VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Enya & Knox

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:39 am

Enya

Uden at spørge rykkede hun over og lænede sig en smule op af ham. Bar for at hun sad bedre, men det var også rart at sidde tæt med ham. Og hvis hun gjorde det som det mest naturlige i hele verden, ville han vel heller ikke synes det var mærkeligt? "Hmm, vi kunne godt sove her, jeg har jo ekstra tæppe med. Jeg kan bruge din arm som hovedpude" Drillede hun og kiggede kort tilbage på ham. "Eller er du mange for krybene?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:45 am

Knox
Han rynkede en smule hen over næsen - jo, han kunne godt lide ideen, men han kunne simpelthen ikke sove udenfor. På nogle områder var han lidt en primadonna, hvilket hans brødre også tit havde mobbet ham med. Forsigtigt gav han vende en venligt puf ved armen og betragtede hende. "Eller også kunne jeg snige mig ind i din hytte senere" sagde han i sjov.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeLør Maj 31, 2014 11:56 am

Enya

Hun nikkede let. "Pigerne er på en tur med nogle andre, så de er ikke hjemme. Så vi har hytten for os selv" Sagde hun med et lille smil og lagde sit hoved ved hans skulder. Det var virkelig et af hendes svagheder, hun var virkelig et ekstremt puttedyr og elskede at sidde tæt på folk og slappe af. Hun var mest tryg når hun var sammen med andre eller var tæt på folk.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 12:12 am

KnoxZorgani havde egentligt bare sagt det for sjov og det kom derfor som en stor overraskelse for ham at hun faktisk havde sagt 'ja'.
13:14 KnoxZorgani Tror de ikke dine veninder bliver lidt sure hvis de finder ud af der har ligget en dreng med.. drengelus i en af deres senge?
13:14 KnoxZorgani grinede og vendte blikket ned mod søen igen og havde lidt optur over at de skulle sove sammen xD
13:14 KnoxZorgani ---
13:15 Enya trak en smule på sine skuldre.
13:15 Enya Jeg siger det i hvert fald ikke til nogle. Så det vores hemmlighed.
13:16 Enya grinede og sendte ham et drillende smil. I princippet så hun intet forkert i det, da det alligevel var en ok stor hytte og de ville ligge i hver deres seng.
13:16 Enya ---
13:24 KnoxZorgani vidste at de voksne var ret strikse med om hvem der kunne sove hvor, for der var jo ingen forælder der ville betale i dyre domme for at deres børn kom på lejr og der så skete ting som.. der ikke bør ske xD
13:26 KnoxZorgani nikkede kort mod fiskestangen
13:26 KnoxZorgani Må jeg prøve nu?
13:26 KnoxZorgani ... Roomie?
13:26 KnoxZorgani ----
13:29 Enya vidste at de skulle være lidt forsigtige med at sove sammen, fordi de kunne begge blive smidt ud, men regler var til for at blive brudt.
13:29 Enya Selvfølgelig, her.
13:29 Enya rakte fiskestangen til ham og kunne ikke lade være med at grine, da han kaldte hende for roomie.
13:29 Enya --
13:49 KnoxZorgani tog imod fiskestangen og lod snøren lave nogle bevægelser i vandet
13:49 KnoxZorgani Jeg tror det her må være verdens dødeste sø..
13:50 KnoxZorgani vidste egentligt godt at der tog lang tid før at en fisk bed sig på, men han var ikke altid skidetålmodighed selvom han før havde bedt hende om at være det xD
13:50 KnoxZorgani vendte blikket i hendes retning
13:50 KnoxZorgani Jeg overvejer lidt at skrive til min bror at jeg ikke kommer hjem. Jeg ved bare ikke om det er en god idé at lade ham vide jeg er sur.
13:50 KnoxZorgani ---
13:56 Enya regnet ikke rigtigt med at de ville fange noget, men det var også bare hyggen ved at sidde i mørke og snakke hun var mest interesseret i.
13:56 Enya Jeg ved det ikke. Du sur over han har en pige på besøg og vælger at sove ved en anden pige.
13:57 Enya grinede og sendte ham et drillende blik, da det næsten var det samme. Bortset fra at de to kun var venner.
13:57 Enya ---
14:06 *** KnoxZorgani is now known as Knox
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 12:44 am

*** Enya joined #VoresChannel
14:20 Knox rystede på hovedet
14:20 Knox Jeg er ikke sur over han har en pige på besøg.
14:20 Knox Jeg er sur over at han har en pige på besøg der ser ud til at være 3-4 år yngre end ham selv og at det kan skade os alle..
14:21 Knox sukkede let og var egentligt glad for at han havde et sted for natten, for han var helt sikkert kommet op og skændes med sin bror.
14:21 Knox ---
14:24 Enya nikkede let, da det måske også var lidt nemt. Piger så tit op til lidt ældre fyre. Men de Zorganier var også charmerende, det måtte hun da indrømme xD
14:25 Enya Tør...du røre ved en fisk?
14:26 Enya tænkte slet ikke over hvad hun havde sagt, men det slog hende pludseligt, at de på en eller anden måde også skulle have fisken af krogen hvis en fisk bed på og det brød hun sig egentlig ikke om xD
14:26 Enya ---
14:30 Knox så lidt undrende på hende da han ikke lige havde set det spørgsmål komme
14:30 Knox Hvad.. mener du?
14:30 Knox Men... ja, men jeg ville ikke bryde mig om det.. ville du?
14:30 Knox overvejede om denne idé måske ikke var skidegennemtænkt.
14:30 Knox xD
14:30 Knox ---
14:34 Enya Bare at hvis..vi fanger en fisk er den levende og med..en krog i munden. Jeg..har kun rørt ved en død fisk før
14:35 Enya stemme var en smule tøvende. Hun ville være bange for at gøre mere skade på fisken end godt var. Særligt hvis den lå og bevæget sig.
14:35 Enya begyndte at grine, da det virkelig var dumt xD
14:35 Enya ---
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 7:24 am

Knox
Han havde ikke tænkt sig at dræbe fisken, men derfor kunne den godt have været komme til skade hvis den havde bidt sig fast. Egentligt fik han en utrolig selvisk følelse i kroppen; de ville ikke spise den, de ville heller ikke dræbe den, bare forvolde den smerte for ingen verdens nytte. Han kiggede hen på hende med et usikkert blik og gav hende et forsigtigt puf. ''Det er næsten synd..'' sagde han stille og nikkede ud mod snøren i vandet. ''Hvis vi fanger en og.. skader den. Er det mærkeligt at man får det helt dårligt over at tænke på det?'' spurgte han stille og skrånede hovedet lidt. Men han ville heller ikke gå, for han synes også at det var hyggeligt at sidde hernede og snakke og fjolle med Enya.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 8:06 am

Enya

Hun havde godt hørt noget om, at fisk ikke kunne tåle smerte, men den ville få en krog gennem munden, så ville den kunne overleve efterfølgende? "Jeg..kan i hvert fald ikke lide det" Indrømmede hun stille, da hun faktisk fik det helt dårligt med det, da der ikke rigtigt var noget formål i at de skulle fange en fisk, udover at det var 'underholdning' for dem. "Måske..skal vi lade være med at fiske også bare..snakke?" Sagde hun og vendte sit blik mod ham. Hun var virkelig en tøs på det område, det der med at skade andre levende væsner var på ingen måde hende. Hun var måske lidt hippieagtigt, fordi i hendes verden skulle alle have det godt. "Forhelvede, det bare en fisk. Men..det synd for den fisk" Grinede hun, da hun godt kunne høre det lød lidt fjollet, men alligevel l'b hende følelser af med ende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 9:14 am

Knox
Han trak snøren i land igen og nikkede let, da han ikke rigtigt kunne argumentere for at blive ved. Måske var han også lidt blødsøden og det var nok heller ikke et skide maskulint område at vise hende. Forsigtigt lagde han stangen ved siden af sig og kunne ikke lade være med at grine lidt ''Så det her var en succes. Vi smadrede en orm og fik det dårligt over fiskene..'' han puffede hende blidt og vendte blikket hen over søen og smilede svagt, da det faktisk så ret flot ud med solen som gik ned og spejlede sig i vandet. Helt uden at lægge mærke til det tog han forsigtigt fat i hendes hånd og gav den et blidt tryk mens han holdte blikket mod vandet. Det var rart bare at sidde og slappe af med hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 9:20 am

Enya

Hun fik det en smule bedre i det at de ikke længere var igang med at dræbe en uskyldig fisk. Det var virkelig ikke særlig modigt at få det dårligt af sådan noget, men når de ikke skulle bruge fisken til noget, følte hun det lidt synd. Det gav et lille gip i hende, da hun mærkede hans hånd i sin, dog sagde hun intet da hun godt kunne lide at holde ham i hånden, men hun blev en smule rød i sine kinder. Hun gav hans hånd et lille klem og smilede lidt usikker til ham, "Det..nu hyggeligt alligevel" Sagde hun med et lille smil. Det var en underlig følelse hun fik med ham, på samme tid følte hun sig 100% til stede og sikker på sig selv, men alligevel usikker på sin næste handling og hvad hun skulle sige til ham. Tænk hvis hun sagde noget helt forkert eller dumt?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 12:15 pm

Knox
Det gik først op for ham at han havde fat i hendes hånd, da hun gav ham et klem. Det slog ham hvor meget "væk" i sine tanker man kunne være, hvis han handlede uden at vide det. Han nikkede lidt "mhm.. Har du.. Lyst til at lave noget i morgen?" Spurgte han stille. Godt nok havde de talentkonkurrencen på programmet, men det varede ikke hele dagen og han ville gerne have en grund til at hænge mere ud med hende efter. Selvom det var ondt, ville han bruge sin tid på hende mere end sine brødre. Dem så han jo til hverdag.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 4:02 am

Enya

Hun kunne godt mærke på ham, at det havde været en smule 'automatisk' og hun havde også bemærket, at han havde sat en smule i sin egen verden. Men det gjorde hende bare glad, tænk at en anden person slappede af på den måde, fordi han var sammen med hende. Selv tænkte hun heller ikke over tid og sted, når hun var sammen med ham. "Jeg har ingen planer imorgen. Så vi kunne godt lave noget" Sagde hun og så på ham med et lille smil. Roligt lænede hun sig en smule ind til ham, så hun kunne læne sig en smule op af ham. I hendes verden sad man altid bedst, når man sad en smule tæt og kunne røre hinanden, og samtidigt sad de jo ikke fuldstændig klistret op af hinanden. "Det gør ikke noget jeg sidder her...vel?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 4:50 am

Knox
Han rystede svagt på hovedet, da han godt kunne lide at have hende tæt på sig. Faktisk kunne han godt lide at sidde med hende, for selvom det fik det hele til at køre rundt i ham var det også afslappende og trygt. ''Måske.. Kan vi prøve at tage væk fra lejren'' sagde han og bed sig i læben, velvidende omkring at man ikke måtte forlade pladsen, men måske ville det være sjovt?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 5:04 am

Enya

Hun kunne ikke lade være med at smile, da han forslog at de skulle tage væk fra lejren. Hun havde hørt noget om, at der lå en lille by nær en sø i nærheden og at den skulle være skide hyggelig. Den skulle ikke være særlig stor, men kendt for at være skide hyggelig. Men hun havde ingen idé om hvor den by lå henne, men det kunne vel være en mission? "Det kunne være sjovt, vi skal bare sørge for at snige os væk, når de andre ikke ser det" Sagde hun med et lille smil. Hun elskede at gøre sådan nogle ting som var en smule anderledes og nu skulle de også sove sammen, så ville det være nemmere at forlade stedet sammen den følgende dag xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 6:09 am

Knox
''Måske burde jeg hente noget tøj ovre i hytten inden jeg tager over til dig senere'' brummede han, selvom han vidste at hans brødre ville finde ud af at han 'skred', men han var egentligt også ligeglad. Han smilede lidt af hende, da hun var med på idéen og han kunne ikke lade være med at glæde sig lidt. Selvom han havde hygget sig i lejren, så havde han også brug for at se lidt noget andet nu. ''Måske kan vi undersøge hvad der er i området..'' foreslog han og lod blikket hvile på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 6:55 am

Enya

Hun nikkede let, da det nok ville være en meget god idé hvis de sørget for at have deres ting i hendes hytte. "Jeg ved der skulle ligge en lille by mod nord. Det er cirka 5 kilometer væk, måske hvis vi er heldige at vi kan finde den" Sagde hun med et lille smil. Hun havde set et billede, hvor der var en lille café helt ned til søen også med sådan en lille bro over søen, sådan rigtig gammels idyl xD Hun kunne ikke lade være med at grine, da hun var virkelig dårlig til at glæde sig for meget til sådan nogle ting på forhånd. Hun sukkede svagt af hele situationen og nød bare at sidde her sammen med ham og slappe af. Det var nu dejligt at være lidt væk fra storbyen og bare få lov at stresse af.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 7:12 am

Knox
Han syntes det lød ret hyggeligt at gå på ''jagt'' efter den by, for han kunne virkeligt godt bruge at komme væk fra lejr-stemningen. Forsigtigt rejste han sig op på bænken og strakte sig kort, inden han begyndte at vifte nogle myg væk med hænderne. ''Måske skal vi til at komme hjem til hytterne, så vi ikke blive myggemåltid'' sagde han stille og betragtede hende lidt. Der sad nogle drenge længere væk fra dem og fiskede, og de begyndte kort at råbe op da de havde fanget noget. Han nikkede kort i deres retning. ''Der er åbenbart nogle som er bedre end os til at smadre orme'' grinede han og kiggede ned mod fiskegrejet hvor ormen stadigt sad xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 7:22 am

Enya

Hun rejste sig også op, da det var ligesom at der var begyndte at komme en del myg til, da de jo netop var tæt ved en sø, så der var altid mange myg. "Meget gerne, her er ikke til at være mere" Sagde hun og stod lidt og 'rokkede' fra side til side i håb om at det ville holde myggene væk. Hun så sig over skulderen og kunne ikke lade være med at grine, da de drenge vidst var mere heldige end dem. "Det ser sådan ud, men jeg har det nu godt med, at vi ikke har en fisk livs på samvittigheden" Grinede hun og vendte sig mere om, så hun bedre kunne se flokken af drenge. Hurtigt lod hun dog blikke hvile på Knox igen og sendte ham et lidt forsigtigt smil. "Kom" Sagde hun og tog let fat i hans arm og begyndte at gå tilbage mod hans hytte, så de ville kunne få fat på hans tøj.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 8:35 am

Knox
Han lagde godt mærke til at hun kiggede lidt efter de drenge, men han kunne ikke bedømme om hun gjorde det fordi at hun syntes de så søde ud eller fordi hun kiggede efter fisken, men det irriterede ham egentligt lidt at han bed mærke i det og at det gik ham på. ''Ja netop'' sagde han en smule fraværende i et øjeblik, inden han samlede begge fiskestænger op og kiggede ned mod huset hvor de skulle aflevere. ''Tager du maddingen?'' spurgte han og smilede kort til hende, inden han dog kiggede hurtigt ned igen. Hvorfor det gik ham så meget på, vidste han ikke, og lige nu antog han sikkert bare noget som ikke eksisterede.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 8:45 am

Enya

Hun lagde godt mærke til at han på en eller anden måde blev en lille smule fjern. "Du...ser bedre ud" Sagde hun og lød en smule tøvende, da hun følte sig lidt dumt og sige sådan noget, da hun kun kunne gætte på hvad der gik rundt i hovedet på ham. Men selv ville hun blive lidt..genert af hvis han kiggede efter en flok piger, hvorfor vidste hun ikke, da de ingen 'bånd' havde på hinanden. Hun blev en lille smule rød i sine kinder, men følte sig samtidigt utroligt modig over, at hun turde sige sådan noget højt til ham. Hurtigt tog hun maddingen og de to lanterner så han ikke skulle ligge mærke til hendes lette rødlige kinder. "Det bliver dejligt at komme indenfor, det ved at blive lidt småkoldt" Sagde hun og satte farten en smule op, for at komme over til hytten.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 9:44 am

Knox
Han slog hurtigt blikket hen på hende over hendes ord. Var han blevet opdaget i at stå og blive en smule jaloux? Han flakkede kort med blikket også en smule paf på hende i et øjeblik, da hun faktisk havde stået og sagt noget sødt til ham og han nu stod der og ikke kunne få et ord ud på sine læber, hvilket gav ham lyst til at smadre sit hoved ind i et træ for at tage sig sammen. Han rømmede sig svagt og gik efter hende uden først at sige noget. Dog lod han sig til sidst øge farten så meget at han kom hen ved siden af hende, og ligeså snart han var noget derhen, lænede han sig forsigtigt ned og gav hende et blidt kys på kinden, mens de stadigt gik. ''..Tak''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 6:51 pm

Enya

Det havde lidt været et skud i tågen, det eneste hun kunne dømme det ud fra var, hvordan hun selv ville have det i samme situation, men det bekræftet hende bare igen i, at hun måske ikke 100% som ham som en ven. Hun var på ingen måde klar til at få en kæreste eller noget seriøst, men hun havde alligevel lyst til at 'udforske' det punkt en smule nærmere. Hun blev blot mere rød i hovedet, da han kyssede hende på kinden og kunne ikke lade være med at smile. "Jeg...var ikke sikker på, at jeg ville gætte rigtig, jeg..reageret bare ud fra hvordan jeg selv ville føle" Sagde hun stille, men hun kunne godt fornemme at han var blevet lidt paf over hendes ord, men hvis han vidste at hun ville have reageret på præcis samme måde, så vidste han i det mindste at han ikke var alene.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 12:21 am

Knox
Han kunne ikke lade være med at smile lidt for sig selv, da det viste sig at hun var ligeså tosset i hovedet som ham. Det føltes virkeligt underligt at føle sig 'ramt' og blive jaloux over sådan nogle små ting - så godt kendte de jo slet ikke hinanden og et eller andet sted var han en smule skræmt over sin tankegang og de følelser den bragte med sig. Han smilede lidt af hende da hun blev så rød i hovedet og han kunne ikke lade være med at komme til at grine lidt, selvom det var en smule ondt ''Hvor er du sød..'' smilede han kort og så sig omkring da de kom ind på området med hytterne. Kort nikkede han i retningen mod sin ''Skal vi lige gå hen til mig først?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 3:04 am

Enya

Hun vidste ikke hvorfor, at det påvirket hende så meget. Hun synes han så meget bedre ud og hun var som sådan ikke bange for at indrømme det overfor ham, men når hun sagde ordene var det ligesom at det også gav en anden mening. Normalt sagde hun sådan nogle ting med lidt ironi indover, selvom hun mente det. Men det var ligesom med ham at hun mente for 'meget', så hun kunne ikke sige det uden det lød meget ærligt og det kom en smule bag på hende. "Ja, du tager ting med så du klar til imorgen, ikke?" Spurgte hun. Det ville være nemmere hvis de bare kunne tage direkte afsted. Hun stolet selvfølgelig på, at hans brødre ikke ville sladre om ham, men det var nu meget rart at deres tur imorgen var deres 'hemmelige' mission på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 3:49 am

Knox
Han nikkede, da han havde tænkt sig at pakke en taske. Dog håbede han at hans brødre ikke var hjemme, da de ville begynde at stille en masse spørgsmål og han var heller ikke sikker på om Baxter, hans storebror, ville tillade at han ikke sov sammen med dem. ''Jeg kommer lige om lidt'' smilede han skævt og gav hende et blidt puf, mens han mærkede hvor lidt lyst han egentligt havde til at gå væk fra hende, selvom det blot var for nogle få minutter. Han vendte rundt og forsvandt kort efter ind i hytten, hvor han åndede lettet op da alle var ude. Han fik hurtigt pakket nogle ting og sager ned i en pose, så det ikke var så tydeligt hvad han bare rundt på. Efter nogle minutter trådte han ud til hende igen og gav hende et drillende 'dask' på måsen med sin pose.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 4:10 am

Enya

Det gav et lille gip i hende, da hun mærket at han dasket til hende med posen, inden hun begyndte at grine. Det havde ikke virket til, at der havde været nogen siden han var så hurtig, men hun var også ved at være ret træt så hun glædet sig til at komme tilbage til hytten og få sig et bad. Men også bare at være alene med ham. "Det gør man altså ikke" Sagde hun med et lille smil, da hun selvfølgelig ikke mente det så hårdt. "Jeg er virkelig os træt" Sagde hun og prøvet at kvæle et gab. Hun ønskede ikke at gå tidligt i seng i dag, da hun gerne ville bruge mest tid som muligt sammen med ham, men hun kunne nok heller ikke holde sig vågen så frygteligt længe. "Jeg håber ikke vi bliver mødt af en folk piger imorgen" Sagde hun lettere ironisk, da det ville være ret flovt xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Enya & Knox - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Enya & Knox   Enya & Knox - Page 8 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Enya & Knox
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: