VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:19 pm

Gavin

Han brummede svagt, da det alligevel hjalp lidt. "Som jeg sagde før, er det ikke mig som har ansvaret for det område normalt. Det er kun fordi min kollega er syg, jeg har skrevet den for ham. Jeg ved ikke om han stadig er syg næste fredag" Mumlede han bare roligt. Han var ret sikker på, at hans kollega snart ville være på banen igen, så den aftale ville være lidt svært at overholde. "Normalt skriver jeg mest omkring hvad der forgår i byen, kriminalitet, nyopstartede butikker osv" Sagde han bare helt roligt og smilte sødt til hende. "Men jeg skal gerne tage med og ligge et godt ord ind for jer til næste fredag".
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:24 pm

Roxy
''Undskyld, gav jeg dig det indtryk af at jeg er interesseret i hvad du skriver om? Jeg er fuldstændig ligeglad om du om du så skriver artikler for Anders And bladet, jeg ved bare at du skal være på koncertstedet på fredag klokken otte og skrive den artikel om'' sagde hun og lagde sine arme over kors. Egentligt virkede han ikke som en fyr som bare tog imod ordre, så det overraskede hende egentligt lidt, at han bare gik med til det så enkelt. ''Så, har vi en aftale?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:36 pm

Gavin

Han brummede svagt og så på hende. "Hvis i optræder med rap på næste fredag, så skal jeg gerne skifte genre os" Sagde han bare roligt, "Jeg får slet ikke mulighed for at skrive omkring jer igen, hvis min kollega møder op på arbejde" Sagde han med et skævt smil. Han var efterhånden ved at være lidt træt af, at hun skulle forlange sådan nogle ting af ham. "Desuden er det slet ikke sikkert, at der bliver skrevet omkring jer i næste avis igen..Og jeg gider ikke rigtigt gøre min del for, at det bliver til noget. Altså hvorfor skulle jeg? Hvad det værste du kan gøre mig? Slå mig?" Mumlede han bare roligt. Dog ville han snart få svært ved at holde sig i ro.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:43 pm

Roxy
Hun vidste godt at han ikke ville gøre hvad hun sagde på nogen måde og jo mere hun blev ved med det, jo værre ville det blive. Det var svært for hende at gå at vide hvordan man skulle tackle ham, men når hun ikke fik sin vilje som hun i den grad var vant til, kunne hun ligefrem blive modbydelig, det vidste hun endda selv. Hun rystede på hovedet af ham, mens hun dog smilte overbærende. ''Slå dig? Den kamp ville jeg jo tabe'' sagde hun, mens hun igen gik et skridt tættere på ham. Forsigtigt tog hun fat omkring hans hænder og placerede dem roligt omkring sine hofter. ''Jeg siger til Sakis at du har lagt hånd på mig. Hvem tror du han vil tro? Sin grædende søster eller sin sleske ven?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:58 pm

Sakis

Han brummede svagt og så på hende, "At jeg har lagt hånd på dig? Mumlede han lidt dumt og forstod ikke helt hvor hun ville hen med det. "Hvad var det du mente med at jeg kun tænkte på mig selv? Du vil lyve overfor din egen bror, hans venskab, for at du skal få en falsk anmeldelse omkring et band som ikke er rigtigt startet endnu? Man sårer ikke ens venners familie, hvad med ens egen familie?". Han fjernet dog hurtigt sine hænder for hende, da det der tiltrkækkende gen hun havde pludselig forsvandt. "Men bare gør det, så må vi jo se hvem han tror" Mumlede han surt. Han var for stædig til at lade sig skræmme af trusler. Desuden var det ikke første gang, folk var blevet sure over annoncer og han var vant til trusler.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:15 pm

Roxy
Hun vidste godt at hun var gået over stregen, men det som skræmte hende mest var at hun faktisk ville gøre det for at få ham ned med nakken. ''Det var dig der startede..'' sagde hun så og trak sig et skridt væk fra ham. ''Du er ikke engang oprigtig ked af at du lavede den artikel, er du? Så hvis du er ligeglad med mig, så kan jeg også være ligeglad med dig og give dig samme behandling'' Hun bed sig svagt i læben, da tingene var ved at gå en smule over gevind, men hun havde ikke tænkt sig at trække sig tilbage, da hun hadede at tabe. ''Mhm, jeg ved godt hvem han ville tro på..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:37 pm

Gavin

Han brummede svagt og så på hende. "Forskellen er bare, at den artikel intet ødelagde mellem dig og Sakis. Men at du er villig til at skade Sakis. Det ikke det om du betyder noget for mig eller ej, eller om jeg betyder noget for dig. Men at du villig til at ødelægge det for Sakis. Sakis er min bedste ven og jeg vil for alt i verden ikke miste ham som ven, men at du..er villig til at udsætte ham for det? For at få mig ned med nakken?" Brummede han. "Men ok, jeg ser hvad jeg skal gøre til på fredag. Sakis går fuldstændig amok, hvis du sætter et rygte i gang om, at nogen har lagt hånd på dilg, og det fortjener han sgu ikke. Jeg håber bare, at han finder ud af, at du faktisk er villig til at gå så langt" Mumlede han surt. Det var ikke mange,
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:45 pm

Roxy
Hun vendte blikket væk fra ham, da hun slet ikke havde tænkt på Sakis i det her. At hun ville udsætte Sakis for at miste sin bedste ven på grund af ingenting var ret usmageligt. Hvis det bare havde ramt Gavin, så var hun ligeglad. Hun vendte usikkert blikket tilbage mod ham, inden hun opgivende gav et suk fra sig. Hun ville ikke kunne lyve for Sakis, ikke nu. Og hun anede ikke hvordan hun skulle tackle ham ellers. ''Retter du stadigt artiklen, hvis jeg lover ikke at lyve til Sakis?'' spurgte hun og lod sine øjne hvile mod ham. Det gik lidt op for hende at hun havde overreageret lidt, men udover det syntes hun stadigt at han var en opblæst nar xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:55 pm

Gavin

Han brummede svagt, da hun alligevel løste lidt op. Han var lidt ligeglad med, om hun satte sådan nogle rygter i gang om ham hos andre, men ligenu Sakis var lidt hans ømme punkt. Sakis var der ligesom altid for ham og på samme måde var han der for Sakis. "Jeg skal gøre mit bedste" Mumlede han bare opgivende. Egentlig orkede han ikke rigtigt, men han orkede heller ikke at diskutere mere med hende og ligenu i hans øjne, havde hun været så langt ude, så uanset hvad udfaldet blev nu, var det hende som havde tabt mest ansigt i denne diskussion.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:49 pm

Roxy
Hun følte sig ret tarvelig, ikke overfor Gavin overhovedet, men overfor Sakis. Hvordan hun i det heletaget ville tage så let på den tillid som Sakis viste hende, vidste hun ikke. Men hun brød sig ikke visserligt om Gavin og han kunne godt trænge til at blive pillet ned. Dog ikke nu. Nu havde hun ærlig talt gået for langt, det måtte hun indrømme over for sig selv. Forsigtigt lænede hun sin ryg mod væggen, mens hun svagt sukkede. ''Jeg bryder mig ikke om at sige undskyld..'' mumlede hun og så væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 11:03 pm

Gavin

Han brummede svagt, da han nok selv skyldte hende en undskyldning. "Heller ikke her, så..skal vi ikke bare sige de går op med hinanden?" Sagde han med et skævt smil, da de begge slap for at sige undskyldning, men alligevel fik den anden givet et indtryk af, at de ville have gjort det. Han skævede kort til hende og brummede svagt. Havde hun været en eller anden grim fyr, havde han alddrig givet en hentydning til at han ville sige undskyld, men uanset om han ville det eller ej, så synes han alligevel at hun var skide køn.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 11:26 pm

Roxy
Hun vidste at det var den bedste undskyldning at hun kunne give og at han så gav hende lidt igen gjorde det lidt bedre. Kort skævede hun hen mod ham, da det egentligt først var gået op for hende at han kun stod i boxers. ''Tager du altid imod dine gæster mens du er halvnøgen forresten?'' spurgte hun og løftede sit bryn en smule, da hun lige skulle sætte sig lidt på tværs over det xD Egentligt havde hun ikke noget imod det, da han så ret godt ud. Men det var jo typisk at det var narhovederne der var lækre.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 11:33 pm

Gavin

Han var på ingen måde flov over, at han kun stod i boxer, da han vidste at han så godt ud. "Naarh, du bør nok føle dig lidt speciel" Mumlede han drillende. Nu var det mest fordi, at han var blevet sur over at blive vækket, mens han lå og sov. Normalt tog han sig tid til at åbne sin dør, da folk ligesom måtte vente på han blev klar. Han betragtede hende kort og så sig lidt rundt, da det ikke virkede til, at hun ville til at gå igen. "Er du tørstig?" Mumlede han lidt dumt, men efter hun havde råbt sådan, ville det mest naturtirlige være at hun var tørstig. Og han ville få lov til at se hende nærmere an xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 12:50 am

Roxy
Hun vidste godt at han dør altid var åben for piger, da han vist godt kunne lide at gå nogle blondiner igennem (XD), så hun følte sig nu ikke helt speciel igen, men det var hun også lidt ligeglad med. Svagt sukkede hun lidt, da hun var blevet helt træt efter at have gået sådan amok på ham og så var det desuden ret varmt. Forsigtigt trak hun jakken af, mens hun begyndte at gå efter ham, nu hvor han inviteret på noget at drikke. ''Jeg er altid tørstig'' smilede hun drillende og lagde bare sin jakke helt hjemmevant over en lænestol. ''Så hvad har du at tilbyde?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:30 am

Gavin

Han så kort helt intens på hende, inden han bare smilede drillende. Han vidste, at han ville være klam hvis han begyndte at snakke om, at han gerne ville knade hende, men hun burde være ret dum, hvis hun ikke fattede den hentydning. "Altså..jeg har lidt af hvert. Bare sig hvad du har lyst til" Mumlede han og gik hen og åbnede sit køleskab. "Cola, øl, cider, vand, kaffe...?" Sagde han og vente sit blik tilbage mod hende. Han vidste, at det virkelig var nogle dumme træk, særligt overfor Sakis, men pludselig fandt han hende skide tiltrækkende, men måske fordi det hele mellem dem ville være så skide forbudt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:43 am

Roxy
Det gav et helt gip i hende, da hun bemærkede hans blik. Egentligt var det ret dumt at begynde at flirte med ham, men det 'dumme' gjorde det pludseligt ret interessant. Svagt bed hun sig i læben, da hun lige skulle tage sig sammen lidt, men egentligt havde hun ikke lyst til at tage sig sammen, ''Hmm..'' mumlede hun overvejende, mens hun roligt gik hen mod ham. Kort kiggede hun ind i hans køleskab, inden hun forsigtigt lukkede døren dertil og derefter vendte blikket op mod ham. ''Har du.. Andet at tilbyde?'' spurgte hun så igen. Dog blev hun noget usikker nu og vendte derfor blikket ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 2:30 am

Gavin

Han havde slet ikke regnet med, at hun pludselig ændrede adfærd på den måde, eller var det ham som havde taget det første skridt? Faktisk vidste han ikke hvordan de pludselig var endt her, men han ville i hvert fald ikke spilde chancen. Han gik forsigtigt lidt tættere på hende, "Selvfølgelig har jeg det" Mumlede han stille og så på hende, inden han lænede sig lidt frem og lukkede sine øjne let i. Han sørgede for, at hun lige skulle læne sig en smule frem, før deres læber ville mødes. Han turde ikke gå hele vejen, da hun stadigvæk skulle have en chance for at bakke ud.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 2:55 am

Roxy
Hun stoppede næsten helt med at trække vejret, da han kom så tæt på. Selvom hendes hjerne fortalte hende at hun skulle stoppe galskaben, følte hun at hun slet ikke kunne lade være. Svagt bed hun sig læben, mens hun forsigtigt tog fat i hans ene hånd og trak ham lidt væk fra køleskabet. Hun stoppede med at gå, da hendes ryg ramte væggen. Hun fjernede forsigtigt sin hånd fra hans og lagde dem i stedet omkring hans hofter, mens hun lænede hovedet tilbage mod væggen og smilede svagt til ham. Bare for at pirre ham lidt, lod hun ganske roligt sin ene hånd køre lidt ned i hans boxeshorts.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:07 am

Gavin

Han gik bare med hende og bed sig i læben, da hun kørte sin hånd ned i hans boxershorts. Han tog fat i hende og løftede hende op af væggen, så han ligesom holdt hende oppe i luften. Han trykkede hende let ind mod væggen og lænede sig frem og begyndte blidt at kysse hende op af halsen, for til sidst at give hende et ømt kys på hendes mund. Han vidste ikke hvor langt hun ville gå, men han sørget for at nye hvert øjeblik, da han vidste, at hun kunne fortryde hvert sekund det kunne være. Selv burde han lade være, men det var umuligt for ham xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:19 am

Roxy
Hun smilede lidt, da han løftede hende op på den måde. Blidt begyndte hun at gengælde kysset, mens hun kørte sin hånd længere og længere ned i hans boxers. Egentligt var hun lidt ligeglad hvis han gik og tænkte at hun var nem - For han var da ligeså nem, så det generede hende ikke på nogen måde. Hun kunne ikke rigtigt holde sig tilbage og begyndte at gøre kysset ret heftigt i et halvt minuts tid. Hun trak en smule forpustet sit ansigt lidt tilbage, mens hun kiggede helt overvejende på ham. ''Knep mig'' sagde hun lavt, inden hun uden at give ham en chance for at svare begyndte at kysse ham heftigt igen, helt uden at bemærke at hoveddørens lås gik op.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:26 am

Gavin

Han gav et svagt gip fra sig, da hun sagde at han skulle knalde hende og derefter startede et heftigt kys op igen. Han gengældte kysset og fik tungen med, på en eller anden måde som han ikke helt selv forstod, formåede han at få hendes bukser åbnet og trække dem lidt ned, mens han stadig holdt hende oppe i luften og holde deres kys. Han fik et mindre chok, da han pludseligt hørte en låge smække bagved sig og hans kone stod og stirret ondt på dem og sagde, at hun havde glemt nogle ting sidst hun var her. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige, så han kiggede bare dumt på dem begge skiftevis.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:31 am

Roxy
Hun kom helt til at give et skrig fra sig, da der pludselig stod en fremmed dame i døren. Eller i hvertfald fremmed for hende. ''Øhm..'' mumlede hun en smule forlegent og kiggede ned i jorden, mens hun stod helt frosset til stedet i noget tid. Hurtigt trak hun op i sine bukser igen og fik ham forsigtigt puffede væk fra sig, så hun kunne gå hen og tage sin jakke, som hun tog over sig. Hun vidste ikke om hun skulle gå eller blive, men i hvertfald havde hun ikke den store lyst til at fortsætte uanset hvad,da hende pigen her så ret sur ud over det. ''Jeg..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 4:25 am

Gavin

Han fik hurtigt rettet lidt på sit hår og bed sig i læben. "Det er ikke hendes skyld" Mumlede han og hentydet til Roxy. Han vidste, at det var det eneste sted, at han var nødt til at sige undskyld og være lidt medgørlig var her. Han vidste, at han aldrig ville få en chance hos Roxy igen, hvis han begyndte at stå og svine hende til, men det havde hun heller ikke fortjent. "Desuden ved du også godt, at vi to er færdige med hinanden og jeg har bedt dig om, at aflevere din nøgle for længe siden" Mumlede han henvendt til sin kone. Det var virkelig dårlig timing af hans kone, men det virket ikke til, at det kom bag på Roxy at han havde andre. Men hun havde nok ikke regnet med at blive taget med bukserne nede bogstavlig talt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 7:30 am

Roxy
Hun begyndte lidt usikkert at gå hen imod døren, men før hun havde nået at gå to meter, begyndte kvinden selv at gå mod døren. ''Du får nøglen en anden dag. Jeg går nu så du kan hygge dig med.. det der..'' sagde hun og vrængede en smule over næsen, inden hun hårdt smækkede døren efter sig og gik. Forsigtigt vendte hun sig om mod ham igen og åbnede kort munden for at spørge hvad det handlede om, men omvendt så ragede det ikke hende, så hun sagde intet. ''Okay.. Så.. Jeg mistede nok lysten lidt dér..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 7:40 am

Gavin

Han så surt efter sin kone. "Hun har faktisk et navn" Sagde han surt. Han ville gerne provokere sin kone til at tro, at han faktisk havde et tæt forhold til en anden. Han skævede hen mod Roxy, da hun sagde at hun ikke havde lyst mere. Selv ville han synes det ville være akavet og når nu det var Sakis søster og de var kommet så tæt på, kunne han behandle hende ordentligt. "Hør, det jeg altså ked af" Mumlede han oprigtigt, han ønskede ikke at hun skulle føle sig til grin. Selvom han udnyttede mange piger, gjorde han alligevel meget ud af, at de så længe det varede ikke skulle føle sig til grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1   Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1 - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roxy, Apple, Gavin og Sakis 1
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Roxy, Apple, Gavin og Sakis 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: