad for at søde dig gad at hente min mad'' smilede hun skævt og begyndte at spise lidt af sine fritter. Der var ret meget mad på hendes tallerken og hun var stadigt ret sulten. ''Jo selvfølgelig.. Men jeg stadigt sulten'' mumlede hun og begyndte at grine lidt, da det egentligt var lidt klamt at spise to kæmpe tallerkener og bagefter spise en stor dessert, men hun var lidt ligeglad. Forsigtigt skævede hun hen mod indgangen, da de to fyre fra tidligere stod og ventede på et ledigt bord. ''Åh gud altså..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 11:46 pm
Eric
Han kunne ikke lade være med at grine, da det faktisk var typisk piger, de turde ikke rigtigt spørge direkte, men de ville gerne have nogle ting gjort og kom derfor med en eller anden underlig hentydning. Han havde efterhånden lært, at tage de hentydninger ret seriøst, da piger tit følte at man "forstod" dem så. Han fulgte hende blik, "Vi ude inde de kommer til" Mumlede han og skævede lidt rundt, da der alligevel var en del som stod og ventede på et bord. Han var sikkert på, at han ville pande en af dem ned, hvis de sagde noget til Emilia igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Mar 29, 2012 11:57 pm
Emilia Hun var lidt ligeglad med om de kom ind imens de var der. Uanset hvad, så ville de jo blive smidt ud, hvis de begyndte at chikanere dem. Hun fangede en af dems blik i et øjeblik, men han vendte bare hovedet væk og begyndte at snakke med sin ven i stedet. ''De tør ikke en skid her'' smilede hun drillende, inden hun forsigtigt tog en tår af sin cola og spiste sit sidste stykke kød og pomfrit. Hun var faktisk en smule mæt, men den dessert der skulle hun helt sikkert ikke gå glip af. Hun vendte blikket tilbage til Eric med et skævt smil. ''Neej, hvor ville det være rart at kende en der kunne hente en dessert.. Ej'' grinede hun, da det alligevel ville være for ondt at sende ham op 2 gange xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 10:03 pm
Eric
Han kunne ikke lade være med at girne af hende, da hun begyndte igen. Han rejste sig og greb fat i hendes hånd og trak hende op at stå, dog sørgede han selvfølgelig for, at det ikke havde gjort ondt på hende. "Nu står du alligevel op" Mumlede han drillende og tog lige og kørte sine negle blidt ned af hendes arm, for lige at nusse hende og gøre det lidt godt igen xD Han tog en skål og gik hen til den der fryseting, hvor der var 5 forskellige is i. "Mmh, jeg skal smage dem alle, det jeg nødt til" Mumlede han helt opgivende, da han ikke kunne overskue det xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 10:25 pm
Emilia Hun overvejede at køre sig rigtig tung og slap, da han trak hende op, men det ville være lidt ondt xD Forsigtigt lod hun sig blive trukket op og stå, inden hun forsigtigt rettede på sit tøj. Hun begyndte at grine lidt, da han alligevel lige skulle nusse og fedte sig ind på hende, men selvom det var meget rart, trak hun sig alligevel væk og rakte tunge. ''Du skal ikke røre mig, dit.. onde onde menneske'' smilede hun drillende, inden hun selv gik hen til fryseboksene med is. Hun skulle ikke smage alle fem, da hun også skulle have plads til lidt ekstra, hvis de fandt noget godt ude i parken. Hun brugte en is ske og tog en jordbær kugle og en vanilje og hældte lidt chokoladesovs over.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 10:46 pm
Eric
Han rystede på hovedet, da han pludselig ikke måtte røre ved hende. "Mmh, jeg meget ond" Mumlede han drillende. "Men se det fra den lyse side, hvis jeg havde hentet til dig, havde du fået alle 5" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da han jo ikke vidste hvilket is hun ville havde og derfor bare havde sørget for, at dække alle valg ind. Han tog jordbær og noget chokolade is og smilede let. "Mmh" Sagde han og tog også noget chokoladesovs og hældte over. Han gik ned til bordet igen og satte sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 10:56 pm
Emilia Hun fulgte efter ham ned til bordet og fik sig sat ned på stolen igen. Hun smilede fortsat lidt drillende til ham, mens hun forsigtigt tog sin ske op og begyndte at spise lidt af vaniljeisen. ''Men jeg må godt røre dig'' slog hun fast, mens hun holdte blikket på ham. Hun rykkede sin stol en smule tættere mod bordet, inden hun ganske roligt lod spidsen af sin sko køre op af hans ben. Selvfølgelig sørgede hun for at han bukser ikke blev beskidte og sådan xD ''Mærk selv. Jeg rører dig. Hovsa'' grinte hun, inden hun forsigtigt rykkede sin stol tilbage igen og begyndte at spise lidt mere af sin is.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 11:05 pm
Eric
Han så opgivende på hende, da hun begyndte at sidde og drille ham. "Og du siger at jeg er ond?" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine, da netop det der var ret ondt. "Tænk at jeg finder mig i det og..henter mad til dig ooog.." Mumlede han og prøvede at lyde rigtigt skuffet, da han lige skulle drille lidt. Han begyndte at spise sin is og sad bare og kiggede ned i den sådan helt trist, han skulle dog tage sig en smule sammen for ikke at begynde at grine. Han brummede svagt, da de to fyre der fik en bord i nærheden af dem.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 11:17 pm
Emilia ''Det er fordi at du er så godhjertet jo. Og pæn'' tilføjede hun, da hun alligevel ikke helt kunne stå for det der ansigt, selvom hun vidste at han tog pis på hende. Forsigtigt vendte hun blikket hen mod de to fyre, som sad ret tæt på dem ligepludseligt. Hun nåede ikke rigtigt at sige noget, før hun pludseligt mærkede et ryk i sin stol og mærkede en hånd ved sit kraveben. 'Oops, jeg fik lige overbalance' grinede han bare hæst, inden han satte sig ned på sin stol og begyndte at grine lidt med sin ven. Svag rystede hun på hovedet og vendte blikket mod Eric. ''Kæft mand..'' mumlede hun og spiste videre af sin is. Hun ville bare ignorere dem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 11:21 pm
Eric
Han brummede svagt, da ham den ene fyr pludselig stod og lænet sig ind over Emilia og støttede sig til hende. "Du kan jo umuligt blive stiv" Mumlede han bare surt. Sådan en rocker type plejede at drikke en del og der skulle derfor en del til, før de kom ude af balance, men det var en os direkte hentydning til, at han nok ikke kunne få den op at stå, hvorfor den lige skulle ind over vidste han ikke xD Han vidste heller ikke, om nogen hørte ham. Han skulede ondt til dem og derefter til Emilia, "Rør de dig igen" Mumlede han bare stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Mar 30, 2012 11:29 pm
Emilia Hun bed sig lidt i læben, mens hun pludseligt fik meget travlt med at spise sin is. De skulle bare ud fra den restaurant og det skulle være snart xD Igen nåede hun ikke at svare, før hun bemærkede at fyren trak stolen ud og gik hen mod deres bord. 'Hvad sagde du?'' spurgte han og kiggede bare afventende på Eric. Det var selvfølgelig også ret dumt at skulle provokere en rockertype med sin manddom, men han havde lidt fortjent den kommentar. 'Man passer nok på damen, hva? Så gætter jeg på at hun har været ret dyr'' sagde han. Svagt rynkede hun på brynene, da han nærmest stod og kaldte hende for en luder. Men omvendt vidste hun at det hun var for at provokere Eric. ''Jeg tror lige.. Vi skal have fat på en medarbejder'' sagde hun og begyndte at kigge sig rundt efter en.