VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Eric og Emilia

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Eric og Emilia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 1:00 pm

Emilia
Hun vidste, at sådan noget altid gik ret ind hos fyrene og hun kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, da han bare stod og var skidestolt xD Dog rystede hun lidt på hovedet af ham, inden hun spyttede tandpastaen ud og fik skyllet munden og tandbørsten ren. ''Mmh, ja jeg er helt vild'' sagde hun meget et drillende grin, som viste at hun var lidt ironisk, inden hun forsigtigt vendte sig om og gik ud af badeværelset. Hun gik bare ind og satte sig i hans sofa, da hun var alt for doven til at tage tøj på og nu hvor hans håndklæder var så store, fungerede de sådan set bare som en kjole. Hun strøg forsigtigt sit hår tilbage og sukkede helt tilfredst, da hun følte sig ret godt tilpas. Hun var stadigt ret 'glad' fordi at alkoholen var i kroppen, men alligevel var den også stilet så meget af, at hun kunne slappe bedre af.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 1:09 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine af hende, da han godt kunne høre, at det mest var sagt i sjov. Han fik skyllet sig mund og gik ind ved siden af hende igen. "Under alle omstændigheder, er det sgu flot du har kunne holde dig så længe, jeg ville slet ikke kunne have det" Grinede han og lagde sine ben op på sit sofabord. "Mmh, du er ikke sulten eller tørstig, vel?" Mumlede han med et skævt smil. Men et eller andet sted, regnet han ikke med, at han behøvet at spørge mere, da han var ret sikker på, at hun ville gå ud og tage noget at drikke, eller spise hvis hun havde behov for det. Eller måske bare bede ham om at skride ud og hente xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 1:20 pm

Emilia
Hun rystede lidt på hovedet af ham, da han virkeligt lød som en schmock når han sagde sådan der xD ''Ja, det var også ret svært.. Faktisk. Det giver mig helt lyst til at..'' hun så på ham med et drillende blik, mens hun forsigtigt rykkede tættere på ham. Hun lænede sig en smule hen over ham, mens hun fastholdte det samme blik, inden hun meget blidt begyndte at køre sine læber op af hans hals meget langsomt. Til sidst endte hendes læber mod hans læber, som hun ganske roligt gav et nap og sendte ham et forførende blik, inden hun lod sine læber 'køre' videre hen mod øret tættest ved hende. Her gav hun et halvt stønnende sukkende ''mmh'' fra sig. Hun havde jo prøvet det trick på ham engang før, så nu var hun lidt spændt på om han kunne huske det xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 1:29 pm

Eric

Selvom det nok bare var for sjov, var det jo umuligt for ham ikke at blive påvirket af det. Hun kunne fortælle ham, at det næste hun ville sige var i sjov også spørge om de ville knalde og han ville stadig blive påvirket og han ville stadigvæk hoppe i med begge ben. Han var ligesom alt for nem på det puntk. Han vidste godt, at hun havde gjort det før og det virkede også denne gang. "Emilia, det..jeg" Mumlede han lidt dumt, da han ikke rigtigt kunne få en hel sætning frem. Det var lidt ondt, at hun leget med ham på den måde, da han jo fik helt lyst nu. "Altså..jeg holder ikke til det" Mumlede han helt ynkeligt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 1:36 pm

Emilia
Hun begyndte at grine lidt, da hun alligevel havde så meget magt over ham. ''Du fortjente det. Du så skide.. Selvglad'' smilede hun drillende, mens hun betragtede ham lidt i skjul. Kort efter, satte hun sig bedre til rette, da hun fik lidt ondt i ryggen over at skulle være lænet ind foran ham. ''Hm.. Ved du hvad vi burde?'' sagde hun så og vendte atter blikket hen på ham. ''Jeg synes at vi burde... Når vi sover sammen.. Så skulle vi have den tradition at vi skal give hinanden et godnatkys. Jeg mener.. Man sover jo meget bedre oven på et kys, ikke?'' forklarede hun og så helt spændt på ham, da hun syntes at det var en virkelig god idé xD Det var nok mest fordi, at så var hun sikker på, at få lidt nærvær med ham de dage de var sammen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 11:54 pm

Eric

Han skævede lidt undrende til hende, da han ikke rigtigt fortod hvordan man kunne have fortjent det. Det var et problem, at have en lav selvtillid, og havde man for meget havde man åbenbart fortjent sådan noget. "Skulle jeg så også nu sige, at du har fortjent ikke at få et godnatkys, fordi du så skide lækker og tiltrækkende?" Mumlede han lidt dumt. Han havde egentlig ikke noget imod, at hun drillet ham og pirret ham på den måde, men det gik han lidt på, at hun mente at han havde fortjent det. Da det i hans øjne var en form for hæv.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 1:08 am

Emilia
Hun kiggede undrende på ham tilbage, da hun ikke selv forstod hvad han mente. Selvom hun havde gjort det i sjov, havde det jo også været en form for bekræftelse, da hun ikke ville gøre sådan noget på én, som hun ikke brød sig om eller var tiltrukket af. ''Altså.. Du mener at det er forkert af mig at sige, at du har fortjent at blive.. pinet.. Fordi at du har meget selvtillid?'' opsummerede hun, mens hun lod blikket hvile lidt på ham. ''Det er jo ingen hemmelighed at en normal persons selvværd ligger her...'' mumlede hun og placerede en hånd stift ud i luften. ''..Og din er helt heroppe..'' sagde hun og placerede sin anden hånd ud i luften også, bare en del højere op end den anden xD ''Men jeg vil ikke ændre på det, fordi det faktisk er meget charmerende.. Nogle gange er det bare.. Lidt sjovt at udfordre din selvsikkerhed''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 9:40 pm

Eric

Han brummede svagt og så på hende, "Altså..du kunne i det midnste godt bare give mig et kys på kinden" Mumlede han helt ynkeligt og bed sig i læben, "Det ikke særligt sjovt, at du driller mig på den måde og..jeg kommer til at føle mig lidt smådum" Mumlede han og kunne alligevel ikke lade være med at grine, da det egentlig jo bundet i, at hvis hun skulle pirre ham, ville han også på en eller anden måde have noget for det. "Men synes du jeg er charmerende?2 Spurgte han og lagde sit hoved på skrå. Forsigtigt kvalte han et gab, a han alligevel var ved at være lidt små træt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 9:50 pm

Emilia
Hun forstod ham ikke rigtigt. Hun havde lige foreslået at de skulle give hinanden et godnatkys, dét var han blevet halvfornærmet over. Nu bad han om et kys på kinden og lød lidt ynkelig. Hun rettede sig en smule op og kiggede lettere undrende på ham, da hun ikke helt kunne finde ud af ham. Det slog hende lidt, at hver gang at de havde kysset, så havde det altid været hende, som havde lagt op til det. Det var egentligt lidt underligt, for hun var normalt typen, som lod fyren tage det første skridt. ''Om jeg synes du er charmerende?'' gentog hun og kunne ikke lade være med at grine, da hun jo lige havde sagt at hun syntes det, men han ville åbenbart have mere bekræftelse xD ''Mhm. Selv når du sidder og ligner en idiot med spisepinde, er du sød'' smilede hun drillende og betragtede ham lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 9:58 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da han slet ikke havde kunne finde ud af de skide spisepinde der. "Det er sidst gang jeg spiser sushi" Sagde han meget bestemt. Han havde virkelig følt sig dum og Frederiks og hans kone havde os bare sat og stirret dumt på ham. Faktisk var det helt rart med at par fridage fra Frederik. Han så på hende og brummede svagt, "Men jeg synes nu os du charmernede" Mumlede han. Han vidste ikke rigtigt, hvorfor at han skulle sige det, men når andre roste ham, kunne han godt lide at give lidt igen. "Og du så fræk" Drillede han og begyndte at grine.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 10:05 pm

Emilia
''Jeg vil også hellere have pizza end sushi. Men det er ikke fancy nok for producere åbenbart'' mumlede hun, da Marcus altid havde nægtet at spise grillmad, når de havde skullet noget. Det var altid sushi eller herregårdsbøffer xD Selvom hun kort havde siddet i sine egne tanker, knækkede hun nærmest helt sammen af grin, da han omtalte hende som værende 'fræk'. Hun vidste ikke helt om han mente at hun var lidt for kæk eller om hun var 'fræk' på den frække måde xD ''Eej.. Det er jeg altså ikke'' sagde hun og sad stadigt og grinede lidt, da hun aldrig rigtigt havde tænkt sådan om sig selv. Hun rømmede sig svagt, da hun lige måtte have lidt luft. Egentligt bundede det lidt ud i, at hun ikke var så god til at modtage komplimenter og hun kunne da også mærke at hendes kinder var ret varme.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 10:13 pm

Eric

Han havde egentlig ikke selv vidst hvorfor, at han havde sagt at hun var fræk. Selv forbandt han det lidt, med sådan en klam fyr og stå og fortælle piger at de var frække. Men han vidste også, at Emilia aldrig ville se ham på den måde. De kunne sige næsten hvad som helst til hinanden og stadigvæk se det sjove i det. "Mmh, jeg synes du meget'meget fræk" Sagde han dumt og begyndte selv at grine. Han rejste sig op og gik ud mod køkkenet, "Jeg skal lige have en cola, vil du have en med?" Mumlede han med et skævt smil. "Og hvad med chips eller noget?" Spurgte han nysgerrig, måske havde hun lyst, selvom de havde fået rigeligt den aften xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 10:26 pm

Emilia
Hun overvejede kort at sige, at han vel fandt alt der havde et par bryster frække, men de havde jo allerede været inde på det med alle 'hans' piger en gang i dag, hvilket var gået lidt galt på restauranten, da hun var kommet til at sige at han ikke var kærestetypen. Så hun holdte det for sig selv xD ''Du kan ikke mene, at du er sulten'' sagde hun og kom til at kigge en smule måbende på ham, da de havde drukket og ædt så meget xD Alligevel rejste hun sig op og trak håndklædet bedre om sig, for at gå hen til den pose, som havde hentet hos sig selv tidligere den dag. Her fandt hun en bh og en g streng frem, som hun hurtigt fik sig krøbet i, inden smed håndklædet ud i vasketøjskurven og gik tilbage til hans sofa. Forsigtigt lagde hun sig ned på ryggen og trak sine ben en smule op til under sig for at gøre sig lidt til. Ellers lod hun som ingenting. Hun skulle bare give ham kækfræk og frækfræk xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 11:04 pm

Eric

Han kunne ikke lade være med at grine, da han sagtens kunne se hendes ansigt udtryk. "Nej, jeg ikke sulten, det var mere hvis du ville have" Sagde han og tog i stedet bare en cola til dem hver. Man kunne altid bruge noget at drikke, og ville hun alligevel ikke have den, kunne han selv drikke den xD Han kom ind og bed sig i læben, da hun pludselig lå næsten i igeningen. "Øhmm..." Mumlede han helt forbløffet og var ved at sætte colaer ved siden af bordet, da han havde så tralvt med at kigg at kigge hen på hende. Han satte sig lidt usikkert på sofaen og så hen på hende, "Vil du ikke..have et tæppe?" Spurgte han lidt dumt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 11:19 pm

Emilia
Hun begyndte at grine lidt, da han spurgte om hun ville have et tæppe. Egentligt frøs hun ikke, så hun rystede bare på hovedet. Forsigtigt satte hun sig dog op igen og rykkede hen ved hans side. ''Undskyld, nu driller jeg dig igen. Jeg stopper nu'' smilede hun skævt, inden hun gav ham det kys på kinden, som han havde bedt om før, bare lige for at gøre bod på det igen xD Forsigtigt rakte hun ud efter colaen, som han havde taget med ind. Hun tog kort en tår, inden hun stillede den tilbage. ''Jeg er faktisk en smule træt'' mumlede hun, da det havde været virkeligt en lang dag og når alkoholen var ved at stile af, var det for alvor slemt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 11:23 pm

Eric

Han smilede stort, da han fik et kys på sin kind, da det var det som han havde bedt om, for at få gjort bod på det igen, da det ligesom var en form for undskyldning. "Det er altså virkelig ondt. Du ved du ligesom.." Mumlede han og begyndte allerede nu at grine. "Vækker en tiger i mig, så du skal passe på, for jeg overfalder dig seriøst en dag" Grinede han, dog kunne han selvfølgelig aldrig finde på det, men medmindre hun selv gav tegn til, at det var det som hun gerne ville have. Han brummede svagt, da han selv var en smule træt. "Mmh, os her. Og alligevel er jeg så smadret, at jeg ikke orker gå ind i seng"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeMan Mar 19, 2012 11:30 pm

Emilia
Hun kiggede kort ud mod vinduet og kunne se, at det faktisk var ved at blive en smule lyst udenfor. Det var jo næsten en allnighter som de havde gang i, men det var nu også meget hyggeligt. Det var længe at hun sådan havde været oppe en hel nat og så bare havde snakket. ''Ja klart at du gør det'' smilede hun drillende og gav ham et venligt puf i siden med sin skulder. ''Du tør jo ikke engang at give mig et kys, så ja selvfølgelig skal jeg være bange for at du overfalder mig'' fortsatte hun, inden hun lænede sig en smule tilbage mod ryglænet. Hun overvejede kort at lukke sine øjne i, men omvendt vidste hun også, at hvis hun først begyndte at sidde og småsove, så ville det ende med at hun faldt helt i søvn xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 12:22 am

Eric

Han brummede svagt, da han nok aldrig havde kysset hende, fordi kom det først på vane, ville han virkelig have svært ved at holde op igen. "Tør jeg ikke kysse dig?" Mumlede han med et skævt smil. "Bare fordi det dig som ligger op til vores kys, betyder det ikke at jeg ikke tør, jeg er bare..gavmild" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine. Han rykkede en smule på sig og drak cirka halvdelen af sin cola, da hun havde behov for noget at holde sig igang med. "Mmh, vi skal vel også snart..i seng" Mumlede han lidt dumt og så ud af vinduet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 12:32 am

Emilia
Hun rystede på hovedet af ham. ''Nej, du tør ikke'' slog hun bare fast, for lige at provokere ham lidt xD ''Selv i dine drømme, spørger jeg efter dine.. Snav, fordi du åbenbart er så fantastisk. Der tør du heller ikke at give dem selv'' drillede hun, mens hun drak sin cola ud. Selvom hun var megatræt, ville hun alligevel lige rydde lidt op efter sig, så hun ikke skulle tænke på det den næste dag. Derfor rejste hun sig tavst op og gik ud på badeværelset og samlede sit gamle tøj sammen i en pæn bunke, så hun kunne tage det med hjem, når hun på et tidspunkt skulle hjem. Det skulle ikke bare ligge og flyde jo xD Derefter gik hun tilbage til stuen og tog de to shotglas de havde brugt, som hun derefter gik ud i køkkenet med og skyllede rene. Hun lænede sig en smule mod vasken, da hun blev færdig, for hun var alligevel ret træt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 2:23 am

Eric

Han brummede en smule utilfreds, da hun lige skulle provokere ham lidt. Det gik lidt tid før, at han lagde mærke til at hun var gået igang med at gøre rent. Han rejste sig op og gik ud i køkkenet. Han smilede svagt, da hun allerede stod lænet op af køkkenetbordet, "Du skal ikke sige, at jeg ikke tør" Mumlede han drillende og gik helt op af hende. Han lænede sig frem og kyssede hende blidt på munden, han fik kort tungen med. Dog lige i det, at kyssede begyndte at blive aller bedst stoppede han. "Nu har du i hvert fald fået et godnatkys" Drillede han og skævede ind mod soveværelset og så spørgende på hende, som tegn på om de skulle gå i seng?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 2:35 am

Emilia
Hun vendte blikket op og sendte ham et kort smil, da han kom ud i køkkenet, da hun nok var stået og faldet lidt hen. Men da han så kom tættere på endnu og næsten 'ulovligt' tæt på hende, blev hun en smule lamslået. Selvom hun godt vidste, at hun havde provokeret ham til det, 'smeltede' hun nok mere end hun ville indrømme, da han gav hende et kys. Hun gengældte roligt, selvom hendes vejrtrækning alligevel steg en del. Da han slap kysset, kiggede hun en smule stumt på ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige og lyttede dårligt til hans ord, før hun bare lagde armene om hans nakke og gav ham et kys til. Dog var det ikke så voldsomt, men mere ret forsigtigt. ''Undskyld.. Jeg.. Stopper.. Nu'' mumlede hun en smule utydeligt, da hun startede et nyt kys op hvergang hun sagde et ord xD Hun trak sig et skridt tilbage og nikkede let, da han 'spurgte' om de skulle gå til køjs.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 2:53 am

Eric

Han smilede svagt, da hun trak ham ind til sig igen og gav ham endnu et kys, dog ikke nær så heftigt som hans. "Det..gør intet" Mumlede han lidt dumt. Egentlig ville han gerne have flere kys, men det lød bare som dumt at sige. Det var ligesom han var bange for, at indrømme at han måske så hende som mere end en ven. Han så dem ikke som kærester, men allligevel forstod hun at sætte ham ude af kurs og hvergang at hun kyssede ham, trak han vejret en ekstra gang. "Mmh, så kom" Sagde han og gik mod soveværelset. Han vidste, at ligeså snart han ramte puden ville han gå ud som et lys xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 3:02 am

Emilia
Hun flakkede kort med øjnene, da han havde vendt sig om og tog sig kort til hovedet, da hun lige måtte tage sig sammen. Hun fik efter et par sekunders hjernediskussion indbildt sig selv, at det var alkoholens skyld, at hun før havde fået sommerfugle i maven og at dét ikke kunne være anderledes. Derefter fulgte hun efter ham ind hans soveværelse, hvor hun forsigtigt gik hen og trak sengetæppet af. Derefter satte hun sig forsigtigt på sengekanten og kiggede sig hen over skulderen, så hun kunne følge ham lidt med øjnene. ''Ikke for noget, men hvor meget har du egentligt på under det håndklæde der..'' spurgte hun en smule dumt, da hun i hvertfald ikke havde bemærket at han var kommet i tøjet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 9:34 am

Eric

Han så helt dumt på hende, da hun da burde havde haft set, at han intet havde på indenunder. "Altså..jeg har ikke lige noget at få tøj på siden vi stod op af badet" Mumlede han og kunne ikke lade være med at grine. Det var altid rart at gå rundt uden så meget tøj, da der var der klemte så og desuden havde de lige stået helt blottede overfor hinanden, så hvad kunne der være galt i det? "Er det et problem da?" Spurgte han og lagde sig ned i sin seng. Han sørgede dog for, at ligge sig på maven og støttede på sine albuer, så han ligesom holdt sig selv oppe og på den måde sørget for at han ville holde sigvågen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 9:44 am

Emilia
Hun lagde sig forsigtigt op på siden, så hun bedre kunne se ham. ''Egentligt ikke'' smilede hun skævt og lukkede kort sine øjne sammen. Faktisk havde hun ret mange tanker kørende inde i hovedet og hun følte sig lidt forvirret over, at hun var begyndt at betragte ham en smule anderledes. Dog var hun stadigt sikker på, at alle de drinks de havde drukket den aften havde forvirret hende endnu mere, så hun ville måske tænke mindre over det. Det var jo ikke fordi, at det var voldsomt seriøst, for de ''følelser' hun havde var sådan set kommet efter drink nummer 7. Forsigtigt krøb hun en smule tættere på ham, så hun nærmest lå og kiggede ham ind i skulderen. ''Var dine forældre egentligt pæne?'' spurgte hun en smule dumt xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Eric og Emilia   Eric og Emilia - Page 6 I_icon_minitime

Eric og Emilia
Tilbage til toppen 
Side 6 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: