VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Enya & Knox

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 10:24 am

Knox
Han vendte blikket hen mod hende da hun nævnte en talentkonkurrence. Faktisk vidste han ikke helt hvad han ville være sindssygt god til. Måske en stavekonkurrence eller sådan? Men det var vel ikke rigtigt et talent at kunne stave xD ''Hvad skulle vi optræde med?'' spurgte han og kiggede lidt ned da hans fødder ramte græsset. Der var faktisk ikke en skid at se på øen hvis han skulle være ærlig og det var svært at være guide over for så lidt xD Han stoppede foran et lille træ og tog forsigtigt fat i hendes arm for at trække hende med foran. ''Og her ser du den meget eksotiske træsort, knoxen birk'' forklarede han og sørgede for at holde en tør tone.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 10:37 am

Enya

Hun lod sig trække hen foran træet og lænede sig en smule op af det og smilede let. "Knoxen birk er en god rygstøtte" Sagde hun drillende. Hun kiggede op i himlen og smilede let, da det hun slappede af i hans selskab, det var sjældent hun gjorde det. Hun havde altid været meget social, men ikke ligefrem føle sig sikker i andres selskab fra dag et af. "Her kunne jeg godt sove. På det lille græsstykke her" Grinede hun og pegede hen mod det. Da det faktisk var et ret hyggeligt sted. Faktisk det eneste hyggelige på hele øen. Det andet var ikke så skide spændende. Hun vendte sig blik mod hans, da de nu pludselig stod face to face og så på hinanden. Hun mærkede hvordan hun nærmest fik sommerfugle i maven og vidste slet ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 8:34 am

Knox
Han ville egentligt ikke bryde sig særligt meget om at ligge på græsset og sove. Faktisk var han nok lidt tøset på det område for han hadede kryb og kunne bedst lide at være indendørs. Han var nok lidt en diva xD ''Jeg kan nu bedst i en seng'' mumlede han, egentligt uden at tænke over at det måske godt kunne lyde en smule forkert. Forsigtigt kørte han en hånd gennem håret igen og sukkede let, da saltvandet fik hans hår til at virke stift. Da han rykkede sit blik op mod hendes øjne, med han sig lidt i læben da blikket virkede intenst på en måde og han kunne i et øjeblik ikke lade være med at stirre sig blindt på det. Dog kiggede han hurtigt ned og rømmede sig en enkelt gang. ''Nå øh.. Skal vi se hvad Knox Island ellers har at byde på?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 8:46 am

Enya

Hun kunne tydeligt mærke, at der var mere end som så mellem dem. Selvom de stod overfor hinanden og det normalt ikke var noget hun tog som specielt, så var der alligevel noget der 'trak' i hende ved ham og gjorde, at hun kunne 'mærke' ham på en anden måde når de sås på hinanden. "Ej, det rart at sove ude" Sagde hun med et lille smil. Hun kunne virkelig sove overalt, dog var hun typen der helst ville være vågen hvis der skete noget omkring hende, sove kunne man altid når man blev gammel. "Det synes jeg, indtil videre synes jeg ikke Knox Island er så..storslået" Sagde hun drillende for at drille ham lidt og hentydet lidt til, at han ikke var så storslået. Selvfølgelig var det på ingen måde noget hun mente, men de havde tidligere prikket lidt til ham, så hun fornemmet lidt at han godt kunne tåle, at hun var lidt "hård" ved ham på en sød måde xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 9:33 am

Knox
Han måtte indrømme over for sig selv at hendes nærvær gjorde et eller andet ved ham. Det forvirrede ham godt og grundigt, men på en rar og en spændende måde. Svagt rynkede han på næsen af hendes ord og lod som om han blev fornærmet, for så at give hende et mindre puf. ''Hey, Knox Island kan blive helt fantastisk, der mangler bare en.. kvindes kærlige hånd'' grinede han, da det faktisk lød en smule lummert xD Han så rundt på øen, da der faktisk var ret bart og kedeligt og den kunne vist kun bruges til at sole sig på og intet andet. Han lod øjnene køre hen på hende igen og sendte hende et kort smil, inden han nikkede tilbage mod hvor de kom fra. ''Jeg er faktisk lidt sulten..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeMan Maj 26, 2014 9:52 am

Enya

Hun smilede let da han ikke tog det så tungt. Hendes følelser gjorde, at hun havde behov for at puffe en smule til ham og drille ham en smule, bare for at han ikke skulle fatte mistanke om noget, selvom det alligevel nok var en smule afslørende alligevel. "Det er jeg faktisk os" Sagde hun med et skævt smil, selvom de næsten lige havde spist, blev man altid sulten af at svømme. Desuden ville hun også gerne have en smule sol. "Du havde hjemmelavet småkager med, ikke?" Sagde hun og 'gned' sig i sine hænder, da hun godt lige kunne bruge noget sødt. Hun tog let og kørte sine fingre gennem sit hår, for at redde det en smule ud så det ville tørre lidt nemmere. Hun gik hen til sandkanten igen og tog sine sko af og satte sine bare fødder i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTirs Maj 27, 2014 1:14 am

Knox
Han vidste godt at han pjattede for at holde sig selv lidt i skindet, men han havde en idé om at det var ret tydeligt at mærke på ham. Han fulgte med hende tilbage til tæppet, men han satte sig igen på sandet, da han ikke havde nået at få sit med som sagt og han kunne ikke lide at være så anmassende at han bare ville sætte sin mås på hendes xD Han tog kagedåsen frem og fik skruet låget af, inden han forsigtigt rakte den hen mod hende med et kort smil. ''Jo, min mor har lavet dem'' sagde han og rystede kort på hovedet af sig selv, da det ikke lød sindssygt cool at snakke om sin mors kager. ''Har du tænkt over den talentkonkurrence? Jeg mener.. om du vil stille op?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTirs Maj 27, 2014 1:30 am

Enya

Hun så på ham i det han satte sig på sandet. Hun rejste sig op og foldet sit tæppe ordentligt ud. Hun havde slet ikke tænkt over, at han havde sat på sandet og havde derfor dobbeltfoldet sit tæppe. "Bare sæt dig op" Sagde hun med et lille smil. Det ville godt nok gøre, at de sad en lille smule tæt, da tæppet ikke var så stor. Normalt var der ingen følelser når hun sad tæt med andre fyre og hun tænkte knap nok over det, men med ham var det som om at hun fik 'stød' når de sad tæt sammen. "Mors småkager er de bedste" Sagde hun med et lille smil og satte sig til rette på tæppet igen. "Jeg tænker at lave en form for et nummer eller sådan, jeg ved bare ikke lige hvad. Måske en dans" Sagde hun med et lille smil. Faktisk elsket hun at stå på en scene og blive set. "Hvad med dig? Du kunne jo synge Se min kjole" Drillede hun lidt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 3:55 am

Knox
Han hævede brynet en smule, da hun foreslog ham at synge en børnesang. At synge var nok ikke hans allerstørste talent, men ligefrem en børnesang xD ''Jeg tror jeg vil kigge på mens du danser i stedet'' smilede han drillende, mens han forsigtigt rykkede op på tæppet ved siden af hende. Svagt rørte hans lår hendes, men han flyttede det hurtigt - egentligt vidste han ikke hvorfor, for han kunne godt lide det, men han ville heller ikke have at hun følte at han pressede sig på. Han åbnede forsigtigt låget til småkagerne og stillede dem imellem sig - på den måde blev der også lidt plads mellem dem. ''Så.. hvad er det for noget dans du danser? Street eller?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 4:13 am

Enya

Hun så forsigtigt ned da deres lår de mødtes og smilede let for sig selv, men lod dog ellers som ingenting da hun ikke ville have, at hendes reaktioner overfor ham skulle være alt for åbenlyse. "Jeg går til street og ballet" Sagde hun med et lille smil, da det godt nok lå lidt langt fra hinanden, men hun elsket generelt bare alt dans og bevæge sig. "Det kunne være jeg skulle optræde med et pole nummer, så vinder jeg da helt sikkert" Grinede hun. Egentlig synes hun lidt, at det ville være at sælge sig selv for meget og hun var nok også lige ung nok til at begynde at dance poledance, men hun fandt det også charmerende på en eller anden måde, så længe man gjorde det med stil. Men lige i dette tilfælde var det ment for sjov.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 4:55 am

Knox
Han ville overhovedet ikke have noget imod at hun ville danse pole på scenen, og han ville nok også stå på første række hvis hun virkeligt ville gøre det, men selvom hun virkede som en frisk pige, tvivlede han på at hun kunne finde på at gøre sådan noget. ''Det vil jeg se før jeg tror det'' smilede han drillende og betragtede hende lidt i smug. Han tog forsigtigt en småkage op af dåsen og tog en lille bid, og smilede lidt da de smagte som altid. På en måde gav det ham lidt hjemve, for han havde egentligt ikke været væk fra sine forældre så længe. Selvfølgelig var det også fedt, men han stolede ikke helt på sin storebror efter det i dag. ''Skal man tilmelde sig i dag? Så kan vi måske gøre det nu?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 5:17 am

Enya

Det virket til, at han opfattet at det var en joke. "Bare vent og se" Sagde hun drillende xD Hun skulle nok finde en eller anden dum måde hvor på, at hun ville kunne vise ham en 'form' for pole for ham, selvom det nok mere ville blive fjol end dans. Hun tog en småkage og tog en bid. "Så vi tilmelder os uden at nummer" Grinede hun, men hun var klar på at improvisere et eller andet når hun endelig stod på scenen. Hun havde danset så længe og var efterhånden vant til at sætte et 'show' sammen, så det faldt ok naturligt til hende. "Det er også ved at være høj sol, så vi dør bare hvis vi ude for længe" Sagde hun og smilede let, da overdrivelse selvfølgelig fremmed forståelsen, men de havde næsten ikke noget vand tilbage og klokken nærmet sig tolv. "ved du hvor den der fiskesø ligger henne? Jeg har aldrig prøvet at fiske før, bypige du ved" grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:36 am

Knox
Han vidste ikke helt hvad han skulle diske op med til det show i morgen og de ville nok ikke vinde, for de var så sindssygt uforberedte. "Fiskesø?" Gentog han da han ikke havde hørt om det. Forsigtigt rejste han sig op, børstede atter sand af og kiggede på hende. "Jeg kunne godt tænke mig at prøve at fiske. Så kunne vi være noobs sammen?" Drillede han.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:48 am

Enya

Hun nikkede let, da hun også havde lyst til at prøve at fiske. "Jeg har hørt, at det skule være en hyggelig sø, hvor der er en masse bænke ned til vandet, hvor man kan sidde mens man fisker" Sagde hun med et lille smil, da det virkelig lød hyggeligt. "hvis du har tid nu kan vi tage slikket med?" Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:59 am

Knox
Faktisk lød det ret afslappende bare at sidde sammen og se solen gå ned mens de fiskede. "Ej, det vil jeg gerne" sagde han og rakte en hånd med til hende for at hjælpe hende op på benene. Han anede ikke hvor den sø lå, så det var vist bare at sejle tilbage og spørge om vej. "Kom så, tykke" smilede han drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:59 am

Knox
Faktisk lød det ret afslappende bare at sidde sammen og se solen gå ned mens de fiskede. "Ej, det vil jeg gerne" sagde han og rakte en hånd med til hende for at hjælpe hende op på benene. Han anede ikke hvor den sø lå, så det var vist bare at sejle tilbage og spørge om vej. "Kom så, tykke" smilede han drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 9:58 pm

Enya

Hun rakte drillende tunge af ham, da hun kaldte ham for tyk og bare for at drille lidt, sørget hun for at gøre sig ekstra tung for ham at hjælpe op. Han havde lige båret rundt på hende, så burde han os kunne klare det andet xD Hun havde pakket tæpperne og sådan, så hun var helt klar til de tog afsted. "Så lad os komme afsted" Smilede hun og begyndte at gå mod deres båd.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:19 pm

Knox
Han fik hende grinende hevet op fra sandet og fik låg på småkagerne igen og samlet sit tøj sammen, inden han begyndte gå tilbage mod båden. Forsigtigt skubbede han den en smule ned i vandet og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig op. Det var ret varmt lige nu, så han smed bare tøjet op i båden da det ville være selvmord at have det på xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:26 pm

Enya

Hun glædet sig lidt til at de kom ud på åbnet vand, da der på en eller anden måde var mere køligt og ingen instekter eller små kryb der xD Dog kiggede hun lige kort på ham, i det han smed sig trøje. Roligt satte hun sig hånd på hans skulder for at støtte sig en smule til ham og fik sig sat forest i båden. "Let's go" Sagde hun og tog sin åre og satte den i vandet. Det var lidt irriterende hun sad med ryggen til ham xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 10:49 pm

Knox
Han fik sig sat ned bag hende og fik båden rigtigt skubbet ud på et endnu dybere vand med åren. Det var helt rart at mærke solen på sin krop og han fortrød slet ikke at han bare havde smidt tøjet i stedet for at tage det på. ''Mine brødre undrer sig nok hvor jeg er i dag'' smilede han skævt og begyndte at ro ud mod vandet og tilbage. ''Dine veninder har vel heller ikke set meget til dig''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 29, 2014 11:26 pm

Enya

Hun nikkede let, da han havde rart. De havde faktisk brugt en del tid sammen og havde ikke været så meget sammen med andre, men det gjorde dog ikke, at hun ikke ville bruge sin tid med ham fremover, faktisk var det ham hun helst ville være sammen med. "Tror du de savner dig" Sagde hun med et lille smil. De virket tætte, men engang imellem måtte det også være lidt rart at komme væk fra sine søskende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 4:20 am

Knox roede tættere mod bredden, mens han lyttede til hendes ord
16:23 Knox Nah, jeg har dem jo altid i hverdagen..
16:23 Knox Savner du dine?
16:23 Knox ---
16:24 Enya kørte sin hånd gennem sit hår og satte det op i en let knold, så hendes skuldre også ville kunne få en smule sol.
16:26 Enya Ikke specielt. Mine forældre har altid ment det er vigtigt at man kan klare sig selv, så det ikke første gang jeg afsted på sådan en tur.
16:26 Enya Hvad med dig? Første gang du..alene væk hjemmefra?
16:26 Enya ---
16:26 Knox nikkede let, da han ikke var vant til at være væk fra sine forældre og han savnede dem også en smule
16:27 Knox Yeah, jeg savner lidt min mors mad hvis jeg skal være ærlig
16:27 Knox sejlede kanoen op til badebroen hvor de kom fra
16:27 Knox ---
16:29 Enya hun tog forsigtigt fat i kanten på badebroen, tog sin taske og steg op, hvorefter hun rakte sin hånd ned til ham.
16:30 Enya Det er heller intet der slår ens mors mad. Man kan godt blive lidt træt af det junk som er her.
16:30 Enya pegede hen mod en lærer.
16:30 Enya Måske skal vi spørge ham om vej, hvis du klar nu?
16:32 Knox (gætter på du done xD)
16:33 Knox nikkede let, da han nu osse elskede junkfood, men der var intet som et rigtigt hjemmelavet måltid
16:33 Knox fulgte hendes hånd og nikkede, inden han blidt greb fat om hendes håndled og begyndte at føre hende mod læreren
16:33 Knox Spørger du?
16:33 Knox --
16:37 Enya nikkede let og fik hurtigt spurgt og de fik at vide, at de bare skulle følge en sti de kunne se i det fjerne i skovkanten.
16:37 Enya Måske skal vi lige købe noget mere vand, inden vi går
16:37 Enya så en lille madbod i nærheden, hvor hun gik hen og stillede sig i kø.
16:37 Enya Bare vand, ikke?
16:37 Enya ---
16:39 Knox fulgte med hende hen til boden og stillede sig kort op på tæerne for at de hvad der ellers var
16:39 Knox Ej, der er også popcorn og varme bacon chips
16:40 Knox kiggede kort på hende
16:40 Knox Vand..og en af de to ting?
16:40 Knox ---
16:40 Enya bed sig let i læben, da hun aldrig kunne sige nej til sådan nogle ting. Derfor bestilte hun en lille af hver.
16:41 Enya Jeg..har lyst til begge.
16:41 Enya lagde flaskerne med vand i sin taske og rakte ham bøtten med pop corn.
16:41 Enya Skal vi gå, der er vidst et lille stykke vej.
16:41 Enya ---
16:42 Knox tog sin pung op af lommen og tog mod bøtten med popcorn
16:42 Knox Jeg giver, bare tag pengene fra pungen
16:43 Knox smilede og gjorde tegn til også at bære chipsne, så hun bedre kunne tage dem ud
16:43 Knox ---
16:46 Enya gav ham chipsne og fik hurtigt fandt nogle penge frem i hans pung som hun betalte med.
16:46 Enya Tak. Så må jeg give noget end anden gang
16:46 Enya lige i det hun sagde det blegnet hendes smil, da det måske kunne misforstås.
16:50 Knox (du done? xD)
16:51 Enya Hahah undskyld -- xD
16:52 Knox bed sig lidt i læben, da han med det samme opfattede den sætning helt forkert, dog kunne han ikke lade være med at sende hende et drillende blik
16:53 Knox holdte bøtterne lidt oppe mens han kort nikkede mod hans bukser som han 'bar' hen over skulderen
16:53 Knox Kan du putte pungen tilbage igen?
16:53 Knox ----
16:56 Enya bed sig lidt i læben, da hun ikke kunne undgå at røre lidt ved hans bare mave. Forsigtigt tog hun pungen i sin ene hånd og lagde den ned i hans lomme. Dog kom hun nok til at røre lidt meget ved ham.
16:57 Enya Det gik vidst lige.
16:57 Enya grinede og tog nogle bacon chips, inden hun tog bøtten fra ham, så han også havde mulighed for at spise.
16:57 Enya ---
17:00 Knox kiggede kort ned af sig og tog sig i at trække maven en smule sammen, da hun kom til at berøre ham sådan. Det var ikke ligefrem tit han havde mærket en pige så tæt på
17:00 Knox blev pludseligt ret irriteret over at han havde badebukser på som.. kunne afsløre meget
17:01 Knox Ja..Eh.. nå skal vi..gå
17:01 Knox vidste at han lød usammenhængende og havde glemt alt om hvor de skulle hen
17:01 Knox ----
17:10 Enya begyndte svagt at grine, da det var lidt akavet men samtidigt rart at være tæt på ham på den måde. Og han virket også en smuuule anderledes xD
17:11 Enya Gå? /me var blevet en smule forvirret og havde lidt glemt hvor hun var henne.
17:11 Enya Ja vi følger bare stien.
17:11 Enya (Hvad det for noget lort, hvorfor kan den ikke genkende det inde i sætningen...
17:14 Enya ...
17:14 Enya ---
17:43 Knox tænkte at det måske var en god idé at få sit tøj tilbage på kroppen
17:44 Knox skævede kort om til hende
17:44 Knox Jeg tror lige at jeg går ind og får noget rent tøj på, hvis vi lige kan gå forbi min hytte?
17:44 Knox ----
17:46 Enya hun nikkede let, da hun også gerne ville se hans hytte og evt. se hvad hans brødre ville sige til hende.
17:46 Enya Selvfølgelig
17:46 Enya Du viser bare vej
17:47 Enya grinede og tog nogle popcorn osm hun begyndte at spise
17:47 Enya ---
17:51 Knox følte sig egentligt lidt dum over at så lidt kunne påvirke ham, men han ville ikke på ingen måde vise det for hende og begyndte med hastige skridt at føre hende mod hytten
17:51 Knox Jeg ved ikke om mine brødre er der.. det håber jeg ikke
17:51 Knox vidste at de ville være dybt pinlige hvis de var
17:51 Knox ---
17:52 Enya forstod ikke helt hvorfor, at han pludselig fik så travlt. Hun kunne godt fornemme der var et eller andet, men det virket ikke negativt?
17:53 Enya Er du..okay?
17:53 Enya Vi skal også hurtigt videre alligevel, så vi bliver ikke så længe.
17:53 Enya --
17:56 Knox prøvede at virke så 'casual' og rolig som muligt, men det var nok nemt at se at han var lidt anspændt
17:56 Knox Ja.. jeg har bare lidt hovedpine
17:56 Knox bed sig i læben, da det var præcist samme undskyldning han havde brugt oppe i træet
17:56 Knox sukkede let, da han kunne se hytten frem for sig
17:57 Knox ---
18:00 Enya Din hovedpine lader til at komme lidt pludseligt
18:00 Enya sagde det i et tonefald, så man godt kunne høre, at hun godt vidste at det nok ikke helt var det. Men hun ville ikke rode mere i det.
18:01 Enya Jeg venter udenfor mens du klæder om.
18:01 Enya ---
18:02 Knox trak kort på sine skuldre
18:02 Knox Ja, det.. er ret træls, faktisk
18:02 Knox vidste godt det lød som om han løj - det gjorde han også, det var bare flovt
18:03 Knox gik hurtigt indenfor for at klæde om og fik det andet tøj smidt til vask. Dog tog han sig lidt ekstra tid før han endeligt kom ud igen, ca. 10 min efter
18:03 Knox ---
18:07 Enya havde fundet en lille bænk og sat og ventet på ham, mens hun havde spist en del af deres chips.
18:07 Enya Så..går der bedre nu?
18:08 Enya nikkede let mod ham. Hun havde næsten gættet, at der måske var noget på 'galt', men hun turde ikke helt tænke den tanke til ende xD
18:08 Enya ---
18:11 Knox havde fået samlet sig selv lidt, men han vidste at hans opførsel nok var ret mystisk og hun ikke helt forstod den
18:11 Knox havde dog ikke lyst til at forklare det xD
18:11 Knox Lidt
18:11 Knox satte sig ved hendes side
18:12 Knox Skulle.. vi finde den fiskesø?
18:12 Knox ---
18:13 Enya klappede let hans lår, i det han kom tilbage for lige at hilse.
18:13 Enya Det synes jeg, vi skal vidst bare følge den sti der, så tror jeg vi kommer den rigtige vej.
18:14 Enya betragtede ham en smule nærgående, da hun lige skulle se hvor hun havde ham ---
18:16 Knox nikkede kort til hendes instruktioner og begyndte en smule grinende at 'gengælde' hendes indgående blik
18:16 Knox Hvad er der?
18:16 Knox rettede sig op og kiggede stadigt på hende
18:16 Knox ---
18:18 Enya Jeg skulle bare se om du var okay ovenpå din..slemme hovedpine
18:19 Enya gad ikke at lade det blive til en akavet situation, så hellere lave lidt sjov med ham og se hvordan han reageret.
For the latest news checkout the blog: http://blog.mibbit.com
Chatting
MibbitianEnyaop
MibbitianKnox
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 8:43 am

Knox rystede let på hovedet af hende, da hun gjorde det ret tydeligt at hun ikke længere troede på hans lille historie længere
19:07 Knox sukkede opgivende og tog sig kort til hovedet
19:07 Knox Vil du seriøst vide det?
19:07 Knox Du fortryder.
19:07 Knox ---
19:08 Enya begyndte let at grine.
19:08 Enya Jeg..tror måske jeg allerede ved det.
19:09 Enya blev en smule rød i hovedet, inden hun let tog fat i hans ærme og begyndte at trække ham en smule op at stå.
19:09 Enya Vi skal os videre
19:09 Enya ---
19:11 Knox sank svagt en klump, da det ikke gjorde det meget bedre at hun havde gættet det og i et øjeblik overvejede han om hun mon havde set et eller andet?
19:12 Knox ville dog ikke vide svaret og lod sig blot blive trukket op
19:12 Knox Undskyld.. altså..
19:12 Knox så ned i jorden
19:12 Knox --
19:15 Enya Enya
19:16 Enya så bare på ham og smilede drillende, inden hun hurtigt kyssede ham ved hagen og trak på skulderne.
19:16 Enya Tænk ikke på det
19:17 Enya ønskede absolut ikke der skulle være dårlig stemmning mellem dem, og selvom hun ikke var 'vant' til sådan nogle ting, tog hun det alligevel som et kompliment.
19:17 Enya ---
19:30 Knox så forundret på hende, da han mærkede hendes læber nær sine i et øjeblik
19:30 Knox Okay..
19:31 Knox lagde forsigtigt sin hånd på sin hage og kiggede en smule væk, inden han dog tog sig sammen og prøvende begyndte at gå ned af stien
19:31 Knox Skal vi?
19:31 Knox ---
19:32 Enya det havde været et meget uskyldigt kys. Men hun blev mere og mere modig omkring Knox og det virket også til, at han var interesseret i hende. Så hun ville lige vise, at hun ikke havde nogen problemer med hans lille episode før.
19:33 Enya Yep, der er fiskestænger dernede
19:33 Enya vendte blikket lidt genert i jorden, da han vendte sit blik væk og kunne alligevel ikke lade være med at smile for sig selv.
19:33 Enya ---
19:39 Knox kunne ikke helt finde ud af sig selv og det gik ham faktisk en smule på, dog gav han hende bare et venligt puf mens de gik så hun ikke skulle være usikker på ham
19:39 Knox Hvad med sådan noget.. fiskemad, skal man ikke bruge det?
19:39 Knox prøvede at holde samtalen helt neutral xD
19:39 Knox ---
19:41 Enya Madding? De har vidst et lille skur med alt man skal bruge også kan man sætte sig rundt om søen. Jeg så et billede af det inden vi tog afsted
19:41 Enya kunne godt mærke at stemningen var en smule anderledes, men hun synes også det var lidt spændende, da der var følelser hun aldrig havde haft før.
19:41 Enya --
19:50 Knox havde en fornemmelse af at der en gnist imellem dem, som bare tog til, men hans manglende erfaring gjorde at han slet ikke vidste hvordan det skulle håndteres
19:51 Knox Bare du ved hvor det er..
19:52 Knox lod kort fingrene køre igennem hans hår, mens han betragtede hende lidt
19:52 Knox Solen.. går nok snart ned
19:52 Knox prøvede stadigt at være neutral, men følte sig akavet
19:52 Knox ---
19:53 Enya følte det helt underligt at virke 'naturlig' i hans selskab. Hun var selvfølgelig sig selv, men hun blev en lille smule fjollet.
19:54 Enya De har sådan nogle lanterner man kan sidde med, så det kun hyggeligt at sidde i mørke.
19:55 Enya havde det en smule specielt med, at de skulle sidde alene sammen, men alligevel så hun frem til det. Forhåbenligt ville hun også lærer ham bedre at kende.
19:55 Enya ---
20:03 Knox bed sig lidt i læben, da det faktisk lød en smule romantisk, men de lanterner var sikkert kun sat op til at trække myg væk, tænkte han xD
20:03 Knox pegede kort hen ned mod noget vand
20:03 Knox Er det derhenne?
20:04 Knox kiggede på hende ud af øjenkrogen og smilede kort til hende, inden han dog så væk igen. Det irriterede ham at han ikke kunne holde blikket på hende i lang tid.
20:04 Knox --
20:24 Enya så hen mod vandet og smilede let, da det alligevel så ret hyggeligt ud.
20:24 Enya Ja, og hytten er derovre. Skal vi deles om en stang eller have en hver?
20:24 Enya begyndte at gå over mod hytten og blev en smule mere ivrig, da hun lidt glædet sig til at komme igang.
20:24 Enya --
20:38 Knox smilede let da han så hytten og tog helt uden at ligge mærke til det, tog han fat i hendes hånd
20:38 Knox åbnede døren til hytten og smilede svagt, da der var masser af udstyr at tage af
20:38 Knox En hver, ikke?
20:38 Knox ---
20:39 Enya så lidt ned på hendes hånd, da hun mærket hans i sin og smilede svagt. Det var underligt, at noget så enkelt kunne føles så specielt.
20:39 Enya Jo, det synes jeg os.
20:40 Enya fik bestilt en fiskestang til dem begge, to lanterner og noget fiskemad. Hvorefter de fik at vide, at de bare kunne finde en plads, hvor de skulle sidde.
20:40 Enya Ovre ved det træ der, er godt.
20:40 Enya peget over mod et træ, som var en smule skævt, men der var ingen i nærheden.
20:40 Enya ---
20:46 Knox tog alle tingene, på nær den ene fiskestang, op i favnen og begyndte at gå hen mod træet hun havde udpeget sig
20:47 Knox bed sig kort i læben, da det først gik op for ham nu at han havde holdt hendes hånd så længe, men han sagde intet.. for hvad skulle han sige?
20:47 Knox Kom
20:47 Knox begyndte at gå mod træet og smilede skævt, da der faktisk var ret flot
20:48 Knox Jeg synes vi skal døbe dette sted efter dig, eftersom jeg fik Knox Isle
20:48 Knox ---
20:51 Enya smilede let, da stedet skulle hedde Enya. Det synes hun også lød som en meget god idé.
20:51 Enya Så må vi se hvad Enya har at byde på
20:52 Enya grinede og foldede tæppet ud under træet og fat sig sat ned.
20:52 Enya Forhåbenligt lidt mere end Knox Island
20:52 Enya grinede, da begge dele nok var lige hyggelige, men hendes usikkerhed gjorde at hun blev nødt til at 'puffe' lidt til ham.
20:53 Enya ---
20:55 Knox så på hende med et 'fornærmet' blik og gav hende atter et puf
20:55 Knox Du elskede Knox Island, du ville endda derud to gange
20:56 Knox satte sig bedre ned ved hendes side og så over vandet
20:56 Knox Men.. jeg må indrømme at Enya-søen er ret flot..
20:56 Knox ---
20:59 Enya kunne ikke lade være med at smile, da han sagde at Enya søen var ret flot, da hun lidt tog det som en hentydning til hun var flot, men måske var hun bare ved at blive skør?
20:59 Enya Jeg ville tage ud til Knox Island igen hvis det skulle være.
20:59 Enya vendte forsigtigt blikket i jorden og havde helt glemt alt omkring fiskning.
20:59 Enya ---
21:02 Knox smilede lidt, da øen og søen hvis var blevet synonymer for de to. Han kunne egentligt godt lide at de ikke sagde det så direkte til hinanden, det virkede mindre.. ulovligt
21:02 Knox Ville du?
21:03 Knox bed sig i læben, da han kom i tanke om hvad de skulle; fiske. Han tog forsigtigt begge stænger op og rakte hende den ene
21:03 Knox Øhm.. her..
21:03 Knox ---
21:05 Enya var glad for, at det ikke kun var hende der var lidt genert på sådan nogle punkter. Det hele var så nyt, så hun vidste ikke hvad man sagde og hvad man sagde.
21:06 Enya Tak. Ved du overhovedet hvordan man gør?
21:06 Enya grinte da hun aldrig rigtigt havde fisket før, men kun set det i film og sådan. Men hvor svært kunne det lige være?
21:06 Enya ---
21:14 Knox rynkede en smule i panden da han så ned på maddingen; som rørte på sig. Ormene var levende.
21:14 Knox Ej
21:14 Knox Jeg.. kan ikke røre dem der
21:15 Knox vidste godt han ikke lød skidemandig, men han kunne simpelthen ikke tage kryb og det var faktisk lidt småpinligt at indrømme overfor en pige XD
21:15 Knox ---
21:15 Enya rynkede på næsen og fik det nærmest helt dårlig over, at det var levende madding.
21:16 Enya Jeg troede det var sådan nogle..kroge..
21:16 Enya man kunne tydeligt høre skuffelsen i hendes stemme. Desuden vidste hun ikke hvad man kaldte de fiskekroge med små sjove fisk på. Forsigtigt satte hun låget på den bøtte igen xD
21:16 Enya ---
21:21 Knox vidste at han blev nødt til at mande sig op hvis hun skulle have den mindste smule respekt for ham og han begyndte tøvende at åbne låget igen
21:21 Knox prøvede forsigtigt at hive en op, men hans hånd rystede så voldsomt at han smed den igen
21:21 Knox Fuck
21:21 Knox sukkede kort af sig selv og kiggede kort på hende
21:21 Knox Tør..du
21:21 Knox ---
21:23 Enya kunne virkelig ikke sådan nogle ting. Hun elsket naturen og være udenfor, men lige netop kryb tæt på kunne hun på ingen måde.
21:23 Enya Øhm...
21:24 Enya tog forsigtigt fat så langt ude i krogens ende og prøvet at 'stikke' den ned i en af de orme, dog endte det med at den i stedet bare begyndte at 'splatte' lidt ud. Hurtigt smed hun krogen fra sig.
21:24 Enya Forhelvede hvor det klamt
21:24 Enya ---
21:31 Knox gjorde store øjne da den orm så ret smadret ud og selvom det var tarveligt, så var han helt glad for det ikke var ham som havde fortsøgt, men hende xD
21:31 Knox Fuck, det er for nasty
21:31 Knox kiggede kort ned mod ormen, som var helt splattet ud på kroen og sukkede kort, da han blev nødt til at mande sig op
21:31 Knox Skal jeg..prøve
21:31 Knox ---
21:35 Enya kneb sine øjne lidt sammen og gjorde en grimasse, da hun helt havde fået det dårligt.
21:35 Enya Bare..gør det.
21:35 Enya stemme var en smule tøvende, da hun ikke mente at jage med ham, men bare gerne ville have det ormeshow overstået xD
21:35 Enya --
21:43 Knox skælvede en smule hen over hånden, da han atter tog fat i en orm; denne gang uden at tabe den. Forsigtigt begyndte han at spidde den og smilede kort, da den ikke splattede, men han havde det bare så dårligt med det
21:44 Knox rakte hende fiskestangen og sukkede kort, da han slet ikke magtede at skulle gøre det engang til
21:44 Knox Vi.. starter med en stang?
21:44 Knox ---
21:46 Enya nikkede meget hurtigt, da hun næsten ville synes at det ville være synd, hvis han skulle spidde endnu en orm.
21:46 Enya Vi starter med en ja. Men skal man bare..kaste den ud?
21:46 Enya følte sig virkelig dum, da det altid så pærelet ud, men hun havde en idé om, at det var svære end som så.
21:47 Enya Vil du ikke..prøve? *Rakte stangen tilbage til ham*
21:47 Enya --
21:52 Knox rystede på hovedet, da han gerne ville lade hende sidde med den lidt
21:52 Knox Nejnej, det er okay..
21:52 Knox skubbede blidt stangen væk fra sig igen og nikkede ud mod vandet
21:52 Knox Bare kast den ud og se hvad der sker
21:52 Knox ---
21:54 Enya smilede let, da han sagde hun bare kunne prøve. Med en rolig bevægelse trak hun fiskestagen en smule tilbage og prøvede at kaste linen frem. Hun blev ret overrasket over, at det faktisk lykkedes i første forsøg.
21:54 Enya Så..er det vel bare at vente.
21:55 Enya grinede. Normalt havde hun altid forstået folk der fisket alene, det måtte virkelig være kedeligt ikke at have nogen at snakke med.
21:55 Enya Jeg håber der en som bider på.
21:55 Enya --
21:57 Knox vidste faktisk ikke hvad de skulle bruge fisken til hvis de fangede noget, på en måde ville han have det svært med at spise den xD
21:58 Knox Også her.. Ellers må vi bare betragte solnedgangen..
21:58 Knox bed sig lidt i læben, da han så en myg på hendes læg, hvilket fik ham til bøje sig ned og kort stryge hendes ben for at få den væk
21:58 Knox Undskyld, der var en..myg..
21:58 Knox ---
22:01 Enya ville have det bedst med, at de puttet fisken ud i søen igen. Hun havde aldrig forstået idéen med de, men hun ville ikke rigtigt kunne fange en fisk, dræbe den også bare smide den ud.
22:02 mibbit skævede: No such nickname online.
22:02 Enya Måske skal vi tænde op i lanternen?
22:03 Enya havde godt mærket hans hånd ve sit ben og havde nærmest fået 'stød'.
22:03 Enya Tak
22:03 Enya --
For the latest news checkout the blog: http://blog.mibbit.com
Idlers
MibbitianEnya
MibbitianKnox
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeFre Maj 30, 2014 9:55 am

ox rettede sig op igen og smilede kort til hende, da det ikke var fordi han ragede på hende xD
23:06 Knox Hader det lort..
23:06 Knox rejste sig kort op og fik tændt begge lanterner, som han stillede ved siden af dem
23:06 Knox Forhåbentligt flyver de mod lyset nu..
23:06 Knox --
23:25 Enya smilede let, da de fik lys omkring sig og det gav en ret hyggelig stemning.
23:25 Enya Så længe der ikke er andre dyr.
23:25 Enya rykkede en smule tættere på lyset, så hun var sikker på at hun ville kunne se hvad hun lavet, men stadigvæk sidde i læ for dyr.
23:25 Enya Nøhj, det tager lang tid.
23:25 Enya hentydet til fiskene.
23:29 Enya --
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:32 am

Knox
Han satte sig ned ved hendes side igen og lod blikket vandre ud mod vandet, som stortset var stillestående. Det var ingen tegn på fisk overhovedet xD "tålmodighed, Enya.. Det skal der til.." smilede han skævt og betragtede hende en smule gennem øjenkrogen. Der var noget ved hende som han virkeligt godt kunne lide. Hendes åbenhed til tingene måske? "Jeg orker næsten ikke sove i hytten.. Min bror har sikkert den pige derovre stadigt "
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Enya & Knox - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Enya & Knox
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: