VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Enya & Knox

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 5:52 am

Knox
Han var faktisk ret træt oven på i dag, da de havde lavet ret mange ting. Selvom det ikke var frygteligt sent, så glædede han sig til at komme under en dyne og sprede sig. Hans blik vandrede kort hen mod hende og kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun sagde omkring pigerne. Forsigtigt rystede han på hovedet, mens han så frem da de gik. ''Jeg ville kun kigge på dig alligevel'' smilede han og drejede ned mod hytterne i hendes afdeling. Det var første gang at han 'overnattede' hos en pige, så det var egentligt lidt specielt. ''Og du er sikker på at der ikke er nogle hjemme? Jeg orker ikke at blive vækket af 3 skrigende piger i morgen tidlig''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 6:20 am

Enya

Hun blev igen en smule rød i hovedet da han sagde, at han kun ville kigge på hende. Hun havde svært ved at kende sig selv med hele det her "Knox" noget. Hun havde altid kigget lidt skævt til folk som gik og pjattede på den måde og nu kunne hun slev ikke lade være. "Nej, der er vidst noget natteløb som de gerne ville med til" Sagde hun med et lille smil. Det lød sådan okay, men hun brød sig ikke rigtigt om at gå rundt i en skov midt om natten, slet ikke når hun kunne bruge tiden alene med Knox i en hytte. Hun fik låst døren op, da de nåede frem til hytterne og satte sine sko, inden hun trådte udenfor. "Du vælger bare en køje. Der er den overfor mig og den derhenne ved toilettet" Sagde hun med et lille smil og gik hurtigt hen til sin seng og satte sig med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 4:44 am

Knox
På nogle områder var han lidt en tøsedreng og at gå rundt og lege 'find posten' klokken lort om natten i en bælgmørk skov var i hvert fald ikke ham, men det ville han bare ikke sige højt, for det var ikke sindssygt maskulint at fortælle hende.  Han fulgte med hende indenfor og kunne ikke lade være med at grine lidt, da hytten stadigt var meget mere ryddelig end hans. ''Skal jeg ligge oven på dig så?'' grinede han og snakkede om køjesengen, selvom det godt kunne misforstås en del.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 5:10 am

Enya

Hun så kort op i køjen som var over hende, hun havde lidt med vilje sørget for at den ville være fri, da hun ellers ville være bange for at personen over ville ryge ned i hovedet på hende, eller at personen over lå så uroligt at der røg 'støv' ned fra sengene i hendes hoved xD "Jeg.." Sagde og gik med det samme i stå, da hun slet ikke vidste hvordan hun skulle forklare sig. "Jeg skulle til at sige, jeg er bange for du falder ned i mig, men.." Sagde hun og begyndte at grine. Hun havde 1 gang været faldet ned fra sådan en køjeseng og det var nok til, at hun aldrig turde sætte sig derop igen. "Men hvis du lover du ikke falder ned" Sagde hun og prøvede at se en smule mere alvorlig ud. "Har du..overhovedet sengetøj med?" Spurgte hun og bed sig i læben over hvor praktisk hun faktisk var.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 5:48 am

Knox
''Jeg kan også bare tage den overfor'' smilede han drillende og kiggede kort hen den anden seng. ''Næ..'' sagde han og bed sig lidt i læben, da han egentligt havde det lidt presset med at skulle ligge i en anden persons sengetøj, men han turde bare ikke gå tilbage for at hente sit eget hvis nu hans brødre var kommet hjem. Han skrånede hovedet en smule og betragtede hende lidt i det skjulte. ''Så.. må jeg bare håbe på at dine veninder ikke har pigelus. Men.. jeg har husket tandbørsten'' grinede han, da han ellers glemte den normalt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 6:38 am

Enya

Hun smilede svagt, da han åbenbart ikke havde noget sengetøj med, men de havde også haft travlt med at komme ind i varmen. "Jeg har et ekstra lagen med, men ingen dyne eller puder" Sagde hun med et skævt smil. Det var ret underligt, at hun faktisk skulle sove sammen med en fyr, da hun aldrig havde prøvet det før. "Jeg har et tæppe med hvis de skulle blive koldt og..til pude må du låne noget af mit tøj" Grinede hun. Det ville heller ikke gøre så meget, fordi så ville hun kunne 'lugte' til ham, dog slog det hende lidt hvor underlig en tanke det faktisk var. "Kommer du herover" Sagde hun og klappede ved sin siden, da hun virkelig ikke rodet til at redde seng ligenu og i stedet for bare havde lyst til at sidde og snakke lidt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 6:49 am

Knox
Han smilede lidt da hun viste sig fra sin praktiske side og tilbød ham en helt masse løsninger. ''Vi finder ud af noget'' smilede han skævt, da han ikke rigtigt orkede at skulle gå hele vejen tilbage til hytten igen. Forsigtigt gik han hen mod hende og lod sig sætte. Faktisk var han ret træt, men på en måde havde han ikke rigtigt lyst til at gå i seng når han i stedet kunne bruge aftenen på at sidde og snakke sammen med hende. Han vidste jo ikke hvor meget tid de ville få sammen i fremtiden, så måske skulle han i virkeligheden bare nyde tingene som de var nu og sætte pris på den tid de havde sammen. ''Hvad tid synes du at vi skal tage afsted imorgen?'' spurgte han og lænede sig en smule tilbage med håndfladerne trykket mod madrassen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 10:27 am

Enya

Hun havde nærmest altid tjek på alting omkring sig og havde altid 'ekstra' ting med. Fra en tidlig alder skulle hun klare sig selv, ikke fordi hendes forældre ikke var der for hende, men de mente at hun skulle stå på egne ben. Derfor havde hun også tit været alene afsted på længere ture til udlandet. Selvfølgelig med sådan nogle børenrejseture. "Hmm..jeg tænker vi står op kl 9 og måske tager afsted når vi klar. Jeg tror lige solen skal være stået op, før det er rart at gå" Sagde hun med et lille smil. Det var utroligt meget fugt i skoven om morgenen og det føltes derfor ekstra koldt og 'vådt' at være udenfor. "Er du en som tit sover længe da?" Grinede hun, da hun nok selv var rigtig slem til at sove hele dagen, hvis hun kunne få lov til at slippe afsted med det.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 11:02 am

Knox
Han spærrede æjnene en smule op, da hun sagde at hun ville op klokken ni. Selvfølgelig var det mest logisk at komme så tidligt afsted som muligt, men ærlig talt så var han nok et b-menneske og når han ikke skulle i skole, så lagde han tit stor vægt på at få lov til at sove længe. Dog sagde han intet og trak bare på sine skuldre med et svagt smil. ''Ni er fint..'' brummede han, mens han forsigtigt lænede sig en smule tættere op af væggen med ryggen først. Han kvalte et gab og betragtede hende lidt. Faktisk havde han en smule ondt i hovedet fordi han var så træt, men han havde intet smertestillende på sig. ''Hey.. Enya, du har vel ikke nogle hovedpinepiller eller sådan, vel?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 11:08 am

Enya

Hun måtte indrømme, at hun synes at ni var ret tidligt. "Måske...skal vi rykke den lidt. Altså vi har intet vi skal nå og..den landsby flytter sig ikke. Så hvad med..vi sover til kl 10-11 stykker. Så passer det med vi er ved byen ved frokost og kan spise" Sagde hun med et lille smil, dog bed hun sig i læben da de skulle ud at spise sammen. Hvorfor fandt hun det romantisk at sidde og spise helt almindeligt med Knox? Hun sukkede svagt af sig selv, inden hun hørte hans ord. "Øh jo selvfølgelig" Sagde hun og rykkede sig en smule frem og fandt sin taske med medicin i, som hun åbnet og fik to hovedpine piller til ham. "Jeg henter lige noget vand" Sagde hun og gik hen og et engangskrus fra sådan en holder og hældte vand ned i det. Hvorefter hun gik hen og gav det til ham. "Håber det hjælper" Smilede hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitimeOns Jun 11, 2014 7:54 am

KnoxZorgani tog imod glasset og fik hurtigt pillen slugt
20:01 KnoxZorgani Tak..
20:01 KnoxZorgani smilede kort og kiggede op på hende, mens han kort tog sig i at tænke over hvor køn hun egentligt var
20:02 KnoxZorgani Men.. tak fordi jeg må låne dit tøj som pude..
20:02 KnoxZorgani ---
20:12 EnyaLaFay lod sit blik møde hans og kunne ikke lade være med at smile, da hans blik var et hun kunne drømme sig lidt væk i.
20:12 EnyaLaFay Selvfølgelig, vi skal jo være friske til imorgen. Så nytter det ikke noget, at du ikke får sovet.
20:12 EnyaLaFay ---
20:16 KnoxZorgani smilede kort til hende og vendte efterfølgende blikket væk, da han blev helt småflov over at sidde og stirre sådan på hende
20:17 KnoxZorgani Sandt. Jeg er faktisk også ret smadret. Altså tror næsten jeg ville kunne sove på en sten alligevel.
20:17 KnoxZorgani grinte og gav hende et blidt puf mens hun sad ved siden af ham
20:17 KnoxZorgani ---
20:23 EnyaLaFay puffede ham blidt tilbage og sendte ham et drillende blik.
20:23 EnyaLaFay Altså hvis du virkelig mener det, synes jeg vi skal tage ud på vores spot i skoven på Knox Island.
20:23 EnyaLaFay begyndte at grine, da det var en ret dårlig vittighed.
20:23 EnyaLaFay --
20:27 KnoxZorgani løftede brynet en smule, da han ikke var den største campist og det ville være absolut forfærdeligt for ham at sove ude i naturen xD
20:27 KnoxZorgani Hvor er du sjov.
20:27 KnoxZorgani Jeg.. er nok lidt en tøs på det område.
20:27 KnoxZorgani ---
20:34 EnyaLaFay trak let på skulderne og kunne ikke lade være med at grine af ham.
20:34 EnyaLaFay Under de rigtige forhold kan det altså være hyggeligt, hvis man bare er et sted uden..kryb.
20:34 EnyaLaFay --
21:12 KnoxZorgani rystede på hovedet, da han helst skulle have et tag over hovedet
21:13 KnoxZorgani vendte blikket ind mod hendes øjne og skrånede hovedet lidt, og tog kort en dyb indånding
21:13 KnoxZorgani Måske.. skal vi.. gå seng?
21:13 KnoxZorgani ---
21:14 EnyaLaFay nikkede let, da hun faktisk også var ved at være lidt træt.
21:15 EnyaLaFay Det lyder som en god idé. Jeg glæder mig også til at komme under dynen.
21:15 EnyaLaFay smilede kort inden hun rejste sig og gik ud på badeværelset. "Hvis jeg ordner mig først, kan du gå ud bagefter"
21:15 EnyaLaFay ---
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Enya & Knox - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 9 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Enya & Knox
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: