Knox Han måtte indrømme at han var ret glad for at han havde sine brødre med. Selvom de var støjende, så var det trods alt bedre end at sove sammen med nogle som man ikke brød sig vitterligt om. ''Hmm.. pandekager er måske lidt svært at sejle hen til øen.. Hvis du stadigt vil derhen?'' spurgte han stille og lod øjnene falde hende på boden som solgte sandwich, heriblandt flæskestegssandwichen. Det var nok den som han var mest lun på xD Måske var det alligevel ikke sådan en god idé at hive maden hen på øerne, men der var opstillet sådan nogle 'indianer'-tipier rundt omkring spisestederne hvor man kunne sætte sig ind og spise i fred. ''Hvad med at spise i sådan en?'' spurgte han og nikkede hen mod en ledig tipi, inden han vendte blikket tilbage på hende. Tanken om at de så kunne være fuldstændig alene gjorde ham både spændt og nervøs.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Enya & Knox Fre Maj 16, 2014 11:28 am
Freya
Hun nikede let, da det måske ville være lidt svært at tage mad med ud på øen, men noget drikkelse og slik kunne de altid have med xD evt også nogle tændstikker hvis de ville lave et mål derude. Hun gik hen i køen og begyndte en flæskestegssandwich. "Hvad skal du have?" Spurgte hun og så på ham. "Jeg skal også have en kildevand" Sagde hun med et lille smil. Hun var virkelig begyndte at se frem til at være alene med ham og lære ham lidt bedre at kende. Hun havde aldrig følt sådan før og hun tog sig i, gang på gang at stå og kigge på ham. Han var virkelig køn og det var svært at holde sine øjne for sig selv. "Så...kom du godt hjem igår?" Spurgte hun stille, da hun var lidt nysgerrig om, hvorfor han var gået. Hun burde nok lade det ligge, men hendes nysgerrighed var for stor.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Enya & Knox Fre Maj 16, 2014 11:37 am
Knox Han stod -igen- lidt i sine egne tanker og han kunne ikke helt kende sig selv. Normalt var han virkeligt cool og havde ikke det store behov for at gennemtænke hver en ting han gjorde, men han var pludselig så påpasselig med alt, som om at han var nervøs for at skræmme hende væk. ''Bare.. det samme'' sagde han hurtigt til manden bag vognen, da han endeligt 'vågnede' lidt op igen. ''Jeg fik en underlig hovedpine.. du må undskylde at jeg gik så brat.. og du?'' forklarede han. Eller løj han nærmere, men han følte ikke at han kunne sige sandheden til hende. De gik deres mad og drikkelse udleveret og betalt, inden han nikkede hen mod en tipi. I mens prøvede han at fortælle sig selv at han skulle 'keep it cool' og bare være sig selv som normalt, men det var som om at han ikke rigtigt kunne slappe af før han havde fået en 'forløsning', uanset hvor forkert det end lød xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Fre Maj 16, 2014 11:47 am
Freya
Hun nikkede let, da han sagde at han havde fået hovedpine. Så var det i det mindste ikke hende som havde gjort noget. "Gudskelov, for jeg troede jeg havde gjort noget forkert" Sagde hun med et skævt smil. Hun tog sin bakke med mad og gik ned mod en tipi som var lidt væk fra de andre, så de kunne sidde alene. "Er du så klar til at indtage Knox Island igen, med princess Freya?" Mumlede hun drillende. Hun glædet sig allerede til at komme derud igen. Det var egentlig ikke en særlig ø, men det var alligevel anderledes, fordi det var 'deres' ø og der de havde snakket sammen første gang. Hun blev en smule forskrækket over sig selv, da hun pludselig sad og tænkte på, at hun fik lyst til at kysse ham mens de var ude på øen. Hun vidste slet ikke om hun var klar til sådan noget. Det havde hun bestemt ikke været inden hun tog afsted. Men måske med Knox? Hun lagde ikke mærke til, at hun sad og var en smule fraværende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Fre Maj 16, 2014 12:35 pm
Knox Han satte sig ind i tipien sammen med hende og satte bakken på et lille bord derinde, inden han selv satte sig på en trætaburetlignende stol. Faktisk fik han det lidt skidt, da hun sagde at hun troede hun havde gjort noget galt. Det var jo på grund af 'hende' han var smuttet, men ikke fordi hun havde gjort noget, men fordi han var blevet virkelig forvirret over den usikkerhed der havde været i ham oppe i det træ. Han nikkede svagt til hendes spørgsmål omkring øen og smilede lidt, da det lidt virkede som om at den ø var blevet deres lille helle. Et sted de havde for sig selv, mens de skulle dele resten af lejren med de andre. Han betragtede hende lidt i det skjulte mens han begyndte på sin mad og han bed mærke i at hun ikke sagde så meget. Han slugte en bid og vendte siden da hele ansigtet mod hende så han bedre kunne se hende. ''Kan.. du ikke lide maden?'' spurgte han forundret, da det virkede til at der var noget der gik hende på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 2:23 am
Freya
Hun 'vågnet' op da han snakket til hende og forstod slet ikke hvorfor, at hun tænkte på sådan nogle ting. Hun havde godt tænkt over, hvordan det ville være at kysse og sådan, men hun havde aldrig haft tanker omkring at hun havde lyst til at kysse en speciel person. Hun havde næsten lyst til at stikke af, fordi hun ikke 'turde' være alene med ham, men på samme tid følte hun også en vis glæde over, at de kunne være alene sammen. "Jo, jeg sad bare lidt i mine egne tanker" Sagde hun og sendte ham et lille smil. Hun mærkede hvordan at hendes mave snurret sig helt sammen i det hun så på ham. Hun tog en bid af sin sandwich og smilede let, da den virkelig smagte godt. "Tror du det er varmt nok til at bade?" Sagde hun og så sig en smule rundt, da der jo var en perfekt sandstrand de kunne bade ved xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 2:46 am
Knox Han var efterhånden ved at indse at de måske lidt sad i samme situation. Eller det vidste han ikke med sikkerhed, men det virkede som om at de begge var smånervøse omkring det med at være alene sammen. Det var jo tåbeligt i hans hoved - han var alene med piger hele tiden og han ville ikke kunne vise sig fra sin bedste side hvis han ikke tog sig sammen og bare var normal omkring hende. ''Så skal jeg hente noget badetøj henne i hytten'' smilede han skævt og tog en bid af sin sandwich. Den var virkelig god og mør, så han kunne ikke klage. Han vendte forsigtigt blikket hen mod hende igen og tog sig i at betragte hende mere end hvad normalt var. Irriteret vendte han blikket væk og sukkede lydløst. ''Hvad er der galt med os?'' udbrød han pludseligt uden helt at tænke sig om og vendte blikket tilbage mod hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 3:45 am
Freya
Hun smilede let, da han på ingen måde afviste at de kunne tage ud af bade. Det var ikke alle som brød sig om vand, men det var rart hun havde lyst. "Jeg har både badetøj, håndklæde og et tæppe vi kan ligge på med" Sagde hun med et lille smil og klappede på sin taske. Hun så på ham, da han spurgte hvad der var med dem. Indtil nu havde hun virkelig været nervøs omkring den alene tid med ham, men det var ligesom at nu var det 'farlige' sluppet ud og de følte sig vidst begge lidt mærkeligt til mode ved det hele. "Det..ved jeg ikke, altså..jeg bider kun lidt" Sagde hun med et lille smil og så på ham. Det var lidt underligt, at der ikke skulle mere til før hun 'slappede' mere af. Hun havde aldrig været bange for at snakke om sine følelser, faktisk snakket hun tit over sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 5:14 am
Knox Han blev faktisk mere lettet indeni, da han ligesom havde 'indrømmet' at der var noget der nagede ham. Svagt begyndte han at grine og lagde sandwichen ned i papiret og ned på bordet, inden han tog sig til hovedet. ''Ej, det.. er nok bare mig, jeg.. er bare ikke vant til at have nerver på'' indrømmede han ærligt og rankede sig op på stolen. Han havde haft brug for at være ærlig over for hende siden i går det føltes ærlig talt rart at få ud. ''Jeg må bare se at komme over det fact at du er langt over gennemsnit og.. komme videre'' forklarede han til sidst og begyndte atter at smile lidt, inden han lod hænderne dykke ned efter sandwichen igen. Han vidste ikke om hans informationer var lidt overraskende for hende, men han følte sig ikke 'genert' over dem eller fortrød at han havde sagt det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 5:47 am
Freya
Hun følte sig ikke rigtigt over gennemsnittet, men hun var glad for at han så hende på den måde, fordi hun så også ham på samme måde. Hun havde ikke mødt en fyr før, som 'sagde' hende så meget og som hun fandt spændende på den måde, som hun gjorde med ham. "Der var en grund til jeg valgte dig i går" Sagde hun med et lille smil. På en eller anden måde havde det jo været tilfældigt, også alligevel ikke. Der havde været mange mennesker nede ved søen og en del stod også for sig selv i køen, men alligevel var det ham som først havde fanget hendes blik. Faktisk var han den eneste hun havde lagt mærke til. Hun holdt kort hans blik, inden hun alligevel blev nødt til at kigge ned i sin sandwich. Hvor de ord kom fra, vidste hun ikke, men det faldt hende faktisk helt naturligt ind.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 7:38 am
Knox Han havde egentligt lidt troet at han bare havde været en tilfældig hun havde valgt ud i det han var gået forbi i det øjeblik hun skulle bruge en makker, og han kunne ikke ikke lade være med at blive til 'tilfreds' over at hun havde udvalgt ham på en måde. ''Jeg har det meget bedre nu'' indrømmede han og gav hende et let puf med hans skulder før han sendte et svagt smil i hendes retning. Det var ret pudsigt at tænke på at de begge havde gået at været lidt generte, især fordi ingen af dem var generte. Eller han vidste ikke om hun var genert generelt, men de virkede begge til at være rimeligt selvsikre. Han klappede sig kort på låret og så derefter afventende på hende. ''Skal vi når du er færdig?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 8:06 am
Freya
Hun var ret sikker på, at hvis tingene udviklet sig mere mellem dem, ville hun nok blive en smule genert igen. Men ikke på samme måde som i går. Fordi hun ville jo gerne være sammen med ham og tæt på ham, men sådan nogle ting var også virkelig nye for hende og derfor var hun måske ikke så selvsikker på netop det punkt. Hun fik spist sin sandwich og smilede let. "Det synes jeg, jeg tænker at jeg kunne hente noget slik også kunne du hente dit badetøj imens, så mødes vi nede ved bådene efter?" Spurgte hun og lagde sit hoved på skrå. Hun ville også købe et par vand, da hun ikke vidste hvor længe de skulle være afsted og de sikkert ville ende med at blive små tørstige. Hun samlet sit papir sammen og smed i en skraldespand som stod nær, inden hun rejste sig op.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 8:29 am
Knox Han skubbede sine rester ned i skraldespanden fra bordet og rejste sig op. Faktisk lød det rart at have noget guf med derud, det var sådan nogle ting han aldrig tænkte på når han tog nogle steder, så det var helt rart at have en pige der gjorde det for ham xD ''God idé. Jeg kan se om min storebror har et eller andet spiseligt vi kan tage med ud også'' sagde han, da han vidste at hans mor havde bagt nogle småkager blandt andet som jo sikkert stadigt var friske i det. Han tog et par skridt ud af tipien og vendte sig rundt for at se på hende en sidste gang, da han skulle have et 'blik' at løbe på i de minutter de ikke lige ville ses. ''Så vi mødes bare henne ved bådene om et kvarters tid?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 8:53 am
Freya
Hun synes lidt at hyggen blev lidt bedre, når man også havde noget at spise. Hun vidste ikke rigtigt, om det stammede fra Candy, der altid sørgede for at have noget mad med når de var ude. Men det forbandt hun altså med hygge. "Mmh, vi ses om et kvarter" Sagde hun med et lille smil og betragtede ham mens han gik væk. Da hun ikke længere kunne se ham, stillede hun sig hen i køen og fik købt en blandet pose med slik og to flasker kildevand. Hun lagde det hele ned i sin taske og begyndte at begive sig ned mod bådene. Hun fandt en lille bænk nær og satte sig op på ryglænet og sine fødder der, hvor man normalt sad. På den måde kunne hun se lidt højere end hvis hun sad normalt og derfor lettere ville kunne holde øje med hvornår han ville være tilbage.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 9:03 am
Knox Han gik hurtigt tilbage til sin hytte og åbnede døren. Dog blev han en smule overrasket, da hans storebror sad på sengen og kyssede en pige som så betydeligt yngre ud end ham selv xD ''Øh, jeg skal bare lige..'' sagde han en smule forfjamsket, da det alligevel var lidt underligt at ramle ind i hans bror på den måde. Dog sørgede han bare for at kigge væk, mens han rodede rundt efter nogle badebukser i kufferten. Lettere forvirret pegede han ud mod badeværelset, inden han hurtigt gik derud og fik skiftet om, inden han gik ud igen og rynkede lidt over næsen da de sad og suttede på hinandens hoveder igen. Heldigvis så han kageæsken henne ved vinduet, som han hurtigt gik hen og nappede, inden han gik hen mod døren og skyndte sig tilbage mod bådene. Han var en smule rystet, ikke at sådan noget generet ham normalt, men det var alligevel lidt underligt, for det lignede lidt at pigen havde været på hans alder og hans bror var altså 17. ''Hey'' sagde han lidt stille og lagde sin hånd på hendes skulder da han kom hen bag hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 9:08 am
Freya
Hun blev lettere forvirret, da hun lidt havde sat i sine egne tanker og kigget efter ham i den modsatte retning end den han åbenbart var kommet fra. "Hey Knox" Sagde hun med et lille smil, inden hun på hans favn hvor han holdt sit badetøj og en kagedåse. "Hjemmelavet?" Spurgte hun med et lille smil og nikkede mod dåsen. "Du styrer ligesom sidst" Sagde hun hurtigt, da hun ikke skulle nyde noget af at sørge for at de kom rigtig frem, da hun var sikker på, at det ville ende galt. Hun havde altid sin selvtillid med sig, men det var tit at hun var for klodset til faktisk at fuldføre det ting som hun sagde hun kunne. Hun så ned mod vandet og smilede let, da der stod en kano og var fri. "Det er vores" Sagde hun med et lille smil, "Er du klar?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 9:25 am
Knox Han nikkede en smule og rømmede sig forsigtigt, da han stadig var lidt tom for ord. Selvfølgelig havde han set sin bror kysse piger før, men det generede ham bare lidt at den pige havde set så ung ud. De kunne jo alle blive smidt hjem hvis de voksne fandt ud af at han fjollede rundt sammen med en mindreårig. Han kiggede kort hen mod mod kanoen, men blev bare stående og kiggede efter hende. ''Jeg har lige set min bror snave med en.. mindreårig'' sagde han og kløede sig lidt i nakken med den frie hånd. Han tog en dyb indånding og fik sig endeligt taget sammen til at gå nogle skridt tættere mod hende og søgte hendes øjne lidt. ''Det.. var fandme weird. Altså tror ikke hun var meget ældre end os og han er.. 17, næsten 18'' sagde han og stoppede alligevel op da han kom hen nær hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 9:46 am
Freya
Hun havde godt lagt mærke til før, at han havde været lidt tom i blikket men hun havde lidt troet, at nu hvor deres møde var kommet tættere på, så blev han måske lidt mere nervøs igen. Dog bed hun sig i læben, da han fortalte at hans bror åbenbart havde været sammen med en på deres alder. "En..du har set før?" Hørte hun sig selv sige, da han væremåde gjort, at det virket til at det bare var en tilfældig pige. Hun var faktisk blevet en smule mundlam, hvilket hun sjældent blev men hun blev på en eller anden måde usikker over, at han var blevet så forbløffet. Hun satte ikke rigtigt spørgsmålstegn ved 'dem'. Hun kunne mærke, at de havde bare mere end noget tilfældigt - Godt nok havde de intet sammen endnu, men de var vidst begge lidt tiltrukket af den anden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 10:02 am
Knox Han så en smule usikkert på hende, da han normalt ikke reagerede sådan, men han var pludselig nervøs for om hans brors lille 'flirt' ville kunne få alle brødrene sendt hjem, da de kun havde fået lov til at tage af sted på grund af hans bror var med. ''Jamen.. min bror er lidt.. han er lidt kold i røven med sådan nogle ting og hvis de ansvarlige for lejren ligesom.. opdager det, fordi han er så skide skødesløs, jamen så.. ryger vi hjem før tid, der er ingen chance for at min mor lader os andre blive her uden ham'' sagde han stille og så væk. Det var måske lidt dumt at tage sorgerne op på forskud, men ærligt talt så ville hans bror være ligeglad med at stå og snave den pige offentligt, sådan var det altid. Han huskede endda engang at han havde ordnet en pige hjemme i deres pool mens de alle havde været hjemme xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 10:10 am
Freya
Hun ville virkelig have det stramt med, hvis han var nødt til at tage hjem før. Hun vidste dog ikke, at hun overhovedet spillet ind i hans bekymringer, eller om han generelt bare ikke havde lyst til at komme tilbage til London før tid. Selv var hun altid blevet opdraget til, at være meget selvstændig, derfor havde hun også fået lov til at tage alene afsted. "Der er ret stramme regler her, ja" Sagde hun og bed sig let i læben, da det pludselig også begynde at gå hende på, hvis de skulle hjem før tid. Hun vidste slet ikke, om de ville komme til at se hinanden i London og det havde hun det faktisk lidt svært ved. Hun vidste ikke engang hvad han hed til efternavn eller noget. Hun havde slet ikke forventet, at hun kunne få en tiltrækkelse af nogen så hurtigt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Lør Maj 17, 2014 10:56 am
Knox Han vidste godt at det nok var tåbeligt at blive 'ked af' at skulle væk allerede, for skaden var trods alt ikke sket endnu, men han havde bare en dårlig feeling med det og han vidste at han ville gå og kigge efter hans bror. Faktisk ville det ikke gøre ham noget at komme hjem, for lejren var ikke 'så' fantastisk igen. Men han ville have det svært ved at sige farvel til Freya allerede, for han følte lige at han havde fået hende ind i sit liv og at de sikkert ikke ville kende hinanden godt nok til at holde kontakten ved lige i London. Han havde brug for at kende hende bedre før han skulle hjem igen. Han rystede kort på hovedet af det hele, da det pissede ham en smule af og han ville også fortælle hans bror sin mening om det senere, men nu ville han fokusere på Freya. ''Nå, skal vi'' spurgte han og nikkede mod kanoen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Søn Maj 18, 2014 9:04 am
Freya
Hun ville virkelig føle sig dum, hvis han pludselig kom og sagde, at han skulle afsted, da hun ikke vidste hvordan hun ville reagere, men hun vidste at det ville ramme hende hårdt på et eller andet punkt. "Lad os" Sagde hun med et lille smil og kørte let sin hånd ned af hans arm, for lige at 'trøste' ham lidt. Hun gik ned til en af bådene og smilede let, da en af deres lærer nikkede hen mod en kano de kunne tage. Hun lagde sin taske ned i båden og satte sig foran og kiggede tilbage på Knox, da han måtte skubbe båden ud så. Hun så op i himlen og smilede let, da det virkelig var lækkert vejr udenfor. Hun havde smurt sig ind i solcream og taget noget med for en sikkerheds skyld. "Vi har fandeme vejret med os" Grinede hun og dyppede kort sin hånd i vandet, for lige at mærke hvordan det var.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Søn Maj 18, 2014 9:18 am
Knox Han smilede svagt i hendes retning, da han mærkede hendes kærtegn på hendes arm. Den lille episode i hytten skulle ikke ødelægge deres dag, det var i hvert fald helt sikkert. Da de kom hen til båden, lagde han småkagerne foran, inden han selv fik sig sat i båden og fik den skubbet ud på et dybere vand med åren. ''Ja, det er skønt'' smilede han skævt og kiggede kort op mod solen som stod fremme på en hel skyfri himmel. Han begyndte at ro længere ud på vandet og ud mod øen og sukkede let, da det faktisk var en smule hårdt at ro når det var så varmt, men heldigvis var distancen ikke så forfærdelig lang igen. ''Hvad har du med i tasken?'' spurgte han og nikkede hen mod den som hun havde lagt i båden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Søn Maj 18, 2014 9:30 am
Freya
Denne gang havde hun lidt mere tjek på hvordan hun skulle ro og de kom derfor en anelse hurtigere frem en sidst. "Lige 2sek" Sagde hun og trak sin cardigan af, da hun alligevel fik det varmt af at ro og hun også gerne ville have en smule sol på sine arme. Hun tog fat i årene igen og begyndte igen at ro. "Jeg har..make-up taske, solcreme, slik, to kildevand, tæpper til at ligge på, badetøj, solbriller og ja" Grinede hun. Det var ofte at hun havde alt for mange ting med, som hun slet ikke fik brug for. Men hun havde efterhånden fået 'taskearm' og tænkte ikke over, at hun bar rundt på en tung taske. Hun smilede let, da hun begyndte at kunne se øen i det fjerne. "Så er vi der snart" Grinede hun og trak vejret dybt, da det virkelig var dejligt at være lidt alene væk fra larme.
Michelle Admin
Emne: Sv: Enya & Knox Søn Maj 18, 2014 9:39 am
Knox Han bed sig lidt i læben, da hun virkelig havde godt styr på alt det der og han følte sig i et øjeblik helt dum over kun at have tænkt på at tage småkager med. Det ville nok være synd at kalde ham familiens praktiske gris xD Svagt bed han sig i læben, da hun sad foran ham med blottede arme og han rystede kort på hovedet af sig selv da han følte vanvittig over at han blev påvirket af sådan noget, det var jo 'ingenting'. Han sagde dog intet og styrede blot ud mod øen i sine egne tanker. Det var først da kanoen lavede et mindre bump da de ramte sandet at han brød stilheden. ''Så skal der hygges'' smilede han i et forsøg på at virke mere kæk end normalt, inden han forsigtigt rejste sig og trådte ud på sandstranden. Han vendte sig dog hurtigt om og tog hendes taske og dåsen med kagerne.