VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 9:43 pm

Apple

Hun smilede svagt, da hun ikke forstod, at Roxy ikke havde givet Sakis et knus, men Roxy var ikke helt så åben, som hun selv var. Dog var hun glad for, at hun selv havde så stor en plads hos Roxy, at hun fik kram og sådan, men de var os virkelig tætte. "Ellers ved du hvor køleskabet er, jeg har dog ikke fået handlet ind, så udvalget er ikke så stort" Sagde hun med et skævt smil. Hun smilede svagt, da hun kunne se sin lejlighed. "Endelig hjemme" Grinede hun og gik op af trappen og låste sin dør op.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:19 pm

Roxy
Hun vippede forsigtigt sine stilletter af, da de kom op til lejligheden. Det var helt rart bare at kunne være sig selv nu, også selvom det nu havde været rart at være på scenen og give den gas. Det var helt surrealistisk at de var kommet et skridt tættere på det hele nu. ''Jeg ved godt at det er skide asocialt, men.. Er det iorden at jeg går ud og gør mig klar og.. Går ind og ligger mig? Jeg er virkeligt helt smadret'' smilede hun overbærende, mens hun vendte blikket hen mod badeværelset. Alle de nerver hun havde haft var nærmest stadigt i hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:25 pm

Apple

Hun gik bare hen og smed sig på sin sofa og tændte for sit tv. "Selvfølgelig" Sagde hun med et lille smil. Selv var hun ikke i humør til særlig meget. Hun lukkede kort sine øjne og brummede svagt, "Hvornår tager du afsted imorgen? Sakis skulle hente dig, ikke?" Mumlede hun helt træt og kæmpede med at holde sig vågen. Hun rykkede en smule på sig, "Hvis du skynder dig en smule med at ordne dig, ville det være rart, ellers falder jeg i søvn inden jeg får mg klar til natten" Sagde hun med et lille smil og var allerede halvt faldet i søvn. "Ellers væk mig når du færdig"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:28 pm

Roxy
Hun nikkede let, da Sakis ikke turde at lade hende gå rundt nogle steder alene. Nogle gange var det lidt irriterende og andre gange kunne hun meget godt lide det, især hvis han var i bil xD ''Jeg skynder mig'' sagde hun, inden hun gik ind i soveværelset og fandt noget tøj og et rent håndklæde. Derefter gik hun ud på badeværelset, tog sig et lynhurtigt bad og fik sig gjort klar til natten. Nogle få minutter efter gik hun ind i stuen igen og satte sig træt ned på en stol. ''Så det din tur.. Det er så skønt..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:35 pm

Apple

Hun var så småt faldet i søvn, men vågnet da hun hørte at Roxy satte sig ned. Svagt smilede hun til ham og fik sig hurtigt sat op. "Mmh, jeg skynder mig os lige så" Sagde hun og gik ud på badeværelset og kom ud lidt efter igen, iført natkjole. "Aaargh, hvor det rart" Grinede hun og gik hen i et skab og fandt dyne og pude til Roxy. "Du tager vel bare sofaen som altid?" Spurgte hun og lagde dyne og pude der. Hun satte sig ned i sin lænestol og brummede svagt, "Hold kæft hvor jeg glæder mig til på fredag" Sagde hun og smilede let ved tanken om, at de igen skulle stå på en scene.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:38 pm

Roxy
Hun nikkede let og så bare til mens Apple redte op for hende xD Hendes familie havde stortset næsten altid været megarige og hun var vant til at blive forkælet. Hun så det næsten som en selvfølge at hun som gæst skulle blive ''serviceret'' for, ligesom folk blev det hjemme hos hende selv. ''Tak'' smilede hun høfligt, inden hun forsigtigt rejste sig op og istedet krøb under dynen. Ligeså snart hun havde lagt sig til rette, lukkede hendes øjne i, dog lyttede hun stadigt. ''Mhm, ja.. Jeg håber der kommer lige så mange som i dag'' sagde hun stille, da det næsten var helt hårdt at snakke xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:45 pm

Apple

Hun smilede svagt, da Roxy lagde sig til rette. "Det gør der helt sikkert" Grinede hun og gabte svagt. "Jeg går altså ind nu, så vi ses imorgen" Sagde hun, da hun var for træt at blive oppe mere. Hun fik slukket lyset i lejligheden og gik ind i sin seng og lagde sig ned. Korte gennemgik hun aftenen i sit hoved og lukkede sine øjne sammen og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:53 pm

Roxy
Hun var vågnet ret tidligt den næste dag og havde bare siddet i stuen og set lidt tv. Egentligt havde hun planlagt lidt at gå ned og købe noget morgenmad plus en dagsavis. Det kunne jo være at der måske var en lille notits om deres optræden igår, ikke at hun regnede med det, men det skulle i hvertfald checkes igennem. Dog ville hun lige vente på at Apple vågnede, da hun ikke vidste hvad hun ville have til morgenmad endnu. Hun zappede lidt rundt på kanalerne og sukkede let, da der slet ikke var noget i tv.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 11:07 pm

Apple

Hun vågnet ved, at hun fik solen lige i hovedet. Hun havde været så træt at hun havde glemt at slå sine gardiner til. Hun rejste sig bare op og gik ind i stuen med totalt morgenhår, dog gjorde det intet når det bare var Roxy. "Godmorgen" Sagde hun og gik hen og satte sig ved hendes side. "Har du været vågen længe?" Mumlede hun og tog sig til maven, da hun var en smule sulten. Heldigvis lå der en lille lokal kiosk tæt på hvor hun boede. Den havde døgnåbnet, så hun var tit dernede midt om natten for at hente ekstra forsyninger. "Mmh, skal vi finde ud af noget morgenmad?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 11:15 pm

Roxy
Hun var stortset klar i tøjet og smilede let, da Apple kom ud fra værelset med morgenhår og det hele. Hun var dog ligeglad og Apple havde da også set hende med morgenhår og det der var værre. ''Morgenmad, helt sikkert. Jeg ventede sådan set bare på at du kunne fortælle mig hvad du ville have, så ville jeg lige løbe ned og hente det i kiosken'' sagde hun med et skævt smil, mens hun rejste sig for at gå ud i entreen for at hente sin jakke og pung.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 06, 2012 11:31 pm

Roxy
Hun stod nede i kiosken og kiggede på de forskellige aviser. Selvom man selvfølgelig ikke måtte stå og smuglæse aviserne i butikken, kunne hun alligevel ikke dy sig for at gøre det alligevel og hun fandt da også ret hurtigt koncertsektionen. Det gav et helt gip i hende, da hun fandt deres navn og en lille notits. Dog blegnede hendes smil en smule, da ord som ''Kopieret'', ''uinteressant'' og ''burde være blevet hjemme og blive passet af barnepigerne'' dukkede op. Hun vendte irriteret blikket ned på journalistens navn og bed sig hårdt i læben, da hun med det samme genkendte det. Selvfølgelig var det ham der var så stodder-dum at gøre sådan noget. Med en irriteret bevægelse foldede hun avisen sammen og glemte alt om den morgenmad der. I stedet prøvede hun at huske sig til hvor ham Gavin boede. Hun var ret sikker på at hun havde været derhjemme for at hente Sakis engang da han var yngre, da hendes mor måtte komme og hente ham fra en fest der var gået galt. Hun begyndte at gå ned af gaden og hen mod nogle bygninger der mindede om en form for rækkehus lejligheder, og ganske rigtigt fik hun øje på Gavins fulde navn på postkassen. Bare for at provokere ham yderligere, gik hun bare igang med at ringe på hans dørklokke konstant xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 1:36 am

Gavin

Han havde næsten lige lagt sig ind, for lige at tage en time på øjet inden han ville arbejde videre. Han brummede surt, da der var nogle som blev ved med at ringe på hans dør. Han rejste sig surt og gik ud og åbnede. "HVAD?" Sagde han surt og så bare på en pige han ikke helt kendte, dog gik det hurtigt op for ham hvem hun var. "Øh..Hej Roxy, din bror er her ikke" Mumlede han og var allerede igang med at lukke døren lige i hovedet på hende igen. Han stod kun i boxer og begyndte bare at gabe provokerende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 1:49 am

Roxy
Hun hamrede hånden ind i siden på døren, da han var igang med at lukke døren. ''DIG'' råbte hun vredt, inden hun gav ham et skub på brystkassen og ellers bare fik sig møvet indenfor. Hun vendte sig derefter om mod ham. Egentligt var hun lidt ligeglad med at han havde ligget og sovet, hun var bare nødt komme ud med alle sine tanker om ham. ''Hvad er det for noget lort du har skrevet om Apple og mig? Du er da bare den klammeste stodder der kan gå på to ben. Jeg er din bedste vens familie og du behandler bare folk på den måde? Hvad fanden er der galt med dig?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 1:56 am

Gavin

Selvom han var lidt et svin, så kunne han aldrig finde på at ligge en hånd på en pige. Han kunne meget nemt blive meget modbydelig, men direkte vold gjorde han aldrig brug af. Derfor trådte han bare et par skridt tilbage, da hun skubbede ham i hans brystkasse. Han forstod ikke helt hvad hun snakkede om først, men det gik hurtigt op for ham, at det var den artikel han havde skrevet. For at være ærlig, kunne han ikke huske præcis hvad der stod i den. "Altså..ingen læser det alligevel, så bare rolig" Mumlede han lidt dumt. Men han vidste ikke helt hvad hun forventede af ham? forlangte hun at han sagde undskyld, eller skulle hun bare ud med sin vrede?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 2:00 am

Roxy
''Det står.. I en landsdækkende avis. Selvfølgelig læser folk det'' sagde hun, stadigt med en skinger stemme, da hun var lige ved at koge over. Det føltes som om at en masse års 'had' kom frem i hende og hun havde virkeligt lyst til bare at fortælle ham, hvad hun egentligt mente om ham. ''Men ved du hvad, jeg er slet ikke overrasket over at netop DU kunne gøre sådan noget. For du er komplet ligeglad med andre mennesker, er du ikke? Det vigtigste i dit lille syge hoved er dig, dig, dig dig og dig'' sagde hun med sammenbidte tænder, mens hun for hvergang hun sagde 'dig' trykkede sin finger ind i brystkassen på ham, egentligt uden at tænkte på at det nok gjorde lidt ondt xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:46 am

Gavin

Han tog fat i hendes hånd og holdt den væk fra sig, da det faktisk gjorde lidt ondt. Han sørget dog for, at hun sagtens kunne trække sin hånd til sig, men ikke få den tættere på ham. "hvad vil du have jeg skal sige?" Mumlede han bare og så på hende. Han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle forsvarer det, da det ligesom stod sort på hvidt. "Og helt ærlig, hvorfor har en dårlig artikel noget at gøre med jeg kun tænker på mig selv? Ville det have været bedre, hvis jeg roste jer til skyerne og skrev i var et fantastisk band. blot fordi du Sakis søster?" Mumlede han lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:11 am

Roxy
Hun bed sig lidt i læben, da han holdte fast omkring hendes hånd. Det gik lidt op for hende, at hun stod og opførte sig ret barnligt, men hun syntes alligevel at han var en kæmpe narhat. ''Jeg forstår bare ikke hvorfor at du skulle være så ond? Vi var slet ikke så dårlige som du beskrev os'' sagde hun surt og mærkede igen hvordan vreden boblede i hende. Selvom hun før havde tænkt at hun opførte sig barnligt, så var hun ret ligeglad med det nu. En smule voldsomt trak hun sin hånd til sig, inden hun atter gav ham et skub på hans brystkasse. ''Jeg har aldrig brudt mig om dig. Du er sådan en type som elsker at se folk lide''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:45 am

Gavin

Han brummede svagt surt, da hun igen skubbede ham i hans brystkasse. Han foldede sine hænder på sin ryg, for at skyde sin brystkasse lidt frem, men også for at vise hende, at han intet ville gøre hende, bare lige sætte hende lidt på plads. "Hør her, jeg kan intet gøre ved den skide annonce nu. Det er surt at få dårlige anmeldelser, men hvis du hvergang i får lidt dårlig omtale flipper sådan ud og..begynder at skubbe til folk, så kommer i sgu ikke særlig lang" Mumlede han surt. "Men jo, det var nok forkert af..avisen at rakke jer ned på den måde" Han ville aldrig sige, at noget var forkert gjort af ham xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:54 am

Roxy
Uanset hvad han ville ende op med at sige, så lød det på ingen måde retfærdigt i hendes hoved. ''Avisen? Det var jo dig der skrev det. Jeg ville ikke have flippet ud hvis det var én, som jeg slet ikke kendte, der skrev sådan noget der, men du er Sakis bedste ven? Er der ikke.. sådan en venne ed med at man ikke sårer hinandens familier?'' spurgte hun irriteret, inden hun blot gik et skridt tættere på ham, bare for at vise at det ikke helt hjalp med at 'sætte hende på plads', da hun i hendes hoved ikke havde gjort noget galt og ikke behøvedes at blive sat på plads. Hun lod ganske kort sit blik hvile mod hans, inden hun dog hurtigt så væk og igen gav ham et 'puf', denne gang bare ved skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:13 am

Gavin

Han brummede svagt, da han ikke helt forstod hendes logik. "Så..at du nærmest nægter at sige hej til mig i går, og ser..ondt til mig, skal gøre jeg får lyst til at skrive vildt positivt om dig? Hende din veninde havde ikke voldsom meget erfaring, og det var ikke mening det var mig sm skulle skrive den annonce, desuden var jeg fuld, så jeg tænkte ikke over hvad jeg skrev" Sagde han med et lille smil, da fuldeskab kunne redde alt i hans verden, intet var ment så ondt, som når man var fuld xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:24 am

Roxy
Hun stoppede helt op ved hans ord. Der var pludseligt noget der ikke stemte. ''Er du ikke ligeglad med om folk gider dig eller ej?'' spurgte hun, da det virkeligt ville være plat, hvis grunden til at han skrev en dårlig anmeldelse lå på baggrund af at hun ikke havde gidet ham igår. ''Det her hjælper ikke ligefrem på at jeg gider at glo på dig igen, så der kommer nok heeelt masse dårlige anmeldelser fra din side af. Jeg gider ikke at se dig til koncerten her på fredag.. Nok ikke fordi at du kommer til at græde dig i søvn over det. Men et røvhul mindre væk fra mit åsyn er trods alt bedre end ingenting''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:37 am

Gavin

Han brummede svagt. "Jeg er ligeglad med om folk gider med eller ej jo. Jeg mener bare, at du ikke kan stå og opføre dig som en eller anden forkælet tøs og forvente, at jeg skriver noget godt om jer, bare fordi du i familie med Sakis". Mumlede han med et skævt smil. "Men så må vi jo se om Sakis vil have mig med, eller må du sørge for at bruge din magt til at få skrevet, at Gavin ikke må deltage, ellers dukker jeg op hvis Sakis gør" Sagde han bare roligt, da hun ikke rigtigt kunne bestemme hvem der kom og ikke kom.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:51 am

Roxy
Hun bed sig hårdt i læben, da han stod og kaldte hende forkælet. Men hun vidste da mere om hvordan man var i blandt folk end han gjorde. ''Det er lidt ironisk at du står her og prøver at lære mig om at jeg er forkælet og ikke ved hvordan man behandler folk. Måske er jeg forkælet, men jeg er ikke et arrogant.. opbrugt.. svin'' sagde hun surt. Hendes vrede blev overhovedet ikke bedre af at han ikke lyttede til hende. Han skulle bare holde sig langt væk fra hende og den koncert. ''Du... Du er simpelthen bare så....'' hun kneb øjnene en smule sammen og vendte sig om mod døren og tog et skridt mod den. Men ligeså snart hun havde taget det skridt fortrød hun. Han skulle ikke have fornøjelsen af at se hende gå i vrede. Derfor vendte hun sig lynhurtigt om igen, men blev stående foran døren. ''Du..'' begyndte hun igen, men hun var løbet tør for ord.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:20 am

Gavin

Han brummede svagt, da han faktisk havde hvad han havde brug for. En god ven, et godt job, masser damer, penge og en skide forretning. Han kunne hurtigt via avisen få fokus væk fra Sakis og omkring hvor han befandt sig. Han brummede svagt, da det ikke virket til, at hun ligesom ville blive god igen. "Hør.." Begyndte han lidt tamt og lod som om, at han tog sig lidt sammen. "Unskyld, jeg..det var lidt voldsomt skrevet, men ja" Mumlede han stille. "Jeg kan ikke ændre på hvad der sket, men du har ret, du er Sakis søster" Mumlede han. Han skulle lige se om det hjalp og snakke hende lidt efter munden xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:07 pm

Roxy
Hun så en smule skeptisk på ham, da hun ikke havde regnet med at han ville give efter sådan. Forsigtigt rankede hun sig en smule op og så vurderende på ham, for hun var faktisk ikke helt tilfreds endnu. ''Jeg har skiftet mening'' sagde hun så, mens hun gik et skridt væk fra døren og tættere på ham. Han skulle ikke tro at han kunne slippe så nemt uden om det her. ''Du skal komme på næste fredag. Også skal du skrive en ny artikel. Og du skal slikke så meget røv som du aldrig har slikket røv før. Ellers kommer du til at fortryde det''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: