Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:25 am
Eric
Han kunne ret hurtigt mærke, at han blev en smule tændt, da de jo stod nøgne sammen og de virkelig var tætte. Han skulle lige til at fyre en lam sætning af, at i princippet ville det her være en rigtigt god knaldestilling, men han ville ikke ødelægge stemningen mellem dem. Selvfølgelig ville han gerne gå skridtet videre, men for første gang nød han også bare at stå tæt på hende og mærke sin krop mod hans. Det var ikke en følelse han normalt fik, heller ikke selvom han havde været i seng med andre piger og Emilia fik det til at krible i kroppen på ham, bare ved at stå tæt på ham.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:35 am
Emilia Hun smilede lidt af ham, da han vidst godt kunne lide at stå tæt sammen med hende. Dog lod hun være med at kigge ned af, da hun ikke havde behov for at vide hvor meget han nu kunne lide det xD ''Jeg tror at Frederik ville kunne skide hobbitter hvis han så det her'' mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine lidt, da det egentligt var lidt underligt at det her var deres reaktion på de rygter, som gik i medierne om dem. Hun strakte sig en smule fremad og fik trykket noget sæbe ud i hånd. Forsigtigt begyndte hun at massere det ind ved hans skuldre og hans brystkasse.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:38 am
Eric
Han kunne formå at holde sig nogenlunde rolig, men det var selvfølgelig også lidt tydeligt at se, at han blev påvirket af det. Men på den anden side, ville han ikke være rigtigt mand, hvis han ville kunne stå så tæt sammen med hende, når det hele var så nyt mellem dem og være helt upåvirket. Han brummede dog tilfredst, da hun begyndte at sæbe hans overkrop ind. Han strammede grebet en smule om hende, så hun ikke skulle falde ned, nu hvor hun ikke have sine hænder til at holde fast med. "Hovedbundsmassage" Mumlede han heeelt sagligt, i håb om hun ville gøre det xD
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:48 am
Emilia ''Altid hovedbunden..'' smilede hun drillende, da det ikke var første gang han havde bedt om det. Hun fik kørte sine hænder op mod hans hår og begyndte med bløde bevægelser at føre sine fingre omkring hans hovedbund. Hvis hun skulle være ærlig, så havde det altid været Marcus der havde givet hende massage og hun havde aldrig gidet at give tilbage, men hun havde ikke noget imod at massere Eric, tværtimod xD Efter lidt tid, trak hun sine fingre tilbage og kysset ham blidt på kinden. ''Vil du vaske mit hår?'' spurgte hun med et skævt smil og nikkede mod shampooen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:21 pm
Eric
Han smilede helt afslappet, da der ikke var noget bedre end hovedbudsmassage. "Mmh, det du altid virkelig god til" Mumlede han, mest af at for at rose hende, så hun ville fortsætte. Han livet en smule op, da hun spurgte om han også ville vaske hendes hår. Han lænede sig frem og nappede hende blidt i læben, "Selvfølgelig" Sagde han drillende og fik hende sat ned på jorden, da han ikke ville kunne give hende massage når hun hang på ham. Han tog noget sæbe i sine hænder og begyndte at køre det ind i hendes hår. Med rolige bevægelser begyndte han at massere hendes hovedbund xD
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:31 pm
Emilia Hun vendte sig forsigtigt om med ryggen til ham, da han ellers ville have ret svært med at nå det bagerste af hendes hår, da det var ret langt når de nederste krøller blev glattet ud af vandet. Hun lukkede øjnene i og smilede lidt for sig selv, da hun kom til at sitre, da hun havde gåsehud over hele kroppen, da det kildede så behageligt. Hun ville dog ikke presse citronen mere end højst nødvendigt, så hun vendte sig om mod ham igen ''Tak'' sagde hun med et svagt smil, mens hun begyndte at vaske shampooen ud af håret igen. ''Hm, jeg tror jeg er færdig..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:42 pm
Eric
Han smilede let af hende, da hun fik vasket sit hår ud og var færdig. Selv havde han jo også fået vasket sig, derfor slukkede han for vandet og tog et håndklæde til sig selv, derefter tog han et håndklæde til hende og rakte hen mod hende. Han fik sig tørret og tog håndklædet rundt om sit liv, inden han steg ud af badet. "Mmh, et bad er næsten ligeså godt som sex" Mumlede han drillende og kunne ikke lade være med at grine. Han så sig rundt efter sit tøj. Faktisk ville han helst bare gå rundt med det håndklæde der xD
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:50 pm
Emilia Hun tog imod håndklædet og begyndte at speedtørre sit hår, så hun sagtens kunne gå rundt med det uden det dryppede xD Derefter svang hun håndklædet rundt om livet på sig og fik det 'bundet' fast, så det ikke gled ned. ''Næsten..'' sagde hun, da hun lige ville ligge vægt på at det kun var næsten. Hun rømmede sig svagt, da hun kunne mærke at hendes hals føltes lidt hæs, men hun tænkte dog ikke videre over det, da hun helst ville glemme det faktum at hun måske var ved at redde sig en influenza. Hun begyndte at gå mod døren og vendte sig halvt om, for at se om han ville med ud. ''Smutter vi i seng.. Eller.. Jeg ved ikke hvor meget tøj jeg skal tage på?'' grinede hun og åbnede forsigtigt døren.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 9:48 pm
Eric
Han brummede svagt, da han var træt men hvis hun gerne ville være oppe, var det også iorden med ham. "Mmh, det egentlig hvad du har mest lyst til" Mumlede han med et lille smil. Han fandt dog et par boxershorts som han tog på, da det alligevel var lidt rare end et småvådt håndklæde. Han hang håndklædet op og brummede svagt, "Men altså..uanset hvad, så behøves du ikke tage tøj på for min skyld" Mumlede han drillende, da den lige skulle komme xD Det ville være rart hvis hun gik nøgen rundt xD
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 10:17 pm
Emilia Hun var selv ret smadret, da det havde været en lang og ret begivenhedsrig dag. Først det med hendes ekskæreste, så tivoliet, så nær slåskamp og for slet ikke at snakke om den emotionelle rutsjebane hun havde være passager på hele dagen og havde forvirret hende godt og grundigt. Svagt løftede hun brynet, da hun næsten kunne gætte sig til at sådan en kommentar ville komme ''Så det behøves jeg ikke?'' spurgte hun, mens hun 'truende' gik hen imod ham. Hun tog et let greb i ham og puffede ham forsigtigt bagud til hans sengs kant, hvor hun fik ham puffet tilpas hårdt til at han kunne sætte sig. Hun fik sig sat på hans skød og smilede svagt af ham, inden hun placerede sin ene hånd på hans kind, mens hun løsnede håndklædet med den anden. Forsigtigt kyssede hun ham samtidigt rundt i ansigtet, dog undgik hun bevidst hans læber.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Apr 25, 2012 8:38 am
Eric
Han lod sig bare skubbe ned i sengen og smilede let, da det altid var rart når piger selv, tog tiltag til sådan nogle ting. Selvom han ikke ville indrømme det, var det nok lidt den bekræftelse som var rar, at en pige havde lyst til ham på den måde og særligt når det var hende. Andre piger ville have ham, fordi at han var kendt, men ligenu sad hun her på hans skød, fordi han bare var sig selv. Han smilede svagt af tanken og begyndte at lave mere og mere trutmund, da han begyndte at føle sig lidt snydt. Han fik sin ene hånd lagt ved sine hofter, så hun ikke ville falde ned og peget på sine læber med den anden.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Apr 25, 2012 8:49 am
Emilia Hun smilede lidt af ham, da han begyndte at pege på sine læber på den måde. ''Hvor er du sød'' kom hun helt til at grine, mens hun trykkede sin pande kort op af hans. Faktisk blev hun mindre og mindre nervøs for det møde med Frederik imorgen, for helt ærligt, hvad skulle han kunne gøre? Hun lænede sin vægt ned over ham og trykkede ham derfor ned og ligge på ryggen. Forsigtigt kravlede hun med ham ned, inden hun startede et kys på hans læber, da hun alligevel ikke helt kunne lade være med at undgå de læber der xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 1:01 am
Eric
Han smilede let af hende, da han sagde at han synes hun var sød. Det var jo altid rart at få at vide, "Mmh, tak" Mumlede han lidt dumt og lod sig bare blive lagt ned. Han brummede tilfreds, da han mærkede hendes læber mod hans og begyndte hurtigt at gengælde kysset. Han begyndte at nusse hende ved hendes side, dog sørgede han for at det ikke ville kilde, da det ville ødelægge deres kys. Han vidste slet ikke hvor de stod, eller hvor meget de skulle afsløre overfor Frederik imorgen. Men han var faktisk også helt ligeglad.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 1:10 am
Emilia Hun måtte indrømme at hun aldrig havde troet at hun ville komme i den situation med ham. Selvfølgelig havde hun været tiltrukket af ham lige fra starten af, men at han indholdte så meget udover det, var ret overraskende. At hun ligefrem havde lyst til at ville lære ham mere af kende hele tiden, var noget hun ikke havde troet. Hun stoppede kysset efter lidt tid og betragtede ham med et svagt smil, mens hun strøg ham med sin pegefinger hen over kinden. ''Du er bare så meget ikke min type'' sagde hun med et drillende smil, inden hun gav ham et flygtigt kys for lige at vise at hun sagde det for sjov.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:28 am
Eric
Han smilede svagt af hende, da han godt vidste at det kun var i sjov, men alligevel forstod han godt hvad hun mente. De havde to helt forskellige liv og var meget anderledes fra hinanden, men måske var det netop derfor at de fandt hinanden så spændende. Man var ikke vant til folk reageret på den måde. "Du nu heller ikke min type, men når nu jeg ikke kan få bedre" Mumlede han drillende. Sandheden var jo, at han nærmest frit kunne vælge fra alle hylder, men det betød intet. For selvfølgelig Emilia og ham måske ikke kørte tingene helt ud, ville han kun se hende.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:35 am
Emilia Hun gav ham et dask på brystkassen, da den var lidt 'ond', selvom hun selvfølgelig vidste det var for sjov. ''Du kan ikke få bedre end det her'' fastslog hun og gav ham forsigtigt et kys ved kinden. Roligt lod hun sin hånd køre ned mod hans hånd og tog forsigtigt fat omkring den. Lidt prøvende trak hun hans hånd hen mod hendes enes bryst og slap den der. Egentligt vidste hun ikke helt hvad hun derefter skulle sige og begyndte bare derfor hurtigt at kysse ham igen, så hun slap for at finde nogle ord xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:54 am
Eric
Han brummede svagt, "Tror du helt ærligt, at jeg synes du perfekt?" Sagde han med et smil, da hun helst skulle skulle vende sætningen om. For hun var ret perfekt, han turde bare ikke sige det for direkte til hende, da det måske ville vække for meget forvirring hos dem begge. Han bed sig hårdt i læben, da hun tog fat i den og gav en brummen fra sig, da hun lagde hans hånd ved hendes bryst, han tog lidt bedre fat og begyndte hefte at gengælde hendes kys. Perfekt var hun helt sikkert xD
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 9:00 am
Emilia Hun vidste ikke om det var hans måde at fortælle, at han egentligt syntes det, da de havde haft godt brug af sarkasmen i de sidste par minutter. Svagt smilede hun mod hans læber, mens hun holdte kysset, selvom det var lidt svært, da hun ikke kunne lade være med at smile xD Til sidst opgav hun at holde det og brød i stedet ud i en fnisen, mens hun vendte blikket væk. Hun tog sig dog hurtigt sammen igen og vendte blikket tilbage mod hans øjne. ''Helt ærligt? Så ja'' smilede hun drillende, inden hun forsigtigt lod sig rulle ned ved siden af ham i stedet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:06 pm
Eric
Han smilede svagt af hende. "Ligenu vil jeg nu hakke hovedet af mig selv, hvis jeg ikke sagde du var perfekt" Mumlede han og smilede drillende til hende. Han havde virkelig svært ved at indrømme det overfor hende. "Jeg ved ikke om du er perfekt, men du før mig til at føle mig perfekt..som noget særligt, siden..du gider bruge din tid på mig" Mumlede han, da det var ret sødt sagt, men stadig ingen indrømmelse over, at han synes hun var perfekt. Han så ned af sig selv og brummede svagt, da hun stoppede midt i det hele. "Så..du ville bare lige se den i påvirket tilstand også bare...videre til næste emne?" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:31 pm
Emilia Hun smilede lidt af ham, da han næsten lød 'beæret' over at hun ville bruge sin tid med ham, hvilket hun ikke helt kunne forstå. Der var jo sikkert mange mennesker derude, som ville bruge tid med ham. Og egentligt var han den eneste, som ville bruge tid sammen med hende i øjeblikket. ''Så er det måske fordi at du i virkeligheden er noget særligt'' smilede hun skævt, mens hun foldede en hovedpude under sit hoved. Hun skævede lidt ned, da han nævnte noget med at den var påvirket xD Hun bed sig lidt i læben for ikke at kigge for meget og begyndte bare at fnise igen, da hun ikke helt vidste hvad hun ellers skulle gøre. ''Ej, ærligt, så har jeg lidt ondt i halsen og jeg føler mig lidt.. Varm på en irriterende måde''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:36 pm
Eric
Han brummede svagt, da det var lidt ondt, men piger kunne åbenbart også være blevet revet med af stemningen også bagefter ikke helt ville gå hele vejen alligevel, "Mmh, er du ved at blive syg?" Mumlede han med et skævt smil, da det ikke ville være så smart for hendes stemme, da de ikke ville have samme chance for at kunne nå at øve. "Så må vi jo holde dig varm" Mumlede han og tog sin dyne og lagde over hende og krøb ind til hende. "Også må jeg stå op i morgen og lave morgenmad på sengen for dig" Mumlede han drillende. "Jo mere omsorg, jo hurtigere bliver man rask igen"
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:43 pm
Emilia Hun trak svagt på skuldrene, da hun var ret sikker på det. Heldigvis kunne hun nå at blive rask til det hele om 2 uger, men alligevel var det ret irriterende. Og hvis hun endda kunne nå at smitte Eric også ville det være endnu værre. ''Du bliver bare syg, hvis du ligger så tæt på mig'' mumlede hun, men krøb alligevel selv indtil ham, da han jo selv tilbød det xD ''Du er godt klar over at du skal stå op.. halv syv- syv så, ikke? Vi skal være ved Frederik klokken ni jo'' sagde hun, mens hun svagt lukkede øjnene sammen, da hun var ret træt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 8:56 pm
Eric
Han brummede svagt, da det var lidt ligemeget, at de lå sammen eller ej. "Hvad så hvis jeg bliver syg? Altså..hvis vi begge ligger med snot i hele hovedet, holder medierne sig vel væk" Mumlede han og lagde sig bedre ind til hende. Han begyndte blidt at nusse hendes ene side og mærkede hvordan han blev mere og mere træt, særligt ved tanken om, at han skulle tidligt op i morgen. "Så må jeg jo gøre det" Mumlede han stille. Egentlig ville han også selv have et godt måltid, inden de skulle afsted.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 26, 2012 9:02 pm
Emilia Hun blev endnu mere døsig, nu hvor han også nusset om hende. Hun skulle virkeligt passe på at hun ikke bare faldt i søvn på 0,5, da det ville være lidt uhøfligt bare at ligge og boble midt i en samtale xD ''Ej, det behøver du ikke.. Vi.. Kan også bare tage noget i seven eleven på vejen?'' sagde hun, mens hun holdte øjnene lukket. ''Eric, jeg kan ikke holde mig vågen mere.. Skal.. vi ikke sige godnat nu?'' mumlede hun lidt dumt, da det havde været en sygt lang dag. Hun vendte sig kort om mod ham og gav ham et kys på kinden, inden hun vendte sig om igen og trykkede ryggen tættere til ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Fre Apr 27, 2012 8:45 am
Eric
Han var stået op den næste morgen for at hente morgenbrød. Han havde behov for at få noget ordetligt at spise, ovenpå sådan en lang dag, så et hurtigt smut forbi seven eleven ville ikke rigtigt gøre det. Han kom indenfor og fik det hele placeret på en bakke sammen med pålæg, frugt osv. Han skævede kort til klokken og bed sig i læben, da den kun var lidt over syv. Han gik ind og satte det hele på sengen, inden han krøb ind til Emilia og kyssede hende blidt på kinden, "Mmh morgen, jeg ked af at vække dig, men..skal vi nå at have morgenmad er du nødt til at stå op nu" Mumlede han stille.