VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:36 am

Roxy
Selvom hun var ret nysgerrig over hvad dét egentligt gik ud på, valgte hun stadigt ikke at spørge ind til det. Det var hans sag og hvis han ville fortælle det til hende, så gjorde han det. Hvis han ikke gjorde, ville hun også respektere det, for de kendte dårligt hinanden. ''Det.. gør ikke noget. Jeg tager det ikke så tungt igen..'' sagde hun med et kort smil, mens hun forsigtigt lænede sig op af væggen med et svagt suk. ''Mmh.. Måske var det et tegn på at vi skulle stoppe?'' sagde hun stille, da det var ret 'uheldigt' at det skulle ske mens de lige stod sådan. I smug betragtede hun ham på afstand og gav igen en sukken fra sig, da hun ikke rigtigt kunne slå tanken om ham væk fra sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:46 am

Gavin

Han så på hende og brummede svagt. "Jeg kan ikke se hvordan en gammel flirt skal være et tegn til at vi skal stoppe" Mumlede han med et skævt smil. "Hun havde intet sted at bo, så sagde hun kunne bo her indtil hun fandt noget. Det endte med, at..vi fik noget sammen og hun tog det en tand for seriøst og ville pludselig ikke flytte ud. Hun er flyttet, men hun..har ikke opgivet mig" Mumlede han med et skævt smil. "Men jeg kan ikke sige hvad der godt og dumt i det her, jeg vil virkelig gerne, men Sakis" Mumlede han stille. "Altså.." Sagde han og gik lidt i stå. Han kunne virkelig ikke få sig selv til at såre ham. Han var hans bedste ven jo.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:54 am

Roxy
Hun smilede lidt af ham, da han alligevel besluttede sig for at give hende en forklaring. ''Jeg spurgte ikke om noget og du havde ikke behøvet at fortælle mig det '' smilede hun fortsat, inden hun forsigtigt lod sin skulder 'skubbe' sig væk fra væggen og begyndte at gå hen mod ham igen. ''Det hjælper altså ikke på det at du står i boxers foran mig..'' sagde hun drillende, mens hun forsigtigt 'satte' sig på armlænet til hans lænestol. ''Men ja.. Sakis.. Det ville være lidt.. Han ville hade os for det.. Så.. Måske skulle vi bare holde den lille.. Episode der skete før for os selv?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 10, 2012 9:05 am

Gavin

Han bed sig i læben, da hun alligevel kom tættere på ham. "Så ved du hvordan jeg har det, bare af at se på dig med tøj på" Mumlede han drillende. Han kunne jo ikke komme udenom, at hun virkelig var køn. Ikke ligesom de piger han var sammen med normalt, de var virkelig dullet op. Roxy havde alligevel sin helt egen stil. "Og hvad hvis jeg slet ikke kan holde mig fra dig?" Mumlede han drillende og så på hende, mens han lagde sit hoved på skrå. Han var ret sikkert på, at ingen af dem troede det her ville føre til noget seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 1:19 am

Roxy
Hun smilede svagt, da han faktisk fortsatte sin flirten. Det var svært bare at lade det pralle af sig, for hun elskede at flirte og især ligenu, hvor det virkede så forbudt og hvor hun egentligt ikke havde nogle 'positive' følelser for denne her fyr. ''Du er jo nødt til at prøve at lade være?'' smilede hun drillende, mens hun lidt usikkert greb fat rundt om hans håndled og forsigtigt trak ham tættere på sig, mens hun stadigt sad på armlænet. Hun sad tavst lidt og vendte sit blik ind i hans brystkasse. ''Ved du hvad? Der før.. Det.. Er længe siden at jeg havde haft så meget lyst som jeg havde lige dér..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 1:28 am

Gavin

Han bed sig svagt i læben, da hun trak ham tættere på sig. Han lagde sin hånd ved hendes side og begyndte blidt at nusse hende der. "Tja, jeg må se at holde op" Mumlede han bare tamt, da det var ret umuligt for ham sådan uden videre at stoppe med. Han bed sig i læben, da hun sagde at det var længe siden hun havde haft lyst på den måde. Det var underligt at mange piger alligevel faldt for den der hårde facade. "I lige måde" Mumlede han stille. Det var virkelig irriterende, at det var blevet ødelagt, da de begge havde været ret god igang. Der havde ligesom været den helt rette stemning.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 1:47 am

Roxy
Hun vidste ikke rigtigt hvad der var sket imellem dem. Var grunden til at hun egentligt havde hadet ham været at hun altid havde fundet ham tiltrækkende men uopnåelig? Hun vidste det ikke og det kom stadigt lidt bag på hende at hun havde det sådan med ham. For mindre end en halv time siden så hun helst at han var så langt væk fra hende som muligt. ''Skal du egentligt ikke arbejde?'' spurgte hun, da hun egentligt gerne ville høre om hun var i vejen for noget, men omvendt ville hun heller ikke have at han så det som et tegn på at hun gerne ville gå. Derfor trak hun ham tættere til sig og begyndte at give ham nogle små bløde kys ved hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 1:55 am

Gavin

Han brummede svagt, da han jo havde ligget og sovet da hun kom og derfor havde noget tid i overskud. Uanset hvad så havde han ikke lyst til at smide hende hjem, fordi han af eller anden grund kunne lide at bruge tid med hende. Hun havde ligesom mere mellem ørene, end dem han normalt datede. Han havde altid fundet hende tiltrækkende, men han var lidt irriteret over, at han pludselig synes hun var spændende. Han fandt aldrig piger spændende. De var mere bare..nogle man tog med hjem også glemte igen. "Naarh, det kan vente" Mumlede han og kyssede hende blidt i håret. Normalt var han ikke sådan romantisk på den måde, men det kunne hun ikke vide og derfor heller ikke få nogen former for mistanke om, at han var anderledes overfor hende end andre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: