Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 9:52 am
Eric
Han begyndte lidt ubevidst at nusse hende ved hendes side, da hun lagde sig ind til ham. Han brummede svagt, da hun spurgte om hans forældre havde været pæne. "Hmm, min far havde et problem med alkohol, så ham så jeg desværre ikke så meget til. Min mor fandt dog en utrolig sød mand, som så blev min stedfar. Men min mor var ret køn" Sagde han med et lille smil. Han så på hende og hævede kort det ene bryn, da hun kiggede ret intens på ham, dog lod han bare som ingenting, da hun nok bare var træt. "Hvorfor spørger du om det?" Spurgte han nysgerrigt,
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 9:59 am
Emilia Hun bed sig lidt i læben, da han sagde at hans far var alkoholiker. Det fik hende til at hæve sig en smule op ved hjælp af sine albuer, mens hun holdte øjnene på ham. ''Min far var også alkoholiker'' sagde hun så og vendte kort blikket ned. Hun kunne ikke huske, om hun før havde fortalt ham det. Det var på ingen måde sjovt at have en forælder der var så langt ude og det var ikke lige alle, som kunne forstå, når man havde problemer derhjemme som barn, så det var næsten helt 'rart' at hun i hvertfald kendte en, som kunne vide hvordan det var. Svagt trak hun på sine skuldre. ''Jeg tænkte bare.. At dine forældre måtte være ret.. Over middel.. Siden de har lavet en så perfekt søn'' smilede hun drillende og lukkede bare sine øjne sammen, så hun slap for at kigge på ham efter hun havde sagt det xD
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:02 am
Eric
Han brummede svagt. "Selvfølgelig ville jeg altid gerne se min far og jeg var da også sammen med ham..de gange han var ædru, ikke var særligt tit" Mumlede han med et skævt smil. "Så på den måde har det været hårdt, men på den anden side..oplevet jeg det ikke hverdag" Mumlede han stille og bed sig i læben, da hun sagde at hendes far også var det. "Altså..jeg har ikke hørt noget om din far, men du sagde på et tidspunkt, at dine forældre..havde taget afstand til dig, efter du mødte din første kæreste, så..levet du med din far?" Han kunne dog ikke lade være med at grine, da hun sagde at, de havde fået en perfekt søn. "Hvor mon min selvtillid bunder i" Mumlede han bare drillende xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:12 am
Emilia Hun nikkede svagt til hans ord, da det lød ret genkendeligt i hendes øre. At han så havde haft en mor der havde guidet ham ud af ungdomsproblemer havde jo så været heldigt. Svagt trak hun på skuldrene, da han spurgte ind til hendes forældre. ''Mine forældre blev skilt da jeg var.. 10. Allerede der var min far alkoholiker. Det havde han været siden jeg var 6.. Men nej, jeg boede hos min mor, som havde megatravlt med sin karriere. Da hun så fandt ud af at jeg var sammen med Joachim, bad hun mig slå op eller skride ud hjemmefra. Og når man er 15 er man jo rigtig sej og vælger sin kæreste. Så jeg flyttede hjem til Joachim, som var 18 dér.. Såeh.. Ja. Snakker ikke rigtigt med mine forældre mere'' mumlede hun og smilede lidt af hans sidste kommentar. ''Fordi der en masser småliderlige trunter der behager dit ego?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:20 am
Eric
Han brummede svagt, da hun åbenbart havde haft to ret besværlige forældre. "Altså hvis din mor gik op i sin karrirer, og din far han drak..så må de virkelig have haft det svært med at komme ue af det med hinanden" Mumlede han mest til sig selv, da han lige skulle have på på plads hvad hun havde sagt. Hun var faktisk en af de få tøser, som han gerne ville vide mere om. Andre pigers forældre ville han havde været ligeglad med at høre om. "Narh lidt måske, men det der virkelig giver selvtillild er, at når de her skide smukke piger, siger at man er perfekt. Du ved dem, er ligeglad med at man er kendt, og de piger, som man ikke kan undgå at være glad sammen med, det giver selvtillid" Sagde han roligt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:28 am
Emilia Hun bed sig lidt ned i læben, for ikke at komme til at smile helt vildt af hans kommentar xD Selvom den ikke var 'plantet' direkte på hende, kunne hun godt fornemme at den var til hende. ''Eric altså..'' begyndte hun at grine næsten en smule usikkert, inden hun vendte sit hoved ned ad, så det næsten blev gemt i puden, da hun ikke lige kunne kigge på ham ligenu. Hun tog en dyb indånding og fik lige 'samlet' mod til at kigge op igen. Det irriterede hende faktisk en smule, at hun altid blev så genert, hvergang han sagde sådan noget til hende. Hun ville jo helst bare være total cool med det, man det kunne hun bare ikke være. ''Se nu hvad du gør ved mig igen'' sagde hun en smule anklagende, dog i et tonefald hvor det kunne høres at hun lavede sjov.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 9:43 pm
Eric
Han kunne ikke lade være med at grine, da hun tog det sådan. Men det var jo rigtigt, han blev glad af at være sammen med hende, og hun havde et gå på mod som ingen andre. Hun havde åbenbart haft en svær barndom, haft en narkokæreste, og lige kommet ud af et forhold og alligevel tog hun tingene med oprejst pande. "Undskyld" Mumlede han og smilede svagt, da det var lidt sjovt over at, hun så flov over at han roste hende, men på den anden side var det nu også meget sødt sagt. "Og som du nok ved, siger jeg det kun for at komme i seng med dig" Sagde han lidt dumt. Selvfølgelig var det på ingen måde derfor, men han skulle bare lige drille hende med sit rygte som fissefisfyr xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:02 pm
Emilia Hun hævede brynet og så 'strengt' på ham i et øjeblik, da han sagde det sidste. Hun sagde ikke noget i et par sekunder, inden hun dog alligevel ikke kunne holde masken og bare gav et klukkende grin fra sig. ''Det var du nok også kommet, selvom du ikke havde sagt det der'' smilede hun skævt. Hun havde jo alligevel været ret hurtig til at foreslå at de skulle lave noget i den dur. Det havde jo ikke engang været hans idé xD Hun foldede forsigtigt en pude under sig og begav sig til at betragte ham lidt igen. Svagt bed hun sig i læben, inden hun begyndte at stryge ham ned langs armen. ''Okay, prøv lige at slap helt af i kroppen'' sagde hun og betragtede ham stadigt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:11 pm
Eric
Han smilede drillende af hende, da hun så helt paf ud. Han vidste, at det var en lidt dum kommentar efter, men på den anden side, skulle alting ikke var så seriøst. Han havde også lidt svært ved at rose piger sådan oprigtigt, uden at komme med en eller anden kommentar efter i sjov. Han så på hende, da han pludselig skulle til at slappe helt af i kroppen, han vidste ikke om han turde, men på den anden side, så var han sikker på, at hun aldrig ville gøre noget på ham som ville gøre ondt. "Ok, jeg slapper af" Sagde han og lagde sig lige en smule bedre til rette, inden han lukkede sine øjne. Han lå lidt, inden han brummede svagt, "Skal jeg have åbne eller lukkede øjne?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:20 pm
Emilia ''Luk øjnene'' sagde hun hurtigt, da hun ellers ikke ville kunne tage det helt seriøst xD Forsigtigt krøb hun en smuttede tættere ind til ham, så hendes læber var nær hans hals. ''Og nu.. Sssh..'' sagde hun og havde alligevel svært ved at holde en mindre fnisen inde, men hun nåede lige at kvæle det fnis. Roligt lod hun nu sin hånd køre ned af hans mave indtil den ramte håndklædet. Lidt usikkert fik hun det 'åbnet' op, mens hun begyndte at småkysse ham på halsen. Hun vidste godt, at hun nok skulle have spurgt først, men hun havde ikke rigtigt kunne få sig til at sige 'hey, vil du have håndryster? xD Hun tog en smule fat omkring den og begyndte roligt at trække sin hånd frem og tilbage, da hun lige skulle se hans reaktion an først.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:32 pm
Eric
Han bed sig i læben, da hun begyndte at kysse sig rundt omkring på kroppen. Han havde lidt svært ved at finde ud af, om det var for sjovt eller seriøst. Han havde ikke kunne høre hende grine, men han havde ligesom kunne fornemme det. Dog bed han sig hårdt i læben, da han pludselig mærkede hendes hånd om den. Han gav en eller anden underlig lyd fra sig, "Emilia" Mumlede han helt dumt og begyndte at trække vejret en smule hurtigere. Det kom især bag på ham, da han på ingen måde havde lagt op til det. Men han måtte indrømme, at han ret hurtigt var blevet utrolig tændt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:42 pm
Emilia Hun tyssede igen på ham, da han sagde hendes navn. ''Stille'' sagde hun lavt, selvom hun igen kom til at give en mindre og næsten lydløs fnisen fra sig. Hun kunne godt mærke, at hun godt kunne gå ordentlig i gang nu, da den efterhånden virkede samarbejdsvillig xD Hun begyndte at tage et bedre greb i den og begyndte at bevæge sin hånd i et taktfast tempo. Imens fortsatte hun sine kys mod hans hals. Egentligt vidste hun ikke hvorfor, at hun havde haft lyst til at gøre det, men det havde åbenbart været en god idé at give hende en kompliment xD Hun kørte sine læber mod hans øre, som hun blidt begyndte at nappe i, mens hun gjorde sine håndbevægelser hurtigere og hurtigere.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 10:48 pm
Eric
Han bed sig hårdt i læben, da hun tyssede på ham, da det virkelig var svært ikke at måtte sige noget. Han vidste ikke, om det var fordi at han faktisk havde rost hende, eller om hun bare var hendes mangel på en sex i en månede der tog lidt over, og hun havde lyst til at opleve noget i den stil. Han vidste det ikke rigtigt, men det gjorde ham bestemt intet. Han gav et svagt søtn fra sig, da hun satte tempoet op og lukkede sine øjne hårdt sammen. Han lagde sin hånd ved hendes side og broede sine finger lidt ned, da det var ret godt. "Mmh" Mumlede han og begyndte at få svært ved at holde sine støn inde xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 11:02 pm
Emilia Hun smilede svagt af ham, da han begyndte at give nogle lyde fra sig. Det var på en måde også bekræftende over for hende, at han godt kunne lide, hvad hun gjorde for ham. Hun begyndte at køre sin hånd hurtigere og hurtigere som tiden gik, men selvfølgelig ikke så voldsomt, da hun jo også vidste, at man var ret følsom på det sted som mand xD Forsigtigt hævede hun sig en smule op, så hun kunne nå hans kind. Bare for lige at distrahere ham, gav hun ham et slik på kinden xD Hun gav igen en mindre fnisen fra sig og lagde sig derefter tilbage med sine læber mod hans hals, så hun kunne genoptage sine kys.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 11:08 pm
Eric
Han forsøgte at nå og vende sit hoved, da han troede at hun ville kysse ham. Men da hun i stedet slikkede ham på kinden, var han ret glad for, at det endte på hans kind i stedet for. Det ville være lidt ulækker for hende os, at slikke hende op af hans mund og videre op til hans næse. Han blev dog hurtigt drevet tilbage til virkeligheden, da det var lidt svært at fokusere fra. Han skulle lige til at sige noget, men kom i tanke om, at hun gerne ville have at han var stille. Han begyndte dog at stønne en smule højere og kunne mærke, at det snart ville være tæt på. Det var lidt længe siden, at han havde fået noget og han havde jo engang sagt, at han kunne lide når piger overrasket ham xd
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 11:16 pm
Emilia Hun overvejede kort, hvor ondt det egentligt ville være bare at stoppe og så ligge sig til at sove xD Det kunne hun selvfølgelig ikke finde på, men hun gad godt at se hans ansigt, hvis hun havde gjort det. Hun kunne godt høre på ham, at der snart ville ske noget, da hans vejrtrækning blev mere og mere hakkende. Hun smilede svagt mod hans hals og lod drillende sine tænder file let hen over, selvfølgelig ikke sådan så det gjorde ondt. ''Mmh..'' mumlede hun langtrukkent mod hans øre og fortsatte med at arbejde med den. Det skulle jo ligesom være ekstra godt til sidst, så hun tog et lidt fastere greb, dog med en vis blidhed xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 11:49 pm
Eric
Han bed sig hårdt i læben, da hun virkelig var pirrende, men samtidigt alligevel gjorde noget for ham. Han kunne mærke, at hun ligesom begyndte at gøre det mere koncenteret og kunne ikkr rigtigt holde mere, derfor kom han. Hårdt lukkede han øjnene i og kom med et langt, fuuuuck xD Han lå lidt og pustede ud og smilede bare stort. Dog kunne han ikke lade være med at grine, da det ligesom var udover det hele nu. "Øhm.." begyndte han lidt dumt og kunne ikke lade være med at grine, "Jeg har noget papir i den skuffe" Mumlede han og pegede mod en skuffe som stod ved hans seng, det var jo sleeeet ikke oplagt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Tirs Mar 20, 2012 11:56 pm
Emilia Hun kunne ikke lade være med at begynde at grine, da det lød lidt sjovt, så hun vendte bare sit hoved ned mod madrassen, da det ville være lidt ondt at hun grinte af ham xD Hun strakte sig forsigtigt hen mod hans skuffe og fandt nogle servietter, som hun rakte ham med et drillende blik. Dog beholdte hun lige en enkelt selv, da hun lige blev nødt til tørre sin hånd af os. Hun krøllede papiret sammen og lagde det bare op på hans sengebord, da hun altså ikke lige orkede at skulle finde en skraldespand ligenu. I stedet lagde hun sig bare ind til ham igen og gav ham et ømt kys på hans kind. ''Det får man ud af at være sød og have pæne forældre'' slog hun fast og begyndte at grine lidt igen, da hun ikke rigtigt kunne lade være med at grine lidt af situationen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:07 am
Eric
Han fik hurtigt tørret det væk og lagde papiret samme sted som hende. Han brummede svagt, "Fuuuck" gentog han og kunne ikke lade være med at grine, da det havde lydt lidt dumt, men det var altså svært at lade være i selve situationen. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at det var en form for fortjeneste. Det var lidt sjovt, at enten skulle han straffes eller skulle han belønnes, men det gjorde ham intet, og hun kunne mobbe ham en masse gange, i det at han virkelig havde nydt det. "Mmh, du har virkelig et skjult talent der også" Sagde han og lagde sig en smule bedre. Han havde lyst til at sige tak, men det ville også virke forkert xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:16 am
Emilia Hun smilede lidt af ham, da han vist godt havde kunnet lide det. Det gjorde hende helt glad, da hun normalt ikke gik rundt og gjorde sådan noget på folk, som hun havde kendt i så kort tid xD ''Hmm.. Ja, det må jeg skrive på mit CV næste gang, jeg søger ind til noget. 'Emilia. Synger godt, medmenneskelig og god til at spille pik' '' sagde hun helt teatralsk, da hun nok ikke ville få en særlig lang karriere, hvis hun sendte sådan et cv til en kvinde xD Hun trak forsigtigt dynen omkring dem ''Din dyne er ret lille..'' mumlede hun bare, selvom den nu var helt normal, men så fik hun lige en undskyldning for at ligge sig helt ind til ham. Hun lagde forsigtigt sin arm over hans mave og fik atter vendt sit ansigt ind mod hans hals igen. Bare for at drille ham lidt, pustede hun ham der.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:23 am
Eric
Han kunne ikke lade være med at grine, da det måske nok ville have held hos nogle mænd, med et sådan CV, men om jobbet derefter ville være godt og seriøst, var hun en smule usikker på. Han lagde sin arm rundt om hende og begyndte blidt at nusse hende ved hendes ryg, da måtte han kvæle et grin, da det kildet at hun pustede ham ved hans hals. Kys var rart, men det at hun pustede kildede en smule. "Emilia, det kilder altså en smule" Sagde han og puffede blidt til hende. Han brummede svagt, "Så det godt, at du har mig til at varme dig" Mumlede han drillede og gav hende et blidt kys i håret.
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:28 am
Emilia Hun gav en svag brummen fra sig, da hun mærkede hans hånd ved sin ryg. Det var altid rart at blive nusset om og ryggen kunne man jo ikke altid selv nå. Dog kunne hun godt mærke, at jo længere tid der gik, jo mere og mere ør i hovedet blev hun. Hun trængte virkeligt til at sove nogle timer, ellers ville hun smadre hele dagen imorgen på det. ''Du er min personlige varmedunk fra nu af'' mumlede hun en smule fraværende og fik sig lagt en smule bedre til rette. Hun overvejede at nusse ham lidt igen, men hun syntes dog at hun havde gjort rigeligt og hun var alt for træt til at skulle begynde at bevæge sine hænder igen xD ''Jeg er så træt'' mumlede hun og nappede ham en enkelt gang ved halsen, for lige at vise at hun ikke var en helt død fisk endnu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:41 am
Eric
Han vidste, at han denne nat ville sove virkelig godt, da man altid sov bedre efter, lige at havde fået lettet trygget xD "Mmh, det en aftale" Grinede han, af en eller anden grund frøs han ikke særlig tit og derfor næste altid var varm, speciel når han sov. Han mærkede hvordan, at han fik svære ved at nusse hende ved ryggen, da han blev mere og mere træt. "Mmh, også ja" Sagde han og lukkede sine øjne lidt i. Han kunne ikke rigtigt mere den dag og faldt derfor ret hurtigt i søvn. Han ville nok ikke få nogle hede dørmme om hende i nat, da aften havde været ret hed xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 12:49 am
Emilia Hun var vågnet ved en 11 tiden og havde det egentligt ret godt. Ingen tømmermænd og hun vigtigst af alt, så havde hun en god mavefornemmelse i maven, selvom aftenen og natten jo var 'skejet' lidt mere ud end hun havde regnet med. Hun havde bare ladet ham sove videre, mens hun var hoppet en tur ned i 7 eleven, hvor hun havde købt nogle pølsehorn, som de kunne varme op til frokost, samt en cocio til hver og en chokolade croissant xD Hun havde også lige købt dagens avis, så hun ikke ville kede sig, mens hun ventede på han vågnede. Hun fik sat cocioerne på køl og maden lagt væk, inden hun bare satte sig ind i stuen, hvor hun begyndte at læse avisen, så hun ikke vækkede ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Eric og Emilia Ons Mar 21, 2012 9:27 am
Eric
Han havde ligget vågen lidt, dog havde han ikke orket at bevæge sig indtil nu. Han rykkede en smule på sig og kunne fornemme, at Emilia ikke lå ved siden af ham. Han skævede lidt søvnigt rundt i lokalet og brummede svagt, da hun slet ikke var der. Han stod op og trak i et par boxershorts, da han jo havde ligget nøgen efter nattens hændelser. Han gik ind i sin stue og smilede svagt, da Emilia sad der. "Mmh, er der også morgenmad til mig, eller har du kun købt til dig selv?" Sagde han med et skævt smil. Egentlig var han ikke voldsomt sulten, men mad var alligevel altid en god måde at starte dagen på.