Emne: Sv: Eric og Emilia Lør Apr 14, 2012 10:44 am
Emilia ''Fordi.. Prøv og tænk hvor grimme vi ville være uden vores make up?'' sagde hun, da det nok mere var i pigernes hoveder at man var grim end i fyrenes. Hun rystede på hovedet, da der faktisk stadigt sad noget. ''Nej, nu skal jeg..'' sagde hun og rykkede forsigtigt lidt tættere på ham og placerede sin ene hånd ved hans kind. Roligt løftede hun sin anden hånd og begyndte at 'tvære' læbestiften væk med sin tommelfinger, indtil der ikke var mere. Hun lagde sit hoved tilbage på hovedpuden, dog stadigt tæt på ham. ''Hvis jeg kysser dig nu, så får du bare mere læbestift på, men jeg har virkeligt lyst..'' smilede hun skævt.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:19 pm
Eric
Han brummede svagt,da hun sagde at hun havde lyst til at kysse ham, og på den anden side kunne det skide make-up fjernes bagefter igen. Ellers måtte han hive hende med i bad, så det røg af helt af sig selv. "Mmh, jeg ligeglad" Sagde han og tog sit hoved lidt tættere på hendes, "Jeg har ikke noget imod lidt læbesstift, hvis jeg får et kys" Drillede han og nappede hende blidt i læben, hvorefter han spidsede sin mund, så hun ville kunne kysse ham xD Han lagde sin hånd ved hendes side og begyndte blidt at nusse der.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:26 pm
Emilia Hun kunne sådan set godt regne ud at han nok var ligeglad med det. Eller det blev man et eller andet sted nødt til at være som fyr, da det ellers var svært at kysse piger i byen xD ''Jamen så..'' smilede hun skævt, inden hun forsigtigt trykkede sine læber mod hans og ømt kyssede ham. Dog gav det et mindre gip i hende, da hun kunne høre sin telefon vibrere hende på bordet. Kort stoppede hun kysset, men besluttede sig for at det nok ikke var noget vigtigt. Hun genoptog derefter kysset, men da telefonen ringede igen, gav hun et mindre suk fra sig. ''Jamen for helvede..'' grinede hun, da det virkeligt var et irriterende tidspunkt. Dog nåede hun ikke at tage telefonen, men hun kunne se at det var Frederik. Og at der var 6 ubesvarede opkald. ''Ehm. Det er Frederik? Skal jeg ringe ham op?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:33 pm
Eric
Han sukkede svagt, da den idiot os altid skulle ringe på de mest irriterende tidspunkter, selv var han lidt ligeglad med andre, hvis han var igang med noget. De havde ingen aftaler, så de kunne ikke forvente, at de ville kunne komme i kontakt med ham. "Altså..jeg synes bare vi skal lade den være?" Mumlede han drillende, inden han brummede svagt. "Men tag den og sig, at vi er midt i noget vigtigt, så han skal skynde sig at forklare" Sagde han og nappede hende i læben igen, "Vi var lige så..godt igang"
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:38 pm
Emilia Hun begyndte at grine lidt af ham, inden hun forsigtigt trak sit hoved lidt tilbage, da han nappede hende i læben. Lidt kluntet fik hun sig lagt om på ryggen, mens hun fandt Frederiks navn i kontaktlisten og fik ringet op. Den ringede ikke engang én gang, før hun havde ham i røret. Hun nåede ikke engang at sige hej, inden han sagde. ''Godaften. Et: Tjek nyhedssiderne. To: Mød op i morgen i mit studie klokken 9 imorgen. Så tager vi den derfra'' Derefter hørte hun bare nogle bippende toner i røret, da der blev lagt på uden hun havde fået nået at sige et ord på det opkald som hun kunne se varede præcist 9 sekunder. ''Hvad.. I alverden gik det ud på? Han sagde vi skulle tjekke nyhedssiderne og møde op i morgen klokken 9 hos ham..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:54 pm
Eric
Han brummede svagt, da Frederik i det mindste ikke havde lavet et voldsomt langt opkald. "Skal vi tjekke nyhedssiderne?" Mumlede han lidt undrende og rejste sig op og hentede sin mac. Han tog den og gik tilbage og satte sig på sin seng. Han åbnede sin mac og gik ind på en tilfældig nyheds avis og bed sig i læben, da der var en overskrift, "Emil og Eric - Taler rygterne sandt?" Og derefter et billede af dem stå ret tæt sammen. Han rykkede pcen hen mod hendes, så hun ville kunne se skærmen og bed sig i læben.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 8:59 pm
Emilia Hun rykkede sig tættere hen til skærmen og bed sig hårdt i læben, da hun så overskriften og billedet. ''Hvad..'' kom det lidt tamt fra hende, inden hun begyndte at skimme teksten, som fortalte noget om at flere havde set 'turtelduerne' være på restaurant, gået tæt sammen, men det som fældede dem, var et billede fra forlystelsen kærlighedsbådene hvor der blev 'kysset igennem'. Hun sad lidt paf og skævede hen mod billederne på siden og vidste slet ikke hvad hun skulle sige. ''Neej.. Hvor kan billeder dog bare.. lyve''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 9:09 pm
Eric
Egentlig betød det ikke det store for ham, at han var ret ligeglad med at hvis folk gik rundt og troede at de var kærester, men det ville helt sikkert være det eneste emne, som de ville blive spurgt om i fremtiden. Han sukkede svagt, da det virkelig vat træls. "Hm, hvor det latterligt" Mumlede hun surt. Det var irriterende, at de skulle tænke over hvad de gjorde når de var ude. "Sagde han ellers noget?" Mumlede han og skævede kort til hende, det her havde virkelig ødelagt stemningen.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 9:18 pm
Emilia Selvom det var lidt langt ude, så var det første som slog hende, at tænk nu hvis Marcus så det. De var nok ikke kærester mere, men der var jo ikke engang gået 2 uger siden bruddet og hun havde allerede kysset og udviklet følelser for en ny. Det gik pludseligt meget stærkt. Hun tog sig lidt til hovedet, mens hun rystede på det. ''Nej. Bare at vi skulle møde op klokken ni imorgen'' sagde hun og skævede en smule til ham. ''Der står nederst: Er det ægte eller et gimmick til at få stemmer? Fortsættelse følger'' citerede hun og begyndte bare at grine, da hun ikke kunne se hvad hun ellers skulle gøre. ''Fuck nogle.. Latterlige bæskubberjournalister. Er de.. Altid meget efter dig?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 9:29 pm
Eric
Han brummede svagt, "De er ikke så meget efter mig, men efter mine forældre og de piger jeg møder" Mumlede han med et skævt smil. Det var tit sådan, at han sagtens kunne lave ting i fred, men ligeså snart at han havde en pige på slæb var det spændende. "Næste gang klipper vi dit hår af og klæder dig ud som en dreng, så det pludselig ikke spændende mere" Mumelde han drillende. Selvom forsiderne nok bare ville være omkring, at han var blevet bøsse så xD "Tror du Frederik tror på os?"
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 9:44 pm
Emilia Hun bed sig lidt i læben, mens hun lod øjnene hvile på billedet af dem, hvor de kyssede. ''Om Frederik tror på at der intet er imellem os?'' gentog hun og sad lidt i sine egne tanker, da det nok blev lidt svært at rode sig ud af. De kunne måske lyve for Frederik og han vil måske tro på dem. Men i virkeligheden løj de mest for sig selv. Men tilgengæld var de rigtigt gode til at tro på den løgn. ''Jeg ved det ikke. Men hvad kan han gøre? Han kan ikke smide os ud i følge kontrakten. Desuden har vi også lavet kontrakt med tv stationen, så der er virkeligt intet han kan gøre udover bare at acceptere det''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 9:51 pm
Eric
Han brummede svagt, da Frederik intet ville kunne gøre, "Spørgsmålet er bare, om han ønsker hjæpe os ligeså meget" Mumlede han med et skævt smil. Men på den anden side, var Frederik sgu meget god af sig og han regnet faktisk ikke med, at der ville blive problemer. Han rykkede en smule på sig, "Jeg har brug for et bad" Fandt han lige ud af, da han lige havde behov for at køle lidt af. Han ville egentlig gerne have hende med, men han turde ikke rigtigt spørge, det var ligesom at stemningen var lidt ødelagt og at det var lidt svært og komme tæt på hende, på en umisforstået men naturlig måde.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Man Apr 16, 2012 10:05 pm
Emilia ''Så må vi bare hjælpe os selv'' sagde hun med et svagt smil, da hun ikke var så bekymret for fremtiden igen. Men bare det at det hele blev så udstillet og hun blev mere forvirret. Hun skævede hen til ham, da han ville i bad. Det var egentligt også lidt klamt at gå i seng uden at have været i bad eller noget. Og de havde jo en halv aftale om at de skulle gøre det sammen igen, men måske ville det være for meget nu? Hun sad tavs i lidt tid, mens hun betragtede ham lidt. ''Vil du stadigt have at jeg går med?'' spurgte hun lidt dumt og vendte blikket tilbage mod macens skærm.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 8:23 am
Eric
Han smilede svagt, da hun selv spurgte om hun måtte komme med i bad. Det var helt rart, at hun selv havde lyst. "Du behøves ikke spørge baby, du altid velkommen" Mumlede han sådan rigtigt nik og jay agtigt inden han begyndte at grine og rakte sin hånd frem mod hende, for at hjælpe hende op. Normalt var han slet ikke til de der tætte forhold og han ville blive sindssyg, hvis han skulle bade med en kæreste altid, men det var anderledes med Emilia, hende havde han lyst til at være tæt på..os hele tiden. Dog slog han tanken væk med en rysten på hovedet.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 8:31 am
Emilia Hun rystede på hovedet af ham, da pop-jargonen pludseligt kom på. ''Jeg tør næsten ikke sige at den snakkestil dér klæder dig meget godt'' begyndte hun at smile lidt, inden hun tog imod hans hånd og trak sig op og stå. Egentligt vidste hun ikke hvorfor at det baderi var blevet en form for 'tradition' imellem dem, måske fordi at det var det 'vildeste' hun tillod at der skete imellem dem. Hun begyndte at gå ud mod badeværelset og begyndte forsigtigt at tage sit tøj af. Denne gang var hun ikke så genert, da det jo kun var første gang man altid var sådan lidt xD Hun lagde alt tøjet i en pæn bunke, inden hun baglæns gik mod bruseren, mens hun lavede en kom-her bevægelse med sin finger bare for at drille ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 8:37 am
Eric
Han havde nok utroligt hurtigt fået taget alt sit tøj af, da hun lavet den bevægelse der. Han var vant til at skulle være hurtigt, fordi nogle gange var piger meget i tvivl og de virkelig turde tage det skridt med ham eller ej. Han skævede kort tilbage og bed sig i læben, da hans tøj bare lå helt rodet i forhold til hende. "Jeg skal alligevel have noget rent efter" Mumlede han drillende og skubbede hende hen mod væggen. Dog sørgede han for, at hun ikke ramte væggen med sin ryg, da den sikkert var frygtelig kold, når vandet ikke var tændt endnu. "Hej?"
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 8:46 am
Emilia Hun lagde forsigtigt sine arme omkring hans nakke og lod drillende sin næsetip gnides mod hans. ''Hej?'' smilede hun drillende igen og vendte blikket op mod hans ansigt. Der var jo ingen der kunne holde øje med dem indendørs, men hvis de blev ved med at være sådan her over for hinanden, så ville de jo automatisk glemme at opføre sig normalt udenfor ligesom de havde gjort tidligere den dag. ''Eric..'' mumlede hun stille og bed sig svagt i læben. ''Ikke for at.. Dræbe stemningen eller noget, men tror du at alt det her er godt for os?.. og konkurrencen?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 8:53 am
Eric
Han brummede svagt og så på hende med et skævt smil, da det måske ikke var den bedste stemningsopkvikker, men på den anden side skulle de jo snakke om det. "For os..der tror jeg" Mumlede han med et skævt smil. "Altså...jeg ville føle det mærkeligt, hvis jeg skulle tænke over..at kysse dig osv..eller lade være med at gøre de ting. Det ville gøre mig forvirret. Jeg vil skide på om folk tror vi kærester, så længe jeg ved, at du bare er min bedste ven" Mumlede han med et skævt smil. "Og hvis vi sparker røv til konkurrencen, vil folk sgu stemme på os ligemeget hvad" Mumlede han stille.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 17, 2012 9:02 am
Emilia Hun kunne ikke lade være med at smile, da han omtalte hende som hans bedste ven. Den titel var hun overraskende nok virkeligt glad for at få, for hun kunne ikke rigtigt huske hvornår hun sidst havde haft eller været nogens bedste ven. Egentligt vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige og skulle lige til at åbne munden for at sige 'tak', men det lød alligevel bare så plat at stå og sige tak for sådan noget. Forsigtigt 'strammede' hun derfor taget omkring hans nakke, så det tag i stedet blev et kram. Hun slap derefter forsigtigt taget, inden hun vendte sig rundt og fik tændt for vandet. Dog sprang hun næsten helt ind i ham igen med et hvin, da vandet virkeligt var koldt xD ''Arhj..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 19, 2012 11:41 pm
Eric
Han kunne ikke lade være med at smile, da hun vidst blev lidt forbløffet over hans udtale. Han fik et mindre chok, da hun pludelig hoppet frem mod ham på den måde. "Er det koldt?" Mumlede han helt dumt. Han rakte frem og smilede let, da det jo var blevet varmt nu, derfor skubbede han hende blidt ind under brugseren og lænede sig frem og kyssede hende ved siden af munden, dog havde det ikke helt været med vilje, men bare sket automatisk og han blev lidt forbavset selv. "Øhm, det må du undskylde" Sagde han dumt, de havde kysset mange gange før, men måske gik grænse når de stod nøgne overfor hinanden, det hele blev lidt mere intimt.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tors Apr 19, 2012 11:47 pm
Emilia Hun lod sig blive puffet ind under bruseren og sukkede tilfredst, da det endeligt havde en behagelig varme. Der var virkeligt intet værre end at stå under sådan en kold bruser. Svagt bed hun sig i læben, da hun blev kysset tæt ved munden. Egentligt forstod hun godt hvorfor han sagde undskyld efter, da det alligevel var noget andet at stå og kysse med og uden noget tøj på. Hun smilede dog bare lidt af ham og gav ham et kys på kinden, så de ligesom var 'lige'. ''Det er altså en lidt underlig.. tradition det her'' begyndte hun at smile lidt, da det nok var de færreste 'bedste venner' der gjorde det her.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Søn Apr 22, 2012 9:12 am
Eric
Han plejet normalt ikke at føle sig pinligt berørt når han var sammen med piger, og han turde altid tage det første skridt og hvis pigen så alligevel ikke gad, gjrode det ikke den store forskel, men det var anderledes med hende, han var bange for at overskride hendes grænser og ikke mindst deres venskabs grænser. "Altså..jeg synes nu bedste det en god aftale vi har" Sagde han med et lille smil, da det nok ville være lidt underligt, hvis han synes det var fyrgteligt at gå i bad med hende. "Det da skide hyggeligt" Mumlede han med et lille smil.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Søn Apr 22, 2012 9:23 am
Emilia Hun nikkede, da hun heller ikke ligefrem havde noget imod det. Og det var efterhånden begyndt at trætte hende at tænke på, hvad der dog ville ske hvis hun kyssede ham på det tidspunkt, eller hvis hun sagde det til ham og så videre. Det var psykisk krævende og enormt belastende og nu havde de endda et 'fast' label på dem. De var bedste venner. Så hvorfor tænke mere på de grænser, hvis hun havde lyst til at kysse med ham ligenu? Hun vendte blikket op på ham med et svagt smil, mens hun forsigtigt lod sine fingre køre ned af hans brystkasse. Hun trådte et enkelt skridt væk fra bruseren og lænede dermed ryggen mod væggen. ''Kys mig''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:11 am
Eric
Han spændte let til i sin mave, da hun kørte sine fingre ned af der, da det kildede en smule. Dog hævede han det ene bryn, da hun bad om ham om at kysse hende. Han stod lidt og vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre, for selvfølgelig ville han gerne, men hun havde før gjort sådan nogle ting, for at se hvordan han ville reagere. Men nu bad hun selv om det xD Derfor trådte han frem og skubbede hende helt op af væggen, inden han lænede sig frem og kyssede hende. Dog blev kysset en smule heftigere, end han først lige havde regnet med, men det var svært at holde sig tilbage, nu hvor han endelig fik lov.
Mychell
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Apr 24, 2012 8:20 am
Emilia Hun smilede svagt mod hans læber, da det føltes virkeligt specielt at stå sådan med ham. Det var længe siden at hun havde haft et behov for bare at være tæt på en person som hun havde med ham. Forsigtigt lod hun sin tunge møde hans, mens hun samtidigt kørte sine hænder om bag hans nakke, så hun kunne få ordentligt fat, inden hun i et hop svang sine ben rundt omkring hans hofter. Samtidigt skubbede hun sin ryg mod væggen, så hun ikke ville glide ned. Hun slap kysset efter lidt tid og så op på ham med et svagt smil, inden hun trak ham tættere til sig og gav ham et knus.