VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Eric og Emilia - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:32 am

Emilia
Hun så op, da han kom ind i stuen med et skævt smil. ''Der ligger pølsehorn og chokoladecroissanter i køkkenet. Og der er også en kold cocio til hver inde i dit køleskab'' sagde hun, mens hun fortsatte med et bladre lidt i sin avis. Dog stod der ikke rigtigt noget spændende, det meste var om politik og selvom man burde interessere sig for det, så var det alligevel noget tørt stads at begive sig ud i. ''Har du ondt i håret?'' spurgte hun med øjnene nede i avisen, da hun var gået igang med at læse om et eller andet skuddrama, hvor der åbenbart havde været noget narko indblandet. Hun skimmede sådan set bare teksten, da et genkendeligt navn pludseligt dukkede op i teksten. Hun tog en smule bedre fat i avisen og genlæste det samme stykke flere og flere gange, mens hun blev mere og mere bleg. Det kunne jo ikke passe?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:41 am

Eric

Han kunne godt se, at der åbenbart var noget spændende i avisen. Han gik hen og bukkede sig let ned over hende. Blidt kyssede han hende ved håret og læste den artikel som hun så på over hendes skulder. "Hm, er det endnu en kedelig sjæl der gået bort" Mumlede han med et skævt smil og trak på sine skulder, da han ikke helt havde læst den artikel. Derefter gik han ud i køkkenet og tog den cocio i køleskabet, skal du have din?" Brummede han og åbnet den og tog en tår. "Hm, det utroligt så hurtigt, at indholdet forsvinder i sådan en" Mumlede han opgivende, da en lille tår nærmest tømte hele flasken.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:46 am

Emilia
Hun sad en smule lammet i sofaen og lukkede lidt af for hvad han sagde, da alt hendes koncentration, lå på det lille afsnit, hvor mandens navn stod. Hun sank svagt en klump, da det lige var lovligt meget at sluge her om morgenen. Forsigtigt rejste hun sig op og gik ud i køkkenet til ham, hvor hun forsigtigt lagde avisen på hans køkkenbord med artiklen opad, så den kunne læses. ''Det der..'' sagde hun så og pegede på navnet Joachim Marius Karlstedt. ''Det er min ekskæreste. Han er blevet skudt igår'' sagde hun lidt tamt og kiggede igen på navnet, da det kun kunne være ham. Beskrivelsen lød i hvertfald sådan og navnet selvfølgeligt. Der stod godt han at han var ude for livsfare, men at politiet ville afhøre ham og muligvis starte en retssag imod ham for pengesvindel og salg af narkotiske stoffer.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:57 am

Eric

Han skævede kort til hende. "Vi kan bare kigge på nettet, hvis du usikker på navnet, så kan du sikkert se et billede af ham". Da det måske var lidt ufølsomt, at han ville have hende på nettet og se på billeder af sin ekskæreste, med skudsår osv, dog stod der ikke noget om, hvor han var blevet skudt så måske så han bare lidt træt ud. Han tog den sidste tår af sin cocio og så ned på artiklen. "Altså..der står her han sælger stoffer, så må man altså også tage med, at der er en risiko for, at man får en kugle eller to i sig" Mumlede han bare med et skævt smil, da sådan noget ikke gik ham så meget barnet, altså knægten var i live endnu.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:04 am

Emilia
Hun kiggede en smule undrende på ham, da han virkede lidt ligeglad med det. Altså selvfølgelig vidste han ikke hvem han var, men ligefrem at lyde så arrogant omkring det, gik hende en smule på. ''Jeg ved det er ham. Jeg har sgu da ikke lyst til at se ham med åbne sår og alt muligt'' sagde hun en smule snappende og kiggede fortsat på ham med sit undrende blik, da han bare kørte den længere ud. Dér måtte hun indrømme, at hun blev ret forbløffet. Det kunne godt være, at Joachim ikke var en af Guds bedste børn, men ligefrem at fortjent at være tæt på at dø, var måske lige i overkanten. ''Det lyder som om, at du næsten synes at det er en god ting, at han blev plaffet ned?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:12 am

Eric

Han brummede svagt, "Det ikke en god ting nej, fordi han lærer ikke af det" Mumlede han med et skævt smil. "Når han kommer på højkant igen, så fortsætter han jo bare. Så han lærer ikke af det" Mumlede han med et skævt smil. Han hoppede op på køkkenetbordetog satte sig der. "Hvad har du lyst til at lave i dag?" Mumlede han henkastet og kiggede ud af vinduet, da det virkelig var dejligt vejr. "Vi kunne gå ned i parken og tage sol og drikke noget koldt og æde is hele dagen" agde han og smilede let, da det i hans øre lød ret hyggeligt. "Vi kan også lave noget andet?" Mumlede han med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 10:19 am

Emilia
Hun kiggede en smule måbende på ham, da han virkeligt var kold i røven omkring det. ''Jeg har sgu da ikke lyst til at spise is'' sagde hun en smule tamt, da hendes dag i hvertfald var ødelagt. Selvom Joachim nok bare var en gang 'white trash' i Erics øjne, så var det alligevel en person, som hun havde været kæreste med i 3 år næsten. Derfor tog hun det også ret nært og følte lidt, at hun blev nødt til at give lidt igen. ''Jeg kan slet ikke.. Fatte at du er så ufølsom? Det er fint nok at du ikke kender ham, men du kan se at jeg er ked af det og du.. Hagler ham bare ned. Men det er fint nok, Eric. Du forstår det alligevel ikke, for jeg begynder lidt at tvivle på om det er muligt for dig at elske andre end dig selv og tage hensyn til andre mennesker''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:49 pm

Eric

Han så lidt forskrækket på hende, da hun åbnebart blev ret sur. Han rystede svagt på hovedet, "Hvor meget godt har den fyr lige gjort for dig? Han fik dig ind i et sådan miljø der og du kunne ikke selv komme ud" Mumlede han med et skævt smil, "Desuden har han det jo fint? Han er udenfor livsfare og du kan da ikke gå rundt i en drømmeverden og tro, at hans salg af stoffer vil ende lykkeligt for ham. Hvad med andre som dig? Hvad hvis Marcus ikke havde taget sig af dig, hvor var du så endt?" Sagde han med og brummede svagt. "Og hvad har det noget at gøre med, om jeg kan elske andre?" Brummede han og lagde sine arme over kors.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 9:55 pm

Emilia
Hun rystede på hovedet af ham, da hun virkeligt ikke følte, at han prøvede at sætte sig ind i hendes sted. ''Tro det eller ej, men han er godt menneske. Han vil ingen noget ondt. Og ja, han risikere meget ved at gøre det han gør. Desværre har der ikke været en Marcus til at hjælpe ham ud af det. Tror du ikke at jeg ved at den livsstil er usund? Tror du ikke at jeg ved at det kunne have været mig der lå der hvis ikke..'' hun stoppede sætningen, da det alligevel blev for meget for hende. Hun hadede virkeligt at snakke om de år og slet ikke med en, som ikke syntes at kunne forstå hende. Hun vendte blikket ned i jorden, da han spurgte om det sidste. ''Det har noget at gøre med, at du ikke kan sætte dig ind i hvordan andre mennesker har det, fordi du er hamrende ligeglad og lever i din egen lille Eric verden..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:02 pm

Eric

Han sukkede svagt af hende, "Emilia han er jo okay, det kunne have været meget værre" Mumlede han og rystede på hovedet, da hun åbenbart mente, at han ikke tænkte på andre end sig selv. "Så jeg tænker kun på mig selv? Det derfor du får lov til at være her, derfor jeg var ved dig, da du mistede dig kæreste og da du var mega skæv" Mumlede han med et skævt smil. "Og ærligt talt, tror jeg ikke at han ville tage imod et tilbuds som Marcus, det jo lige før du ikke engang ville, du begynder jo bare igen, ligeså snart han ikke er hos dig" Mumlede han og sukkede opgivende. Dog vidste han godt, at han nok var ret strid.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:17 pm

Emilia
Hun vidste godt, at hun var gået en smule over stregen, ved at sige at han var ligeglad med alt. Men hun blev altid ret underlig, når hendes fortid spøgte, da det var et ret følsomt emne, som hun egentligt helst ville glemme. Hun skuttede sig en smule og vidste ikke helt, hvad hun skulle sige, da han sådan set havde været der virkeligt meget for hende siden bruddet med Marcus. ''Jeg har gjort det én gang siden bruddet. En gang. Jeg bliver aldrig afhængig af det igen, selvom det ofte har været fristende bare at tage lortet. At miste Marcus og ikke rigtigt vide, hvor man skal bo, er virkeligt.. Hårdt. Men tror du virkeligt, at jeg er så dum, at jeg vil begynde på det lort igen? Helt ærligt..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:34 pm

Eric

Han sukkede svagt af hende, "Jeg ved det ikke Emilia. Ikke nu hvor du ovenpå igen, men..den dag hvor han slog op med dig, der..var du virkelig ikke dig selv, så..stoffer var en nem løsning du benyttet dig af der. Jeg kan ikke sige, om du havde gjort det igen, hvis jeg ikke havde været der" Mumlede han stille. "Og nej, ikke at jeg er speciel eller ser mig som din redningsmand. Men vi alle søger der nemme løsninger efter et brud og..har man ikke mennesker omkring sig, bliver disse nemme løsninger, tit en erstatning for det tabte" Mumlede han med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeOns Mar 21, 2012 11:46 pm

Emilia
Hun bed sig ned i underlæben, da han forbløffede hende en smule. Ikke på samme måde som før, hvor han havde chokeret hende, men nu stod hun og respekteret ham. Hun havde ikke regnet med, at han kunne komme med sådan nogle fornuftige ord efter han, ifølge hende, havde sagt nogle ret provokerende ting. Faktisk var hun ret sikker på, at hvis hun ikke havde haft Eric den dag, hvor Marcus brød op med hende, så ville det have sket mere end bare én gang. Hun vendte blikket lidt ned og kom næsten helt til at skamme sig over, at hun havde stået og nærmest erklæret ham uegnet til at elske, men hun havde i det øjeblik også bare sagt hvad som helst for at få ham til at lukke munden. Det gik op for hende, at hun havde stået helt tavs i nogle sekunder. ''Måske.. Er du min redningsmand, det ved jeg ikke'' sagde hun bare og vendte sig om mod vasken for at vaske sine hænder. Egentligt bare for at holde sig beskæftiget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 12:00 am

Eric

Han blev en smule forbløffet over, at hun reageret sådan på hans ord. Selv havde han ikke set det som specielt pænt, da han havde stået og beskyldt hende for at ville begynde på stoffer igen, men på den anden side, var det på et svært tidspunkt, så selv den stærkeste person ville have været bukket under der. "Måske, måske ikke. Marcus gjorde jo i princippet det samme for dig dengang, der..var du bare lidt længere ude, så mon ikke at han er bedre end mig" Sagde han og bed sig i læben, da han hadet, at indrømme andre mennesker var over ham, men lige i den situation, følte han så ikke særlig eller for en redningsmand.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 12:10 am

Emilia
Hun fik slukket for vandet igen og vendte sig forsigtigt om ham igen. Svagt trak hun på skuldrene. ''Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med Marcus.. Marcus var forelsket i mig og brugte et halvt år på at få mig clean. Han vogtede over mig som en høg og han har.. Virkeligt taget mig lort fra min side, når jeg blev hysterisk. Jeg aner ikke hvorfor, at han gad at bruge så meget tid på det. Men uanset hvad.. Han fik jo banket noget fornuft ind i hovedet på mig, som jeg kan bruge nu. Og ja, i situationer, hvor man er.. Meget sårbar, så får man lyst. Og jeg havde virkeligt lyst lige da det skete, men jeg har slet ikke lyst nu og det er jo takket være dig, fordi at du får mig til at tænke på andre ting og holder mig beskæftiget. Du har virkeligt været en god støtte og ligenu føler jeg mig som en idiot, fordi at jeg lige har stået og svinet dig til''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:26 am

Eric

Han bed sig svagt i læben, da han selv ikke havde været særligt sød ved hende før, eller for hendes ekskæreste for den sags skyld. Derfor trak han bare svagt på sine skuldre, "Naaarh, tro mig, der skal lidt mere til at knække min selvtillid" Mumlede han drillende, da hun jo netop havde stået og brokket sig over, at hans selvtillid var alt for høj. Han hadet at være uvenner med hende og af en eller anden grund blev han aldrig sådan..rigtigt sur på hende. De kunne sagtens diskutere og sådan. Han rykkede en smule usikkert på sig, da hun ikke vidste hvordan hun havde det. Havde hun nu mistet lysten til at lave noget med ham, eller var hun blevet god igen?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:36 am

Emilia
Hun smilede skævt, da der ikke skulle meget til at gøre ham god igen. Heldigvis. Selvom hun stadigt var en smule provokeret over hans ord, ville hun lægge det bag sig. Og hun havde også besluttet sig at lægge den artikel bag sig, selvom den alligevel ville køre inde i hovedet på hende resten af dagen. Joachim var fortid og de havde ikke snakket sammen i 2 år. ''Jeg tror ikke at den kan knækkes'' smilede hun, inden hun gik hen til køleskabet og tog sin cocio og vendte sig derefter bare om og gik ind i stuen, hvor hun nærmest bare smed sig sofaen, da hun ikke regnet med at hun skulle gå foreløbigt xD Hun strakte sig forsigtigt og stillede cocioen op på bordet, da hun alligevel lå for godt til at ville orke at sætte sig op og drikke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:57 am

Eric

Han vidste godt, at dette her nok ville ligge i luften resten af dagen, men han orket ikke at det skulle fylde hele deres dag. Han tog sit pølsebrød og gik ind og satte sig ved hendes side. Han brummede svagt, da han telefon ringet. Han tog den hurtigt og brummede svagt. *Frederik* Prøvede han at hviske til Emilia, han vidste bare ikke lige om hun forstod det. Han fik lagt på og smilede let. "Hallen er klar, hvor det hele skal optages. Frederik spurgte om vi ville se det på tirsdag, så vi fik en fornemmelsen af scenen, da vi jo snart skal begynde at øve selve vores optræden snart, såe..du frisk?" Spurgte han med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:06 am

Emilia
Hun gjorde forsigtigt plads til ham, da hun jo bare havde ligget og fyldt det hele xD Men da han havde sat sig, lagde hun alligevel benene over hans skød, mens hun halvt lyttede til hvad han sagde i telefonen. Dog kunne hun ikke helt koncentrere sig, da det med Joachim lå i hendes tanker konstant, men hun måtte prøve at lade sig være upåvirket af det. Hun skulle jo tænke fremad nu. Forsigtigt hævede hun sig op på albuerne og kiggede hen mod ham med et svagt smil, da han fortalte, at de kunne se hallen. ''Så er vores tøj nok også kommet'' smilede hun let, da Frederik vist havde snakket noget om det, da de havde spist sushi med ham. ''Jeg synes.. At du skulle have ligeså meget tøj på som Tarzan når vi skal optræde'' smilede hun drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:21 am

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at han skulle ligne tarzan. "Hvis jeg skal det, så skal jeg satme også have lov til at snave dig på scenen" Mumlede han lidt dumt. Han vidste ikke, hvor meget sceneskræk hun havde, men det var altid underligt at stå på sådan en scene. De var altid meget større end man lige havde regnet med og man følte sig pludselig meget lille. "Ej, vi skal sikkert have noget tøj på med en masser glimmer og lys" Sagde han med et skævt smil. da det ligesom var typisk til sådan noget. Jo mere fokus man kunne få jo bedre. "Nej, det kunne være sjovt, hvis vi på en eller anden måde kunne..snyde publikum"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:36 am

Emilia
Hun bed sig lidt i læben, da hun lige kunne forestille ham i sådan et Tarzan kostume, som jo egentligt bare ville være et flænset stykke tøj. I hendes hoved havde han dog ikke det tøj på ret længe, men dét skulle hun nok ikke fortælle ham, da hans ego var behaget nok i forvejen xD ''Du vil snave mig på scenen? Det kan du bare gøre, så skal du nok se overskriften i aviserne den næste dag'' smilede hun skævt, da pressen ville gå lige i flæsket på dem efter, hvis det skete. Forsigtigt lænede hun sig mere tilbage i sofaen, dog lå hun stadigt med benene over hans skød xD ''Snyde publikum? Og hvordan skulle vi gøre det?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:20 am

Eric

Han brummede svagt, da han ikke helt vidste det. "Jamen måske noget med, at fange deres blik i den ene side af scenen også..kommer vi ind fra den anden eller, ja..noget så vi bliver husket" Mumlede han lidt dumt. Han havde ingen idé om hvad de kunne gøre, men han synes virkeligt, at de skulle finde en måde at skille sig ud. "Eller er den der tarzan idé måske meget god" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine. Han skævede kort mod vinduet og bed sig i læben, da det virkelig var lækkert vejr udenfor. Svagt sukkede han og så på hende. "Jeg ved godt, at du måske..ikke fik den bedste start på dagen, men prøv lige og se" Sagde han og nikkede mod vinduet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:29 am

Emilia
Hun nikkede let, da der helt sikkert skulle ske et eller andet på scenen. De var endda nok sent ude, da der sikkert var mange, som havde forberedt det i flere måneder. Forsigtigt hævede hun sig en smule op, så hun bedre kunne se ham. ''Det er nok nemmest at afgøre, hvis vi har set scenen først'' smilede hun svagt, mens hun fulgte hans blik ud mod vinduet. Det var faktisk ret solrigt og det ville være lidt synd at spilde dagen på at være hjemme og tænke alt for meget over tingene. ''Jeg læste faktisk at der skulle være et omrejsende tivoli lidt ude for byen fra i dag og til og med weekenden'' sagde hun og vendte blikket hen mod han. Hun vidste ikke hvor meget det nu var ham og de der forlystelser var altid megalamme, men de ville da være udenfor xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:42 am

Eric

Han smilede svagt, da hun åbenbart gerne ville i Tivoli. Han vidste, at det i udkanten af byen også lå en kæmpe forlystelsepark, men hvis hun hellere ville det andet var det iorden med ham, han ville bare gerne udenfor. "Ligenu er jeg frisk på alt, jeg skal bare lige have noget tøj på" Sagde han og rejste sig op. Han gik ud på badeværelset, tog et par bukser på og en t-shirt og derefter en deo. Han gik ud til hende igen og skævede kort til hende. "Skal..du os gøre dig klar?" Mumlede han med et skævt smil. Dog havde hun jo været nede at hente morgenmad tidligere, så mon ikke at hun havde gjort sig så klar, at hun mente hun var pæn nok til at bevæge sig udenfor.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:50 am

Emilia
Hun havde egentligt ikke behov for at gøre sig klar, da hun havde lagt en let make up, da hun havde været ude og hente morgenmaden. Forsigtigt rejste hun sig op, mens hun rystede lidt på hovedet. ''Naeh, jeg ser fin nok ud. Men hey, jeg er frisk på andre idéer hvis du har lyst? Det var bare en hurtigt idé'' sagde hun og betragtede ham lidt i smug. Hun skævede kort hen til bordet, hvor hendes taske stod og den var jo pakket, så hun var sådan set helt klar. ''Mmh, din deodorant er vildt.. god'' sagde hun, da hun nemt kunne dufte den fra der hvor hun stod xD ''Prøv lige at kom tættere på så jeg bedre kan dufte'' smilede hun drillende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 8 I_icon_minitime

Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 8 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: